Локомотивтің механикалық жұмысы

Скачать



Кіріспе........................................................................
Негізгі бөлім
1. АҚ ҰК «Қазақстан Темір Жолы» Көкшетау-1
Жол бөлімінің мінездемесі........................................
1.2 Станцияның эксплуатациялық жұмысының мінездемесі....................................
1.3 Станция жұмысын оперативты қолма қол жоспарлау...................
1.4 Жалпы бап.................................................................
1.4.1 Пойыз диспетчерінің міндеттері................................................
1.4.2 Атқарған қозғалыс туралы графикте нұсқау беріледі..................................
2. Маневрлік жұмысты ұйымдастыру..............................................
2.1 Телімдегі поездардың қозғалысын ұйымдастыру......................................
2.2 Вагон ағынын ұйымдастыру......................................
2.2.1 Вагон ағындарын ұйымдастыру жүйесі...................................... 2.2.2 Участкедегі вагондардың
2.2.3 Пойыздар және вогондармен техникалық
операцияларды нормалау.................................................
2.3 Маневрлерді басқару..................................................
3.Ауыр гидрометиорологиялық жағдайлар Туындағандағы поезд қозғалыстарын ұйымдастыру..........................................................
3.1 «Толаскез» мерзімінді поездардың қозғалысының ұйамдастырылуы.......
3.2 Телемдегі қар тоқтату реті.......................................
Поездар қозғалысының қауіпсіздігін қантамасыз ету.......................................
4.Тиімді тасмалдауды ұйымдастыру..................................................
4.1 Құрама пойыздардың санын анықтау.................................
4.2 Жергілікті жүкті орналастыру бойынша аралық стансаларға қызмет көрсету
4.3 Аралық стансаларында құрама пойыздармен маневрлік жұмыстарын орындауға уақыт
4.3.1 Жергілікті жұмыс графигінің тәуліктік жоспарын құру.......................
4.3.2 Пойыздар қозғалысының кестесі және оның көрсеткіштерін
анықтау...........................................................................
4.3.3 Пойыздар қоғалысының графигіне ПТЭ талаптары және
4.4 Ең қиын айдалымда пойыздарды өткізудің тиімді нұсқасын таңдау...........................
қабілетін есептеу.....................................................................
4.2 Жергілікті жүкті орналастыру бойынша аралық стансаларға
қызмет көрсету бойынша схемасын анықтау.........................
4.4.3Жол бөлімшесінің пайдалану жұмысының техникалық
нормаларын есептеу..................................................
5.Экономикалық есептеулер...........................................
Еңбекті және техникалық қауіпсіздікті қорғау ..............................
Пайдаланған әдебиеттер тізімі…………………………………………………..
\
Қысқартылған сөздер тізімі
ЖЖГ – Жергілікті жұмыс графигі
ТЖГ – Тәуліктік жоспар графигі
ҚҚ – Қозғалыс графигі
ТБ – Тағыда басқалар
АЖБ – Автоматтандырылған жүйемен басқару
ЭО – Электорлық орталық
ЖРБ – Жергілікті радио байланыс
ТСО –Техникалық станция орталығы
ТЖП – Техникалық жүмыс паркі
ЖА – Жол аралық
ЭЖ – Электірмен жабдықталған
СЖД – Сумен жабдықталған дисстанциясы
ТЖА – Техникалық жүмыс актісі
Ф – Форма
ТБП – Техникалық байқау пунктісі
Кіріспе
Қазақстан экономикасының географиялық орналасуына және шикізаттық бағытына байланысты
Қазақстан Республикасы 2008-2009жж.статистикалық Агенттіктің мәліметтері бойынша көліктің барлық
Қазақстан Республикасы Еуразия ортасында орналаса отырып маңызды транзиттік қорға
Осы маршрут бойынша жүк тасымалдануы 20-25 күн алады,ал Транссібір
Қазақстан Республикасының магистральдық темір жолдарының жалпы ұзындығы 13,2 мың
Темір жол көлігінің тұрақты және тиімді жұмысы экономиканың тұрақтылығын,
Елімізде өткізілетін реформалар теміржолшылардың тұрақты жұмысына әсер етпей қоймайды.
Барлығы 850 станса бар, оның 361 жүк және коммерциялық
АҚ ҰК «Қазақстан Темір Жолы» 1860 локомотиві бар,
1998 ж.17 мамырында еліміздің шығысында құрылыс басталды, ал 2001
Екі станса арасында жолаушылар пойыздарының вагондық-жылдамдық қозғалысына дайындық жүргізілуде.2008ж.
Елімізде локомотив және вагондарды түгелдей жөндеуден өткізу ұйымдастырылуда, өз
1999 ж.аяғынан бастап жалпы елімізде және теміржолдағы тасымалдаудағы экономика
2008 ж. АҚ ҰК«Қазақстан Темір Жолы» жұмысының кейбір
ЕPl =134.3 млрд.км; пор=62%;Sб=243 км/тәул.
ЕAl=10.4 млрд. пасс/км; Un=165.1 млн./км; ЕА=16,1 млн./пасс;
W=8644 т.км; Рg=57,9 тонн/вагон; Рс=64,4 тонн/вагон;
Бар.=5,42 тәул; м=3,41 тәул; t mex=5.65 сағ; V уч.=41,23
Тасымалдау дың ең жақсы бөлімшелері қызмет көрсетуде жақсы
Нарықтық экономика жағдайында , жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ету үшін
2001ж. 4 маусымында үкімет «2001-2005 ж.Қазақстан темір жолдарының реструктуризация
2001 ж.желтоқсан айында ,3 кезеңге бөлінген «Темір жол көлігі
«Қазақстан Темір Жолы» Ұлттық компаниясы, басшысы Компания Президенті.
Қазіргі уақытта компания құрамында 12 тасымалдау бөлімшесі бар.Олар ЖЖГ
Осы дипломдық жобаның мақсаты- тасымалдау бөлімшелерінің тиімді қызмет көрсету
Тасымалдау бөлімшесінің қызмет көрсету жұмысының негізі-ЖЖГ, маңызды нормативтік-техникалық құжат.Бұл
Дипломдық жобаның мақсаты-бөлімшенің жергілікті жұмысыныңы жоғары сапалы түрде ұйымдастырылуы,
1 АҚ ҰК «Қазақстан Темір Жолы» Көкшетау-1
1.1 Жол бөлімінің мінездемесі
Жол бөлімі темір жол көлігінің негізгі желілік кәсіпорны болып
Көкшетау-1 станциясы өзінің негізгі атқаратын жұмысы мен жұмысының өзгешелігі
Көкшетау-Петропавл саласы екі жақ жолды автоблокировкамен жабдықталған, тепловоз күшімен
Көкшетау-Астана саласы жұп және тақ жолдары, бір жақ жолды
Көкшетау-Васильковка жер аралығы – екі жақ жолды автоблокировкамен жабдықталған
Көкшетау-Қызылту саласы екі жолды автоблокировкамен жабдықталған тепловоз күшімен қызмет
Көкшетау-1- Көкшетау-2 жер аралығы екі жолды автоблокировкамен жабдықталған, тепловоз
Поезд құрамын тарату және тіркеу үшін станцияның тақ
Сұрыптау төбешігі КПН-5 бәсеңдетуші вагондарымен жабдықталған. 1-ші тоқтатушы
Төбешік посты мен ЭО посты станцияларында маршруты-релейлді орталықтандыру шығыр
Электрлік орталықтандыру жолдардың автоматы өзінен өзі блокадалау барлық қатысты
ЭО постында поездар ЖР ЗМ радио байланысымен жабдықталған.
