Салықтардың есеп құралдары

Скачать




МАЗМҰНЫ
Кiрiспе. ............................................................................................................ 5 б.
(. Бюджет саясатының қалыптасуындағы салықтардың рөлiнiң теориялық
1.1. Мемекеттiк бюджеттiң мазмұны мен құрылымы…………………….. 6 б.
1.2. Фискальды саясаттың мәні мен мазмұны, мақсаты және
құралдары. ................................................................................................ 9 б.
II. Қазақстан Республикасының фискальды саясатын жүргiзу барысындағы салықтардың
2.1. Қазақстан Республикасында салық жүйесiнiң қалыптасу кезеңдерi
2.2. Бюджет саясатын қалыптастырудағы салықтардың ролi…………….. 21 б.
2.3. Оңтүстiк Қазақстан облыс бюджетiнiң салық түсiмдерiн талдау…….
Қорытынды. .................................................................................................... 31 б.
Пайдаланылған әдебиеттер. ........................................................................ 33 б.
КlРlСПЕ
Экономикалық категория ретiнде мемлекеттiк бюджет қоғамдық өнiм құнының
Бюджет экономикаға бюджет механизiмi арқылы ықпал етедi. Мұнда
Мемлекеттiң негiзгi қаржы жоспарының көрсеткiштерi республика Жоғарғы
Қазақстан Республикасы аумағында орналасқан барлық меншiк формасындағы кәсiпорындар,
Нарықтық қатынастар жағдайында салықтар
Мемлекет салықтарды пайдалана отырып,
Мемлекет ақшалай қаржыларды түрлi
Салықтар мемлекеттiк бюджетке заңды
Салықтар шаруашылық жүргiзушi субъектiлер мен
Қазақстан Республикасындағы әкiмшiлiк-әрекеттегi қызметкерлер мен жұмысшылардың әлеуметтiк-экономикалық
І. Мемлекеттiк бюджеттiң қалыптасуындағы бюджет саясатының теориялық
Мемлекетттiк бюджеттiң мазмұны мен құрылымы
Мемлекеттiк бюджеттiң экономикалық мәнi сан алуан қаржы баланстарында
Мемлекеттiк бюджетте экономикалық қатынастарының тұтастығы ретiнде обьективтi қасиетi
Мысалы, үшiн қоғамдық өндiрiстiң пропорциялдарын және қарқынын қамтамасыз
Қаржы орталықтандыруының арқасында ақша қоры экономикалық және әлеуметтiк
Осыған орай мемлекеттiк бюджет бағамдық үлестiрудiң ерекше бөлiмi
Мемлекеттiк бюджетке белгiлi бiр тұтас қаржы қатынастары ретiнде
мемлекеттiң жалпы қоғамдық өнiмiнiң бөлiгiмен байланысты және оны
халық шаруашылығы, аймақтар, экономика секторлары, қоғамдық iс -
ол қоғамдық өнiммен, яғни оның iс- әрекетiмен байланысты
Мемлекеттiк бюджет басқа да экономикалық санаттар сияқты өндiрiстiк
Экономикалық санат ретiнде мемлекеттiк бюджет – мемлекетпен басқада
Осыған орай "Мемлекеттiк бюджет" атты түрлендiрiлген түсiнiк келесi
мемлекеттiң ақша қорының орталықтандырылған қоры;
экономикаға әсер ететiн құрал;
мемлекеттiң негiзгi қаржы жоспары
қоғамның барлық мүшелерi оны заң ретiнде орындау керек.
Мемлекеттiк бюджеттiң қызметi- бiрiншiден, мемлекеттiк бюджет арқылы ұлттық
Ол ақша қорын ұлттық шаруашылықтың, өндiрiс өрiсiнiң, экономикалық
Мемлекеттiк бюджет экономикаға қатты әсер етедi, себебi ол
Қазақстан Республикасына жинақтап алғанда мемлекеттiң бiрiктiрiлген қаржы
Барлық денгейдегi бюджеттi қалыптастыру, бекiту және олардың атқарылуын
Қазақстан Республикасы бюджеттiң құрылысы – республиканың бюджет жүйесiне
Экономиканың қазiргi жағдайында орталықтандырылған қаржы ресурстары мемлекетке қоғамдық
Қазақстан Республикасындағы әкiмшiлiк-әрекеттегi қызметкерлер мен жұмысшылардың әлеуметтiк-экономикалық
Бюджеттiң құрылуы мемлекеттiң жалпы қызмет етуiнде маңызды фактор.
