Мазмұны
КІРІСПЕ
1 БІЛІМ БЕРУДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ
1.1 Ақпараттық технология туралы түсінік
1.2 Ақпараттық технология тиімділігі және мүмкіндіктері
1.3 Ақпараттық технологияны қолданудағы қиындықтар
және оны шешу жолдары
1.4 Macromedia Flash бағдарламасы туралы негізгі ұғым.
2 ИНФОРМАТИКА ПӘНІНДЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ТҮРЛЕРІН ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУ
2.1 Интерактивті тақта туралы жалпы түсінік
2.1.2 Интерактивті тақтаның мүмкіндіктері мен ерекшеліктері
2.2 Электрондық оқулық
2.2.1 Электронды оқулық және оған қойылатын талаптар
2.2.2 Электронды оқулықтарды пайдаланудың педогогикалық ұстанымдары
3 ИНТЕРАКТИВТІ ТАҚТАНЫ ҚОЛДАНЫП ИНФОРМАТИКА САБАҒЫНА ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
3. 1 «Блокнот» тақырбында интерактивтік тақтаны
қолдану арқылы жасалған тапсырмалар
3. 2 «Калькулятор» тақырыбына арналған интерактивтік тақтаны
қолдану арқылы жасалған тапсырмалар
3.3 «Калькулятор» тақырыбына арналған интерактивтік тақтаны қолдану арқылы
4 ҚҰРЫЛҒАН ЭЛЕКТРОНДЫ КУРСТЫ СИПАТТАУ
4.1 Электронды курсты құру барысында қолданылған бағдарламалар
4.2 «Блокнот және калькулятор бағдарлама» тақырыбын оқытуға арналған
Қорытынды
Әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Қазіргі кезде ақпараттық коммуникациялық технологиялар саласында ауқымды ілгерлеу жүріп
Қазақстан Республикасының білім беруді 2010 жылға дейін дамытудың
Ақпараттық технологияны бәсекеге қабілетті ұлттық білім беру жүйесін дамытуға
Білім беруді ақпараттандыру, білім салаларының барлық қызметіне ақпараттық технологияны
Қазір информатиканы проблемалық әдістермен оқыту кең түрде қолданылып отырғанда
Дипломдық жұмыстың өзектілігі: Жалпы орта мектептің оқу
Дипломдық жұмыстың мақсаты: Macromedia Flash бағдарламасы ортасында “Блокнот
Дипломдық жұмыстың практикалық маңыздылығы: Әзірленген электрондық құрал және ACTIVstudio
дипломдық жұмыс төрт бөлімнен тұрады. Оның екі бөлімі теориалық,
1. Білім берудегі ақпараттық технология
Ақпараттық технология туралы түсінік
ХХІ ғасыр – жаңа технология мен ақпараттандару ғасыры. Тәуелсіз
Ақпараттық технология электронды есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге, оқу барысында
Ақпараттық технология – қазіргі компьютерліктехника негізінде ақпаратты жинау, сақтау,
Қазіргі заман талабына сай адамдардың мәлімет алмасуына, қарым-қатынасына ақпараттық-коммуникациялық
Ақпараттық технологияны қолданудың мақсаты оқыту процесінде барлық білім алушыларға
Техникалық құралдармен әдістер жиынтығы, белгілі бір ақпаратты ұйымдастыру, өңдеу
Бағдарламалық ақпараттық құралдар, есептеуіш техникалар, ақпарат алмасудың қазіргі құралдары,
Жаңа ақпараттық технологияларды пайдалануға негізгі мақсаттарға мыналар кіреді:
Ақпаратпен жұмыс іскерлігін, қалыптастыру, комуникативтік қабілетін дамыту;
Ақпараттық қоғамның тұлғасын дайындау;
Берілетін оқу материалының көлемін оқушы меңгере алатын деңгейге дейін
Бастауыш мектептерде оқытылатын сабақтарда компьютерді жиі пайдалану арқылы;
Бастауыш сыныптан бастап жүйелі түрде информатика пәнін оқыту арқылы.
Мектептерде балаларға арналған информатика үйірмелерін ұйымдастыру арқылы жүргізуге болатына
Ақпараттық мәдениетті, сауатты адам-ақпараттың қажет кезін сезіну, оны тауып
Адамзаттың қолы жеткен ең үлкен табыстарының бірі – осы
Жаңа мыңжылдық – бұл күнтізбедегі жаңа уақыт өткелі емес.
Біріккен ұлттар ұйымының шешімімен «ХХІ ғасыр – ақпараттандыру ғасыры»
Қазіргі таңда әлеуметтік жағынан қорғанған адам – ол технология
Елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, оның мазмұнының түбегейлі
Бұдан шығатыны, ХХІ ғасырдың алғашқы жылдарының негізгі проблемаларының бірі
Информатика пәнін оқытудың тиімділігін арттырудың жолдары өте көп. Соның
Ақпараттық қоғам қалыптасуының басым бағыттарының бірі оқыту жүйесін ақпараттандыру
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев «Болашақта еңбек етіп, өмір сұретіндер бүгінгі
Қазақстан Республикасы Призедитентінің 1997 жылғы 22 қыркүйектегі №6345 үкімімен
Орта білім беру жүйесін ақпараттандырудың негізгі мақсаты оқушылардың ақпараттық
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған
Мемлекеттік бағдарламада оқу үрдісіне педогогикалық және ақпараттық
Бүгінгі күні ақпараттық білім кеңістігінің деңгейіне Республика мектептерін
Индустриядан ақпаратты өркениеттке көшудің кезеңінде қоғам дамуының негізгі факторы
Ел президентінің Қазақстан халқына Жолдауында өткен ғасырдаң отызыншы жылдарында
Компьютерлік техниканы,
Интернет, компьютерлік желі, электрондық және телекомуникациялық құралдарды;
Электрондық оқулықтарды оқу ұрдісіне тиімді пайдалану арқылы білім сапасын
Еліміздегі саяси, әлеуметтік - экономикалық өзгерістерге сай білім
ХХІ ғасыр – ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық
Бүгінгі таңда мектеп пәндерін компьютер көмегімен оқыту нәтижелерін зерттеудің
Білім беру жүйесін ақпараттандыру білім беру үшін үлкен перспективалар
Ақпараттандырудың негізгі бағыты ХХІ ғасырдаң талаптарына сәйкес қоғамды дамытудың
