Пайыздық ставканы субсидиялау шарттары

Скачать


Мазмұны:
I.Кіріспе...............3-4 бет
II.Негізгі бөлім
1.«Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы...................... 5-8 бет
1.1.Бағдарлама туралы қысқаша түсінік......................5-6 бет
1.2. Ағымдағы жағдайды талдау..........7-8 бет
2. Бағдарламаны іске асырудың мақсаты, міндеттері, нысаналы
2.1.Бағдарламаның мақсаты ...................9 бет
2.2.Нысаналы индекаторлар.....................9 бет
2.3.Міндеттері....................10-24 бет
3. Бағдарламаға қатысушылардың өзара іс-қимылы және оны іске асыру
3.1. Бағдарламаны іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері......24-25 бет
3.2.Бағдарламаны іске асыру кезеңдері................25-26 бет
3.3. Қажетті ресурстар және оларды қаржыландыру көздері.....26-29 бет
III.Қорытынды.................30-31 бет
Әдебиеттер тізімі..................32 бет
Кіріспе
«Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы
(бұдан әрі – Бағдарлама) Қазақстан Республикасы Президентінің «Жаңа онжылдық
Бағдарлама 2009 және 2010 жылдардағы жол карталарын іске асырудың
Бағдарламаны іске асыру шеңберінде:
-жобаларды іріктеуді және қаржыландыру (қайта қаржыландыру) жөніндегі шешімді екінші
-уәкілетті мемлекеттік орган мен арнайы белгіленген комиссия және кеңестер
Бағдарламаны іске асыру шеңберінде мемлекет тарапынан барлық келісулерді жергілікті
Акцизделетін тауарлар шығаруды көздейтін жобалар бойынша банктер кредиттерінің пайыздық
Жеке кәсіпкерлік субъектісіне (бұдан әрі – кәсіпкерге) Бағдарламаның барлық
Мемлекеттік даму институттары, сондай-ақ қаржы институттары ауыл шаруашылығы өнімін
Тұрақтандырушы және дағдарысқа қарсы бағдарламалар шеңберінде екінші деңгейдегі
Жергілікті атқарушы органдар аумақтарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу кезінде осы
Мақсаттарға, нысаналы индикаторларға, міндеттерге, нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізу үшін
Мемлекеттік комиссия – «Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту жөніндегі шаралар
өңірлік үйлестіру кеңесі – облыстардың, Алматы және Астана қалаларының
уәкілетті орган – Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда
жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші – іске асыруға жауапты болатын
қаржы агенті – «ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры» АҚ, ол
пайыздық ставканы субсидиялау шеңберінде банктерге қаржы қаражатын аудару;
Бағдарлама шеңберінде кредиттерге кепілдік беру;
борышкерлер бойынша Мемлекеттік комиссия отырыстарына берілетін материалдар бойынша ұсынымдар
Бағдарламаның іске асыруылуын мониторингілеу;
кредиторлар комитеті – Қазақстан қаржыгерлер қауымдастығы әрбір жеке борышкер
өтінім беруші – Бағдарламаға қатысуға өтінім берген және инвестициялық
қатысушы – Бағдарлама шеңберінде мемлекеттік қолдау көрсету бойынша Банктің,
борышкер – кредит(тер) және басқа да міндеттемелер бойынша міндеттемелерді
экспорттаушы – өндірілетін өнімнің 10 %-дан астамын экспорттауды жүзеге
Тұрақтандыру және дағдарысқа қарсы бағдарламалар, мемлекеттік бағдарламалар және
«Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының тұрақтылығын қамтамасыз ету жөніндегі бірінші
«Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің және Қазақстан
1. «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы.
1.1. Бағдарлама туралы қысқаша түсінік.
