ЖОСПАР
КІРІСПЕ 2
1 Маркетинг бәсекеге қабілеттілікті жоғарлату факторы ретінде 3
1.1 Маркетингтің әлеуметтік-экономикалық мәні және мазмұны 3
1.2 Өнімнің бәсекеге қабілеттігін бағалау 6
2 Маркетингті кәсіпорынға енгізу мәселелері 10
2.1 Маркетингтік зерттеулер 10
2.2. "АБДИ Компани" А.Қ.-ның қызметі 16
2.3 Фирмадағы маркетигтік жоспарлау 19
2.4 Фирмадағы маркетингтік ұйымдастыру 21
Қорытынды 24
Қолданылған әдебиеттер тізімі 25
КІРІСПЕ
Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасының экономикасы түбегейлі жүйелік өзгерістер
Бүгінгі таңда қалыптасқан экономикалық жағдайларда кәсіпорындар алдында тұрған
Қазақстан Республикасында өндірілетін тауарлар мен қызметтердің көпшілігі бойынша
Бүгінгі күнгі маркетингтің әр сипаттағы барлық анықтамалары толықтай
Бұл тақырыптың өзектілігі нарыктық экономикада маркетингтің рөлі, яғни
Ал мақсаты Қазақстан Республикасында маркетинг қызметінің мәнін ашу,
1 Маркетинг бәсекеге қабілеттілікті жоғарлату факторы ретінде
1.1 Маркетингтің әлеуметтік-экономикалық мәні және мазмұны
Нарықтық экономикасы дамыған елдерде маркетинг кәсіпорынның рыноктық және
Маркетингтің негізі болып табылатыны - бұл бірін -
Елімізде болып жатқан нарықтық қатынастардың ықпалымен үнемі қозғалыста
Маркетинг - бұл шын мәнінде, кәсіпорынның кез келген
Маркетинг - бұл рынокты талдау, кәсіпорындар қызметіның әр
Маркетингтің негізгі қызметі - сатып алу, сату процесінде
Маркетинг қызметінің жүйесінде, сол сияқты кәсіпорынның басқа жеке
Рынок, тауарлар, тұтынушылар және бәсекелестер жөнінде сенімді, дер
Кәсіпорынның тауар өндірудегі мүмкіншілігі.
Тұтынушыларға ықпал ететін сұраныс, рынок, бәсекелестер.
Маркетингтің экономиколық мәні мына төмендегі нәтижелікті тұжырымдайды:
Тауардың бәсеке жарамдылығын жасау.
Тауарларды жылжытуды жеделдету.
Сатып алушылардың қажеттіліктерін қанағатандыру.
Өндірістің тиімділігі және тауарлар сату.
Маркетинг қызметі жағдайында рынок екі түрге ажыратылады:
Сатушы нарығы (рыногы)
Сатып алушы нарығы (рыногы)
Сатушы рыногы - бұл шын мәнінде, тапшылық рыногы,
Рынокты зерделеу екі жайғасымда жүзеге асырылады: оның ерекшелік
Ондай және басқадай жайғасымның артықшылығы өнімге бағдарланған маркетинг
Өнімге бағдарланған маркетинг, мынадай жағдайда қолданылады, егер де
Маркетингтің негізгі принциптері - жалпыға бірдей нысалығы, яғни
Маркетингтің принциптік әдіс амалына сәйкес кел келген процестерге
Берне
Қызмет түрлері
Талдамалық Маркетингтік ортаны талдау, тұтынушылар, тауар
құрылымы, жабдықтау көздері, кәсіпорынның ішкі
ортасы, бәсекелестер, нарық саралымын анықтау және
зерделеу, жарнама саласы.