Ақпараттандару және бұқаралық телекоммуникацияларды ғаламдастыру кезеңінде қазіргі қоғам ақпараты
Әрбір елдің технологиялық даму дәрежесіне оның экономикалық қуаты мен
Ғылым мен техниканың даму қарқыны оқу – ағарту саласының
Қазір бүкіл дүние жүзі біртұтас денеге айналып – ғаламдасу
Интернет жүйесінде жүмыс істеу оқушыларлымызға әлемдік білім мен ғылым
Қазақстанның тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасуы орта білім беру жүйесінің
Қазақ мектептерінің білім деңгейін көтеру және онда ақпараттық технологияларды
Жоғарыда айтылған ой – пікірлерді тұжырымдай келе, компьютерді қолдану
Мектепті ақпараттандыруға осылай мемлекет тарапынан үлкен экономикалық қолдау көрсетіліп,
Ақпараттық технология – өзінің мәнділігі жөнінен өте
Ақпараттық технологияларды педогогикалық тұрғыдан дұрыс пайдалана білу оқушының
Қазіргі кезде ақпараттық технологияны дамыту білім беру саясатының
Ақпараттық технологияны оқу тәрбие үрдісіндегі қолдану оқушының қызығушылығын арттырып,
1.1 Ақпараттық технологиясының тиімділігі және оның мүмкіндігі
Ақпараттық технологияны қолданудың ең тиімді жолы сөзсіз жаһандық
ХХІ ғасырда ақпараттанған қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру
Ақпараттық технологияны қолдануда оқушылардың шығармашылық дарындылығын қалыптастыру үшін сабақта
Оқушының дайындық деңгейін, ынтасын және қабылдау жылдамдығын ескеру арқылы
Оқытудың жаңа әдістері мен ормаларын (проблемалық, ұйымдастырушылдық іс-әрекетін копьютерлік
Проблемалық зерттеу, аналитикалық және моделдеу әдістерін қолдану арқылы классикалық
Ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге тиісті білім, білік, дағдысын жетілдіру
-Оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды іске асырудың жүйелі ғылыми
-Оқушылардың тәжірбиелік іс әрекетінде ақпараттық технологияларды пайдаланудың
-Мұғалымдердің ақпараттық технологияларды меңгеру және оқу үрдісінде пайдалану
-Мектептің материалдық – техникалық базасын нығайту.
Елбасының «Жаңа әлемдегі жаңа қазақстан» атты жолдауында: «біз бүкіл
Қазіргі кезде біздің қоғамымыз дамудың жаңа кезеңіне көшіп келеді,
Білім беруді ақпараттандандыру процесі пән мұғалімдеріне, әдіскерлерге, білім мекемелерін
Білім беруді ақпараттандыру жағдайында педагог мамандардың біліктілігін арттыру процесі
Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу және басқару қызыметінде жаңа ақпараттық технологияларды
Оқыту үрдісінде ақпараттық технологияны кең көлемде енгізу педагогикалық еңбектің
Ақпараттық технологиялардың келешек ұрпақтың жан - жақты білім алуына,
Жедел дамып отырған ғылыми – техникалық прогресс қоғам өмірінің
Ақпараттық қоғамның негізгі талабына келсек оқушыларға ақпараттық білім негіздерін
Ақпараттық технологияны бәсекеге қабілетті ұлттық білім беру жүйесін дамытуға
- үйренушінің шығармашылық әуетігін дамыту; коммуникативтік әрекеттерге қабілетті болуды
- оқу-тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерін қарқындандыру, оның тиімділігі мен
- қазіргі қоғамның ақпараттануымен байланысты пайда болатын әлеуметтік тапсырысты
Көптеген мамандар ойынша, қазіргі уақытта ақпараттық – коммуникациялық технология
Ақпараттық технология қолдануда оқушы өз іс-әрекетін, міндеттерін шешудің әдіс
Бұл жағдайда оқушыларда ақпараттық коммуникациялық технология құралдарын қолдануда тіркеу,
«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай
Қазір техниканың дамыған заманы, интерактивті тақтаны пайдалану мектепте
Заман ағымына сай күнделікті сабақта видео, аудио қондырғыларымен теледидарды,
Қазіргі ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін іске асыру оқу ісін байытады,
Қазіргі заманғы ақпараттық технологияның көмегімен оқытушы мен оқушының жедел
Ақпараттық технологияны қолданудағы қиындықтар және оны шешу жолдары.
ХХІ ғасырдың басында, белгілі бір деңгейде, ақпараттық технологиялармен
Ақпараттық технологияны қолданудағы қиындықтар. Ақпараттық технологияны білім үрдісінде қолдану
Бұл қиындықтың пайда болу мәселелері:
- Сыныптта өзінің негізгі жұмысымен қоса лаборанттықты
- Мектептегі информатика пәнінің сағаттарының аздығы.
- Ақпараттық технологияларды игеруде қосымша білім пайдаланылмайды.
- Көптеген басқа пән ұстаздары дербес компьютер мүмкіндіктерін қолдана
Қиындықтарды шешу жолдары:
Мектеп басшыларының алдында информатика пәні бойынша көп сағаты мақсаты
Оқушылар бос уақытының көбін информатика сыныбында яғни факультативтер, үйірмелер
Білім беруді тез қарқынмен жетілдіру мына факторлармен түсіндіріледі.
Оқушыны қазіргі қоғам сұранымына сай өзінің өмірлік іс -
Жаппай компьютерлік сауаттылық мәселерін шешу, яғни оқушыға информатика мен
Оқушының шығармашылық қабілетін эксперименталды іскерлігін дамыту;
Оқу – тәрбие үрдісінің барлық деңгейін жетілдіру, тиімділігін мен
Әрине, көп жағдайда сынып жұмысының көптігі және ақпараттық технолгоияның
Бүгінгі таңда республика мектептері түгелдей компьютерлендірілді. Бұл ұлт болашағы
Жеке тұлғаның бүкіл өмірінің барлық кезеңдерінде жан-жақты дамуы
Адамның білімділік-тәрбиелік қалыптасуындағы мұғалімнің ақпараттық технологияны пайдалану қызметі «компьютерлік
