ЖОСПАР
1.Тәрбие үрдісі туралы жалпы ұғым.
2.Тәрбие үрдісінің өзіндік ерекшеліктері.
3.Тәрбие үрдісінің мәні және заңдылықтары.
4.Тәрбие принциптері.
5. Ұлағатты сөздер
6. Глоссарий
Қорытынды
Әдебиеттер
1. Тәрбие процесі туралы жалпы ұғым.
Тәрбие – жеке адамды мақсатты бағытта,
Осы негізгі қызметтерді есепке ала отырып,
Тәрбие процесін тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің мақсатты
Мақсатты бағыттағы барлық қызмет сияқты, бұл
Тәрбие процесінде жеке адамның сыртқы ықпалдарды
Тәрбие теориясы адамның дамуын оның әлеуметтік
Тәрбие процесінің күрделілігі тәрбие қызметінің тек
Тәрбие процесі адамға саналы, мақсатты түрде
2. Тәрбие үрдісінің өзіндік ерекшеліктері.
Мектепте жүзеге асырылатын тәрбие процесі- құрамына
Тәрбие, ең алдымен, тәрбиеленушілердің өзара араласуы
Тәрбие беру процесі көп факторлы.Ол
Тәрбие процесінің көп факторлылығы, тәрбиелік ықпал
Тәрбие процесінің екіншіерекшелігі -– оның
Тәрбие процесінің үшінші ерекшелігі- оның сатылы
Тәрбие процесінің төртінші ерекшелігі- тәрбие жұмысы
Тәрбие беру процесінің бесінші ерекшелігінің мәні-оның
Тәрбие процесінің алтыншы ерекшелігі- онда балалар
Тәрбие процесінің жетінші ерекшелігі- оның нәтижелерінің
3.Тәрбие үрдісінің мәні және заңдылықтары
Тәрбиенің мәнін анықтайтын белгілері болады.Ең алдымен,
Тәрбиенің мақсатқа бағытталған ықпалын қиындататын жағдайлар
Тәрбие диалектикасы дегеніміздің өзі сыртқының ішкі
1.Педагогикалық жағдайлардың, тәрбиелік әсерлердің нәтимжесін талдау,
2. Тәрбие процесінің жобасын құру және
3. Тәрбиелік ықпалдарды реттеу және оларға
4. Қорытынды есепке алу және бақылау.
Тәрбие-бұл педагогикалық құбылыс.Олай болса педагогикалық құбылыстар
1. Тәрбие қоғам мұқтаждығына және жағдайына
2. Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеудің бірлігі.Оқушы
3. Тәрбие іс-әрекетінің және қарым-қатынастың шешуші
Қарым-қатынас - таным процесі.Таным және қарым-қатынас
4. Тәрбие процесінде оқушылардың жас және
5. Педагогикалық процесте ұжым мен адамның
4. Тәрбие пинциптері.
Тәрбие принциптері деп - тәрбие процесінде
Тәрбие принциптері тәрбие міндеттеріне сай анықталады.Педагогика
1. Тәрбиенің мақсаттылығы;
2. Тәрбиенің өмірмен, еңбекпен, қоғамдық құрылыс
3. Еңбек арқылы тәрбиелеу;
4. Жеке тұлғаға талап қоюшылық пен
5.Балалардың жас және дара ерекшеліктерін есепке
6. Тәрбиенің жүйелілігі, бірізділігі және үздіксіздігін
7. Жеке тұлғаны ұжымда және ұжым
8. Тәрбие процесінде мектеп, отбасы, жұртшылық
Тәрбие процесінің ең негізгісі, оның мақсаттылығы.Өйткені,
Тәрбенің келесі принциптерінің мәні жас ұрпққа
Еңбек арқылы тәрбиелеу принципінің мақсаты баланы
Жеке тұлғаға талап қоюшылық пен құрметтей
оқушыларға қоғамдық мінез-құлық нормалары мен ережелерін
оқушыға қатысты өзіне жүктелген міндеттерді мүлтіксіз
мектепте оқушыларға арналған ережені қтаң сақтауды;
мектеп пен отбасы және мектептен тыс
оқушының мінез-құлқындағы жақсы қасиеттеріне сүйенуді;
жеке басына сеніммен қарап,белсенділігін арттыруды;
сүйіспеншілік көрсетуді т.б.
Жеке тұлғаның ұжымда тек ұжым арқылы
Тәрбие жұмысының табысты болуы,көбінесе әрбір жеке
Жас ұрпақты қоғамдық өмірге ерте кезден
Ұлағатты сөздер.
1. А.С.Макаренко:"Тәрбие беру логикасы оқыту логикасын
2. С.Л.Рубинштейн:"Жеке адам тәрбиелене және үйрене
3. Л.С.Выготский:"Тәрбие дамуды жетелейді.Ол дамудан озық
4. Гельвецкий:"Шынтуайтқа келгенде,бүкіл өмірдің өзі бір
5. А.С.Макаренко:"Тәрбие беру жұмысы,ең алдымен,ұйымдастырушының жұмысы."
6. К.Д.Ушинский:"Тек педагогикалық ережелерді жаттап алу
7. Әл-Фараби:"Тәрбиелеу - халықтар бойынша білімге
8. В.А.Сухомлинский:"Тәрбие - кең мағынада- бұл
Тақырыпқа байланысты глоссарийлер.
1. Философия ғылымында "заңдылық" деген ұғымды
2. Принцип деген ұғым латын тілінде
3. "Теория" ұғымы грек тілінде "зерттеймін"
Тәрбие үрдісінің жалпы заңдылықтары.
1.Баланың үнемі жетілуі,даму жағдайында болуы,бұл -
2.Баланың өзінің түрлі әрекетінсіз және оның
3.Тәрбие мен дамудың бірлігі және өзара
Тақырыпқа байланысты сызбанұсқа.
4.Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеудің бірлігі және
5.Тәрбиеде біріңғай дайын рецепттің болмауы және
6.Қоғамның үнемі өркендеп дамуы,онда өмір сүріп
Тәрбие принциптері.
1. Тәрбиенің мақсаттылығы.
2. Тәрбиенің өмірмен,еңбек-
пен,қоғамдық құрылыс практикасымен байланыстылы-
ғы.
3. Еңбек арқылы тәрбиелеу.
4. Жеке тұлғаға талап қоюшылық пен
6.Тәрбиенің жүйелілігі,бір-
ізділігі,үздік-
сіздігін қамтамасыз ету.
7.Жеке тұлғаны ұжымда және ұжым арқылы
8.Тәрбие процесінде мектеп,отбасы,
жұртышылық бірлігі болуы.
5.Балалардың жас және дара ерекшеліктерін есепке
Тақырыпқа байланысты сөзжұмбақ.
т
ә
р
б
и
е
1.Грек тілінде "зерттеймін" дегенді білдіретін сөз.(теория)
2.Тәрбиенің зерттеу ... мыналар:эксперимент,әңгімелесу,бақылау, т.б.(әдісі)
3.Тәрбие принципі кейде .... жүйесі деп
4.Баланың үнемі жетілуі,даму жағдайында болуы, бұл
5.Латын тілінде "бастапқы","негізгі" деген түсінікті білдіретін
6.Тәрбие пәні қай ғылыммен тығыз байланысты
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Айтманбетова, Бейсенбаева "Тәрбиенің жалпы әдістері."
2. Әбенбаев "Тәрбие теориясы мен әдістемесі."
3. Болдырев "Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы."
4. Сейдалиев "Тәрбие теориясы."
5. Ж.Б.Қоянбаев,Р.М.Қоянбаев "Педагогика" Астана 1998.