Төбешік кезекшісінің бөлмесінде маневрлі локомотивтермен байланыс үшін ЭО постында,
поездарды тіркеуші мен маневрлі лакомативтердің машинисты, станцияның кезекшісі, төбешік
Станцияның кезекшісі, төбешік кезекшісі, 2-ші маневрлі мұнараның деспечері,
Төбешік кезекшісі, маневрлі диспечері, қабылдап-өткізушілер басшысы арасымен
Жүк тасымалдау құжаттарын қабылдау үшін станцияның тақ мойынында қабылдау
Станциядағы маневрлі жұмыстарды ұйымдастыру үшін 3 ТЭМ-2 сериясының маневрлі
1.2Станцияның эксплуатациялық жұмысының мінездемесі
Жолаушылар поездын қабылдау, жөнелтуі мен вагондарың тіркеуі.
Жолаушылар мен жүк поездарының тепловоздарын электравоздарға, электравоздарын тепловоздарға айырбастау.
Транзитты жүк поездын қабылдау, жөнелтуі мен тіркеу.
Жүк поездарын қабылдау, жөнелтуі, тарату мен тіркеуі.
Вагондарды техникалық байқау мен жөндеуден өткізу.
Жүк тиеу мен жүк түсіру фронтынан вагондарды жинау, жіберу,
Жүк пен багаждарды тиеуі мен түсіруі.
Жолаушыларды отырғызуы мен түсіруі.
Чаглинка және Жаман-Ащи, Көкшетау–2 станциялардағы вагондарды жинау мен жолға
Маневрлі және поезд тепловоздарын жабдықтауды жүргізу.
Поездар мен вагондарды коммерциялық байқаудан өткізу.
Тасымалдауға қабылдау, өлшеу, жүк пен багажды сұрыптау.
Транзитты вагондар ағынын жұп және тақ жолдарға қайта
Транзитты ағынды қайта ыңғайлаусыз “А ” паркның 3-9 жолдарына
Техникалық ақауы бар поезд вагондар құрамдарын тіркеуден ағыту, кіріс
Станцияда орналасқан заттар:
жол аралық - ЖА (ПЧ)-15
Бас дистанция сигнал беру жабдығы мен байланыс
Электрмен жабдықтау дистанция – ЭЖ (ЭЧ)-6
Сумен жабдықтау дистанциясы – СЖД (ВОДЧ)
Өрт сөндіру поезды – ӨСП (ППП)
Вагондар ТЖП (ПТО) – Бурабай курортының вагондар депосы
әскерлендірілген команда
Линиядағы полиция
Айналмалы эксплуатациялық локомотивтер депосы жолаушылар поезды мен жүк тасымалдау
Станцияның орталық және тақ мойындарында вагондарды техникалық байқау пунктінде
1.3 Станция жұмысын оперативты қолма қол жоспарлау
Станция жұмысын оперативты түрде жоспарлау - поездарды қабылдау, поезд
ЭЕМ (ЭВМ) жолымен алынған алдын ала мәлімет негізінде, жүк
Бір күннің оперативты жоспарында арнайы бөліммен жергілікті жұмыс жоспары
Маневрлі диспечерге тапсырылған ауысу жоспары барлық кезекшілікке шыққан жұмысшыларға
1.4 Жалпы бап
Мемлекет қажеттіліктерін толық қанағаттандыру мақсатында, шаруашылық субъекттері мен халықты
Пойыздардың қозғалыс басшылықтың диспетчерлік жүйесі – эксплуатациялық және жүк
Диспетчерлік орталықта бір қолбасшы қолында басшылық жұмысын едәуір полигонда
Пойыздық диспетчер кезекшілік уақытында пойыз қозғалыстардың жеке қолбасшысы пайда
1.4.1 Пойыз диспетчерінің міндеттері
пойыз қозғалысының графигін орындауды, эксплуатациялық және жүк таситын жұмыстың
пойыз қозғалысын дұрыс ұйымдастыру қауіпсіздікті, қозғалыстың тапсырмаған мөлшерлерді, көліктің
станциялардың жұмысын тексеру, тапсырмаларды орындау және пойыздардың кету қозғалыс
пойыздар қозғалыс туралы станциялардың кезекшілерге, ал қажеттілік болса пойыздық
Пойыз диспетчері өз жұмысында станциялардың ТЖА, ұзындық жоғары
Пойыз диспетчері кезекшілік процесінде атқарған қозғалыс графигін жетектейді, бұл
1.4.2 Атқарған қозғалыс туралы графикте нұсқау беріледі
Пойыздардың және пойыз локомотивтерінің нөмірлері, машинисттердің аты -жөні, пойыздың
пойыздардың келу, кету уақыты станция бөлімінде;
локомотивтер пайдалану туралы мәліметтер;
тәуліктің белгіленген станциялардың жүк машинасын және пойыздың
жеке вагондардың топтарымен немесе құрамымен аралық станциялардың қабылдау және
Жылдамдықты азайтуды талап ететін әрекеттегі ескертулер;
Пойыздың дұрыс емес жолмен қозғалысы;
Пойыздың диспетчері пойыздардың қозғалыс учаскесінде барлық бұйрықтары станциялардың кезекшілерге
ашылу және жабылу немесе озып өтулер жеке жолдар туралы;
екі жолдық қозғалыстан біржолды асу және екі жолдың қозғалысын
біреуден басқа сигнализация құрал және байланыс асу туралы;
пойыздың дұрыс емес жолмен кету туралы;
үлкен және қауіпті жүкті пойыздар туралы;
жолаушылық, пошталық және жүктік пойыздар жолдың бұл территорияларға техникалық
графикті ұстанатын пойыздарды белгілеу, олардың реті өзгеруі туралы;
кеміген жолаушылық пойыздардың реті туралы;
басқа жарлықтардың тіркеуі, пойыздардың қозғаласы учаскесіне байланысты, пойыздық диспетчердің
2 Маневрлік жұмысты ұйымдастыру
2.1 Телімдегі поездардың қозғалысын ұйымдастыру
Поезд диспетчерінің басты мақсаты-поездардың кесте бойынша қозғалуын қамтамасыз ету,
Кезекшілікке шықпастан бұрын, жоспарлық кеңесте поездың диспетчері бір ауысымдық
-Ақмола, Кокшетау станцияларының түйінші бойынша телімнен кетіп келетің
-вагондар ды тапсыру және жию бойынша реттеуші
-әр телімнің станциясындағы тиеу мен түсірудің көлемі.