Қазақстан Республикасының бюджетiнiң кiрiсiндегi бюджетке төленетiн салықтар
Салықтар: корпорациялық табыс салығы; жеке табыс салығы;
акциздер; жер қойнауын пайдаланушылардың салықтары мен арнаулы төлемдерi;
Алымдар: заңды тұлғаларды мемлекеттiк тiркегенi үшiн алым;
Төлемақылар: жер учаскелерiн пайдаланғаны үшiн
Мемлекеттiк баж: мемлекеттiк баждан.
Кеден төлемдерi: кеден бажынан; кеден алымдарынан; төлемақыдан; алымдардан
1.2. Фискальды саясаттың мәні мен мазмұны, мақсаты және
Сонымен, фискалдық саясат дегеніміз, табыс табумен шығындарды жүзеге
Экономикалық теория фискалды саясатты мынадай типтерге бөледі:
Дискрециялық (белсенді).
Автоматты (енжар).
Дискрециялық фискалды саясат тауарлар мен қызметтерді мемлекеттің сатып
Дискрециялық фискалды саясат сипатына жағдайы да әсер етеді.
Автоматты стабилизаторлар (өздігін тұрақтандырғыштар) – құлдырау кезінде сұраныстар
Мемлекеттің сатып алу мөлшерінің көбеюі тауарлар мен қызметтерге
Ығыстыру тиімділігі – бюджеттік экспансия әсерінен пайыз мөлшерінің
Салықтың келесі атқаратын қызметі – бөлу және қайта
Салықтың бөлу және қайта бөлу қызметі бюджетаралық қатынастар
Бюджет қаражатын қайта бөлу жолдары: трансферттік және субвенция.
Трансферттер – ағымдағы қаражаттық қолдау көрсету үшін, ал
Бюджетаралық қатынасты жетілдіру экономикалық өсуге, әлеуметтік және саяси
Салық арқылы реттеу әдістері салалардың бәсекелестігін ынталандыруға, капиталдың
0
Бюджеттік түсімдер
1 - сурет
Мемлекеттік бюджет пен салық ставкасының арасындағы тәуелділік графикалық
ІІ. Қазақстан Республикасының фискальды саясатын жүргізу
барысындағы салықтардың түсімін талдау
2.1. Қазақстан Республикасында салық жүйесiнiң қалыптасу кезеңдерi
бюджет саясатын жүзеге асыру механизмi
''Салық'' ұғымымен ''салық жүйесi'' ұғымы тығыз байланысты. Мемлекетте
1991 жылға дейiн, яғни КСРО ыдырағанға дейiн елде
1991 жылғы желтоқсанның 25-нен бастап бiздiң елiмiзде тұңғыш
Қазақстан Республикасының үкiметi 1995 жылдың басында салық реформасының
Қазақстан Республикасы Презилентiнiң 1995 жылғы сәуiрдiң
24-iндегi заң күшi бар жарлығы Қазақстан Республикасының
1999 жылғы шiлденiң 16-сындағы N440-1 заңына сәйкес заң
Салықтардың, оларды төлеушiлердiң, салықтарды алу әдiстерiнiң, салық жеңiлдiктерiнiң
Барлық өркениеттi елдерде салықтардың бүкiл жиынтығы әртүрлi қағидаттар
салық салу объектiлерi бойынша;
салықты алатын және салықтан жиналған сомаға билiк жасайтын
пайдалану тәртiбi бойынша;
объектiнiң экономикалық белгiсi бойынша.
