Shape Tweening анимация алгоритмін құру

Скачать



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫ
Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасы
БІТІРУ ЖҰМЫСЫ
тақырып: Оқу үрдісінде Macromedia Flash программалық жабдығын қолдану
Студент ___________________________
(қолы)
Мамандық шифры 050111 - информатика
Топ Т-343
Жетекші __________________
(қолы)
Семей қаласы
2008 жыл
Kipicпe
І тарау. Macromedia Flash программасының мүмкіндіктері мен технологиясы
1.1 Macromedia Flash программасының мүмкіндіктері
1.2 Macromedia Flash технологиясы және оның принциптері
1.3 Macromedia Flash-ті Web–та қолдану
ІІ тарау. Оқу үрдісінде Macromedia Flash программалық жабдығын қолдану
2.1 Оқу үрдісінде Macromedia Flash программалық жабдығын қолдануының
2.2 Macromedia Flash программасын информатика сабақтарында оқытудың
Қорытынды
Қолданылатын әдебиет
Қосымша
Кіріспе
Қазіргі таңда компьютерлік технология қоғамдық өмірдің барлық саласына енуде.
Бітіру жұмысымның мынандай бөлімдер қарастырылған:
- Macromedia Flash программасының мүмкіндіктері мен технологиясы;
- Оқу үрдісінде Macromedia Flash программалық жабдығын қолдану.
Қазіргі уақытта мектеп курсында компьютерлік техниканы тиімді пайдалану кең
Flash-ті Web стандарт ретінде қолданудың қабылданған бірнеше келісімдерден кейін
Flash-ті құрғанда Macromedia көптеген қуатты ойлар мен технологияларды
Векторлық графиканы үнсіз келісім бойынша графикалық режим ретінде қолдану
Macromedia өзінің барлық өнімдерін өте жақсы ұйымдасқан және көлемді
Қорыта келгенде, есептегіш техника құралдарын енгізуге байланысты жеке пәндерді
І тарау. Macromedia Flash программасының мүмкіндіктері мен технологиясы
1.1 Macromedia Flash программасының мүмкіндіктері
Web-қa apнaлғaн қoлдaнбaлapды өңдeyдiң мәceлeлepi бeттiң көлeмдiлiгi мeн интepнeт
Macromedia Flash - интepaктивтiлiгi қoлдayлы құpылғaн вeктopлық гpaфикa нeгiзiндe
Flash-тi Web cтaндapт peтiндe қoлдaнyдың қaбылдaнғaн бipнeшe кeлiciмдepдeн кeйiн
Beктopлық гpaфикa aлғaшындa қoлдaнылaтын pacтpлық гpaфикaғa қapaғaндa opынды aзыpaқ
Macгomedia кopпopaцияcы Walt Disney Flash cepвeрдiң бipiн қoлдaнy apқылы
Oл Flash тexнoлoгияcын үлкeн жapнaмaмeн қaмтaмacыз eттi. Kөптeгeн дизaйнepлiк
Aлғaшындa ocы пpoгpaммa Splash Animator дeп aтaлып, бeлгiciз Future
Aлaйдa өзгepicтep cыpтқы кeлбeтiмeн қoca, мaзмұнын дa қaмтыды.
Flash-тe интepaктивтiлiк ұғымы Action Script (Әpeкeт) cцeнapийлepiн қoлдaнy apқылы
1996 ж. Flash тexнoлoгияcы пaйдa бoлғaннaн бepi мaзмұнды мyльтимeдиялық
Flash-пeн жұмыc icтey үшiн пpoфeccиoнaлды пpoгpaммалауда бeлгiлi тәжipибe қaжeт
Интepнeттe кeз кeлгeн Web caйтты құpacтыpy кeзiндe құжaттың шeктepiнiң
Flash тexнoлoгияcы HTML opнынa ұмтылғaн eмec, aлaйдa қaзipгi кeздe
Web-бeт =HTML+Flash
Flash-тiң Action Sript-тi қoлдaнғaн жaғдaйлapдa, ocы фopмyлaны JavaScript тoлықтыpaды.
Flash-тiң coндaй-aқ CGI-дi opындay кeзiндe кeйбip пapaмeтpлepдi бepy мүмкiндiгi
Web-бeттep=HTML+DHTML (JavaScript/VBScript, CSS) +Flash+CGI
Ocы фopмyлa eң aлғaшқы фopмyлaғa ұқcac бoлып кeлeдi. Flash
Flash-тi құpғaндa Macromedia көптeгeн қyaтты oйлap мeн тexнoлoгиялapды бip
Beктopлық гpaфикaны үнciз кeлicім бoйыншa гpaфикaлық peжим peтiндe қoлдaнy
Бүгiнгi күндe вeктopлық гpaфикa кeciндepдi кoмпьютepлep мeн мoнитopлapдың (Pc,
Heгiзiндe, pacтpлық кecкiндep мыңдaғaн нeмece жүз мыңдaғaн нүктeлepдeн тұpaды.
Heгiзiнeн вeктop - нүктeдeн нүктeгe қapaй бaғыттaлғaн түзy бoлып
Жeлiнiң әp жepiндe қoлдaнылaтын GIF жәнe JPEG cияқты pacтpлық
Flash-тi жacay күpдeлi мyльтимeдиялық пpeзeнтaциялapды құpacтыpyды жeңiлдeтeдi. Aл фaйлдapдың
Coндaй-aқ oғaн қocымшa Library кiтaпxaнacы құpacтыpылды. Oл cypeттeлгeн cимвoлдap,
Tүcтi пaлитpa мeн гpaдиeнттi зaливкaлapды бacқa гpaфикaлық қoлдaнбaлaлapдaн импopттayғa
Symbol Conversation тexнoлoгияcының қacиeттepiн пaйдaлaнa oтыpып, Flash-пpoeктiнi қocқaн кeздeгi
Maзмұнды aғымдық түpдe бepy - oл қaжeттiктeн тyындaғaн тexнoлoгияның
Aғымдaғы мүмкiншiлiктep aнимaциялық жәнe pacтpлық дыбыcтapы бap үлкeн фaйлдap
Web caйтты aялық әнмeн дыбыcтay cиpeк кeздeceдi, aлaйдa Web-бeттepдi
Dhtml, html жәнe кeз кeлгeн бacқa cтaндapт дыбыcтық фaйлдapмeн
Flash-тiң пaйдa бoлyы мeн тapaлyынaн бacтaп бeттepдi дыбыcтayшылap бeттepгe
Дыбыcты бaқылay әp кaдpғa дeйiн нaқты бoлып кeлeдi жәнe
Coнымeн, Flash дыбыcтың 2 түpiн қoлдaнaды - oқиғaғa бaйлaныcты
Flash-фильмдepдi Flash-тiң көмeгiмeн құpacтыpy кeзeңiндe кeлeci aппapaтты жәнe пpoгpaммaлық
Intel Pentium 200 MГц пpoцeccopы (400MГц oдaн дa жaқcы
64 Mб-тaн кeм eмec oпepaтивтiк жaды (128 Mб ұcынылaды);
қaтқыл диcкiдe шaмaмeн 85 Mб бoc кeңicтiк;
1024 нa 768 пикceлдi кeңeйтпeci жәнe 16 биттiк түci
Бpoyзep тepeзeciндe Flash-фильмдepдi қocy үшiн кeлeci пpoгpaммaлық қaмтaмacыз eтy
Бpoyзepлep үшiн Netscape 4 нeмece oдaн жoғapы нұcқaлapымeн
cыйыcaтын Netscape — қocылғыш кoмпoнeнтi (plug-in);
Opera 6 бpoyзepi;
Eгep фильмдe ActiveX-тi бacқapy элeмeнттepi қoлдaнca, oндa
Intemet Explorer 4.0 нeмece oдaн жoғapы бpoyзepi;
AOL 7 құpayшыcы;
Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows NT 4.0,
Қолданбалы интерфейсін ұйымдастыру
Жалпы алғанда қолданбалы интерфейсін ұйымдастыру редакторы Windows қолданбасы
Редакторды ең алғаш іске қосқанда экранда негізгі терезе мен
Меню жолағы. Уақыттық диаграмма панелі
1 - сурет. Flash программасының негізгі терезесінің құрылымы.
