Тәрбие және мектептің пайда
Жоспар:
І Кіріспе
а) Алғашқы қоғамдағы тәрбие
ІІ Негізгі бөлім.
1) Құлдық қоғамдағы тәрбие және алғашқы
2) 4-5 ғасырлардағы Афиныда ғылым мен
3) Ертедегі грек ғылымдары мен философтары
4)Көрнекті ежелгі Рим педагогы Марк Фабий
ІІІ Қорытынды.
а) Тәрбие – адам қоғамында ғана
Еңбек проуесінде , ересектермен күнделікті қарым-қатынас
Алғашқы қауым тапсыз болды,соғңан сәйкес тәрбие
Алғашқы қоғам дамуның белгілі сатысында
Рулық қоғамда балалар мал бағуға, егін
Тәрбиенің ең тәжірибиелі адамдарға жүктеу, оның
1.Адам қоғамы дамуының белгілі сатысында
Қолдан суарып егін егумен шұғылданған жергілікті
Осы ежелгі шығыс мәдениеті ежелгі греция
Спартада құлдарды қатал қанауға негізделген егін
Моральдық және саяси тәрбие беру
2. Афиныда б.з.д. жыл санауысызға дейінгі
Құл иеленушілердің жеті дасқа толған ер
Афиныда мектептерді жеке адамдар ашып балаларды
3.Ертедегі Грек ғалымдарымен философтары Плотон
Көрнекті грек философы Плотон (б.з.д. 427-347
Афины аристокртиясының өкілі Плотон құлдардың
Атақты грек философы және ғылымы Аристотель
Аристотель ең алғашқы рет баланың дамуын
7 жастан бастап ер балалардың мемлекттік
Аристотель тәрбиенің әр түрлі салаларына
4. Ежелгі Рим педагогтарының ең көрнектісі
Квинтилиан өз дәуіріндегі грек , рим
Квинтилиан балалардың табиғи нышандарын жоғары бағалады.
Квинтилиан балалардың тілін дамытуға ерекше
Ежелгі Рим мемлекетінде құл иеленудің дамуы
Грамматикалық мектептерде латын тілінің грамматикасы, грек
Пайдаланған әдебиеттер.
« Педагогика тарихы » Алматы
Қ. Бержанов С. Мусин
« Педагогика » Алматы 1997 ж.
М. Жұмабаев
«Халық тәлім- тәрбие бастауы» Алматы Рауан
«Қазақ тәлім-тәрбиесі» алматы 1995 ж.
С.Жарықбаев Қ.Қалиев