Жоспар.
Кіріспе
I-Тарау. Фирманың жарнамалық қызметін ұйымдастыру
Жарнама және оның түрлері
Фирманың жарнамалық қызметін жоспарлау
II-Тарау. «Рамбутя» ЖШС-ң жарнамалық
«Рамбутя» ЖШС-ң ұйымдық құрылымы
«Рамбутя» ЖШС-ң жарнама қызметін пайдалануы
Қорытынды
Падаланылған әдебиеттер
Кіріспе.
Нарық қатынастары шаруашылық қарым – қатынаста жүріп жатқан
«Маркетинг» ұғымы ағылшынның “market” – нарық(рынок) сөзінен
Маркетингтің негізгі мақсаты: нарықтық экономикалық және шаруашылық коньюктураны
Соңғы жылдары Қазақстан Республикасының саяси, экономикалық өмірінде болып
«Экономика біздің дамуымыздың басты басымдығы, ал экономикалық өсімнің
Маркетингтің негізгі төрт элементтен тұратын «4Р» моделінен құралады,
Адамзат тіршілігіндегі әрбір жаңа кезеңнің өзіне тән жетістігі
Біздегі өтпелі дәуір деп аталып жүрген нарықтық экономикаға
Менің курстық жұмысым екі бөлімнен тұрады.
Бірінші бөлімде жарнама, оның түрлері және атқаратын қызметтері
Екінші бөлімінде менің зерттеу объектім болып табылатын «
I-Тарау. Фирманың жарнамалық қызметін ұйымдастыру
1.1 Жарнама және оның түрлері
Коммуникациялық қызметте жарнама аса кең көлемде қолданылады. Меркетингте
Ол белгілі бір тапсырыс берген демеушінің атынан тауарды
Жарнаманың төмендегідей ерекшеліктері бар:
Қоғамдық сипаттама алады;
Үгіттеуге қабілеттілігі бар сатушы жарнама арқылы өзінің
Мәнерлік – түс, дыбыс, шрифт арқылы тауарды тартымды
Иесіз жарнама монолог ретінде ғана жасалады:
Жарнаманың мақсаты тек қана тауар өткізуді ұлғайту деп
Кейде жарнаманың жалпы тауар өткізу процесіне қатысы болмауы
Жарнаманың қоғамдық рөлі оның адамдардың санасы, көзқарасы, пікірлері
Жарнама сұраныс пен ұсыныс жасауға, бәсекенің пайда болуына,
Жарнама тек өнім туралы ақпарат беріп қана қоймай,
Жарнама тауар сұранысының, өткізу көлемігің және фирма пайдасының
Жарнаманың тарихи дамуы ерте замандардан басталған. Бұл туралыең
Ертеректегі жарнаманың тағы бірін жаршылар кейіптенген. Ежелгі Грецияның
Ертеректегі жарнаманың тағы бір түрі қолөнершілердің өз
Жарнама тарихының маңызды бір бет бұрысына Гутенбергтің баспа
1622 жылы «Укли Ньюс» деп аталған ағылшын тіліндегі
Бастапқыда жарнаманың даму орталығы Ұлыбритания болды, кейіннен әлемдегә
Біздің елімізге келетін болсақ, социолизм кезіндегі өнімдердің жоспарлы
“Gallup Media Asia” деректері бойынша, 2002 жылы Қазақстандық
Әлемнің ең ірі жарнама берушілерінің тізіміне “Procter g
Кейбір жарнама берушілер тікелей БАҚ – тың
Негізгі жарнама берушілер болып өндірушілер, бөлшек – көтерме
Жарнама агенттіктері – жарнама қызметін ұсынатын делдалдар болып
Көрсетілген қызмет көлеміне байланысты жарнама агенттіктері әмбебап және
Әмбебап жарнама агенттігі ақпарат және жарнама қызметінің барлық
Мамандандырылған жарнама агенттігі жарнама қызметінің белгілі бір түрін
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің мәліметтері бойынша жарнама қызметінің
Жарнама агенттіктерінің барлық түрлері өздерінің пайдасын бұқаралық ақпарат
Жарнама агенттіктері қызмет барысында көптеген жарнама түрлерімен жұмыс
Мақсаттық белгілеуіне қарай:
Тауарлар мен қызметтер жарнамасы;
Идея – ойлар жарнамасы;
Пайда алу үшін бағытталған коммерциялық жарнама;
Пайда алуды көздемейтін коммерциялық емес жарнама (қайырымдылық қоры,
Мақсатты бағытына сәйкес жарнама типтері:
Марка жарнамасы тұтынушылардыңтауар маркасы туралы хабардар болуына және
Тауар жарнамасы жалпы тауар категориясына алғашқы сұранысты ынталандыруға
Компания жарнамасы олардың жалпы бейнесін жасауға және кәсіпорынның
Өткізу арналары бойынша жарнама төмендегідей жіктеледі:
Баспа жарнамасы – ол тек көріп, қабылдауға арналған
Баспасөздегі жарнама. Бұл – хабарландыру және шолу –
Радиожарнама. Негізгі түрлері – радиохабарландырулар, радиожурналдар, радиорепортаждар, радиороликтер.