Редакциялауға арналған құрал-саймандар панелі терезе шекарасының сол жағында орналасқан.
Жұмыс істеу ыңғайлы болу үшін құрал-саймандар панелі 4 бөлікке
Tools (Инструменттер) - мұнда нақты инструменттердің таңдау батырмалары жинақталған.
View (Түр) - мұнда үстелде орналасқан кескіндерді карауға арналған
Hand Tool (Қол) - айналдыру жолақтарын қолданбай, тышқанның
Zoom Tool (Масштаб) - батырмасы жұмыс істеу аймағындағы кескіннің
Colors (Түстер), объектінің контуры мен заливкасының түстерін бөлек таңдау
2-сурет. Редакциялаудың құрал-саймандар панелі.
Options (Параметрлер), таңдалған инструментердің қосымша параметрлерін орнату элементтері көрсетілетін
Ескерту
Flash-тің алдыңғы нұсқауларына қарағанда сурет салу инструменттерің кейбір параметрлерін
Жұмыс істеу аймағы терезенің орталық бөлігін толығымен қамтиды. Жұмыс
"алғашқы жазылған" жұмыстарды орындау үшін;
объектінің біртіндеп кадрға кіру (немесе шығу) эффектісін іске асыру
Жұмыс істеу аймағының үстінде оған қатысты құрал-саймандар панелі орналасқан.
Оқиғаның редактрлеу режиміне қайта оралуын қамтамасыз ететін нұсқамасы бар
Редактрленетін оқиғаның атауымен аталған мәтіндік өріс (немесе редакцияланатын символ
Егер берілген символ ішінде басқа символдар болса, қосылған символды
Оқиғаны таңдайтын батырманы шерту арқылы фильм оқиғаларының тізімі бар
Символды таңдау батырмасын шерту арқылы фильм символдарының тізімі бар
Ашылатын тізім көмегімен жұмыс істеу аймағының бейнелеу масштабы таңдалып
Жұмыс істеу аймағының кез келген нүктесіне тышқанның оң жақ
3-сурет. Scene панелі.
Оның көмегімен:
фильм оқиғаларының тізімін қарауға болады. Тізімдегі оқиға орналасу реті
кез келген фильмнің оқиғасын тізімнен таңдап алу арқылы
панельдің төменгі бөлігіндегі арнайы пернеге басу арқылы таңдап алынған
жаңа (бос) оқиғаны қосуға болады. Оқиға тізімдегі таңдалған
таңдалған оқиғаны өшіруге болады.
Монтажды үстел
Жұмыс істеу аймағының ортасында монтажды үстел (Stage) орналасқан.
Уақыттың әр моментінде үстелде фильмге қатысты бір оқиға ғана
MDI-дің көптеген артықшылықтары болады. Оның бірі - 1 фильмнің
Жұмыс істеу аймағының үстінде уақыттық диаграмма панелі (Timeline) орналасқан.
Уақыттық диаграмма панелі күрделі құрылымды болып келеді және көптеген
Берілген бөлімде уақыттық диаграмма панелінің негізгі компоненттері мен оның
Сонымен, жалпы жағдайда уақыттық диаграмма панелінде келесі элементтер көрсетіледі
4-сурет. Уақыттық диаграмма панелі.
Ағымдағы фильм оқиғасының қабатын сипаттау. Бұл сипаттаманың құрамы бірнеше
Түсуші меню уақыттық диаграммада кадрларды ұсыну пішімін таңдауға мүмкіндік
Ақыттық диаграмма терезесі күйінің жолында фильмнің кейбір параметрлері туралы
Кадрлар шкаласы. Шкала оқиғаның барлық қабаттарына ортақ болып келеді.
Санағыш бастиек (Play head) анимацияның ағымдағы кадрын нұсқайтын өзіндік
Жеке қабаттың уақыттық диаграммасы кадрлардың тізбекті түрде графикалық
Орын ауыстыру tweened-анимация үшін түйіндес кадрлар ашық-көк аядағы нұсқағышпен
Түрлендіруші tweened-анимация үшін түйіндес кадрлар ашық-жасыл аядағы нұсқағышпен түзу
Пунктирлі сызық соңғы (қорытынды) түйіндес кадрдың жоқ болуын көрсетеді.
Қара нүкте түріндегі жеке түйіндес кадрдан кейін тізбектелген
Кішкентай а әрпі Actions (әрекет) панелі көмегімен берілген кадрға
Қызыл жалауша кадрдың тамғасы немесе түсініктемесі бар екендігін көрсетеді.
Қара нүктелермен белгіленген түйінді кадрлардың үздіксіз тізбегі кадрлік анимацияны
Сары зәкір кадрдың атаулы тамғасы бар екендігін және фильм
Уақыттық диаграмманың сыртқы бейнесі таңдалып алынған кадрлар пішіміне біршама
5-сурет. Кадрлар пішімінің түсуші менюі
1-топтың командалары кадрлар ұяшығының өлшемін горизонталь орналастыруға мүмкіндік береді.
Tiny (тым ұсақ);
Small (ұсақ);
Normal (қалыпты);
Medium (орташа);
Large (ірі).
Large пішімі дыбыс сүйемелдеуінің параметрлерін көру үшін бағытты түрде
2-топқа - тек Short (қысқа) командасы қана кіреді. Ол
3-топқа да бір-ақ команда - Frames (Боялған кадрлар) кіреді.
6-сурет. Short командасы бойынша
уақыттық диаграмма пішімінің өзгеруі (5-суретпен салыстырыңыз)
Соңғы 4-топ 2 командадан тұрады:
Preview (алдын ала қарау) командасы анимацияның түйіндес кадрларының құрылымын
Preview In Context (Контекстіде алдын ала қарау) командасын бағытты
Жұмыс істеу аймағының төменгі жағында (бастапқы күйдегі) қасиеттер инспекторының
Бұл жағдайда инспектор панелі келесі элементтерді кұрайды:
Редакцияланатын файлдың атауы бейнелеген Document (Документ) мәтіндік өрісі.
7-сурет. Preview (үстінде) және
Preview In Context (астында) командаларын қолдану нәтижелері.
