Думан ойын - сауық орталығы

Скачать


Жоспар
Кіріспе............................................................................................................3
1 Ойын – сауық индустриясы құрылуының теориялық негіздері
Демалыс пен туризмді дамытуда ойын-сауық түрлерінің рөлі мен
1.2 Ойын –сауық индустриясын ұйымдастыру және оны басқару.............7
2 Қазақстандағы ойын – сауық индустриясының даму
2.1 Думан ойын – сауық орталығы.............................................................13
2.2 MEGA сауда, ойын-сауық орталығы....................................................16
2.3 «Хан Шатыр» сауда, ойын-сауық кешені............................................19
2.4. Шымбұлақ – отандық туризм ошағы .................................................21
2.5 Қазақстанның әлеуметтік – экономикалық дамуында ойын–сауық түрлерінің
3. Қазақстан Республикасында ойын – сауық индустриясының
3.1 Ойын – сауық индустриясын дамытудағы аймақтық бағдарламалар
3.2 Қазақстанда ойын – сауық индустриясы қызметінің
3.3 Қазақстанда ойын – сауық индустриясының инвестициялық тартымдылығын
Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер
Кіріспе
Курстық жұмыстың өзектілігі ойын – сауық индустриясы бұл
Курстық жұмыстың мақсаты: туризм қазіргі таңда Қазақстандағы
Қазақстанның ойын – сауық нарығында жұмыс істеп
Қоғамның әлеуметтік негізгі тетігі болып саналатын іргелі ұйымның,
Ойын – сауық индустриясының теориялық негіздері
Қазақстандағы ойын – сауық индустриясының даму жағдайын саралау
Қазақстандағы ойын – сауық индустриясы дамуының негізгі перспективалары.
Курстық жұмыста отандық және шет елдік
Соңғы кездері елімізде туризмнің қарқынды түрде дамуына орай
Туристік бизнесті туристік кешендерде ұйымдастыру негіздері, туристік фирмалардың,
Жұмыстың құрылымы: кіріспеден, 3 негізгі бөлімнен, қорытындыдан,28
1 Ойын – сауық индустриясы құрылуының теориялық негіздері
1.1 Демалыс пен туризмді дамытуда ойын-сауық түрлерінің рөлі
Табиғат заңы бойынша адамзат баласы ұрпақ жайып
Әлемнің барлық тұрғындары (жасы, жынысы, ұлтына, әлеуметтік жағдайына)
Жақсы ұйымдастырылған ойын – сауық индустриясы көптеген міндеттерді
Тәрбие;
Жақсы көңіл – күй жасау;
Білім;
Демалыс;
Адамды мәдени тұрғыда дамыту және т.б.
Өзінің бос уақытының бір бөлігін ойын – сауықпен
Адам баласының өмір сүру деңгейі дамуымен қатар, оның
Ойын-сауық туризмнің ажырамас бөлігі. Қазіргі таңғы турфирмалар әр
1.2 Ойын –сауық индустриясын ұйымдастыру және оны басқару
Ұзақ уақыт бойы адамдардың рухани қажеттіліктерін зерттеуге және
Осындай мекемелерге басқару құрылымын, дұрыс менеджментті құру, кәсіпорынның
1. стратегиялық жоспар
2. тактикалық жоспар
3. жедел жоспар
Стратегиялық жоспарлау – бұл кәсіпорынның мақсатымен оның маркетинг
Жоспарлаудың тиімділіктері:
Басшыны перспективті ойлауға мадақтайды;
Күш жігер координациясын дәлірек жүргізеді;
Кейінгі бақылау үшін қызмет көрсеткіштерін анықтайды;
Кәсіпорынның өзінің міндеті мен саяси көзқарасын дәлірек
Кәсіпорынды – өзгерістерге дайындайды;
Барлық қызметкерлердің міндеттердің өзара байланысын айқын көрсетеді.