Бағдарламаның атауы «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы
Әзірлеу үшін негіздеме «Қазақстан Республикасын үдемелі индустриялық-инновациялық дамыту жөніндегі
19 наурыздағы № 958 Жарлығы
Әзірлеуші Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі
Бағдарламаның мақсаты Экономиканың шикізат емес секторларында өңірлік кәсіпкерліктің орнықты
Бағдарламаның міндеттері 1. Жаңа бизнес-бастамаларды қолдау
2. Кәсіпкерлік секторды сауықтыру
3. Экспортқа бағдарланған өндірістерді қолдау
Іске асыру мерзімі
2010 – 2020 жылдар
Нысаналы индикаторлары Бағдарламада қойылған міндеттерді іске асыру мақсатында
жыл сайын кредиттерді жалпы сомасы кемінде
400 млрд. теңгеге арзандату;
2015 жылға:
ЖІӨ-нің құрылымындағы өңдеуші өнеркәсіптің үлесін кемінде 12,5 %-ға ұлғайту;
жалпы экспорт көлемдегі шикізат емес сектордың үлесін кемінде 40
шикізат емес экспорттың көлемін өңдеуші өнеркәсіптің жиынтық өндіріс көлемінің
43 %-ына ұлғайту;
өңдеуші өнеркәсіптегі еңбек өнімділігін кемінде
1,5 есеге ұлғайту
Қаржыландыру көздері мен көлемі 2010 жылға арналған республикалық бюджетте
30 млрд. теңге көзделген. Республикалық бюджеттен қаржыландыру көлемі жоспарлы
1.2.Ағымдағы жағдайды талдау
Мемлекеттік бағдарламада экономиканы әртараптандыруды және бәсекеге қабілеттілігінің өсуін қамтамасыз
Шағын және орта кәсіпкерлік халық шаруашылығын дамытуға, әлеуметтік проблемаларды
Осыған байланысты кредиттерге кепілдік беру және кредиттер бойынша пайыздық
Шағын, орта және ірі кәсіпкерліктің теңгерімсіздігіне жол бермеу мақсатында
Кәсіпкерлерге мемлекеттік қолдау көрсетудің бұл құралдары бюджет заңнамасын жетілдіру
Жаңа өндірістерді дамытуда кәсіпкерліктің бірінші кезекте, шағын және орта
қаржыландыруға қол жеткізу және қарыз алу құнының жоғары болуы;
индустриялық инфрақұрылымның дамымауы;
кәсіпкерлікті қолдау инфрақұрылымының дамымауы.
Бұдан басқа, осының алдындағы жылдары құрылған кәсіпорындарда
Мемлекет шикізат емес сектордың экспортына толық қолдау көрсетпейді, ал
Әлемдік тәжірибе нарықтық экономикасы дамыған елдерде шағын және
Германияда кредит берудің мынадай жеңілдікті шарттары көзделген:
төмен пайыздық ставка (әдетте, кредит берудің бүкіл мерзіміне);
кредит берудің ұзақ мерзімі (көбінесе 10 жыл, оның үстіне
алынған сомаларды кез келген уақытта қайтару мүмкіндігі (көпшілік жағдайда
үлестік қаржыландыру (мемлекет қаражаты есебінен инвестициялық жобаның белгілі бір
Шағын және орта кәсіпорындарды қолдау үшін Сингапурда бүкіл елге
Жоғарыда жазылғандарға байланысты Бағдарламаны іске асыру шеңберінде кәсіпкерлерді қолдаудың
2.Бағдарламаны іске асырудың мақсаты, міндеттері, нысаналы
2.1 Бағдарламаның мақсаты.
Экономиканың шикізат емес секторларында өңірлік кәсіпкерліктің тұрақты және теңгерімді
2.2. Нысаналы индикаторлары.
Нысаналы индекаторлар:
жыл сайын жалпы сомасы кемінде 400 млрд. теңге болатын
2015 жылға:
ЖІӨ құрылымындағы өңдеу өнеркәсібінің үлесін кемінде 12,5 %-ға ұлғайту;
экспорттың жалпы көлеміндегі шикізат емес экспорт үлесін кемінде 40
шикізат емес экспорт көлемін өңдеу өнеркәсібінің жиынтық өндірісі
өңдеу өнеркәсібіндегі еңбек өнімділігін кемінде 1,5 есеге ұлғайту.