Тележарнама. Ең танымал түрлері: телеролик, телехабарландыру, жарнамалық бағдарламалар,
Аудиовизуалды жарнама. Бұл – жарнамалық роликтер, жарнамалық –
Сыртқы жарнама. Бұл – көру сезімі арқылы
Көліктегі жарнама. Бұл – автобус, траллейбус және басқа
Тікелей пошталық жарнама. Ол – жарнамалық хабарларды тұтынушы
Жарнама сувенирлері. Фирма қызметін таныту үшін қолданылатын фирмалық
Компютерлендірілген жарнама. Жарнаманың бұл түрі шетелде жақсы дамыған.
Интернет арқылы жарнама. Өзінің жеделдігіне, қайталануына және таратылуының
Жарнаманың осындай әр түрлілігіне сәйкес оның бағасы да
Фирманың жарнамалық қызметін жоспарлау.
Фирманың жарнамалық қызметін жоспарлау процесі мынадай кезеңдерден тұрады:
Мақсатты аудиторияны таңдау:
Жарнама мақсатын анықтау:
Хабарлаудың стратегиясын әзірлеу:
Жарнама бюджетін анықтау:
Жарнама құралдарын таңдау:
Жарнама тиімділігін бағалау:
Енді осыларға толығырақ тоқтала кетсек:
Кең аудиторияға арналған жарнама әрқашан тиімді бола бермейді,
Жарнама мақсаты – мақсатты аудиторияға бағытталған ақпараттың нәтижесінде
Ақпараттандырушы жарнама жаңа тауарды нарыққа енгізу барысында алғашқы
Сендіруші жарнаманың маңызы таңдаулы сұраныс үшін болатын бәсекелестік
Еске салушы жарнама тұтынушы тауарды есінен шығармауы үшін
Осыған сәйкес жарнама беруші оның не себепті жарнама
Жарнама стратегиясы жарнама үндеуін жасау мен тарату құралдарын
Фирма өз жарнамасын мақсатын анықтағаннан кейін, әр бөлек
Жарнаманың қаржы көлемі анықталғанда келесі факторлар есепке алынады:
Болжаған өткізу рыногының көлемі мен мөлшері;
Кәсіпорын маркетинг кешеніндегі жарнаманың рөлі;
Тауардың өмір кезеңдері;
Бәсекелестердің жарнама шығындары;
Өзінің қаржы мүмкіндіктері;
Фирма, осыларды ескере отырып, жарнама тарату арналарын таңдамай
Жарнаманың бюджетін анықтап алғаннан соң, оны тарату құралдарын
Жарнама көптеген шығындарды талап етеді. Сондықтан жарнама қызметінің
Жарнаманың пайдалылығы туралы ақпаратбереді;
Әрбір жарнама тарату құралдарының нәтижелілігін көрсетеді;
Потенциалды тұтынушыларға жарнаманың оңтайлы әсер ету шарттарын анықтайды.
Жарнама науқаны мен құралдарының тиімділігін нақты абсолютті санмен
Жарнаманың психологиялық әсер ету тиімділігі потенциалды тұтынушылардың назарын
Міне жарнаманы жоспарлау осындай кезеңдерден тұрады. Соған сәйкес
II-Тарау. «Рамбутя» ЖШС-ң жарнамалық
2.1.«Рамбутя» ЖШС-ң ұйымдық құрылымы.