«Компьютерлік сауаттылық» ұғымы 80-жылдардың ортасында пайда болды, оның пайда
Кең ұғымды алғанда ақпараттық мәдениетке, таза техникалық дағдылардан басқа
Демек, педогогикалық түзетуші әсер ету объектісі есебінде ақпараттық
Ақпараттық технологияны оқу үрдісінде тиімді, сапалы қолдану үшін компьютерді
1.4 Macromedia Flash бағдарламасы туралы негізгі түсінік.
Macromedia Flash 8 бағдарламасы фильм құруға аниматция жасауға және
құрал саймандар панелі
уақыттың диаграмасы
кітапхана терезесі
үстелі
Flash 8 бағдарламасы іске қосқанда аталған құралдарды бар терезе
FLASH бағдарламасының шығу тарихы FLASH бағдарламасы алғаш рет 1996
Енді бұл FLASH бағдарламасымен не істеуге болады және не
Біріншіден, ол бізге кескінді жеңіл салуға мүмкіндік береді. Бұл
FLASH бағдарламасын пайдалана отырып, мәтіндік информацияны құрастыруға болады, және
FLASH бағдарламасы арқылы әр түрлі анимациялар құруға болады. Осында
FLASH бағдарламасы арқылы жасалынған анимация дыбыспен де сүйемелдене алады.
FLASH бағдарламасы арқылы автоматты түрде FLASH роликтері қолданылатын веб
Жалпы FLASH бағдарламасының шығу тарихына тоқталып өтейік.
Енді бұл FLASH бағдарламасымен не істеуге болады және не
Біріншіден, ол бізге кескінді жеңіл салуға мүмкіндік береді. Бұл
FLASH бағдарламасын пайдалана отырып, мәтіндік информацияны құрастыруға болады, және
FLASH бағдарламасы арқылы әр түрлі анимациялар құруға болады. Осында
FLASH бағдарламасы арқылы жасалынған анимация дыбыспен де сүйемелдене алады.
FLASH бағдарламасы арқылы автоматты түрде FLASH роликтері қолданылатын веб
Егер сіз өзіңіздің ролигіңіз үш өлшемді сценалар немесе редактрленген
FLASH бағдарламасының ескі нұсқаларында сценарийлардің командалары бірден кез келген
Бір қызығы, басқа көп бағдарламалардан гөрі кейбір қарапайым операцияларды
Енді құралдар панелімен таныссақ. Суретте көрсетілгендей ол төрт бөлімнен
2 Информатика пәнінде ақпараттық коммуникациялық технология түрлерін пайдаланып оқыту.
2.1 Интерактивті тақта
ХХІ ғасыр жастарына сапалы білім беру мен тәрбиелеу бағытында
Ақпараттық технологияның келешек ұрпақтың жан – жақты білім алуына,
Қазіргі уақытта жаратылыстану - ғылыми білім беруде сабақ барысында
Білім берудегі интерактивті технология - мұндағы интерактивті сөзі- inter
Ақпараттық технологияның дамуына байланысты қазіргі таңда ACTIVstudio Professional Edition
Оқушылардың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыратын сабақтар дайындауға болады;
Оқыту стилінің кең диопозонын қолдануға болады;
Оқушыларға кескіндер көмегімен кілттік түсініктерді үғынуға, нақты өмірдегідей елестетуге
Оқушыларға ойындар мен эксперименттер көмегімен білім алуға көмектеседі.
ACTIVstudio Professional Edition программасында сабақтарды дайындауға көптеген функциялар және
Интерактивті технология сабақ барысында оқушының топпен жұмыс жасауға қатыспауы
Интерактивті құралдарды пайдаланатын оқыту әдістемесі дәстүрлі оқыту әдістемесінен ерекшеленеді.
Интерактивті тақта – бұл компьютердің қосымша құрылғыларының бірі және
ACTIVstudio программасының мүмкіндіктері өте көп. Атап айтқанда, презентацияларды құруға,
Флипчарт – бұл бірнеше қажетті беттерден тұратын негізгі жұмыс
«Активті экран» бағдарламалық – техникалық кешенінің дидактикалық мақсатта пайдалану
Интерактивті тақтаның үш режимінде де жұмыс жасауға болады.
Бірінші режимі ақ тақта режимі – ең қарапайым режим.
Екінші режим – Office режимі. Бұл режим сабаққа қажетті
Үшінші режим - тақтаның интерактивті режимдегі жұмысы.
Сабақтарды жүргізуде өткен материалды қайталау қажет, сондай жағдайда интерактивті
Прожектор және Шторка құралдары экранның белгілі бір кішігірім аумағын
Прожектор құралы аудиторияның назарын бір объектіге аударуға арналған. Экран
Оқушылардың интерактивті құралдар көмегімен қалыптасатын және жүзеге
Қазіргі таңда мектептегі ең басты тудырып отырған қиындық осы
Бұл технологияны оқу материалын хабарлау және оқушылардың ақпаратты
Қазіргі кезде сабаққа дайындалу барысында оқытушы сабақ мазмұны
Білім берудің ақпараттандыру процесі пән мұғалімдеріне жаңа ақпараттық технологияны
Іс тәжірибемде интерактивті құрылғылардың барлық мүмкіндіктерін пайдалана
- Оқушының дайындық деңгейін, ынтасын және қабылдау жылдамдығын
- Оқытудың жаңа әдістері мен формаларын (проблемалық, ұйымдастырушылық
- Проблемалық зерттеу, аналитикалық және модельдеу әдістерін
- Жаңа ақпараттық технология құралдарын (жаңа типті компьютерлер, телекоммуникация,
Интерактівтік тақтамен жұмыс істеу барысында жасалған файлдар белгілі бір
Оқытушы алдыңғы сабақта өтілген материалды ашып, өткен сабақты қайталай
Сонымен, интерактивтік тақта сабаққа қатысушылардың барлығының ойын бір ортаға
Бүгінгі таңда сапалы білім беру, Қазақстанның білімді азаматтарын дайындау
2.1.1 Интерактивтік тақта мүмкіндіктері мен ерекшеліктері
Сабақтарды жүргізуде өткен материалды қайталау қажет, сондай жағдайда интерактивті
Интерактивті тақта құралдардың келесі ерекшеліктерін атап өтуге болады:
Бормен тақтаға жазылған кескінді интерактивті тақтадағы түрлі – түсті
Слайдтарда, флипчартта қателер жіберілсе, тез арада түзетуге болады;
Сабақта ACTIVote тестілеу жүйесі арқылы тест алу мүмкіндігін қолдануға
Сабақта көрнекілікті қолдану деңгейі артады;
Сабақтың өнімділігі артады;
Оқушылардың білім деңгейіне оң әсер етеді.