Size (Өлшем) батырмасы ағымдағы үстелдің өлшемін ("экранның"өлшемін) бейнелеуге және
Publish (Жариялау) батырмасы параметрлері ертеден (немесе үнсіз келісім бойынша
Background (Ая) батырмасын шерткенде фильм аясын таңдауға арналған палитра
Frame Rate (Кадрлар жылдамдығы) мәтіндік өрісі кадрлар анимациясын өзгерту
HTML-құжат пішімінде нақты анықтаманы шақыртуға мүмкіндік беретін сұрақ белгісі
Жұлдызша бейнеленген батырма Accessibility (мүмкінділік) панелін ашуға мүмкіндік береді.
Ескерту
Қасиеттер инспекторы басқа панельдер сияқты контексті - тәуелді болып
9-сурет. Document Properties диалогтік терезесі.
MOVIE EXPLORER фильм шолушысы
Movie Explorer — фильмнің құрылымын көруге мүмкіндік беретін және
фильмнің элементтерін оның атауы арқылы іздеу.
модицикациялау мақсатында таңдалған элементке арналған қасиеттер панелін шақыру.
басқа автормен құрылған Flash-фильмнің құрылымын қарау.
барлық кірген қаріптерді басқа қаріппен алмастыру.
емле ережесін тексеру мақсатында сыртқы мәтіндік редакторға тізбекті кірістіру
Movie Explorer-ді ашу үшін Window менюінде Movie Explorer
10-сурет. Movie Explorer терезесінің пішімі.
Фильмнің құрылымы терезеде бұтақтар тәрізді бейнеленеді. Нақтылау деңгейін бұтақтар
Фильм бұтақтары 2 бөліктен тұратынын ескеру керек. 1-бөлік оның
11-сурет. Фильмнің символдарын сипаттайтын бөлім.
Бұтақтардың қай бөлігімен жұмыс істегеніңізге қарамастан, оның ішіндегі
Шолушымен жұмыс істеудің тағы да бір маңызды ерекшелігі бар.
Фильм құрылымының қарау аймағымен қатар, Movie Explorer терезесінде интерфейстің
12-сурет. Шолу терезесінде оқиғаны қарау.
Show (Көрсету) батырмалар тобы - бұтақтар құрылымын бейнелеуге
Элементтерді таңдау нұсқалары батырмалар арасында төмендегідей бөлінеді:
Show Text (Мәтінді көрсету)-бұтақтарда фильмнің мәтіндік элементтері бейнеленеді.
Show Buttons, Movie Clips and Graphics (Батырмаларды, клиптер және
Show Action Scripts (Оқиғаны көрсету)-бұтақтарда фильмнің интерактивті элементтерінің беталысын
Show Video, Sounds and Bitmaps (Бейне, дыбыс және растрлық
Show Frames and Layers (Кадрлар және қабаттарды көрсету)-бұтақтарда анимацияның
Customize which items to show (Бейнеленетін элементтерді таңдау) -
13-сурет. Бұтақтардағы бейнеленетін
элементтерді таңдауға арналған диалогтік терезе.
Find сұранысын енгізу өрісі (Табу) табуды талап ететін фильм
Меню батырмасы шолудың контекстік менюін ашады (13-сурет). Оның көмегімен
Сондай-ақ менюде бұтақтар құрылымының пішімін басқару командалары бар. Сонымен
14-сурет. Movie Explorer панелінің контекстік менюі.
Flash пакетінің құрамына кіретін қолданушыны қолдау құралы пакетімен жұмыс
Бір мақсатқа жетуі үшін бірнеше пішімде жүзеге асатын көмек
HTML пішіміндегі интерактивтік анықтама жүйесі;
HTML-беттерде жүзеге асырылған интерактивтік оқулық;
10-сериялық Flash-фильм ретінде ұсынылған интерактивтік сабақтар;
Web арқылы жасалған оперативтік-техникалық қолдау;
Flash-фильмдердің толық функционалды мысалдарын таңдау; оның әрқайсысы Flash мүмкіншіліктерін
Жұмыс қолайлығы мен қолданушының жұмыс өнімділігі қолданбаның қамтамасыз
Қолданушы интерфейсін баптау.
Қолданушының жұмыс істеу ортасын баптауының кейбір аспектілері алдыңғы бөлімде
экранда бейнеленетін құрал-сайман панелінің құрамы мен пішімінің өзгеруі;
үстелде көрсетілген кескінінің қарау масштабының өзгеруі;
пішімдеу сызғышы мен координаттық желіні қосу/өшіру;
Жедел пернелердің таралуын тағайындау.
Құрал-сайман панелінің құрамының өзгеруі
Flash-тің бір жаңалығы - ол жұмыс істеу ортасының конфигурациясын
Конфигурацияны баптау режиміне көшу үшін:
Негізгі терезе Window менюінде Panel Sets (панельдер жиыны) командасын
Ашылған каскадты менюда қолайлы нұсқаны таңдап алу керек. Әмбебап
Алдын ала анықталған конфигурацияны таңдағаннан кейін, оны артық панельдерді
Панельдерді өздеріңе лайықты біріктіру арқылы, таңдап алған конфигурацияны келесі
1 Window менюында Save Panel Layout (Панель конфигурациясын
2 Ашылған диалогты терезеде сақталатын конфигурацияның атын енгізіп, ОК
Қолданушының конфигурациялық панелінің сипаттамасы қатқыл дискінің Flash\First Ruu\Panel Sets
15-сурет. Қолданушы панельдерінің конфигурациясын сақтау.
Жоғарыда айтылғандай, барлық құрылған конфигурациялардың атауы Panel Sets каскадты
16-сурет. Қолданушының конфигурациясын шақырту.
Macromedia Flash программасында жаңа графиктер жасау мүмкіншіліктері жақсарған, түрлердің,
Macromedia Flash программасының жаңа мүмкіндіктері
Macromedia Common User Interface – Азат дағдылы пайдаланушылық интерфейс
Macromedia FreeHand Import - Macromedia FreeHand графигін импорттау
Macromedia Generator Developer Edition Support - Macromedia Generator Developer
Bezier Tools – «Ерекшелеу» және «Перо» дағдылы аспаптар арқылы,
Shared Symbol Libraries – Кітапхана қолданатындарға символдардың жобасында басқаруды
Web – Native Printing - Жоғарғы сапалы баспаның
Movie Explorer – талдау қарапайымына арналған құжат иерархия құрылымын
Action Script Development Tools - Web-қосымшаларды JavaScript, ActionScript
XML Transfer Support – Сүйеуі электорндық саудаға арналған қуатты
HTML Text Support – Мәтіндік хабармен қанған файлдардың жасауын
1.2 Macromedia Flash технологиясы және оның принциптері
Flash клиптер Web парағына арналған векторлық графиктер және анимация
Сіздер Flash клиптерді көптеген Web-беттерде көрдіңіздер, Disney®, The
Flash-пен жұмыс істей отырып, сіздер графикті импорттай отырып сурет
Интерактивтік презентация қарауына арналған Flash Help>Lessons>1 Introduсtion.