Салықтарды салу объектiсi бойынша, олар тура және жанама
Тура салықтар – салық төлеушiнiң кiрiсi мен мүлкiнен
Жанама салықтар – баға немесе тарифке үстеме түрiнде
Жанама салықтар мемлекеттiң фискалдық мүшелерiн бiлдiредi. Оларды саналы
Жанама салықтар салудың мәнi салықтың тауар бағасына (немесе
Салықты алатын және оған билiк жасайтын органға қарай
Пайдалану тәртiбiне қарай барлық салықтар жалпы және мақсатты
Жалпы салықтар тиiстi деңгейлердегi бюджеттерде шоғырландырылады және жалпымемлекеттiк
Объектiнiң экономикалық белгiлерi бойынша табысқа салынатын салықтар және
Салық салу объектiлерiн есепке алу және оларды бағалау
Бiрiншi жағдайда салықты есептеу мен оны алу, салық
Мағлұмдамада салық төлеушiлер табыстың көлемiн, қажеттi жеңiлдiктердi, шегерiмдердi
Жеке табыс салығы бойынша мағлұмдаманы мынадай салық төлеушiлер:
төлем көзiнен салық салынбайтын табыстары барлар;
тұрғын үй салу мен осындай құрылыс үшiн құрылыс
Қазақстан Республикасының шегiнен тыс жерлерден табыстар алатын жеке
Қазақстан Республикасының шегiнен тыс жерлердегi шетел банктерiндегi шоттарда
Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы заңнамалық
Қазақстан Республикасы Парламентiнiң депутаттары, судьялар табыс етедi.
Салық төлеушiден салық мағлұмдамасын табыс етуден белгiленген мерзiмiне
Үшiншi әдiс бойынша салық төлеушi жұмыс iстейтiн ұйымның,
Төртiншi әдiспен салық кәсiпкерлiк қызметтiң сан алуан түрлерiне
Салық есебiнiң екi әдiсi қолданылады:
кассалық
есептеу әдiсi.
Кассалық әдiске сәйкес табыстар мен шегерiмдер жұмысты
орындау, қызмет көрсету, мүлiктi жөнелту мен кiрiстiру және
Есептеу әдiсi бойынша табыстар мен шегерiмдер ақы төлеудiң
уақытына қарамастан жұмысты орындау, қызмет көрсету, тауарларды өткiзу
Қазақстан Республикасының салық жүйесi салықтардың, алымдардың және баждардың
Қазақстан Республикасындағы салықтардың, салық сипатындағы алымдардың тiзбесi мыналарды
Салықтар:
Корпорациялық табыс салығы
Жеке табыс салығы
Қосылған құнға салынатын салық
Акциздер
Жер қойнауын пайдаланушылардың салықтары мен арнаулы төлемдерi
Әлеуметтiк салық
Жер салығы
Көлiк құралдарына салынатын салық
Мүлiкке салынатын салық
Алымдар:
Заңды тұлғаларды мемлекеттiк тiркегенi үшiн алынатын алым
Жеке кәсiпкерлердi мемлекеттiктiркегенi үшiн алынатын алым
Жылжымайтын мүлiкке құқықтарды және олармен жасалған мәмiлелердi мемлекеттiк
Радиоэлектрондық құралдарды және жиiлiгi жоғары құрылғыларды мемлекеттiк тiркегенi
Механикалық көлiк құралдары мен тiркемелердi мемлекеттiк тiркегенi үшiн
Теңiз, өзен кемелерi мен шағын көлемдi кемелердi мемлекеттiк
Азаматтық әуе кемелерiн мемлекеттiк тiркегенi үшiн алынатын алым
Дәрi-дәрмек құралдарын мемлекеттiк тiркегенi үшiн алым
Автокөлiк құралдарының Қазақстан Республикасының аумағы арқылы жүру алымы
Аукциондардан алынатын алым
Елтаңбалық алым
Жекелеген қызмет түрлерiмен айналысу құқығы үшiн лицензиялық алым
Телевизия және радио хабарларын тарату ұйымдарына радиожиiлiк спектрiн
Төлемақылар:
Жер учаскелерiн пайдаланғандығы үшiн төлемақы
Жер бетiндегi көздердiң су ресурстарын пайдаланғаны үшiн төлемақы
Қоршаған ортаны ластағаны үшiн төлемақы
Жануарлар дүниесiн пайдаланғаны үшiн төлемақы
Орманды пайдаланғаны үшiн төлемақы
Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды пайдаланғаны үшiн төлемақы
Радиожиiлiк спектрiн пайдаланғаны үшiн төлемақы
Кеме жүретiн су жолдарын пайдаланғаны үшiн төлемақы
Сыртқы (көрнекi) жарнаманы орналастыру үшiн төлемақы
Мемлекеттiк баж.