Техникалық құралдар тізімі:
- Интерактивті тақта, электронды қарындаш;
- Ноутбук немесе дербес компьютер;
- Мультипроектор;
- Желілік фильтр.
Интерактивті құралдарды сабаққа пайдаланғанда дидактикалық бірнеше мәселелерді шешуге көмектеседі:
- Пән бойынша базалық білімді меңгеру ;
- Алған білімді жүйелеу ;
- Өзін - өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру;
- Жалпы оқуға деген ынтасын арттыру;
- Оқушыларға оқу материалдарымен өздігінен жұмыс істегенде әдістемелік көмек
Интерактивті тақталар MS Windows, Mac OS және Linux бірлескен
Қазіргі кездегі оқу процесін жүргізуде оқушымен оқытушының арасындағы ақпараттардың
Презентация;
Семинар;
Тренингтер;
Жиналыстар;
Сабақтарды;
Жоғары жаңа деңгейде өтуін қамтамасыз ететін техникалық құралдар
Интерактивті тақталарды пайдалануда аудиториядағы қатысушылардың әрқайсысының белсенді интерактивті
Интерактивті тақтаның ерекшіліктері:
Лекторға берілетін материалды тындаушыға жеткізуде жоғарғы мүмкіндікті туғызу;
Кез-келген дербес бағдарламалармен жұмыс істеуге;
Лектор аудиториямен байланысысн үзбеуді;
Дауыс беру мен жүйелі бағалау қамтамасыз ету;
Бұл құрылғы компьютер, мультимедиялық проектор және ақпараттарды енгізуге
Интерактивті құрылғыда жұмыс жасауды шығармашылықта қолданудың біліктілігін қалыптастыру;
On – Line режимінде жұмыс жасауды ұйымдастыру;
Ақпараттық – коммуникациялық технологияларын қолдану біліктілік құзырлылығын көрсету.
Элекртондық интерактивті тақтаның тағы бір маңызды ерекшілігі мультимедиялылығы болып
Барлық жасалған белгілеулері бар әрбір сабақ материалын файлда сақтауға
Қазіргі уақытта электрондық интерактивті тақталардың бұл екі технологиялары ең
Белсенді экран (Activ board) - 1,25 м, 1,62 м,
Activ board интерактивті электрондық тақтаның қолдану аудиториядағы әрбір қатысушыға
Қасиеттері:
Интерактивті электронды тақта беті қатты, берік болып келеді;
Қолданушыны оқыту және қолдану бойынша қызмет көрсетудің кең спектрі
Promethean фирмасының ActivBoard интерактивті тақтасы бірегейлі функцияналды және сенімділікпен
Сымсыз, қоректену элементі жоқ Activpen электронды қарындашы – мультимедиа
Activ studio бағдарламалық жасақтамасының көп түрлі функциялары, интуитивті түсініктері,
Негізгі құрылғыларының бірі проектор. Проектордың жағдайы интерактивті тақталар осы
Плазмалық тақталар үшін арналған қондырғылар. Интерактивті тақталар класификациясында плазмалық
Сурет 5 Кескінді компьютерден интерактивтік тақтаға беретін XGA Projektor
Сурет 6 Интерактивтік тақтаға компьютер арқылы қосылатын, сабақта аудио
Activ panel-pro” графикалық планшеті – жұмыс істеу жерін еркін
Activ panel - pro:
Дербес компьютерді басқаруға, экранда тікелей сурет салуға, аннотациялануға, жазуға
Activ panel - pro бұл ақпаратты енгізуге арналған қарапайымқұрылғы
Activ panel - pro тікелей түсті экранда арнай қарандашпен
Activ panel - pro экранды меңзермен максималды дәрежеде басқару
Сурет 7. “Activ panel-pro” графикалық планшеті.
ActivTablet планшеті - Activ board тақтасында көрсетілген материалдарды
ActivTablet планшеті қарапайым компьютерлік тышқанды алмастырады, бірақ презентациялар немесе
Сурет 8 ActivTablet планшеті
ACTIVote - презентациялар (конференциялар) өткізу уақытындағы тұрақты «кері байланысты»
Сурет 9 ACTIVote
ACTIVslate портынан тұратын тақта презентацияларды (конференцияларды) топтық түрде
ACTIVslate ХР тақтасы аудиторияның кез келген жеріне отырып оқуға
Сурет 10 ACTIVslate тақтасы
ACTIVwand электрондық нұсқағыш. Ұзындығы 54 сантиметр ACTIVwand электрондық нұсқағышы
Сурет 11 ACTIVwand электрондық нұсқағыш
Activ Studio Professional бағдарламаламасы. АСTIVstudio бағдарламалық жасақтамасы –
АСTIVstudio басқару жүйесінің көмекшілерін қолдана отырып, оның ең маңызды
АСTIVstudio бағдарламаның жасақтамасын кез келген қолданушылар қолдана
АСTIVstudio келесі құралдар мен функциялардан тұрады:
Электрондық флипчарттарды құру құралы оқытушыларға сабақ материалын дайындауға және
Ресурстардың кеңейтілген кітапханасы барлық кез келген пәндер бойынша көптеген
Сызғыш, Транспорттар, Кездейсоқ сандар генераторы, Бөлшектер құру, Калькулятор сияқты
Қолмен жазылған мәтінді танып оқу құралы қолмен жазыоған жазуды
Камера құралы үшбұрыштар мен көпбұрыштар мен еркін түзулермен шектелген
Ашу құралы экранды 4 бағыт бойынша ашылуын және сабақ
Прожектор құралы эллипспен немесе бұрышпен шектей отырып экранның қажетті
Мәтін құралы экрандық клавиатураны қолдана отырып флипчарт бетінің кез
Стандартты геометриялық функциялар құралы флипяартты әзірлеу уақытын қысқартуға мүмкіндік
Экрандық себет құралы қажетсіз объектілерді жылдам әрі жеңіл жоюға
Құрамдас түсініктер құралы флипчарт беттеріне түсініктеме береді;
Гиперсілтеме құралы флипчарт бетінің ішінен флипчарттың басқа бетіне немесе
Тасымалдау құрамы кез келген объекті флипчарт бетінің кез келген
Дыбыстық файлдарды қолдану және флипчарттың бір бетінен екінші бетіне
Сақтау функциясы флипчартты дискіге немесе кез келген компьютерлік желі
Экспорт функциясы флипчарты Power Point немесе HTML тіліне экспорттауға
ACTIVstudio-ны қолданудың артықшылықтары:
Студенттердің жеке басының қажеттілігін қанағаттандыратын сабақтар;
Оқыту стильдерінің кең көлемді дипазондарын қамтамасыз ету. Пәнді жандандыру;
Студенттерге негізгі ұғымдарды көрсету кезіндегі көмекші;
Студенттерді тәжірибелерге және ойынға тарту үшін шабыттандыру;
ACTIVstudio оқыту барысын қызықты өткізуге көмектеседі;
Негізгі құралдар тақтасы ACTIVstudio бағдарламасын ашқан кезде автоматты түрде
Интерактивті тақта қатты сызылмайтын бетті болып келеді;
Мультимедиа ресустарына қатынауды қамтамасыз ететін ACTIVpen- электронды қарандашпен жабдықталған
Сурет 1. ACTIVstudio бағдарламасының элементтері.