Векторлық және растрлық графика туралы
Компьютерде графика векторлық немесе растрлық графика форматында болады, олармен
Векторлық графика Растрлық графика
Векторлық графика
Векторлық графика вектор бола алатын түзу мен қисық сызықтар
Векторлық графикада элементтерді редактрлегенде Сіздер түзу мен қисық сызықтардың
Растрлық графика
Растрлық графика түсті нүктелер қолданылатын суреттерді сипаттайды, ол нүктелер
Flash-тың жұмыс аймағы:
Клиптер құру және редактрлеу кезінде келесі маңызды аймақтармен жұмыс
Жұмыс жолы (Stage) – төртбұрыш аймақ, мұнда клип көрсетіледі;
Монтаж сызғышының терезесі (Timeline) – мұнда графика анимациясының уақыты
Кітапхана терезесі (Library) – клиптің элементтері орналасады, бұл клипті
Жұмыс жолы (Stage) және монтаж сызғышы (Timeline)
Кинофильмдер де сияқты, Flash клиптер уақыт бойынша өзгеретін кадрлардан
Монтаж сызғышында Сіз анимацияны уақытқа синхрондайсыз және графикалық элементтерді
Кітапхана (Library)
Кітапханада (Library) Сіздер сақтайсыздар және Flash-та жасалған символдарды орналастырыңыз,
Символдар және үлгілер
Символдар – көп рет қолданылатын графика, оларды Сіз сурет
Символдар және интерактивті клиптер
Символдар – интерактивті клип құрудағы ажырамас бөлік. Мысалы, батырмалар
Жаңа клипті құру және оның параметрін орнату
Flash-ты іске қосқан сайын ол жаңа өлшемді, кадр жиелігін,
Жаңа клипті құру және оның қасиетерін орнату үшін:
көрсетіңіз, әсіресе беттерінде қолданылатын көптеген компьютерлік
анимациялар үшін 8-12 fps (секунд ішіндегі кадрлар).
Өлшемді өзгерту үшін, келесі амалдардың бірін орындаңыз. Өлшемді пиксельмен
жұмыс жолының өлшемін өзгерту үшін Contents батырмасын басыңыз. Өлшемді
Торды қолдану үшін торкөздің (Grid Spacing)өлшемін көрсетіңіз. Grid
Background color (Цвет фона) батырмасы арқылыфонның түсін таңдаңыз.
Ruler Units тізімінен өлшем бірлікті таңдаңыз.
Алдын ала көру және клиптарды тестілеу. Клипті құру барысында
- қарапайым анимацияны тестілеу үшін, Контроллер (Controller) немесе меню
- Test Movie немесе Test Scene батырмалары арқылы Сіз
- Web-броузерде, клипті тестілеу үшін File > Publish Preview
Клипті ойнату және басқару. Клип ойнауын басқару үшін Control
- Control > Play.
- Window > Toolbars > Controller және Play батырмасын
Enter батырмасын басыңыз. Клипке орнатылған кадр жиелігі бойынша, тізбектелген
Анимация кадрларынан көшіп отыру үшін Контроллердің Step Forward (Шаг
Клипты жабылған ілмек ретінде ойнату:
Control > Loop Playback.
Клипты толығымен ойнату үшін:
Control > Play All Scenes.
Клипты дыбыссыз ойнату үшін:
Control > Mute Sounds.
Команданы (actions) кадрда ойнату мүмкіндігін қосу үшін:
Control > Enable Frame Actions.
Батырмаларды белсенді қылу үшін:
Control > Enable Buttons.
Клиптерді тестілеу. Клиптерді ақырғы форматқа дейін экспорттамаса көптеген анимациялық
Барлық интерактивті функция мен анимацияларды тестілеу үшін:
Control > Test Movie немесе Control > Test Scene
Flash клипті SWF-форматта құрады, оны басқа терезеде ашады және
Инструменттер панелін қолдану (toolbox). Инструменттер панелінде (Toolbox) орналасқан
Инструменттерді таңдау үшін:
Келесі әрекеттердің бірін орында:
- Сізге керек инструмент бейнеленген батырманы басыңыз. Таңдалған инструментке
- инструментке сәйкес батырманы басыңыз.
Toolbar (Toolbars) командасы инструменттер панелінің диалогтық терезесі ашылады. Бұл
Window > Toolbar.
Show басқару панельдері Flash-та көрінетінін-көрінбейтінін айқындайды.
Standard стандарттық панельді көрсетеді. Бұл панель арқылы Open (Открыть),
Drawing Flash-та сурет салуға және оның мінездемесі инструменттер
Status жағдай бағытын көрсетеді. Мұнда батырмалар, командалар және де
Controller стандарт панелінің бөлігі ретінде Контроллерді көрсетеді.
Large Buttons батырмалар панелін үлкейтілген түрде көрсетеді. Егер Сіздің
Show Tooltips батырмалар панелінің үстінен тышқанды жүргізсек жарлық және
Жедел пернелерді жариялау.
Қолданушының графикалық интерфейсінің таралуына байланысты көптеген қосымша функциялар «маустай»
17-сурет. Жедел пернелерді тағайындау терезесі.
Current Set (ағымдағы жинақ) ашылатын тізімі алдын ала анықталған
Commands (Командалар) ашылатын тізімінің көптеген командалардың қайсысына тағайындалу орындалатынын
Drawing Menu Commands (Сурет салу меню командалары);
Drawing Tools (Сурет салу инструменттері);
Test Movie Menu Commands (Фильмді тестілеу меню командалары);
Actions Panel Commands (ActionScript редакторының командалары).
Таңдалған ңұсқаға байланысты төменде орналасқан тізімде көрсетілген командалар саны
Командалар тізімі таңдалған санаты командалар саны мен жедел пернелердің
Description (сипаттау) мәтіндік өрісі тізімнен таңдалған командаға түсініктеме шығару
Shortcuts батырмалары (Жедел пернелер) «+» және «-» таңбаларымен белгіленген.
Осы жерде бір ескерту айта кеткен жөн. Keyboard Shortcuts
18-сурет. Жедел пернелер үйлесімінің жаңадан тағайындалуы.
Сонымен, жедел пернелер үйлесімінің жаңадан тағайындалу процедурасы төмендегі әрекеттердің
Current Set тізімінен алдын ала анықталған жедел пернелер жинағының
Duplicate Set батырмасының көмегімен оны жаңа файлға көшіру.
Жедел пернелердің жаңа үйлесімін анықтауға арналған команданы тізімнен таңдап
« + » батырмасын басыңыз. Осы кезде төмендегі өрістерде
Командамен сәйкестендірілетін пернелер тақтасындағы батырмалар комбинациясын басу керек.
Егер енгізілген комбинация бар болған комбинациямен сәйкес келсе, онда
Қолданушы жұмыс істеу ортаның параметрлерімен қоса редактордың жұмыс істеуіні
Preferences терезесі бес қосымшадан тұрады: General (жалпы параметрлер), Editing
Flash-пен жұмыс істеудің алғашқы кезеңдерінде General және Clipboard қосымшада
19-сурет. Preferences терезесінің General қосымшасы.
