ЖОСПАР
Кіріспе 2
Постпозитивизм 5
К.Поппердің философиялық көзқарастары 7
Қорытынды 11
Қолданылған әдебиеттер тізімі 12
Кіріспе
Өз-өзін тану, өзгені түсіну, сол сияқты
Осы тұрғыдан келгенде біз батыстық білімдарларға,
Егер философияны білімнің жоғары синтезі ретінде
Одан беріде жаңа заман философиясы бар.
Ал енді біз осылардың бәрін неге
Егемендік алғанымызға 15 жылдың жүзі өтсе
Осыдан бірер жыл бұрын «Зерде» қоғамдық
Бұл игілікті іс бүгін де өз
Міне сонымен философтың атышулы “Ашық қоғам
Постпозитивизм
Неопозитивизм методологиясының орнына постпозитивизм ағымы 60-70
Постпозитивизмнің пайда болуы К.Поппердің «Логика научного
К. Поппер әлеуметтік философияда қоғамның дамуын
Постпозитивизмнің өкілі Т.Кун ғылым тарихы ғылыми
И.Лакатос теорияларды емес, бірнеше жеке теорияларды
Логикалық позитивизмдi кейбiр батыстың тарихшылары британ
Логикалық позитивистер (М.Шлик (1882-1936), О.Нейрат (1882-1945),
К.Поппердің философиялық көзқарастары
К.Поппер (1902-1994) әрбiр мезеттегi технологиялық мүмкiншiлiктерге
«Менің ойымша, ғылымның мақсаты өзін түсіндіруге
Өзiнiң позициясын К.Поппер “сыншыл рационализм” деп
Терiске шығару туралы Поппердiң тезисiн Т.Кун
Кунның анықтауынша, әлем картинасында оның мынадай
Парадигма әртүрлi түсiндiрiлуi мүмкiн. Онтологиялық тұрғыдан
Витгенштейн “Философиялық зерттеулер” деген еңбегiнде тiлдiк
Қорытынды
Неопозитивизмнің кейінгі және көрнекті өкілі К.
Поппер білімнің өрістеуін жануарлардың табиги сұрыпталуымен
Неопозитивизм, бір жағынан қазіргі ғылыми білімнің
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Современная философия науки. М., Логос, 1996,
Ақназаров Х.З. Философия тарихынан дәрістер курсы.
Алтаев Ж., Ғабитов Т., Қасабек А.,
Әбішев Қ. Әлеуметтік Философия (Хрестоматия) Алматы
Әбішев Қ., Сәбит М., Қодар Ә.,
Балғымбаев А.С. Субъектінің ғылыми танымдылығы белсенділігі.
Бейсенов Қ.Ш. Философия тарихы. Шымкент 2005ж.
Нысанбаев Ә.Н., Сәбит М.С. Әлемдік философиялық
1