ЖОСПАР
Кіріспе 2
1-тарау БАСҚАРУДЫҢ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ 3
1.1 Басқару ғылымының заты, әдістері және мәселелері 5
1.2 Басқарудың заңдары мен заңдылықтары 12
1.3 Басқару функциялары 19
2-тарау БИЗНЕС ЖҮЙЕСІ 24
2.1 Бизнес жүйесі және бизнесті басқару жүйесі 27
2.2 Басқарудың экономикалық механизмі 30
2.3 Функционалдық стратегияларды жүзеге асыру 34
3-тарау «КАЗТРАНСОЙЛ»-ҚАЗАҚСТАН МҰНАЙЫН ТАСЫМАЛДАУДЫҢ БОЛАШАҒЫ 40
3.1 «КазТрансОйл» ЖАҚ жүйесі бойынша Қазақстан мұнайын тасымалдаудың
3.2 «КазТрансОйл» ЖАҚ тың қатысуымен мұнай транзиті туралы
3.3 «КазТрансОйл» ЖАҚ алдында тұрған аса маңызды міндеттерінің
Қорытынды 45
Пайдаланған әдебиеттер тізімі 47
Кіріспе
Кәсіпорындардың экономикалық жағдайына және бүкіл экономиканың жағдайына үш
Басқарудың теориясы мен тәжірибесі ежелгі дүниеден бастап, бүгінгі
4 мың жылдай бұрын адамдар ұжымын басқарудың әдістері
Адамзаттың тарихы – бұл көптеген соғыстардың және, сонымен
Нарықтық экономиканы қалыптастырудың ерте сатыларында кәсіпкер-меншік иесі өзінің
Басқару саласындағы бірінші ғылыми жұмыстар бірінші өнеркәсіптік революция
Бірақ та XX ғасырдың басына дейін басқарудың бір
1-тарау БАСҚАРУДЫҢ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ
«Басқару – бұл адамның, әлеуметтік топтардың және қауымдастықтардың
Басқарушылық ықпалдар бағытталған басқару объектісіне тәуелді қоғамның, мемлекеттің,
Сөйтіп, басқару объектісі ретінде келесілер алынуы мүмкін: биологиялық
Берілген курс шеңберінде басқару объекттері ретінде әлеуметтік-экономикалық және
Басқаратын жүйеден (басқару субъектісінен) басқарылатын жүйеге (басқару объектісіне)
Керек болған жағдайда басқару объектісіне басқарушы ықпалдардың түзетілуі
Соңғы уақытта «басқару», «басқарушы», «басшы» түсініктерін «менеджмент», «менеджер»
Әлемнің өнеркәсібі дамыған елдерінде менеджменттің дамуына көп көңіл
Басқару ғылымы «зерттеу объектісінің ерекшелігіне сәйкес әдістемелік тәсілдерді
Басқару өнері тәжірибеде қабылданып жатқан барлық басқарушылық шешімдер
1.1 Басқару ғылымының заты, әдістері және мәселелері
Басқару ғылымының зерделеу заты. Басқару теориясындағы зерттеулердің заты
Дамып келе жатқан ғылым ретіндегі менеджментте қазіргі уақытта
Басқару тәжірибесі ретіндегі менеджментке мыналар кіреді: өндірісті басқару;
Менеджменттің әдісі деп ұйым ішіндегі адамның мінез-құлығының, өзара
Менеджмент шешуі тиіс негізгі мәселелер – ұйым алдында
Кезкелген ұйымның қызмет етуі барысында оның жұмыскерлері арасында
Ұйымдарды басқару шың мәнінде тиімді болуы үшін В.И.Кноррингпен
Кәсіпорындардың экономикалық жағдайына және бүкіл экономиканың жағдайына үш
Басқарудың теориясы мен тәжірибесі ежелгі дүниеден бастап, бүгінгі
4 мың жылдай бұрын адамдар ұжымын басқарудың әдістері
Адамзаттың тарихы – бұл көптеген соғыстардың және, сонымен
Нарықтық экономиканы қалыптастырудың ерте сатыларында кәсіпкер-меншік иесі өзінің
Басқару саласындағы бірінші ғылыми жұмыстар бірінші өнеркәсіптік революция
Бірақ та XX ғасырдың басына дейін басқарудың бір
Басқару ғылымының негізін қалаушысы болып американдық инженер және
