Мемлекеттің экономикалық саясатын жетілдіру шаралары

Скачать


ҚР-ның Білім және Ғылым министрлігі
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті
« Экономика және бизнес кафедрасы»
Дипломдық жұмыс
ТАҚЫРЫБЫ: Қазақстан Республикасының қазіргі заманғы экономикалық саясаты
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3
І БӨЛІМ. ЭКОНОМИКАЛЫҚ САЯСАТТЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
1.1 Экономикалық саясаттың пайда болу тарихы.
1.2 Экономикалық саясаттың мәні және жүргізу принциптері.
1.3Экономикалық саясатты жүргізудің шетел тәжірибелері.
ІІ БӨЛІМ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЯСАТЫНЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
2.1 Қазақстандағы экономикалық саясат- елдің әлеуметтік-экономиклық дамуының жолы ретінде.
2.2 Мемлекеттің экономикасын дамытудың негізгі бағдарламалары мен жоспарлар кешені.
ІІІ БӨЛІМ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ СПАЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУДІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
3.1 Елді дамытудағы мәселелер және оларды шешу жолдары.
3.2 Мемлекеттің экономикалық саясатын жетілдіру шаралары.
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
КІРІСПЕ
Болашақтағы Қазақстан Республикасы экономикасының негізгі экономикалық мақсаттары мына бағдарлама
«Қазақстан егемендіел ретінде қалыптасуы мен даму стратегиясы» бағдарламасында (1992)
І кезең 1992-1995 жылдары макроэкономикалық тұрақтандырудың екі негізгі процестерін
ІІ кезең (1996-2005 жылдар) экономиканыңшикізат базасын өзгертуге қадам
ІІІ кезең (2006-2012 жылдар) экономиканың ашық типін жедел қарқынмен
ХХІ ғасырдың қарсаңындағ Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық саясатының бес басты
әлеуметтік ахуалды жақсарту және кәсіпкерлік қызметті одан әрі дамыту;
басқарудың тиімділігін арттыру;
өндіріс секторына несие беру;
экономикалық шикізат бағдарын өзгерту;
аймақтық диспропорцияларды жою.
Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономика саясатының осы бағыттарына кеңінен тоқталайық.
Президент әлеуметтік ахуалды жақсарту деп- ең маңызды мәселесі екенін
Аталған бағдарламада шағын және орта бизнесті одан әрі дамыту,оларды
Қазастан Республикасының экономикалы саясатының негізгі басымдығы біздің экономикамыздың шикізаттық
3
І.БӨЛІМ.ЭКОНОМИКАЛЫҚ САЯСАТТЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ.
1.1 Экономикалық саясаттың пайда болу тарихы.
Экономикалық саясат – мемлекеттің экономикалық іс-шараларының жүйесі, яғни мемлекет,
Экономикалық саясаттың пайда болуы алғашқы мемлекеттердің қалыптасуымен байланысты болды.
4
қағидаларды басшылыққа алды. Алайда 1950 – 60-жылдардан бастап Экономикалық
1.2 Экономикалық саясаттың мәні және жүргізу принциптері
Саясаттану сөзі ("политология") гректін, «политика" және "логос" деген сөздерінен
5
келгенде, адамдардын, халықтардың тағдырымен тығыз байланысты.