Негізгі құралдар тақтасы ACTIVboard негізінде динамикалық орта құруға
әртүрлі титегі объектілерді басқаруға және оларды құруға арналған.
Кесте 1
Құрал-саймандар тақтасын сипаттау
1 "Меню" ACTIVstudio негізгі функцияларына мүмкіндік береді.
2 "Флипчарт" батырмасы флипчартты ашып жинақтауға арналған, Бұл функция
3 "Түс палитрасы" кез-келген құралың түсін таңдауға болады..
4 "Тақырып жолы" құралдар тақтасын қолайлы орынға жылжытуға арналған.
5 "Свернуть вверх/ развернуть вниз" батырмасы
6 "Жұмыс үстеліне ескертпе" кез-келген ескертпелерді жазуға немесе Windows
7 "Қалам жуандығы индикаторы" құралдардың жуандығы таңауға болады
8 "Инструменты по умолчанию" қосымша құралдарды ашуға мүмкіндік
ACTIVstudio бағдарламасында құрылатын негізгі файл – флипчарт деп аталады.
Флипчарт – қажетті беттерден тұратын негізгі жұмыс аймағы, Бұл
Қазақстан Республикасы орта білім жүйесін ақпараттандыру туралы мемлкеттік бағдарламасында
2.2 Электрондық оқулық
Электрондық оқулық - бұл дидактикалық әдiс-тәсiлдер мен ақпараттық технологияны
1. Осы тақырып бойынша оқушы тыңдайды, оқиды, тест,
2. Жаңа информатика терминдерін түсініп, теориялық білімін практика
3. Берiлген тақырып көлемiнде түрлi зертханалық жұмыстарды өз бетімен
Электронды оқулықтар оқушылардың:
бiлiм деңгейiн тереңдетуге;
өз бетiнше iздену қабiлетiн қалыптастыруға;
ойларын дамытуға;
студенттер немесе оқушылардың сөздiк қорының молаюына;
сабақта өзiн еркiн ұстап, өз мүмкiншiлiгiн кеңiнен пайдалана алуына;
өз iсiне талдау жасай алуға көптен-көп көмегiн тигiзедi.
Электрондық оқулықпен оқытудың негізгі мақсаты: Оқыту үрдісін үздіксіз және
Электрондық оқулықты пайдаланудың тиімді және тиімсіз жақтары:
Тимді жақтары:
ҰБТ-ге даярлаудағы тиімділігі жоғары;
Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп отырмайды;
Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ кезкелген тарау негіздерінен
Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды
Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар;
Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен қамтамасыз етілген;
Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады;
Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік туғызады;
Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне ықпал етеді;
Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады.
Тиімсіз жақтары:
Психология-педагогикалық талаптардың жоқтығы;
Оқып үйренудегі мамандық бойынша бағыты ескерілмеген;
Материалды толық қамтуы немесе оқулықтарды толық аудару;
Оқушының жеке ерекшелігі, денсаулық жағдайы ескерілмеген.
Берілген материалдағы санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталмауы.
Жоғарыда айтылған тиімсіз жақтарды болдырмау үшін төмендегідей ұсынысты жасауға
Компьютерді сабақтың белгілі бір кезеңдерінде ғана пайдалану;
Компьютерді пайдалану уақытын сақтау және қауіпсіздік ережесін сақтау ;
Дәстүрлі және электронды оқытуды кіріктіру арқылы жүргізу. Себебі электронды
Заман талабына сай жас ұрпаққа сапалы білім беруде электрондық
2.2.1 Электронды оқулықа қойылатын талаптар
Электрондық оқулықтың дәстүрлі оқулықтан айырмашылықтары. Дәстүрлі
Бірінші кезеңде бұл пайдаланушыға бірегей сұраныс жасау арқылы кез
Ал ендігі ең маңызды қадам материалдың баяндау тәртібін ескертетін
1) Алынған құрылым курсты әзірленушіге материалдың баяндалу тәртібін бақылауға
2) Оқулық тармақтары арасындағы ақпараттық байланыс құрылымын пайдалану арқасында
Электронды оқулықтарды құру технологиясы. Сапалы электронды оқулық жасау
оқулық интерфейсі жоғарыда аталған барлық жетістіктерді жүзеге асыратын және
оқулық әртүрлі режимде жұмыс істейде алуы керек. Желілік (интернет
әр түрлі құралдармен жасалған оқулық жүйеге жеңіл бейімделу қажет.
