Қалалық жолаушы тасымалы

Скачать



Кіріспе.
І. Негізгі бөлім.
1.1. Қалалық жолаушы тасымалы.
ІІ. Есептеу бөлім.
2.1. Маршруттағы қозғалыс қатынасын, рейс, аялдама рейс уақыты.
2.2. Автобус қозғалысының жылдамдығын анықтау.
2.3. . Автобус қозғалысының кестесін құру.
ІІІ. Еңбекті және қоршаған ортаны қорғау.
3.1. Автобус жүргізушісінің жұмысын ұйымдастыру.
3.2. Жүргізушілердің қажетті санын анықтау.
3.3. Маршруттағы автобустар қозғалысын басқару.
IV. Экономикалық бөлім.
4.1. Жанармай шығынын анықтау.
4.2. Билеттік түсім.
4.3. Экономикалық тиімділік.
Қорытынды.
Қолданылған әдебиеттер тізімі.
Кіріспе
Көлікпен байланыс Тәуелсіз Қазақстанның тыныс тіршілігінде аса маңызды рөл
Халық шаруашылығының барлық салалары мен өндірістің дамуы және халық
Қазіргі таңда заман талабына сәйкес адамдардың көпшілігіне жұмыстарын
Бұл дипломдық жұмыстың мақсаты: жолаушы ағымды сапалы қызметпен
Осы көрсетілген кемшіліктер автобуспен жолаушы тасымалдауда көліктік қызмет көрсетуде
Осы дипломдық жұмысты теориялық және практикалық жағынан қолдана отырып,
1.1.Қалалық жолаушы тасымалы.
Автокөлік маркасына сәйкес қалалық автобус тасымалына қала шетінен 5км-ден
Осы маршруттар ішінде 85% облыс ішілік тасымалына кіреді.
Тұрақты маршруттарда жыл бойына жолаушы тасымалы болады. Уақытша маршруттарда
Маршруттардың әрбір бөлігінде әркелкілік байқалады. Маршрут бойындағы тасымалдау көпшілік
Өтпелі қозғалыстағы әрбір автобус маршруты бастапқы пункттан соңғы пунктқа
Қалалық жолаушы тасымалын ұйымдастыру үшін сондай қалалық маршруттар болуы
Маятникті маршрут деп жылжымалы құрамның тасымалды орындау кезінде жүрген
Тасымалды орындау аймағында орналасуына байланысты қалалық маршруттар мынадай түрлерге
А) диаметралдық
Б) радиалдық
В) жартылай диаметралдық
Г) сақиналық
Д) тангенциалдық
Е) өтпелі
Диаметралдық маршрут- қаланың шеткі аудандарын бір-бірімен жалғайтын және қала
Радиалдық-қаланың шеткі аудандарын қала орталығымен қосатын маршрут.
Жартылай диаметралдық-қаланың орталығы мен диаметрі бойында орналаспаған қала аудандары
Сақиналы және тангенциалды маршрут-қаланың шеткі аудандарын бір-бірімен қосатын, бірақ
Өтпелі-қызмет көрсететін ауданның территориясынан шығып кететін, бірақ сипаты бойынша
Перегон-аялдамалық пункттар арасындағы жол бөлігі немесе аралығы. Перегон ұзындығы:
-қалалық маршруттарда 300-700м
-қаламаңындық маршруттарда 700-1500м
-қалааралық маршруттарда-маршрут бойынша орналасқан үлкен елді-мекендер арасының қашықтығымен алынады.