Өндірістік Талдаманы ұйымдастыру және жаңа тауарлар өндіру, әлуеті
Өткізушілік Тауар қозғалысы жүйесін ұйымдастыру, өткізу арналарын таңдау,
Басқару және бақылау Маркетинг жоспарын әзірлеу (бағдарламалар), оларды
1-ші сурет- Маркетингтің негізгі бернелері. Талдамалық
Маркетингтің талдамалы берненің нәтижесі оның өндірістік бернесін және
Шығарылған тауарлар, өндірілген өнімдер рынокқа келіп түседі. Мұндағы
Өткізім тұжырымының тәсімі және маркетинг мына төмендегі бейнемен
Өткізу тұжырымдамасы
Тауарлар
ынталандыру өсуінен алынған
пайда
Маркетинг тұжырымдамасы
Қажетсіну
маркетинг қанағаттандыру есебінен
алынған пайда
Маркетингтегі бастысы - мақсаты бағдарлану және кешенділік, яғни
Маркетингтің құрал - жабдықтарына:
І.Есептеу - мәлімет тіркеу жүйесі. Басқару процесін эффективті
үшін массивті ақпарат алу мақсатында қолданылатын маркетингтік кызметінің
көрінісі.
2.Сұранысты жоспарлау - ғылыми жүргізу формасы, перспективті зерттеудегі
шешем. Жобалау пассивті және активті болуы мүмкін. Жобалаукепілдеме
жасауға көмектеседі, мысылы, өнім өндіруге, нарықты зерттеуге, бағаны
қызмет көрсетуді күшейту, басқарау эффективтілігін артыру.
3.Нарық конъюктарасын анализдеу - белгілі бір кезеңде және
регионда- әлеуметтік экономикалы, сауда - ұйымдастырушылық және т.б.
жағдайдағы өнімді өткізуге қалыптасқан анализ. Фирманың жетістігі жоғары
өніммен қызметтердің,
жабдықтаушылармен тұтынушылармен жүмыс жасаумен анықталады.
4.Жарнама - соңғы мақсатқа жетудегі бағыталған, яғни тауар
1.2 Өнімнің бәсекеге қабілеттігін бағалау
Өнімнің бәкеге қабілеттілігін бағалау.
Берілетін әдістемелік амалдарды жүзеге асырудың 3 кезеңі бар.
1-ші кезеңде өнімнің нарық сегментінің құрамын анықтау және
2-ші кезеңде максималды пайда әкелетін кәсіпорынның тауарын анықтау.
3-ші кезеңде өткізу қызметінің эффективтілігі анализделенеді және уақыт
Нарық жағдайының позициясын бағалау әдісі нарықты динамикада фирманың
Пайда мен
Сатудың
көлемі.
Енегізу
2-ші сурет - Тауардың өмірлік циклінің кезеңдері.⁄9,421б.⁄
Бәсеке қабілеттілікті анықтау әдістері.
Бәсеке қабілеттілікті ұйымдастыруға әсер ететін жалпы факторларды
Ұйымдастыруды өз алдына қоятын мақсаттар.
Кәсіпорынның жұмсай алатын ресурстары.
Сыртқы ортаның факторлары.
Өз алдында кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілік жұмыста бағасына сәйкес
Сонымен қатар кәсіпорынның бәсекеге қабілеттік анықтайтын критерийлер де
Тұтынушылардың қажеттілігін қанағаттандыру деңгейінің динамикасы.
Өндіріс эффективтілігінің уақытша критерийі.
Артур А.Томпсон-кіші және А.Дж.Стрикленд кәсіпорынның стратегиясын жасау кезінде
Өнімнің сапасы мен мінездемесі;
Имиджі;
Өндірістік қуаттылық;
Технологияларды пайдалану;
Дилерлік жүйе және өткізу мүмкіндіктері;
Инновациялық мүмкіндіктер;
Қаржылық ресурстар;
Тұтынушыларға қызмет көрсету.