-телімдегі нақты жағдайдан шыққан қосымша тапсырмалар.
Кезекшілікке шыққан поезд диспетчері телімдегі поездардың телімдегі
Ауысымдағы жоспарының сәтті өтуі үшін телім дисептчері 4-6 сағаттық
Ағымдық жоспарлауды жүзеге асырмастан бұрын диспетчер қолайсыз жағдайларды, яғни
Кестеге жасалған қозғалыстарды салу үшін диспетчер біріншіден әр
Поездардың телімдегі жағдайын уақытпен ескере отыра, жасалған жоспарды
ДПКС кірме жолы ЭО-қа қосылған №17 бағыттамалы бұрма
Бірқалыпты тапсыру өлшемі 2 ваганнан, маневрлік жылжу жылдамдығы
Кірме жолы №6 сақтандарғыш тұйығымен жабдықталып, темір жолдың құрастырушылар
Вагондарды бекіту реті мен маневрлік жұмысты атқару жолдардың
Электровоздан басқа кірме жолдардың станцияларына телімдегі
Кезекшілікті тапсырып отырған поезд диспетчерінің жасалған қазғалыстар бар
Кезекшілікті тапсырып отырған диспетчер міндетті түрде сол аралықта жасалған
Жоспар бағыты бойынша құрамының орналасуы, вогондар
Тәуліктік жоспар-кесте негізінде есептеледі:
1.вогондардың элементтер бойынша бос тұруы;
2.маневрлік локомотивтерінің өндірімі мен жұмысты ұйымдастру үшін
олардың қажеттілігі;
3. жүк фронтарын жүктеу және олардың
4. вогондарды қою мен алып тастау кестесі;
5. станса элементтерінің жүктелінуі мен тар орындары анықтау.
2.2 Вагон ағынын ұйымдастыру
Қозғалысты ұйымдастырудың негізгі мақсаттарының бірі – темір жол бағыттарымен
Жол желісінде 7100-ден астам жүк қабылдау және жүк
2.2.1 Вагон ағындарын ұйымдастыру жүйесі
Вагон ағынын ұйымдастыру жүйесі тиімді жолдар және олардың желі
Пойыздардағы вагондардын ағынын ұйымдастырудың тиімді нұсқаларын таңдауда, яғни желі
Вагондар ағынын ұйымдастыру жүйесі пойыздардың қалыптасу шарттары, қозғалыс қашықтығы,
Жүк тасымалдау тегі және қашықтыққа жүру қабілетіне қарай жүк
Жүрдек және жедел – салмағы әдеттегі пойыздардың салмағынан әлдеқайда
Өткінші – кемдегенде бір техникалық (телімінде немесе іріктеуші) бекеттерден
Телімдік– бір телім бойынша қалыптастырусыз жүретін пойыздар.
Құрама –телімнең ажырату пунктерінде вагондар ажыратылатын не тіркелетін пойыздар.
Құрама-телімдік – бір телімнен ажырату пунктерінде жұмыс істеп басқа
Шақыру – іріктеу немесе телімдік бекеттерден аралық бекеттерге вагондар
Тапсырыс беруші – темір жол торабының бекеттері аралығында жүретін
Жүк пойыздарының құрамындағы вагондардың орналасуына байланысты былай бөлінеді: бір
Бөлімше бойынша вагондарды қабылдау және жөнелту тізімдемесі
Кесте-2.1
Түйіс станцияларының атауы Вагондарды қабылдау Вагондарды тапсыру
Жүктелген Бос Қорыт. Жүктелген Бос Қорыт.
Т 1660 520 2180 1425 755 2180 4360
Ф 1390 890 2280 1680 600 2280 4560
Ш 555 100 655 540 115 655 1310
Барлығы
3605 1510 5115 3645 1470 5115 10230
10230
2.2.2 Телімдегі вагондардың техникалық байқау тәртібі.
Телімдік немесе аралық станцияларда тиеуге ұсынылатын барлық вагондарды
Ақмола – Көкшетау участкесінде – техникалық байқау пункті
ТБП бақылау пункті – Төңкеріс, Шорьанды, Ақ-көл, Макинка бекеттерінде
Вагондарды байқау:
ТБП Ақмола бекеті – өзі үшін және Ақ-көл бекетіне
ТБП Бурабай курорты бекеті- өзі үшін және жұп бағытта
Вагондарды жүк тиеуге дайындау пункттері мен ТБП , кейбір
Дайындау пукттерінде немесе ТБП, КТБП орналасқан бекеттер бойынша кезекшілер
Тексеруші жүк тиеуге жарайтын вагондарды ф.ВУ-36 хабарландыруын пайдалана отырып
Учаскедегі жүк жұмыстарын ұйымдастыру
Белгіленген бекеттер бойынша жергілікті жүктермен вагондарды тарату және оларды
Маневрлі локомотивтер қызмет етеді:
Ақмола бекеті – ОП-39 локомотиві;
Ақ-көл бекеті – Шортанды және Төңкеріс бекеттері локомотиві;
Макинка бекеті –Елтай бекеті локомотиві;
Бурабай курорты – Жасыл және Жамантұз бекеттері локомотиві;
Ауысымның басында поезд диспетчері кезекшіден жергілікті жүкті тарату бойынша
Ұн, астық тиелген бос жабық вагондар телімдерге Анар,Есіл бекеттеріндегі
Кезекшінің көрсетуі бойынша бөлімшелер бойынша тиеуге дайындаған вагондар тиеу
Телімдік және тірек бекеттердегі маневрлі локомотивтер мен диспетчерлік локомотивтердің
Құрама пойздардың жұмысына рұқсаттамасы бар машинистер мен оларды басқарудың
Телімдердің барлық бекеттерінде астық және басқа да жүктерді жыл
Жүк құжаттарын рәсімдеу мен жүк операцияларымен вагондарды жинау және
ОП-39- Ақмола бекетін қабылдап өткізу, Ақмола бекетінің тауарлы кассасының
Төңкеріс бекеті – Шортанды бекетінің тауарлы кассасы және қабылдап
Шортанды бекеті- Өз бекеттерінің тауарлы кассалары және қабылдап өткізушілер;
Ақ-көл, Макинка, Бурабай курорты бекеттері - Өз бекеттерінің тауарлы
Елтай бекеті – Макинка бекетінің тауарлы кассасы және қабылдап
Жасыл бекеті - Бурабай курорты бекетінің тауарлы кассасы және
Жамантұз бекеті - бекетінің тауарлы кассасы және қабылдап өткізушілер;
Учаскеде ұсынылатын жедел диспетчерлік реттеу тәсілдері
Жүкті жеткізу және вагондардың қозғалысын жеделдету бойынша:
- учаскенің басқарушы және аралық бекеттеріндегі вагондар мен жергілікті
- ұзындығы мен жоғары массалы поездар кестесінің үздіксіз тізбегі
- пойыздің телімдік массасына дейінгі тура пойыздармен тіркеме
- жүк операциясымен көрші бекеттерге локомотив топтары мен маневрлау;
- құрылғыларға технологиялық қызмет көрсету бойынша құрылыстар
- диспечтчерлік локомотивтердің, құрамалы поездардың телімдеріндегі жұмыс үрдісіндегі
- жергілікті жұмыстарға қызмет ететін, локомотивтер үшін пойыздың
2.2.3 Пойыздар және вогондармен техникалық операцияларды
Пойыздарды қабылдау, жөнелту, ажыратылу және құрылуы
Құрылу және ажырату уақыттарының нормалары маневрлік
Темір жол желісінің өткізу мүмкіндігі деп, жан-жақты техникалық жабдықталған
Өткізу мүмкіндігі темір жол желісінің тасымалдау қуаттылығын белгілейді және
Жолаушылардың қозғалысы үшін арналған телімдердің өткізу мүмкіндіктерін жолаушы тасымалдау
Паралель және паралель емес кестелердің де өткізу мүмкіндігі есептеледі.
