ЖОСПАР
КІРІСПЕ
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
2. Бюджетті жоспарлау негіздері
2.1. Бюджетті жоспарлау мен болжаудың рөлі және мақсаттары
2.2. Бюджетті жоспарлау принциптері. Жоспарлауда қолданатын норма мен нормативтердің
2.3. Жоспарлау мен болжамдаудың кезеңдері, әдіс пен тәсілдері.
2.4. Мемлекеттің орта мерзімді фискалдық саясаты
2.5. Қазақстан Республикасындағы бюджеттік жоспарлаудың құқықтық негіздері
2.6. Мемлекеттік басқару және жоспарлау жүйесін жетілдіру
2.7. Мемлекеттік жоспарлау жүйесін реформалау
2.8. Бюджетті жоспарлау модулі мен оны орындау мониторингін енгізу
Қорытынды
Қосымша
Қосымша 1
Қосымша 2
Қосымша 3
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
КІРІСПЕ
Экономиканың дамуы көбінесе мемлекеттің қаржы жүйесінің жағдайына байланысты. Мемлекеттің
Қазақстан Республикасында экономикалық реформаларды жүзеге асыру үшін қазіргі кезеңге
Ел Президенті Н.Назарбаев өзінің 2008 жылғы 6 ақпандағы «Қазақстан
Әкімшілік реформаны іске асыру шеңберінде Қазақстанда нәтижелер бойынша мемлекеттік
Нәтижелер бойынша басқару жөніндегі технологияларды, атап айтқанда стратегиялық жоспарлау
Қазіргі уақытта Қазақстанда негізі 3-жылдық бюджет болып табылатын мемлекеттік
Мемлекеттік жоспарлау жүйесі мен бюджет саласындағы реформалар шегінде ҚР
ҚР Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі әзірлеген әдістемелік ұсынымдарға
1. Миссия және көрініс
2. Ағымдағы жағдайды талдау
3. Мемлекеттік орган қызметінің стратегиялық бағыттары, мақсаттары мен міндеттері
4. Мемлекеттік органның функционалдық мүмкіндіктері және ықтимал тәуекелдері
5. Бюджеттік бағдарламалар
Бюджетті жоспарлау негіздері
Бюджетті жоспарлау мен болжаудың рөлі және мақсаттары
Бюджеттік жоспарлау / Бюджетті жоспарлау - бюджеттің жоспарлы түрде
Бюджеттік құралдардың қалыптасу, бөлісу және пайдалану процестерін басқару бюджеттік
Бюджеттік жоспарлаудың экономикалық мағынасы барлық қаржылық жүйенің әр түрлі
Жалпы қаржылық жоспарлау және оның маңызды құрамалы буыны –
Бюджеттік жоспарлау қаржылық жоспарлаумен, бюджеттік арнаулардың мақсаттық сипаттарымен, резервтердің
Бюджеттік жоспарлау процесінде келесі негізгі мақсаттар шешіледі:
орталықтандырылған және орталықтандырылмаған қаржылық жоспар арасындағы қажетті арақатынас пен
бюджет процесінің әрбір қатысушыларының елдің дамуын қаржылық қамтамасыз етуді
қаржы ресурстарының жалпы көлемін тағайындау мен оларды мемлекеттік мекемелер
Бюджеттік жоспарлау процесінде осы мақсаттарды шешу бөлек бюджеттер арасында
Бюджеттік болжамдаудың негізгі мақсаты – ол экономикада қазіргі кезеңде
Бюджетті жоспарлау мен болжамдау келесі үш маңызды бағыттарда жұмыс
кірістер мен шығындардың барлық түрлері бойынша контингенттердің болжамдық мөлшерін
әрекеттегі заңнамаларға сәйкес бюджет жүйесінің деңгейлері бойынша реттеуші кірістердің
қаржылық жәрдем мен бюджеттік қамсыздандырулықты теңестіру себебінен жоғары және
2.2. Бюджетті жоспарлау принциптері.
Жоспарлауда қолданатын норма мен нормативтердің рөлі және мәні.
