МАЗМҰНЫ КІРІСПЕ

Скачать



 МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3
Зерттеудің көкейкестілігі 3
Мінез-құлқында қиындығы бар оқушылардың жеке ерекшеліктері
«Қиын балалар» қиғылығының қыры 10
Бала тәрбиесіне бәріміз жауаптымыз 13
ҚОРЫТЫНДЫ 15
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 16
КІРІСПЕ
Зерттеудің көкейкестілігі
Еліміздің әлеуметтік – экономикалық дамуын жеделдету
Саналы және мақсатты бағдарлы тұлғаны қалыптастыру
Кәзіргі кезде елдегі әлеуметтік қайшылықтардың асқынды
Мектептер мен отбасы жағдайларында кейбір жасөспірімдердің
Рухани жағынан кейбір жасөспірімдердің азуы және
Екіншіден, жасөспірімдерге тән қасиет - өзіндік
Зерттеу жұмысының құндылығы, қиын балаларға қол
Бала ұлттық болашағы, келешектің иесі, бір
Зерттеу мақсаты: Қазіргі әлеуметтік – экономикалық
Зерттеу объектісі: Қиын оқушыларды - әлеуметтік
Ғылыми болжамы: Егер жалпы білім беретін
Зерттеу міндеттері:
«Қиын», «тәрбиесі қиын» деген ұғымды анықтау.
Модель жасау.
Әлеуметтік – экономикалық жағдайда қиын балаларды
Зерттеудің әдіснамалық теориялық негіздері: Диалектикалық ілімдерді
Зерттеу әдістері: Қиын балалардың мәселелерімен шұғылданушылардың
Семья тәрбиесінің дұрыс ұйымдастырылмауы, яғни тұрмыстағы
Мектептегі оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруда кеткен кемшіліктер,
Жұртшылықтың тәрбие процесіне толық көңіл аудармауынан,
Мінез-құлқында қиындығы бар оқушылардың жеке ерекшеліктері
Әдеби материалдардың қатарында мінез-құлық ерекшеліктері және
В.Г.Степанов, В.А.Крутецкий мінез-құлықтағы қиындық мәселесін қарастыра
Бірінші қатарға адамгершілік дамуында және мінез-құлқында,
Екінші қатарға жеке акцентуациясына және мінез-құлқында
Үйлесімді типтегі балалар барлық жеке қасиеттері
Әлеуметті-болжалды (конформ) типіне жататын балалар үйлесімді
Үстемді типіндегі балалардың айрықша ерекшелігі
қарым-қатынсата белсенділігімен ерекшеленетің, топтағы басшылыққа бейімділігімен
интровертті келбет көрсететін, өзіндік маңыздылыққа және
Әсерленгіш типтегі балалар жасқаншақ және ұялшақ,бірақта
Қауып-қатерлі типті балаларға жоғары эмоционалдық тұрақсыздық,
Интровертивті типті оқушылардың ерекшеліктері болып танымдық
енжар балалар, олар үшін ынтасыздық, алаңғасарлық,
белсенді балалар, олар үшін жоғары әсерленгіштік,
Инфантилді (дене мүшелердің жетілмеуі) типтегі балалардан
Жеке-даралықты қалыптастырушы тип мінез-құлықтың реакциясына, одан
Баланың қалыпты бейімделуіне бөгет болатын жеке-даралық
Қанағаттандырылмаған талаптану теріс аффектілі қайғыруды тек,
Біршама қиын мәселелер өзіндік бағасы төмен
Балалардың мінез-құлықтарының ауытқуына әр түрлі факторлар
Мінез-құлықтағы қиындықтың бір себебі болып бастауыш
А.С.Спиваковская, А.И.Захаров, Р.В.Овчаровалар былай деп белгілейді:
Жанұяның сәтсіз болуы мінез-құлықтағы қиындықтың тууына