Қолма-қол өткізу мүмкіндігі деп - іргелі жөндеу жұмыстарын қажет
Жобалық өткізу мүмккіндігі деп – техникалық жабдықтау бойынша құрылыс
Ал, қажетті өткізу мүмкіндігі деп - әр нақты бағытқа
2.3 Маневрлеуді басқару
Моневрлерді локомотив қозғалысын бір жұмысшы
Маневрлік қозғалыстар кезінде стрелкаларды маневрлердің
Маневрлік жұмыстың көлемі ірі болған жағдайда станса
Телім бойынша пойыздардың рұқсаттамасын онда болған пойыздардың ішінен соңғыларының
- жүріс уақытының диференциясы бойынша (пойыздың массасына байланысты)
- жүргіншілер поезінен кейінгі жоғары жылдамдықты жеңіл
- бағдаршамнын жасыл шамдарына синхронды үздіксіз қозғалыспен қамтамассыз
- локомотив бригадаларына телім бойынша әр пойыздің рұқсаттамаларының жағдайлары
- «пойыздарда емес» жеке локомотивтермен жылдамдықты шектеуді талап
- диспетчерлік және резервтегі локомотивтермен, аралық маневрлармен демеулік
- жеке локомотивтердің жедел рұқсаттамасы;
- түйіскен жүйелердегі тұрақты күштіұстап тұру мақсатында ауыр
- ағымдағы жылдың, кварталдың, айдың басынан арта түскен
3. Ауыр гидрометиорологиялық жағдайлар туындағандағы поезд қозғалыстарын ұйымдастыру.
3.1 «Толаскез» мерзімінді поездардың қозғалысының
«Толаскез» уақытында атқаралатын жұмыстарға мыналар жатады: жолды. Негізгі ж/е
«Толаскез» уақытына сәйкес, поездар қозғалысының үзілісін ж/е
«Толаскез» уақытында поезд қозғалы ітарын реттеу келесілерді
-«Толаскез» уақытына дейінгі поезд қозғаластырының концентрациясын
-поездың қалған бөлігі үшін жолдың нақты қозғылысын қамтамасыз
-«Толаскез» уақытынан соң локомотивтердың қарқында қозғалуы ушін
Өзіндік дайындық жұмыстарына байланыста, вагон ағындарын өткізу
4 сағатқа созылатын «толаскез» өкімі тасымалдау бөлімшесінің бастығының бұйрығымен
4 сағаттан асатын «толаскездің тәуліктік жоспарда жұмыс істеуіне рұқсатнаманы,
Тәуліктік жоспарға сәйкес «Толоскездіқ» берілуі тасымалдау бөлімшесінің бастығының
Қамтамасыз ететін кәсіпорын мекенжайларына телеграфтық бұйрықтармен рейімдееді
Бұйрықта жаалатын жұмыстың көлемі, «толаскез» ұзақтығы, көлемді және сапалы
«Толаскездіқ» ашылуына рұқсатнаманы тасымалдау бөлімшесінің бастығы, алдын ала, жұмыстық
Тасымалдау болішнен бастығының бұйрығына негізінде басты жолдардағы поезд қозғалысын
Шаруашылық поездардың қозғалысын айдау, маневрлік жұмыс және поезд қозғалыстарының
Айдау тәсілін қолдануды үдету мақсатында «толаскез» кезінде қалған екі
3.2 Телемдегі қар тоқтату реті
Дауылды жел, боран, кенеттен температураның төмендеуі сияқты ауа райының
Бұл тәртіп «қауіпті, қолайсыз және гидрометиорологиялық жағдайлардағы поездардың өту
Қармен күресу жұмыстарының ұйымдастырылуы негізінде, жылда. Әзірленіп тасымалдау бөлімшесінің
Қар тоқтату қауырт жоспары келесіні ескереді.
-Қысқы мерзімдегі кадрлар мен шаруашылық жұмыстарын пайдаланудың қауырт штабының
-тасымалдау бөлімшесінің станциялары мен телімнің аса қауіпті жерлері.
-қозғалыс жылд-н қажет етеін ж/ автотерб-ге ұшыраған телімнің тізбегі
-қартазалағыш техникасының схемада орналасуы.
-пневмоүрленелі орталықтандырылған бағыттамалары бар станциялар тізбегі.
-Қарды тоқтату жұмыстарын тепловоздармен қамтамасыз ету жоспары.
-автотранспорт жәнебульдозерлердің турақтану схемасы.
-поездардың тұрақтануына тыйым салынған бөлек пунктер мен жолдардың тізбегі.
-жұмыс күштерін тасымалдау бөлімшесінің жабу схемасы.
-локомотив шаруашылығының жұмысының ұйымдастырылуы.
-түйіспе желісін қалпына келтіру жұмыстарын ұйындастырады.
-құралдарды қалпына келтіру әрекетін жоспарлады.
-шаруашылық сигнал беру және байланыс жұмыстарын ұйымдастырады.
-жүк шаруашылық жұмыстары ұйымдастырады.
-қармен күресу мерзімі кезінде жолаушы поездардың қозғалысын қамтамасыз етеді.
-ДГП «Желдорснаб» филиалының әрекет ету жоспары.
-Ақмола станциясында сұрыптау жұмыстары тоқтатылған кездегі сұлба өзгерісінің нәтижесінде
Бөлімдегі қартазалағыш техникалардың орналасуы:
Ақмола станциясы – 3 қартазалағыш машина СМ-2,
2 қартазалағыш СДП және СПДМ.