2.1. Маршруттағы қозғалыс қатынасын, рейс, айналма рейс уақыты
2.1. Маршруттағы қозғалыс қатынасын, рейс, айналма рейс уақыты
1-кесте
№ Аялдамалар аты Мінген жолаушылар саны Түскен жолаушылар
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28. ПДП-8
Трансформатор-2
«Ерасыл» дүкені
Трансформатор-1
21-ші аялама
«Экспресс» дүкені
Киевский
Талдысай
Телефонный
Цветочный
Киоск
Автомобилист
30-мектеп
Пост
20-мектеп
«Жазира» дүкені
Пугачева
ЗКГУ
Гагарина
Кирова
Банк
Базар Фурманова
Базар Октябрьский
КазТорг
Л.Толстой аялдамасы
«Школьник»сауда үйі
«Орал» дүкені
Вокзал 5
1
2
2
2
2
1
3
1
1
1
1
1
2
1
1
1
3
-
1
-
-
3
-
3
-
-
- -
-
-
-
-
2
-
-
-
-
-
-
3
2
2
2
2
3
2
1
1
2
5
-
1
3
3
4 17:33:10
17:35:57
17:36:58
17:38:00
17:39:46
17:41:20
17:42:02
17:43:45
17:44:28
17:45:00
17:45:30
17:46:26
17:47:46
17:49:40
17:51:50
17:53:18
17:58:24
17:59:34
18:00:20
18:01:09
18:02:30
18:04:00
18:05:50
18:09:10
18:11:00
18:13:00
18:15:42
18:18:00 5
6
8
10
12
12
13
16
17
18
19
20
18
18
17
16
15
15
13
13
12
10
8
8
10
7
4
0
Демалыс күні тура бағыт бойынша тасымалданған жолаушылар саны: 38
Басталу уақыты: 17:33:10 Аяқталу уақыты: 18:18:00
2-кесте
№ Аялдамалар аты Мінген жолаушылар саны Түскен жолаушылар
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26. Вокзал
«Орал» дүкені
«Школьник» сауда үйі
Л.Толстой аялдамасы
Базар
Банк
Кирова
Гагарина
ЗКГУ
Пугачева
«Жазира» дүкені
20-мектеп
Пост
30-мектеп
Автомобилист
Киоск
Цветочный
Телефонный
Талдысай
Киевский
«Экспресс» дүкені
21-ші аялама
Трансформатор-1
«Ерасыл» дүкені
Трансформатор-2
ПДП-8 3
3
3
3
9
1
3
1
1
4
1
1
1
3
-
-
1
-
1
1
-
-
1
-
-
- -
-
-
1
-
-
-
-
-
-
3
3
-
3
1
5
-
4
2
1
3
-
5
4
2
4 18:23:00
18:25:47
18:29:08
18:31:10
18:32:32
18:37:29
18:38:38
18:39:35
18:40:38
18:41:51
18:46:21
18:48:24
18:49:59
18:51:46
18:52:16
18:53:19
18:54:28
18:54:53
18:55:32
18:56:20
18:57:00
18:57:53
18:58:47
19:00:13
19:02:39
19:04:13 3
6
9
11
20
21
24
25
26
30
28
26
27
27
26
21
22
18
17
17
14
14
10
6
4
0
Демалыс күні кері бағытта тасымалданған жолаушылар саны: 41
Басталу уақыты: 18:23:00 Аяқталу уақыты: 19:04:13
3-кесте
№ Аялдамалар аты Мінген жолаушылар саны Түскен жолаушылар
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28. ПДП-8
Трансформатор-2
«Ерасыл» дүкені
Трансформатор-1
21-ші аялама
«Экспресс» дүкені
Киевский
Талдысай
Телефонный
Цветочный
Киоск
Автомобилист
30-мектеп
Пост
20-мектеп
«Жазира» дүкені
Пугачева
ЗКГУ
Гагарина
Кирова
Банк
Базар Фурманова
Базар Октябрьский
КазТорг
Л.Толстой аялдамасы
«Школьник» сауда үйі
«Орал» дүкені
Вокзал 8
5
2
3
-
2
3
3
2
4
3
-
7
7
4
5
2
5
4
4
3
3
10
1
2
2
-
- -
-
-
-
2
2
2
-
4
1
-
1
7
6
6
5
6
4
4
3
4
6
11
4
3
5
4
4 14:07:10
14:09:57
14:11:58
14:13:00
14:14:46
14:16:20
14:17:02
14:18:45
14:19:28
14:20:00
14:20:30
14:21:26
14:22:46
14:24:40
14:26:50
14:28:18
14:28:24
14:29:34
14:30:20
14:31:09
14:32:30
14:34:00
14:35:50
14:39:10
14:41:00
14:43:00
14:45:42
14:50:00 8
13
15
18
16
16
17
20
18
21
24
23
23
24
22
22
18
19
19
20
19
16
15
12
11
8
4
0
Қарбалас сағаттарда тура бағытта тасымалданған жолаушылар саны: 94