Бюджеттік жоспарлау бірлестік, жалғастырушылық, басымдылық, теңгерушілік және дәйектемелік принциптер
Бюджеттік жоспарлаудың бірлестік принципі құрамына республикалық және жергілікті бюджеттер
Жоспарлаудың жалғастырушылық принципі орта мерзімді фискалдық саясаттың бағыттары мен
Басымдылық принцип елдің орта мерзімді әлеуметті-экономикалық даму жоспарының басымдылықты
Бюджеттің кірістері мен шығындарының теңгерушілік принципі бюджетті қалыптастыруда баланстық
Дәйектемелік принцип бюджет жобасына осы немесе басқа түсімдер не
Бюджетті жоспарлағанда аймақтар арасындағы табиғатты-климаттық және әлеуметті-экономикалық ерекшеліктерді есепке
Жергілікті бюджеттерде қолданатын кірістерді бөлісу нормативтер – ол әр
2.3. Жоспарлау мен болжамдаудың кезеңдері, әдіс пен тәсілдері.
Бюджеттік жоспарлау – әр түрлі статистикалық, экономика-математикалық, сараптамалық және
Мемлекеттің әлеуметті-экономикалық мақсаттарын іске асырудағы бюджеттің құрал ретіндегі рөлі
Бюджеттің жобасын құрастыру процесінде бюджеттік теңестірудің арнайы әдістері пайдаланады.
Бюджеттерді кірістер бойы қалыптастырудың негізгі кезеңдері ретінде түсімдердің барлық
Алдағы жылғы бюджетке кірістердің түсуін болжамдау Салық, Бюджет кодекстері
Кірістер түсімін болжамдаудың негізінде клесі принциптер жатыр:
республика бойынша болжамдық көрсеткіштердің есептемелер қалыптасуының бірыңғайлығы;
болжамдық көрсеткіштер есептемелерінің мөлдірлігі;
болжамдық көрсеткіштердің анықтығы мен объективтігі;
барлық бюджет жүйесінің деңгейлері бойынша әр ай мен тоқсанға
Болжамдайтын бюджеттік көрсеткіштер есептеуі жылдық бюджет көрсеткіштерінің есептеуінен біраз
Бюджет кірістерін болжамдауда бюджеттік көрсеткіштерінің регрессия сызығы бойынша өзгерістер
2.4. Мемлекеттің орта мерзімді фискалдық саясаты
Бюджет кодексі мемлекеттің экономикалық саясатына сәйкес орта мерзімді бюджеттік
Орта мерзімді фискалдың саясатты жасауда келесі негізгі мақсаттарға көңіл
ағымдағы және болашақ нысандағы жетуді қамтамасыз ететін фискалдық стратегияны
алдағы үшжылдық мерзімге қажетті қаржы ресурстар көлемін анықтау;
стратегиялық басымдылықтардың негізінде бюджеттік құралдарды бөлісу бағыттарын анықтау;
мезгілінде жоспарлауды іске асыруға қажетті болжамдық бюджеттік қаржыландыруды қамтамасыз
бюджеттік процестің мөлдірлігі мен тиімділігін қамтамасыз ету үшін оны
бюджеттік процестің жалғастырушылығын қамтамасыз ету;
фискалдық тәртіпті жоғарылату.
Орта мерзімдік фискалдық саясат мазмұны бойынша өз алды тізбекті
Демек, бұл құжат мемлекеттің алдыңғы үшжылдық мерзімге арналған салықтық-бюджеттік
2.5. Қазақстан Республикасындағы бюджеттік
жоспарлаудың құқықтық негіздері
Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының тиімділігі республикалық (орталық мемлекеттік бюджет
Осы орайда, айта кететін бір жәйт, бюджеттік жоспарлау бюджеттің
Бюджеттік жоспарлаудың (процестің) мән-жайлары Қазақстан Республикасының мемлекеттік және бюджеттік
Республикалық және жергілікті бюджеттердің жобаларын уақтылы әрі сапалы әзірлеу
Бюджеттік жоспарлау Қазақстан Республикасының бюджеті мен оның әкімшілік-аумақтық құрылыстары
Бюджеттік жоспарлау барысында мемлекеттің қаржылық (бюджеттік) ресурстарының көлемі мен
Бюджеттік жоспарлаудың барлық стадиялары ұйымдастыру бюджеттік құқықтық нормаларымен қатаң
Республикалық бюджетті жоспарлау жоспарланып отырған кезеңге арналған бюджет түсімдерінің
Республикалық бюджет бір қаржы жылына арналып жоспарланады. Кезекті қаржы
Республикалық бюджет жобасын уақтылы және сапалы әзірлеу, сондай-ақ бюджетті
Республикалық бюджеттік комиссия өз қызметін тұрақты негізде жүзеге асырады.
