Педагогикалық технология

Скачать



Мазмұны
І. Педагогикалық технология
Жаңа педагогикалық технологияның оқу-тәрбие процесіндегі ролі......................3
1.2. Тұтас педагогикалық процесс теориясы - педагогикалық
технологияны пайдаланудың әдіснамалық негізі............9
Педагогикалық технологиялардың қызметтері.............11
Педагогикалық технологияның жүйесі...............12
ІІ. Педагогикалық технологияны пайдалану ерекшеліктері.....14
2.1 Дамыта оқыту технологиясы............19
2.2. Деңгейлеп оқыту технологиясы...................21
2.3. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы...................23
2.4. Оқушының жеке тұлғалық қасиеттерін
дамытудағы модульдік оқытудың ролі...........24
III. Шетел тілін оқытуда педагогикалық технологиялардың
алатын орны.....................27
Пайдаланылған әдебиеттер......................29
І. Педагогикалық технология
1.1. Жаңа педагогикалық технологияның оқу-тәрбие процесіндегі ролі
Қазақстанның білім беру жүйесінің мақсаты - әлемдік білім
Технология сөзі (techne - өнер, шығармашылық, logos – ілім)
а) өндіріс процесінде шикізат, материал немесе жартылай фабрикаттың формаларын,
ә) өңдірістің сәйкес келетін құралдарымен шикізат, материал немесе жартылай
Екі түбірдің бірлігінен өңдірістік процестерді жүргізу құралдары мен тәсілдері
40-50-ші жылдары оқу процесіне техникалық оқыту құралдарын ендіру басталғанда
Ғылым жетістіктеріне негізделген технологиялар ғасырында білім беруді технологияландыруға көшудің
Қазіргі уақытта көптеген зерттеуішлер жаңа педагогикалық технологияларға терең қызығушылықпен
В.П.Беспалько педагогикалық технологияны қойылған білім беру мақсаттарын тиімді жүзеге
В.М.Монахов бұл ұғымға басқаша түсініктеме береді. Ол «педагогикалық технология
П.И.Пидкасистыйдың пікірінше, оқыту технологиясының маңызды ерекшелігі - оқыту циклінің
Технология — бұл іс-әрекетті ұйымдастыру және оны жүзеге асыруда
Педагогикалық технология — педагогикалық процесті ұйымдастыру мен жүзеге асырудың
Педагогикалық технологиялар алуан тұрғыдан берілген анықтамаларды талдау нәтижесі оның
Педагогикалық технологияны жаңа бағытта зерттеу адамның қайталанбайтындығын қолдаумен, тұлғаның
Осы тұрғыдан Н.Д.Хмельдің берген анықтамасы тиімді болып табылады: Педагогикалық
Ал педагогикалық технология педагогикалық процеске қатысушылардың барлық көрінісінде белсенді
Анықтамаларды салыстыру теория, әдіс, әдістеме, оқыту технологиясы, педагогикалық технология
Технологияларды процессуалды, сандық және есептік компоненттер көбірек ұсынылады.
Оқыту әдістемесі тәрбиелеу мен оқытудың әртүрлі әдістерін енгізеді, бірақ
Дәстүрлі әдістемелерде оқытудың мақсаттары бағдармалар талаптары бойынша жалпылама көмескі
Басқаша айтқанда, педагогикалық технологиялар білім алушы тұлғасын дамыту құралы
Ғылыми негізделген технология педагог пен оқушының іс-әрекетінде оқыту теориясы
Бұл тұрғыда В.Зайцевтің көзқарасы қызығушылық тудырады: «Педагогикалық технология -
Бүгінде білім беру мекемелері жұмыстарының теориясы мен практикасында педагогикалық
Қазіргі уақыттағы технологиялар екі үлкен түрге жіктеледі: өздерінің мақсаттық
Қазіргі уакытта айқындық үшін макротехнологиялар мен микротехнологияларды бөліп қарастырады.