Мысалы, мемлекет агрессиялық, яғни басқыншылық соғыс саясатын жүргізсе, оның
6
зерттеді. Дегенмен, ұлы ғалым саясаттанудың пәнін қазіргі біздің –
7
1949 жылы құрылған саяси ғылымдардың халықаралық ассоциациясы зор рөл
8
қарастыратын мәселелер шеңбері, жеке ғылыми пән ретінде ерекшелендіретін белгісі,
9
ұйымдастыруды, басқаруды, оның құрылысы мен жұмыс істеуін зерттейді. Ол
10
жағдайларда адамдардын өздерін өздері қалай ұстауын талдауға негізделеді. Бұл
11
мемлекеттерде саясаттану саяси әлеуметтену міндетін атқарады. Ол азаматтықты, халықтың
12
жақтарын қарастырғанда өзінің өресі тарлығын бай-қатады. Саясаттану қоғам өмірінің
13
1.3 Экономикалық саясатты жүргізудің шетел тәжірибелері
Үкімет көз алдынан тыс қалдыруда Мемлекеттік және нарықтық
- шаруашылық моделдерін
- нарықтық қатыснатардың аясын ұлғайту және нарық инфроқұрылымын дамытуда
- жалпы экономикалық бағыт пен макроэкономикалық тұрақтылықты ұстап тұруда
- экономиканы мемлекеттік реттеу шаралары қандай ғылыми негізде және
- экономиканы мемлекеттік реттеу механизмдерінің басыңқылығы мен құрамы әр
- бәсекелестік нарықты ортаны құруда не маңызды: меншік иесін
- макроэкономикалық реттеуде салалық және аймақтық мүдделері қаншылықты дұрыс
14
- халық шаруашылығын жоспарлау және нарықтық реттеу қандай ғылыми
15
көзқарас республикамыздың ЖҰӨ-нің үштен бірін құрайды, экономиканың аграрлы секторының
16
ІІ.БӨЛІМ.ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЯСАТЫНЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
2.1 Қазақстандағы экономикалық саясат- елдің әлеуметтік-экономикалық дамуының жолы ретінде.
Біздің стратегиямыздың маңызды мәселесі – қоғамның ең бір әлсіз
17
-Биылғы жылдан бастап, біз іс жүзінде әрбір отбасының мүддесіне
-Үстіміздегі жылдан бастап, біз жекелеген сырқаттар бойынша бес жасқа
- 2006 жылдан бастап, диспансерлік есепте тұратын және амбулаториялық
- 2006 жылдан бастап, аз қамтылған отбасыларына 18 жасқа
-Біз нәрестенің тууына байланысты бір жолғы жәрдемақыларды қазір де
-Биылғы 1 шілдеден бастап, біз барлық зейнеткерлерге, еңбек өтіліне,
- Биылғы 1 шілдеден бастап, біз жоғары оқу орындары
- Біз ең лайықты деген жастардың шетелдерде білім алуларына
18
-Бізде инженерлер мен технологтар бола алатын және болуды қалайтын
-Коммерциялық банктердің студенттерге таяудағы 5 жылда бөлетін кредиттеріне мемлекеттік
- 2006 жылдан бастап, мүгедектердің барлық топтарына және жасына
- 2006 жылдан бастап, асыраушысынан айрылған 247 мың отбасына
- Биылғы 1 шілдеден бастап, бюджет саласының қызметкерлері –
- Негізінен алғанда жалақы мемлекеттік қана емес, жеке меншік
- Мемлекеттік қызметшілердің, сондай-ақ бюджет саласының басқа да қызметкерлерінің
- Ағымдағы жылы тұрғын үй құрылысы бағдарламасының шеңберінде
-Тұтас алғанда қаржыландырудың барлық көздері арқылы үш жыл ішінде
Осы айтылғандардың бәрін де біз іске асырамыз, өйткені экономикамыздың
19
жағдайы осындай мүмкіндіктер беріп отыр. Экономикамызды жолға қойғаннан кейін,
20
жобасын әзірлеуге; Саяси реформалардың жалпыұлттық бағдарламасынжүзеге асыру жөнінде Президентке
21
қазақстандық үшін мәнісі неде? . Биылғы жылдан бастап, біз
Бізде инженерлер мен технологтар бола алатын және болуды қалайтын
22
млн. теңге бөлу қажет. 2006 жылдан бастап, мүгедектердің
23
Мемлекеттің экономикасын дамытудың негізгі бағдарламалары мен жоспарлар кешені.
