Шағын бизнес кәсіпорындарының саны

Скачать



МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
ІІ. ӨТПЕЛІ КЕЗЕҢ ЖАҒДАЙЫНДА ШАҒЫН ЖӘНЕ
ДАМЫТУДЫҢ ОБЬЕКТИВТІ ҚАЖЕТТІЛІГІ
2.1 ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА КӘСІПОРЫН ТҮСІНІГІ. .
2.2 ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫНДАҒЫ ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА
КӘСІПОРЫНДАРДЫ САҚТАНДЫРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ …………………9
ІІІ. ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫНДАҒЫ ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА
КӘСІПОРЫНДАРДЫ САҚТАНДЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ
ШЕШУ ЖОЛДАРЫ………………………………………………………...13
3.1 ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫНДАҒЫ ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА
КӘСІПОРЫНДАРДЫҢ ЖАҒДАЙЫ……………………………………… 22
3.2 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА
КӘСІПКЕРЛІКТІ ДАМЫТУ ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ ………………………24
НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКАСЫ БАР ЕЛДЕРДІҢ ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА
БИЗНЕСТІ ДАМЫТУДАҒЫ ТӘЖІРИБЕСІ ………………………………28
ҚОРЫТЫНДЫ . . . . . . .
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР . . . . . .
ҚОСЫМША . . . . . . .
КІРІСПЕ
Соңғы жылдары шағын және орта
Бәрімізге мәлім кәсіпкерлік секторы экономиканың
Сондықтан осы курстық жұмыстың
Тақырыпты зерттеу мақсатым: шағын және орта кәсіпкерліктің дамуында
Шағын және орта бизнестің ерекшелігі қызмет ету сферасы
Шағын және орта бизнестің келесі бір тиімді ерекшелігі
Халықаралық сыртқы ортаға қатысты
Бұл тақырыптың теориялық маңыздылығы қазіргі жағдайда
ІІ. ӨТПЕЛІ КЕЗЕҢ ЖАҒДАЙЫНДА ШАҒЫН ЖӘНЕ
ДАМЫТУДЫҢ ОБЬЕКТИВТІ ҚАЖЕТТІЛІГІ
2.1 ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА КӘСІПОРЫН ТҮСІНІГІ
Шағын және орта кәсіпорын түсінігінің мәнін ашпас бұрын,
Кейбіреулері болса, шағын кәсіпорын барлық ежелгі мәдениетте дамыған
Сонымен, қазіргі ұрпақ теоретиктеріне кәсіпкерліктің алғашқы пайда болу
Кәсіпкерліктің анықтамасынан тоқталмас бұрын кәсіпкерлікті қандай категорияға жатқызу
Одақтық Республикалардың тәжірибесінде экономиканы құрамдас элементтерге шартты бөлудің
Қазіргі уақытта нарықтық қатынастар жүйесінде кәсіпорындар келесідей айрықша
Шағын және орта кәсіпорынның жаңа жұмыс орындарын қамтамасыз
Шағын және орта кәсіпорынның келесі бір тиімді ерекшелігі
2.2 ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫНДАҒЫ ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА КӘСІПОРЫНДАРДЫ САҚТАНДЫРУ
Әлемдік тәжірибе шағын және орта бизнестің экономикадағы рөлі
- қоғамның және халықтың қажеттіліктерін жақсы қанағаттандыруға мүмкіндік
- ассортименттің кеңеюі мен тауарлар мен қызметтердің сапасының
- тауарлар мен қызметтердің нақты бір тұтынушыларға жақындауы;
- экономиканың құрылымдық өзгеруіне әсер ету. Шағын кәсіпкерлік
- өндірісті дамытуға халықтың өз ақшаларын тартуы. Шағын
- қосымша жұмыс орындарының ашылуы, жұмыссыздық деңгейінің қысқаруы;
- адамдардың шығармашылық мүмкіндіктерін тиімді пайдалануға, дарындарының ашылуына,
-еңбек қызметіне ірі кәсіпорындар белгілі – бір шектеу
- меншік иелері, кәсіпкерлер, басқарушылардың әлеуметтік қатарларының қалыптасуы;
-ғылыми-техникалық дамуды жандандыру;
- жергілікті шикізат қайнары ірі кәсіпорындар қалдықтарды қолдану
- ірі кәсіпорындарға комплекстелетін бұйымдарды дайындау және жеткізу
- арендаға алу немесе сатып алу арқылы төмен
Осы барлық аталған және басқа да шағын және
Біріншіден, Қазақстан Республикасындағы күрделі экономикалық жағдай (инфляция, өндірістің
Екіншіден, кәсіптіліктің төменгі деңгейі, кәсіпкерлердің өз өздерін теңгеруі.