Республикалық бюджеттік комиссияның құзыреті:
алдағы үшжылдық кезеңге арналған орта мерзімді фискалдық саясат жөнінде
тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының көрсеткіштерін айқындау
алдағы үшжылдық кезеңде және жоспарланып отырған қаржы жылында қаржыландыруға
республикалық бюджеттің шығындарын ұлғайтуды немесе түсімдерін қысқартуды көздейтін нормативтік
тиісті қаржы жылына арналған бюджеттерді нақтылау жөнінде ұсыныстар жасауды;
республикалық бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын бағалау нәтижелерін қарауды және
Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінде және республикалық Бюджеттік комиссия туралы
Республикалық бюджеттік комиссияның құрамына бюджеттік комиссияның төрағасы, бюджеттік комиссия
Республикалық бюджеттік комиссияның төрағасы осы комиссияның қызметіне басшылық жасайды
Республикалық бюджеттік комиссияның хатшысы бюджеттік комиссияның қызметін қамтамасыз ету
Бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган орта мерзімді фискалдық саясат
Республикалық бюджеттік әзірлеу кезінде майызды рөл атқаратын бюджеттік өтінім
Бюджеттік өтінім бірыңғай бюджеттік сыныптама, бюджет шығыстарының лимиттері, өткен
Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінде көзделген бюджетті нақтылау жағдайларын есептемегенде,
Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік өтінімі мынандай құжаттар мен
бюджеттік бағдарламалардың тізбесін және олар бойынша шығыстар сомасын;
бюджеттік бағдарламаның түсіндірмелі жазбасын;
бюджеттік өтінімге енгізілген бюджеттік бағдарлама паспортының жобасын;
кредиторлық берешектің жалпы сомасын және оның пайда болуының себептерін
дебиторлық берешектің жалпы сомасын және оның пайда болуының себептерін
байланысты гранттар сомасын міндетті түрде жұмсалу бағыттары бойынша бөле
бюджеттік өтінімге енгізілген бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстардың есептерін қамтиды.
Осы орайда, мемлекеттік мекемелердің тауарларды (жұмыстарды, көрсетілген қызметтерді) сатудан
Бюджеттік бағдарламалардың тізбесі өткен жылғы есептілік деректерін, алдағы жылға
Бюджеттік бағдарламаға жасалған түсіндірмелі жазба жоспарланып отырған бюджеттік бағдарламаның
Бағдарлама паспортының жобасы бюджеттік бағдарламаның мақсаттарын, міндеттерін, нормативтік-құқықтарын негіздемесін,
Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну тәртібін әдетте, бюджеттік жоспарлау
Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Республикалық бюджеттік комиссия
Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының түпкілікті нұсқасын
Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган алдағы қаржы жылына
Ал республикалық бюджетті жоспарлаудың құқықтық негіздерін Қазақстан Республикасы бюджеттік
Жергілікті бюджетті жоспарлау жоспарланып отырған кезеңге арналған бюджет түсімдерінің
Жергілікті бюджет бір қаржы жылына жоспарланады. Кезекті қаржы жылына
Орта мерзімді фискалдық саясат әкімшілік-аумақтық құрылыстың әлеуметтік-экономикалық дамуының орта
Жергілікті атқарушы органның алдағы үш жылдық кезеңге арналған орта
Жергілікті бюджет түсімдерін болжауды аймақтың орта мерзімді әлеуметтік-экономикалық даму
Жергілікті бюджеттер түсімдерінің алдағы қаржы жылына арналған болжамды көрсеткіштерін
Бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган орта мерзімді фискалдық саясат
Жергілікті бюджетті әзірлеу кезінде бюджеттік бағдарламалардың қажеттігін негіздеу және
Бюджеттік өтінім бірыңғай бюджет сыныптамасы, бюджет шығыстарының лимиттері, өткен
Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінде көзделген жергілікті бюджетті нақтылау жағдайларын
Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік өтінімде:
жергілікті бюджеттік бағдарламалардың (ішкі бағдарламалардың) тізбесі және олар бойынша
жергілікті бюджеттік бағдарламаға жасалған түсіндірмелі жазба;
бюджеттік өтінімге енгізілген жергілікті бюджеттік бағдарлама (ішкі бағдарлама) паспортының
кредиторлық берешектің жалпы сомасы және оның пайда болуының негізгі
дебиторлық берешектің жалпы сомасы және оның пайда болуының негізгі
міндетті түрде жұмсалу бағыттары бойынша бөлінген байланысты гранттар сомасы,
бюджеттік өтінімге енгізілген жергілікті бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстарының есептері;
басқа да ақпарат көрініс табады.