Еңбектің ғылыми ұйымдастырылуында айтарлықтай үлес американдық автомобиль өнеркәсібінің
Басқару бойынша бірінші оқулық 1932 жылы жарық көрді
Француз ғалымы мен топ-менеджер Анри Файоль (1841-1925) әкімшілдік
Мемлекеттік басқаруды жетілдіру үшін ағылшын экономисті, соның атымен
Рационалды бюрократия тұжырымдамасының негізін қалаушысы – неміс ғалымы
функционалды белгі және қызмет ету түрлері бойынша еңбекті
иерархиялық принцип және басқару деңгейлері санының басқарылатындардың санына
нақты бір ахуалдарда жұмыскерлердің құқықтары мен міндеттерін анықтайтын
жұмыскерлердің ішкі қарым-қатынастар жүйесін жеке тұлғалық емес, формалдық
біліктілігін ескере отырып және конкурстік негізде жұмысқа қабылдау;
алған тәжірибесі мен жұмыс істеген жылдары негізінде жұмыскерлерді
Өткен ғасырдың 20-шы жылдары Кеңес Одағында еңбекті ғылыми
еңбекті бөлу мен кооперациялау нысандарын жетілдіру, кадрларды рационалды
жұмыс орындарының ұйымдастырылуын және оларға қызмет көрсетуді жақсарту;
еңбек қызметінің тәсілдері мен әдістерін рационализациялау;
еңбектің қатаң тәртібі мен оның нәтижелері үшін жауапкершілікті
еңбекті материалдық және моралдық ынталандырудың жүйесін жетілдіру, оның
жұмыскерлердің шығармашылық белсеңділігін арттыру, рационализаторлылық пен өнертабыстылықты мадақтау;
еңбектегі озат тәжірибені тарату, жұмыскерлерді әрдайым оқыту және
Басқару теориясы дамуының маңызды сатысы XX ғасырдың 30-шы
Сөйтіп, менеджментте әртүрлі еңбек ынталарына жұмыскерлердің реакциясын зерделейтін
Басқарудың қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесінің эволюциясында бірнеше
Бұндай қатынас стратегиялық басқаруда жүзеге асырылған. Бұнда компанияның
Басқарудың теориясы мен тәжірибесі дамуының маңызды сатыларының бірі
Өткен ғасырдың 70-ші жылдары күрделі мәселелердің және үлкен
Кезкелген қызмет сыртқы ортаның тұрақсыздық жағдайларында мақсаттардың алдын
Барлық мүмкін болатын үлгілердің көпшілігінен әрбір компания өзіне
бірқалыпты сыртқы ортадағы рационалдық фирма ішіндегі басқарудың үлгісі;
айтарлықтай динамикалық және әртүрлі нарық жағдайындағы басқару үлгісі;
динамикалық ғылыми-техникалық прогресс жағдайындағы басқару үлгісі;
сыртқы ортаның ықпалынан күтпеген кезде пайда болатын мәселелерге
Қазіргі заманғы менеджментте ең беделді болып басқарудың екі
Американдық менеджменттің айрықша ерекшелігі – бұл барлық салалардағы,
Соғыстан кейінгі кезеңдегі жапондық менеджмент жетістіктерінің рөлі аса
1.2 Басқарудың заңдары мен заңдылықтары
Әлеуметтік-экономикалық жүйелерді басқаруда қоғамның даму мен адамның ондағы
Басқарудың жалпы заңдарына басқарудың мамандандырылу заңы, басқарудың интеграциялану
Басқарудың мамандандырылу заңы. Әлеуметтік-экономикалық және ұйымдастырушылық жүйелерді тиімді
Басқарудың интеграциялану заңы. Интеграцияның, яғни басқаратын және басқарылатын
Уақытты үнемдеу заңы. Барлық үнемдеу аяғында уақыттың үнемделуіне
Басқарудың барлық заңдылықтарын екі топқа бөлуге болады. Біріншісіне
Егер, мысалы, өндірістің басқарылуы туралы айтатын болсақ, ол
