Көп пәнді

Скачать



 ЖОСПАР
КІРІСПЕ 2
НЕГІЗГІ БӨЛІМ 4
1) Бүгінгі таңдағы ауыл мектебінің проблемалары мен шешу
2) Экологиялық білім және тәрбие берудің теориялық негіздері
3) Нарық заманында нарықтық білім берудің әлеуметтік маңызы
4) Білім беру перспективалары елбасымыздың жолдауында 17
5) Ақпараттық технология-ертеңгі перспективамыз 17
6) Білім берудің ұлттық моделі - перспективамыз.
ҚОРЫТЫНДЫ 23
Пайдаланған әдебиеттер 25
КІРІСПЕ
Еліміздің тәуелсіз ел болғанына он бес жыл болса
Жұмыстың мақсаты. Жоғарыда айтылған мәселелермен қатар, қазіргі кездегі
Жұмыстың өзектілігі. Экономикалық білім, нарықтық білімнің маңызы, он
Зерттеу әдістері. Жұмыс жасау барысында негізінен бұқаралық ақпарат
Жұмыстың құндылығы. Қажетінше мәселелер қарастырылған және олардың шешу
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
1) Бүгінгі таңдағы ауыл мектебінің проблемалары мен шешу
Адам бойындаға игі қасиет мектеп табалдырығынан басталады. Сондықтан
Қазіргі кездегі оқушылардың білімді игеру дәрежесінің төмендігі ешкімге
Белгілі бір саладағы тұлғаны қалыптастыру үшін педагогикалық жүйе.
Сондай-ақ ізденуге ауылдық жерде олардың тұрмыс дәрежесінің төмендігі
Екінші ұсыныс. Сан алуан міндеттер жүктеліп отырған ауыл
Үшінші ұсыныс. Басқарудағы бір тетік – ол мұғалімді
Төртінші ұсыныс. Басқару жұмысында білім мекемелерінің ойластырылып жасалған
Бесінші ұсыныс. Білім негізі – бастауышта. Қиын оқушылар
Ауыл мектептерінде дәуір ағымына қарай атқарылып жатқан жақсы
Экологиялық тәрбие беру мәселесі барынша күрделі, сан қырлы
Қазіргі кезге ғаламдық проблемаға айналып отырғандықтан, еліміздің білім
Ғалымдардың негізгі бөлігі экологиялық тәрбие берудің нәтижесін жеке
Атақты педагог Б.М.Кудрявцева экологиялық тәрбиенің психологиялық табиғатын қарастырып,
Ол табиғатты қорғауға жұмылдырудағы адам бойындағы сенімнің негізгі
Оларды төмендегіше жіктеді:
1) Интеллектілік компоненті: сенім негізіндегі экологиялық білімді дүниетанымдық
2) Жеке-даралық компоненті: қатынас пен бағалаудың себебі, табиғат
3) Ішкі дайындығы: ықылас, ниет – субъектінің өзіндегі
ҚР-да экологиялық білім берудің тұжырымдамалық негізіне өркениетті елдің
Тұрақты дамудың негізгі ережелерін БҰҰ мемлекеттер басшыларының бас
Оқушыларға экологиялық білім бере отырып, бір мезгілде табтғат
Жалпы білім беретін орта мектептегі экологиялық білім мен
1. Оқушылардың экологиялық білім және тәрбиесін қалыптастырудағы пәнаралық
2. Экологиялық білім берудің жүйелілігі және үздіксіздігі.
3. Оқушылардың қоршаған табиғи ортаны оқып үйренудегі және
4. экологиялық білім беру мәселесін әлемдік, ұлттық және
Осы аталған принциптерді сақтайтын болсақ, табиғат қорғауды және
Бүгінгі күні экологиялық білім және тәрбие берудің үш
1. Көп пәнді
2. Бір пәнді
3. Аралас
Қандай модельді таңдауды әрбір білім беретін орта мектеп
Экологиялық білім және тәрбие беру үздіксіздігі мен сабақтастығының
Экологиялық білім және тәрбие берудің стратегиялық мақсаты –
Нарықтық қоғамда нарық тауарлы –ақша айырбасы ортасын көрсетеді
Нарықтың мәнді белгілерінің бірі - бәсекелестік.
Осы талаптар тұрғысынан нарықтық қоғам мүшесі кім
Жаһандану – объективті құбылыс. Қазақстан мұндай әлемдік процестен
Енді оқушылар мен студенттер қандай біліммен, қандай қабілетпен,
Нарықтық қоғам мүшесі кім және қандай болуы керек?