Бюджеттік бағдарламалардың тізбесі өткен жылғы есептілік деректерін, сондай-ақ алдағы
Жергілікті бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстардың есебі бекітілген затта нормалар
Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі жергілікті бюджеттік юағдарламаларды бюджеттік кредит беру
бюджеттік бағдарламаның бюджеттік кредит берудің мақсатына, принциптеріне, өлшемдеріне, бағыттарына
бюджеттік кредит берудің тиісті объектілерге және бағыттарға қажеттілігі негіздемесі;
бюджеттік кредиттер шарттылығының негіздемесі;
бюджеттік кредит беру өтімділігінің есептеулері;
сенім білдірген өкілдер (агенттер) жұмысқа тартылған жағдайда олардың көрсеткен
Жергілікті бюджеттік бағдарлама әкімшісі бюджеттік өтінімді шығыстар лимиті шегінде
Тиісті жергілікті бюджеттік комиссия бюджеттік өтіміндер мен бюджеттік жоспарлау
Тиісті бюджеттік комиссия жергілікті бюджеттік бағдарламалар бойынша түпкілікті шешім
Бюджеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган облыстың, республикалық маңызы
Алдағы қаржы жылына арналған облыстық бюджет, республикалық маңызы бар
Жергілікті бюджетті жоспарлау тиісті әкімшілік-аумақтық құрылыстар ауқымындағы әлеуметтік-экономикалық даму
2.6. Мемлекеттік басқару және жоспарлау жүйесін жетілдіру
Қазіргі кезде мемлекеттік басқару жүйесі жетілдірілуде, бұған әкімшілік реформаның
Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы осы бағытта белгіленген жұмыстар
Бүгінгі күні ұсыныстардың негізгі бөлігі Экономика және бюджеттік жоспарлау
Қазақстанның 2030 жылға дейінгі Даму стратегиясының алдағы уақыттағы кезеңін
Осыған байланысты мемлекеттік басқару және жоспарлау жүйесін жетілдіру экономика
2.7. Мемлекеттік жоспарлау жүйесін реформалау
Мемлекет басшысы Қазақстан халқына жыл сайынғы «Жаңа әлемдегі жаңа
Өз кезегінше, Қазақстан Республикасы Үкіметі 2007–2009 жылдарға арналған бағдарламасында
Мемлекеттік басқарудың жаңа сапалы үлгісін құрастыру мақсатында мыналар қажет:
іс жүзіндегі стратегиялық, экономикалық және бюджеттік жоспарлаудың тиімді үйлесімдігін
мемлекеттік органдардың қызметін мемлекеттің стратегиялық міндеттері мен мақсаттарына қол
мемлекеттік саясаттың басымдылықтарына сәйкес бюджеттік үдерісті қаражатты максималды тиімді
мемлекеттік органдардың азаматтарға ұсынылатын қызмет сапасын, бағдарламалық құжаттарды іске
Қазақстан Республикасы Үкіметі мемлекеттік басқарудың жаңа сапалы үлгісін құрастыру
2009 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілген жаңа Бюджет
2010 жылғы 1 қаңтардан бастап өңірлік-деңгейде бюджеттерді жаңа үлгі
Осы жағдайда Басқарма макроэкономикалық тұрақтылықты сақтау мақсатында сайма-сай салықтық-бюджеттік
2005 жылдан бастап бюджеттік саясат жыл сайын жылжымалы негізде
2008 жылдан бастап Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 16
Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы жалпы сипаттағы трансферттерді есептеу
Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі, ағымдағы шығындардың көлемін болжаудың
Бұдан басқа, басқа шығындарды есептеу кезінде қабылданған 1,08 инфляция
Даму бюджеті көлемін меншікті табыстың көлеміне пайыздық арасалмақта есептеген
2.8. Бюджетті жоспарлау модулі мен оны орындау мониторингін енгізу
Алдын ала кезең аяқталғаннан кейін мемлекеттік басқару органы басқарушылық
Орталық мемлекеттік органда басқарушылық есеп жүйесін енгізуді бюджетті жоспарлау
Бюджетті жоспарлау модулі мен оны орындау мониторингін енгізу орталық
·бюджеттік ассигнованияларды негіздеу үшін пайдаланылатын деректерді алу;
·барлық бағдарламалар және бағдарламалық емес қызмет бойынша іс жүзіндегі
·орталық органның басшылығына одан арғы қызмет нұсқалары мен нақты
Бюджетті жоспарлау модулі мен оны орындау мониторингін енгізу сондай-ақ
Бюджеттік есептің деректері ірілендірілген көріністі ғана алуға мүмкіндік береді.
