Мазмұны
Кіріспе 3
І. ЭМОЦИЯ ЖӘНЕ МОТИВАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРДІҢ ТЕОРИЯСЫ
1.1 Эмоция – мінез – құлық негізіне
1.2Эмоция және тұлға мәселелерін теориялық тұрғыдан қарау 13
1.3 Мотивация және мотив мәселелері ғылыми зерттеу объектісі
1.4 Мотивация теориясын дамытқан ғалымдардың негізгі теориялары..............22
ІІ. ЭМОЦИЯЛЫҚ ЖАҒДАЙЛАР ЖӘНЕ МОТИВАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРДІ
2.1 Эмоциялық жағдайлар психологиялық шарттардың ерекшеліктері
2.2 Мотвациялық процесс және еңбек мотивациясын
Қорытынды 37
Пайдаланған әдебиеттер тізімі 38
КІРІСПЕ
Курстық жұмыстың өзектілігі: Эмоция (латын тілінен аударғанда,
И. П. Павлов, эмоция ми қыртысында болатын жасушалардың
Эмоция организмнің эволюцияда жақсы адаптациялану нәтижесінде пайда болды.
Эмоция түйсік сияқты психиканың негізгі құрылысы. Егер түйсікті
Эмоциялар ішкі белгілердің функциясын атқарады, ал олар заттық
Сыртқы жағдайлардың әсерінен импульстер миға екі ағынмен әсер
Мотивация отандық және шет елдік психологиясындағы іргелі проблемалардың
Мотивация проблемасының күрделігі мен көп аспектілі оның мәнін,
Баланың оқуына күшті әсер ететін себептердің бірі –
Мотивтер (латынша қозғалтамын) – оқушыларды білім мазмұнын белсенді
Мотивтерді қалыптастыру педагог-ғалымдарды, мұғалімдерді ойландырып, оны зерттеуге талпындыруға.
Арнайы зерттеулер мектеп мұғалімдерінің мотивтерді зерттеуді және қалыптастырудың
Бүгінгі таңда мектепте мотивтерді қалыптастыру әдіс-тәсілдерін жетілдіру, осы
Зерттеудің мақсаты: Эмоциялар және мотивациялық процестерін қалыптастырудың жолдарын
Зертеудің міндеттері:
-эмоцияны – мінез – құлық негізіне
-эмоция және тұлға мәселелерін теориялық тұрғыдан талдау
-мотивация және мотив мәселелерін ғылыми зерттеу пәні және
-мотивация теориясын дамытқан ғалымдардың негізгі теорияларына шолу жасау
-эмоциялық жағдайлар психологиялық шарттардың ерекшеліктері ретінде қарастыру
-моивациялық процесс және еңбек мотивациясын қалыптастырудың
І ТАРАУ. ЭМОЦИЯ ЖӘНЕ МОТИВАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРДІҢ
1.1. Эмоция – мінез – құлық негізіне
Эмоция қазіргі теорияларда білімнің
1.Жиілік.
2. Прототиптілік.
3.Бейкатегориялық.
4.Доминанттылық.
А. Ортони, Дж. Клор және А.
К. Изарды «Адам мінез – құлқының
Эмоция – адамның негізгі мотивациялық
Эмоция және дене. Бет бұлшық
Эмоция және қабылдау бір-бірімен тығыз байланысты.
Сонымен қатар, эмоция танымдық процестердің
Томкинспен Изард эмоцияның пайда
1. Арнайы ішкі детерминацияланған
2. Мимикалық немесе жүйкелі
3. Субьективті уайымдаумен ерекшеленетін
Осы 3 компонент бірігіп, эмоцияны көрсетеді.
1.Қызығу – толқу – жиі уайымдалатын
2. Қуаныш – максималды қажет
3.Таңқалу эмоцияның бірнеше түрлерінен
4.Қайғы – қасірет - бұл
5 .Ашу – бұл кезде бет қызарып, қан
6.Жек көру – ашумен бірге пайда болады. Ол
7.Көргісі келмеу – жоғарыдағы екеуімен бірге пайда болады.