Басқару жүйесінің негізі ретінде қарастыратын стратегиялық есептерді маңызына
Стратегиялық есептерді маңызына қарай топтастыру басқару және жоспарлау
Негізгі ақпарат жүйе қызметіне сыртқы ортаның даму жөнінде
Бақылау қорытындылары кәсіпорын басшысына нарықтық қатынастар жүйесінде кәсіпорын
Тиісті маркетинг қызметімен бірге басшылық пайда болатын мәселелерді
Тез арада қарастырылып басқару шешімдерін қабылдауды талап ететін
Келесі жүйелеу кезінде шешуге болатын орташа жедел мәселелер;
Маңызды, бірақ жедел емес не түбіне дейін анықталмаған
Нақты талдаудан кейін кәсіпорынға маңыздылығы жоқ болып
Тез шешуді қажет ететін мәселелер кәсіпорын бөлімінің шешім
Мүмкін болатын тактикалық және стратегиялық салдарды алып қарағанда,
Пайда болған мәселелер тізбегі ылғида қайтадан қарастырылып кәсіпорын
Әлемдік тәжірибеде туристерді орналастыру, тамақтандыру мекемелері, демалыс орындары
Ойын – сауықты массалық және жеке түрдегі деп
Демалысқа деген қатынас ақырындап ғасырдан-ғасырға өзгеріп келеді. Осылай
Жоғары ақпараттылық;
Қызметтің сапалы және ыңғайлы болуына жоғары талап;
Индивидуализм;
Сана экологизмі;
Шешімді тез қабылдау;
Мобильділік (икемділік);
Демалыстағы физикалық белсенділік;
Өмірден әсер алу калейдоскопына тырысу.
Өмір сүру дағдысы – адамдардың қызығушылығы, қызметі және
Адамдарды көбіне оқиғалы мақсаттармен саяхаттау, жаңа әсер алу,
Туристік кешендерді дамытуды басқару әрдайым маркетинг зерттеулерінің
Осындай шет елде өте әйгілі ойын – сауық
Тұтыныушыларға қызмет жасау мәселесі жөнінен жаңа көзқарас ұйымдастыру
Компанияның кадр бөлімі жаңа қызметкерлер қабылдау жөнінде арнайы
Жаңа қызметкерлер жұмысқа қабылданған бірінші күннен бастап танысу
Танысу кезінде қызметкерлер компанияның қызметімен танысады.
Жаңа қызметкерлерді саябақтың келушілері жиі қоятын сұрақтарға дұрыс
Қызметкерлер компанияның қызметі, персоналға білім беруге ұсыныс және
Әр менеджер жыл сайын өз жұмыс орнын
Компания қызметкерлеріне олардың жұмысқа көңілі толу
Ойын-сауық кешендері әр түрлі бағыттарда дамуда және тұтынушыларына
Тәжірибеде, басқару үрдісі бірнеше тәсілдердің жиынтығы арқылы
Ойын-сауық кәсіпорындарын басқару жүйесі қосады:
Менеджменттің мақсаттары, тәсілдері мен тұжырымдамалары;
Кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштері;
Өнімдер мен қызмет сапасының артуы;
Өндірісте қолданыладын ресурстарды тиімді қолдану (шикізат, материалдар, элект
Жоспарлау (болжамдау, жоспарлар мен бағдарламаларды қоса);
Ұйымның құрылымы, бақылу және есептеу;
Персоналдарды еңбекке ынталандыру;
Менеджмент жүйесін ресурстік, ақпараттық, құқықтық және ұйымдастырушылық –
Кәсіпорындардың ішкі және сыртқы қызметі;
Персоналды басқару;
Кәсіпорын қызметінің ортасы;
Басқару мәселелерін қабылдау.
Әрбір басқару жүйесі екі жеке, бірақ өзара тығыз
2 Қазақстандағы ойын – сауық индустриясының даму
2.1 Думан ойын – сауық орталығы
Ойнамайтын бала жоқ, ойынға қызықпайтын адам жоқ. Көңiл
Қазақстандағы қазіргі жағдай ойын – сауық индустриясында жаңа
1 cурет "Думан" Ойын-Сауық Орталығы [31]
2003 жылдың мамыр айында "Думан" Ойын-Сауық Орталығы өз
"Думан" Ойын-Сауық Орталығындағы цифрлы 5D-киноаттракцион — жаңа
Бұған қоса "Думан" ойын-сауық орталығы қалалық, республикалық және
Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік сауықтыру төңірегінде "Думан" Ойын-Сауық
"Думан" Ойын-Сауық орталығы жетім балаларды, мүгедектер мен аз
қамтылған отбасыларын жылы жүзбен қарсы алады. Олардың саны
1 диаграмма
"Думан" Ойын-Сауық Орталығына келген жетім балалар,
мүгедектер саны [31]
Ойын-Сауық Орталығы келесі мерекелерді атап өтуді дәстүрге айналдырған:
Бұл іс-шараны, тәжірибе көрсеткендей, басқа да ұйымдар атап
Думан ойын-сауық кешені түрлі іс-шараларға демеушілік қолдау көрсетеді.