Басталу уақыты: 14:07:10 Аяқталу уақыты: 14:50:00
4-кесте
№ Аялдамалар аты Мінген жолаушылар саны Түскен жолаушылар
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26. Вокзал
«Орал» дүкені
«Школьник» сауда үйі
Л.Толстой аялдамасы
Базар
Банк
Кирова
Гагарина
ЗКГУ
Пугачева
«Жазира» дүкені
20-мектеп
Пост
30-мектеп
Автомобилист
Киоск
Цветочный
Телефонный
Талдысай
Киевский
«Экспресс» дүкені
21-ші аялама
Трансформатор-1
«Ерасыл» дүкені
Трансформатор-2
ПДП-8 7
4
5
3
13
4
5
4
5
2
4
3
2
3
2
1
2
-
1
-
1
-
1
-
-
- -
-
-
1
3
1
3
2
4
5
4
2
3
3
4
3
2
2
1
2
4
2
2
4
4
11 15:00:05
15:02:40
15:06:08
15:08:10
15:09:32
15:13:26
15:14:38
15:15:35
15:16:38
15:17:51
15:22:21
15:23:24
15:24:57
15:26:45
15:28:17
15:29:19
15:30:28
15:30:51
15:32:33
15:33:22
15:34:00
15:34:53
15:35:47
15:36:13
15:38:39
15:43:23 7
11
16
18
28
31
33
35
36
33
33
34
33
33
31
29
29
27
27
25
22
20
19
15
11
0
Қарбалас сағаттарда кері бағытта тасымалданған жолаушылар саны: 72
Басталу уақыты: 15:00:05 Аяқталу уақыты: 15:43:23
5-кесте
№ Аялдамалар аты Мінген жолаушылар саны Түскен жолаушылар
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28. ПДП-8
Трансформатор-2
«Ерасыл» дүкені
Трансформатор-1
21-ші аялама
«Экспресс» дүкені
Киевский
Талдысай
Телефонный
Цветочный
Киоск
Автомобилист
30-мектеп
Пост
20-мектеп
«Жазира» дүкені
Пугачева
ЗКГУ
Гагарина
Кирова
Банк
Базар Фурманова
Базар Октябрьский
КазТорг
Л.Толстой аялдамасы
«Школьник» сауда үйі
«Орал» дүкені
Вокзал 8
1
3
2
2
2
1
3
2
1
1
3
4
2
-
3
2
3
-
2
-
-
3
-
3
-
-
- -
-
-
-
-
2
-
-
-
-
1
2
3
2
2
2
2
3
2
4
3
2
5
2
4
3
3
4 10:30:20
10:32:56
10:33:57
10:35:01
10:36:47
10:38:21
10:39:03
10:40:46
10:41:29
10:42:01
10:43:31
10:44:23
10:45:45
10:47:45
10:59:51
11:01:17
11:05:25
11:07:33
11:08:21
11:09:10
11:10:31
11:13:00
11:14:53
11:16:11
11:17:03
11:18:01
11:20:43
11:22:05 8
9
12
14
16
16
17
20
22
23
23
24
25
25
23
24
24
24
22
20
17
15
13
11
10
7
4
0
Жұмыс күні тура бағытта тасымалданған жолаушылар саны: 51
Басталу уақыты: 10:30:20 Аяқталу уақыты: 11:22:05
6-кесте
№ Аялдамалар аты Мінген жолаушылар саны Түскен жолаушылар
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26. Вокзал
«Орал» дүкені
«Школьник» сауда үйі
Л.Толстой аялдамасы
Базар
Банк
Кирова
Гагарина
ЗКГУ
Пугачева
«Жазира» дүкені
20-мектеп
Пост
30-мектеп
Автомобилист
Киоск
Цветочный
Телефонный
Талдысай
Киевский
«Экспресс» дүкені
21-ші аялама
Трансформатор-1
«Ерасыл» дүкені
Трансформатор-2
ПДП-8 2
4
1
5
10
3
4
2
1
4
3
1
2
3
3
-
-
1
1
1
-
-
1
-
-
- -
-
-
-
-
-
-
-
2
1
3
3
2
3
3
6
2
4
2
1
3
2
5
4
2
4 11:27:00
11:29:47
11:33:08
11:35:10
11:36:32
11:39:29
11:40:38
11:41:35
11:42:38
11:43:51
11:44:21
11:46:24
11:47:59
11:49:46
11:50:16
11:51:19
11:52:28
11:53:00
11:54:32
11:55:20
11:56:00
11:57:53
11:58:47
12:01:13
12:02:39
12:04:35 2
6
7
12
22
25
29
31
30
33
33
31
31
31
31
25
23
20
19
19
16
14
10
6
4
0
Жұмыс күні кері бағытта тасымалданған жолаушылар саны: 52
Басталу уақыты: 11:27:00 Аяқталу уақыты: 12:04:35
2.2.Автобус қозғалысының жылдамдығын анықтау.