Кеден төлемдерi:
Кеден бажы
Кеден алымдары
Төлемақы
Алымдар
Салықтардың және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi
төлемдердiң сомасы ''Бюджет жүйесi туралы'' Заң мен тиiстi
Салық жүйесi өзiнiң құрамына мемлекеттiк салық службасының -
''Салық'' және ''салық салу'' ұғымдарын ажырата бiлген жөн:
Салық алуды ұйымдастыру
Салық салуды ұйымдастыру салық қатынастары нысандарының элементтерiн, яғни
1.2.1 сызба. Салық механизмiнiң элементтерi
Қазақстан Республикасының қазiргi салық жүйесi салықтарды құру мен
Негiзгi салық элементтерiне мыналар жатады: салық субъектiсi, салық
Салық субъектiсi немесе салық төлеушi. Ол – салықты
Салық салынушылар – нақты салық ауыртпалығы түсетiн жеке
Салық объектiсi. Мүлiк пен iс-әрекеттер салық объектiлерi және
Салық базасы – салық салу объектiсi мен салық
Салықтың негiзгi базасы мыналар болып табылады:
табысқа салынатын салық, бұған корпорациялық табыс салығы мен
тауарларға салынатын салықтар. Олар қосылған құнға салынатын салықтарды,
капиталға салынатын салық. Оған жер салығы, мүлiкке салынатын
Салық мөлшерлемесi. Салық мөлшерлемесi – салық базасының өлшем
Салық салу практикасында мөлшерлемелердiң мынадай түрлерiн ажыратады:
тұрақты (берiк) салық мөлшерлемесi. Олар табыс көзiне қарамастан
үйлесiмдi салық мөлшерлемесi. Олар салық объектiсiне (оның мөлшерiн
прогрессивтi салық мөлшерлемесi. Бұл жағдайда прогрессивтi салық мөлшерлемесi
регрессивтi салық мөлшерлемесi. Олар табыстың өсуiне қарай төмендейдi,
Салық кезеңi. Жекелеген салықтар және басқа да
Салықпұл – субъектiнiң бiр объектiден төлейтiн салық сомасы.
Салық жеңiлдiктерi – заңнамаға сәйкес төлеушiлердi салықтан толық
салық салынбайтын минимум-салық салудан толық босатылатын салық объектiсiнiң
табыстың есептелген сомасынан шегерiлетiн шегерiмдер (асыраудағы жандарға, мүгедектерге
салық салынатын табыстың құрамына кiрiктiрiлмейтiн сома (мысалы, босату
салық салудың жеке субъектiлерi мен төлеушiлердiң санаттары үшiн
Салық жеңiлдiктерiне сонымен бiрге төлеу мерзiмiн ұзарту және
Жеңiлдiк кезеңi – салықтар бойынша заңмен белгiленген жеңiлдiктердiң
Салық төлеушiлерi мен салық органдарының құқықтары мен мiндеттiлiктерi
Салықтық бақылау – салық службасы органдарының салық заңнамасының
Салықтық бақылау мынадай нысандарда жүзеге асырылады:
салық төлеушiлердi тiркеу есебi;
салық салу объектiлерi мен салық салумен байланысты объектiлердi
бюджетке түсетiн түсiмдердi есепке алу;
қосылған құнға салынатын салықты төлеушiлердi есепке алу;
салық тексерiстерi;
камералдық бақылау;
салық төлеушiлердiң қаржы-шаруашылық қызметiнiң мониторингi;
фискалдық жады бар бақылау-касса машиналарын қолдану ережелерi;
акцизделетiн тауарлардың кейбiр түрлерiн таңбалау және акциздiк постыларды
мемлекет меншiгiне айналдырылған мүлiктi есепке алу, бағалау және
уәкiлеттi органдарға бақылау жасау.
Кедендiк бақылау агенттiгi өз құзыры шегiнде Қазақстан Республикасының
Салық құпиясын салық төлеушi және оның қаржы-шаруашылық қызметi
Салық заңнамасын бұзған салық төлеушiлерге олардың жасырған сомасын,
2.2. Бюджет саясатын қалыптастырудағы салықтардың рөлі
Мемлекеттiк бюджет бұл мемлекеттiк өкiмет органдарының қызметiн қамтамасыз
Бюджеттiң табысы – салық және салыққа жатпайтын
Мемлекеттiк бюджеттiң табысы:
Салық түсiмдерiнен:
- заңды тұлғалардан алынатын табыс салығы
- жеке тұлғалардан алынатын табыс салығы
- әлеуметтiк салық
- қосылған құн салығы
- акциздер
- жер қойнауын пайдаланушылардың салықтары менарнаулы
- мүлiк салығы
- жер салығы
- көлiк құралдар салығы
Салықтық емес түсiмдер
Капитал операцияларынан түскен табыс
Алынған ресми трансферттер
Бюджеттен бұрын берiлген несие бойынша негiзгi борышты өтеуден
Қазақстан Респубикасы тәуелсiздiк алған жылдар iшiнде Қазақстанның бюджет
Мемлекет белгiлi бiр таптардың мүдделерiн қорғай отырып, бiр
Мемлекеттiң нарықтық экономикада атқаратын қызметтерiн
тиiмдiлiктi қамтамасыз ете отырып, монополияға жол
нарықтық жүйе еңбекке жарамсыз топтар мен балалар,
бағаның өзгеруi мен бағалық мехзанизмдi ретке келтiредi:
экономикалық тұрақтылықты сақтау;
шаруашылық жүргiзу туралы бекiтiлген шешiмдердi заңдылық- құқықтық
несие саясатын жүргiзу, ақша айналымын тұрақтандыру.
Жалпы мемлекеттiң бюджет саласындағы саясаты екi бағытта жүргiзiледi:
Экономиканы реттеуде мемлекет әртүрлi тәсiлдер қолданады: әкiмшiлiк-
Нарықтық қатынастар жағдайында салықтарды мемлекет тек экономикалық
Салықтар өте күштi әлеуметтiк құрал болғандықтан оларды
Мемлекеттiң экономикасын көтеруде оның азаматтарының ақшалай
Тауар –ақша қатынастары неғұрлым дамыған елдерде
Қай мемлекетте болмасын бюджетке түсетiн түсiмнiң негiзгi
Жүргiзiлiп жатқан экономикалық реформалардың басты мақсаты шаруашылық жүргiзушi
Салық салу механизiмi кез -келген экономикалық жүйенiң
Кез- келген елде, мемлекет шығындары мен салық
Нарықты экономикалық елдерде салықтар мемлекеттiк және муниципалдық табыстарда
Сондықтан салықтарды төлеу- төлеушiлер үшiн онша қызық
Дүние жүзiлiк тәжiрибе көрсетiп отырғандай, бүкiл өркениеттi мемлекеттердегi
Қазiргi кездегi жағдайларға салықтардың мәнi мен
Ендi, салықтар ұлттық табысты мемлекеттендiрудiң маңызды құрамы
Салықтар экономикалық белсендiлiктi реттей отырып, өндiрiстiк процестерге де
Үкiметiмiздiң алдында тұрған мiндет ол тұрақты қабылданған
Салық төлеушi және жинаушы салық төлеу процесiнде
Әрине, мемлекет барысында бюджеттiң кiрiс бөлiгiн көбейтуге
Кiрiс пен таза пайданы экономиканың жаңа бiр саласына
Нақты салаға салық жеңiлдiгiн орнату тәжiрибе көрсетiп отырғандай
2.3. Оңтүстiк Қазақстан облысының облыс бюджетiндегi салық түсiмдерiн
1. Бюджеттің орындалуы
2006 жылы Қазақстан Тәуелсіздігінің мерейтойымен қатар салық ұйымында
2006 жылғы мемлекеттік бюджет жоспары 108,4% орындалып, 6506,1
Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша 2006 жылғы
жоспардың орындалуы, млн. теңге.