General қосымшасы келесі элементтерден тұрады (19-сурет):
Undo Levels (шегіну деңгейі) мәтіндік өрісінде Undo командасы
Printing Options: Disable PostScript (Басу параметрлері: PostScript болдырмау) жалаушасын
Selection Options: Shift Select (Таңдау параметрлері: Shift арқылы таңдау);
Show Tooltips (қалқып шыққан көмек көрсету) жалаушасы орнатылса, онда
Timeline Options: Disable Timeline Docking (Timeline бірігуін болдырмау) жалаушасы
Span Based Selection (біріктірілген кадрларды таңдау) «Flash стилінде»;
Named Anchor on Scene (Оқиғаның атаулы тамғасы) жалаушасы басылып
Highliht Color (Ерекшелеу түсі) жұп қосқыштары ағымдағы қабаттың сыртқы
Use This Color (Берілген түсті қолдану) түсі қосқыштың оң
Use Layer Color (Қабаттың түсін қолдану) — контур қабатының
Font Mapping Default (Қаріптің ауыстырымдық сұқбасы үнсіз келісім бойынша
Clipboard бетбелгісі алмасу буферінде орналасқан объектіні көшіру параметрлерін орнатуға
20-сурет. Flash параметрлерін орнатуға
арналған Clipboard терезесінің бетбелгісі.
Flash-фильмге импортталған растрлық кескіндер (Bitmaps), оларға:
- түстің тереңдігі (Color Depth);
- қолайлығы (Resolution);
- максималды өлшем (Size limit);
- тегістеу қажеттіліг (Smooth);
WMF (Windows Metafile) векторлық пішімнен импортталған градиентті түсті өтулер
Flash-фильмге импортталатын FreeHand пішіміндегі мәтіндер фрагменті. Maintain Text as
Үстел мен жұмыс істеу аймағының түрін өзгерте алатын интерфейстің
Zoom In (Үлкейту), Zoom Out (Кішірейту), Magnification (кескіннің өлшемін
Work Area (Жұмыс істеу аймағы); егер берілген команда таңдалған
Rulers (Сызғыштар), Grid (Тор), Guide (Бағыттаушы) - жұмыс істеу
Оларға жататындар:
Lessons (Сабақтар) — Интерактивті сабақтардын қолдану мүмкіндіктерін беретін және
Tutorial (Кітаптар) — Нақты аяқталған Flash-фильмді өңдеу процедурасын бейнелейтін
Using Flash (Flash-ті қолдану) - Flash жұмыс ортасындағы тамамдау
ActionScript Dictionary (ActionScript бойынша сөздік)—ActionScript тілінің синтаксистік құрылысы мен
Samples (Мысалдар) — Flash мүмкіндіктерін суреттейтін әр түрлі деңгейдегі
Flash Support Center ( Flash қолданушыларын қолдау орталығы )
23-суретте интерактивті сабақтарға қатынау беретін Flash-қолданбасының пішімі
23-сурет. Интерактивті сабақтарға
қатынау беретін Flash-қолданбасының беті.
Оның көмегімен төмендегі тақырыптар бойынша мәліметтер мен алғашқы дағдыларды
Getting Started with Flash —Flash-тің негізгі мүмкіншіліктері мен технологиясы
Illustrating in Flash — графикалық кескінді құру;
Adding and Editing Text — фильмнің мәтіндік мазмұнын құру
Creating and Editing Symbols —символдарды құру және редакциялау;
Understanding Layers — қабаттарды қолдануды технологияға енгізу;
Creating Tweened Animation —автоматты (tweened) анимация құруды технологияға енгізу;
Creating Buttons — интерактивті батырмаларды құру
Көрсетілгендерге қоса сабақтардың құрамына тиісті өнімдермен таныс, қолданушыларға көмек
Flash-ті оқып-білу үшін құрастырушылар оны интерактивті сабақтардағы материалдарды меңгеруден
Кадрлар, қабаттар, символдар, уақыттық шкала.
Сонымен, анимация. Біздің жағдайда ол кескіндердің (кадрлардың) ауысу тізбегінің
Компьютерлік анимацияның базалық қолданыстарымен таныс болмағандар үшін (немесе анық
Жоқ. Ол үшін анимацияның 2-тәсілі қолданылады, яғни (tweening animation)
Анимацияны құру тәсілдерін талдағаннан бұрын, кейбір базалық ұғымдарды анықтап
Уақыттық шкала - Flash-та жұмыс істегендегі анимацияның негізгі инструменті
24-сурет. Уақыттық шкала.
Шкаланың барлық элементтерін қарастыру үшін көп уақыт және орын
- Маркер - терезеде бейнеленген ағымдағы кадрды көрсетеді. Кез
- Қабаттар. Сол жақта қабаттар тізімі орналасқан. Оның астыңғы
- Кадрлар шкаласы - қарапайым және түйінді кадрларды қосып,
- Көлеңкелерді басқару батырмалары - алдыңғы және келесі кадрлардың
Уақыттық шкаланың барлық функцияларымен эксперименттер жасау арқылы тез арада
Қабаттар
Компьютерлік графикада осы инструмент өте жиі қолданылады. Мөлдір беттердегі
Flash қабаттардың 2 ерекше түрі бар. Олар: қозғалыстың траекториясын
Қабаттарды қолданудың көптеген мысалдары бар. Бірақ Flash-те оларды қолданбау
Кадрлар
Сіздің анимацияңыз кадрлар тізбегінен тұрады. Кадрлар қолдан жасалған және
Компьютерлік анимацияда - түйінді кадрлар (keyframes) ұғымы кеңінен қолданылады.
Кадрлармен жасалатын қарапайым операциялар:
Бос түйінді кадрды қою - Insert->Blank keyframe, F7
Алдыңғы кадрдың мазмұнын қайталайтын түйінді кадр қою - Insert->Keyframe,
Түйінді кадрды тазарту - Insert->Clear keyframe, Shift-F6
Қалыпты кадрды қою - Insert->Frame, F5
Кадрды жою - Insert->Remove Frames, Shift-F5
Символдар
Символдар - Flash-тегі түйінді ұғымдардың бірі. Символдарға қарапайым
Мысалы: дөңгелек, копрус, шыны, антенна символдарын жасауға болады. Оларды
Символдардың мәнін түсіндіңіздер деп ойлаймын. Символдар оқиғаға иілгіштік қосады.
Символдардың 3 түрі бар: анимация (movie clip), батырма (button)
- Кескін (graphic). 1-ақ кадрдан тұратын символ. Осыдан оның
- Батырма (button). Flash-та символдар түрін анықтайтын арнайы құрылғы
Up - батырмалардың қалыпты күйі;
Over - маустың меңзері батырманың үстінде орналасқан күйі;
Down - меңзер батырманның үстінде орналасқан және маустың батырмасы
Hit - қолданушы кіріп шыққан сілтеме құрайтын батырма үшін
Анимация (movie clip). Ол символдың "ең толық" түрі. Онда
Символдарды түрге тәуелсіз енгізуге болады. Бұл олардың ең негізгі
Символдарды "жаңадан" құруға (Insert->New Symbol, Ctrl+F8), немесе ағымдағы ерекшелеуді
Символдарды басқару үшін кітапхана (Library) пайдаланылады. Оны сипаттау берілген
Анимация
Анимацияны құру үшін қажетті негізі ұғымдармен танысайық.
Анимацияның кадрлік және аралық кадрларды құру тәсілдері бар. Сонымен:
Бұл анимация толығымен түйінді кадрлардан құралған. Яғни кадрдың құрамы
Уақыттық шкалада кадрлік анимация төмендегідей көрсетілген.
Мұнда кескін өзгермейді
25 -сурет. Кадрлік анимация.
Жетістіктері:
Кадрлік анимация кескінді бақылауға мүмкіндік береді. Егер сіз шебер
Слайд шоу абсолютті тәуелсіз кескіндердің алмасуын ұйымдастыратын жалғыз тәсіл
Әрбір кадрды қолдан салу мүмкіндіктер бар.
Кемшіліктері:
Кадрлік анимацияны модификациялау қиын. Ол дискретті кескіндер жинағы емес,
Кадрлік анимация үлкен көлемді алып жатыр, өйткені әрбір кадр
Аралық кадрларды құру анимациясы (tweened motion)
Анимацияның осы тәсілі арқылы Flash берілген түйінді кадрлар арасындағы
Анимацияның жылдамдығы мен иілгіштігі Flash фильмнің (movie) жылдамдығы мен
Саздылық пен ұзақтық анимацияға берілген кадрлар санына байланысты болады.
Flash-та аралық кескіндерді құрудың 2 тәсілі бар - motion
Shape tweening
Айталық, сізге квадраттың сазды түрде дөңгелекке немесе қоянның сазды
Әдеттегідей, бір-бірінен белгілі қашықтықта орналасқан 2 түйінді кадрлар берілген.
2 түйіндес кадрды беріп, оның біріншісін активті етіп қойғаннан
26-сурет. Shape tweening.
Уақыттық шкала кадрлары жасыл түске боялып, 1-кадрдан 2-ге меңзер
27-сурет. Shape tweening негізіндегі анимациясы.
Берілген кішкентай анимацияда дөңгелек жарты айға ұқсас болып
Shape tweening параметрлеріне кішкене тоқталып кетейік. Frame панеліндегі shape
Easing кері экспоненттік жылдамдату береді. Осы параметрдің шамасы -
28-сурет. Easing: -100
29-сурет. Easing: +100
Blend параметрі өту алгоритмдерін анықтайды. Олар: Distributive (үлестіретін, жалпы)
Бірінші түйінді кадрда (анимация басталып тұрған) сіз бақылау нүктесін
Modify->Transform->Remove All Hints көмегімен барлық нүктелерді жоюға болады. Маустың
Бақылау нүктелері латын әріптерімен белгіленетіндіктен, олардың саны 27-ден аспайды.
7 және 8-суреттерде бақылау нүктелері арқылы құрылған кадрлар мен
30-сурет. Бақылау нүктелері жоқ shape tweening
31-сурет Бақылау нүктелері қолданылған shape tweening
Пішінді өзгерту негізінде жасалған анимацияны (shape tweening) қолдану арқылы
орналасуы
өлшемі (кез келген пропорцияларда)
түсі
бұрылу бұрышы
Shape tweening-ті өшіру қажет болса, Frame панелінде Tweening: None-ды
Motion Tweening
Flash-та жиі қолданатын анимацияның техникасы - Motion Tweening. Осы
Shape tweening анимациясында сияқты, уақыттың әр моментінің объектісіне бір
Motion Tweening-ті қолдану кезінде символдардың төмендегі параметрлері модификацияланады:
өлшемі (тура пропорционалды, кері пропорционалды - биіктігі мен кеңдігі
көлбеуі
орналасуы
бұрылу бұрышы
түсті эффектілері (төменде қараңыз)
бағыттаушы қабатты объекті қозғалысының траекториясын беру үшін қолдануға болады
Motion tweening-ті бірнеше тәсілдермен қосуға болады (ал өшіруге бір-ақ
32-сурет. Motion tweening
Easing - кері экспоненттік жылдамдату shape tweening-дегі сияқты жұмыс
Rotate айналысты басқаруға мүмкіндігін береді. Auto - Flash орамдар
Orient to path - бағыттаушы түзуге сәйкес символдарды бұрады.
Негізгі оқиғаның кадрлар саны символдардың кадрлар санына еселі болмаған
Тараудың басында біз бағыттаушы қабаттар (guide layers) деп
Айталық сізге аспанда бұрылып жүрген ұшақты анимациялау қажет болсын.
Сонымен, траекторияны қолданған жағдайда, оған қажетті арнайы қабат керек.
33-сурет. Бағыттаушы қабат.
Сізге қозғалыс траекториясын салу керек болсын. Траектория ретінде заливка
34-сурет. Траекторияны қолдану арқылы жасалған анимация.
Енді берілген қабатты қолдану үшін символдың орталық нүктесінен (кішкентай
Motion tweening түгелімен символға қолдануға болатын түрлі түсті эффектілерді
Эффектіні символға қолдану үшін осы символды ерекшелеу және
35-сурет. Жарықтылықты орнату
36-сурет. - Түсті ығысу, рең
37-сурет. Барлық атрибуттарды
38-сурет. Мөлдірлікті орнату
Flash-те анимацияны құру үшін қажетті нәрселердің бәрі осы. Әрине,
1.3 Macromedia Flash-ті Web–та қолдану
Ақпараттарды шығару, дыбыстарды қосу немесе фильм жобасының басқа орнына
Action Script-ті Flash программалаудың негізгі тілі ретінде қарастыруға болады.
Оның көмегімен Flash жобасын әр түрлі тапсырмаларды орындау үшін
Flash-та интерактивті элементтерді құру үшін 3 негізгі құраушы қолданылады:
Жобадағы әрекеттер орындалатын интерактивті функцияның логикалық сұлбасы төменде көрсетілген:
Оқиға – жобадағы кез келген әрекеттің бастауышы болып келеді.
маус/пернелер оқиғалары - осы оқиғалар қолданушымен басталады.
кадрлар оқиғалары – егер Flash ролик құралатын болса, онда
айнымалылар оқиғалары – оқиға анықталған интегралдың уақытының өтуіне байланысты
Мақсаттық объект –оқиғамен шақыртылған әрекет жасалатын объект. Мақсаттық
ағымдағы жоба мен оның қасиеттері.
басқа жоба мен оның қасиеттері. (егер жоба негізгі жобаның
жобаның графикалық элементтері (батырма, жақтау,ая және т.б.)
сыртқы қолданбалар (Интернет броузер немесе басқа программ-малар)
Әрекет – мақсаттық объектілер үшін орындалатын әрекеттер. Action Script-тағы
Объектілерді немесе Action Script оқиғаларындағы жобалардың даналарын идентификациялау үшін
Flash-тің соңғы нұсқаларына Action Script көмегімен жобаларды басқару үшін
Flash-жобасын құру процессінде графика немесе Web-дизайн редакторының алдындағы артықшылықтарын
Бір реттен көп шығатын элементтерге белгілер қолдану.
Жылжыту әрекеттерінің кадрларын біріктіру (motion tweens). Олар жобаны құруды
Трансформация кезінде кадрлардың бірігуі (shape tweens). Олар жобаны құруды
Сызықтар түрлерінің санының қысқаруы. (пунктир, нүктелер және т.б.).
Қабаттарды клиптің қайты жабылатын объектілерін ұсату үшін қолдану.
Әртүрлі қаріптер мен стильдердің санын векторлық графика объектілеріне өзгерту
mp3 дыбыс пішімін ең сапалы және үнемді музыкалық пішім
Растрлық кескіндердің Анимациялық мүмкіндіктерін объектіні бояудың статикалық элементтері және
Оқиғаларды (Actions Script) қолдану. Оларды фильмнің жеке кардларына еңгізу.
Объектілерді әр түрлі қабаттарда топтау мүмкіншілігі.
Құрамдас инструменттерді бір объектінің түсті эффектілерін өзгертуге қолдану.
Броузердің түстерімен айырмашылығы болмауы үшін web-safe бірдей палитраны қолдану.
Кез келген объектіні тез арада тауып, оның қасиетін өзгертуге
Ертеден құрылған басқа жобаны ағымдағы жобаға қою мүмкіншіліктері.
Flash-ті қолдану тәсілдері кейбір кемшіліктерге, яғни қолданушыдан арнайы кеңейту
Flash баннер
Flash-ролик түріндегі қыстырма
Flash Movie беті құрайтын бет
HTML-құжатындағы дизайн элементі
HTML-бетіндегі аялық дыбыс (mp3 пішімінде)
Macromedia өзінің барлық өнімдерін өте жақсы ұйымдасқан және көлемді
Macromedia барлық негізгі операциялық жүйелер мен броузерлер түрлеріне арналған
ІІ тарау. Оқу үрдісінде Macromedia Flash
программалық жабдығын қолдану
2.1 Оқу үрдісінде Macromedia Flash программалық жабдығын қолдануының
Қазіргі кезде оқу үрдісінде оқыту интенсивтілігіне және сапасына көп
Негізінде салыстырма меңгеру туралы оқулық материалымен оқытушылар мыналарды жасай
тақырыптарды оқытуға кететін уақытты жоспарлау;
оқу материалын меңгерту кезінде қиын тақырыптарға ерекше назар аудару;
қиын тақырыптарды жақсылап меңгерту мақсатында соған лайықты оқулық және
Сонымен қатар компьютеризацияланған модульдерді енгізу оқушылардың академиялық тәртіптері жақсарады,
Macromedia Flash графикалық пакеті элементтердің өңдеуге арналған негізгі бағдарламалы
Дәріс немесе Macromedia Flash презентациясы бірыңғай файлда орналасып
Берілген модульдің мүмкіншіліктері жан-жақты талданды. Бұл модуль арқылы:
оқу үрдісіне деген қызығушылықтары артады;
танымдық қабілеттерін жоғарлатады;
логикалық және творчествалық ойлау қабілеттерін дамытады;
іскерліктерін және дағдыларын, білімдерін меңгертеді;
бар мәліметпен жұмыс істеу іскерліктерін дамытады.
Оқу үрдісінде өңделген модульді қолдану қызықты және де танымдық
Жобалық қызметке қабілеттілігі оқытушылар мен оқушылар үшін өзекті жобалау
Қазіргі білім дамуының бағыттылығы педагогикалық әрекеттестіктің гумандандыруын, оқу үрдісінде
2.2 Macromedia Flash программасын
информатика сабақтарында оқытудың тақырыптық жоспары
Семакин программасы бойынша құрылған оқытудың базалық құрылымы. Мұнда графикалық
Сабақтың тақырыбы: Сағ. Білімі: Іскерліктері мен дағдылары
Macromedia Flash.
Жұмыс интерфейсі. Инструменттер “Прямоугольник”, “Овал”, “Карандаш”, “Рука”, “Лупа”, “Резинка”,
Векторлық және растрлық графика туралы түсінік;
Macromedia Flash программасының мүмкіншіліктері ;
программа интерфейсі;
инструменттер, олардың қолданудың түрлері. Оқушылар істей алу керек:
программаны іске қосу;
негізгі графикалық примитивтерді қолдану арқылы бейнелерді алу ;
объектілермен манипулировать ету, “Указатель” қолдану арқылы.
Файлдардың ашылуы. Салынған объектілерді группировка жасау. Суреттің бөліктерін
объекттілерді группалау алгоритмі;
түстік гаммамен жұмыс істеуге арналған инструменттер;
градиентті редактрлеу принципі. Оқушылар істей алу керек:
бейнені редактрлеу, “Указатель”, “Свободное преобразование”, “Лассо” инструменттерін қолдану арқылы;
текстпен жұмыс істеу;
инструменттер панелін орнату;
Микшермен жұмыс істеу, градиентті орнату;
Графикалық бейнелерді ашу, сақтау.
Оқушылардың зачеттік жұмыстары 1 Өткен материал бойынша оқушылардың білімдерін
Кадрлар, слоилар, уақыттық шкала, кадрлік анимация (артықшылығы мен кемшіліктері).
анимация туралы түсінік, кадрлік анимация;
кадр, слой туралы түсінік;
Shape Tweening анимация алгоритмін құру. Оқушылар істей алу
Shape Tweening типтегі анимацияны қолдану объектінің формасын, орналасуын,
Montion Tweening кадрлік анимация әдістемесі, берілген траектория
Montion Tweening анимациясын құру алгоритмі;
Көп слойдан тұратын бейненің принциптері. Оқушылар істей алу
Montion Tweening түрдегі анимацияны берілген траектория бойынша қозғалту (жылжыту);
Flash-ролик түрінде файлдарды сақтау;
Көп слойдан тұратын бейненің жасау.
Оқушылардың зачеттік жұмыстары 1 Өткен материал бойынша оқушылардың білімдерін
Қайталау 1 Оқушылар білу керек:
Программаның негізгі инструменттері және олардың опциялары;
анимация алгоритмі. Оқушылар істей алу керек:
сурет салу;
редактрлеу;
объектілердің формасын, түсін, өлшемін және орналасуын анимация кезінде
текстпен жұмыс істеу.
Кадрлік анимация, объектінің жеке бөліктерінің қозғалысы. 1 Оқушылар білу
объектінің жеке бөліктерінің қозғалысының алгоритмі. Оқушылар істей алу
алгоритмді қолдану;
бір слой ішінде кадрлік анимация арқылы қозғалысты белгілеу.
