Қайта өрлеу философиясы

Скачать




ЖОСПАР:
I. Кіріспе
2. Негізгі бөлімі
Мишель Монтенгье (1533-1592)
Никколло Макиавелли (1469-1527)
Эразм Роттердамский (1466/69-1536)
Томас Мор (1478-1535)
Декарт
Гуго Гроциемницкий (1583-1645)
Бенедикт Спиноза (1632-1677)
Б.Паскаль (1623-1662)
Г.Лейбниц (1646-1716)
Джон Локк (1632-1704)
Ағылшын эмпиризмінің философиясы
Қорытынды
Қайта өрлеу философиясы
Қайта өрлеу дәуірі жалпы антикалық мәдениетпен,
Қайта өрлеу дәуірі орта ғасырлық философия
Қайта өрлеу дәуірінің философиясының мұндай екі
Қайта өрлеу дэуірі діни сенімдердің шынайылығына
Скептицизм орта ғасыр философиясының қортындысын құрды.
өрлеу философиясы схолостика қойнауында оның дамуының
Скептизм шіркеу абыройына деген сенімді бұзды.
Монтень кобіне шіркеу сенімдеріне қарсы болған,
Қайта өрлеу дэуіріндегі философияның позитивті бағыттары
Қайта өрлеу дэуірі - бұл европалық
Қайта өрлеу дэуірінің философтарының коңілі Құдайдан
Гуманизмнің қайта өрлеу тұжырымдамасы европа мәдениеті
Қайта өрлеу дэуірінің индивидуализімі, адамға қарсы
Қайта өрлеу дәуірінің гуманизімі әлеуметтік қатынастарда
Утопиялық элеуметтік жобаларда адам табиғатының жетіспеушілігі
Философия орталығындағы құқықтың маңызды тэжірибиелік қадамы
Қайта өрлеу дэуірінде дүние жүзілік саяхаттар
«ашты». Қайта орлеу дэуірі - табиғаттың
Антикалық кезеңде жоқ болған математика негіздері
Континентальді рационализм философиясы
Жаңа заман философиясында субъект жэне объект
Мұндай философиялық түсінік негізінде субъект болып
Объект деп адамға тәуелсіз заттар ғана
Антикалық философия үшін ең бастысы этика
Рене Декарт (1596-1650), Джон Локк (1632-1704),
болгандықтан танимыз». Осындай жалпыламаның негізін жаңа
Жаңа европалық философия өкілі Декарт, Сократ
Философия дұрыс ойлауға қайта келуде. Сократ
Сократ философияны мифология басымдылығынан босатқан секілді,
Сократ пен Декарт ең бірінші өзінді
Ой ғана емес, ойлаушы адамда жан
Декарт - Жаңа заманның рационализмінің негізін
Сократ софистар ойы мен қоғам топтарының
Декарт танудың тура критерилері деп нақтылық
Декарт мынадай тэртіпті қалыптастырады: «мен мүмкін
жете алады. Декарт одісі математикада қолданылатын,
Білімнің күштілігі мен оныц көлемі туындаған
Жаңа заман философиясы субстанция туралы мынадай
Осыдан кейін екі субстанция мэселесі туындады.
Декарт ойы бойынша, жанның дене тэуелдігі
Декартқа жақын Б.Спиноза жан қинаушысы аффект,
Спипоз өзі үшін қажеттілік болып келетін
Құдайдың адамға берген байлығы, оның қайтып
Неміс философы Г.Лейбниц (1646-1716) «Адам ойы
Декартқа қарсы тұрып, Лейбниц дененің бір
Лейбниц «жеткілікті негіз заңымен» Аристотельдің үш
Декарт, Спиноза жэне Лейбниц континентальді рационолизм
Ағылшын эмпиризмінің философиясы
Алғашқы сезім тәжірибиесінің мағынасын ерекшелейтін, шындықты
Декарттың үлкен құрбысы Френсис Бэкон (1561-1626)
бейнелейді деді. Үнгірлердіц елесі эр адамның
«Елесті» жеңу жолы индукңия көмегімен оны
Декарт сияқты Бэконда ғылыми эдістің маңыздылыгын
Көбінесе Бэкон эксперименттік жэне талдаудың ғылыми
«Новая Атлантида» атты утопиялық шығармасында Бэкон
Келесі ағылшын эмперизімінің окілі - Джон
Локкқа «ІаЬиІа газа» («чистая доска») адам
Ағылшын эмпиризмінің қорытындысы Д.Юм (1711-1776) философиясы
қорытынды екшші сапа мен сезш идеаларына
Сонымен, мысалы, тығыздықты бейнелеу тікелей адам
Юмның жалпы қорытындысы мынадай: дененің барлық
Үлкен көңілді Юм себептілікке бөлді, бірақ
Қолданылған әдебиеттер:
Раушанбек Әбсаттаров «Саясаттану және
Алматы 2007ж.
Сатершинов Б., Сырымбетүлы Б., Мүхамедов М.
«Саяси қүқықтар ілімі тарихы,- Алматы 2007





Скачать


zharar.kz