8.Қорқыныш – бұл эмоция адам психикасы үшін өте
9.Ұят – бұл адамның тығылу немесе жоғалып кетуіне
10.Күнә - моральды этикалық норманы бұзу нәтижесінде пайда
Біз эмоцияны мінез - құлық бейнесі ретінде көреміз.
1.Мазасыздану өмір ерекшелігімен байланысты, яғни субьект психикасының
2.Депрессия – депрессияның алғашқы психодинамикалық түсінігін Карл Абрахан
4. Жаушылық – агрессияның негізі ретінде анықталады.
Жалпы осы сипаттамаларға сүйене отырып мынандай қорытындыға келеміз:
Фрейдтің психоаналитикалық теориялары психология тарихында және мінез-құлық ғылымында
Фрейдтің инстинктік қызығушылық теориясы мотивацияның классикалық психоланалитикалық теориясының
Психоаналитикалық теорияларды анықтай отырып, Рапапорт - инстинктік
Түрлі теорияларға сүйене отырып, эмоция механизмі туралы келесі
Эмоция туралы, Рапапорт: «Аффект сигналдар жиынтығы секілді шындықты
Джон Боулби: «Үйреніп қалғанннан басқа өте күшті сезіммен
Сонымен, эмоцияның толық анықтамасын беру үшін біз үш
а) Эмоцияны сезіну;
ә) Жүйке, эндокринді, тыныс және организмнің тағы
б) Бақылауға берілетін эмоциялық комплекстер, дәлірек айтсақ, түс
Сөйтіп, Шахер берген анықтама бойынша, эмоция дегеніміз, физиологияны
Ал Лазарус, Авериль оқиғаларға, өмір жағдайларына адамның берген
Сонымен, мінез-құлық - психологиялық дәстүрлерде кеңінен қолданылатын жалпы
Осыған байланысты, эмоция мінез-құлық ретінде қарастырылған жоқ,
Әрбір адам басқа адамдардан өзінің даралық еркшелігімен
Лабюерде (ХҮІІІ ғ.) «Теофраст мінездері» деген еңбегінде мінезді
Т.Рибо мінезді сезім мен ерік ерекшелігі десе,
И.Кант (ХҮІІІ ғ.) мінезді темпераментпен салыстыра отырып, оны
Т.Рибо мінезді адамда туа пайда болатын икемделу
К.Рубин айтуы бойынша «баланың әлеуметтік-эмоционалды дамуы өзара интроиндивидуалды
Полан мінездің барлық сипаттары адамның тіршілік жағдайымен
Адамдар түрлі іс-әрекеттермен айналысады, осы іс-әрекеттермен айналысу барысында
1. Жекелік фактор – жеке адамның мотивациялық диспозициясы
2. Ситуациялы фактор – сыртқы, яғни, адамның айналасындағы
Адам мінез-құлқының себептері американ психологтары Эдвард, Лиси,
1. Сыртқы мотивация және оған сай мотиві
2. Ішкі мотивация және оған сай мотиві бар
Сыртқы мотивацияның әсері Ішкі мотивацияның әсері
Іс - әрекет ұзақтығына байланысты ағым.
Сыртқы себебі бар мінез-құлық сыртқы күш кеткеннен
Зерттелушілер біршама жай тапсырмаларды тыңдайды, бірақ оны тек
Іс - әрекет алгоритмизациясының дәрежелері
Канитивтілікке жағымсыз әсер қалдырады. Алгоритмдік әдістерді талап
Креативтілік
Креативтілікті күшейтеді. Спонталдылықты төмендетеді. Креативтілікке мүмкіндік береді.
Эмоция
Басқалармен өзара әрекет кезінде жағымсыз эмоцияларда пайда
Мектептегі оқу
Ішкі мотивация кезінде мектеп бағдарламаларын нәтижелі игереді
Өзін сыйлау
Ішкі мотивацияның болуы өзіндік бағалауын жоғарылатады.