Қорытынды
Қорытындылай келе, бюджеттік жоспарлау – қаржылық жоспарлаудың құрамдас бөлігі.
Бюджеттік жоспарлауға тегінде оның кең мағынасында тек бюджетті жоспарлау
Бюджеттік жоспарлауды бюджет процесінен айыра білген жөн. Бюджет процесі
1. Жиынтық бюджеттік жоспарлау. Оның барысында жоспарлы жұмыстың негізгі
2. Екінші кезеңде бюджеттік жоспарлау нақтыланады, яғни халық шаруашылығындағы
Бюджеттік жоспарлау мынадай принциптермен жүзеге асырылады:
- бюджеттік және халық шаруашылықтық жоспарлаудың бірлігі;
- ресурстарды салалық, ведомстволық, аумақтық жоспарлауды ұштастыру;
- еңбек, материал және қаржы ресурстары шаруашылық – мәдени
- халық шаруашылығы, әлеуметтік – мәдени, қорғаныс, басқару шараларын
Бюджеттік жоспарлауда оның кіріс және шығыс бөліктерінің нақтылық, біртұтастық,
Мемлекеттік бюджетте қаржы жоспарының барлық қажетті негіздері берілген. Ол
Бюджет кірістерінің шоғырланып, шығыстарының бағытталуы Қазақстан Республикасы Президентінің Заң
Үкіметтің жоспарланатын жыл ішінде қандай тауарлар мен қызметтер
Мемлекеттік бюджеттің тапшылығын жабу үшін ақша қаражаттары қажет. Бұл
Егер де экономикада мемлекеттік бюджеттің тапшылығы немесе профициті (бюджетке
Мемлекеттік бюджет жобасын талқылау кезінде бюджет, қаржы, мәдени -
Бүгінгі мемлекеттердің бюджеттері олардың көпсалалы қызметтерін бейнелейтін құжат деуге
Қосымша
1 қосымша
Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы қызметінің стратегиялық бағыттары, мақсаттары,
Атауы Өлшем
бірлігі Есептік кезең Жоспарлық кезең
2008 жыл 2009 жыл (бағалау) 2010 жыл 2011
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 стратегиялық бағыты. Облыс экономикасының бәсекеге қабілеттілігін арттыру
1 мақсат. Әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерін болжау сапасын арттыру
Нысаналы индикаторлар
Негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерінің іс жүзіндегі мәнінің 2010–2014 жылдардағы болжамды
Жергілікті атқарушы органдардың бастамасы бойынша жергілікті бюджеттердің нақтылауын 25%
1 міндет. Макроэкономикалық талдау мен болжаудың сапасын арттыру
Облыстың бюджеттік өлшемдері мен әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу Мәслихат
Облыстың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің жедел мониторингін жүргізу ЭБЖБ
есеп 12 12 12 12 12 12 12
СҚО бойынша 2009–2011 жылдарға арналған ҚРұқсат беру жүйесін жетілдіру
есеп - 1 1 1 - - -
2 міндет. Салықтық-бюджеттік саясатты жетілдіру
Экономикалық жағдайға сәйкес бюджеттік параметрлердің жедел түзетілуін қамтамасыз ету
2 мақсат. Облыс экономикасының сапалы және тұрақты өсуін қамтамасыз
Нысаналы индикаторлар
7 — 8% шегіндегі тұтыну баға индексі;
9–10% шегіндегі ЖӨӨ құрылымындағы өнеркәсіп үлесі;
2010–2014 жылдары 77–78% деңгейінде жалпы өнеркәсіптік өндіріс көлеміндегі өңдеу
1 міндеті. Салалық басқармалармен және ведомстволармен бірлесіп, өңірдегі әлеуметтік-экономикалық
Экономика салаларының қызметін үйлестіру, мониторингтеу және талдау жұмысын жүргізу
2 міндет. Экономиканы сауықтыруға және тұрақтандыруға бағытталған шаралардың іске
2009 — 2010 жылдарға арналған Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан
әкімдікке
есеп - 11 12 - - - -
2009 — 2010 жылдарға арналған Солтүстік Қазақстан облысының экономикасы
