ЖОСПАР
КIРIСПЕ 3
I НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ ФИРМА ЖӘНЕ ЕҢБЕК НАРЫҒЫ ТЕОРИЯСЫ 5
1.1 Фирма еңбекке сұранысты қалыптастырушы тұлға ретiнде 5
1.2 Еңбек және еңбек нарығының жалпы түсiнiгi 6
II ЕҢБЕК НАРЫҒЫНДАҒЫ ФИРМАНЫҢ СҰРАНЫС ЖӘНЕ ҰСЫНЫС ҚИСЫҚТАРЫ, ОҒАН ӘСЕР ЕТУШI ЭФФЕКТIЛЕР 9
2.1 Еңбек арығында фирмалардың сұраныс және ұсыныс қисығының қалыптасуы 9
2.2 Жұмыс күшiне сұранысты анықтағанда масштаб және орын басу эффектiсi 18
III ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ЕҢБЕК РЫНОГЫ ЖАҒДАЙЫ МЕН ДАМУ МӘСЕЛЕЛЕРI 21
3.1 Еңбек нарығы әлеуметтiк-экономикалық күрделi нарық ретiнде 21
3.2 Қ.Р-ғы еңбек рыногының статистикалық көрiнiсi 24
ҚОРЫТЫНДЫ 28
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР