Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі
Педагогика-Психология факультеті
Курстық жұмыс
Мектептегі педагогикалық технологияны жүзеге асыру
Ғылыми жетекші:
Орындаған:.
Алматы, 2007.
Мазмұны
Кіріспе:
І тарау. Жалпы «Педагогикалық технология» ұғымына сипаттама
Педагогикалық технологиялардың түрлері, атқаратын қызметтері.
Оқытудың қазіргі технологиялары.
ІІ тарау. Педагогикалық жаңа технологиялар – мектепте.
2.1. Жаңа технологияларды сабақта қолдану.
2.2. Бастауыш сыныпта технологиялық білім беру мәселесі.
Қорытынды:
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
Кіріспе.
Елімізде ғылыми жаңа технологияның қарқынды дамуымен қатар, технологияның
Соңғы уақытта білімге деген көзқарастың түбегейлі өзгергені ХХІ
Мұндай педагогикалық технологиялардың жан-жақты тараған, оң нәтижесін танытып
Жұмыстың өзектілігі: Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында «Білім
Мақсаты:
1.Мектептегі педагоикалық технологиялардың мәнін ашу.
2.Жаңа және дәстүрлі педагогикалық технологиялардың ерекшеліктері, түрлері, қызметтерімен
3.Педагогикалық технологиялардың әдіснамалық негізі туралы түсінік қалыптастыру.
Құрылымы: Курстық жұмыс кіріспеден, ІІ тараудан, оның әрқайсысы
І тарау. Технология ұғымы біздің жүзжылдықта негізгі жалпы
«Педагогикалық технология» ұғымының әртүрлі тұрғыдан анықталуы, оның түрлерінің
Технология сөзі (techne - өнер, шығармашылық, logos –
А) өндіріс процесінде шикізат, материал немесе жартылай фабрикаттың
ә) өндірістің сәйкес келетін құралдарымен шикізат, материал немесе
40-50-ші жылдары оқу процесіне техникалық оқыту құралдарын ендіру
оған түсінік берудің екі бағыты анықталды. Алғашқы бағыт
Қазіргі уақытта көптеген зертеушілер жаңа педагогикалық технологияларға терең
В.П.Беспалько педагогикалық технологияны қойылған білім беру мақсаттарын тиімді
В.М. Монахов бұл ұғымға басқаша түсініктеме береді. Ол
оқу процесін жобалау, ұйымдастыру және өткізуде барлық бөлшегіне
Педагогикалық технология – педагогикалық процесті ұйымдастыру мен жүзеге
Педагогикалық технологиялар алуан тұрғыдан берілген анықтамаларды талдау нәтижесі
Педагогикалық технология педагогикалық процеске қатысушылардың барлық көрінісінде белсенді
В.Зайцевтің көзқарасы қызығушылық тудырады: «Педагогикалық технология - әдістеме
Бүгінде білім беру мекемелері жұмыстарының теориясы мен практикасында
Қазіргі уақыттағы технологиялар екі үлкен түрге жіктеледі: өздерінің
В.С.Безрукова барлық педагогикалық технологияларды оларды құрастыру негізіне жататын
1) танымдық процестерді қатал басқару технологиясы (модульдық технология,
2) «еркін тәрбие» идеясын басшылыққа алатын технологиялар (Ш.А.Амоношвилидің
3) «мектептің жойылуы туралы теориясына» (Батысты «мектепті дескулизациялау
мазмұнын нормаланып формалды болуын, жыл және күн режимін
Г.К.Селевко педагогикалық технологиялардың өзгеше жіктеуін ұсынады:
а) Педагогикалық қарым-қатынастарды ізгілендіру мен демократияландыруға негізделген технологиялар
ә) оқушылардың іс-әрекетін белсендіру мен күшейтуге негізделген технологиялар
б) оқыту процесін тиімді ұйымдастыру мен басқару негізіндегі
оқытудың топтық және ұжымдық тәсілдері (И.Д.Ривин, В.К.Дъяченко), компьютерлік
в) оқу материалын әдістемелік жетілдіру және дидактикалық қайта
г) баланың табиғи дамуына сүйенетін, халық педагогикасының әдістерін
Л.Н.Толстой бойынша оқыту; А.Кушнер бойынша сауаттылыққа тәрбиелеу, М.Монтессаридің
д) альтернативтік; Р.Штейнердің вальдорф педагогикасы, С.Френенің еркін еңбек
ж) кешенді технологиялар: А.М.Тубельскийдің өзін-өзі анықтау мектебі, И.Ф.Гончаровтың
Педагогикалық технологиялардың жоғарында айтылған түсініктемелері мен алуан түрлі
оқытудың микромақсаттарының, мақсаттарының айқын, нақтылы анықталуы;
нәтижелердің жетістігіне бағытталуы;
тәрбиелеу мен оқыту субъектілерінің іс-әрекеттерінің әр-бір кезеңдері бойынша
мониторинг, аралық және соңғы нәтижелерді бағалау;
тәжірбиенің қайталануы мен алмасуы;
Сонымен белгілі технологиялардың жіктеулеріне жасалған шолу бір қалыпта
толықтыру бағытталған.