Электронды оқулық құрудың ерекшеліктері:
Таңдап алынған курстық мәлімет жақсы құрастырылған және шектелген жаңа
Оқыту курсының құрылымды элементінің негізгі тақырыбы гипермәтінмен бейне, аудио
Оқулықтың негізгі бөлігінде мәтінмен және бейнеленумен қатар аудио және
Мәтінде мәліметтің кейбір тірі дәріс бөліктері қажет болып
Күрделі модельдермен құрылымдардан тұратын бейнелер батырмамен жақындағанда пайда
Электронды оқулықтар берілген әрбір мәліметпен байланыс жасайтын көп терезелі
Мәтіндік бөлігі сілтемелермен байланысу қажет;
Қосымша видеомәліметтер курстың күрделі бөлігінде ұғынуға қолдану керек;
Курсты оқуда аудио мәліметтердің жанға жағымды ән мелодиясын
Электронды оқулықта көшіру түзету және параққа шығару мүмкіншілігі болу
Электронды оқулықтың дәстүрлі оқулықтан айырмашылығы болуы керек және жаңа
Жоғарыдағы талған Электронды оқулық-тың қасиеттерімен оқу курсына арналған
Электронды оқулықтың мазмұны мен құрамы. Электронды оқулық әдістемелік тұрғыдан
Сонымен электронды оқулықты жасау үшін оқытылатын материалға ғана емес,
Электронды оқулықтардың тағы бір артықшылығы – түсінуге қиын, күрделі
Шынайы электронды оқулық құрамында барлығына түсінікті мәтіндік материалдан басқа,
Электронды оқулық курстарды құрастырудың енгізгі принциптері ретінде біз
Мазмұнның ғылымдылығы;
Жетімділігі;
Адаптациялығы (оқушының жеке мүмкіндіктеріне бейімделуі);
Модульділігі;
Жүйелілігі және бірізділігі;
Оқу ақпаратының компьютерлік визуализациясы;
Оқудың саналылығы, әрекеттің дербестігі мен белсенділігі;
Оқыту нәтижелерінің меңгерілу беріктігі интерактивті диалог;
Интеллектуалдық потенциалдық дамуы.
Электронды оқулық келесі дидактикалық талаптарға жауап беруі қажет.
1) Әрбір студентке, толық мағынада оның танымдық ерекшеліктерін, мотивтерін,
2) Мемлекеттік бағдарламаға енгізілген білімдерді сақтап және көбейте отырып,
3) Болашақ мамандарды даярлаудың теориялық және тәжірибелік қарым-қатынасын тиімдеу;
4) Білім беру процессін интенсивтеу;
5) Студенттердің техникалық және іс-әрекеттік жүктемесін қысқарту;
6) Педагогикалық принциптерімен қайшылыққа келмеу керек;
7) Курсты оқуды тек қана кітаппен және компьютерлік оқулыққа
8) Студентке курсты меңгерудің әр түрлі әдістерінің тиімді жинағын
9) Олардың қажеттіліктерінің пайда болуына байланысты келтірілген, бағдарламалық жабдықтармен
10) Кез келген оқу тағайндалуының бағдарламалық жабдықталғанына қойылатын талаптарға
11) Негізгі педагогикалық функцияларды жүзеге асыруының мүмкіндігіне ие болу(анықтамалық
12) Жұмыс імтеудің жабдықталған шарттарын құру (достық интерфейс, психологиялық
13) Максималды көріктілігін қамтамасыз ету, ЭЕМ- ң спецификалық мүмкіндіктерін
14) Көмек мүмкінділігін беретін оқушы мен оқытушы арасындағы кері
15) Оқушының бастапқы деңгей бақылауынан бастап, соңғы білім бақылауымен
16) ЭЕМ және дисктерді қолданбай-ақ компьютерлік оқулықтың негізгі болып
17) Әр деңгейлік күрделігімен оқулықтың нұсқасын құруға мүмкіндік беру,
18) Компьютерлік оқулықтың оның авторы мен өңдеу кезінде оқушылардың
Электронды оқулықты құру процесі оқулық құрылатын мәтіндік аймақ сияқты
Оқулық мәтіннің алғашқы жазылған вариантының дайындығы(дәріс курсы бойынша әдістемелік
Электронды оқулықтарының алыстатылған бөлімдерінің өзара әсер ету «сценариясының» құруы
Компьютердегі электронды оқулық құраушы білімдерінің жүзеге асырылуы.
Мұнда «пәндік-дәріскер» ақпараттық технология бойынша кез келген білімдер пайдалы
Көрсетілген мәселелерді еске ала отыра оқушылардың электронды оқулықпен жұмысын
Электронды оқулықты көрнекілеуге қойылатын талаптар. Электронды оқулықты меңгертуді жеңілдету
Мәтіндік зона;
Мәтіндік тегістеу тәсілі;
Оның экран беттеріндегі орналасуы;
Шрифт стилімен өлшемі, таңбасы.
Көз бір қарағанда жекелеген сөз немесе фраза бөлігін қамтығаннан
Мәтіндік зона. Ені 540-570 пиксел аралығында болуы;
Мәтіндік зона көлдененнен орналасуы тиім;
Шрифт өлшемі 12 кем болмауы тиіс;
Мәтін шрифті эргономикалық шектеулерді ескеріп таңдауы керек. Шрифтің түрі
Кесте 1
Дизайн эргономикалық талаптар
№ Талап атауы Талапқа сәйкес түсініктемелер
1 Ақпараттық тығыздылық Электронды оқулықтбқ-да оқытылатын материалды ерекшелеудің
2 Бейнематериалдардың қажеттігі Электронды оқулықтбқ –дағы бейне
3 Аудиоматериалдың шектеулігі Электронды оқулықтбқ-да аудио материалдар көлемі саны
4 Графикалық объектілердің орналасуы Электронды оқулықтбқ-да беттегі графикалық объектілердің
5 Мәтінді бағдарламалы аппараттың оқытылуы Электронды оқулықтбқ-да Мәтін қаріптерін
6 Түсті ассоциациялауларды тұрақтыдау Электронды оқулықтбқ-да түстің түрлері тұрақты
Дәстүрлі оқулықтарға қарағанда электронды оқулықтың түс көмегімен қабылдау үрдісіне
Электронды оқулық басылымының функцияларына қойылатын талаптар. Электронды оқулық
Пайдаланушы тіркеу функциясы- электронды оқулықтарда пайдаланушы туралы деректерді енгізу,
Деректерді құру функциясы- мазмұн мен тестілеу нәтижелерінің бүтіндігін сақтау
Бағыттама функциясы электронды оқулықтың құрылымы бойынша, қозғалу мүмкіндігін қамтамасыз
Мазмұнын құрастыруды ұйымдастыру- тапсырмалар орындауды сұрақтарға жауап берудің және
Тестілеу функциясы-тұтас электронды оқулық ойынша тесттен өту уақытын өзгерте
Статистикалық есептеу функцияларын оқыту білімін меңгеру деңгейі туралы нақты
Электронды оқулық мазмұнының құрылымына қойылатын талаптар. Электронды оқулық контентті
Модульдер;
Блоктар;
Сабақтар.