В.С. Безрукова (10) барлық педагогикалық технологияларды оларды құрастыру негізше
1-сурет. Технологиялар түрлері (Н.Д.Хмель)
танымдық процестерді қатал басқару технологиясы (модульдік технология, В. Ф.
«еркін тәрбие» идеясын басшылыққа алатын технологиялар (Ш. А. Амоношвилидің
«мектептің жойылуы туралы теориясына» (Батыста «мектепті дескулизациялау идеясы ретінде»
тұлғаның, оның потенциалды танымдық мүмкіндіктерін босату мақсатында невропсихикалық ықпал
Г. К. Селевко (11) педагогикалық технологиялардың өзгеше жіктеуін ұсынады:
а) Педагогикалық қарым-қатынастарды ізгілендіру мен демократияландырута негізделген технологиялар (ынтымақтастық
ә) оқушылардың іс-әрекетін белсендендіру мен күшейтуге негізделген технологиялар (ойын
б) оқыту процесін тиімді ұйымдастыру мен басқару негізіндегі технологиялар
в) оқу материалын әдістемелік жетілдіру және дидактикалық қайта құру
г) баланың табиғи дамуына сүйенетін, халық педагогикасының әдістерін пайдаланатын
д) альтернативтік; Р. Штейнердің вальдорф педагогикасы, С. Френенің еркін
ж. ) кешенді технологиялар: А. М. Тубельскийдің өзін-өзі анықтау
Педагогикалық технологиялардың жоғарыда айтылған түсініктемелері мен алуан түрлі анықтамаларын
оқытудың микромақсаттарының, мақсаттарының айқын, нақтылы анықталуы;
нәтижелердің жетістігіне бағытталуы;
тәрбиелеу мен оқыту субъектілерінің іс-әрекеттерінің әр-бір кезеңдері бойынша қадамдық
мониторинг, аралық және соңғы нәтижелерді бағалау;
тәжірибенің қайталануы мен алмасуы;
Сонымен белгілі технологиялардық жіктеулеріне жасалған шолу бір қалыпта қатып
Дәстүрлі оқыту технологиясы алдымен XVII ғасырда қалыптасып, қазірге дейін
1.2. Тұтас педагогикалық процесс теориясы - педагогикалық технологияны пайдаланудың
Кез-келген педагогикалық. технология әдіснамалық, философиялық теория негізінде дайындалады.
Н. Н. Хан педагогикалық тұрғыдан дұрыс құрастырылған технологияның маңызына
Педагогикалық процесс анықтамасынан оқушынардың тұлға болып қалыптасуының шарты болып
Педагогикалық процесс жүйе астынан тұрады («педагогтар-оқушылар», «оқушылар-оқушылар», «пән мұғалімі
Н. Д. Хмельдің педагогикалық технологияның мәнін ашып түсіндіруінен педагогикалық
а) түпкі ойдың тұжырымдылығы;
ә) зерттеушілердің айқын әдіснамалық бағыты;
б) нақты педагогикалық құбылыстарға жүйелілік тұрғыдан қарауы;
в) технологияда педагогикалық процестің екі жақты сипатының бейнеленуі;
г) педагогикалық процесте субъектілер және олардың өзара әрекеттестік орнының
д) алынған нәтижелердің диагностикалығы;
е) кез-келген оқу-тәрбие мекемелерінің жұмыс жағдайында технологияның өндірістігі;
Бұл критерийлердің барлығына ғалымның тұтас педагогикалық процесті жүзеге асыру
Қазақстан ғалымы дайындаған педагогикалық процесс теориясы (бұл процестің мәні,
Бұл технологияның шынайы іске асырылған 20-шы жылдар ғалымдарының (Н.