Үшіншіден, халықтың кәсіпкерлерге толық сенімнің болмауы.
Төртіншіден, шағын және орта бизнесті мемлекеттік қолдаудың әлсіздігі,
Бесіншіден, қазіргі заманға сай ақпаратардың жеткізілмеуі, құрал –
Сонымен кәсіпкерліктің одан ары кеңеюі мемлекеттік маңызды мәселелерінің
Қазіргі уақытта қалыптасқан экономикалық жағдайда мемлекеттік тікелей немес
Соңғы жылдары шағын және орта бизнесті дамыту мен
Сонымен, көріп отырғанымыздай, ойланып ұйымдастырылған шағын және орта
жоспарлау (стратегиялық менеджмент, маркетинг стратегиясын әзірлеу, бизнес жоспарды
ұйымдастыру (барлық деңгейде кәсіпкерлікті сәйкес басқару құрылымын құру);
мотивация (кәсіпкерлік белсенділікті ынталандыратын механизмді қалыптастыру);
бақылау (жоспарланған істерден ауытқуды анықтау және сәйкес түзетулер
Осы орайда ұсынғым келіп отырғаны мәні – шағын
ІІІ. ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫНДАҒЫ ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА
КӘСІПОРЫНДАРДЫ САҚТАНДЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ
ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
Кәсіпорынның нормалды дамуы түрлі ауытқуларға ие болып, оның
Дағдарыстың үрдісі байланыстар - қатынастар бар құрылымын бұзатын
Кәсіпорынның дағдарысы әдетте уақыты жағынан шектелген болады. Күйзелістен
Кәсіпорынның дағдарысын сипаттайтын түрлі динамикалық түрдегі қойымдылары мен
Мюллер өзінің зерттеулерінде стратегиялық дағдарыстар, нәтижелердің дағдарысы және
Дағдарыстың мұндай түрлерінің туындау процесі келесіні білдіреді: Мюллер
Дағдарыстық процесті түрлі сатыларға бөлудің қажеттілігі ең алдымен,
Кристек бойынша дағдарыстық процестің сатыларын келесідей түрде сипаттауға
1-саты: потенциялды дағдарыс. Мұндай дағдарыс- тізбекті процес
2-саты: көрінбейтін дағдарыс. Дағдарыстық бұл фазасы енді басталып
3-саты: өткір өтуге болатын дағдарыс. Бұл сатыда кәсіпорын
4-саты: өткір өтуге болмайтын дағдарыс. Егер дағдарыс локализациялау
Дағдарыстық жәйттардың жіктемесі. Батыс экономистері дағдарыстық жәйттің дамуының
Аралық саты болса (тараулы материалдық қорларды қысқарту
Дағдарыстың соңғы кезеңдерінде компания хаостық жағдайға душар болады.
Осыдан келесі қорытынды жасауға болады: критерийлерге сүйену арқылы
Сонымен біз дағдарыстық жәйт түсінігін кеңейтуді және дағдарыс
кәсіпорын иелері үшін дағдарыс;
несие берушілер үшін дағдарыс ;
несие берушілердің мудделеріне сәйкес заңнамалық реттеу :
«Кәсіпорын иелері үшін дағдарыс» - несие берушілермен есеп
Егер альтернативті инвестициялық жұмсалымның құны меншікті капиталдық ағымдық
«Несие берушілер үшін дағдарыс» сатысы
Жалпы осыған орай несие берушілер
«Заңнамалық реттеу» сатысында кәсіпорынның иелері
Дағдарысқа қарсы басқарудың әдістері мен инструментарилері.