Экономиканың дамуы да белгілі бір заңдар мен заңдылықтарға
Қазіргі заманғы экономикалық теорияда оның зерделену затының анықтамасына
Экономиканың жалпы заңдары қоғамның экономикалық дамуындағы ізбасарлықты бейнелейді
Жалпы экономикалық заңдарға мыналар жатады: қажеттіліктердің көбею заңы;
Ұйым тіршілік етуінің заңдары мен заңдылықтары жеке алынған
Ұйым – бұл алдында қойылған мақсаттарға қол жеткізу
Пропорционалдылық заңының іске асырылуы ұйымның жеке бөліктері арасындағы
Синергия заңы (лат. sinergos – бірге іске асырылатын)
Өзін-өзі сақтау заңы ұйым қызметкерлерінің оның тұрақтылығына, ұзақ
Өзін-өзі сақтау заңы табиғат пен қоғамда іске асырылатын
Кезкелген ұйым үшін заңды құбылыстар – бұл: еңбектің
Соңғы жылдары ғалымдардың қоғамды басқару заңдары мен заңдылықтарына
Бүгінгі күні әлемде Ғаламдық Ақпараттық Қоғам (ҒАҚ) жылдам
Еңбек пен өндірісті ұйымдастырудың тораптық нысандарын дамыту фирма
Интернеттің мүмкіндіктеріне негізделген «әлеуметтік жобалау» атты болашағы бар
Яғни, қазіргі замаңғы дәуірдің басты ерекшелігі – қоғамның
Қазіргі заманғы қоғамды тиімді басқару үшін қазіргі заманңы
Ақпараттың өсу заңы, тірі табиғат пен қоғамның эволюция
Ақпараттың минимизациялану заңы. Ол басқарылатын жүйелер дамуының барлық
Ақпарат пен байланыстардың тұрақтылық заңы ғылым мен дамудың
Пайдалы тиімділікке бағдарланған функционалдық жүйелерді қалыптастыру заңы
Оңтайлы басқару заңы табиғаттың және қоғамның дамуы мен
Тікелей байланыстардың заңы қоғамның объекттері мен субъекттерін жеке
Бұндай заңларға міндетті түрде бағынуды ғалым цивилизацияның үшінші
Қазіргі заманғы қоғамдық жүйелері басқарудың заңдары мен заңдылықтарын
Бұл жерде талқыланып жатқан тақырыптың тұрғысынан үшбірліктің парадигмасын
Галилей мен Ньютонның механика заңларына сәйкес диада –
Үшбірліктің парадигмасында бұл қарама-қайшылықтардың себебі адамдардың шың мәнінде
заттың кезкелген атомы өзінің триадасымен сипатталады. Оның энергиясы
табиғаттың кезкелген объектісі үш айнымалымен сипатталады: пайда болу
табиғатта үш негізгі физикалық заң іске асырылады: энергияның
адамның үш негізгі мәні бар: денесі, жаны және
адамның үш физиологиялық қажеттілігі бар: ресурстарды табу, оларды
экономикада адам үш тұлға түрінде болады – ол
экономика өндіріс саласынан, тұтыну саласынан және адамның қоғамдағы
мемлекеттің өзінің азаматтарына қатысты басты функциясы – бұл
биліктің жұмысқа қабілеттілігінің көрсеткіштері – бұл: тұрғылықты халықтың
Әлемдік діндердің көбісі үшбірлікке негізделген. Сондықтан, қоршаған ортанының
Табиғаттың өзі (дінде – Құдай) адам бойына үйлесімге
Үшбірліктің жақтаушылары Ресейдегі басқарушылардың дуалдық дүниетанымы нәтижесінде өткізіліп
Жоғарыда айтылғанды ескерсек, мынадай қорытынды жасауға болады: қазіргі
1.3 Басқару функциялары
Менеджмент бойынша классикалық зерттеуінде (Мескон М. және басқалар,
Басқару сапасы басқару функциялары қалай орындалатынына тікелей тәуелді
Басшының мәселесі ол басқаратындардың жұмысынан қатты ерекшеленеді, себебі
Қазіргі заманғы басшының функциялары көп түрлі, бұл олардың
Файоль бойынша басшының функциялары.