Автобус қозғалысының кестесі негізгі пайдалану құжаты болып табылады, осы
Пайдалану қызметінің жұмысының негізі болып кестенің максималды ұтымдылығы қарастырады:
- Халыққа сапалы қызмет көрсету, яғни жолаушыға автобусты пайдалануда
- Маршруттағы жолаушы ағымға байланысты автобус қозғалысын ұйымдастыру;
- Оқу орындарының, өнеркәсіп мекемелерінің, мәдени ошақтардың жұмысының басталуы
- Қозғалыстың бірқалыптылығын;
- Автобус қозғалысының басқа жолаушы көлік түрлерінің үйлесімін;
- Жылжымалы құрамды пайдаланудың жоғары тиімділігін;
- Автобус бригадаларына жақсы жұмыс жағдайын жасау. Ауысым
- Қозғалыс қауіпсіздігінің барлық нормаларын сақтауды қамтамасыз ету керек.
1. Бастапқы деректерді дайындау және есептеу;
2. Кестені құру.
Бастапқы деректерге мыналар жатады:
- Маршрут бойындағы және әрбір бөлігіндегі жолаушы ағымын анықтау;
- Аялдамалар арасындағы қашықтық және автобустың қозғалыс уақыты, және
- Автобустың қажетті санын есептеу, автобус маркасы, жолаушы ағымды
- Тәулік кезеңіндегі рейспен айналым уақытын нормалау;
- Қалалық маршруттығы қозғалыс интервалын максималды көрсеткішін анықтау;
- Мекеменің жұмыс тәртібіне байланысты әрбір маршруттың жұмысының басталуы
- Автобустарды маршрут бойынша бөлу;
- Маршрут бойынша автобус қозғалысының басталуы және соңғы пунктін
- Автобустардың жанар-жағармай құю станциясын анықтау, запровкаға және оған
- Автобус бригадаларының жұмысын ұйымдастыру фермасын таңдау;
- Түскі асқа орын және оған кететін уақытты анықтау;
- Параллель бағыттағы басқа жолаушы көлік түрлерінің кестесін оқу.
2.3.Автобус қозғалысының кестесін құру.
Автобус қозғалысының кестесі негізгі тасымалдау құжаты болып табылады, осы
- Пайдалану қызметінің жұмысының негізі болып кестенің максимал жылдамдығы
- Маршруттағы жолаушы ағымға байланысты автобус қозғалысын ұйымдастыру;
- Оқу орындарының, өнеркәсіп мекемелерінің, мәдени орталық жұмысының басталуы
- Қозғалыстың бірқалыптылығы;
- Автобус қозғалысының басқа жолаушы көлік түрлерінің үйлесімі;
- Жылжымалы құрамды пайдаланудың жоғарғы тиімділігі;
- Автобус бригадаларына жақсы жұмыс жағдайын жасау
Қозғалыс қауіпсіздігінің барлық нормаларын сақтауда қамтамасыз ету қажет. Кестенің
Маршруттық кестесін әзірлеу 2 этаптан тұрады:
1. Бастапқы деректемелерді дайындау және есептеу;
2. Кестені құру.
Бастапқы деректемелерге мыналар жатады:
- Маршрут бойындағы және әрбір бөлігіндегі жолаушы ағымды анықтау;
- Аялдамалар арасындағы қашықтық және автобустың қозғалыс уақыты және
- Автобустың қажетті санын есептеу, автобус маркасы, жолаушы ағымды
- Тәулік кезеңіндегі рейс пен айналым уақытын нормалау;
- Қалалық маршруттағы қозғалыс интервалының максималды көрсеткішін анықтау;
- Мекеменің жұмыс тәртібіне байланысты әрбір маршруттың жұмысының басталуы
- Автобустарды маршрут бойынша бөлу;
- Маршрут бойынша автобус қозғалысының басталуы және соңғы пункттың
- Автобус бригадаларының жұмысын ұйымдастыру формасын анықтау;
- Түскі асқа орын және оған кететін уақытты анықтау;
- Параллель бағыттағы басқа жолаушы көлік түрлерінің кестесін құру.
3.1.Автобус жүргізушісінің жұмысын ұйымдастыру.