Мінез-құлықтағы және бала дамуындағы әр түрлі
Бала көп жағдайларда өзін дұрыс ұстамайды,
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың мінез-құлығындағы қиындықтарының
Мінез-құлығында бар оқушалардың басым көпшілігі үшін
Бұл балаларда танымдық және эстетикалық қызығушылықтар
Мінез-құлқында ауытқуы бар бастауыш мектеп жасындағы
Эмоционалды сферасына келетін болсақ, мінез-құлқында қиындығы
Мінез-құлқында қиындығы бар балалардың арасында соматикалық
«Қиын балалар» қиғылығының қыры
Мінез-құлықтағы қиындық және қиын балалар ұғымы
Сөз етіп отырған бұл мәселе әрдайым
Ең алғаш осы мәселе бойынша зерттеу
А.С.Макаренконың қиын балалар мен жасөспірімдеге арналған
П.О.Ефруссий мінез-құлықтағы қиындық табиғаттын жүйке жүйесіндегі
Қиын балалардың жекелік ерекшеліктерін өмір жағдайымен,
Көп жылдық оқу мен бақылау негізінде
Баланың психикасы көп факторлы, әлеуметтік өмір
Ғалымдардың бірқатары баланың дамуындағы кідіріске, қоғамға
Балалар мен жасөспірімдердің ассоциялды мінез-құлық мәселесімен
В.В Трифонов зерттеулерінде «қиын оқушы» анықтамасы
Біраз зерттеулер (М.А Алемаский, Л.М Зюбин,
«Қиын балалар», «мінез-құлықтары қиындық» ұғымынан басқа
«Қиындықпен тәрбиелену» термині тәрбиеленушінің педагогикалық әсерге
«Қиындықпен тәрбиелену» - баланың теріс емес
«Қиындықпен тәрбиелену» мәселесі Г.А Фортунатовтың (1935
«Қиын балалар» намысқой келеді, олар бір
Ұзақ мерзімді дау-жанжал баланы қиын атандырып
Л.С Выготский «қиындықпен тәрбиеленумен» күресудің нақты
Соғыстан кейінгі жылдарда қиындықпен тәрбиеленушілердің әлеуметтік
Мінез-құлықтың ауытқушылығы (тәртіпсіздігі мәселесіне ең алғаш
Бастауыш мектеп оқушыларының мінез-құлқындағы қиындық мәселесімен
Қазіргі уақытта мінез-құлықтың бұзылу себебі түбегейлі
Олай болса мінез-құлықтағы қиындық бұл шексіз
Бала тәрбиесіне бәріміз жауаптымыз
Тәуелсіздік жылдары біз талай жетістіктерге қол
Әңгімені қылмыс әлеміндегі жеткіншектерге тиесілі үлестің
ҚОРЫТЫНДЫ
Қиын баланың оңды сапасын дамытуға бірден-бір
Ал, педагогтың білімі, ұйымдастырушылық қабілеті қиын
Қиын жасөспірімдердің имангерлікті тәрбие деңгейін бағалауда,
Қиын бала тұлғасын тұтастық ретінде қалыптасады
Сондықтан ең басты сыңарларға жататындар: бағыт-бағдары,
Педагогтың ұйымдастыру қызметі мына іс-әрекеттер жүйесін
Жоғарыда айтылған тұжырымдамаларды қолдайтын философтар дербестікті
Қорытындылап айтсақ, «қиын баланың» түсінігінің өзіндік
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
1 Жұмабаев Ә, «Қиын» балалар арасында
Жұмабаев Ә, Мектептің «қиын» оқушыларымен
Кімов Л.К, Мадин И.Б Қиын оқушыларды
Керімов Л.К Қиын оқушылар және оларды
Тәртібі нашарлаған оқушылармен тәрбие жұмысының ерекшеліктері
№1 – 2003ж «Өзіңді -
№2 – 2003ж «Тәрбие құралы».
Журнал «Ізденіс» №3 – 2000ж.
Журнал «Ұлағат» №2 – 2000ж.
16





Скачать


zharar.kz