және т. б.) ынтымақтастық педагогикасы болып табылады. Мұғалімдердің
Жалпы алғанда, педагогикалық технология түрлерін таңдау білім беру саясатына,
1.3. Педагогикалық технологиялардың қызметтері
Көптеген ғылыми-педагогикалық еңбектер мен зерттеулер өсіп келе жатқан адамның
Педагогикалық технологиялар туралы толық түсінік алу үшін С.С.Кашлев ұсынған,
педагогтың педагогикалық процестің әрбір бөлігінде нақты немен айналысуын анықтайтын,
баланың педагогикалық процестің әрбір бөлігінде не істеу керектігін нақтылайтын
педагог пен баланың бірлескен іс-әрекетінің өзара ұйымдастырылуын;
баланың өзіндік белсенділігін дамытатын өзінің іс-әрекетін ұйымдастыруын;
2) Педагогикалық технологияның дәйектілік қызметін бейнелейді:
- педагогикалық процестің шынайы жағдайын диагностикалау;
педагогикалық процеске қатысушылардың мүмкін нәтижелерін алдын ала көру;
педагогикалық әрекеттестікті үлгілеу;
педагогикалық технологияны жүзеге асыру процесінде бала мен педагогтың даму
3) Педагогикалық технологияның қатынастық қызметі ұсынады:
мұғалім мен оқушының катынастық мүмкіндіктерін дамытуды;
педагогикалық процеске қатысушылардың, мұғалім мен оқушының арасында ақпарат алмастыруды;
педагог пен тәрбиеленушінің өзара түсіністік жағдайын жасауды;
балалар арасындағы интерактивті қатынас үшін жағдай жасауды;
педагогтар мен ата-аналардың қатынастық іс-әрекетін;
4) Педагогикалық технологияның рефлексиялық қызметі қамтамасыз етеді:
педагог пен баланың өзінің тұлғалық өсуін жете түсінуін;
педагогикалық әрекеттестік нәтижесін объективті бағалауын;
әрекеттестік тәжірибесін саналы түсінуі мен меңгеруін;
педагогикалық процеске қатысушылардың іс-әрекетін өзіндік талдауын, өзіндік бағалауын;
даму себептері мен жағдайын белгілеуін;
5) Педагогикалық технологияның дамытушылық қызметі қорытындыланады:
бала мен педагогтың дамуына қажетті жағдай жасаумен;
оқушы мен мұғалімнің өзін-өзі дамыту құралдарын қамтамасыз етумен;
әрбір баланың потенциалды мүмкіндігінің дамуын;
педагогтың кәсіби шеберлігінің дамуын.
Жалпы алғанда, педагогикалық технологиялардың негізгі қызметі педагогикалық процеске қатысушылардың
1.4. Педагогикалық технологияның жүйесі
№ Түрі Мақсаты Мазмұны Ерекшелігі
1 Ш. А. Амонашвили технологиясы немесе тұлғалық гуманистік технология
Баланы бағалаудың үлкен роль атқаруы; баланы өзін-өзі бағалауға үйретуге
2 Дамыта оқыту технологиясы
(Д. Б. Эльконин, В. В. Давыдов) Балаларды дамыту (жан-жақты,
сабақтың мақсаты тек жаңа материалды игертіп, білік, білім, дағдыны
балалардың өз бетімен ойлауына күш салынады;
балаларға үйретуде әртүрлі ойындар, (дидактикалық, логикалық), пікірталастар, ойлау, сөйлеу,
3 Түсіндіре отырып, оза оқыту технологиясы
(С.Н.Лысенкова) Құр жаттап алмай, тірек әдісі арқылы түсіну, салыстыру,
жаңаны бүтіндеп таныстыру;
жаңа ұғымды нақтылау, тұжырымдап қорытындылау;
оқу әрекеті мен ойлау қисынының жылдамдығын дамыту;
балаларды дамыту “ойлаймын – айтамын - жазамын” іс-әрекетінің бірігуіне
4 Деңгейлік саралап оқыту технологиясы (Ж. А. Қараев) Өз
бағалаудың балдық жүйемен іске асырылуы;
әр баланың мемлекеттік стандарт деңгей алуын қамтамасыз ету.