2020 жылға дейін индикаторлардың сандық көрсеткіштері кейіннен Бағдарламаға толықтырулар
2.3. Міндеттері.
Бағдарламаны іске асыру шеңберінде міндеттерді шешу мынадай үш бағыт
1) жаңа бизнес-бастамаларды қолдау;
2) кәсіпкерлік секторды сауықтыру;
3) экспортқа бағдарланған өндірістерді қолдау.
Қойылған міндеттерді шешу мақсатында уәкілетті орган нормативтік құқықтық базаны
Бағдарламаны іске асыру Бағдарламаға қосымша болып табылатын іс-шаралар жоспарына
Уәкілетті орган Бағдарламаны іске асырудың бірінші және үшінші бағыттарын
Жергілікті деңгейде Бағдарламаны үйлестірушілер Бағдарламаны іске асырудың бірінші және
Уәкілетті орган мен облыстар, Алматы және Астана қалалары әкімдерінің
өңірдің шикізат емес экспортының көлемін ұлғайту;
өңірде құрылатын жұмыс орындарының саны;
өңір экономикасының шикізат емес секторында еңбек өнімділігінің өсуі;
мемлекеттік бюджетке түсетін түсімдердің ұлғаюы бойынша нәтижелер туралы үлгі
Бағдарламаны іске асырудың екінші бағыты бойынша қаржыландыру лимиті өңірлер
Бірінші бағыт: жаңа бизнес бастамаларды қолдау
Бағдарламаны іске асырудың бірінші бағыты Мемлекеттік бағдарламаның басымдықтарына сәйкес
Бағдарламаны іске асырудың бірінші бағытының шеңберінде мемлекеттік қолдау мыналарды
жобаларды іске асыру үшін банктердің кредиттері бойынша пайыздық ставканы
банктердің жобаларды іске асыруға бағытталған кредиттері бойынша ішінара кепілдік
өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту;
бизнесті жүргізуді сервистік қолдау;
кадрларды даярлау, жастар практикасы және әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру
Бағдарламаның бірінші бағытына қатысушылар
Бағдарламаға 1-қосымшаға сәйкес Экономиканың басым секторларында инвестициялық жобаларды іске
Минералдық шикізатты өңдеуді жүзеге асыратын және Қазақстан Республикасы Үкіметінің
Жергілікті деңгейде Бағдарламаны үйлестірушілер экономиканың көрсетілген секторлары шеңберінде әрбір
Банктердің кредиттері бойынша пайыздық ставканы субсидиялау
Пайыздық ставканы субсидиялау шарттары
Банктің сыйақы ставкасын субсидиялау жаңа инвестициялық жобаларды, сондай-ақ өндірісті
Пайыздық ставкасын субсидиялау жүзеге асырылатын кредиттің(тердің) сомасы бір қарыз
Субсидиялау мерзімі кейіннен 10 жылға дейін ұзарту мүмкінгдігімен
1 жылдан 3 жылға дейін мерзімді құрайды.
Өтінім беруші жобаны іске асырудың жалпы құнының 15 %-дан
2010 жылы пайыздық ставканы субсидиялау банктердің сыйақы ставкасы 12
өтінім беруші бастама жасайтын кредит беру шарттарының өзгеруіне байланысты;
өтінім берушінің кредит бойынша міндеттемелерді бұзуының себебінен өндіріп алынатын
Бұдан әрі банктің кредит бойынша сыйақы ставкасы уәкілетті орган
Субсидиялау мөлшерін 2011 жылдан бастап Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайды.
Кредиттер бойынша пайыздық ставканы субсидиялау тетігі
1. Өтінім беруші банкке өтініш береді.