Алдынала ала көру және жоспарлау – «болашақты зерделеу
Ұйымдастыру – бұл «кәсіпкерліктің материалдық, сонымен қатар, адамдық
Өкімдерді беру «персонал ортасында белсеңділіктің ұстанылуын» білдіреді. Басшының
Үйлестіру – бұл «күштерді біріктіріп және үйлесімді іс-әрекет
Бақылау – «бәрі де орнатылған ережелерге және жасалған
Десслер бойынша басшының функциялары.
Десслер де, Файоль секілді, келесідей бес функцияны бөліп
Жоспарлау – мақсаттар мен стандарттарды қою, іс-әрекеттердің ережелерін
Ұйымдастыру – бағыныштылардың алдына мәселелерді қою, оларды бөлімдер
Персоналды басқару – кандидаттар үшін стандарттарды анықтау, жұмыскерлерді
Басшылық ету – жұмыскерлерді жұмысты орындауға қалай мәжбүр
Бақылау – сатылымдардың квотасы (үлесі), сапасы, өнімділіктің деңгейі,
Файоль мен Десслерда басшы функцияларының саны бірдей екеніне
Адаир бойынша басшының функциялары.
Адаир басшы сегіз функцияны орындайды деп санаған:
Тапсырманы анықтау. Адаирдің пікірінше қойылған мақсатқа қол жеткізу
Жоспарлау. Бұл үрдістің арқасында басшы негативті (теріс) ахуалды
Нұсқама. Бұл функция «бұны қалай істеуге болады» деген
Бақылау. Адаир басқаларды бақылау пайдасыз болады, егер сіз
Жұмысты бағалау. Басшыға жұмыстың нәтижелерін жүйелі түрде шығарып
Ынталандыру. Басшының мәселелеріне іс жүзінде ынталандырудың қандай-да бір
Ұйымдастыру. Басшы бағыныштыларының жұмысын орындамауы тиіс, бірақ ол
Жеке (личный) мысал. Гүлденген ұйымдар сәттілігінің себебі олардың
Басшылар ие болуы тиіс тәжірибелік дағдылар: 1. техникалық
Аталған функцияларды орындаған кезде басшыға әрдайым адамдармен жұмыс
Барлық адамдарды олардың психологиялық түрі бойынша төрт топқа
Адамның күрделі ішкі дүниесіне қарамастан, көптеген ғалымдар оны
Сөйтіп, австралиялық дәрігер-психиатр З.Фрейд (1856-1939) жеке тұлғаны және
И.П.Павловтың және басқа да ғалымдардың жасаған зерттеулерінің нәтижесінде
Швейцариялық психолог К.Юнг (1875-1961) адам психикасының негізгі функциялары
Соңғы онжылдақтарда психология мен әлеуметтанудың қиылысында жаңа ғылым
2-тарау БИЗНЕС ЖҮЙЕСІ
Бизнес түсінігі ағылшын сөзі business дегеннен шыққан және
Шағын бизнесте кәсіпкерлер (бизнесмендер), яғни өнімдерді жасау, жұмыстарды
«Бизнесмен» және «кәсіпкер» түсініктері синоним болып келеді және
Бизнесті басқару – бұл бизнесті оның меншік иесіне
Кәсіпкердің, бизнесменнің және менеджердің жұмысында ортақ белгілерді табуға
Бизнесмендер мен менеджерлерді дайындау жүйесі АҚШ-та ең дамыған.
Еуропада EFMD (Менеджмент Дамуының Еуропалық Қоры) ассоциациясы құрылған.
Менеджерлерді дайындауға мүлдем басқа қатынас Жапонияда қолданады. Бұнда
Ресейде басқарушылық кадрларды көптеген жоғары оқу орындарында дайындайды.