Жоғары психикалық жағдай (қуаныш, мазасыздық, таңқалушылық) немесе төменгі
Сонымен «үйлеспеушілік», «эмоция» және «мінез-құлық» бір-бірімен тығыз байланысты
1.2.Эмоция және тұлға мәселелерін теориялық тұрғыдан қарау
Психологтар, эмоциялар өндірісте, отбасында, өнерде, педагогика мен клиникада,
В.К.Вилюнас эмоцияларды жеке үрдістер ретінде емес, тұлғаның бүтіндей
Эмоцияларды теориялық мәселелеріне Л.С.Выгодский көп көңіл бөлген. Ол
А.Г.Ковалев сезімдерге жеке тұлғаның нақты заттық бағдарға ие
Өмір сүру барысында адамның эмоциялары мен сезімдері күрделеніп
Жақсы мен жаманға барабар эмоционалды реакциялардың пайда болуы;
Жаманға мойынсынбауы;
Қоршаған өмірдің құбылыстарының кең шеңберіне дауыс беру іскерлігі
Эмоциялардың дамуы субъектінің іс-әрекетінің мазмұны мен құрылымы, оның
А.Н.Леонтьев, Л.И.Божович эмоциялардың дамуы мінез-құлық мотивтерінің дамуымен, баланың
Я.Рейковский эмоциялар адамның әрекеттерін реттейді деп есептейді, яғни,
Эмоциялар психикалық үрдістермен, атап айтқанда, ойлаумен, еспен, қабылдаумен,
О.К.Тихомирова ойлау іс-әрекетін дәл эмоциялар реттейді деп есептеген.
Соңғы жылдарда эмоциялардың саласына қатысты білімдер ұдайы өсуде.
Әлеуметтік психологтар бәрінен де маңыздысы сезімді өз басьшан
Өз құндылығын сезіну адамның өзіне тең санайтын адамының
махаббаты мен құрметіне байланысты.Педагогикалық және психологиялық практиканың көрсеткеніндей,
Адам өте жас болып және алда күтіп
1.3 Мотивация және мотив мәселелері ғылыми зерттеу объектісі
Адам іс-әрекетінің мотивациясы және мотиві, әсіресе оқу іс-әрекетінің
Адамның белгілі бір іс - әрекетті орындаудағы ерекшеліктері
Қазіргі уақытта мотивация теориялары көптеп саналады. Мотивацияның қазіргі
Иррационализм ілім ретінде негізінен жануарларға бағытталады. Онда
XVII-XVIII ғасырларда механика жетістіктерінің нәтижесінде кең өріс алып
Иррационалистік, адам мінез-құлқына мәні жағынан биоголизаторлық көзқарас ұстанған
Адамның биологиялық қажеттіліктері, жеткіліктері мен ұмтылыстары теориясынан басқа
XX ғасырдың 30-шы жылдарынан бастап тек адамға қатысты
XX ғасырдың ортасында мотивацияның бірнеше теориясы бөлініп шықты.
Мотивация үшін таңдаулы деген бір ғана әдіс болмайды,
П. Гольбах қажеттіліктер біздің еркіміздің, ақыл-ой белсенділігіміздің қозғаушы
Р. Вудвортс та адмның психикалық белсенділігінде қажеттіліктердің ролін
XX ғасырдың 20 жылдары батыс психологиясында тек адамға
Физиологиялық қажеттілік өмір сүру үшін керек. Бұған тамақ,су,
Қауіпсіздік, қорғану және болашаққа сенімділік қажеттіліктеріне қоршаған орта
Әлеуметтік қажеттілік-бұл бір нәрсеге немесе біреулерге қатыстылық сезімі,
Сурет 1
А. Маслоу бойынша қажеттілік пираммдасы
өзін-өзі жетілдіру
құрметтеу
әлеуметтік
қауіпсіздік және қорғану
физиологиялық қажеттіліктер
Маслоудың жорамалдауынша төменгі деңгейдегі қажеттілік қанағаттандырылған жағдайда ғана,
Өзін-өзі көрсету қажеттілігі ешқашан да толық қанағаттандырылмайды, өйткені
Маслоу теориясы адамдардың жұмысқа және оқуға ынталандыру негізін
Маслоу пирамидасының жалпы құрылымына сыншылар тарапынан түрлі пікірлер
Қажеттілік теориясын ұстанғандардың бірі- Мак – Келланд. Мак-Келланд
Мотивацияның қарапайым моделі.