2. Банк жобаның қаржы-экономикалық тиімділігіне бағалау жүргізеді және оң
3. Өтінім беруші банктің оң шешімімен осы жобаны ӨҮК
4. ӨҮК жобаны Бағдарлама өлшемдеріне сәйкестігіне қарайды және субсидиялау
5. Жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші ӨҮК субсидиялауға мақұлдаған жобалар
6. ӨҮК-де қаралған барлық жобаларды жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші
7. Кредиттеу бойынша банктердің және субсидиялау бойынша ӨҮК-нің оң
Банктердің кредиттері бойынша кепілдіктер беру
Банктердің кредиттері бойынша кепілдіктер беру шарттары
Жаңа жобаларды іске асыру үшін берілетін кредиттер бойынша, сондай-ақ
Кепілдік беру жүзеге асырылатын кредит(тер) сомасы бір қарыз алушы
Кепілдік мөлшері кредит сомасының 50 %-ынан жоғары болмауы тиіс.
Кәсіпкерлерге кепілдік тегін беріледі.
Кепілдік берілетін кредиттің ең жоғары мерзімі 10 жылдан аспауы
Айналым қаражатын қаржыландыру негізгі құралдарды сатып алуға және/немесе жаңғыртуға
Өтінім беруші жобаны іске асыруда қаражатының қатысуын жобаны іске
2010 жылы кепілдік беру жүзеге асырылатын кредиттер бойынша банктердің
өтінім беруші бастама жасайтын кредит беру шарттарының өзгеруіне байланысты;
өтінім беруші кредит бойынша міндеттемелерді бұзуы себепті алынатын комиссияларды,
Бұдан әрі кредит бойынша банктің сыйақы ставкасы уәкілетті орган
Жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестірушісі қаржы агентіне төлейтін кепілдік құны
Банктердің кредиттері бойынша кепілдіктер беру тетігі
1. Өтінім беруші банкке өтініш береді.
2. Банк өтінім берушінің кепілдікті қамтамасыз етуіне алдын ала
3. Өтінім беруші қажетті кепілдік мөлшерінің есебі бар банк
4. Жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші жобаны ӨҮК-нің қарауына шығарады.
5. ӨҮК жобаларды Бағдарлама талаптарына сәйкестігін қарайды және өңірдің
6. Жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші қаржы агентіне және тиісті
7. Жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші өтініш берушіге жобаны ӨҮК-де
8. Банк жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестірушінің хатын алғаннан және
9. Банк жобаны қаржыландыру бойынша оң шешім қабылдаған жағдайда,
10. Қаржы агенті кепілдік беру алдындағы хатты банкке жібереді.
11. Банк және өтініш беруші арасында тиісті кредит шарты
12. Қаржы агенті өтініш берушінің жобасы бойынша кепілдік бергеннен
Өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту
Өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету шарттары
Өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымның дамуы жетпейтін инфрақұрылымды жақындатудан тұрады және
Қаражат бөлу тек мынадай инфрақұрылымды салу мен қайта жаңартуға
Қаражат бөлу салуға немесе қайта жаңартуға арналған
техникалық-экономикалық негіздеме немесе бизнес-жоспар негізінде жүзеге асырылуы тиіс.
Жеткіліксіз инфрақұрылымды жеткізу бірнеше жобаларды қамтамасыз етуге бағытталуы мүмкін.