Жалпы бәсекеге қабілеттілікті анықтауда қолданалатын әдістер:
1. Кәсіпорының жалпы бәсекеге қабілеттілік көрсеткішін ұсыну және
К= ∑ Кi ,
Мұнда:
Кi - 1 ретті бәсеке қабілеттілік көрсеткіштрін жалпы
Кәсіпорынның (өнімнің) 1 ретті бәсеке қабілеттілік көрсеткіші ретінде
Осы әдіс өзінің қарапайымдылығымен ерекшеленеді, бірақ кәсіпорынның бәсекеге
2.Орташа есептелген арифметикалық көрсеткішін қолдану негізінде кәсіпорын мен
К = ∑ Wi Ki
Мұнда:
Ki - Кәсіпорынның (өнімнің) бір жолғы бәсекеге
Wi - i-ші бір жолғы бәсекеге қабілеттілік көрсеткішіні
И.Максимов осы формуланы ескере отырып, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілік
Ккп = 0,15Эп + 0,29Фп + 0,23Эс +0,33Ат
Мұнда:
Ккп - кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілік коэфициенті;
Эп - кәсіпорынның өндірістік қызметі эффективтілігінің критерийінің
Фп - кәсіпорынның қаржылық жағдайы критерийінің мәні;
Эс- кәсіпорынның нарықта тауар өткізу мен жылжыту эффективтілігінің
Ат - өнімнің бәсекеге қабілеттілік критерийінің мәні.
0,15; 0,29; 0,23;0,33 коэфициенттері тізбектес салыстырмалық экспертік әдісімен
3. Басқа түрлі өнімнің бәсекеге қабілеттілік көрсеткішінің арифметикалық
К = ∑ Кi /n
Мұнда:
Кi - кәсіпорынның i-ші өнімнің бәсекеге қабілеттілік көрсеткіші;
n- кәсіпорынның шығаратын жалпы өнімдердің саны.
В.Л.Белоусов осы формуланы «бәсекеге қабілеттіліктің «Маркетингтің тестілеу коэфициенті»
4. Бәсекеге қабілеттілік көрсеткішінің орташа есептелген геометриялық көрсеткіші
К = П КiWi
Мұнда:
Кi - кәсіпорынның бір ретті бәсекеге қабілеттілік көрсеткішін
wi - бәсекеге қабілеттіліктің салмақтық мәні бірлік көрсеткіші;
П - i-ші 1,2,3, ...n нөмерімен аргументтердің көбейтіндісі.
5. Тұтынудан пайдалық эффекті (Е) және тұтыну бағасы
Кн (к)= ( ∑Хi
ЦПi
Мұнда:
Кн,кк - бағалатын өнімнің бәсекеге қабілеттілік (Кн)
Хi - i-ші сапалық өнімнің салыстырмалық мәні;
ЦПi - тұтыну бағасының саластырмалылығы;
n- ескірілетін сапалық көрсеткішінің мәні.
6. Кәсіпорынның статусына сәйкес нарықтың бәсекелестік картасын қолдану
Жұмыста нарықтың бәсекелестік картасын қолдану арқылы кәсіпорынның бәсекеге
Алатын нарық бөлігі;
Нарық бөлігінің динамикасы.
Нарық бөлігін үлестіру нарықта кәсіпорынның 4 стандарттық орналасуды
Нарық лидері;
Күшті бәсекелестік позияциямен кәсіпорын
Әлсіз бәсекелестік позициямен кәсіпорын;
Нарық аутсайдері. ⁄12,50б⁄
2 Маркетингті кәсіпорынға енгізу мәселелері
2.1 Маркетингтік зерттеулер
Маркетингтік зерттеулер - шаруашылық басқарудың элементі. Олар кәсіпорында
Рынокқа тауарды шығару алдында, кәсіпорын мыналарда сенімді болу
Үсынылған өнім өз сатып алушыларын табады.
Сатушы үсынған баға өнім өндіруге кеткен шығыннан аз
Өнімді дайындау үшін кәсіпорын нарықта материал, шикізат
компаненттер жеткілікті мөлшерде жөне тиімді бағамен сатылатындығы. ⁄3,321б⁄
Кi
3-ші сурет - Маркетингтік зерттеудің процесі.⁄ 9,67б.⁄
Кәсіпорынның (фирманың) маркетингі.
Қазіргі кәсіпорынның маркетингі көп мақсатты мінез-құлықтан тұрады. Стратегиялық
Маркетингтік мақсаттардың жіктелуі мақсаттарды жобалуды нақтылау және сәйкесінше
4-ші сурет - Кәсіпорынның маркетингтік мақсаттардың жүйесі.
Жарнама.