5 Тірек сигналдары арқылы оқыту технологиясы
(В. Ф. Шаталов) Білім, білік, дағдыны қалыптастыру. Жеке
Материалды блокпен топтау.
Оқу материалдарын трек схема, трек конспект түрінде хаттау.
жеке бағдарлы қарым-қатынас, ықпал;
ізгілік (барлық бала талантты), зорлықсыз, еркімен оқыту.
әр оқушының табысының жариялылығы түзетуге, өсуге, табысқа жетуге жағдай
Оқыту мен тәрбиелеуді біріктіру,
6 Модульдік оқыту технологиясы
(В.М.Шепель) (Жанпеисова) Оқушының өз бетімен белгілі бір деңгейге қол
Оқушының өзін-өзі басқаруына жағдай туғызуға міндетті.
Оқу модулі қайта жаңғыртушы оқу циклі ретінде үш құрылымды
Модульдердің көмегімен қажетті деңгейге оқушылар саналы түрде өздері қол
Тақырып мазмұнына (тұтас тақырып немесе тарау бойынша) "өсу'" бағытымен
Оқу модулінің ерекшелігі - жалпы сағат санына қарамастан, кіріспе
- оның білімді меңгеруде емес, тұлғаның танымдық қабілеттерін және
7 Сын – тұрғысынан ойлау технологиясы Оқушылардың өз ойлары
Сыни тұрғыдан ойлайтын адам басқаның көзқарасымен жиі келісе бермейді.
Терең ойлау үшін фактілер мен идеялар, мәтіндер мен теориялар,
әркім өз ойлары мен пікірлерін және бағалауларын басқалардан тәуелсіз
Сыни тұрғыдан ойлайтын адам мәселені шешудің жолын өзі іздеп
ІІ. Педагогикалық технологияны пайдалану ерекшеліктері
Қазіргі кезде білім беру саласында болып жатқан ауқымды өзгерістер
Соңғы жылдары елімізде экономиканың өсіп-өркендеуіне орай, білім беру саласында
Кез келген оқыту технологиясы оқытушыдан терең теориялық, психологиялық, әдістемелік
Оқыту технологиясына белгілі ғалым В. П. Беспалько «практикада іске
Ресей ғалымы В. М. Монахов педагогикалық технологияны оқыту үрдісін
Қазақ халқының ХХ ғасыр басындағы зиялылар қауымының көрнекті өкілі,
Шын мәнінде педагогикалық технологиялар тарихын, оның пайда болуын, мақсат-міндеттерін,
Оқыту барысында жаңа технологиялық әдістерді пайдалану шәкірттердің ойлана білу
Дамыта оқыту технологиясы балаға өз бетінше ойланып қорытынды жасай
Неміс педагогі А. Дистервег өзінің әйгілі «Неміс мұғалімдерінің білім
Міне, осындай оқытудың жаңа технологияларының біріне-сабақты, дәрісті өткізуді, сыни
Шәкірттердің сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға арналған оқытудың әдіс-тәсілдері
Білім беруде қолданыс тапқан жаңа технологиялар:
1. В.Ф.Шаталов технологиясы.
2. Ұжымдық оқыту технологиясы-өзін-өзі оқыту, өзгені оқыту, әр оқушы
3. Ынтымақтастық педагогикасы-балаға ізгілікпен қарау, талап етуден қарым-қатынасқа өту,
4. Білім беруде ізгілендіру (Ш.А.Аманашвили) баланың жеке қасиетін аша
5. Дидактикалық бірлікті ірілендіру-ірі блокты сабақтың жетілген жүйесін құру.
6. Деңгеймен саралап оқыту технологиясы - әр оқушының
7. Саралап оқыту технологиясы-әркімнің мүмкіндігіне сай қызығушылығы, ақыл-ой деңгейі,
8. С.Н.Лысенкованың тірек сигналдары арқылы жеделдете оқыту. Оқушыларды қалыптастыру,
9. Ізгілендіру технологиясы-В. Т. Кабуш технологиясы (Мәшекеев құрастыру бойынша)
10. Іскерлік ойынының жүргізілу технологиясы-топтық жұмыс, пікірталас тудыру тренингі,
11. Проблемалық оқыту технологиясы-проблемалық ситуация туғызу.