RAMBUTYA компаниясын Қазақстандық Butya компаниясы мен түріктің
Олардың ең алғаш ашқан дүкені, мәдени-сауда орталығы бар
RAMBUTYA компаниясын құра отырып әлемнің ірі индустриялық группаларының
“BUTYA” компаниясына үш деңгейлі менеджмент жүйесі
Жоғары деңгей – Бас директор.
Ортанғы деңгей – Қаржылық директор, жеткізіп беру жөніндегі
Төменгі деңгей – Бухгалтерия, жоспарлы – қаржылық бөлім,
Бас директор өндірістік процеске жалпы басқаруды жүзеге асырады.
Осы жерде маркетингтік қызмет саласы жөнінде айта кетуге
Компанияларда қызметкерлердің сапалы еңбек ету үшін смендер мен
Ұйымдық жарыстардың негізгі мақсаты қызметкерлердің жұмысқа қызығушылығын арттыру,
RAMBUTYA компаниясының ашқан сауда орталықтары халықаралық стандарттарға
«Рамбутя» ЖШС-ң жарнама қызметін пайдалануы.
Енді осы фирманың жарнамалық қызметін пайдалануын қарастырыа кетейік.
Жарнаманың идентификациялау функциясы тек қана супермаркет туралы ақпарат
Жарнаманың жылжыту функциясы нарықта толық зерттеп, оны үренген
Супермаркет жарнамасының түрлері мен формасы қолданылу принциптеріне сәйкес
Дүкен ішіндегі жарнамалар. Олар тек дүкенге келушілерге арналған:
Дікеннен тыс жерлердегі жарнамалар. Олар: газет, журнал, радио,
Тиімді жарнама тек қана жарнамалық компанияның дұрыс ұйымдастырылуында
Супермаркеттің жарнамаларының негізгі мақсаттары төмендегідей болып келеді:
Супермаркеттің бар екендігін потенциалды тұтынушылардың есіне салу;
Мақсатты аудиторияның супермаркетке қатысты дұрыс көзқарасын қалыптастыру;
Көптеген потенциалдық клиенттердің қызығушылығын арттыру;
Қызметкерлердің өз фирмалары үшін мақтаныш сезімін ояту;
Тауардың көп түрлілігі, бағалардың төмендегі және жоғарғы қызмет
Супермаркетті барлығына мойындату;
Супермаркетте әр уақытта презентациялар, түрлі акциялар және тағы
Алматы қаласы бойынша жарнама тарату “Караван”,
Қорыта келгенде, “Рамбутя” ЖШС-гі клиенттерге жоғары қызмет көрсетуге
Қорытынды
Сонымен, қорыта келетін болмақ, жарнама – нақтылы өндірушінің,
Жарнаманың ең негізгі қызметі фирманың тауарын нарықта жылжыту
Ол көптеген білім шеңберлерін қамтитын қоғамның күрделі әлеуметтік
Журналистика, кинематография, көркем сурет тәсілдерін және түс, көлем
Жарнаманы тиімді қолдану фирманың үлкен табыстарға жету мүмкіндігі
Жарнаманың әсер ету күші аудиторияның құрамына және басылым
Жарнама тура тұтынушыға арналады. Ал тұтынушы өндірушіге –
Яғни, кез келеген фирма өзінің дамуы үшін әр
Падаланылған әдебиеттер.
Хожаназаров Қ. «Маркетинг негіздері» Экономика. 1996 жыл.
Сатыбалдин С.С. «Маркетинг – нарықтану негіздері» Алматы. 1994
Сатыбалдыұлы С. «Маркетинг – нарықтану» Білім. 1999
Нысанбаев С. Н. Садыханова Г. А. «Маркетинг
Есімжанов С. Р. « Маркетинг» Экономика. 2003
Филип Котлер. «Маркетинг негіздері» Алматы. 2003 жыл.
Жолдаспаев С. «Ақпараттық жарнамалық қызмет» “Ақиқат”. 2004
Тоқтасын А. «Қазақстан кәсіпорындарындағы маркетингтіпайдалану ерекшеліктері» “Қаржы
Қажымұрат К. Кәсіпорын басқару жүйесіндегі маркетингтің рөлі. “Саясат”
Тұрғанбекұлы Б. Отандық жарнамада ояқылық көп. “Егемен Қазақстан”.
Біздің қоғам: қала көшелеріндегі жарнамалар туралы. “Ана тілі”.
Мызымбаев А. Жартымсыз жарнамалар. “Ана тілі”.
2003 жыл. 6 наурыз.
2