МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
Ақпараттық технологиялар туралы жалпы түсініктер
Электронды оқулықты және интерактивті тақтаны пайдалану
Ақпараттық технологияны пайдалану кәсіптік мектеп оқушыларының кәсіби құзылығын
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
КІРІСПЕ
Әлем ақпараттық қоғамға аяқ басқан қазіргі заманда ақпараттық
Қазақстан Республикасы Президенті Н. Ә. Назарбаев дәстүрлі 2007
Қазіргі кезде қоғамның ақпараттық сипатқа ие болуы негізінде
Бүгінгі күні ақпараттық технологиялар өндірісте, кәсіпорындарда, құжат өңдеу
Қазіргі кезде кәсіптік мектептерге, кәсіптік білім беруге көп
Ақпараттық технологиялар деп, ақпараттармен жұмыс істеуге арналған, яғни
Ақпараттық технологияларды адам іс-әрекетінің барлық саласына ендіру білім
Ақпараттық қоғам жағдайындағы білім беру жүйесінің басты талаптары
Зерттеу нысаны – бастауыш кәсіптік білім беруде ақпараттық
Зерттеу мақсаты – ақпараттық технологияларды пайдаланып, кәсіптік мектеп
Ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы кәсіптік мектептегі сабақтарды жаңаша
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК
Жалпы жиырмасыншы ғасырдың соңы компьютерлік техниканың
Оқытудың ақпараттық технологиясы – бұл ақпаратпен жұмыс жасау
Оқытудың ақпараттық технологиясы – білімді жаңаша беру мүмкіндіктерін
Ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге тиісті білім, білік, дағдының
Оқу үрдісінде компьютер оқып-үйрену нысаны ретінде, сонымен бірге
Бүгінгі таңда кәсіптік мектептің білім беру жүйесін ақпараттандыру
Жаңа ақпараттық технология құралдары оқыту құралы қызметін
Енді оқытудың ақпараттық технологияларының мәнін ашып көрсетейік.
1. Компьютерлік және ақпараттық сауаттылық. Компьютерлік сауаттылыққа электронды
2. Оқу үрдісінде компьютерді пайдалану оқушылардың өзіндік жұмыстарын
3. Моделдеу. Моделдеу идеясы оқыту үрдісінде жаңа мүмкіндіктер
4Компьютерлік оқыту бағдарламалары. Олар интерактивті тәртіппен компьютер арқылы
ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫ ЖӘНЕ ИНТЕРАКТИВТІ ТАҚТАНЫ ПАЙДАЛАНУ
Электронды оқулық. Білімді ақпараттандыру оқушылардың білім сапасын арттыруға
Электронды оқулықтың мазмұны оқушының интеллектілік ойлау қабілетін дамытуға
Электронды технологияның тағы бір ерекшелігі дарынды балалармен тұрақты
Өзіндік тексерудің (өзіндік бақылаудың) тестілік жүйесі;
Бақылау формалары: толықтыруды қажет ететін тесттер;
Балама жауаптары бар тесттер (шешім дұрыс немесе дұрыс
Таңдамалы тесті (бернеше жауаптардың дұрысы таңдалынады);
Диктант ретінде құрастырылған тест (мәтін арқылы оқытып отырған
Сәйкестілік тест (өзара байланысқан фактілерді табуға құрылған).
Электронды оқулық жаңа компьютерлік технологиялардың барлық жетістіктерін пайдалану
Интерактивті тақта. Интерактивті тақта – бұл компьютердің қосымша
ACTIVboard(Promethean компаниясы) - ACTIVstudio программасы арқылы іске қосылады.
Электронды ACTIVwand указкасының ұзындығы 54 см тақтаның жоғарғы
ACTIVpanelpro (Активпанель) үлкен аудиторияларда қолдануға өте қолайлы, онда
Радио портты ACTIVslate панель құрылғысы топпен жүргізілетін конференцияға
ACTIVtablet планшет қарапайым тышқанның қызметін атқара алады, презентация
ACTIVote тестілеу жүйесі конференцияның барлық қатысушыларына сұрақтарға, бірнеше
ACTIVote қолдана отырып:«Тест дайындау шеберінде» ACTIVstudio бағдарламасында флипчартта
ACTIVstudio PE программасы арнайы презентацияларды өткізуге және оны
« Активті экран » кешені білім үрдісінде қолданылатын
Интерактивті құралдарды сабаққа пайдаланғанда дидактикалық бірнеше мәселелерді шешуге
-
-
-
-
-
Бұл технологияны оқу материалын хабарлау және оқушылардың ақпаратты
Интерактивті құралдардың келесі ерекшеліктерін атап өтуге болады: бормен
АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ – КӘСІПТІК МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚҰЗЫРЛЫҒЫН
Ұлттық білім беру моделін қалыптастыру тенденциясы мен Қазақстан
Ақпараттық қоғам құру, онымен байланысты ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың біздің
«Құзыр», «құзырлылық» және «құзырлы» түсініктері бұрынырақта тұрмыста, әдебиеттерде
кілттік құзырлар – білім берудің жалпы (метапәндік) мазмұнында
жалпы пәндік құзырлар – оқу пәндері мен білім
пәндік құзырлар – алдыңғы екі деңгейге қарағанда дербес,
Осылайша, білім берудің кілттік құзырлары білім беру аймақтары