1 роторлы қартазалағыш.
Ақ-Көл станциясы - қартазалағыш СДП және СПДМ.
К-Бурабай станциясы – 2 қар жинайтын машина СМ-2,
2 қартазалағыш СДП және СПДМ.
Көкшетау станциясы – 2 қар жинайтын машина СМ-2,
1 қартазалағыш СДП және СПДМ.
Жұмысты орындауды ұйымдастыру үшін, жасалған жоспарға сәйкес, және қабылданған
Жол дистанциясының басшысы жол шеберлерінің және бригадирлерінің хабарлауымен, және
Жол аралығын қардың алуы кезінде және оны локомоив бригадасы
Әр жолдың арақашықтығында үлкен станцияларда алдын ала өздерінің учаскелерін
Станциядағы қармен күресу оперативті басшылығы станция басшысының және дистанциялық
Біріккен Диспетчерлік орталық басшылығында оперативті қармен күресу жоспары бөлім
Боран кезінде поездарды қалдыруға болмайтын болек пунктер:
ОП – 39 жолдары – 4,6.
Төңкеріс ст. 1,2,4 – жолдары.
Шортанды ст. 2,4,6 – жолдары.
Ак-көл ст. 3,5,1,9,11,13 – жолдар.
Елтай ст. 3,4,5 – жолдар.
Макинка ст. 4,5,5,7 – жолдар.
Жасыл ст. 4 – жол.
Жамантұз ст. 3,4,5 – жол.
3.3 Поездар қозғалысының қауіпсіздігін қантамасыз ету.
Поездардың қауіпсіздігін қантамасыз етуде ерекше жауапкершілік поезд диспетчеріне жүктеледі.
Поездың диспетчері техникалық мінездемелерді білуі керек, және поезд –
Поезд диспетчері өзінің кезекшілігі барысында поездарды қабылдап алуына, жөнелтілуіне,
Ең басты шарт қозғалыс қауіпсіздігін қантамасыз ету болғандықтан, поезд
Электроэнергияның электрлік орталықтандыру құрылғыларының бұзылу себебі болып электр желілерінің
ЭЦ құрылғылары негізгі және резервті қорлардан басқа электроэнергиясының түсуімен
Кету және жақындау телімдерін бос емес орындар көрсетеді, стрелкалар
Станса кезекшісі:
құрылғылар қорының жоғалуы туралы, маршрутты дайындау үшін курбельдерді алғаны
пойызды қабылдау, жөнелтуден бұрын жоғарыда аталған жұмысшылар қабылдау жолында,
4 Тиімді тасмалдауды ұйымдастыру
4.1 Құрама пойыздардың санын анықтау
Жергілікті вагон ағымдарының диаграммасының негізінде қозғалыс бағыттары бойынша құрама
Жұп бағытында :
(4.1.1)
Тақ бағытында:
Бұнда: n макс –тақ және
m cб –құрама пойыздардың құрамындағы вагондар саны
У-Т телімінде
У-Ф телімінде
У-Ш телімінде
Жергілікті жүкті орналастыру бойынша аралық стансаларға қызмет көрсету бойынша
Жергілікті жүкті орналастыру бойынша аралық стансаларға қызмет көрсету бойынша
А.Әр стансада созылмалы маневрлік жұмыспен,маневрлік локомотивпен құрама пойыздармен стансаларға
Б.Диспечерлік локомотивпен бірлесе тірек стансаларының жұмысымен құрама пойыздарымен стансаларға
Тірек стансасы ретінде 26 стансасы алынады , себебі олардың
Аралық стансаларға қызмет көрсету сызбасы
Сызба 4.1.1
22
У 22
диспетчер локомотивінің жұмысы
вогондарды тіркеу ажырату телімі
Аралық стансаларында құрама пойыздармен маневрлік жұмыстарын орындауға уақыт нормасын
Маневрлік жұмыстарын орындауға уақыт нормасын есептеу келесі формула бойынша
Тсб=5,59+0,24*m пр+0,2-m отц
Бұнда: m пр.-
m отц- тіркеуден шығарылатын вагондар саны
Тсб=5,59+0,24*10+0,2*10=10мин.
Бір локомотивпен маневрлік жұмыс кезінде құрама пойыздарды өңдеу
Кесте-4.1.1
Операциялар
0
ДСП пойызының келуі және
Бас кондукт.пойыз құрамы тур. баяндауы 2
Вагон. тиеуден шығару және көрс.маневрлері
Вагонд.техн.тексерілуі
Бас кондуктордың контораға өтуі
5
Автотормоздарды тексеру, пойыздық локом.тіркеу
10
Бас кондуктордың жөнелту пойызына өтуі
5
Пойыз тұруын жалпы ұзақт.
22
Жергілікті жұмыс графигінің тәуліктік жоспарын құру
Жергілікті жұмыстың графигі –тәуліктік жоспар екі нұсқада құрастырылады, салыстыру
Телімдегі пойыздардың рационалды сызбасын таңдаймыз
Сызба 4.1.2
n1+n4>n2+n3
У n1
Сақталады
Ш
Сызба 4.1.3
У n4
п4+п1>п2+п3
Ф n2
Егер құрама пойызда жергілікті вагондар саны «У»телімінің соңғы стансасынан
Сызба 4.1.4
У
ф
т
с
р
Ш
Сызба 4.1.5
У
о
м
л
к
п
Ф
Телім арасындағы вогон алмасуы 4.1.3, 4.1.4 сызбасында көрсетілген, вогондардын
Кесте 4.1.2
Аралықтелімдер Поездің келу нөмірі Поездің келу уақыты Вогондар саны
У – Ф Телімі
О 3003 3.40 5 3004 20.07 5 16.27 82,3
3004 19.42 15 3004 20.07 5 24.25 122,1
3003 4.05 10 8.23 83,8
М 3003 5.32 10 3004 18.15 10 12.43 127,2
3004 17.50 10 3003 5.57 10 12.07 121,2
Л 3003 7.28 5 3004 16.19 5 8.51 44,3
3004 15.54 10 3003 7.53 5 15.59 79,9
3004 16.19 5 24.25 122,1
К 3003 8.26 10 3004 15.21 10 6.55 69,2
3004 14.56 10 3004 15,21 10 24.25 244,2
Бар.
1096,3
У– Ш Телімі
Ф 3001 8.25 -5 3002 19.30 5 11.05 55,4
3002 19.05 -15 3001 8.50 10 13.45 137,5
3002 19.30 5 24,25 122,1
Т 3001 9.18
3002 20.21 5 11.03 55,3
3002 19.56 5 3001 9.43 5 13.47 68,9
3001 9.18 5 3001 9.43 5 24.25 122,1
С 3001 11.01 10 3002 22.00 10 10.59 109,8
3002 21.35 5 3001 11.26 5 13.51 69,25
р 3001 11.49 5 3002 22.52 5 11.03 55,25
3002 22.27 10 3001 12.14 5 13.47 68,9
3002 22.52 5 24,25 122,1
Бар.