Ұжымдық оқыту технологиясы. Мақсаты: әр оқушының қабілетін дамыту,
Ұжымдық оқытудың ерекшелігі:Оқушы-оқушы;Оқушы-оқытушы;Оқушы-үйретуші-үйренуші міндеттерін атқарады.
Талаптары:-Әр оқушының еңбегі пайдалы болуы керек;
-Өзінің ғана емес басқаның да еңбегіне жауапкершілікпен қарау;
-Өзі оқи отырып, өзгені оқыту;
-Түсінбегенді түсіндіру, меңгергенше меңгерту.
Технологияның жүргізілу кезеңдері:
1. Тапсырмаларды даярлау кезеңі:
-берілген тапсырмамен танысу;
-шағын бөлімдерге бөлу;
-әр бөлімдерге ат қою;
-жоспар құру;
-жоспарға сүйене отырып, мәтін мазмұнын меңгерту;
тексеру сұрақтарын даярлау.
2. Тапсырманы түсіндіру кезеңі:
-тақырыптың мақсаты не.
-жоспармен таныстыру;
-мазмұнын түсіндіру;
бақылау сұрақтары бойынша түсінгенін зерттеу.
3. Өз бетінше жаттығу жазу, тәжірибе жасау, есеп шығару,
Тәрбиелік мәні:
Өзін-өзі басқару;
Өзіне-өзі қызмет ету;
Жауапкершілікті сезіну;
Басқаның еңбегін бақылай білу;
Ұқыптылық;
Белсенділік;
Адалдық;
Байқампаздық;
Зейінділік;
Ынтымақтастық;
Ұжымдық;
Бәрі-бірі үшін, бірі-бәрі үшін принципінің орындалуы.
Ынтымақтастық технологиясы. Мақсаты:Талап ету педагогикасынан қарым-қатынас педагогикасына өту. Балаға
Эвристикалық оқыту технологиясы
Жекелей ұжымдық
Эв. семинар ғылыми апталық губерниялық
отбасылық жұмысы
Дидактикалық бірліктерді ірілендіру технологиясы
Мақсаты; математикалық білімнің оқушы интеллектісін дамыту мен өзін-өзі дамытудың
Ерекшелігі: өзара байланысты амал, операция, есеп шығару, құрастыру, тура
Әдістемесі: тура және кері амалдармен операцияларды меңгерту, еңбек етуге
Білім беру технологиясы
Оқытудың тиімді жолдарын зерттеуші және пайдаланатын әдістер жүйесі, оқытудың
Білім беру технологияларын енгізу жолдары:
Оқушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру.
Ақыл-ойын дамыту.
Жеке бастың эстетикалық-өнегелік ортасын қалыптастыру.
Жеке бастың өзіндік басқару механизмін қалыптастыру.
Жеке бастың практикалық-әрекет ортасын қалыптастыру.
Білім. Білік. Дағды.
Білім – қоршаған ортада практикалық тұрғыда нақты байқалып,
Білік – білім негізінде-белгілі қызметті тиімді атқарудағы жеке
Дағды – бақылаусыз қандай да бір істерді өздігінен
Интеллектуалдық біліктілікте ақыл-ой әрекеті негізгі рөл атқарады.
Тәрбиелеуді ізгілендіру жүйесі Т.Н.Мәшкеевтің құрастыруы
Мақсаты: оқушылар бойында өзін-өзі жетілдіру, қабілет қызығушылығын дамыту, және
Әдістемелік ерекшелігі:тәрбие негізгі рөл атқарады, болжаған жетістікке жету жолында
Іскерлік ойынын жүргізу технологиясы:
Дайындық кезеңі:
1. Ойынды, сценарийді дайындау, жоспар құру, жалпы сипаттау, мазмұнын
2. Ойынға кіріспе:проблемалық мақсат қою, шарттарын білу, топ құру,
Ойынды жүргізу кезеңі
1. Топтық жұмыс:әдебиеттермен жұмыс, тренинг, ойлану ойыншылармен жұмыс.