1 кесте
Думан ойын – сауық кешенінің қолдау көрсеткен іс
Жылдар Қолдау көрсетілген іс-шаралар
2006 Жас қанат" жас орындаушылардың республикалық конкурсы;
Астана" қазақ әндерінің халықаралық жыл сайынғы конкурсы;
2007 "Жас қанат" жас орындаушылардың республикалық конкурсы;
Астана" қазақ әндерінің халықаралық жыл сайынғы конкурсы;
"Әнші балапан" балалар конкурсы; Оқушылар арасындағы конкурс
2008 "Жас қанат" жас орындаушылардың республикалық конкурсы;
"Театр әлемі" театрлық фестивалі; төртінші халықаралық Дельфий ойындары;
2009 "Қазақстан жастарының конгресі","Candi Girl" астаналық конкурсы;
"Жұлдызай" конкурсы;
2010 " Халықаралық ұлттық костюмдер фестивалі";
мүмкіндігі шектеулі балалар шығармашылығының "Назар – Взгляд –
Ескерту – автормен құрастырылған
"Думан" Ойын-Сауық Орталығы қазіргі таңғы тұтынушылардың барлық талаптарына
2.2 MEGA сауда, ойын-сауық орталығы
Қазіргі таңғы тұтынушылар әр жерге жүгіріп, өз уақытын
MEGA сауда, ойын-сауық орталығының құрылысын дамытумен Astana Group
MEGA орталығының жобасын сауда, ойын-сауық нысандарын жобалауға маманданған,
Әр MEGA сауда, ойын-сауық орталығы сәулеті мен аумағы
V-Ratio Business Consulting Company өткізген зерттеу нәтижесі бойынша,
Exclusive журналының мәліметі бойынша MEGA 2009
2 сурет MEGA Astana
MEGA Astana сауда, ойын-сауық орталығы қаланың жаңа бөлігінде,
Алматы мен Шымкент MEGA орталықтарындағыдай
MEGA Astana сауда, ойын-сауық орталығының орналасқан жері: Қорғалжын
360 орындық. Дәмхана мен мейрамханалар:10. Балаларға арналған ойын-сауық
биіктігі 12 м. Боулинг: 10 жол, спорт бар.
Жарты миллион тұрғыны бар шырайлы Шымкент Қазақстандағы ірі
Шымкент тұрғындарының саны артуда. Ол экономикалық белсенділігі жағынан
3 сурет MEGA Shymkent сауда, ойын-сауық
MEGA Shymkent сауда, ойын-сауық орталығының орналасқан жері:
300 орындық. Дәмхана мен мейрамханалар: 8. Балаларға арналған
Ақтөбе – республиканың мұнай өндіретін орталығы,
4 сурет MEGA Aktobe сауда, ойын-сауық орталығы
MEGA Aktobe Абай атындағы орталық мәдениет саябағында,
MEGA Aktobe сауда, ойын-сауық орталығының орналасқан жері: Абай
500 шаршы м. Боулинг 10 жол. Көлік қоятын
2.3 «Хан Шатыр» сауда, ойын-сауық кешені
Елімізде қазіргі таңның барлық талаптарына жауап бере алатын
Орталықтың ашылу салтанатына Қазақстан, Армения, Ресей, Тәжікстан, Түркия,
«Хан Шатыры» - бұл қазіргі заманғы ең батыл
5 сурет «Хан Шатыр» сауда, ойын-сауық кешені
Сыртқы жабыны қыстың сырқыраған аязы мен жаздың аптап
“«Хан Шатыр» 20 метр цемент іргетасқа орнатылған қаладағы
Шатырдың ішінде бірнеше деңгейде көптеген дүкендер, мейрамханалар, кинотеатрлар
Астананың температурасы жазда +30 градустан қыста -30 градусқа
Табаны дөңгелек пішіндес алып ғимарат жоғарылаған сайын сүйірленіп
«Хан шатыры» құрылысының төрт жылға созылып, ақыры Астананың
«Хан Шатыр» кешенінің ашылу салтанатына қатысушыларға арнайы қойылымдар
2.4. Шымбұлақ – отандық туризм ошағы
Елімізде сауда, ойын – сауық кешендерімен қатар спорттық,
6 сурет Шымбұлақ таулы курорты [35]
Шымбұлақты желтоқсаннан сәуір мезгіліне дейін қар басып жатады.