Сондай – ақ дағдарысқа қарсы менеджмент
Бұл бітіру жұмысында «Дағдарысқа қарсы
Өтімділік, табыс немесе айналым сияқты айнымалы
Ал «Дағдарыстан өту тұжырымдамасы » түсінігінің мағынасы
Дағдарыстын өту бойынша тұжырымдаманы
Сақтауға бағдарлама бағытталған – дағдарысқа
Жаңағы бағдарлама – дағдарысқа қатынас. Бұл
Дағдарыстық жайтта кәсіпорынның тек оның
Реструктуризацияларының тұжырымдамаларын таңдауда олардың тәуекелділігі
Нарықтық экономика жағдайында жалпы
Реструктуризациялау мақсаттары мен оларға
Кәсіпорынның қызмет етуі бойынша тиімділігінің маңызды
Кәсіпорынның құны бизнесті бағалау арқылы
Фирманың құны көрсетіші – кәсіпорынның тұрақтану
Реструктуризациялаудың тұжырымдамасы. Реструктуризацияның дәстүрлі міндеті – бизнестің
Инвестициялық факторларға қатысты құнның
Әзірленген шаралар тексеру ақшалай ағындардың дисконтталған модельдері
инималды (тип) капитал жұмсалымы мен минималды сыртқы
уақыт және кәсіпорынның потенциалын ескертетін басқа белгілер;
Алайда көптеген жағдайларда кәсіпорын несие берушілердің талаптарын
Жоғарыдағы альтернатива ретінде біз несие берушілердің мүдделерін
Ұсынылған реструктуризациялау тұжырымнамалары бизнестің құнын максимализациялауды кздеуді бейнелейтін
3.1 ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫНДАҒЫ ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА
КӘСІПОРЫНДАРДЫҢ ЖАҒДАЙЫ
Бұл сұрақта Қазақстандық кіші және
Мұндай жағдайдың қалыптасуын ең алдымен
Қазақстандық экономиканың соңғы бес жылдағы
Статистика бойынша ҚР – сы агенттігінің
Жоғарыда келтіріліп кеткен статистикалық мәлеметтерден
1-кесте. Салалар бойынша шағын кәсіпорын субъектілерінің ұсыныс
Қызмет ету сферасы Үлесі, %
Сауда 28,9 94300
Аптекалар, формакология 2,5 90100
Ойын - сауық индустриясы 4,2 527500
Қоғамдық тағамдану 11,3 240800
Өндіріс 23,1 418300
Ауыл шаруашылығы 10,0 222100
Сервис сферасы 19,5 428050
Барлығы 100 288736
Келесі статистикалық мәліметтерде біз шағын
2-кесте. Шағын кәсіпорынның сфералары бойынша инвесторлардың артықшылық
Қызмет ету сферасы Үлесі, %
Сауда 17,6
Аптекалар, формакология 8,8
Ойын – сауық индустриясы 5,9
Қоғамдық тағамдандыру 17,6
Өндіріс 29,4
Ауыл шаруашылығы 10,0
Сервис сферасы 20,6
Барлығы 100
Көріп отырғанымыздай кіші кәсіпорын субъектілерінің
3.2 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА
КӘСІПКЕРЛІКТІ ДАМЫТУ ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ
Тендецияның қалыптасуы біздің пікіріміз бойынша
2006 ж. 1 қаңтарындағы мәліметтер бойынша тіркелген шағын
Сондай-ақ шағын кәсіпорындардың тіркелуінің көптігі Астанада, Оңтүстік Қазақстан
Ал өткен жыл бойынша шығыс кәсіпорындарында ең аз
3-кесте Шағын бизнес кәсіпорындарының саны.
