Жоспар.
Кіріспе.
Қазіргі кезеңдегі білім кеңістігінде этнопедагогиканың рөлі.
Білім мазмұңы арқылы жас жеткіншектерді ұлтжандылыққа,
Мектептерде халқымыздың салт-дәстүрі мен әдет-ғұрыптарын, тарихи
Білім мен тәрбие мазмұнын орта мектебі
Этнопедагогикаға негізделген іс-шаралардың тұлғаны дамытуға әсері.
Қорытынды.
Этнопедагогиканы ескере отырып қол жеткізген табыстарымыз.
«Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие
ӘЛ-Фараби
Тәрбие-халықтың ғасырлар бойы жинақтап, іріктеп алған
Тәрбиенің мазмұны, оны жүзеге асыратын әдіс
Тәрбиенің негізі-ұлттық тәлім-тәрбие.
Әр халықтың тәлім-тәрбиелік мұрасы-мәдениеттің құнды бөлігі.
Дас ұрпақты іс-әрекет пен қарым-қатынас арқылы
Ата-ана мен бала, тәрбиеші мен тәрбиеленуші,
Тәрбие барысында психологиялық жағынан жайдарылық, үйлесімділік
-тарихи сананың негізінде ұлттық сана-сезімін ояту,
-ұлттық мәдениетке көзқарасын қалыптастыру. Қазіргі тұрған
- Дінге дұрыс көзқарасын қалыптастыру. Бұл
Мектептегі тәрбие арнайы пәндер және баланың
Тәрбие жүйесін құруда ең алдымен мақсатты
Қазіргі мектептің ұлттық тәрбие жүйелерінің мақсаттары:
бір тұтас әлем туралы ғылыми негізделген
оқушыларды жалпы адамзаттық құндылықтарға тарту, сол
Мектептің ұлттық тәрбие жүйесінің негізі, оның
Туған жер, Отан, Отбасы, Еңбек, Ұлттық
Мектептін қабырғасынан бастап, оқушылардың ұлттық ерекшеліктерін
Бала тәрбиесіне орай әр халықтың өзіне
Соңғы кезде республика мектептерінде бұл салада
Ұлттық педагогикамыздың асыл мұралары шешендік сөздер
Қазақ халқы:
«Қыран-түлегіне қайыспас қанат сыйлайды.
Ұстаз-шәкіртіне талмайтын талап сыйлайды деп парасатты
«Өнегесіз өсу жоқ» деген қазақ үлгіні
Қазақтың кемеңгер ұлт ақыны Мағжан Жұмабаев
Қазақстандық патриатизм ең алдымен қазақтардың ұлттық
Бұл арада бірінші кезекте намысты ұстау
Ұлтымыздың мақтанышы ұлы Абай».
«Тегінде адам баласы, адам баласынан ақыл,
Педагогика ғылымының доктары Жұмағали Наурызбаев: «Егер
Қазіргі уақытта қоғамның ерекше назар аударатын
«Қазақстан Республикасының мәдени-этникалық білім беру тұжырымдамасы»
Тұжырымдаманың сұраныстарын қамтамасыз етуге Қазақстан Республикасының
Әлемдік және отандық мәдениеттің жетістіктерін баурау,
Көріп отырғанымыздай Қазақстан Республикасының білім саласындағы
Тұжырымдамада мәдени-этникалық білім берудің негізгі міндеті:
жан-жақты мәдениетті тұлғаны тәрбиелеу. Тұлғаның өз
Бұдан шығатын қортынды: жан-жақты мәдениетті тұлғаны
Мұражай-тұлғаға өз мәдениетінен сусындауға қажетті орталыққа
Мұражайдың ішіндегі экспонаттар тақырыптарға бөлініп жинақталға.
Атап айтқанда:
«Шаңырақ» бөлімі. Онда киіз үй жабдықталған
Ортада дөңгелек үстел. Астында қолдан басқан
Сол жақта қайыңның үстіне бүркіт орналастырылған.
Аттың әбзелдері: ер-тұрман, тұсында қалшы, жүген
Кілем тоқу станогі, оған керек түрлі
Түскиіз, қолдан тігілген қоржын, кесте.
Қазақтың ұлттық киімдері (келіншек киімі, кестелі
Қазан-ошақ заттары (күбі, қазан, қол диірмен
Ағаштан жасалған заттар (тостаған, кесе, ағаш
Қазақтың әшекей бұйымдары (білезік, күміс жүзік,
Оқушылардың қолымен жасалған көш керуені.
Қазақтың ұлы ғұламаларының партреттері
Кітап көрмесі (энциклопедия, батырлар туралы, зергерлік
Қазақтың алғашқы академигі жерлесіміз К.Мыңбаевтың басты,
Мұражай кеңесі құрылды. (мектеп директоры, музей
Шығармашылық топ онда этнопедагогиканың сабақта және
Мұражайдың жұмысы «Білім мекемелеріндегі мұражай» туралы
Этнопедагогикаға негізделген «Руханият» орталығының құрылымы:
Кітапханалармен
Байланыс
«Аға буын»
алқасы
«Руханият»
орталығы
ББҚБА және ҚД институт зертханасы
Ата-аналармен (жұртшылықпен) жұмыс
Басқа ұйымдармен байланыс
Кітапханалармен байланыс
Оқушылардың шығармашылық жұмысы.
Мұражай мен «Руханият» орталығының жұмыс бағыттары:
Ата-аналармен (жұртшылық) жұмыс
А) көнекөз әжелер мен қарттарды мектептегі
Б) ата-аналарды демеушілікке тартамыз (аталған экспонаттардың
2. Басқа ұйымдармен байланыс.
А) ББҚБА және ҚД институтының жанындағы
3. Селолық және мектеп кітапханаларымен тығыз
4. Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жандандыру үшін
А) «Балауса» тобы ол бастауыш класс
Б) «Сөз-зергері» тобы. Олар әдеби монтаж
В) «Тарихшылар». Олар туған өлкенің тарихымен
Г) «Іздестірушілер» тобы. Олар тарихи ескерткіштерді,
5. Өзін-өзі басқару тобы. Осылардың барлығына
Біздің Кәрім Мыңбаев атындағы орта мектепте
Қорыта айтқанда ұлттық педагогика негізінде тәрбиелеу
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы мектеп
Демократиялық мектеп өзінің назарынан адамның мінез-құлқын,
Қолданылған әдебиеттер:
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы. (17
Қазақстан Республикасының «Этникалық мәдени білім тұжырымдамасы».
Ж. Наурызбаев «Ұлттық мектептің ұлы мұраты».
К.Ж.Қожахметов «Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі
Концепция этнокультурного образования
Рухания үйірмесі
Сөз зергері
Балауса
өзін-өзі басқару
Іздестіру игілер тобы
тарихшы