2.5 Қазақстанның әлеуметтік – экономикалық дамуында ойын–сауық түрлерінің
Өркениеттің дамуы және жаңа технологиялардың дамуы адамның бос
2 кесте
ҚР-нда 2007-2010 жылдар аралығында мәдени мекемелердің қызмет
Мекемелер 2007 2008 2009 2010
Театрлар саны 58 58 61 63
Көрермендер саны. Мың адам.
1482,5
1707,3
1795,0
1835,7
Спектакльдер саны,мың. 8,1 9,3 9,5 9,8
Библиотекалар саны 3462 3539 3664 3848
Клубтар саны 2409 2659 2703 2749
Өткізілген іс-шаралар саны, мың.
156
166
188
203
Мұражайлар саны 173 182 197 195
Экскурсия жүргізушімен өткізілген экскурсиялар саны
164
170
175
180
Саябақтар саны 50 52 60 67
Мәдени-массалық іс-шаралар саны, бірлік
1574
1029
1987
1935
Зоосаябақтар саны 4 4 4 5
Өткізілген экскурсиялар саны, бірлік
646
730
781
1857
Кинотеатрлар
67
85
87
89
Киносеанстар саны,мың. 78 95 111 131
Келуші адамдар саны, мың адам. 3490 4100 4327
Ескерту - ҚР-ның статистика агенттігінің мәліметтері бойынша құрылған
Елімізде көңіл – көтерудің мәдени тұрғыда дамуында театрлар
• губерниялық аймақтар бойынша фотокино бөлімдерін құру және
• жылжымалы киноқондырғылар жүйесін ұйымдастыру;
• кинопленкалар, диапозитив өндіретін және оны өңдейтін лабораториялар
• Қазақстан жеріндегі бұған дейінгі барлық кинотеатрларды
3 Қазақстан Республикасында ойын – сауық индустриясының
3.1 Ойын – сауық индустриясын дамытудағы аймақтық бағдарламалар
Қазақстанда аймақтық бағдарламаларды дамытуға ерекше көңіл бөлінген, яғни
3 кесте
Өңірлік туристік даму бағдарламасының даму кезеңдері [10]
№ Кезең мақсаты Қызмет мазмұны Кезеңнен шығу
1. Өңірдегі туристік жағдайды меңгеру Аумақтың экономикалық,
б)әлеуметтік-мәдени өмірдің матрицалық сараптамасы
2. Туристік даму тұжырымдамасын дайындау Туристік даму бағыттарының
3. Тапсырманы жүзеге асыру негіздерін құрастыру Өңірде туризмді
4. Аумақтық бағдарламаны жүзеге асыру Бағдарламаны кадрлық, құқықтық,
Аумақта туристік бағдарлама құруға қатысты келесі ұғым туристік
Сонымен қатар бұл аймақтарды дамыту шаруашылық жүргізу жүйесінде
Облыстық бағыныстағы Қапшағай қаласы географиялық, көліктік тұрғыдан алғанда
Қапшағай қаласын дамыту Стратегиясының мақсаты республиканың ұлттық экономика
Стратегия мақсатын жүзеге асырудың
Қапшағай қаласын 2015 жылға
кеңістіктік-аумақтық даму элементтерін және экономикалық процесстердің тиімді
аймақтық, республикалық және халықаралық маңызы
3.2 Қазақстанда ойын – сауық индустриясы қызметінің
Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2004 жылғы 19 наурыздағы "Бәсекеге
3.3 Қазақстанда ойын – сауық индустриясының инвестициялық тартымдылығын
Туризмдегі құрылымдық өзгерістерді сипаттайтын көрсеткіштер жүйесі мен
Инвестициялық саясат маңызды үш бағытта жүргізіледі:
Мемлекеттік бюджеттік қорларды пайдалану арқылы;
Ішкі несие қорлары мен жеке заңды тұлғалардың өзіндік
Шетелдік инвестициялырды тарту мен тиімді пайдалану механизмі арқылы.