№ Барлық тіркелген
қожалықтар Олардан әрекет етушілердің саны
барлығы
бірлік Бар/на % бірлік үлесі бірлік
1 Республика бойынша 132308 100,0 94696 100,00 46745
2 Ақмола облысы 4365 3,3 3523 3,7 2174
3 Ақтөбе облысы 4921 3,7 3787 4,0 1520
4 Алматы облысы 5844 4,4 4673 4,9 3181
5 Атырау облысы 3385 2,6 2911 3,1
6 Шығыс Қазақстан 8971 6,8 6282 6,6 3674
7 Жамбыл облысы 4027 3,0 2817 3,0 1131
8 Батыс Қазақстан облысы 2848 2,2 2389 2,5
9 Қарағанды облысы 8590 6,5 6585 7,0 2849
10 Қостанай облысы 5336 4,0 4038 4,3 1981
11 Қызылорда облысы 2593 2,0 2157 2,3 1269
12 Маңғыстау облысы 3639 2,8 2922 3,1 1270
13 Павлодар облысы 6549 4,9 5009 5,3 2832
14 Сол.т Қазақстан облысы 3055 2,3 2470 2,6
15 Оңт.т Қазақстан облысы 11971 9,0 7737 8,2
16 Астана қаласы 10082 7,6 8646 9,1 4582
17 Алматы қаласы 46132 34,9 28750 30,3 13524
Статистикалық деректерде республика бойынша 2005 ж. Ақпан айының
Өткен жылдың оны кезеңмен салыстырғанда, Алматы (34, 3%),
Республиканың шағын кәсіпорындар 2004ж. 1 ақпанға есептелген
Ауылшаруашылық саласында шағын бизнес жағдайы шаруа қожалықтарының өркендеуімен
Жалпы тіркелген шаруа қожалықтары мен оларда жұмыс істемейтін
4-кесте. Шаруа қожалықтары мен олардағы жұмыс бастылар.
№ Барлық тіркелген
қожалықтар Олардан әрекет етушілердің саны Әрекет ететін
қожалықтарда жұмбастылар
бірлік Барлығына % - да бірлік үлесі Адам
1 Республика бойынша 149830 100,00 121730 100,00 371890
2 Ақмола облысы 4455 2,97 2805 2,30 10540
3 Ақтөбе облысы 4587 3,06 3273 2,69 9179
4 Алматы облысы 39195 26,16 31744 20,08 96800
5 Атырау облысы 1466 0,98 1039 0,85
6 Шығыс Қазақстан 13029 8,70 12218 10,04 35338
7 Жамбыл облысы 10641 7,10 8009 6,58 26700
8 Батыс Қазақстан облысы 3748 2,50 2799 2,30
9 Қарағанды облысы 5540 3,70 4690 3,85 18350
10 Қостанай облысы 7887 5,26 4170 3,43 10250
11 Қызылорда облысы 1792 1,20 728 0,60 3334
12 Маңғыстау облысы 727 0,48 345 0,28 660
13 Павлодар облысы 3526 2,35 2294 1,88 7850
14 Сол.т Қазақстан облысы 6050 4,04 4630 3,80
Қазақстандағы қазіргі таңда кіші және орта кәсіпорынның
Қазіргі таңда шағын кәсіпкерлік жаңа даму сатысында. Осы
Сондай-ақ біздің еліміздегі кіші және орта кәсіпкерлік секторында
НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКАСЫ БАР ЕЛДЕРДІҢ ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА
БИЗНЕСТІ ДАМЫТУДАҒЫ ТӘЖІРИБЕСІ
Көптеген шетел мемлекттерінің тәжірибесі көрсетіп отырғандай, шағын кәсіпорынға
№ Дамыған мемлекеттер тәжірибесі ҚР деңгейін бағалау
1 Мемлекттік саясат мақсаттарын анықтайтын кәсіпкерлік қызметті қолдау
2 Мемлекеттік қаржылық, технологиялық, ақпараттық, кеңістік және кадрлық
3 Шағын кәсіпкерлікті қолдаудың тікелей және жанама шараларының
4 Әр түрлі деңгейдегі бюджеттерден шағын кәсіпкерлікті қолдау
5 Шағын бизнес саласындағы барлық міндеттерді міндеттерді
6 Орталық, аймақтық және жергілікті билік органдарының функцияларын
7 Мемлекеттік билік органдарының шағын бизнес мүдделерін қорғайтын
Үлестерден көріп отырғанымыздай шағын кәсіпорынды дамыту үшін Қазақстан
Кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын сараптаудан екі факторды
Ішкі немесе бақыланатын факторларға кәсіпорын қызметіне байланысты факторларды
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазіргі уақытта нарықтық қатынастар жүйесінде кәсіпорындар келесідей айрықша
Сонымен кәсіпорындардың 3 түрін бөліп көрметуге болады:
Ірі кәсіпорындар-нарыққа негізгі өнім шығарушылар болып табылады. Ірі
Шағын және орта кәсіпорындар, үнемі жаңарып тұратын номенклатурасымен
Көптеген шетелдік зерттеулер шағын кәсіпорындарға 500 адамнан аспайтын
Қазақстанда шағын және орта кәсіпорындарға бірнеше инвесторлармен құрылатын,
Шағын және орта кәсіпкерліктің ерекшелігі қызмет ету сферасы
Шағын кәсіпорындардың өнім өдірудің жалпы көлеміндегі үлес салмағы
2000 жылы тіркелгендердің саны 118429 бірлік, олардың ішінде
Шағын кәсіпорындар экономикаға барлық көрсеткіштер бойынша өзгерістер алып
Соңғы жылдардағы шағын кәсіпкерлік бұл сектордағы тіркелген кәсіпорындардың
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
1. Абдильдин С. Выбор оптимальной организационно-правовой формы
предприятия // г. Вестник КАЗГУ, сер:экономическая,№2(54), 2006
2. Аташева Д.Д. Шағын кәсіпкерлік: тәжірбиесі, өзекті мәселелері
кешенді бағалау.Автореферат-Тараз: Тараз университеті, 2002
3. Әкімбеков С, Баймұхаметов А.С, Жанайдаров У.А. Экономикалық
Астана: Астана полиграфия, 2002 жыл.