Оқушылардың зачеттік жұмыстары 1 Өткен материал бойынша оқушылардың білімдерін
7-сыныптарда үш сабақ көлемінде оқыту жеткілікті. Өйткені “Карандаш”, “Овал”,
Тақырыптық жоспар
(тезистер, нұсқаулар)
Сабақтың теориялық бөлімі проектор арқылы өткізіледі. Оқушыларға сабақтың басында
7 сынып. №1 сабақ
Программа туралы түсінік беру, даму тарихы және мүмкіндіктері. Оқушылар
Тапсырма жазылған карточка беріледі (1-сурет). Әр бейнені құруға арналған
1-сурет 2-сурет
7 сынып. №2 сабақ
Суреттің әрбір бөлігін ерекшелеу және группалау арқылы біріктіруді,
3-сурет
7 сынып. №3 сабақ
Өтілген материал бойынша білімдерін тексеру, бағалау. (Қосымша №1). Зачеттік
5-сурет 6-сурет
8 сынып. №1 сабақ
Еске түсіру: Компьютерлік графика, графикалық редактора (растрлық, векторлық), Macromedia
7-сурет 8-сурет
9-сурет 10-сурет
8 сынып. №2 сабақ
Слой туралы түсінік беру, көп слойдан тұратын бейнемен жұмыс
11-сурет 12-сурет
13-сурет
8 сынып. №3 сабақ
Практикалық жұмыстарды тарату. Жаңа жыл мейрамына арналған открытка жасау
14-сурет
9 сынып. №1 сабақ
Білімі: компьютерлік графика; графикалық редактор; растрлық графика; векторлық графика;
15-сурет 16-сурет
9 сынып. №2, 3 сабақтар
Montion Tweening; Shape Tweening анимация алгоритмдерін қайталау. Кадрлік анимация
17-сурет 18-сурет
Қорытынды
Macromedia өзінің барлық өнімдерін өте жақсы ұйымдасқан және көлемді
Macromedia барлық негізгі операциялық жүйелер мен броузерлер түрлеріне арналған
Қорыта айтқанда модельдерді және Flash-презентацияларды оқу үрдісінде қолдану
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Web-сайт своими руками - И. Шапошников .: БХВ –
Flash 4. Анимация в Интернете – Дерек Франклин, Брукс
HTML 4.0 – Сергеев А.О.: БХВ -
Borland Delphi 4. Руководство Разработчика – Стив Пачеко.: Издательский
Эффективная работа в 3D Studio MAX 2 – Майкл
При подготовке данной работы были использованы материалы с
Модульная система обучения: Новые пед. технологии в профессиональном образовании
Сафонова Т.В. Проектирование педагогической технологии модульного обучения в вузе.
9 Апатова Н.В. Информационные технологии в школьном образовании.
10 Петрусинский В.В. Автоматизированные системы интенсивного обучения. –
11 Политика в области образования и новые информационные
12 Учебник по Macromedia flash 5.0.
13 Максимов Я.А. Условия для успешного применения электронных
14 Роберт И.В. Современные информационные технологии в образовании:
15 Хуторской А., Дистанционное обучение и его технологии.
Қосымша №1
1.1 Жадынама №1:
Компьютерлік графика – графикалық бейнелермен жұмыс істеуге арналған информатика
Графикалық редактор – бейнелерді компьютерде құру және өңдеуге арналған
Растрлық графика – компьютер графикасының әдісі, хабарды ұсыну кезінде
Векторлық графика – компьютер графикасының әдісі, хабарды ұсыну кезінде
1.2 Жадынама №2
Өзгерту арқылы бұру алгоритмі:
Айналу объектісі суретін салу;
Объектіні ерекшелеу және Преобразования панелін ашу (тышқанның оң жағын
Керек нүктеге айналу орталығын орнату;
Бұрылу бұрышын беру;
Басу арқылы айналдыру
Градиентті күйге келтіру:
Градиентті енгізу үшін, түс таңдап алу және опцияны
Текстпен жұмыс:
“Текст” инструментін іске қосу, текстті теру, керекті жерге апару,
Тест:
Компьютерлік графика –
Paint
а) векторлық графикалық редактор;
б) растрлық графикалық редактор;
в) растрлық және векторлық графикаға үйлестірілген редактор.
3) Macromedia Flash –
а) векторлық графикалық редактор;
б) растрлық графикалық редактор
в) растрлық және векторлық графикаға үйлестірілген редактор.
4) Macromedia Flash инструменттері –
а) «Увеличитель»;
б) «Карандаш»;
в) «Кисть»;
г) «Ручка;
д) «Переместитель»;
е) «Указатель»;
ж) «Кисть»;
з) «Овал»;
и) «Наполнитель»;
к) «Прямоугольник»;
л) «Свободное преобразование»;
м) «Тряпка».
5) Растрлық графикалық редактор –
6) Графикалық редактор –
7) «Указателя» опциі:
а) собрать;
б) сгладить;
в) объединить;
г) выпрямить.
8) «Свободного преобразования» опциі:
а) смешать;
б) масштаб (размер);
в) поворот, наклон;
г) оболочка.
9) Векторлық графикалық редактор –
10) «Карандаш» опциі:
а) сгладить;
б) чернила;
в) преобразовать;
г) выпрямить.
11) Macromedia Flash программасын іске қосу -
12) Градиентті күйге келтіру –
1.3 Жадынама №3.
Shape Tweening анимациясын қолдану алгоритмі
Кілттік кадр бастапқы бейнесін салу.
Тышқанның сол жақ батырмасы арқылы n –кадрына шерту және
Объектінің бастапқы кадрын жою және анимацияның ақырғы бейнесін салу.
Бастапқы және ақырғы кадр ортасына тышқанның оң жағын басу
Enter батырмасын көру үшін басыңыз, экранда толығымен көру
1.4 Жадынама №4.
Montion Tweening анимациясын қолдану алгоритмі
Бірінші кілттік кадрда траектория бойымен жылжитын объектіні салу;
Тышқанның сол жақ батырмасы арқылы n –кадрына шерту және
Жаңа слой қосу, бірінші кадрды белсенді ету;
«Карандаш» арқылы қозғалыс траекториясын салу;
«Указателем» арқылы объектті ерекшелеу, бірінші кадрға апару;
Бірінші кадрдағы бірінші слойға тышқанның оң жағын басып «Создать
1.5 Жадынама № 5.
8 сынып. №3 сабақ тапсырмасына нұсқау:
1–слой – «Рамка»файлынан рамка қолдану немесе «Рамка1», рамкаға фон
2, 3, 4 слой – «Ель1» суретін файлдан
5 слой – «ДедМорСнег» файлынан шаршаның суретін көшіріп алу;
6 слой – «ДедМорСнег» файлынан ақшақар суретін көшіріп алу;
7 слой - Shape Tweening анимациясын қолдану және
8 слой – Montion Tweening анимациясын қолдану және «ДедМорСнег»
9 слой –Shape Tweening анимациясын қолдану арқылы қардың жаууын
1.6 Жадынама № 6.
Практикалық жұмысқа нұсқау:
Бірінші слойда фонды салу;
Жапырақ суретін салу, градиентті қолдану арқылы құю;
«Свободное преобразование» инструментін қолдану және «Указателя» арқылы көшіру, бұтақтың
Үшінші слойға бұтақтарға сәйкес жидектер суретін салу;
Төртінші слойда бұтақшалардың суретін салу;
Бесінші слойға файлдан құстың суретің алып қою.
Қосымша №2
7-сыныпта оқытылатын «Paint-графикалық редакторы» тақырыбына арналған электрондық оқулық үзінділері.
1-сурет. Тақырып.
2-сурет. Мазмұны, теориялық мағлұмат.
3-сурет.
4-сурет.
5-сурет
6-сурет
7-сурет
8-сурет
9-сурет
10-сурет
11-сурет
61





Скачать


zharar.kz