Оқытудың әдеттегі дәстүрлі технологиясы

Скачать



Оқыту технологияларының педагогикалық негіздері
Жоспар
І. Кіріспе
1. Технологиялар туралы ұғымдар. Педагогикалық технологияларға
ІІ. Негізгі бөлім
Оқытудың әдеттегі дәстүрлі технологиясы
Кейбір жаңа педагогикалық технологиялар
Біртұтас педагогикалық процессті жүзеге асырудың технологиясы
III. Қорытынды
IV. Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
Негізгі ұғымдар: технология, педагогикалық технология біртұтас
Пәнаралық байланыстар: философия, социология. кибернетика, психология,
Технологиялар туралы ұғымдар. Педагогикалық технологияларға негізгі
Қазіргі кезеңдегі психологиялық педагогикалық әдебиеттер ғылыми-технологоиялык,
Барлық жасалған және қазіргі күнде адамның
Әлеуметтік технология деп онда бастапқыда соңғы
Ьірак, егер материалдык өндіріс саласында еңбек
Иазар аударған: (оқыту технологиясы, ойын тсмгологиясы,
Шындығында педагогикалық технологияны жасаушылардын иазары (терминдік
Бар және жасалынатын жаңа педагогикалық технологияны
"Технология" деген термин гректің түп тамыры
-технологияны жасау үшін нақтылы еңбек затының
-еңбек затын өңцеу тәсілдерін білу;
-еңбек затының жағдайын анықтай білу (диагностика);
-еңбек затының жағдайын өзгерту тәртібін (әрекет
Негізінен ең алдымен көрсетілген технологияның белгілері
Педагогикалық технологиялар білім беру аймағына катынасы
"Білім беру" үғымына берілген аныктамалар педагогикалық
Қазіргі уақытта "педагогикалық технология" үғымы әртүрлі
Педагогикалық технологияға берілген баскада анықтама бар,
Г.М Қүсайыповтың есебінше педагогикалыктехнология әдсттсгі түсініктерлен
В.А.Сластенин бойыніііа іісдагогикалық технология дегсн; ол
Демек, барлык педагогакалыктехнолопіялардың негізгі мәні туралы
Қандайда болмасын технолоптяның негізгі болігі ол
Оіфіілдын дәстүрлі технолопіясы. Оқытудыц дәстүрлі технологиясы
Соңғы жүз жьшдыкта класс-сабак жүйесін одан
Дәстүрлі класс-сабак. технологияларынын аса корнекті белгілірі
Сонымен, окушы, оқу күні, сабақтар кестесі.
Оқыту дегеніміз ересек үлкек ұрпақтардан емес
Оқытудың мақсаттары біркатар жағдайларға байланысты тиісті
БІлім берудің дәстүрлі жалпы мектептің мазмүны
Дәстүрлі технология ең алдымен авторитарлық педагогиканын
Биімді меңгеру әдістері дайын білімдерді хабарлауға
Дәстүрліокыту технологияларының әдістерін екі келесі топтарға
І.Иллюстративті-түсіндіру әдістері (лекция, баяндау, әңгімелесу, тәжірибелерді
2.Репродуктивтік әдіс: мүғалІм бІлімді, іс-әрекет тәсілдерін,
Сонымен дәстүрлі оқыту технологиясының артыкшылықтарына мыналарды
Сабақ негагі форма рстінде оқыту-тәрбиелеу пропесш
Кенбір жаңа педагогикалык. гехнологиялар XX ғасырлың
Барлық осы технологиялардың көриекті өкіідері ішін^н
"Өмір мектебі"'
Академик М.П.Иванов-коммунарлық тәрбие әдістемесіпіц коллективтік істің
Санкт-Петербургтағы №84 мектептщ әдебиет пәкінш мүғалімі
СССР Халық мүғадімі В.Ф. Шаталов д;к;түрлі
В.Ф.Шатиювтың әдістемелік жүііесі әрбір оқушыны оқу
Жанашыл-пелаічіггар И.П. Волков творчесгволық дамытатын окытчдын
Қ.О. Бітібаева (Усть-Каменогорск) практика жүзінде ынтымақгастық
Қазіргі білім беру технологиялары санатындағы дамытатын
Жаңашыл педагог Н.А. Зайцев сауаттылыққа ерте
"Преемственность" бағдарламасының авторы В.Н. Зайцев бастауыш
Қазіргі замандағы білім беру технологияларына компьютерлік
Компьютерлік оқыту формаларын қолданатын қазіргі деңгейдегі
Дистанционалдық білім беру жүйесі университет-тердің ғылыми
Дистанционалдық білім беру (Д.Б.б.) үздіксіз білім
Біздің республикамызда 1989 жылдан бастап иесі
М. Монтессор, Р. Штейнердің және С.Френеннің
Морин Монтессордің (1870-1952) мектебі ақыл- ойды
С. Ферне (1896 -1996) мектебінің әдістемелік
Рудольф Штейнердін, (1861-1925) идеялары Қазақстанда "Вольдорф
Инновациялык, мектептер дәстүрлі және сонымен катар
Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың технологиясы.
-білім берудің статикалық моделінен оқушылардың ақыл-ой
-оқытуда оқушылардың танымдық іс-әрекеттер тәсілдерін белсенді
-оқыту процесінің түлғаның қазіргі қоғамның өзгеру
Көрсетілген тенденциялар ұстаздардың педагогикалық технологияларды жасауға
Ұстазды дайындаудың технологиясындағы тек кана теориялық
а) айтылған ойдың концептуалдығы:
б)ғылыми жүмыс атқарушылардың өте анык методологиялық
в)накгылы педагогикалык. құбылыстарды кұрастырудағы жүйелілік;
г)технологияда педагогикалық процестің екіжақтылық сипатын көрсету;
д)педагогикалық процестегі субъектілердің орны мен олардын
е)алынатын нәтижелердің өлшенетіндігі;
ж)қандайда болмасын оқу-тәрбие мәселелерінің жұмыс жағдайларында
Қорытынды
Технология өндірістік іс-әрекеттегі мақсат пен жетістіктің
Соңғы жылпары біркдтар педагогикалық күбылыстарды зерттеушілердің
Педагогикалык процесс әлеуметтік жүйелердіц жеке бір
Сонымен, біртүтас педагогикалық процесті жүзеге асыру
Жалпы оқытудың типтерін, түрлерін, стилдерін (яғни



Скачать


zharar.kz