Жолаушылардың қол сөмкелері мен жүктердің тасымалы үшін нақты соммалар
Қалалық, ауылдық және қалааралық қатынастардың автобустарында, сондай-ақ маршруттық таксилерде
Қалалық маршруттардағы автобустарда жол жүру үшін бір жолғы және
Абонементтік талондарды жолаушылар ертерек билет кассаларынан, дүңгіршектерден, жүргізушілерден сатып
Қалаларда және қала маңы қатынастарында азаматтар мен ұйымдар үшін
Қала маңы қатынасындағы автобустарда жүру үшін бір жолғы және
Қалааралық қатынастағы автобустарда жүру үшін жеке-дара және белдеулік билеттер
бірінші -150 км-ге дейін,
екінші -151 ден 500 км-ге дейін,
үшінші -1000 км-ге дейін,
төртінші -1500 км-ге дейін.
Әр түрде автобустарда толық бағасы бойынша жүру билеттері мен
Бір жолғы жеңілдікті билеттер қалааралық автобустарда қарашаның 1 мен
Әскери билеттер әскери талаптарға сәйкес жалпы қолданыстағы автобустарда жол
Қалааралық және қаламаңындық қатынасында жүктердің тасымалын төлеу үшін белдеулік
Билеттер мен олардың бланкілері қатаң есеп-қисап құжаттары болып табылады.
Автобус көлігінің жұмысының қаржылық көрсеткіштері елеулі түрде жолаушыларға қызмет
Жүру ақысы кондуктормен жиналады. Жинау коэффициенті бірден төмен болғанда
Көптеген қалаларда кондукторлары жоқ автобустармен жолаушыларды тасымалдау ұйымдастырылады. Мұндай
Жүргізушілер қозғалыс маршрутының, барлық аралық аялдамалардың атын және сол
Кассасыз қызмет көрсету нысаны анағұрлым орынды болып табылады. Мұнда
Жүру ақысын төлеудің көрсетілген жүйелері қалалық жолаушылар тасымалы залалдылығының
3.2. Жүргізушілердің қажетті санын анықтау.
Біздің елімізде мекемелер мен ведмоствалар мен ұжымдарды жеңіл автомобильдер
Бұл жұмыс жеңіл автомобиль көлігін жалпы пайдалануға беретін мекемелерге
АКМ келісімге отырғанда қызметтік пайдалануға берілетін жеңіл автомобиль қабылданған
АКМ келісім негізінде тапсырыс берушіге техникалық жағынан ақаусыз, дұрыс
Егер жеңіл автомобиль бір ауысымнан аз уақытқа жіберілсе, онда
Тәулік бойында жүрісі – 13500км
Екі ауысымда жүрісі – 9000км
1,5 ауысымдағы жүрісі – 4500км
0,5 ауысымдағы жүрісі – 2250км болу керек.
Егер көрсетілген жүрістен көп жүрілген болса, онда мекеме артық
Мекемелер мен ұжымдарға жеңіл автомобильдер мен қызымет көрсету жеңіл
Әрбір АКМ-ң алдында халыққа көрсететін қызмет сапасын көтеру, жылжымалы
Жоспарлау негізіне фактылық жылдамдық алынады, ал оны жоспарланған кезеңге
Жолаушы тасымалын басқару сапасының көрсеткіштері халқаралық тасымалда, қалалық және
3.3.Маршруттағы автобустар қозғалысын басқару.
Маршруттағы автобустар қозғалысының реттелуін бақылау дисперчерлік қызметінің негізгі жұмысының
Автобус қозғалысының бір қалыптылығы қозғалыс деп мынадай жағдайда аталады:
- Егер автобустар рейске уақытында шықса;
- Барлық аялдамалардағы уақыт интервалы кесте бойынша болса;
- Автобустар соңғы аялдамаларға кесте бойынша нақты уақытында келсе.
Қозғалыс бірқалыптылығы 2 шартпен орындалады:
1. Қажетті шарт
2. Қалдықты шарт
Қажетті шарт – кестеде көрсетілген рейстарды толық 100% орындау.
Қалдықты шарт – жүргізушілер кестені нақты орындағанда және жүргізушілер
Бір қалыпты рейс – егер автобус жүргізушісі бастапқы пунктан
Ал кестеде ауытқушылық болған рейстер олардың болу себептеріне қарамастан
ОДС автобустың бөлімі әртүрлі басқару әдістерін автобус қозғалысының бір
1. Қатынас қозғалысын көтеру арқылы автобустарды кестеге енгізу. Бұл
2. Автобусты соңғы аялдамаларға тоқтата тұру.