Қазақстан Республикасында да қазіргі заманғы теоретикалық базасын және
Бизнестің дамуы үшін шағын бизнес пен кәсіпкерлікті мемлекеттік
Бұл жерде Қазақстан Республикасы Президентінің 1997 жылдың 6
Қазақстандағы жағымды бизнес-климатын құру үшін Қазақстан Республикасының кәсіпкерлер
Қазақстандағы шағын және орташа бизнестің мәселелеріне осындай аз
Нарықтық экономика – өзара әсерлесетін және қарсыласатын элементтерлің
Қандай өнімді, қандай мөлшерде және қандай сапада шығарып,
2.1 Бизнес жүйесі және бизнесті басқару жүйесі
Бизнестің әртүрлі салалары бар – өндірістік бизнес (тауарларды
Бизнестің қалыпты қызмет етуі үшін құрамына бизнеске қызмет
Бизнес өзін-өзі – кәсіпорындар, яғни өзінің қызмет етуінен
Нарықтық қарым-қатынастардың субъектісі ретіндегі кәсіпорын – бұл сыртқы
Өндірістік-шаруашылық ететін жүйе ретіндегі әрбір кәсіпорынның ортақ мақсатқа,
Кезкелген бизнестің негізінде бизнесмендер мен кәсіпкерлердің экономикалық мұқтаждықтары
Сонымен қатар, кәсіпорынның қызмет ету нәтижелеріне банк несиесі
Елде қолданылып жатқан салық тәртібі (режим) бизнеске тым
Кәсіпорынның бар заңдылықты бұзғаны үшін айыппұл жазалау шараларына
Пайданы максимизациялау мақсатымен өндірістің шығындарына және нәтижелеріне саналы
Әртүрлі ахуалдарда негізделген басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін бизнесменде
Қолданатын технология кезкелген өндірістің негізгі буыны болып табылады.
Кәсіпорын үшін шикізатты, материалдарды, жиынтықтаушы бұйымдарды, отын мен
Кәсіпорынның құрылымында элементтерінің үш бір-бірімен өзара байланысқан және
Кәсіпорынның аталған үш жүйешесін де бірыңғай ағзаға біріктіру
Ұйымдастыру кәсіпорынның барлық бөлімшелерін, ондағы орындалатын барлық үрдістерді
Дегенмен, әлемдік тәжірибе көрсеткендей, кезкелген кәсіпорында әрқашанда ішкі
Осының бәрі басқарудағы маңызды жіберілулер (упущения) болып табылады
Ішкі резервтерді пайдалануға бағытталған әрбір жасап шығарылған және
2.2 Басқарудың экономикалық механизмі
Әлеуметтік-экономикалық механизмдерді басқарудың әртүрлі механизмдері бар – құқықтық,
Жалпы мағынада «басқарудың экономикалық механизмі» түсінігі – іс
Сондықтан, басқарудың механизмі туралы айтпас бұрын, басқару механизмінің
Экономиканың басқарылуы жүзеге асырылып жатқан деңгейге байланысты оны
Макроэкономикалық деңгейдегі басқару субъектілері – бұл басқарушылық шешімдерді
Микроэкономикалық деңгейдегі басқару субъектілері – бұл оларға бағынышты
Макроэкономикалық және мемлекеттік басқару түсініктері бір-біріне теңбе-тең емес,
Жалпы түрінде экономиканың қызмет ету сұлбасы экономикалық үрдістердің
Мемлекет пен халықтың арасындағы өзара қарым-қатынастар адамдарға олардың
Ел экономикасының тиімді қызмет етуінің негізгі белгілері –
Дегенмен, экономиканың тұрақты дамуы шексіз ұзақ созыла беруі
Ұдайы өндірістік (воспроизводственные) циклдар өнімнің жасалуынан бастап оның
Өндіріс сатысындағы басқару келесідей сұрақтарға жауап беруге негізделеді:
Өнімдер өндірісінің және үлестірімінің басқарылуын олардың өндірушілері жүзеге
Бұдан кейін ұдайы өндірістік циклдың көрсетілген сатыларының соңғысы
Ұдайы өндіріс бір циклдан басқа циклға дейін өндірілетін
Ұдайы өндірістің үрдістерінде үлкен рөлді сыртқы орта атқарады.