Мамандар әр елдерде адамдардың қалай қабылдайтынын, ұлттық ортада
Қызыл: Америкада - махаббат; Қытайда - мейрам, сәттілік;
Сары: Америкада - өркендеу; Рессейде - ажырастық; Сирияда
Жасыл - Америкада - үміт; Қытайда - қаралы,
Ақ - Америкада - тазалық; Қытайда - қаралы;
Қара - Америкада - төтенше жағдайлар, Қытайда -
Жарнама түстердің қабылдауы туралы кестеде көрсетілген:
Түстер Түстерді қабылдау
Алшақтық Өлшем температура Көңіл-күй Гигиеналық әсері
Жасыл Алыс Кішіретеді Өте суық Өте тыныш
Қызыл жақын үлкейтеді жылы уайымдайтын -
Сары жақын - өте жылы - -
Қоңыр өте жақын - нейтралды - Лас
фиолетті өте жақын - Суық агрессивті -
5-ші сурет. Жарнаманы қабылдауда түстердің әсері.
Ең әйгілі түстер:
Қызыл: Ресей, Ирак, Мексика, Норвегияда.
Сары: Қытайда.
Жасыл: Австрия, Болгария, Мексика, Египетте.
Ақ: Мексикада.
Қоңыр: Болгария.
Психологиялық эффективтілігі көзқарасы бойынша ең сәтті түстер: Сары,
Жарнаманы орналастыру тығыздығы да әр түрлі:
Біріңғай
Шоғырландырылған орналастыру
Үздіксіз орналастыру
Әр түрі қайталану жиілігімен орналастыру
6-ші сурет - Жаранаманы орналастыру тығыздығы.
Кәсіпорын потенциалын бағалау.
Кәсіпорын күшті жақтарына потенциалды ресурстардың жеткілікті мөлшерде бар
Кәсіпорынның әлсіз жақтарына қызметтің стратегиялық бағыттың толық жетілдірмеуі,
Тиімді мүмкіндіктеріне кәсіпорынды алдын - алу және қадағалау,
-жабдықтардың пайда болуы, темір жол, экспорттық
бағаны төмендету, сонымен
ставкаларды, мемлекеттік
оптималдандыру, және
бәсекелестердің кетуі.
Қауіп - қатер ыктималдықтың пайда болуына кәсіпорынның маркетингтік
Бөліктердің қиылысқан жерінде төрт бөлік: А бөлігі («күшті
Кәсіпорын жағдайының ерекшеліктері. Перспективалар
Мүмкіндіктері Қауіп-катер
1. 2.
Күшті жақтары
1
2
3 А С
Әлсіз жақтары
1
2
3 В Д
7-ші сурет - Кәсіпорынның күшті және әлсіз жақтарын
Анализдің қорытындысы бойынша А бөлігінде кәсіпорынның күшті жақтарын
Стратегияны жасау барысында мүмкіндіктер мен қауып - қатерлер
Нарық сегментін таңдау.
Маркетинг тұрғысынан қарағанда рыноктар бір - біріне ұксамайтын
Сонымен, рынокты сегменттеу дегеніміз - рыноқтағы тұтынушыларды әртүрлі
Тұтынушылардың әртүрлі тауарға деген қажеттілігін қанағатандыру деңгейі
максималды дәрежеге жеткізу.
Фирманың тауарды өңдеуге, өндіруге, өткізуге кеткен шығындарды ұтымды
және үйлесімді болуын қамтамасыз етеді.
Әлуетті тұтынушылардың іс - әрекетін айқындап, талдау негізінде
маркетинг стратегиясын жасауға көмектеседі.
Тауардың, фирманың бәсеке қабілетін жоғарлатуды қамтамасыз етеді.
Бұрын басқа фирмалар ескермеген жаңа рынок сегментіне шығу
бәсекелік күресті жоюға немесе төмендетуге мүмкіндік береді. Бұл
кететін шығынды азайтады. /5,123б /
Нарык нишасын аныктау.