XX ғасырдағы экономикалық өрлеу бұл салада да түрлі
Ж. Нюттен күнделікті өмірде адам мінез-құлқы , іс-әрекеті
XX ғасырдың екінші жартысында адамның мінез-құлқы детерминациясында сананың
Мінез-құлық детерминациясын зерттеудегі жаңа кезең XIX ғасырдың соңында
Осындай иррационалистік адам мінез-құлқына мәні жағынан биологизаторлық көзқарас
Адамның биологиялық қажеттіліктері, жеткіліктері мен ұмтылыстары теориясынан басқа
XX ғасырдың 30-шы жылдарынан бастап тек адамға қатысты
Ресейден XX ғасрыдың басында мотивация мәселесін алғашқылардың бірі
Ұмтылыс, тілек және «қалау» мәселелерінің ерік және еріктік
XX ғасырдың 20 жылдары мотивация мәселесін В. М.
Л. С. Выготский де адам мінез-құлқының мотивациясы мен
Баланың психикалық дамуындағы с-әрекеттің ролі қазіргі уақытта көптеген
«Жоғарғы психикалық функциялар дамуының тарихы» - атты еңбегінде
1940-жылдары мотивацияны «ұстанымдар теориясы» тұрғысынан Д. Н. Узназде
Ең алғашқы рет «мотивация» сөзін А. Шопенгауэр «Четыре
Мотивация қажеттілікпен өте тығыз байланысты. Оның себебін Абрахам
Адамның өз белсенділігі оның дамуының , өмірінің барлық
Бұл табиғи белсенділіктің адамның саналы іс-әрекетіне айналуы
А. Н. Леонтьевтің іс-әрекет пен әрекетке тәуелсіз ,
Адамның іс-әректінде биологиялық және әлеуметтік шынайы нағыз бірлестік
Баланың алты, жеті жастан кейінгі жетекші іс-әрекеті оқу
1.4 Мотивация теориясын дамытқан ғалымдардың негізгі теориялары
Мотивацияның мазмұндық теориялары бірінші кезекте адамдарды әрекетке итермелейтін
Маслоудың қажеттілік теориясы (иерархиясы)
Американ психологы Абрахам Маслоу жасап шығарған кең танымал
Адамдар үнемі белгілі бір қажеттіліктерді сезінеді;
Адамдар қатты сезілетін қажеттіліктердің жиынтығын байқайды; ол қажеттіліктер
Қажеттіліктер топтары бір – бірімен иерархиялық қатынаста орналасады;
Қажеттіліктер қанағаттанбаған жағдайда олар адамдарды белгілі бір іс
Егер де бір қажеттілік қанағаттандырылса, оның орнына қанағаттандырылмаған
Жоғары деңгейдегі қажеттіліктер төменгі деңгейдегі қажеттіліктер жалпы түрде
Жоғары деңгейдегі қажеттіліктер төменгі деңгейдегі қажеттіліктерге қарағанда
Маслоудың теориясы бойынша қажеттіліктерді бес топқа бөлуге болады:
Физиологиялық қажеттіліктер.Тамақ,демалыс,баспана және т.б.Оларды қанағаттандырудың негізгі құралдарының
Қауіпсіздік және болашаққа деген сенім қажеттілігі. (өмірді,денсаулықты
3.2. МакКлелландтың қажеттілік теориясы.
Д.МакКлелланд иеленген қажеттіліктер теориясын
- табыс;
- билік;
- қатыстылық;
К. Альдерфердің ERGтұжырымдамасы басқаларға қарағанда жаңа болып
МакКлелландтың қажеттілік теориясы адамның қызметке деген мотивациясын анықтайтын
Билікке ұмтылу қажеттілігі басқа адамдарға үстемдік етуге тырысудан
Жетістікке жету – қажеттілігі табысқа жетуден ғана емес,
Қатысушылық қажеттілігі – Маслоу теориясына ұқсас. Мұндай адамдар
Герцбергтің қос факторы теориясы
ΧΧ ғасырдың 50 – 60 ж. ж. Фредерик
1. Қашан өзіңізді қызметтегі міндеттеріңіз орындалғаннан кейін өте
Қашан өзіңізді қызметтегі міндеттеріңіз орындалғаннан кейін нашар сезінесіз?