Егемендігімізге лайықты дара тұлға тәрбиелеу мемлекетіміз бен мектебіміздің
Олай болса жастарға нарықтық білім мен тәрбие берудің
Қазақ халқының өмірі ежелден-ақ нарықтық қатынастарға байланысты болып
Қоғамдық – экономикалық формация тұрғысынан қазіргі нарықтық қоғамның
Өркениетті елдердегідей барлық адамдар ұлтына, тіліне, дініне, мамандығына
Ендеше, нарықтың әлеуметтік – философиялық мәнін: өз күніңді
Нарықтың саяси - идеологиялық тұрғыдан артықшылығы - жер
2) Экологиялық білім және тәрбие берудің теориялық негіздері
Қазақстанның білім беру перспективаларын Президентіміздің Қазақстан халқына Жолдауындағы
Ұлттық бәсекелестік қабілеті бірінші кезекте онын білімділік деңгейімен
Әлемдік білім кеңістігіне толығымен кірігу білім беру жүйесін
Ғылыми-техникалық және инновациялық қызметтің тиісті нормативтік-құқықтық негізін қалыптастыру
Мұны өркениет жолына түскен елдер, атап айтар болсақ,
Кезінде он екі жылдық оқуға жету бізге әлі
Тұжырымдама Қазақстан Республикасының Конституциясына «Білім туралы» Заңына, «Ғылым
Осы тұжырымдамаға сәйкес оны іске асыру жөніндегі бағдарлама
- Ағымдағы жағдай және білім беруді тежейтін факторлар;
- Тұжырымдаманың мақсаты мен міндеттері;
- Білім берудің деңгейі мен мазмұны;
- Тұжырымдаманы іске асырудан күтілетін нәтиже;
- Тұжырымдаманы іске асыру кезеңдері;
Бізге қажетті он екі жылдық білімге жетудің кедергілеріне
1. Мектеп реформасының стандартын, тұжырымдамасын, бағдарламаларын, оқулықтар мен
2. Мектепке дейінгі мекемелерді мемлекеттік және мемлекеттік емес
3. Бастауыш мектептен бастап олардың жеке қабілеттерін зерттей
4. Орта білім алатын (5-10) сыныптар арасында білім
5. Үшінші басқышта 17-18 жастағы оқушыларға өзінің болашағын
6. Мұғалім кадрларды даярлайтын оқу орындарын педагогикалық білім
Осындай нақты жұмыстар жүзеге асырылғанда ғана қазір орта
Мектепке дейінгі даярлық бірінші сыныпқа сәйкес келетін болады.
Осылайша, біз жаңа он екі жылдық жүйеге
Әрине, бұл бірнеше жылға созылатын дайындықты талап етеді.
Сондықтан бұл уақыт араоығында артта қалған учаскелерді алға
Біріншіден, бала бақшалар жүйесін қалпына келтіруге және толыққанды
Екіншіден, реформалаудың нәтижелерінің бірі жаңа сатыдағы педагогтың өмірге
Үкіметке 2005-2006 оқу жылынан бастап педагог кадрларды даярлауға
Көптілді білімі бар педагогтар үшін қызмет орындарына ерекше
Мұғалімдердің біліктілігін неғұрлым сапалы деңгейге көтеру білім беру
Мұғалімдер мен балалардың жайлы мектептерде оқып, жұмыс істеп,
Келешекте мұғалім мамандығы ең беделді әрі жоғары ақы
Өткен жылы 68 мектеп салынды, үстіміздегі жылы
Сонымен бірге, ең төменгі бағам бойынша бізге тағы
Соңғы 15-20 жыл ішінде пән кабинеттері іс жүзінде
Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдеріне мектептердің материалдық-техникалық
Әкімдер 2005 жылдың өзінде де мектептердің кемінде
Төртіншіден, даму мүмкіндіктері шектеулі балалар байыпты назар аударуды
Бесіншіден, оқушылардың білім сапасын көтеру үшін олардың оқудағы
Үкімет үстіміздегі жылдың өзінде-ақ республикада мектеп түлектерін бірыңғай
Алтыншыдан, оқулықтардың сапасына да реніштер аз емес. Үкімет
Жетіншіден, біз техникалық және кәсіптік білімнің рөлін жаңаша
Үкімет, барлық деңгейдегі әкімдер осындай түлектер қажет жекеше
Сегізіншіден, отандық жоғары оқу орындарының, сондай-ақ шетелдік жоғары
Оларды қысқарту керек, соның ішінде материалдық-техникалық базасына және
Тоғызыншыдан, ректорларын Президент тағайындайтын елдің таңдаулы жоғары оқу
Бұл жоғары оқу орындары мамандар даярлаудың эталонына айналуға
Соңғысы. Елімізге болашаққа құлаш сермейтін Білім берудің жаңа
Үкімет таңдаулы отандық және шетелдік сарапшыларды тарта отырып,
3) Нарық заманында нарықтық білім берудің әлеуметтік маңызы
Лұқпан әкімнен: «Даналықты кімнен үйрендің?» - деп сұрағанда,
«Ұлт тағдыры - ұрпақтан» деген. Жеткіншек ұрпақтың саналы
4) Білім беру перспективалары елбасымыздың жолдауында
Білім беру ісінде де жыл сайын өзгерістер болып
Компьютер ғылымы кеше ғана туған жас ғылым. Компьютерден,
5) Ақпараттық технология-ертеңгі перспективамыз
Компьютер арқылы түрлі суреттер, бейне көріністер көрсетіп, дыбыс
Қазақ сыныптарындағы ағылшын тілі сабағы үшін арнайы жасалған
Ағылшын тілі сабағында мәнерлеп оқу бойынша да компьютердің
Компьютерде мәнерлеп оқу оқушының мәнерін, дауыс ырғағын бақылап,
Міне, компьютердің ағылшын тілі сабақтарында қолданылуына тоқталдық. Осыдан
6) Білім берудің ұлттық моделі - перспективамыз.