4. Әубәкіров Я.С және тағы басқалар.Экономикалық теория негіздері-Алматы:
Қазақ университеті, 2000 жыл.
5. Бажиева М, Манабаева С. Қазақстан Республикасында шағын
қалыптасуы мен дамуы//г. Вестник КАЗГУ, сер:экономическая,№3 (55),2006
6. Винс Р. Математика управления капиталом. Методы анализа
трейдеров и портфельных менеджеров. Пер. с англ. –
146-155;
7. Конысбаева А. Развитие кредитных товариществ системе
Казахстан // г.Вестник КАЗГУ, сер:экономическая,3(55),2006
8. Кремер Н.Ш. «Управление малым бизнесом». 2008
9. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтің халқына жолдауы.
Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан // г.Егемен Қазақстан,
жыл.
10. Малый бизнес: правовые и экономические аспекты. г.
11. Молчанов И.Н., Герасимова И.А. Компьютерный практикум по
курсу эконометрики (реализация на Eviews): Практикум / Ростовский
государственный экономический университет. – Ростов-н/Д.,-2007.
12. Мамрапов Н.К. Зарубежный опыт развития малого и
г.Вестник КАЗГУ, сер:экономическая,№2(54),2006
13. Мейірбеков А.Қ, Әлімбетов Қ.Ә.Кәсіпорын экономикасы-Алматы:
Экономика,2003 жыл
14. Мәуленов Р.Экономикалық теория-Алматы: Экономика, 2002 жыл.
15. Мамыров М. Микроэкономика-Алматы:Экономика,2004 жыл.
16. Мейірбеков А.Қ, Әлімбетов Қ.Ә. Кәсіпорын экономикасы- Алматы:
Экономика, 2003жыл
17. Мамыров М. Микроэкономика- Алматы: Экономика, 2004 жыл
18. Назарбаев Н.Ә. «Шағын кәсіпкерлікке мемлекеттік ауқымды қолдау»
//г.Жас Алаш, 2 қараша, 2001 жыл. Экономика,2003 жыл
19. Нарматова М. Экономикалық теория-Алматы: Экономика,2005
20. НакиповаГ.Н.Предпринимательство:эволюция, теория, характеристика //
г.Вестник КАЗГУ, сер:экономическая,№1(53),2006
21. Николас К. Сирополис управление малым бизнесом. Москва,
22. Сәбден О, Тоқсанова А.Шағын кәсіпкерлікті басқару-Алматы: Білім,
жыл
23. Шеденов Ө.Қ .Экономикалық теория –Алматы: Лазер,2002 жыл.
24. Токсанова. А. Н. Развитие малого предпринимательства:
подход. Алматы, 2004 г.