Ф.Герцберг өмірде тек қанағаттану
Осы зерттеулердің негізінде оның жасаған қорытындысы өзіндік ерекше
Біріншісі – «гигиеналық факторлар»;
Екіншісі – «мотивациялар» деген.
Гигиеналық факторлар – істелетін жұмыс қоршаған ортамен байланысты.(жалақы,
Мотивация – жұмыстың мәні мен сипатына байланысты
Мотивацияның процессуалдық (іс – жүргізушілік) теориялары.
Адамның жүріс – тұрысы оның әрекетіне әсер
Бұл құрылым өте жалпы болып табылады, өйткені ол
Процессуалдық теорияда адамдардың әртүрлі мақсаттарға жетулері үшін өз
Іс – жүргізушілік теориясы қажеттіліктердің болатынын теріске шығармайды,
Процессуалдық теория бойынша тұлғаның мінез – құлқы оның
Мотивацияның үш негізгі процессуалдық теориялары бар:
Күту теориясы;
Әділеттілік теориясы;
Портер – Лоулер үлгісі.
Күту теориясы.
Бұл теорияның негізін Виктор Врумның еңбектерінен көруге болады.
Мысалы, көптеген адамдар оқу бітіргеннен кейін жақсы жұмыс
Еңбекке деген мотивацины талдау кезінде күту теориясы өзара
Еңбек шығындары – нәтижелер;
Нәтижелер – марапаттау;
Валенттілік – марапаттауға қанағаттану.
Еңбек шығындары – нәтижелер. Бұл жұмсалған күш –
Нәтиже – марапаттау. Бұл жеткен нәтижелер деңгейіне жауап
Валенттілік - бұл белгілі бір марапаттаудан кейін пайда
Әртүрлі адамдардың марапаттауға деген көзқарасы әртүрлі болғандықтан нақты
Егер осы мотивацияны анықтаудың негізгі үш факторының
Күту теориясын қорытындылай келе, жұмысшы алдын ала
Әділеттілік теориясы.
Адамдар өздеріне көрсетілген марапатпен жұмсалған күш – жігердің
Зерттеулердің нәтижелерінде егер адамдардың еңбектері әділетсіз бағаланса, олардың
Мысалы басшы жұмысшыны оның квалификацисына сәйкес емес тапсырмалар
Портер – Лоулер үлгісі (моделі)
Лайман Портер мен Эдвард Лоулер күту теориясы мен
Олардың үлгісінен бес өзгергіштерді, құбылмаларды атауға болады:
-Жұмсалған күш – жігер;
-Сезіну;
-Алынған нәтижелер;
-Марапаттану;
-Қанағаттану дәрежесі.
Портер – Лоулер моделіне сәйкес қол жеткен нәтижелер
Жұмсалған күш – жігер деңгейі марапаттаудың бағалылығымен
Сонымен қатар Портер – Лоулер теориясныда марапаттаумен нәтижелердің
Портер – Лоулер моделі бойынша, еңбек нәтижелер үш
Бірінші – күш – жігер;
Екінші – қабілеттілік пе мінез – құлық;
Үшінші – еңбек процесінде өз бейнесін сезіну.
Ал ауыспалық өз кезегінде марапаттаудың бағалылығынан және күш
Орындалған жұмыс нәтижелері ішкі және сыртқы марапаттауға байланысты
ІІ ТАРАУ. ЭМОЦИЯЛЫҚ ЖАҒДАЙЛАР ЖӘНЕ МОТИВАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРДІ
2.1 Эмоциялық жағдайлар психологиялық шарттардың ерекшеліктері
Эмоциялар адамның мінез-құлқын ерекше сезім сарынына бөлеп, азды-көпті
Көңіл-күй деп біршама бәсең, бірақ әдетте, әжептәуір ұзағырақ,
Эмоциялар бір бірінен және эмоционалды емес қайғырулардан ерекшеленетін
Саяси эмоция - [франц. emotion, лат. emoveo -
Эмоциялар әлеуметтік-саяси өмірде маңызды рөл атқарады. Тұрақты эмоциялық
Эмоциялық құлазу кезеңінде көшбасшылар сайлауда жеңіліске ұшырайды. Саяси
Адамның көңіл-күйіне өзінің өмір сүріп және жұмыс жасайтын
Эмоциялардың сапалық көрсеткішін анықтау.