986,6
Пойыздар қозғалысының кестесі және оның көрсеткіштерін анықтау
Қозғалыс графигі стандарт бойынша құрылады , ол 0 сағатынан
Өткізілімдік қабілет мөлшерге сай болмаса (75% кем ) айдалымнан
4.2 Пойыздар қоғалысының графигіне ПТЭ талаптары және
Темір жол көлігінде пойыздар қозғалысының кестесі темір жолдағы
Телімнің өткізу қабілетің анықтау
Телімнің өткізу қабілеті ең қыйын айналымды анықтайды У-Ш. Ең
У.Ш – теліміндегі ең қыйын айналымды анықтау кестесі
Кесте 4.2.1
Айналым Поездар жүру уақыты Қозғалыс уақыты
Тақ Жұп
У-22
22-23
23-24
24-25
25-26
26-27
27-28
28-29
29-Ш 17
18
17
17
19
13
18
17
15 16
19
16
17
20
14
19
18
33
37
33
34
39
27
37
35
29
Ең қыйын айналымдар 25-26 айналымдар болып табылады өйткені
4.4 Ең қиын айдалымда пойыздарды өткізудің тиімді схемасын таңдау
Пойыз жүрісі кезінде қиын айдалымға жіберілетің схемасы
Сызба 4.2.1
25
26
Тайд
Тайд=tч+tн+lнп+lнп+2tз
Бұнда : tч - жұп пойызының жүру уақыты;
tн - тақ пойызының жүру уақыты;
lнп- әр түрлі уақытта келу интервалы ;
tб.- жүрісті баяулату уақыты;
T пер=19+20+4+4+2*1=49мин.
Пойыз қиын айналымнан жүріс кезінде өткізілетің схемасы
Сызба 4.2.2
25
26
Т айн.
Тайн.=tч+tн+Lск+Lск+2tр.
Бұнда:
tр- жылдамдық алуға берілетін уақыт
Т айн.=19+20+2+2+2*1=45мин.
Қиын айналымға жақын екі бөлек айналым арқылы өтетін жұп
.
Сызба 4.2.3
25
26
Т айн.
Т айн.= tч+ tн+L ск+t нп+t з+t р
Т айн.=19+20+2+4+1+1=47мин
Қиын айналымға жақын екі бөлек айналым арқылы өтетін жұп
Сызба 4.2.4
25
26
Т айн.
Т айн. = tж+ tт+L ск+t нп+t з+t р
Тайн.=19+20+2+4+1+1=47мин
Т айн. =tч+tн+LскL+нпt+з+tр
Т айн. =19+20+2+4+1+1=47 мин.
Шектелетін айналым деп максималды кесте кезеңін атаймыз
У-Ш телімінде шектеулі айналым болып 25-26 айналым саналады.
Скале нұсқаларын салыстырсақ,2 скаладан пойыздарды өткізу кестенің максималды кезеңін
Т айн.=45 мин. Бұл кесте төсеу кезінде пайдаланылады..
Т айн.У-22=17+16+2+2+2*1=39мин.
Т айн.22-23=18+19+2+2+2*1=43мин.
Т айн.23-24=17+16+2+2+2*1=39мин.
Т айн.24-25=17+17+2+2+2*1=40мин.
Т айн.25-26=19+20+2+2+2*1=45мин.
Т айн.26-27=13+14+2+2+2*1=33мин.
Т айн.27-28=18+19+2+2+2*1=43мин.
Т айн.28-29=17+18+2+2+2*1=41мин.
Т айн.29-Ш=15+14+2+2+2*1=35мин.
Айналымдағы өткізілімділік қабілеті келесі формула бойнша анықталады:
(4.2.5)
Бұнда : tmex- техникалық терезеге арналған уақыт, мин.
а – кепілділік коэффициенті -0,89
Өткізу қабілетің санап диаграмада көрсету
Кесте 4.2.2
У-Т, У-Ф телімдерінің екі кезеңді айналымдарының өткізілімдік қабілетін есептеу
У-Т, У-Ф екі кезеңді телімдерінде және айналымдардағы
∙а
Бұнда : Т тер. – техникалық терезе , 120мин.
J – Пойыздар арасындағы интервал
а – кепілділік коэффициенті-о,а
N=N max-Е пас*Nпас-(Есб-1)*Nсб
Бұнда : N max-максималды өткізілімділік қабілеті;
Е жол.-түсіру коэффициенті, жолаушылар, қала маңылылық пойыздар пассажирских,
Е қр.-құрама пойыздарды түсіру коэффициенті, 3 қолданамыз;
N қр.- құрама пойыздар саны;
Nжұп У-Т=118-2*15-(3-1)*1=86 пойыздар жұбы
NтақУ-Т=118-2*15-(3-1)*1=86 пойыздар жұбы
Nжұп У-Т=118-2*14-(3-1)*1=88 пойыздар жұбы
N тақ У-Т=118-2*14-(3-1)*1=88 пойыздар жұбы
Nпотр=Nмр+N жол.