Заман өзгерді. Сол жаңа заман қатынасына халқымыз тез
Ұлттық құндылықты түгендеу, оны бала санасына ұлан жасынан
Егер білім беруді қалтқысыз ұйымдастырғымыз келсе, онда бастауыш
Мұғалім мен оқушы арасындағы стресс «Даудың басы Дайрабайдың
Стресті болдырмаудың екінші жолы – оқушының оқу еңбегі
Компьютерлік ойындардың қызметі тек қана бастауышпен шектелмейді, оның
Ақпарат тасқынына тап болған қазіргі кезеңнің бір қаупі
Эксперимент кезінде бұл шаралардың бәрі мемлекеттік бағдарламаның
Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйініне жүгінсек, біздің
БІЛІМ (ұлттық құндылықтар): кітапхана→ «Ғұламалық мектеп»→Компьютерлік ойындар.
Кескіндемеге түсініктеме берсек: білім ұлттық құндылықтарға негізделіп беріледі;
ҚОРЫТЫНДЫ
Ғасырлар бойы халықтың өзімен бірге жасасып, ұрпақтан-ұрпаққа мұра
Х-ХІ ғасырларда өмір сүріп, сол дәуірдің озық өнер
Қылығымды көр, қылаудай жоқ иіні,
Өзім де әділ, сөзім де әділ –сот кұні.
Әділдікпен кеспей тоқтаман,
Құл ма, бек пе, еш айырма жоқ маған.
Адам бойындағы қасиеттер мен жағымсыз әдеттер жөніндегі күні
Қазақ халқының ұлы ақыны, кемеңгер ойшылы А.Құнанбаевтың данышпандығын
Ел тұрмысын жақсарту жолдарын Абай қоғамның экономикалық негіздерін
«Жетінші қара сөзінде» адам жанын тәрбиелеу керектігін айтады:
«Жас бала анадан туылғанда екі түрлі мінезбен туады.
«Он тоғызыншы қара сөзінде» ақыл-естің тәрбие арқылы жетілетінін
«Он бесінші қара сөзінде» адамның өзін-өзі тәрбиелеу мәселесіне
Жоғарыда айтылған барлық мәселелер ертеңгі күніміздің айнасы. Сондықтан
Пайдаланған әдебиеттер
1) Абылкасымова А.Е., Рахимбек Х.М. О стратеги развития
2) Абайдың қара сөздер жинағы, Алматы-93.
3) Абай өлеңдері мен аудармалар жинағы, Алматы, «Жазушы»-95.
4) «Қазақстан мектебі». Алматы, 2005.
5) Білім (ғылыми-педагогикалық журнал), №2 (16), 2004 жыл.
6) Высшее образование Казахстана в третьем тысячелетии. -
7) Қ.Е.Көшербаев, Ә.Қ.Ахметов, А.Е.Әбілқасымова, Х.М.Рахымбек, Қазақстан Республикасының жоғары
8) Қ.Жарықбаев, Ақылдың кені. Алматы, «Қазақстан», 1991.
9) Мировые образовательные технологии: основные тенденции, проблемы адаптации
10) Н.Ә.Назарбаев, Бәсекеге қабілетті Қазақстан үшін, бәсекеге
11) Н.Ә.Назарбаев біздің халқымыз жаңа өмірге бейімделу керек/
12) М.Құдайқұлов Жастарға нарықтық білім мен тәрбие//»Ұлт
13) Қазақстан Республикасының «Білім туралы»Заңы.
14) Е.М.Кудрявцева, Психологический аспект экологического образования и воспитания
15) Шукшунов В.Е., Взятышев В.Ф. Инновационное образование: идеи,
16) Философия образования для XXI века. - Сб.
17) «Қазақ мектебі: бүгінгі жайы және даму болашағы
2



Скачать


zharar.kz