«Қарама – қарсы полярлық
1 2 3 4 5 6 7 8
Күйгелек
•
Ұстамды
Екі жүзді •
Тілектес
Түңілген
•
Сеніммен қараушы
Мазасыз
•
Сабырлы
Шашыранды
•
Мақсатты
Тұйық
•
Көпшіл
Жеңілтек
•
Байсалды
Қозғыш
•
Салмақты
Көнгіш
•
Принципшіл
Мансапқұмар
•
Қарапайым
Жасық
•
Қайратты
Ақымақ
•
Ақылды
Агрессивті
•
Бейбітжан
Көңілге тез алғыш
•
Өзін билейді
Дөрекі
•
Әдепті
Еріншек
•
Еңбексүйгіш
Қатал
•
Қайырымды
Ашушаң
•
Мейірімді
Енжар
•
Белсенді
Өзімшіл
•
Өзін-өзі сынайды
Кейде адамдарда психикалық жағдайлардың ерекше түрлері пайда болады,
Аффектілік жағдайдың тууы ми қыртысында күшті қозу бөлігінің
Аффект жағдайына келген мұғалімнің табанда оқушыларға жаза беруіне
Кейде жаман баға алған оқушылар аффектілік жағдайға түседі.
Қорқу эмоциясы кезіндс адамда байқалатын мәнерлі қозғалыстарды алайық.
Адамның эмоцияналдық күйлерінің өзіндік тарихи, дамуы бар.Сонымен қатар
Эмоциялдық құблыстардың әртүрлілігі, олардың өзара байланыстарынан және нәтижелерінің
2.3. Мотивациялық процесс және еңбек мотивациясын қалыптастырудың
Мотивациялық процесс
Егер мотивацияны процесс ретінде қарастырсақ, оны бірінен соң
Алғашқы кезең – қажеттіліктердің пайда болуы. Қажеттілік адамға
физиологиялық;
психологиялық;
қоғамдық
Екінші кезең – қажеттіліктерді жоюды іздестіру жолдары. Адамда
Үшінші кезең – қызметтің мақсатын (бағытын) анықтау. Мотивтердің
қажеттілікті жою үшін не істеу керекпін;
қалаған нәрсеме қол жеткізу үшін не істеуім керек;
қалаған нәрсеме қаншалықты дәрежеде қол жеткізуім мүмкін;
менің алатыным қаншалықты қажеттілікті жоюы мүмкін?
Төртінші кезең – қызметті іске асыру. Бұл кезеңде
Бесінші кезең – қызметті іске асырғаны үшін сыйлық
Алтыншы кезең – қажеттіліктерді жою.
И.П.Подласый мотивтерді жалпы екі танымдық және әлеуметтік тобына
1. Мазмұнымен қызықтыру
2. Үрдіспен қызықтыру
3. Қызығушылық
Әлеуметтік мотивке:
Кең көлемді әлеуметтік түрткі себептер.
Мәртебелік қызығушылық.
Тар әлеуметтік түрткі мотивтер (мұғалімдер мен ата-аналар түрткісі).
Танымдық мотивтер де , әлеуметтік мотивтер де әр
И.П.Подласый бойынша мотивтер әлеуметтік және танымдық мотивтер деңгейлерге
● кең әлеуметтік мотивтер (жауапкершілік , оқудың әлеуметтік
● тар әлеуметтік (немесе позициялық) мотивтер (болашақта қоршаған
● әлеуметтік бірлесу мотивтері (қоршаған орта адамдарымен өзара
● кең танымдық мотивтер эрудицияға бағытталудан көрінеді, оқу
● оқу – танымдық мотивтер (нақты оқу пәндерін
● өз бетімен білім алу мотивтері (қосымша білім
Мотивтер бағыттылығы және мазмұны бойынша топтарға біріктіріледі: әлеуметтік
«Психология бүгін» журналында жарияланған анализ қорытындылары – «аз
Зерттеуге қатысқандардың 45% соңғы бес жылда түрлі дискреминациядағы
Дискреминация формалары Дискреминация себептері.