Педагогикалық технологиялар туралы толық түсінік алу үшін С.С.Кашлев
Педагогикалық технологияның ұйымдастырушылық іс-әрекеттік қызметі;
Педагогикалық технологияның дәйектілік қызметі;
Педагогикалық технологияның қатынастық қызметі;
Педагогикалық технологияның рефлексиялық қызметі;
Педагогикалық технологияның дамытушылық қызметі;
Жалпы алғанда, педагогикалық технологиялардың негізгі қызметі педагогмкалық процеске
Бүгінгі таңда республикадағы және аймақтағы экономикалық нарықтық қатынастардың
Қазіргі кезде мектептің оқу-тәрбие үрдісінде 50-ден астам педагогикалық
Бастауыш сатыда «Математика» пәні бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінің
Тапсырманың мұндай түрлері оқушының іс-әрекеттік-компененттік тәсілге (өз бетінше
Мектепте оқытуды технологиялагдыру қазіргі нарықтық экономика жағдайында өмір
Жаңа ақпараттық технологияның ерекшелігі – мұғалімдер мен оқушыларға
Мектептердің оқу үрдісіне жаңа ақпараттық технологияны енгізу арқылы
сабақ қарқыны жеделдетіліп, жеке тұлғамен жұмыс істей отырып,
Қазіргі нарықтық экономиканың сұраныстарын қанағаттандыруға және экономиканың, өндіріс
ІІ тарау. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында «Білім
Бүгінгі таңда П.Эрдниевтің дидактикалық бірліктерді шоғырландыру технологиясы, Л.Занков,
Инновациялық үрдістің негізі – жаңалықтарды қалыптастыру, қолдану, жүзеге
Инновация мәселелерімен айналысып жүрген бірқатар ғалымдардың еңбектерін, жазған
Инновация білім деңгейінің көтерілуіне жағдай туғызады. Кейінгі кезеңде
Қазіргі кездегі педагогикалық инновация білім беру жүйесіндегі жаңалықтарды
2.1. Мұғалімнің оқыту әрекеті саналы болуы үшін ол
Мұғалімнің оқыту әрекеті табысты болуы үшін ол терең
Мұғалім оқыту үрдісін тиімді өткізіп, оқушылардың белсенділігін тудыру
а) дидактикалық талаптың;
ә) дамытушылық талаптың;
б) тәрбиелік талаптың;
в) гигиеналық талаптың;
г) психологиялық талаптың;
ғ) ұйымдастырушылық талаптың ескерілуі.
Қазіргі уақытта Қазақстанда білім берудің өзіндік ұлттық үлгісі
Сабақ – қашанда жетіліп отыратын шығармашылық сипаттағы үрдіс.
Сабақ құрылымы қандай болса да шәкіртке білім мен
Мұғалім – сабақтағы басты тұлға, өйткені ол оқушыларға
Мұғалім ең алдымен, өз пәнінің оқу жоспарымен, педагогика
Ұстаз алдында еліміздің болашағы тұр. Еліміздің жасампаз істерін
2.2. Егеменді еліміздіңелу мемлекеттің қатарына қосылуға табандылықпен жылжу
Қазіргі кезде білім берудің жаңа жүйесінің жасалынуы, оның
Көптеген авторлар В.С.Степин, П.С.Гуревич технологияның құрылымы мен жүзеге
Бүгінгі қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуы, жаһандану мәселелері, өркениетті елдер
Жаңа буын оқулығының ерекшелігі: көп деңгейлігі, кешенді құрылуы
Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту
білім мазмұнының көлемі баланың психологиялық және дене дамуына
бастауыш білім беру сатысындағы балалардың жас ерекшелігі даму
білім беру және тәрбиелеу мазмұны жеке тұлғаға бағдарлана
білім берудің мектепке дейінгі сатысынан жоғары сатыға дейін
Қорытынды
Қорыта келгенде, елімізде ғылыми жаңа технологияның қарқынды дамуымен
Бүгінгі таңда республикадағы және аймақтағы экономикалық нарықтық қатынастардың
Қазіргі кезде мектептің оқу-тәрбие үрдісінде 50-ден астам педагогикалық
Сонымен педагогикалық технология оқыту мен тәрбие жүйесін құрумен,
Қазіргі нарықтық экономиканың сұраныстарын қанағаттандыруға және экономиканың өндіріс
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
1.Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. Москва 1989.
2.Хайруллин Г.Т. Технология и техника взаимодействия. Хунджад. 1998.
3.Безрукова В.С. Образовательные технологии: ориентиры для выбора, Директор
4.Атутов П.Р.Технология и современное образование/Педагогика. 1996.
5.Концепция развития образования в Республике Казахстан до 2015.Астана,2004,
6.Кенжебеков.Б,Құтпанбаев.Ә.»Технология»пәнін оқыту тұжырымдамасы\Қазақстан мектебі 1999,№6
7.Таубаева Ш.Т,Барсай Б.Т.Оқытудың қазіргі технологиялары.//Бастауыш мектеп.1993.№3
8.Д.Кемешев,Қ.Байымбетова.Педагогикалық жаңа технологиялар-мектепке.
9.Педагогические технологии: учеб.пос.студ.пед. специальностей. Под.ред.Кукушина В.С.
10.Ксензова Г.Ю.Перспективные школьные технологии: Уч.метод.пособие.Москва 2001.
11.С.Н Жиенбаева.Бастауыш сыныпта технологиялық білім беру мәселесу\Бастауыш мектеп-№2.2007.
12.Педагогика.Оқулық.Абай атындағы Ұлттық Педагогикалық Университенің педагогика кафедрасының авторлар
13.Педагогика.Дәріс курсы.Қазақстан Республикасы.Алматы,2003.
ұйымдастыру және өткізуде барлық бөлшегіне дейін ойласты