Экологиялық тәрбие теориясы мен әдістемесі.
Жоспар
1. Экологиялық тәрбие теориясы мен әдістемесі.
2. Экологялық тәрбиенің міндеттері мен мақсаттары,
3. Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық
4. Балалардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру.
5. Экологиялық қауіптен қорғану жолдары.
Экологиялық тәрбие.
Экология жас ғылым. Ол 200 жылдан
Э.Геккельдің айтуы бойынша, экология – зоологияның
Экология ғылымы жеке пән түрінде биология
Көптеген ғалымдар әр алуан жануарлар мен
Сонымен, экология – тірі организмдердің ортада
Экологиялық зерттеу ХХ ғасырдың бас кезінде
Көптеген ғылыми мәліметтерге қарағанда, қоршаған ортаға
Жер бетіндегі халықтың саны үздіксіз өсіп,
Жер бетінде халықтың тез өсіп жетілуі
Қазіргі кезеңде орман – тоғайлардағы жасыл
Соңғы жылдары Қазақстан және Өзбекстан аймақтарында
Адамның өндірістік іс - әрекеті. Қазіргі
Атомдық өнеркәсіптің қалдығы және атомдық қопарылыстың
Әрине, бұлардың бәрі тірі жәндіктер үшін
Тағы да еске түсіретін нәрсе,
Экологиялық тәрбие мақсаттары мен міндеттері, мазмұны.
Экологиялық нормалардың, ережелердің қажеттілігін балалардың мінез
Қоршаған ортаға жауапсыздықпен қараушыларға жол бермеу.
Балалардың бойында экологиялық мәдениетін қалыптастыру: а)
Экологиялық тәрбие еңбек тәрбиесімен байланысты. Өйткені
Балалар табиғи ортаны күтуде, қорғауда орман
Сондықтан олар негізгі мәселелермен таныс болып
Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық білім
Мектепке дейінгі жастағы балаларға адам мен
Атап айтқанда:
- Педагогикалық мамандардың экологиялық тәрбие беру
- Балаларды айналамен таныстырудың бағдарламасын ата
- Әртүрлі жастағы балаларды топтарына оқу
Қоршаған ортаны аялауға деген адамның саналы
Баланыңи өміріндегі алғаш қабылданған қуанышты сәттер
Жаңа ғасырда табиғатсыз баланы тәрбиелеуді көз
Балалармен жұмыс істеу барысында сабақ өтілетін
Балалар тірі және өлі табиғат арасында
Экологиялық тәрбие қазақ тілі және ағылшын
Табиғат – баланың ақыл – ойының
Табиғатты танып, білут – мектепке дейінгі
Мектепке дейінгі жастағы балаға экологиялық мәдениеттің
1. Мектепке дейінгі мекемелерде балаларға экологиялық
2. Балалардың экологиялық тәрбие берудің сауығының
3. Тірі объектілерді күтіп – баптауға
4. Сабақта көркем құралдарды, әдістемелік және
5. Педагок мамандардың білім деңгейі мен
Балабақшада балаларды қоршаған ортамен жан –
Қоршаған олртамен таныстыра отырып балалардың бір
Мектепке дейінгі мекемелерде тәрбиеші балаларды ауа
Күнделікті ауа – райын бақылап, ,
Кейде жаз, күз айларында балабақша бағындағы
Табиғат – қоршаған орта - өлі,
1. Өсімдік.
2. Жануар.
3. Құстар.
4. Ертегі.
5. Өнер.
1. Өсімдік орталығы: Бір жағында –
Бір жағында – көк терек.
Қайсысына тоқтайын,
Гүл атқан бәрі көкке өрлеп.
2. Жануарлар орталығы: жануарлар туралы түсінік.
3. Құстар орталығы: Қазақстандағы құстар түрлерімен
4. Ертегі орталығы: Қазақстанда 1977жылы Қызыл
5. Өнер орталығы 3 – топқа
2. Сурет салу арқылы бейнелеу. 3.
Балалардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру.
Қазақстандағы білм беру Қазақстан Республикасының «Білім
«Балаларға қосымша білім беру» балалардың білімді
Қазақстан Республикасының егемендігінің іргесі бекіп, елдегі
1. Жүйелік принципі – тәрбиенің өзін
2. Ізгілендіру принципі – бүгінгі таңдағы
3. Табиғатқа сәйкестілік – эколгиялық тәрбие
4. Мәдениетке сәйкестік теориясы – жалпы
5. Әлеуметтік өзара әрекеттесудің тиімділігі принципі
6. Өлкетану принципі – немесе экологиялық
7. Проблемалық принципі – балалар экологиялық
8. Еріктілік принципі – балалардың өздеріне
9. Ынтымақтастық принципі – тәрбиешілер мен
Экологиялық қауіптен қорғану жолдары.
Бүкіл жер бетіндегі адамзатты қатты ойландыратын
Таяудағы 10 жылдың ішінде ауада көмір
Қазіргі уақыттағы қауіпті жағдайдың
Бұлардан басқа да қатерлі
Осындай сөзсіз экологиялық
Экологиялық апатты болдырмау
Экология – бұл әлеуметтік
Қазіргі және келешек
Сонымен экологиялық тәрбие