4 кесте
Туристік индустрияның болашақтағы бағыттарын дамыту үшін
№ Қажетті ресурстар
Ресурстардың сипаттамасы Көздері
Бағдарламаны 2010 — 2014 жылдары іске асыруға барлығы
2010 ж. - 757 564,0 мың теңге;
2011 ж. - 2 767 881,0 мың теңге;
2012 ж. - 269 625,0 мың теңге;
2013 ж. - 269 625,0 мың теңге;
2014 ж. - 268 825,0 мың теңге.
Жергілікті:
2010 ж. - 8 766,8 мың теңге;
2011 ж. - 361 180,0 мың теңге.
Инвестициялар есебінен: 4 247 405 500,0 мың теңге
Қазақстан Республикасы ойын-сауық индустриясының перспективалы бағыттарын дамыту жөніндегі
5 кесте
Ойын – сауық индустриясы бойынша негізгі инвестициялық жобалар
Жобаның атауы Жобаның мақсаты Ұсынылатын өңірлік орын Жобаның
1 3 5 6 7 9 10
Ақмола облысы «Бурабай» АЭА шекарасында туристік ойын-сауық кешенін
Алматы облысының Қапшағай су қоймасы жағалауында «Жаңа іле»
Жамбыл облысында «Көксай» тау шаңғысы базасын құру Туризм
Алматы қаласында «Шымбұлақ» тау шаңғысы курортын кешенді дамыту
110 250 Инвестициялар есебінен
Қорытынды
Қазіргі таңда туризм көптеген елдің табыс көзіне айналып
Жалпы айтқанда, қазіргі таңда Бүкіләлемдік туристік ұйымның біздің
Қазақстанда туризмді дамыту бойынша жасалған мемлекеттiк бағдарламалар республикада
Сонымен қатар елімізде ойын – сауық индустриясын
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
Здоров А.Б. Экономика туризма: Учебник. – М.:Финансы и
Гуляев В.Г. Организация тристской деятельности: Учеб.пособие. М., 1996.
Квартальнов В.А. Теория и практика туризма: учебник –
Никитинский Е.С. Қазақстанның туристік құқығы: оқулық.- Астана.: ТОО
Скобкин. С. С. Менеджмент в туризме: учебник. -
Вуколов В.Н. история и теория межднородного туризма. Алматы,
Маханова. М.А. Организация туристского и гостиничного бизнеса. Учебное
Самойленко А. А. География туризма: учебное пособие. –
Соколова. М. В. История туризма: учебное пособие. –
Рябова И.А., Забаева Ю.В., Драчева Е.Л. Экономика и
Биржаков М. Б. Введение в туризм: Учебник. –
Балабанов И.Т., Экономика туризма: Учебное пособие. – М.:
Зорин И. В., Квартальнов В.А. Энциклопедия туризма: Справочник.
Козырева Т.В. Учет издержек в туризме: Учебное пособие.
Ополченов И.И. Маркетинг в туризме: Обеспечение рыночной позиции:
Темный Ю.В. Введение в экономику туризма: Учебник. -
Ополченов И.И. Маркетинг в туризме: Обеспечение рыночной позиции:
Қазақстан Республикасында 2007-2011 жылдар аралығында туризмді дамыту бағдарламасы.
Internet/ www.tourinfo.ru .
www.visas.com.ua
22.www.etis.ru ,
23.www.teztour.com
24.www.duman.kz
25. www.mega.kz
26. www.khanshatyr.com
27. ҚР «мәдениет туралы» заңы
28. manager@quickguide.kz
31






Скачать


zharar.kz