Жоспар
Кіріспе......................................................................................3
Түріктердің әдет-ғұрыптары...................................5
Ертеден қалыптасқан діндері
мен наным-сенімдері.....................................................21
Қорытынды.............................................................................23
Пайдаланылған әдебиеттер.................................................26
Кіріспе
Қазіргі түрік тілдес
Көне түріктерде мүсін
Мүсіндерді түріктер көбіне
Көне түріктер
Көне түріктердің арыстандай
Көне түріктердің соғыс
Түріктердің әдет-ғұрыптары
Тәңіршілікдік – монотеистік сипаттағы діни
Тәңірге табынудың идеялық
Тәңірге табыну
Тәңірі бейнесі б.э.д бірнеше
«Тәңірі – құдай» - деп
Тәңірінің «жасаған» ұғымына
Қоршаған орта, табиғат
Әуелгі түрік
«Биікте Көк Тәңірі,
Төменде қара жер,
Екеуінің арасында
Көне түріктердің мифологиясындағы
а) жоғарғыны, яғни көкті
ә) жаратушы қызметін
б) жазалаушы қызметін
в) еркектік бастаумен байланысты
Осыған орай, Күлтегіннің
«Түркі халқы:
«Қырылайық, жойылайық» десті.
Ажалға жылжы бастады,
Көкте түрік тәңірісі.
Түріктің қасиетті жері, суы
Былай депті:
«Түркі халқы жойылмасын», -дейді.
Орхон жазбалары
Түркі халқының атақ-даңқы
Өшпесін деп,
Әкем қағанды,
Шешем қатынды
Көтерген тәңірі
Ел берген тәңірі
Түркі халқының атақ-даңқы
Өшпесін деп,
Мені қаған етіп
...Көп қолмен он
Сөйтіп тәңірі
Тәңіріннің адамдарға
Соғыстық,
Бізден екі-үш есе артық
Тәңірі жарылқағандықтан,
Көп деп біз қорықпадық.
...Жеңдік
Өзінің мәні жағынан
Діни көзқарастардың дамуы
Көне түріктер дәуірінде
аспан, дүние бөлігі ретінде.
құдай ретінде
құдайланған адам ретінде
әмір етуші, әмірші.
Осы политеистік
Көне түріктердің
Тәңірі бейнесі
«Көне түрік
Тоғыз қабат
Көне түріктік құдайлар
Тәңіршілдік діни
Көне түріктік
Көне түріктер
Ала атты Жол
оның ала аты
ол ылғи қозғалыста болады.
Адам баласымен тікелей
Адаммен жақсы қарым-қатынас
Ұмай ертедегі орталық
Көне түріктер ұғымына
Тау культінің
Бұл таулардың, өзендер
Бабалар қалдырған
Көне түрік жазба
Адамдар мен
Шамандық түріктерге
Француз ғалымы М.Элиада
Көне түріктер шамандығының сипатын
Француз түркологы, әрі
Алайда түріктанудағы
«Кам» термині ерте
V- VIII ғ.ғ. Тан династиясы жылнамасында
М.Қашқари «кам» сөзіне былайша
VI ғ. Византиялық елшілер Алтай
Яғма түрік
Алтай шамандары тек
Жалпы, жел сөзі
Шаман болатын
Осы рухтардың көмегімен
Сонымен шаман
Қасқырға деген тотемдік
Аққу құс культі
Аққуға табыну өзінің
Көне түріктердің шығу
Аюға байланысты
Алтай-саян түріктері мен
Ертеден қалыптасқан діндері мен наным-сенімдері.
Отқа табыну жаңа
Зороастризм дінінің ескерткіштерін,
Алайда бұл жерлерде
Соғды жерінде
Соғды тілінде тек
Буддизм миссионерлер
IV-V ғасырларда Шығыс
Қытай деректерінде Шығыс
Қорытынды
Қазіргі түрік тілдес
Сонымен қорыта айтқанда, көне
Мүсіндерді түріктер көбіне
Көне түріктер
Көне түріктердің арыстандай
Көне түріктердің соғыс
Сонымен қорыта айтатын
Бүгінгі күні
Пайдаланылған әдебиеттер
Аджи М. Тайна Святого
Уәлиханов Ш. Таңдамалы. Алматы. 1985. 181 б.
Зуев Ю.А. Агелеуов Г.Е. Буд- Тенгри – божество
Қоңыратбаев Ә. Оғыз-қыпшақ ұлысы және
Банзаров Д. Черная
Бичурин Н.Я. Собрание сведений. Т1. С.236
Ақатаев С. Күн мен көлеңке. Ғылыми-танымдық
Аджи М. Тайна Святого
Уәлиханов Ш. Таңдамалы. Алматы. 1985. 181 б.
Күлтегін. 12 б.
Зуев Ю.А. Агелеуов Г.Е. Буд- Тенгри – божество
Қоңыратбаев Ә. Оғыз-қыпшақ ұлысы және
Қашқари М. Түрік сөздігі 3
Банзаров Д. Черная
3