Кәсіпорының коммерциялық табысы өзінің нарығын
Яғни кәсіпорынның бәсекелестік артықшылығын жүзеге асыруға мүмкіндік беретін
ЕРiј= Хi * Пi* Уiј немесе ЕРiј
Мұнда:
ЕРiј - і-ші тұтынушылық сегменттің нарық сиымдылығы i-ші
Хi - і-ші тұтынушылық сегментте мүмкін болатын тұтынушылардың
Пi- і-ші тұтынушылық сегментке орташа сатып алушылық қаржылық
Уiј - ј-ші тауарлық сектордың өнімін сатып алуға
Нiј -ј-ші тауарлық сектор бойынша і-ші сегменттің бір
Егер ј-ші тауарлық сектор бойынша барлық тұтынушылық сегменттердің
ЕРј = ∑ Хi * Пi *Уiј немесе
Барлық тауарлы сектор бойынша нарықтық сиымдылықтарын қоссақ, онда
ЕР = ∑ ЕРј (9)
Жалпы нарық сиымдылықта
DNiј = EPiј / EP
Ниша вертикалды және горизонтальды болуы мүмкін (немесе олардың
2.2. "АБДИ Компани" А.Қ.-ның қызметі
Компанияның құру тарихы.
Қазақстан Республикасында канцелярлық нарығында белгілі ойыншылар болмағанда, біраз
«АБДИ Компани» А.К - ның стратегиялык бизнесі.
Өзіне қатысты қызметтің максималды түрде дамуы Компанияның сапалы
Кызметтер.
АБДИ Компани өзінің тұтынушылары үшін әртүрлі қызметтерді ұсынады:
Компанияның сайтында интернет - дүкен;
Жеңілдіктер мен әртүрлі төлеу формалары;
Тауарды мемлекеттің әрбір аймақтық өкілдігіне жеткізу;
14 қала бойынша тауарды офиске дейін жеткізу;
АБДИ дүкенінде сатып алынған әрбір тауарына кепілдік;
Логоны тауарға енгізу;
Катриджті толықтыру;
Оперативті полигафия және т.б.
Компания тұтынушыға өз уақытында жоғары сапалы тауарды жеткізуге,
Серіктестіктер.
35 әлемнің 180 өндіріс - фабрикалармен қарым -
Компанияның тұтынушылары.
АБДИ Компаниясының ең үлкен жетістігі болып тұтынушылардың жастық
Компанияның корпаративті тұтынушылары:
Мемлекеттік комитеттер мен органдар - Қаржы, Қорғаныс, Әділеттік,
Банктер - Қ.Р.Ұлттық банкі; Қазақстан Халық Банкі; Тұран
Транспорттар - "Қазақстан Темір Жолы"; Эйр Астана; Алматы
Байланыс, телерадиолық және телекоммуникациялық -"Қазпочта"
ААҚ; "Қазақтелеком" ААҚ; К'се11; К'mobile; Алма ТВ; Дукат;
агенттігі; 31 канал және т.б.
Зейнетақы фонды - Қазақстан Ұлтық Банктің ЗЖҚ; ҰларҮміт;
Мұнай газ компаниялары
ҚазТрансОйл; Тенгиз Шевройл және т.б.
Энергетикалық компаниялар -
"КЕGОС" ААҚ; Астана энергия; облыстық энергоорталыктар және т.б.
Аудиторлық компаниялар -
Палатасы және т.б.
Өндірістер - Қазақстан Аллюминий; Қазцинк; Теміртау Меттал Стил;
10) Оқу орындары - Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ;
атындағы ҚазЭУ; АТУжәне т.б.
Корпаративтік тұтынушылардың саны -
Тауарлар.
Канцелярлық тауарлар адаммен бірге жыл бойы қосақталып жүреді.
Негізінен, компания тауарына сұраныс дегеніміз - әр түрлі
Qi = Si * Q
Мұнда:
Qi - i-ші компания;
Si - нарықта i-ші компанияның үлесі;
Q- жалпы нарық сұранысы. ⁄10,193б⁄
Тауар ассортименті 15000 астам түрін құрайды:
Ақ қағазды өнім;
Офиске арналған канцелярлық тауар;
Мектеп ассортименті
Профессианалды суретшілерге арналған көркем материалдар;
Компьютерлік аксессуарлар мен шығындар материалдары;
Имидж сувенерлік өнім; тастан, қымбат бағалы
Қосалқы тауарлар;
Мектепке арналған оқулықтар, қазақ тіліндегі әдістемелік оқулықтар .⁄9⁄
2.3 Фирмадағы маркетигтік жоспарлау
Көптеген фирмалар көп жылдарға арналған жоспарсыз жұмыс істейді.