есеп - 11 12 - - - -
Мемлекеттік тұрғын үй, кәсіпкерлікті дамыту бағдарламалары озық жобаларының және
есеп,
жер қойнауын пайдалану мәселелері бойынша Келісім-шарттың қаржылық-экономикалық үлгісін қарастыру
3 мақсат. Облыстағы инвестициялық климатты жақсарту және іскерлікті жандандыруға
Нысаналы индикаторлар
1 міндет. Экономикаға инвестициялар тарту үшін қолайлы жағдайлар жасау
Негізгі капиталға инвестициялардың орташа жылдық өсу қарқыны: 2010 жылы
Облыстың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын және бюджеттік өлшемдерін әзірлеу кезінде
Жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың іске асырылуын мониторингілеу ЭБЖМ-не, ақпарат
Инвестициядан кейінгі кезеңдегі жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың іске асырылуын
Үшжылдық кезеңге жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың іске асырылуын бағалау
2010–2020 жылдарға арналған СҚО бойынша индустрияландыру картасының іске асырылуын
4 мақсат. Облыстың қалалары мен аудандарының тұрақты дамуы үшін
Нысаналы индикаторлар
Жергілікті атқарушы органдардың бекітілген, мемлекет кепілдік берген қызметтерді ұсыну
1 міндеті. Өңірлердің бәсекеге қабілетті мамандырылуын қалыптастыруға және дамытуға
Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі аумақтық даму стратегиясын іске
Солтүстік Қазақстан облысының 2015 жылға дейінгі аумақтық даму стратегиясын
2 стратегиялық бағыты. Жаңа бюджеттік жоспарлау жүйесін енгізу
1 мақсаты. Нәтижеге бағдарланған жаңа мемлекеттік жоспарлау жүйесін енгізу
Нысаналы индикаторлар
2010 жылы стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды оңтайландыру — 100%
1 міндеті. Жаңа мемлекеттік жоспарлау жүйесінің кезең-кезеңмен іске асырылуын
Жаңа мемлекеттік жоспарлау жүйесін енгізу % - -
2009–2011 жылдарға арналған Солтүстік Қазақстан облысы әлеуметтік-экономикалық дамуының Орта
Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі даму стратегиясының жобасына ұсыныстар
Стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың жаңа мемлекеттік жоспарлау жүйесіне сәйкестікке
2 міндеті. Мемлекеттік басқару жүйесін жетілдіру
Облыстар әкімдерінің қызметін рейтингтік бағалау нәтижесін талдау және қажет
2 мақсаты. Нәтижеге бағдарланған үшжылдық жоспарлауды енгізу
Нысаналы индикаторлар
2010 жылы нәтижеге бағдарланған мемлекеттік жоспарлау жүйесі қызмет етуінің
1 міндеті. Нәтижеге бағдарланған жоспарлау жүйесіне көшу бойынша нормативтік
Бюджеттік заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу ЭБЖМ-не ұсыныстар -
Бірыңғай бюджеттік сыныптама бойынша ұсыныстар әзірлеу ЭБЖМ-не ұсыныстар -
Жалпы сипаттағы трансферттерді есептеу әдістемесіне ұсыныстар әзірлеу ЭБЖМ-не ұсыныстар
«2011–2013 жылдарға арналған облыстық бюджет және аудандар, облыстық маңызы
2 міндеті. Нәтижеге бағдарланған бюджеттеу
Үш жылдық кезеңге облыс бюджетін әзірлеу
«Үш жылдық кезеңге облыстық бюджет туралы» мәслихаттың шешімі жобасын
2 қосымша
Бюджеттік бағдарламалар
Бюджеттік бағдарлама әкімшісі Солтүстік Қазақстан облысының экономика және бюджеттік
Бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) 001 «Экономика және бюджеттік жоспарлау
(003 «Жергілікті органдар аппараттары«)
Сипаттама Шығыстар қызметкерлердің еңбек, ақыларын төлеуге, міндетті жарналардың аударымдарына,