Мемлекеттік бюджетке түскен салық және бюджет төленетін басқа
Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша 2005-2006 жж. мемлекеттік бюджетке
Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер
Статистикалық деректер бойынша 2006 жылдың қаңтар-желтоқсанында облыстың өнеркәсіп
Бюджетке төлемдердің түсуін қамтамасыз ету салық ұйымдарының басты
2006 жылдың мамыр айында Шымкент қаласында Қазақстан Республикасы
Сәуір айынаң бастап, әр айдың екінші бейсенбісінде салық
2006 жылдың 1 қаңтарынан Салық Кодексіне енгізілген айтарльгқтай
Берешек сомасын өндіру — бюджетке түсетін кіріс көздерінің
Соңғы екі жыл ішінде берешек сомасының айтарлықтай кемігені
ОҚО Әкімінің бағдарламасына сәйкес, өтеу мерзімі 01.01.2004 жылға
Ауыл шаруашылық департаментімен бірге соттан тыс рәсіммен 150
003 бюджет бағдарламасы бойынша жүргізілген жұмыстар аяқталып, берешек
953 салық төлеушінің 370,7 млн. теңгелік мүлкіне билік
2006 жылдың 9 ай қорытындысымен 1504525,0 мың теңге
Бүгінгі таңда, салық ұйымдарының жұмысындағы басты бағдар —
Салық төлеушілерге қолайлы жағдай жасау мақсатында, барлық аумақтық
Салық есеп нысандарының толтырылуы, барлық өтініш нысандары түрлерінің
Барлық салық төлеушілерге интернет және терминал арқылы салық
Бүгінде бұл мүмкіндікті 27671 салық төлеуші пайдаланып отыр.
2005-2006 жж. Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша салық
есептілігін электрондық түрде тапсыруға келісім жасаған
салық төлеушілердің салыстырмалы динамикасы
01.10.2006 жылға ақпаратты қабылдау және өңдеу орталығымен ҚР
2004-2005 жж. және 2006 жылдың 9 айына ОҚО
Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің
Оңтүстік Қазақстан облысы салық ұйымдарының қызметкерлері 650 камеральдық
Салық төлеуден жалтару, өткізілген салық есептілігі нысандарында операцияны
Салық төлеуден жалтарудың тағы бірі — таратылған кәсіпорындардың
Әрине, барлық нақты фактілер міндетті түрде қаржы полициясы
Камеральдық бақылау барысында дұрыс немесе толық жазылмаған СТТН-де
Камеральдық бақылау жұмысын талдау қорытындысы бойынша 18 салық
Камералъдық бақылау, бюджет қорын толтыратын кіріс көзінің бірі
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазақстан Республикасының дамуының негiзгi принциптерiнiң бiрi Қазақстан
Өркениеттi iрi мемлекеттердiң экономикалық даму деңгейлерi олардың
Елiмiз экономикалық дамудың нарықтық бағытына бет
1991 жылы елiмiз тәуелсiздiк алып, өз алдына
Салық кодексiн қабылдаудағы басты мақсат – салық
Қазiргi кезде экономика тұрақтады. Ең алдымен,
Елiмiздiң әлемдiк аренаға танылып қабырғасы қатайып
Кәсiпкерлiк қызметпен айналысатын жеке тұлға үлкен табыс табуға
Дамыған елдердiң бюджет саясатының ерекшелiгi
Салық төлеушi және жинаушы салық төлеу процесiнде
Мемлекеттiң экономикасын көтеруде оның азаматтарының ақшалай
Әрине, мемлекет барысында бюджеттiң кiрiс бөлiгiн көбейтуге
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Раймқұлұлы С. «Экономикалық теория негіздері» Шымкент – 2005
Шеденов Ө.Қ., Сағындықова Е.Н., Жүнісов Б.А., Байжанартов Ү.С.,
Бурабаева О. Б., Ермекбаев Б. Ж.