N жұп.потрУ-Т=86+15=101 пойыздар жұбы
Nтақ потрУ-Т=86+15=101 пойыздар жұбы
Nжұп потрУ-Т=88+14=102 пойыздар жұбы
N тақ потрУ-Т=88+14=102 пойыздар жұбы
Пойыздар қозғалысының көрсеткіш кестесін есептеу
Пойыздар қозғалысының кестесі құрылғаннан кейін көрсеткіштерін анықтаймыз:
- Орта техникалық жылдамдығын;
-Орта телімдік жылдамдығын;
-Телімдік жылдамдықтың коэффициентін
-Стансада транзиттік пойыздардың тұру уақытының орташа ұзақтығын;
-Көрсеткіштерді барлық телімдер бойынша анықтап, кесте құрамыз
-Кесте келесі тәртіп бойынша құрылады:
Белгілі бір телім алынады,кестеге негізгі депо стансасынан жөнелтілетін
У-Ш телімінен есептеу қорытындысы бойынша анықтаймыз кестеде көрсетілген
Кесте 4.2.3
Жұп бағыт Тақ бағыт
Пойыз № Ш жөнелт У келу Жолда
3002
2026
2002
2004
2006
2008
2010
2012
2014
1002
2016
2018
2020
1004
2022
2024
3404 2319
2332
011
048
139
320
451
637
850
938
1056
1213
1355
1234
1445
1916
1003 155
246
417
448
538
648
836
943
1519
1226
511
1651
1736
1948
356
1004
1306 236
314
406
400
354
328
345
306
629
248
1845
437
541
714
1311
1432
303 226
237
235
235
232
235
237
236
234
235
233
237
237
233
239
246
236 010
037
131
125
122
053
108
030
355
013
1542
201
104
441
1032
1146
027 160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160 3003
2023
2021
2025
2019
2017
2015
2013
2011
2009
2007 2005
2003
1003
2001
1005
3403 004
036
115
204
540
730
842
904
1150
1316
1406
1904
2138
1834
2307
2330
300 205
356
447
1836
922
2018
2240
1324
1430
1724
1620
2240
744
2130
124
214
602 201
320
332
1632
342
1248
1358
420
240
408
2614
336
1006
256
217
244
302 135
233
238
212
233
236
238
235
234
231
230
203
231
235
217
234
235 026
047
100
1420
109
1014
1126
145
006
137
2344
133
735
021
-
010
027 160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
160
104 46,05
2720
117,9
2720
4.3 У-Ш телмдерін тиімділігің есептеу
Құрамаларды ескере отырып телімдік жылдамдық жолдағы пойыз-километрін пойыз- сағатының
(4.3.1)
1. Пойыз сомаларын нәтижесін бөлуден шығатын техникалық жылдамдық, километрде
(4.3.2)
Телімдік жылдамдық коэффициенті телімдік жылдамдықты техникалық жылдамдыққа бөлуден
(4.3.3)
У-Т телімі бойынша
1. телімдік жылдамдық
2. техникалық жылдамдық
3. Телімдік жылдамдық коэффициенті
У-Ф телімі бойынша
1. Құрамаларды ескере отырып телімдік жылдамдық
2. Техникалық жылдамдық
3. Телімдік жылдамдық коэффициенті
Бөлім бойынша техникалық жылдамдылық тең:
Бөлім бойынша телімдік жылдамдылық тең:
Телімдік жылдамдылық коэффициенті тең:
Стансада локомотивтердің босқа тұруының қосымша кестесі
Кесте 4.3.1
Пойыз № Кету уақыты Ш телімінен Айналым бойынша
№ Келу уақыты Ш телімінен Босқа түру уақыты
3003 004
2023 036
2004 048 141
2021 115
2006 139 209
2025 204
2008 320 316
2019 540
2010 451 415
2017 730
2012 637 522
2015 842
2014 850 646
2013 904
1002 938 358
2011 1150
2016 1056 326
2009 1316
2018 1213 331
2007 1406
1004 1234 330
2005 1834
2020 1355 205
1003 1904
2022 1445 129
2003 2138
2024 1916 512
2001 2307
3002 2319 445
1005 2330
2026 2332 428
Барлығы
58,48
Локомотивтерді қолдану көрсеткіштерін келесі тәртіп бойынша қарастырамыз
1 Локомотивтің телімдік айналымы (сағатта) әр телім
(4.3.4)
Бұнда: tнег. у негізгі депо стансасында локомотивтің
tсм .бр-Т-У стансасында локомотивтің орташа болу уақыты, бригадалардың ауысуы
tауб- Ш айналым депосының стансасында локомотивтің орташа болу уақыты
Орта уақыт (сағ.)
(4.3.5)
2.Пойыздар жұбына локомотивтер қажеттілігінің коэффициенті:
(4.3.6)
3.(Мл)Қажеттілік локомотивтерінің пайдалану паркі әр телімге бөлек анықталады:
Мл=Кл*Nжүкт.;
Бұнда , Nжүкт.- телімдерде тәулігіне жүк пойыздарының жұбының саны
МлУ-Т=0,65*50=32,5лок;
МлУ-Ф=0,64*57=36,48лок;
МлУ-Ш=0,7*17=11,9лок;
Пойыздар алдындағы айналым
(4.3.8)
ENZ=ENZУ-Т+ENZУ-Ф+ENZУ-Ш=(Nнеч+Nxtn)*lучУ-Т+(Nнеч+Nчёт)lучУ- Ф+(Nнеч+Nчёт)lучУ-Ш
Бұнда , N-жұп және тақ бағытындағы пойыздар саны;
L –телім ұзындығы;
ENZ=(50+50)*280+(57+57)*260+(17+17)*160=63080км
Қосымша айналым
EMSвсп=EMSвспУ-Т + EMSвспУ-Ф+EMSвспУ-Ш=0 (4.3.9)
Сызық бойына айналым
EMS= ENZ+ЕМSвсп
EMS=63080+0=63080лок.км
Ортатәуліктік айналым
(4.3.11)
Локомативтердің ортақ саны
Мл жол=МлУ-Т+МлУ-Ф+МлУ-Ш;
Мл жол=35,2+36,48+11,9=80,88лок
5.Локомотивтің механикалық жұмысы
EPL брутто есептеу үшін қабылдаймыз Qгр=3200
Qбос.=m бос* бос
Qбос=52*25=1300тонны
Qном берілген мәліметтен есептейміз,оның құрамында жартысы жүк телген
уч Qном=2250 тонн сияқты қабылдаймыз
Qсб Qуниф, т.е1600 жартысына тең аламыз
Жол бөлімшесінің пайдалану жұмысының техникалық нормаларын есептеуПайдалану
1.Жол бөлімшесінің транзиті V тр.
2.Бөлімшеге түсіру бойынша әкелім V әкелім
3. Бөлімшеге және одан тыс әкелім және түсіру
4.Жергілікті хабарлаудағы тиеу Vжерг.
Техникалық стансалардан жөнелтілетін вагондар санын есептеу
Кесте 4.3.2
Наименование станций
Жөнелтетін вагондар саны
Жөнелтілген вагондардың жалпы саны
E V тех
Тақ бағытында Жұп бағытында
жүктелген бос Жуктелген бос
Всего
Соның ішінде Всего
Соның ішінде Всего
Соның ішінде Всего
Соның ішінде
Местное
Транзитное
Местное
Транзитное
Местное
Транзитное
Местное
Транзитное
У 4068
180 3888
1244
10
1233
4358
105
3353
1830
65 1765 11499
Жоспардың маңызды ұзақтығы-үш теміржолдық телімдердің ішінен бір Утехникалық
Келесі есептерді шығару үшін қабылдаймыз ( У стансасындағы жай
1. Өңделген транзит t=8
2. Өңдеусіз транзит t=1
3. Жергілікті t=16,2
Средний простой фактических вагонов на Техникалық стансалардағы вагондардың
(4.3.14)
Бұнда , EBтex- техникалық стансаларда вагон-сағаттарының, транзиттік вагондарының босқа
EBтex=Птрб/п*Птрс/п+ t трб/п* t трс/п
EBтex=9799*1+1700*8=23399 ваг/час.
Бөлімшеде жергілікті вагонның босқа тұру уақыты бір жүк операциясына
(4.3.16)
Бұнда: EBмуч –бөлімше телімдерінде вагон/сағаты жергілікті вагондарының босқа тұруын,аралық
EBмтех – техникалық стансаларда жергілікті вагондардың босқа тұруының вагон/сағаттары
EBмуч =Пнтех* t нте
EBмуч =360*8=2880ваг/сағ..