Инфрақұрылымды салу (қайта жаңарту) құны жеке жоба үшін инфрақұрылымды
Өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту елді мекенді дамытудың бас
Өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету тетігі
Жеткіліксіз өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды қамтамасыз етуді қолдау мынадай тәртіппен
1. Кәсіпкер инфрақұрылымды жақындату немесе жақсарту қажеттігінің негіздемесін
2. Жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші қалыптастырған өтінімдердің іріктелген тізбесі
3. ӨҮК өндірістік (индустриялық) инфрақұрылым салуды немесе қайта жаңартуды
4. ӨҮК шешімі Мемлекеттік бағдарламаның сәйкестігі тұрғысынан уәкілетті органмен
5. Өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды салу немесе қайта жаңарту қолданыстағы
Бизнес жүргізуге сервистік қолдау көрсету
Бизнес жүргізуге сервистік қолдау көрсету шарттары
Сервистік қызметтер Бағдарламаға енгізілген жобаларды іске асыруды қолдау үшін,
Кәсіпкерге сервистік қолдаудың мынадай түрлері көрсетілуі мүмкін:
бизнесті жүргізу бойынша қызметтер көрсету (жұмыс процестеріне қызмет көрсету);
өнім берушілер мен тұтынушылар кәсіпорындарының дерекқорын қалыптастыру;
консалтингтік және маркетингтік қызметтер көрсету;
жұмыс процестеріне қызмет көрсету: орталықтандырылған бухгалтерия және заң қызметі,
консультациялық қызметтер: бизнес құру және жұмыс істеп бизнесті оңтайландыру
ӨҮК ұсынымы бойынша бизнеске арналған сервистік қызметтердің басқа түрлері.
Бизнес жүргізуге сервистік қолдау көрсету тетігі
1. Жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші кәсіпкерлердің ұсынысы бойынша қажетті
2. Жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші ӨҮК мақұлдаған тізбе бойынша
3. Сервистік қолдау жөніндегі оператор кәсіпкерлікке сервистік қызметтер көрсету
4. Бағдарламаны үйлестірушілер жергілікті деңгейде сервистік қызметтер көрсетуді қаржыландыруды
5. Сервистік қызмет алу үшін кәсіпкер жергілікті деңгейде Бағдарламаны
Кадрлар даярлау, жастар саясаты мен әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру
Кадрлар даярлау 2011 жылдан бастап бес бағыт бойынша жүргізіледі:
Индустрияландыру картасының жобаларын қамтамасыз етуге жұмыспен қамту органдарының тапсырысы
Техникалық мамандықтар бойынша бар бос жұмыс орындарын толтыру үшін
Техникалық және кәсіптік білім беру оқу орындарының (кәсіптік лицейлер
«Жастар саясатын» жүргізу жөніндегі іс-шаралар;
Әлеуметтік жұмыс орындарын құру жөніндегі іс-шаралар.
Екінші бағыт: кәсіпкерлік секторды сауықтыру
Бағдарламаны іске асырудың екінші бағыты экономиканың шикізат емес секторының
Сауықтыру шеңберінде мынадай қолдаулар көрсетілуі мүмкін:
борышкерге банктердің бар кредиттері бойынша (мақұлдау сәтінде) пайыздық ставканы
борышкерге бюджетке төленетін салық берешегін (төлем көзінен ұсталатын жеке
қаржы-экономикалық сауықтыру жоспары шеңберінде кәсіпорындарды сауықтыру бойынша, оның ішінде
Бағдарламаға 1-қосымшаға сәйкес экономиканың басым секторларында жұмыс істейтін кәсіпкерлер
Мыналар жобаға қатысушылар бола алмайды:
минералдық шикізатты өңдеуді жүзеге асыратын және Қазақстан Республикасы Үкіметінің
қаржы-экономикалық жағдайы, кредиттер және өзге де берешектер бойынша толық
кредитормен (лармен) қаржы-экономикалық сауықтыру жоспарын (бұдан әрі – Жоспар)
Банктердің кредиттері бойынша пайыздық ставкаларды субсидиялау шарттары
Борышкер Бағдарламаны іске асырудың екінші бағытына қатысуға арналған өтінімді
Пайыздық ставканы субсидиялауды жүзеге асыратын кредиттің (кредиттердің) сомасы бір
Егер борышкердің кредит(тер) сомасы 3 млрд. теңгеден асса, оның
Субсидиялау мерзімі 3 жылдан аспайды.