2. Топаралық жұмыс, пікірталас:топтардың жұмыстарын баяндауы, нәтижені қорғау, пікірталас
3. Талдау және қорытындылау кезеңі:ойынға қортынды жасау, талдау, рефлексия,
Қазіргі кезде білім беру саласында болып жаткан ауқымды өзгерістер
Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде
Қазіргі таңда балаға деген көзқарас пен қарым-қатынаста, баланы обьект
ТІРЕК СИГНАЛДАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Бүгінгі таңда педагогика саласыңда жиі қолданылып жүрген оқытудың жаңа
Сондай ізденістен туындаған технологиялардың бірі - Виктор Федорович Шаталовтың
Бірінші ерекшелігі - нақты, дәл есептеген тұтас оқу процесін
Екінші ерекшелігі - уақыт үнемділігі. Мысалы, белгілі бір
Ал ең негізгі ерекшелігі - тірек сигналдарын қолдану.
Қорыта келе, тірек сигналдарын қолданудың басты маңызы - берілген
2.1 Дамыта оқыту технологиясы
Күрделі құрылымды, біртұтас педагогикалық жүйе. Оның нәтижесінде әр
Бұл бағдарлы идеялар бүгінгі білім беру аясында қолдау табуда.
Бүгінгі таңда өмірде болып жатқан өзгерістерге байланысты қоғамның шығармашылық
Дамыта оқытуда баланың ізденушілік-зерттеушілік әрекетін ұйымдастыру басты назарда ұсталады.
1. Оқу мақсаттарының нақты қойылуы.
2. Оны шешудің жолын бірлесе қарастыру.
3. Шешімнің дұрыстығын дәлелдеу.
Бұл үшеуі - дамыта оқытудың Д. Б. Эльконин-В. В.
Дамыта оқыту үрдісінде оқушының субъект ретінде танылуы мына төмендегі
Қазіргі оқулықтар оқу әрекеті жүйесімен жазылғандықтан, оқушының негізгі құралына
Дамыта оқыту жүйесіндегі технологиялардың классификациялық сипаттамасы
Қолдану деңгейіне қарай: жалпы педагогикалық.
Философиялық негізіне қарай: гумандық.
Психикалық даму факторына қарай: социатектік, психотектік.
Игерудің ғылыми тұжырымдамасына қарай: рефлекторлық, дамытушылық.
Мазмұндық сипатына қарай: білімдік, тәрбиелік.
Басқару типіне қарай: шағын топтар жүйесі.
Ұйымдастыру формасына қарай: сыныптық, сабақтық, топтық және жеке.
Балаға қатынас амалына қарай: тұлғалық, бағдарлық.
Басымдық танытатын әдісіне қарай: дамытушы.
Оқушылар категориясына қарай: жалпы.
Жетілдіру бағытына қарай: балама.
Дамыта оқыту жүйесінің дидактикалық ұстанымдары:
Кешенді дамытушы жүйе негізінде мақсатты бағытталған даму.
Теориялық білімнің басты рөл атқаруы;
Мазмұнның толықтығы мен жүйелілігі;
Материалды игеруді қарқынды жүргізу;
Оқытуда эмоционалды үрдісті іске қосу;
Мазмұнды проблемаландыру;
Оқыту үрдісінің вариативтілігі;
Барлық оқушыны бірдей дамыту жұмыстарын жүргізу
Дамыта оқыту белгілері:
Педагогикадағы түсіндірмелі-иллюстративті әдісі алмастырады. Бұл әдіс тұлға дамуымен
Дамытудың барлық заңдылықтарын ескереді, жеке бастық өзіндік деңгейі мен
Балаға қоршаған ортамен өзара қатынасқа түсетін дербес субъект рөлі
Бала іс-әрекеттің толыққанды субъектісі болып табылады.