«Оңтүстік Қазақстан» 2007 ж. 20 қаңтар.
Бухгалтерлiк бюллетенi, 2001ж, 1999ж N1-12
Деловой мир Казахстана –2001г. N3,с 20-22.
(Дамудың бiр кепiлi салық( Заң және заман
Егемендi Қазақстан (Салық және бюджетке түсетiн басқа
Налоговое законодательство РК. /Изд (Қаржы-қаражат(-1997г.
Салыққа салаутты көзқарас керек Зерде N3 2001ж.
Салық жинауда салғырттық болмасын. Қ. Ашутов. Қаржы-қаражат
(О налогах и других обязательных платежах в бюджет
(Салық және бюджет саясаты( Қазақстан ХХI ғасырға жол
Салық- халық несiбесi Еегемендi Қазақстан,
(Салық бюджеттiң қайнар көзi( Заң газетi 2001
Нормативные акты по финансам, налогам, бухгалтерскому учету
Мән берiлер мәселелер- Салық қызметi туралы, (Қаржы -қаражат(
А.И. Худяков. Налоговое право РК. Алматы (Жетi жарғы(
Экономика и право Казахстана 2001-6 6 стр. Налоговая
(Мемлекеттiк бюджет саясаты( Заң газетi. 1999 жыл 3
1
5
Мемлекеттік шығындар
Салықтар
Экономиканың тұрақтануы
Фаскальды саясаттың мақсаттары мен құралдары
Қаражат
Инфляцияның төмендеуі
Жұмыссыздықтың төмендеуі
Өндірістің көбеюі
Мақсаттары
Фаскальдық саясаттың түрлері
Лаффердің қисық сызығы
Мемлекеттік бюджет пен салық ставкасының арасындағы тәуелділік графикалық
Бұл бағдарламаның теориялық негізі ретінде американ экономисі А.Лаффертің
Автоматты стабилизаторлар (өздігінен тұрақ-тандырғыштар) – құлдырау кезінде сұраныстар
Дискрециялық фискальды саясат тауарлар мен қызметтерді мемлекеттің сатып
Адам басына шыққандағы нақты табыс деңгейі;
Елдің салық салу мүмкіндігін анықтайтын факторлар
Салық жинау саласындағы мемлекеттік қызметкерлердің басқарудағы компотенттігі мен
Әлеуметтік, саяси және институтционалды жағдай мен әртүрлі топтардың
Ұлттық шаруашылықтың өндіріс құрылымы мен экономикалық іс-әрекетінің маңызы
Қоғамдағы табысты бөлудегі теңсіздік дәрежесі;
Фискальды саясаттың мақсаттары мен құралдары
Мақсаттар
Жұмыссыздықтың төмендеуі
Инфляцияның төмендеуі
Өндірісті
дамыту
Қаражат
Мемлекеттік шығындар
Салықтар
Экономиканың тұрақтануы
ЫҒЫСТЫРУ ТИІМДІЛІГІ
Жиынтық шығындардың қысқаруы
Жиынтық шығындардың қысқаруы
Инвестициялық шығындардың қысқаруы
Пайыздық өлшемнің өсуі
Ынталандырушы фискальды саясат
Ынталандырушы фискальды саясат
Проблема: құлдырау, баяу өсу
Салық ставкасы
R
100
R1
Салық салу
қағидаттары
Салықтар түрлерiнiң
жиынтығы
Салықты болжамдау
мен жоспарлау
Салықтарды алудың әдiстерi
Салықтық бақылау
Салықтардың есеп құралдары
Салық элементтерi
Салық құқығы мен заңдылығы
Ақпараттық қамтамасыз ету
Салық механизмi
Салықтарды басқару жүйесi
108,4%
140,4%
өсім 57,2% немесе 13916
9,9%
106%
23,1%
33,7%
Үлес салмағы 13,2%
411382
1195618
730353



Скачать


zharar.kz