Пайыздық ставканы субсидиялау банктер сыйақы ставкасын 12 %-ға
7 %-ды борышкер төлейді, ал 5 % мемлекет өтейді.
өтінім беруші бастамашылық еткен кредиттеу шарттарының өзгеруіне байланысты;
өтінім беруші кредит бойынша міндеттемелерін бұзу себебі бойынша алынатын
Пайыздық ставканы субсидиялау бар берешекке (мақұлдау сәтінде) және жобаны
Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер (төлем
Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер (төлем
Мерзімін ұзарту 2008 жылғы 1 қаңтардан басталған кезеңде Қазақстан
Кәсіпорынды сауықтыру бойынша мемлекеттік қолдаудың басқа шараларын ұсыну шарттары
Кәсіпорындарды сауықтыруды мемлекеттік қолдаудың басқа шаралары жеке негізде Бағдарлама
Екінші бағытты іске асыру тетігі
1. Уәкілетті орган мен Қазақстан қаржыгерлері қауымдастығы (бұдан
әрі – ҚҚҚ) арасында Бағдарламаның екінші бағыты шеңбердегі өзара
2. Борышкер берешегі аз банкке (егер борышкердің бірнеше банкте
Бағдарлама өлшемдеріне сәйкестігі, қаржы-экономикалық жағдайы, кредиттері мен өзге де
төлем көзінен ұсталатын жеке табыс салығынан басқа, салық және
кәсіпорынды қаржы-экономикалық сауықтыру бойынша үш жылға арналған жоспар (бұдан
3. Борышкерден сауықтыруға өтініш алған банк үш күн ішінде
4. ҚҚҚ кредиттер бойынша кәсіпорынның 100 % берешегі бар
қаржы-экономикалық жағдайына және оның Бағдарлама өлшемдеріне сәйкестігіне бағалау жүргізеді.
Егер борышкердің тек бір банкте немесе бір кредиторда ғана
Борышкердің тілегі бойынша кредиторлар комитетіне тиісті салалық қауымдастықтың
5. Кредиторлар комитеті борышкер ұсынған барлық құжаттарды қарап болғаннан
6. ҚҚҚ (Кредиторлар комитеті) борышкер бойынша хаттама мен материалдарды
7. Қаржы агенті борышкер туралы деректерді жинауды және өңдеуді
8. Уәкілетті орган Бағдарламаға әлеуетті қатысушылардың материалдарын Жоспарларды Кредиторлар
9. Мемлекеттік комиссияның жанындағы арнайы жұмыс тобы Бағдарламаның шарттарына
10. Мемлекеттік комиссия борышкердің мынадай сауықтыру бағдарламасына қатысуын тиісті
банктердің кредиттері бойынша пайыздық ставканы субсидиялау;
салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер (төлем
Жоспар шеңберінде басқа да шаралар бойынша.
11. Мемлекеттік комиссия мақұлдаған жағдайда борышкер әрбір кредитормен борыштық
12. Мемлекеттік комиссия мақұлдаған жобалар бойынша банк, қатысушы және
Үшінші бағыт:
Экспортқа бағдарланған өндірістерді қолдау
Бағдарламаны іске асырудың үшінші бағыты өнімді сыртқы нарықтарға экспорттайтын
Мемлекеттік қолдау банктерде бар кредиттер бойынша пайыздық ставканы субсидиялау
Бағдарламаның үшінші бағытына қатысушыларды іріктеу өлшемдері
Бағдарламаның үшінші бағытына мыналарды қоспағанда, экономиканың барлық секторларында шығарылатын
тау-кен өнеркәсібі;
минералдық шикізатты өңдеуді жүзеге асыратын және Қазақстан Республикасы Үкіметінің
Банктердің кредиттері бойынша пайыздық ставканы субсидиялау шарттары
Пайыздық ставканы субсидиялау жүзеге асырылатын кредит(тер) сомасы бір
Субсидиялау мерзімі одан әрі 10 жылға дейін ұзарту мүмкіндігімен
1 жылдан 3 жылға дейінді құрайды.