Келешекке арналған жоспарлау
алыстан ойлауға, оны күні бұрын білуге итермелейді;
Алдағы бақылауға алынған
мүмкіндік береді.
Фирма әрекеттерін ұтымды үйлестіруге көмектеседі;
Фирма өзінің міндетін және саяси мақсатын анық белгілей
Фирманың күтпеген кездейсоқ өзгерістерге күні бұрын дайын болуына
Фирманың барлық бөлімшелерінің өзара дұрыс байланысын, орнатуға
көмектеседі:
Маркетингтік қызметтердің ең маңыздылары болып нарықты зерттеу және
Ұзақ мерзімді жоспарлау жүйесінде кәсіпорынның болашақ жағдайын анықтауда
Маркетинг жоспарларын құру әдістеріне қарай келесі түрлері бар:
1 .Ситуациялық талдау SWOT - талдау, strengths -
Маркетинг мақсатарын белгілеу;
Маркетинг стратегияларын анықтау;
Бағдарламаның тәжірбиелік жүзеге асуын жетілдіру;
Маркетинг бюджетін құру;
Бақылау.
Маркетинг жоспарлаудағы қазіргі кең тараған ұғымы инвестициялық жоба
Әлемдік тәжірбие көрсеткендей, бизнеске алғашқы қадам - бұл
Бизнес - жоспар өз ісінің болашақ дамуын анықтауда
Бизнес - жоспар келесі мәселелерді шешу үшін қажет:
Кәсіпорының мақсатарын қалыптастыру, нақты сандық көрсеткіштерді
жүзеге асыру және ұйымдастырушылық бағдарламарды құрастыру;
Қойылған мақсаттарға жетуді қамтамасыз ететін өзара байланысқан
өндірістік, маркетингтік
құрастыру;
Қаржыландырудың қажетті көлемін
іздестіру;
Жобаны жүзеге асыру
мәселелерді анықтау;
-Жобаны жүзеге асыру үрдісін бақылау жүйесін ұйымдастыру;
-Инвесторларды жобаны қаржыландыруға тартатын түбегейлі негіздеуді дайындау.
Маркетинтік жоспарлау үрдісі келесі қалыптаскан әдістемемен кәсіпорындағы стратегиялық
2.4 Фирмадағы маркетингтік ұйымдастыру
Маркетингті басқару бұл табыс табу, күтпеген кездейсоқ өрістер
Маркетингті басқару жүйесінің құрылымы функционалдық немесе жағрапиялық принципке,
Фирманың өзі микроорта күштерінің бірі болып есептеленеді. Фирманың
Фирманың мақсатына жетуі көбіне 3 факторға тәуелді: таңдап
Маркетинг басқаруды функционалды ұйымдастырудың мағынасы мынадай: маркетингтің жеке
8-ші сурет. Маркетингті басқарудың функционалды түрі.
Басқарудың осылай ұйымдастырудың артықшылығы құрлымның оңайлығында және әрбір
стратегиясының икемділігі төмен, жаңалыктар енгізуге тым қабілетсіз болады.
Егер кәсіпорын - тауар өндіруші өте аумақты жерге
Фирма өзінің маркетинг қызметінің құрамын барлық маркетингілік жұмыстарды
Функцианалды ұйымдастыру. Маркетингілік қызметті функцианалды ұйымдастыру ең көп
Функцианалды ұйымдастырудың артыкшылығы оның қарапайымдылығында. Екінші жағынан, тауар
Географиялық ұстаным бойынша ұйымдастыру. Елдің барлық территорияларында сауда
Тауар өндірсі бойынша ұйымдастыру. Тауар номенклатурасы кең немесе
Өндіріс бойынша ұйымдастыру фирманың шығаратын бұйымдары бір -бірінен
Тауар өндірісі бойынша ұйымдастырудың бір қатар артыкшылықтары бар.
