Мазмұны
Кіріспе.......................................................................................................................3
I Нарық жағдайында кәсіпорындағы өндірістік бағдарламаның қалыптасуының теориялық негіздері.
1.1 Өндірістік бағдарлама: оның түсінігі, құрлымы мен көрсеткіштері............5
1.2 Өндірістік бағдарламаны жоспарлаудың әдістері..........................................9
1.3 Ұзақ мерзімді стратегияға сай эконмиканың даму жағдайындағы өндірістік бағдарламаның қалыптасуының негізгі
бағыттары.........................20
II «КТЗ» АҚ өндірістік бағдарламасын талдау.
2.1 «КТЗ» АҚ экономикалық көрсеткіштерінің қысқаша сипаттамасы..........23
2.2 Кәсіпорынның өнім өндіруі мен өткізуін талдау.........................................30
2.3 «КТЗ » АҚ өндірістік бағдарламасының құрылымын талдау....................36
III Кәсіпорын өндірістік бағдарламасын қалыптастыруды жетілдрудің негізгі бағыттары.
3.1 Қазақстан Республыкасы машина жасау саласындағы өндірістік бағдарламаны
қалыптастыру................................................................................44
3.2 «КТЗ» АҚ өндірістік бағдарламаны жетілдіру жолдарының
қалыптасуы.............................................................................................................48
Қорытынды............................................................................................................52
Қолданылған әдебиеттер тізімі