2010 жылы банктердің, Бағдарламаға қатысушылардың сыйақы ставкасы 12 %-дан
өтініш беруші бастамашылық жасайтын кредит беру шартының өзгеруіне
өтініш берушінің кредит бойынша міндеттемелерін бұзу себебі бойынша алынатын
Одан әрі жылына бір рет Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің
Субсидиялау мөлшері 2011 жылдан бастап банктің сыйақы ставкасының
Үшінші бағытты іске асыру тетігі
1. Экспорттаушы жекелеген тауарлар бөлінісінде экспорттық жеткізулердің көлемдері
2. Жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші субсидиялауға өтініш берген экспорттаушылардың
3. ӨҮК Бағдарламаның шарттарына сәйкес экспорттаушы банктердің кредиттері бойынша
4. ӨҮК-де қаралған барлық жобалар олар бойынша қабылданған шешімдерді
5. Субсидиялау бойынша ӨҮК-нің оң шешімі бар жобалар бойынша,
6. Экспорттаушы үш айда бір рет өнімнің экспорты бойынша
7. Қаржы агенті экспорттаушылардың есептерін ұсынылған деректерге растама алу
3. Бағдарламаға қатысушылардың өзара іс-қимылы және оны іске асыру
3.1. Бағдарламаны іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері.
Бағдарламаның бірінші және үшінші бағыттарын іске асыру шеңберінде уәкілетті
бағдарламаға қатысушылар арасында өзара іс-қимыл тәртібі айқындалады;
пайыздық ставкаларды субсидиялау, сондай-ақ банктердің кредиттері бойынша кепілдендіру шарттары
банктердің кредиттері бойынша субсидиялау мен кепілдендірудің үлгі шарттары, құжаттарды,
қаржы агентінің функцялары айқындалады.
Бағдарламаның екінші бағытын іске асыру шеңберінде уәкілетті орган, ҚҚҚ,
кредиттер бойынша өзара іс-қимыл тәртібі мен проценттік ставканы субсидиялау
банктердің кредиттері бойынша пайыздық ставканы субсидиялау шарттары мен тәртібі
қаржы агентінің функциялары айқындалады.
Қаржы агентінің қызметіне ақы төлеуді уәкілетті орган жүргізеді.
Бағдарламаның барлық бағыттарында банктердің кредиттері бойынша пайыздық ставканы
Қаржы агенті банкттердің кредиттері бойынша пайыздық ставканы субсидиялау және
Жергілікті деңгейде Бағдарламаны үйлестіруші өңірлерде өндірістік инфрақұрылымды дамыту, бизнесті
Бағдарламаны іске асыру нәтижесінде:
индустриялық-инновациялық дамуға бағытталған жаңа инвестициялық жобаларды іске асыруды жеке
экономиканың шикізат емес секторындағы инвестициялық жобаларды іске асыру үшін
жеке сектор кәсіпорындарының, бірінші кезекте, шағын және орта бизнестің
Бағдарламаның негізгі сапалық және сандық нәтижелері болатындар:
бірінші және екінші бағыттар бойынша: шикізат емес сектордың ЖІӨ
үшінші бағыт бойынша: шикізат емес экспорттың жалпы экспорт көлеміндегі
3.2. Бағдарламаны іске асыру кезеңдері.
Бағдарламаны іске асыру екі кезеңде жүзеге асырылатын болады:
1-кезең – 2010 жылдан бастап 2014 жыл аралығында, бұл
2010 жылы Бағдарламада міндеттерді шешу үш бағыт бойынша іске
2010 – 2014 жылдары міндеттерді шешу екі бағыт бойынша
2-кезең – 2015 жылдан бастап 2020 жыл аралығы.
2015 – 2020 жылдары міндеттерді шешу екі бағыт бойынша
3.3. Қажетті ресурстар және оларды қаржыландырудың көздері.