3. Қатынас қозғалысын жайлату арқылы автомобиль кестеге енгізу.
4. Бір автобус маршрутынан шығып қалғанда бірінен соң бірі
5. Екі немесе оданда көп автобус қозғалысындағы шыққанда сол
6. Автобустарды қысқа рейстерге жіберу.
7. Соңғы аялдамада тоқтауды қысқару бірақ ол уақыт жүргізушінің
8. Резервтік автобустарды пайдалану автобустар маршрутындағы шығып қалғанда немесе
9. Автобустарды көбейген бағытпен жіберу.
10. Автобустарды бір маршруттан басқа маршрутқа жіберу
Автобус қозғалысының бір қалыптылығының жолаушылар үшін мәні бар. Бір
Автобус қозғалысының бір қалыптылығын көрсету үшін айына 1рет көлік
4.1.Жанармай шығынын анықтау.
1айналымда-12л жанармай жұмсалады.
1 күнде 7 айналым жасайды.
7 айналымда-84л жанармай жұмсайды.
1л АИ-80 жанармайы- 86тг құрайды.
84л∙86тг=7224тг
Бір күнде жанармай шығыны-7224тг құрайды.
4.2.Билеттік түсімді анықтау.
1. Демалыс күніндегі жолаушы ағымның бір күндегі жалпы санын
Тіке бағытта-38 жолаушы, кері бағытта-41 жолаушы тасымалданды.
1 айналым-79 жолаушы Х=79∙7=553
7 айналым-Хжолаушы
Демалыс күніндегі жалпы түсім (тг): 553 жолаушы
2. Жұмыс күніндегі жолаушы ағымның бір күндегі жалпы санын
Тіке бағытта-51 жолаушы, кері бағытта-52 жолаушы тасымалданды.
1 айналым-103 жолаушы
7 айналым-Х жолаушы
Жұмы күніндегі жалпы жол ақы құнының көрсеткіші (тг): 721жолаушы∙50тг=36050тг
3. Қарбалас сағаттардағы жолаушы ағымның бір күндегі жалпы санын
Тіке бағытта-94жолаушы, кері бағытта-72 жолаушы тасымалданды.
1айналым = 166жолаушы Х=166∙7=1162 жолаушы
7 айналым = Х жолаушы
Бір күндегі жалпы жол ақы құнының көрсеткіші (тг):
№21 қалалық маршрут бір күнде 7 айналым жасайды.
Бір айналым 86 минут уақытты құрайды, яғни шамамен алғанда
Жол ақы құны – 50 тенге. Балалар жол ақысы
1 ші, 2ші топ мүгедектеріне, ҰОС ардагерлеріне тегін жүруге
4.3. Экономикалық тиімділікті анықтау
Демалыс күнінде-7 айналым бойынша-27650тг
Бір күндік жол ақы түсімінен жанармай шығыны алып тастаймыз
27650-7224=20426тг
Кондукторларға күніне-1000тг жалақы алады
Жүргізуші күніне-2000тг жалақы алады.
2000+1000=3000
20426-3000тг=17426тг
Қарбалас уақытта-7 айналым бойынша-58100тг
Бір күндік жол ақы түсімінен жанармай шығыны алып тастаймыз
58100-7224=50876тг
Кондукторларға күніне-1000тг жалақы алады
Жүргізуші күніне-2000тг жалақы алады.
2000+1000=3000
50876-3000тг=47876тг
Жұмыс күніндегі-7 айналым бойынша-36050
Бір күндік жол ақы түсімінен жанармай шығыны алып тастаймыз
36050-7224=28826тг
Кондукторларға күніне-1000тг жалақы алады
Жүргізуші күніне-2000тг жалақы алады.
2000+1000=3000
28826-3000=25826тг
Қалған табыс автобус паркінің кассасына тапсырылады.
Қорытынды
Бұл дипломдық жұмыс барысында біз жолаушы ағымын анықтау,
Жол қозғалысын және жол жөндеу мекемелері тарапынан кешенді
Қолданылған әдебиеттер.
1. « Технология, организация и управления пассажирскими автомобильными перевозки
2. « Организция перевозок пассажиров автомобильными транспортом »
Д.И Дуднов, А.А Менн
3. « Основы транспортными учебная пасобие »








Скачать


zharar.kz