Біздің ортақ жетістіктеріміз саяси жүйені одан әрі жаңарту және
Батыстық демократия елдері мен серпінді дамып келе жатқан Азия
Бұл комиссия осы Жолдауда өзім баяндаған саяси бастамалар негізінде:
-жалпыхалықтық пікірсайыстың нәтижелерін талдау және қорытындылауға;
-пікірсайыс нәтижелері бойынша Жалпыұлттық бағдарламаның алғашқы заңнамалық жобасын әзірлеуге;
-Саяси реформалардың жалпыұлттық бағдарламасын жүзеге асыру жөнінде Президентке және
-сондай-ақ саяси реформалар пакетінің түпкілікті қабылдау және күшіне
24
енгізу жөніндегі жұмысты үйлестіруге тиіс. Қолымыз жеткен жағдайды және
дамудың алдағы келешегін ескере келе,
- билікті одан әрі орталықсыздандыру;
- мемлекеттік басқару жүйесін реттеу мен оның тиімділігін арттыруға
Біз атқарушы билік жүйесін орталықсыздандыру бағытында белгілі қадамдар жасадық,
Содан кейін ғана елімізде жергілікті өзін-өзі басқаруды түпкілікті енгізуге
25
деңгейінің қолындағы басы артық мемлекеттік функциялардың санын қысқарту қажет.
- мемлекеттің әкімшілік қызметтер көрсетуін жетілдіру;
- басқарудың бюрократтануын төмендету;
- мемлекеттік аппараттың кәсіби деңгейін оңтайландыру қажет.
Оған негіз бар. Қазақстанда қазірдің өзінде «Мемлекеттік қызмет туралы»
жекелей алғандағы шенеуніктің қызметін бағалаудың стандарты атқарылған жұмысының тиімділігі
26
ІІІ.БӨЛІМ.ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУДІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
3.1 Елдің дамытудағы мәселелер және оларды шешу жолдары.
Елдің Қоғамның өзгеріп жаңа сапалық қасиеттерге ие болуында
27
халықтың мүдделері, экономикалық талаптар т.б. қажеттіліктер тұрғысынан реттеп, жоспарлап,
29
үлгілерінің билік қызметінде пайдаланылуы саяси биліктің саяси жүйедегі қызметін
29
саясатқа негізделген шаралар қоғамдық қатынастардың қандай саласында болмасын нәтижелі
30
келді. Елдің экономикалық мүмкіндіктеріне сәйкес келмейтін «коммунизмнің материалдық-техникалық базасын
31
маңызы үлкен.Саясатты мемлекет деңгейінде жүргізушілер: Президент, атқарушы билікті Үкімет,
32
алдындағы ортақ міндеттерге жетудің барлық мүмкіндіктерін жасайды. Ол адамдардың
33
жылдары болған ғаламдық дағдарыстан Қазақстан дұрыс саясат таңдағанның арқасында
34
Дұрыстау жолына бағытталған жаңарту мен реформалар саясатының нәтижесінде 1997
3.2 Мемлекеттің экономикалық саясатын жетілдіру шаралары
Әлеуметтік-саяси шаралардың мақсаты нарықтық еркіндік принципінің әлеуметтік өтеу принципімен
35
сүруге деген құқығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар жиынтығы. Бұл
36
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазақстан Республикасында жүзеге асырылып жатқан экономикалық жаңаруларды төмендегідей цатыларга
37
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
1.Экономикалық теория негіздері- Я.Әубәкіров; К.Нәрібаев; М
.Есқалиев; Е.Жатқанбаев; Оқулық.- Алматы, «Санат», 1998
2. «Жалпы экономикалық теория».Оқулық. Ө.Қ.Шеденов, Е.Н. Сағындықов
3. Қазақстан Республикасының Констиуциясы. Астана, 1999.- 5б.
4. Назарбаев Н.Ә. Жаңа онжылдық - жаңа экономикалық өрлеу
38






Скачать


zharar.kz