1,2 стратегиялық бағыты Облыс экономикасының бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Жаңа бюджеттік жоспарлау жүйесін енгізу
1 мақсаты Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы аппаратының
1 міндеті Нәтижеге бағдарланған бюджеттеу
Солтүстік Қазақстан облысы экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасының үзіліссіз
Көрсеткіштер
Көрсеткіштер Көрсеткіш атауы өлшем бірлігі 2008 жыл
(есеп) 2009 жыл
(факт) 2010 жыл
(жоспар) 2011 жыл 2012 жыл
Сан көрсеткіштері Қызметкерлердің штаттық кестеге сәйкес саны
1 (бір) қызметке арналған шығындар адам
мың теңге 61
1561,6 57
1395,0 57
1571,1 57
1849,9 57
2042,7
Бағдарламаны іске асыру шығыстары Солтүстік Қазақстан облысы экономика және
Нәтиже көрсеткіштері Еңбекақы көтерілуі және инфляциялық үрдістер нәтижесінде өткен
Бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) 001 «Экономика және бюджеттік жоспарлау
(007 «Мемлекеттік қызметкерлердің біліктілігін арттыру«)
Сипаттама Солтүстік Қазақстан облысы экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы
1, 2 стратегиялық бағыты Облыс экономикасының бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Жаңа бюджеттік жоспарлау жүйесін енгізу
Мақсаты Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы аппаратының қызметін қамтамасыз
Міндеті Мемлекеттік басқару жүйесін жетілдіру
Қызметкерлердің біліктілігін арттыру
Көрсеткіштер
Көрсеткіштер Көрсеткіш атауы Өлшем бірлігі 2008 жыл
(есеп) 2009 жыл
(факт) 2010 жыл
(жоспар) 2011 жыл 2012 жыл
Сан көрсеткіштері Біліктілікті арттырудан өткен қызметкерлер саны
Біліктілікті арттырудан өткен қызметкерлердің үлес салмағы адам
% 17
28 19
33 20
35 20
35 20
35
Бағдарламаны іске асыру шығындары Солтүстік Қазақстан облысы экономика және
Бюджеттік бағдарлама 001 „Облыстың экономикалық саясатын, мемлекеттік жоспарлау және
Сипаттама 5 жылға Солтүстік Қазақстан облысының даму бағдарламасын әзірлеуге
Стратегиялық бағыты Облыс экономикасының бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Мақсаты Облыстың қалалары ме аудандарының тұрақты даму жағдайларын қамтамасыз
Міндеті Өңірлердің бәсекеге қабілетті мамандырылуын қалыптастыру мен дамытуға бағытталған
Көрсеткіштер
Көрсеткіштер Көрсеткіш атауы Өлшем бірлігі 2008
(есеп) 2009 жыл
(факт) 2010 жыл
(жоспар) 2011 жыл 2012 жыл
Сан көрсеткіштері 5 жылға Солтүстік Қазақстан облысының даму
Бағдарламаны іске асыруға арналған шығындар Солтүстік Қазақстан облысы
Бюджеттік бағдарлама »Мемлекеттік органдарды материалдық-техникалық жарақтандыру"
Сипаттама Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасына жүктелген функцияларды сапалы
Солтүстік Қазақстан облысы экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасының қызметкерлерін
1 стратегиялық бағыты Облыс экономикасының бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Бюджеттік жоспарлаудың жаңа жүйесін енгізу
Мақсаты Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы аппаратының қызметін
Міндеті Моральдық және затты ескірген жабдықтарды жаңашыл жетілдірілген жабдықтарға
Көрсеткіштер
Көрсеткіштер Көрсеткіштер атауы Өлшем бірлігі 2008 жыл
(есеп) 2009 жыл
(факт) 2010 жыл
(жоспар) 2011 жыл 2012 жыл
Сан көрсеткіштері Сатып алынған материалды құндылықтардың саны