Тұлғаның барлық қасиетін тұтас дамытуға негізделген.
Баланың жақын даму аймағында жүзеге асады.
Дамыта оқытуда мұғалімнің басты міндеті - оқу материалдарын оқушыға
Оқу әрекетін қалыптастыру, айналадағы дүниемен белсенді әрекеттестік, этикалық, эстетикалық
Оқу барысында баланың бойындағы дамытуды қалыптастыруды дағдыға айналдыру;
Оқу мен тілдің арасындағы байланыстылыққа мән беру;
Сөздік қоры мен тілдің арасындағы байланыстылыққа аса көңіл бөлу;
Оқушының сезіміне әсер етіп, логикалық ойын дамыту;
Жалпы оқушының жан дүниесін дамыту.
2.2. Деңгейлеп оқыту технологиясы.
Деңгейлеп оқытудың ерекшелігі-оқушылардың сабақ барысында бірнеше жұмыс жасай алатындығында,
Жаңа технологияны сабақ үрдісіне қолдану үшін, әр мұғалім өзінің
Мен, жаңа технология бойынша өз сыныбыма Жауынбай Қараевтың "Деңгейлеп
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы оқушының да, мұғалімнің де белсенді
2-деңгейдегі тапсырмалар өзгертілген жағдайда немесе өткен сабаққа арналған тапсырмалар
Осы оқытудың педагогикалық технологиясы талап етіп отырған мақсатты деңгейлер
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау "ұпайлық" жүйемен жүзеге асырылады.
Ж. Қараев технологиясының тиімді жақтары:
әр оқушы өздігінен жүмыс істеуге дағдыланады;
оқушының қабілеті айқындалады;
талпынысы, ұмтылысы байқалады;
күрделі тапсырмаға байланысты оқушының ойлау қабілеті артады;
оқушылар деңгейлік тапсырманы орындап болған соң, жинаған ұпайы бойынша
әр сабақты қорытуға, жинақтауға немесе бағалауға арналған кесте көрсетілген,
Соңында оқимын. Шәкәрім ақын айтқандай, "адамның жақсы өмір
Өз алдыма қойған мақсатқа жету үшін сыныбымның деңгейін анықтап,
2.3. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы.
“Сыни ойлау” анықтамасына еш келмейтін ойлаудың үшінші түрі -
2.4. Оқушының жеке тұлғалық қасиеттерін дамытудағы модульдік оқытудың
Алдымен АҚШ-та пайда болған ''педагогикалық технология" термині аз уақыт-ақ
Ал 70-жылдардың соңына қарай педагогикалық технология болмысының жаңа тұжырымдамасы
"Педагогикалық технология" ұғымына басқа да ғалымдар әртүрлі түсініктемелер береді.
Технология - бұл қалыптасқан жағдайды өзгерту мен қайта жасаудағы
Оқыту технологиясы - дидактикалық жүйенің құрамдас процессуалды бөлігі (М.
Педагогикалық технологиялардың ішінен оқушының тұлғалық қасиеттерін дамытуға әсер етіп,
Модульдік оқыту 60-жылдардың аяғында АҚШ, Англия және т. б.
Оқытудың модульдік технологиясының ерекшелігі - оның білімді меңгеруде емес,
Ал базалық білім бұл технологияның алдына қойған мақсаттарына жетудегі
Оқу процесіндегі жетістіктерге мұғалім мен оқушының арасындағы қарым-қатынас паритетті
Оқу модулі қайта жаңғыртушы оқу циклі ретінде үш құрылымды
Оқу модулінің ерекшелігі - жалпы сағат санына қарамастан, кіріспе
Кіріспе бөлімінде мұғалім оқушыларды оқу модулінің жалпы құрылымымен, оның
Тақырып мазмұнына (тұтас тақырып немесе тарау бойынша) "өсу'" бағытымен
Негізгі бөлімдегі танымдық процесс сыныпты 2-6 адамнан шағын топтарға
Оқушының танымдық қызметі әрбір оқушының әр сабақта үш күрделілік
Оқытуды ойын түрінде ұйымдастыру және әртүрлі белсенді формаларды (ұжымдық,
3, 4-сабақтардан бастап оқушыларға стандарт талаптарына сай сараланған тапсырмалар
I деңгей тапсырмалары дарындылықтың екі түріне - интсллектуалдық жане
Оқушылар қандай да бір деңгейдегі тапсырмаларды өздері таңдайды.