Жалпы білім беруге құзырлылық тәсіл ұстаны құзырлылығының жоғарыда
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде кәсіби құзырлылықтары қалыптасуы кәсіптік мектеп
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде кәсіптік мектеп оқушыларының кәсіби құзырлылығын
Сурет 1 – Оқушыларды оқытуда ақпараттық технологияларды пайдалану
Сонымен, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде кәсіптік мектеп оқушыларының кәсіби
Педагогикалық кәсіби қызмет стандартында педагогтің базалық құзырларының саны
міндетті деңгей – жұмысқа қабылдауға қойылатын талаптар;
көтермелеу деңгейі – жалақыға не үшін үстеме қосылады;
шығармашылық деңгей – моделдеуге, конкурсқа қатысуға, гранттар алуға
Информатиканы және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды үйрену мазмұны, формалары мен
Тәсілдер мен жүйеге көзқарасты жалпылай келе жүйе түсінігі
Жүйе – бұл кейбір құрылымдарға біріктірілген, өзара байланысты
Құрылым – бұл біртұтас, күрделі объект құратын элементтерді
Жүйенің барлық ұйымдастырылуы; оның құраушы элементтері, құрылымы осы
Ақпараттық технологиялар оқытудың қолданыстағы дәстүрлі технологияларын өзгертеді және
Бүгінгі таңда ақпараттық технологиялардың қарқынды даму динамикасын ескере
Адам қызметінің түрлі салаларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың ендірілуінің білім
Кәсіби құзырлылықтың қалыптасуы мен дамуы – маманның стратегиялық,
Бастауыш кәсіптік білім беру барысында ақпараттық технологияларды
Теориялық және практикалық даярлық тұтас кәсіби құзырлылыққа жинақтау
Кәсіптік мектеп оқушыларының кәсіби құзырлылығын ақпараттық технологиялар негізінде
Қазіргі таңда ақпараттық технологиялар негізінде кәсіптік білім беретін
Ақпараттық технологиялар негізінде кәсіптік мектеп оқушыларының кәсіби құзырлылығын
Кәсіптік мектеп оқушыларын оқытуда ақпараттық технологияларды пайдаланудың теориялық,
Ақпараттық технологияларды пайдаланып оқушылардың кәсіби құзырлылығын қалыптастырудың құралдары,
Заманауи ақпараттық технологияларға қатысты өзгерістерге сәйкес кәсіптік мектеп
Қарастырылып отырған мәселе күрделі, әрі тың болғандықтан, толығымен
ҚОРЫТЫНДЫ
«Қазақстан 2030 стратегиялық бағдарламасы приоритетінің бірі ұлттық білім
Ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы кәсіптік мектептердегі сабақтарды жаңаша
«Ұстазы жақсының ұстамы жақсы» - деген бүгінгі
Теориялық білімді игерту мен жаңғырту және жаңа
Осындай жолмен қалыптасқан білім мен біліктіліктің танымдық
Оқыту үрдісінде компьютерді қолдануға негізделген жеке әдістемелер оқу
Ақпараттық технологияларды пайдаланудың негізгі артықшылықтары мынадай:
1. Олар оқушыларға тақырып шеңберінде немесе белгілі бір
2. Білімге бір-бірінен үлкен ара қашықтықта орналасқан
3. Оқыту жүйесінің көп деңгейлі жетілдірілуі
Компьютердің көмегімен оқушы өз бетінше, сондай-ақ өзге
«Компьютер көрнекі-бейнелі ойлауды, қозғалыстық және
Қазір біздің өмір сүріп
XXI ғасыр – ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік
Білім беру жүйесін ақпараттандыру білім беру үшін үлкен
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Н. Ә. Назарбаев «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» (Ел
«Қазақстан өз дамуындағы жаңа серпіліс жасау қарсаңында». Ел
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін 2010 жылға дейін
Бакирова Ү. Электронды оқулықты пайдалану// Қазақстан тарихы әдістемелік
Бәкірова Ш. Электронды оқулықтың маңызы зор// Қазақстан мектебі.
Жапарова Г. Ә. Информатика негіздері (Мәтін): оқу құралы
Жолдасбекова С., Махмудова Г. Болашақ мұғалімдерді дайындауда оқытудың
Қасымова А. Х. Колледж оқушылары білімдерін жаңа ақпараттық
Медешова А. Компьютерлік жабдықтарды кешенді қолдану// Хабаршы педагогикалық
Нұрғалиева Г. Ақпараттандыру – білім беруді реформалаудың негізгі
Нұрмұханова Г. Жаңаша оқыту – уақыт талабы// Қазақстан
Оқытушылардың ІV жыл сайынғы ғылыми әдістемелік конференциясының материалдары
Бөрібаев Б, Балапанов Е. Жаңа ақпараттық технологиялар. –
Информационные технологии. – Москва, 2005;
Кәсіптік мектеп оқушыларының ақпараттық технологияларды қолдану дайындықтары
Психологиялық дайындық
Практикалық дайындық
Уақытша дайындық
Ұзақ мерзімді дайындық
Мотив сапалар
Эмоционалдық-еріктік сапалар
Танымдық сапалар
Оқу-әдістемелік құралдар
Пәнді оқытудағы ақпараттық технологиялар
Педагогика-лық жобалау
Тұлғалық-әрекеттік тәсіл
Білім беруді технология-ландыру
Проблемалық оқыту