Экономиканы басқару жүйесі қоғамдағы тауарлардың өндіріс, үлестірім, айырбас
Экономиканы басқару механизмдеріне екі шектес көзқарас бар –
Шың өмірде кезкелген елдің экономикасы таза нарықтық немесе
Кезкелген түрдегі экономиканың негізгі буыны – бұл берілген
Кезкелген бұндай кәсіпорын үшін оның қойылған мақсаттарға қол
Нақты стратегияның таңдалуын кәсіпорынның басшылығы осындай таңдауға ықпал
Стратегияның таңдалуына кәсіпорынның қаржылық мүмкіндіктері, оның жұмыскерлерінің біліктілігі,
2.3 Функционалдық стратегияларды жүзеге асыру
Әрбір кәсіпорын күрделі көп функционалдық жүйе болғандықтан, таңдалған
Бас және функционалдық стратегияларды жүзеге асыру үшін кәсіпорын
Жоспарлау мынадай сұрақтарға жауап беруі тиіс: не? қашан?
Бүгін қабылданатын шешімдер – кәсіпорынның болашақтағы дамуының таңдалған
Жоспарлау – бұл сыртқы және ішкі ортадағы тұрақты
Жоспарлау меншік иелерінің және мемлекеттің мұқтаждықтарын қанағаттандыру үшін
Жоспарлау мынадай түрлерге бөлінуі тиіс: стратегиялық, ұзақ мерзімді,
Кәсіпорын қызметінің жоспарлануы сүйенетін негізгі принциптер: икемділік, үзіліссіздік,
Жоспарлау барысында өнім тұтынушыларымен өнімді орнатылған мерзім ішінде,
Жоспарлаудың екінші сатысы – бұл өндірістің табиғи және
Өндірістік бағдарлама кәсіпорынның өндірістік қуатын ескеру арқылы қалыптасады.
Кәсіпорынның өндірістік қуаты оның жетекші өндірістік цехтарының, учаскілерінің
Басшылықпен жасап шығарылған және бекітілген жоспарлар сапалы және
Қазіргі заманғы нарықтық экономика шығарылатын өнімнің сапасына жоғары
Өнімнің сапасы – бұл оның тағайындалуына сәйкес осындай
Өнімнің сапасын анықтайтын қасиеттерді бағалау үшін сапаның келесідей
Іс жүзінде мемлекеттік, салалық және халықаралық сапа стандарттары,
Стандартизациялау объектісінің ерекшілігіне және тағайындалуына байланысты стнадарттар былай
Халықаралық байланыстардың күшті дамуы мен кеңеюі «сапалы өнімді
Өнімнің сапасын басқару – бұл оңтайлы сапалы өнімнің
Өнімнің сапасын басқару жүйесі дегеніміз басқарушылық органдардың және
Сапа саласындағы кәсіпорынның саясаты шығарылатын өнім сапасының белгілі
Тұтынушылардың тауарлар мен қызметтердің сапасын жақсартуға өсіп келе
Өнім сапасының стандарттар мен техникалық жағдайлардың талаптарына сәйкестігін
Тауарлар мен қызметтердің сапасы – кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігіне
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілік дәрежесін анықтау үшін және бәсекелік
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігіне үш топқа бөлінетін факторлардың жиынтығы
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін бағалау үшін қолданыла алатын маңызды
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін басқару – шығарылатын бұйымдарды жүйелі
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі шағырылатан өнімнің бәсекеге қабілеттілігіне толығымен
Өнімнің бәсекеге қабілеттілігі – бұл тауардың (қызметтің) бәсеке-тауардан
Тауардың (қызметтің) бәсекеге қабілеттілігін басқару шығарылатын өнімнің сапасын
Бәсеке заңының әсері нарықтық жағдайларда жұмыс істейтін барлық
Шығарылатын өнімнің және бүкіл кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігіне оның