Бағдарламаны іске асыруға республикалық бюджеттен 2010 жылы
30 млрд. теңге көзделіп отыр, оның ішінде:
1) жаңа бизнес-бастамаларды қолдауға 12
2) кәсіпкерлік секторды сауықтыруға 16
3) экспортқа бағдарланған өндірістерді қолдауға
Бағдарламаны одан әрі қаржыландыру тиісті қаржы жылдарына арналған республикалық
Бизнестің жол картасы-2020» бағдарламасының жүзеге асырылу барысы апта сайын
«Даму» Қоры, «Бизнестің жол картасы-2020» бағдарламасының ашық жүзеге асырылуын
«Бизнестің жол картасы-2020» Бағдарламасының шарттарына сәйкес, субсидиялау және кепілдендіру
Төмендегі кестелерде әр жобаның аймақтық, салалық тұрғыдағы қимасы, банктер
Жалпы алғанда, бүгінгі күні «Бизнестің жол картасы-2020» бағдарламасы кәсіпкерлерді
«Даму» Қоры, мемлекеттік қолдауға ие болған Бағдарламаның нақты қатысушылары
«Елімізде «Бизнестің жол картасы -2020» бағдарламасын дайындау жұмыстары аяқталды.
«Даму» кәсіпкерлікті дамыту қоры» аталмыш бағдарламаны дайындау жұмыстарына белсене
Оның сөзіне қарағанда, бағдарлама негізгі екі кезең бойынша жүзеге
Қазіргі таңда бағдарламаны жүзеге асыру ережелерінің барлығы толықтай бекітілген,
Келісімдер бизнес үшін несиелер бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсдиялауға және
«Бұл құжаттар бағдарламаның барлық қатысушыларына тең мүмкіндіктер беріп, көрсетілетін
Өз кезегінде үкімет басшысы мемлекеттің міндеті «бизнеске бизнес-шешімдерді қабылдау
«Бүгінгі күннен бастап бизнестің субсидияланған мөлшерлемемен осы ресурстарды банктерден
«Банктерде қаржы бар, заемшылар бар, пайыздық мөлшерлеме - 7%
Бұрын хабарланғандай, 13 сәуірде үкімет кәсіпкерлік субъектілеріне мемлекеттік қолдау
2010 жылы оны жүзеге асыруға Т30 млрд-тан аса қаржы
Бірінші бағыт шеңберінде мемлекет жаңа инвестициялық жобаларды жүзеге асыруға
Екінші бағыт бойынша бұрын берілген және несие бойынша қарызы
Үшінші бағыт бойынша мемлекет өз өнімін экспортқа шығаратын кәсіпкерлік
Жұмыс істеп тұрған кез-келген кәсіпорындар және бағдарламаның барлық үш
Аталған бағдарлама қарқынды индустриалды-инновациялық даму мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде жүзеге
Қорытынды
«Бизнестің Жол картасы - 2020» бағдарламасы нақты құжат. Онда
Премьер-Министрдің айтуынша, қазақстандық бизнестің дағдарыстан кейінгі кезеңде ілгері жылжуы
Осы орайда Премьер-Министр Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша Үкімет әкімдіктермен,
Сондай-ақ, Елбасымыздың айтуынша, қазіргі экономикалық жағдай дағларысқа дейінгі кезеңде,
Менің пікірімше, еліміздің келешектегі экономикалық дамуы көп жағдайда
Айта кетейік, ҚР Экономикалық даму және сауда министрлігі, барлық
Әдебиеттер тізімі.
Назарбаев Н.Ә. Қазақстан халқына Жолдауы «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан».
Назарбаев Н.Ә. Жолдауы «Қазақстан экономикасының, әлеуметтік және саяси жедел
«Бизнестің Жол картасы - 2020» бағдарламасы.
www.egov.kz .
www.damu.kz .
www.inform.kz .






Скачать


zharar.kz