Модуль – блоктан блокқа өскен сайын мағыналы байланыстар бар
Блоктар – Сабақтан сабаққа өскен сайын мағыналы байланыстары бар
Сабақ - синтатикалық, симантикалық және фрагмантикалық оқуыту бірлігі
Электронды оқулықты әзірлеушіге қойылатын талаптар.Әзірлеуші оқушылар өтуі тиіс
Электронды оқулықтың әзірлеуші жәке немесе заңды тұлға болуы мүмкін.
Электронды оқулықтың материалдық техникалық базаға қойылатын талаптар. Біздің байланыс
2.2.2 Электронды оқулықтарды пайдаланудың педогогикалық ұстанымдары
Қазіргі қоғамдық өзгерістердің тез қарқындап дамуы жаңа заман талабына
Қазақстан Республикасында білім беру жүйесіндегі реформалау үрдісі дегеніміз –
Қазіргі кезеңде кәсіби білім берудің теориялық және технологиялық негізін
Болашақ мұғалімдердің электронды оқулықтарды оқу үрдісінде қолданудың дидактикалық негізі
Электронды оқулықтарды құру мен оларды пайдаланудың әдіс-тәсілдері Л. Добро,
Сонымен, педагогикалық білім беру жүйесінің оқу-тәрбие үрдісінде электронды оқулықты
Болашақ мамандардың меңгеруге қажетті білім, біліктілігі және дағдылары мазмұнының
Электронды оқулықты қолдану болашақ мұғалімдердің кәсіби даярлығын және оқу
Электронды оқулықпен оқыту, оларды жетілдіруге қажетті жағдайларды құру, өңдеу
- Оқу үрдісіне электронды оқулықты енгізу проблемасын шешу үшін
- Тәжірибелік қарекетте электронды оқулықты пайдаланудың әдістемесін жасу;
- Электронды оқулықпен оқытатын педагогикалық кадрларды даярлау және оны
- Жоғарғы оқу орындарын материалдық-техникалық жабдықтау;
- Қажетті әдістемелік қамсыздандыруды іздеу, өңдеу және құру.
Болашақ мамандар кәсіби білім мен біліктілік жүйелерін меңгерулері керек,
Оқу үрдісінде электронды оқулық оқыту, тәрбиелеу, дамыту және білім
Білім, біліктілік және дағдыларды меңгеру әртүрлі міндеттерді шешу дағдыларын
Электронды оқулықтар оқу тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруды арттырудың қуатты
Ақпараттың жалпы қасиеттерін талдаудан, оның түрлері мен функциялары, адамның
3 Инетрактивті тақтаны қолданып информатика сабағында арналған тапсырмалар
3.1 «Блокнот және калькулятор бағдарламалары» тақырыбын оқыту
Ақпараттық қоғам жағдайында информатика пәнінің рөлі ақпараттық білімнің,
Ақпараттық бірліктің білімге айналуы әлемнің жүйелік-ақпараттық бейнесін оқушылардың шығармашылық
Мектептегі алғашқы информатика бойынша төл оқулығының авторлары Н.Ермеков, Н.Стифутина
Оқытудың негізгі мақсаты:
оқушыларға ақпаратты өндеу, беру және қолдану процестері туралы білімді
оқу процесінде компьютерлік технологияны өзіндік даму мен оны іске
алгоритмдік мәдениет пен компьютерлік сауаттылықты қалыптастыру болып табылады.
Оқытудың мазмұны – шығармашылық жеке тұлғасын қалыптастыруға, логикалық-құрылымдық ойлау
Осы сыныпқа арналған «Информатика» оқулығы 2007 жылы өңделіп
Блокнот және калькулятор программалары 6-бөлімде ұсынылған. Бұл бөлімде блокнот
Кесте 2
7 – сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар
№ Сабақтың такырыбы Сабақ түрі Бөлінген сағат саны
1 Блокнот бағдарламасында жұмыс істеу Жаңа сабақ 1
2 Калькулятор бағдарламасы Жаңа сабақ 1
3 Калькулятор бағдардамасында жұмыс істеу Практикалық сабақ 1
Бұл екі оқулықтың негізгі мазмұны жағынан ұқсас, тек жаңа
Сонымен, информатика оқулықтарының мазмұны бойынша салыстыратын болсақ, пәнді оқыту
Сондықтан қайсы оқулықпен оқыту керек екендігін таңдау өз қалауларыңызда.
3.1 «Блокнот» тақырбында жаңа сабағына интерактивтік тақтаны
қолдану арқылы сабақты өткізу
Осы бағдарламасды тапсырмаларды орында үшін мынандай
3.2 «Калькулятор» тақырыбына жаңа сабағына интерактивтік тақтаны
қолдану арқылы сабақты өткізу
3.3 «Инженерлік калькулятор» тақырыбына жаңа сабағына интерактивтік тақтаны
3.4 Сыныптан тыс сабақ
4 Құрылған электронды курсты сипаттау
4.1 Электронды курсты құру барысында қолданылған бағдарламалар
Мультипликациялық бейнелер жасауға арналған Macromedia Flash программасы өңдеушілер арасында
Macromedia Flash программасының құлымы. Macromedia Flash программасын алғаш рет
Macromedia Flash программасы Web – беттер құрамындағы элементтерді (графикалық
Анимация жасауда программа әр түрлі растрлық бейнелерді векторлық форматқа
Macromedia Flash программасының терезесінің жалпы құрылымы төмендегідей:
Меню жолы;
Негізгі құалдар тақтасы;
Сурет салу құралдар тақтасы;
Уақыттық шкала;
Жұмыс алаңы;
Launcher тақтасы;
Қалып қүй жолы.
Бұл терезе Macromedia Flash программасы алғаш жүктелгенде пайда болатын
Info, Transform, Stroke, Fill – объектінің сортқы пішінің және
Mixer, Swatches – объект түстерін басқару;
Character, Paragraph, Text Options – объектдегі мәтін параметрлерін орнату;
Instanse, Effect, Frame, Sound – кадрлар арасындағы өту эффектілерін
ObjectActions, MovieExplorer – объектіні программалау терезесі;
Library – кітапхана.