Жынысы Көлемі Ұлты немесе діні жас Физикалық көпшілік
Мен кәсіби талаптарды қанағаттандырсам да, әкімшілік іс-әрекеті мен
Менің жалақым дәл сондай жұмыс істейтіндерден аз болды.
Менің жұмыстағы міндетін басқалармен бірдей. Басқа маған олардан
Мен өзімнің кәсіби даярлығына лайық жұмыс ала алмадым.
Мені жұмыстан кейін өткізілген жиындарға шақырмады. 12,8
Мені сол фирмадағы кәсіби деңгейді жоғарылату бағдарламасына қатыстырмады.
Жұмысқа қажетті ресми емес және қосымша ақпарақ көздерін
Портер – Лаулер моделі.
Лайман Портермен Эдвард Лаулер күту теориясымен әділеттігімен теориясының
Портер-Лаулер моделін жақсы түсіну үшін оның мотивациясы механизмінің
Портер-Лоулер моделіне сәйкес алынған нәтиже 3 айнымалығы байланысты:
Жігер деңгейі өз кезегінде марапаттау бағалығына (1) және
Нәтижелікпен сыртқы марапат арасындағы үзік сызықты байланыс қандай
Портер-Лаулер моделін басвқару тәжірибесінде пайдлану. Портер-Лаулер теориясының маңызды
Зерттеулер Портер – Лаулер моделінің дұрыстығын дәлелдеуде яғни
Қорытынды
Адам баласында эмоциялар
Мотивацияның мазмұндық теорилары қажеттіліктердің әртүрлі топтары адамдардың мінез
Мотивация процесі теориялар арқылы айқын көрініс табады. Ол
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1.Психология. Адамзат ақыл – ойының қазынасы ІУ. том
Алдамұратов Ә.Қызықты психология. А, «Қазақ университеті», 1992
2. Жарықбаев «Жантану негіздері» Алматы, 2002 жыл.
3 Додонов Б.И. В мире эмоции.К: Политиздат, 1990
4.Шадриков В.Д. Введение в психологию : мотивация поведение,
5.Алдамұратов Ә., М. Мұқанов. Психология пәнінен
практикалык сабақтар. Бірінші бөлім. Алматы, 1978; Екінші бөлім.1979
6. Аймауытов Ж.. Психология (оқу құралы). Қызылорда
7. Әбдірахманов А.,Жарықбаев Қ. Психологиялық
сөздік. Алматы, «Мектеп», 1976 ж
8. Гордеева Т.О.Мотивация достижения.М:Смысл, 2005 г.
9. Жалпы психология. В. В. Богословский т. б.
10. Гиппенрейтер Ю.Б. «Введение в общую психологию»
11. Гоноболин Н., Психология. Алматы, «Мектеп», 1976.
12 Мұқанов М. Жан жүйесінің сыры. ҚМБ. Алматы,
13. Мұқанов М. Ақыл-ой өрісі. Алматы, «Қазақстан» баспасы.1980.
14. Сәбет Балтаұлы Бап – Баба «Жантану негіздері»
15. Рубинштейін С.Л. «Основы общей психиологии», Москва, 1989год.
16. Линден Ю. «Обезьяны, человек и язык»
17. Теплов Б. М. «Психология» Алматы 1953 жыл.
18. Ярошевский М.Г. «История психологии» Москва, 1985г.
19. Эльхонин С. Детская психология М.1979г.
20. Жұмасова К.С: Психология. Астана,2006 Оразбекова А.А.
21.Бреслов Г.М. Психология эмоции. М.Смысал, 2003 г.
22.Вилюнас В.К. Пстихология развития мотивации. СПб: Речь
23. Изард К. Психология эмоции. СПб, Питанр, 1999
24.Психология мотивации и эмоций. Ю.Б. Гиппенрейтер и
3
қажеттілік
мотив
Іс-әрекет
Мақсат
Қажеттіліктерді қанағаттандыру нәтижесі:
Қанағаттану;
Жартылай қанағаттану;
Қанағаттанудың болмауы;