Вагон айналымы тең:
Вагондар жұмыс паркінің нормасы.
П= Q*U
П=0,6*4030=2418 ваг.
Вагондардың ортатәуліктік жүруі,S км/тәул..
(4.3.19)
5.Экономикалық есептеулер
10 тонна-километр неттоның өзіндік құны бір жылдық пайдалану шығыстарының
Тасымалдау көлеміне байланысты
Тасымалдау көлеміне байланысты емес
Байланысты шығындарды анықтау үшін жобада қарастырылған бөлімшенің пайдалану жұмыстарының
Вагондық – километрлер EnS= 2616880 ваг. км.
Жұмыс паркінің вагондық – сағаттары жалпы вагон-километрлерінің
EnS/Sб*24
Бұнда EnS - Вагондық
Sб - Вагонның орта тәуліктік жүруі
24 - Толық тәулік
2616880/1083*24=57991,8ваг/с..
Локомотивтік-километрлер EnS=63080 лок/км.
Инвентарлық паркінің локомотивтік сағаттары
МлУ-Т*24=32,5*24=780 лок/тәул.
МлУ-Ф*24=36,48*24=875,52 лок/тәул.
МлУ-Ш*24=11,9*24=285,6 лок/тәул..
Бөлімше бойынша 780+875,52+285,6=1941,12 лок.тәул.
Локомотивтік бригадалардың пойыздық бригада-сағаттарын сомасын құрама пойыздарды санамай
ENI Лок сб/Vуч*Ксм бр
Бұнда
Vуч - пойыздық бригада
Ксм бр - бригада ауысымы коэффициенті
45820/71,2*1,15=740,08 бр.ч.
Бригадо-сағаты пойызбен құрама пойыздарға қызмет көрсетеді
tтжол сб+tж жолдар сб+2п*2ст*tпр-сб
У-Т 4,05+4,12+2*2*0,5=10,17 бриг/сағ.
У-Ф 4,13+4,20+2*2*0,5=10,33 бриг/сағ.
У-Ш 3,03+3,02+2*2*0,5=8,05 бриг/сағ.
По отделению 10,17+10,33+8,05=28,55 бриг/сағ.
Тонно-километр брутто EPIбр=162798000
Пойыздар тартылымына кететің жанар жағар майының шығынын
EPIсб*0,0046*1,1
Бұнда EPI - Тонно-километр брутто
0,0046 - Пойыздар тартылымына кететің жанар майының шығынын
1,1 - шартты жанар майдың жалпы шығыны
162798000*0,0046*1,1=823757,8 кг/ткн. құрайды.
Жалпы пойыз-километр EPI=63080
Маневрлік жұмыс кезіндегі тепловоз-сағаттар
М теп*24=6*24=144 теп-сағ.
Жөнелтілген вагондар санын тиеуге тең қылып қабылдаймыз Uп=255 вагон
Жүк жөнелтпелердің санын тиеу нәтижесін коэффициент Ко=2,0-2,5 көбейту
Uп*Ко
Бұнда Uп - Жөнелтілген вагондар саны
Ко - тиеу нәтижесін коэффициент
255*2,5=637,5жүк.жөнелтпе
Бөлімшенің пайдалану жұмыстарының өлшем санын анықтағаннан кейін шығындарды орташа
Тасымалдау шығынына байланысты, пайдалану шығындарының есебі.
Кесте 5.1
Өлшеуіштер Саны Шығын
ставкасы Соммасы (тг)
Вагон-км. 833976 0,45 375289,2
Вагон-сағат 246 23,9 5879,4
Еңбекті және техникалық қауіпсіздікті қорғау
Құрылғылар және санитарлық талаптар үнемі тазалықта болуы қажет
Қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету
«У-Ф» айдалымының «З-И»телімінің тақ жолындағы жедел күтпеген жұмыстарды
Қоршаған ортаны қорғау
Жеңілтұтанатын сұйықтықтар. Жеңілтұтанатын сұйықтықтар үшінші топқа жатады.Осы топтың негізгі
Ғимарат және жайлардың орналасуы
Ғимарат және жайлар қауіпсіз жерлерде темір жолдармен аз қиылысатын
Қорытынды
Қазіргі жағдайдағы темір жол көлігінің міндеті аз шығындармен жүктерді
Ұзақ уақыт бойы көліктің барлық түрлерінің арасында жүк және
Осы дипломдық жобаның мақсаты- тасымалдау бөлімшелерінің тиімді қызмет көрсету
Тасымалдау бөлімшесінің қызмет көрсету жұмысының негізі-ЖЖГ, маңызды нормативтік-техникалық құжат.Бұл
Дипломдық жобада жанадан жасалған әдіспен - бөлімшенің жергілікті жұмысыныңы
Өткізілімдік қабілет мөлшерге сай болмаса (75% кем ) айдалымнан
Адам өмірінің қаіпсіздігі мен экология тарауында өрттің қауіпсіздігі және
Қазіргі кезге сай Көкшетау станциясында тасымалдауды басқарудың оперативті автоматтандырылған
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
1. Заглядимов Д.П., Петров А.П.«Организация движения на железнодорожном транспорте»
2. «Правила тяговых режимов»М, Транспорт, 1985
3. Правила технической эксплуатации железных дорог М, Транспорт, 2000
4. Сотников Е.А. «Эксплуатация железных дорог». Примеры и
5. Грушнев П.С. «Управление эксплуатационной работой и качеством на
6. Жүк қоралжыңы және тірек аралық бекеттерді жобалауға
7. Кеңес одағы темір жолдарында бекеттер мен тораптарды жобалай
8. Темір жол көлігінде қоғалысты ұйымдастыру – Д.П. Заглядимов.,
9. Темір жолдардың техникалық пайдаланым ережелері. Транспрт, 1986
10. Темір жол бекеттері мен тораптарын жобалау. Анықтама
11. Жол және бекет құрылғысы – К.Ю. Скалов., П.П.
12. Құрылыс нормалары мен ережелері. 1520 мм темір жол
13. Темір жол бекеттері мен тораптары – И.Е. Савченко.,
14. Темір жол бекеттері мен тораптары – Н.В. Правдин
15. Бекет және бөлімдердің пайдаланымдық жұмыстары. Дипломдық жобалау бойынша
31
30
28
29
37
35
+5 -5
+10 -10
0
5
5
10
0
10
10
0
5
5
+5/5 -15
+10/15 -15
10 0
+10 -10/5
+5 0
+10
+5
0 -15
5
5
5
0
5
10
0
15
+10/15 -15
0
+5/15 -10
+10
+5 -5
0
+10
+5 -15
(15
(30
(20
(30
28
31
27
Құжат. №
Қолы
Беті
Беті
150901 ДРД 021 00 00 00 ПЗ
Мерзімі
Өлш






Скачать


zharar.kz