Қосымша терезелер қызметі негізгі терезелермен тепе-тең. Жоба жасау үшін
Осы мүмкіндіктерді пайдалана отырып, жасалған электронды курстың құрлымын көруге
4.2 Құрылған электронды курсты сипаттау
Бұл құрылған электронды курста орта мектептің негізгі курсындағы «Блокнот
Электронды бұл құрал келесі бөлімдерден тұрады:
Бастапқы бет; (сурет 1)
Бас меню: (сурет 2)
Теориялық бөлім;(сурет 3)
Практикалық бөлім: (сурет 4)
a) Зертханалық жұмыс; (сурет 5)
b) Тапсырма; (сурет 6)
d) Бақылау сұрақтары; (сурет 7)
e) Тест. (сурет 8)
Авторлар туралы бет; (сурет 9)
Аңдатпа; (сурет 10)
Глоссарий; (сурет 11)
Әдебиеттер тізімі. (сурет 12)
Сурет 1. Электронды курстың бастапқы беті
Электронды курстың мұқаба бетінде – электрондық курс тақырыбы туралы
Сурет 2. Электрондық курстың бас мәзірі
Бұл бетте әр бөлімге баратын, тақырыптары көрсетілген батырмалар жасалынған.
Сурет 3. Электронды курстың теориялық бөлімі
Электронды курстың негізгі бөлімі – теориялық бөлімі. Бұл бөлімде
Блокнот бағдарламасы бойынша:
Блокнот бағдарламасы;
Блокнот бағдарламасымен жұмыс істеу.
Калькулятор бағдарламасы бойынша:
Калькуляторды іске қосу;
Калькулятормен жұмыс істеу;
Инженерлік калбкулятор;
Статистикалық есептеулер жұргізуге арналған функционалдық батырмалар;
Функционалдық батырмалар;
Инженерлік калькулятор санау жүйесінде жұмыс істеу.
Тақырыптарға шерту арқылы әрбір тақырып жайында мәліметтерді толық қарастыруға
Сурет 4. Электронды курстың практикалық бөлімі
Электронды курс құралдағы тақырыптар бойынша қамтитын практикалық бөлім деп
Сурет 5. Электронды курстың практикалық бөлімі: a) Зертханалық жұмыс
Зертханалық тапсырма бойынша айтып кетер болсақ, алдымен берілген зертханалық
Сурет 6. Электронды курстың практикалық бөлімі: b) Тапсырма
Екі тақырып бойынша берілген деңгейлік тапсырмаларды деңгей бойынша орындайды.
Сурет 7. Электронды курстың практикалық бөлімі: d) Бақылау сұрақтары
Бақылау сұрақтарында оқушы берілген тақырып бойынша қаншалықты түсінгенін, өз
Сурет 8. Электронды курстың практикалық бөлімі: e) Тест
Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тексере алады. Әр тақырыптан
Сурет 9. Электронды курстың авторлар бөлімі
Сурет 10. Электронды курстың аңдатпа бөлімі
Сурет 11. Электронды курстың глоссарий бөлімі
Сурет 12. Электронды курстың әдебиеттер тізімі бөлімі
Бұл құлылған электронды курста сілтемелер арқылы келесі беттерге өтуге
Қорытынды
Жаңа коммуникациялық технологияларды пайдаланудың басты мақсаты- оқушылардың оқу материалдарын
Бүгінде біз орта білім беруді одан әрі ақпараттандырудың екінші
Алайда, білім беру жүйесінде білімдік және ақпараттық технологияларды іс
Ақпараттандырудың негізгі бағыты ХХІ ғасырдың талаптарына сәйкес қоғамды
«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай
Сондықтан алға қойылған мақсатқа жету үшін:
тақырыпқа байланысты, электронды курста қарастырылған «Блокнот және калькулятор бағдарламалары»
электронды курстың, электронды оқулықтың талаптары көрсетілді;
электронды құрал жасалынған негізгі бағдарлама Macromedia Flash-тың мүмкіндіктері қарастырылды.
Про
Дл
Л
Курстық жұмыстың нәтижесінде «Блокнот және Калькулятор бағдарламалары» тақырыптарында электронды
Елбасының «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» атты жолдауында: «Біз бүкіл
Ақпараттық коммуникациялық технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге, оқу
Білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайданалу оқушылардың білім сапасын арттыруға
Бүгінгі таңдағы ақпараттық қоғам аймағындағы оқушылардың ойлау қабілетін қалыптастыратын
Әдебиеттер тізімі
Садыбекова. Ж. «Оқу – тәрбие үрдісінде ақпараттық –коммуникациялық технологияны
Ғалымжанова М «Ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы білім беру
Алдабергенова А «Macromedia Flash программасынның мүмкіндіктері». //«Информатика негіздері» журналы.
Сарыбаева Ә «Электронды оқулықтарды пайдананып оқыту»./ Ә Сарыбаева, К
Қырықбаева Ж. «Электронды оқулық».// «Қазақстан мектібі» журналы. №5-2008
Қатаев Н.С. «Информатика пәнінде электронды оқулықтарды пайдаланып оқыту жолдары».
Жолдасбеков Ә. «Электронды оқулықты қолдану әдістемесі туралы». //«Бастауыш мектеп»
Бекеева Ғ. «Электронды оқулықтың атқаратын рөлі». //«Қазақстан мектебі» журналы.
Әділова Қ. «Баланы кітап оқуға баулу». //«Қазақтан мұғалімі» журналы.
Халықова А. «Информатиканы оқыту әдістемесі». /Оқулық Алматы баспасы-2004
Ермеков Н. Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған
Ермеков Н. Информатика. Практикум. Дидактикалық материалдар: Жалпы білім беретін
Ермеков Н. Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған
Розенкноп Д.Л. Создание анимационных эффектов в Macromedia Flash MX
Сөздік авторын жазу керек
Д.Ш.Матрос, Д.М. Полев, Н.Н.Мельникова. Управление качеством образования на основе
М.В Лебедева, О.Н.Шилова. Что такое ИКТ-компетентность студентов педагогического университета
В.А.Каймин. Курс информатики: состояние, методика и перспективы. Информатика и
А.Л.Зимин, Е.К.Хеннер. Повышение квалификаций работников образования в области информационно-коммуникационных
Е.К.Хеннер, А.П.Шестаков. Инфармационно-коммуникационная компетентность учителя: структура, требования и система
3
2. Флипчарт- флипчарт терезесінде көрсетіледі.
3. Негізгі құралдар тақтасы- құралдар мен функциялар батырмалары.
4. Тақырып жолы батырмалары- флипчарт терезесін басқаруға арналған батырмалар.
5. Құралдар тақтасы- флипчарттар арасындағы навигацияны қамтамасыз етеді.
6. Түстер әлемі- флипчарт артындағы түсті аймақ.
1. Флипчарттың тақырп жолы флипчарт аты мен бет номерін