Сатып алынған материалды құндылықтардың үлес салмағы, басқармадағы олардың жалпы
% 119
9,2 77
5,9 58
4,3 0
0 0
0
Бағдарламаны іске асыруға шығындар Солтүстік Қазақстан облысы экономика және
3 қосымша
Бюджеттік бағдарлама әкімшісі Солтүстік Қазақстан облысының экономика және бюджеттік
Бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) 003 «Жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың
1 стратегия-лық бағыты Облыс экономикасының бәсекеге қабілеттілігін арттыру
1 мақсаты Әлеуметтік- экономикалық даму көрсеткіштерінің болжам сапасын
2 міндеті Инвестициялық белсенділікті дамыту
Көрсеткіштер
Көрсеткіш-тер Көрсеткіш атауы Өлшем бірлігі 2007 жыл
(есеп) 2008 жыл
(факт) 2009 жыл
(баға) 2010 жыл 2011 жыл 2012 жыл
Сан көрсеткіші Жергілікті бюджеттік инвестициялық және концессиялық жобалардың техникалық-
Сапа көрсеткіші Жергілікті бюджеттік инвестициялық және концессиялық жобалардың техникалық-
Бағдарлама-ны іске асырудың шығындары Жергілікті бюджеттік инвестициялық және концессиялық
Бюджеттік шығыстардың жинақтамасы
Мың теңге
Шығыстар Есептік кезең Жоспарлық кезең
2008ж.
(есеп) 2009ж.
(жоспар) 2010ж. 2011ж. 2012ж.
1.Қолданыстағы бюджеттік бағдарламалар 126545 82300 116577 126379 139043
Ағымдағы бюджеттік
бағдарламалар 105745 79516 108977 105877 116901
«Облыстың экономикалық саясатын, мемлекеттік жоспарлау және басқару жүйесін қалыптастыру
«Мемлекеттік органдарды материалдық- техникалық жарақтандыру» 10192 443 1058 0
Бюджеттік даму бағдарламалары 20800 2784 7600 20502 22142
«Жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың (бағдарламалардың) техникалық- экономикалық негіздемесін әзірлеу
Мемлекеттік органның БАРЛЫҚ шығыстары, соның ішінде: 126545 82300 116577
Ағымдағы бюджеттік бағдарламалар 105745 79516 108977 105877 116901
Бюджеттік даму бағдарламалары 20800 2784 7600 20502 22142
Шығыстарды стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер және бюджеттік бағдарламалар бойынша
Мың теңге
Стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер және бюджеттік бағдарламалар Есептік кезең
2008ж.
(есеп) 2009ж.
(жоспар) 2010ж. 2011ж. 2012ж.
2 стартегиялық бағыты. Жаңа бюджеттік жоспарлау жүйесін енгізу
2 мақсаты. Нәтижеге бағдарланған үшжылдық бюджеттік жоспарлауды енгізу
2 міндеті. Нәтижеге бағдарланған бюджеттеу
001 «Облыстың экономикалық саясатын, мемлекеттік жоспарлау және басқару жүйесін
006 «Мемлекеттік органдарды материалдық- техникалық жарақтандыру» бюджеттік бағдарламасы
10192 443 1058 0 0
108 «Жергілікті бюджеттік инвестициялық және концессиоялық жобалардың техникалық- экономикалық
Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы бюджетінің жиынтығы 126545 82300
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
Ел Президенті Н.Назарбаевтың халыққа жолдауы «Қазақстан халқының әл-ауқатын арттыру
Салық Кодексі - Алматы 2004ж
«Республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуын бақылау туралы» Қазақстан
Б. С. Өтебаев., Мемлекеттік бюджет. Алматы 2006жыл
Қазақстан Республикасының Конституциясы. - Алматы 1995ж
Сартаев С.С., Найманбаев С.М. Бюджеттік құқық: оқу құралы –
Қаржы-экономика сөздігі. Алматы: ҚР Білім жэне ғылым министрлігінің Экономика
http://www.google.ru ақпарат көзі
http://press-service@minplan.kz ақпарат көзі
3