Нарық бойынша ұйымдастыру. Көптеген фирмалар өз тауар ассортименттерін
Нарық бойынша ұйымдастыру тауар өндірісі бойынша ұйымдастырумен ұқсас.
Қорытынды
Кәсіпорында маркетингтік қызметінің дамымағандығы осы қызметтердің жарым -
Сыртқы маркетингтік ақпараттан басқа, кәсіпорынның жағдайы туралы мәлімет
Шын мәнінде, шаруашылық практикада кәсіпорын нарықта позицияны перспективтілігін
Маркетингтің негізі болып табылатынны - бұл бірін -
Маркетинг - бұл рынокты талдау, кәсіпорындар қызметіның әр
Курстық жүмыстың барысында «АБДИ Компани» А.Қ-ның сауда жүйесін,
Қолданылған әдебиеттер тізімі
А.К.Мейірбеков, К.Ә.Әлімбетов. Кәсіпорынның экономикасы: Оқу құралы – Алматы:
Д.Н.Акуленок, В.П.Буров, В.А.Морошкин, О.К.Новиков. Бизнес – план фирмы,
Экономика предриятия под редакции профессора О.И.Волкова
Экономика педприятия под редакции В.Я.Горфинкеля, В.А.Швандера. 4-е изд.,
С.Н.Нысанбаев, Г.А.Садыханова «маркетинг негіздері» Оқулық – алматы:ҚУ –
Д.Қ.Ілиясов. Маркетинг:теориясы мен практикасы. – Оқу құралы: -
Филип Котлер. Маркетинг негіздері – Алматы: 2002
w.w.w. АБДИ компани.Kz
Филип Котлер «Маркетинг - Менеджмент» Спб: Питер Ком,
«Маркетинг в России и за рубежом» Журналы №1-2005
«Маркетинг в России и за рубежом» Журналы №2-2005
«Маркетинг в России и за рубежом» Журналы №4-2005
Экономика мамандығы 3 курс студенті Казбек А.К.-нің «Кәсіпорын
пікір
Қазақстанда маркетинг жүйесінің қалыптасуы бағыттары мен мүмкіндіктерін, шарттарын
Бүгінгі таңда қалыптасқан экономикалық жағдайларда кәсіпорындар алдында тұрған
Бұл тақырыптың өзектілігі нарыктық экономикада маркетингтің рөлі, яғни
Курстық жұмыс екі бөлемнен тұрады.
1-ші бөлімде, яғни маркетинг бәсекеге қабілеттілікті жоғарлату
2-ші бөлімде маркетингті кәсіпорынға енгізу мәселелері бөлімінде маркетингтік
Бұл курстық жұмыстың артықшылығы жалпы бәсекеге қабілеттілікті анықтауда
"Кәсіпорын қызметіне маркетингті енгізудің рөлі" аты курстық
Пікір жазған:
Э.Ғ.К,доцент
3
Нәтижені көрсету
Ақпараттарды жинау
Ақпараттарды жинау
Мақсаттарды анықтау мен оларды қою
Зерттеу жоспарын жасау
Маркетинг басшысы
Рынокты зерттеу
Өнім ассортиментін жоспарлау
Өткізу
Жарнама және тауар өнімін ынталандыру
Сервис қызметін көрсету
құрамы
экономикалық
ұйымдастырушылық
ғылыми
техникалық
әлеуметтік
орта
ішкі
сыртқы
Орнату мерзімі
стратегиялық
тактикалық
оперативті
приоритеттік
Ерекше приоритетті
приоритеттері
Тағы басқалар
иерархия
Барлық ұйым
Бөлемшелер
Қайталана берушілік
тұрақты
Қайталана беретін
Бір жолғы
Шаруашылық- өндірістік циклінің
Жобалау, құру, енгізу
өсу кезеңі
Кемелдену кезеңі
өмірлік циклінің аяқталуы
Қызмет түрі
маркетингілік
өндірістік
инновациялық
қаржылық
админастрациялық