ҚОСЫМШАЛАР
1-кесте. Салалар бойынша шағын кәсіпорын субъектілерінің ұсыныс
Қызмет ету сферасы Үлесі, %
Сауда 28,9 94300
Аптекалар, формакология 2,5 90100
Ойын - сауық индустриясы 4,2 527500
Қоғамдық тағамдану 11,3 240800
Өндіріс 23,1 418300
Ауыл шаруашылығы 10,0 222100
Сервис сферасы 19,5 428050
Барлығы 100 288736
2-кесте. Шағын кәсіпорынның сфералары бойынша инвесторлардың артықшылық
Қызмет ету сферасы Үлесі, %
Сауда 17,6
Аптекалар, формакология 8,8
Ойын – сауық индустриясы 5,9
Қоғамдық тағамдандыру 17,6
Өндіріс 29,4
Ауыл шаруашылығы 10,0
Сервис сферасы 20,6
Барлығы 100
3-кесте. Шағын бизнес кәсіпорындарының саны.
№ Барлық тіркелген
қожалықтар Олардан әрекет етушілердің саны
барлығы
бірлік Бар/на % бірлік үлесі бірлік
1 Республика бойынша 132308 100,0 94696 100,00 46745
2 Ақмола облысы 4365 3,3 3523 3,7 2174
3 Ақтөбе облысы 4921 3,7 3787 4,0 1520
4 Алматы облысы 5844 4,4 4673 4,9 3181
5 Атырау облысы 3385 2,6 2911 3,1
6 Шығыс Қазақстан 8971 6,8 6282 6,6 3674
7 Жамбыл облысы 4027 3,0 2817 3,0 1131
8 Батыс Қазақстан облысы 2848 2,2 2389 2,5
9 Қарағанды облысы 8590 6,5 6585 7,0 2849
10 Қостанай облысы 5336 4,0 4038 4,3 1981
11 Қызылорда облысы 2593 2,0 2157 2,3 1269
12 Маңғыстау облысы 3639 2,8 2922 3,1 1270
13 Павлодар облысы 6549 4,9 5009 5,3 2832
14 Сол.т Қазақстан облысы 3055 2,3 2470 2,6
15 Оңт.т Қазақстан облысы 11971 9,0 7737 8,2
16 Астана қаласы 10082 7,6 8646 9,1 4582
17 Алматы қаласы 46132 34,9 28750 30,3 13524
4-кесте. Шаруа қожалықтары мен олардағы жұмыс бастылар.
№ Барлық тіркелген
қожалықтар Олардан әрекет етушілердің саны Әрекет ететін
қожалықтарда жұмбастылар
бірлік Барлығына % - да бірлік үлесі Адам
1 Республика бойынша 149830 100,00 121730 100,00 371890
2 Ақмола облысы 4455 2,97 2805 2,30 10540
3 Ақтөбе облысы 4587 3,06 3273 2,69 9179
4 Алматы облысы 39195 26,16 31744 20,08 96800
5 Атырау облысы 1466 0,98 1039 0,85
6 Шығыс Қазақстан 13029 8,70 12218 10,04 35338
7 Жамбыл облысы 10641 7,10 8009 6,58 26700
8 Батыс Қазақстан облысы 3748 2,50 2799 2,30
9 Қарағанды облысы 5540 3,70 4690 3,85 18350
10 Қостанай облысы 7887 5,26 4170 3,43 10250
11 Қызылорда облысы 1792 1,20 728 0,60 3334
12 Маңғыстау облысы 727 0,48 345 0,28 660
13 Павлодар облысы 3526 2,35 2294 1,88 7850
14 Сол.т Қазақстан облысы 6050 4,04 4630 3,80
5-кесте Қазақстандағы кәсіпорындардың даму деңгейі
№ Дамыған мемлекеттер тәжірибесі ҚР деңгейін бағалау
1 Мемлекттік саясат мақсаттарын анықтайтын кәсіпкерлік қызметті қолдау
2 Мемлекеттік қаржылық, технологиялық, ақпараттық, кеңістік және кадрлық
3 Шағын кәсіпкерлікті қолдаудың тікелей және жанама шараларының
4 Әр түрлі деңгейдегі бюджеттерден шағын кәсіпкерлікті қолдау
5 Шағын бизнес саласындағы барлық міндеттерді міндеттерді
6 Орталық, аймақтық және жергілікті билік органдарының функцияларын
7 Мемлекеттік билік органдарының шағын бизнес мүдделерін қорғайтын
8 Шағын бизнес саласындағы мемлекеттік саясатты өзара қарым
6






Скачать


zharar.kz