Ислам - әлемдік деңгейдегі дін

Скачать



І Кіріспе......................................................................................................3
ІІ Негізгі бөлім .
2.1 Дін – қоғам ішіндегі рухани
2.2 Діннің социологиялық құрлымы мен қызметтері............................8
2.3 Ислам - әлемдік деңгейдегі дін..........................................................20
ІІІ Қорытынды........................................................................................24
Кіріспе
Діннің әлемдік деңгейдегі азаматқа тән ойлау
Ол заманда атеизм мемлекенттік идеология қызметін
Есте болатын жай, Қазақсатанда ислам діні
Турасын айтсақ, атеизмнің өзіде дінді жоққа
Жер – біреу, күн – біреу,
Дін - қоғам ішіндегі рухани күш.
Қай қоғамда болсын діндердің айырықша орны
Өркениеттің жоғарғы сатысына көтерілген батыс Еуропа,
Дінді бірыңғай діни сенім негізінде
... Мемлекет, қоғам және ел деген
Дін тазалығы – ел амандығы.
Астанамызда 2003 жылы өткен әлемдік
Діндер ішіндегі ең соңғысы, ең ақиқаты
Өтпелі кезеңдегі діннің қоғамдағы орны мен
Егемендік алаған кезімізде негізгі діндердің ғана
Діннің социологиялық құрылымы мен қызметтері.
Дін қоғамдық үлкен жүйенің бір бөлігі
Діни сана діннің негізгі элементтерінің бірі
Діни санан екі деңгейдегі құбылыстардан құралады.
Діни психология дегеніміз белгілі бір дінге
Діни социология ғылымы дін иелерін адамның
Діни идеология дегеніміз белгілі бір тәртіпке,
Діни идеология негізінен саналы түрде қалыптастырылып,
Діни құрылымның келесі элементі – “
Діни ғибадаттарды өткізу түрлеріне келгенде проваславие
Дін құрылымының негізгі үшінші элементі –
Шіркеулер, мешіттер діндердің бір шама дербестігі
Дінді ұстанатын қарапайым халықтар шіркеулерді, мешіттерді,
Секталар – монотеистік діндердің лауазым иелерінің
Әлемдік діндердің әр қайсысында көптеген секталар
Суфистер алғашқысында араб жерінде, содан кейін
Дін құрылымының ббұл элементтерінде діни баспа,
Сонымен, дін атаулы өздерінің негізгі діни
Дін социологиясы діннің қоғамдағы орнын зерттеумен
Діннің адам өміріндегі, қоғам өміріндегі атқарактын
Дін құрылымының негізгі элементтерінің барлығы дерлік
Діни социологияның негізін қалаушылардың бірі М.Вебер
Діннің қызметтері негізінен алты салаға, алты
Діннің қызметтерінің екінші бағыты /функциясы/ бағалаушылық
Діни сана қоғамдық сананың басқа формалары
Құндылықтар жүйесінде ізгілік ұғымы бірінші орында
Діннің қызметтерінің осы саласы адамдардың түсініктерін,
Діннің қызметтерінің үшінші бағыты – реттеушілік
Діннің қызметтерінің төртінші бағыты - өтемпаздық
Діннің осы өтемпаздық қызметтерін жинақтай келе
Діннің қызметтерінің тағы бір бағыты (функциясы)
Діни социологияның басқада ғылымдар сияқты өзінің
Діни социологиясы өзінің зеріттеу жұмыстарында көптеген
Діни социологияның басқа да қоғамдық ғылымдардың
Дін социология жас ғылымдардың бірі болып
Дін социологиясының дүние жүзі халықтар арасында
Сонымен, қорытындыцлап айтпағымыз - дін социологиясының
Ислам әлемдік деңгейдегі дін.
Оның қатарында ғалымдардың есептеуінше, әлем халықтарының
Негізінде дін мен саясат екі бөлек
Саясаткер дінді өз мақсаттарына әр қилы
Дін қоғам мәселесі. Осы тұста араға
Дін дегеніміз – адамның шексіз болымыспен
Адамзат кең мағынада Адам – Атадан
Діннің өрбитін, өсетін, өнетін көркейетін жерлері
Діннің төл мәдениетке қатыстырған жөн. Бұл
Қорытынды.
Қазақстанда қазіргі ислам діні даму үстінде.
Біріншіден – парламент қоғамдық ұйым мен
«Адам ажалсыз өлмейді, әйтсе де ажалсыз
Пайғамбарда “Адамдардың жақсысы қайсы„ деп сұрапты,
Сонымен қатар бізге осы заманмен қоса,
Мұсылман интеллигенциясы деген тек қана молдалар,
25





Скачать


zharar.kz