Жоспар
КІРІСПЕ 2
НЕГІЗГІ БӨЛІМ 4
Конфуцийшылдық 4
МЭНЦЗЫ 6
ЛЕГИСТЕР 7
ДАОСИЗМ 8
ҚОРЫТЫНДЫ 9
Пайдаланылған әдебиет 11
КІРІСПЕ
Ежелгі Қытайдың қола дәуірінен темір дәуіріне
Ежелгі Қытай мемлекеті — шын мәніндегі
Заң болған жоқ, сондықтан әлеуметтік сатыда
Мысалы, тірілердің өлгендерге, олардың рухына, табиғат
Қытайлықтардың сол кездегі дүниетанымдық көзқарастары "Бес
Ежелгі Қытайда ғылымның да кейбір салалары
Біздің дәуірімізге дейінгі үшінші ғасырдың аяғында
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
Конфуцийшылдық
Бұл философиялық ағымның пайда болуы және
Кунфуцзы (б.д.д. 551479 жж.) кедейленген ақсүйек
Кунфуцзының ілімінше, ең жоғары жаратушы күш
Керісінше, оның қарастыратын негізгі мәселесі —
"Тең орта" — адамдардың сабырсыздық пен
Ал адамгершіліктің негізі — "жэнь" —'"ата-анасын
Конфуцийшылдар өздерінің шығармаларының көбінде осы "текті
"Текті адам" тек қана этикалық ұғым
Кун-фу-цзы барлық нәрсе өзгерісте болады, уақыт
МЭНЦЗЫ
МЭНЦЗЫ — (б.д.д. 372289 жж.) —
Сюнь-цзы (б.д.Д 313-белгісіз) Аспан мен жерді
Әлем өзінің табиғи заңдылықтарымен өмір сүреді,
Конфуцийшылдық б.д.д. І ғ. мемлекеттік ілімге,
ЛЕГИСТЕР
ЛЕГИСТЕР (ЗАҢГЕРЛЕР) — Негізгі өкілдер: Шан
Конфуцийшылдардың мемлекет — үлкен отбасы, оның
1. ұсақ патшалықтарды біріктіріп, Аспан аясындағы
2. осы мемлекетке басқа халықтарды бағындыру.
Мемлекеттегі қызмет орыңдары адамдардың жұмыс істеу
Конфуцийшылдар мен легистердің арасындағы күрес көп
ДАОСИЗМ
ДАОСИЗМ (VI—V ғғ. б.д.д.) Бұл ілімнің
Ал "даоның" заттардың соңы екенін мынадай
ҚОРЫТЫНДЫ
Даосизмдегі қарама-қарсы пікірлерге мол, көмескіленген ілімдердің
Ал "аты бар дао" ұсақ бөлшектерден
Әлемдегі денелерде аспан (ян — еркек)
Заттардың гармониясы дегеніміз — олардың өздерінде
"Даоның" екі түріне байланысты танымның да
Шынайы дана билеуші даосистердің пікірінше, өзінің
Кейін келе даосизм дінге айналып, өзінің
Пайдаланылған әдебиет
Ж. Алтай, А. Қасабек, Қ. Мұхамбетәли.
Бердяев Н.А. Өзін-өзі тану. М., 1991.
Современная философия. Словарь и хрестоматия. Ростов
Философия. Құрастырған Т.Ғабитов. А., 2005.
2