Таңдалған баға стратегиясына сәйкес бағалардың нақты мәндерін негіздеген
Бағаны негіздеген кезде баға жасаудың келесідей әдістері қолданылуы
Әрбір кәсіпорында қызмет ететін экономикалық механизмнің жоғарыда қарастырылған
3-тарау «КАЗТРАНСОЙЛ»-ҚАЗАҚСТАН МҰНАЙЫН ТАСЫМАЛДАУДЫҢ БОЛАШАҒЫ
Халықаралық рынокта компанияның жұмыс істей бастаған алғашқы бес
Өткен жылы бірінғай маршруттау жуйесін енгізудің және Қазақстан
Үшінші мыңжылдықтың алғашқы жылы компания АК «Транснефть»ААҚ пен
Егер республиканың тасымал күретамырларының схемасына көз жүгіртсек, Қазақстан
Компанияның 2001 жылғы қызметінің негізгі бағыттарының қатарына құбыр
Осыған орай мұнай тасымалдаудың жаңа бағыттарын, ашудың әсіресе,
Өткен жылы «КазТрансОйл» ЖАҚ Бастамақ мұнай құю эстакадасы,
Ақтөбе аймағында мұнай өндіру 2007 жылы жылына 14
Әрине, аталмыш жайттар да осы аймақтың барлық проблемаларының
Бірінші кезектегі мәселелердің келесі бір топтамасы, өндіру көлемі
3.1 «КазТрансОйл» ЖАҚ жүйесі бойынша Қазақстан мұнайын тасымалдаудың
«КазТрансОйл» ЖАҚ жүйесі бойынша Қазақстан мұнайын тасымалдаудың негізгі
Әлбетте, Қазақстан мұнайы экспортының көлемін ұлғайту оны тасымалдау
«КазТрансОйл» ЖАҚ үшін мұнай тасымалдау жүйелерінің техникалық мүмкіндіктерін
Біздің компания мұнай тасымалдау тарифтерін есептеудің жаңа әдістемесін
Үстіміздегі жылы «Харрикейн Құмкөл Мұнай» АҚ пен уағдаластық
2001жылы Ақтау мұнай айдау стансасының темір жол эстакадасында
Ақтау –Баку- Батуми маршруты бойынша мұнайды сапасын сақтай
«ШМОС» ААҚ қа тиесілі Текесудағы мұнай құю эстакадасының
3.2 «КазТрансОйл» ЖАҚ тың қатысуымен мұнай транзиті туралы
Компания қызметінде Ресей аумағы арқылы Қазақстан мұнайы транзитінің
Мұнай сапасының банкін жасау компания қызметіндегі айрықша назар
Егер республиканың тасымал күретамырларының схемасына көз жүгіртсек, Қазақстан
3.3 «КазТрансОйл» ЖАҚ алдында тұрған аса маңызды міндеттерінің
«КазТрансОйл» ЖАҚ алдында тұрған аса маңызды міндеттерінің бірі
Бұл күндері компания құрылғанына бес жыл толуын атап
Қорытынды
Қазіргі заманғы нарықтық экономика шығарылатын өнімнің сапасына жоғары
Өнімнің сапасы – бұл оның тағайындалуына сәйкес осындай
Өнімнің сапасын анықтайтын қасиеттерді бағалау үшін сапаның келесідей
Іс жүзінде мемлекеттік, салалық және халықаралық сапа стандарттары,
Стандартизациялау объектісінің ерекшілігіне және тағайындалуына байланысты стнадарттар былай
Халықаралық байланыстардың күшті дамуы мен кеңеюі «сапалы өнімді
Өнімнің сапасын басқару – бұл оңтайлы сапалы өнімнің
Өнімнің сапасын басқару жүйесі дегеніміз басқарушылық органдардың және
Сапа саласындағы кәсіпорынның саясаты шығарылатын өнім сапасының белгілі
Тұтынушылардың тауарлар мен қызметтердің сапасын жақсартуға өсіп келе
Өнім сапасының стандарттар мен техникалық жағдайлардың талаптарына сәйкестігін
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Виханский О.С, А.И. Назимов “Менеджмент”, 3 – таралым,
К.Ғ.Ахметов “Менеджмент негіздері”, Алматы – 1993;
Б.А. Байтанаева “Менеджмент”, оқу құралы, Алматы – 2001;
“Нефть и газ”, научно – технический журнал, Алматы
Аль – Пари, №3 – 2005;
Экономика и статистика, №6 – 2004;