Кәсіпорынның маркетингтік қызметін жетілдіру бәсекеге қабілеттілігін көтеру шараларын жасау

Скачать

МазмҰны



КІРІСПЕ……………………………………………………………..3

1. ШаруашылыҚ жҮргізудіҢ акционерлік формасыныҢ теорИЯлыҚ негіздері
Акционерлік қоғамдардың пайда болу тарихы және олардың дамуы……………………………………..…………………… 6
Акционерлік меншіктің мәні мен мазмұны….………….. 11

2. ҚазаҚстан Республикасында АҚ-дыҢ Қалыптасу мен даму ерекшеліктері
2.1.Қазақстандағы АҚ-дың жағдайын талдау және қызмет жасау шарттары………………………………………………………….19
Кәсіпорынның маркетингтік қызметін жетілдіру бәсекеге қабілеттілігін көтеру шараларын жасау………….……….20

ҚазаҚстан Республикасында акционерлік ҚоҒамдардыҢ Қалыптасу мен даму ерекшеліктері
3.1 Қазақстандағы акционерлік қоғамдардың жағдайы мен қызмет ету шарттарын талдау………………………………..………..24

Қорытынды……………………………………………….…….27
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ……………………


Скачать


zharar.kz