Тапсырмаларын оқу молулінің орта кезеңінде-ақ орындап болған оқушылар, қалауы
Модульдік оқытудың негізгі бөлімі оқушының өзін-өзі оқытуына және озін-өзі
Бұл технологияның маңызды шарты - оқушылардың кез-келген ғылыми көздерді,
Оқу модулінің қорытынды бөлімі - бақылау. Егер негізгі
Оқушы білімін бақылаудың формалары ретінде тестілік тапсырмалар, бақылау жұмыстары
Әрине педагогикалық процесс үлкен жетістіктерге, жоғарыда атап өткеніміздей, оқушының
Модульдік оқытудағы паритеттілік принцип төмендегідей педагогикалық ережелерді сақтауды талап
модульдік бағдарлама оқушының өз бетімен белгілі бір деңгейге қол
мұғалім тек қана ақпарат көзі болу қызметінен арылып, кеңесшілік
модульдер мұғалім мен оқушыға оқытудың оңтайлы жолдарын бірігіп таңдауына
модульдік оқыту барысында мұғалім кейбір басқару қызметін модульдік бағдарламаға
Модульдік оқыту түрін тарих сабақтарында пайдаланса, ол оқушылардың аналитикалық
ІІІ. Шетел тілін оқытуда педагогикалық технологиялардың
Белгілі бір тәсіл болмаса, оқыту мен тәрбиелеу үрдісінде қажетті
Сондықтан да, шетел тілінде жаңа технологияларды оқытудың мақсаттары да
Шетел тілінде жаңа технологияларды оқытудың мақсаттары - балаларға сапалы
«Сын тұрғысынан ойлау» жүйесі оқытуды жаңа ұйымдастырудың негізгі міндеттерін
Қызығушылықты ояту кезеңіне келетін болсақ, бұл кезеңнің мақсаты –
Сын тұрғысынан оқыту стратегияларын тіл сабақтарында қолдану өте ыңғайлы.
Пайдаланылған әдебиеттер
Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. –Алматы, 2000, 33-44 б.
Педагогика. Редакторлар ұжымы: Н.Д.Хмель, Г.Т.Хайруллин, Б.И.Муканов. –Алматы, 2005. 352-369
Бастауыш мектеп. №11, 2005. 3-7 б.
Педагогикалық кеңес. №3, 2006. 3-9 б.
Қазақстан мектебі. №8, 2005. 40-42 б.
Қазақ тілі мен әдебиеті. №12, 2005. 17-21 б.
Қазақ тілі мен әдебиеті. №3, 2005. 61-665 б.
Бастауыш мектеп. №7, 2005. 7-11.
Бастауыш мектеп. №3, 2006, 3-4 б.
Қазақстан мектебі. №4, 2005. 4-8 б.
Қазақстан мектебі. №1, 2005. 27-31 б.
Қазақстан мектебі, №5, 2006. 7-11 б.
Білім. №2, 2005. 32-35 б.
технологиялар
өндірістік технологиялар
әлеуметтік-тұлғалық технологиялар
әлеу-мет-тік
өнеркәсіптік техноло-гиялар
педагогикалық
психологиялық-педагогикалық
әлеуметтік-педагогикалық
ауылшаруа-
шылық технологиялар
Салалық технологиялар
Күтілетін нәтижелер: қоғамды өзгерту
Күтілетін нәтижелер: тұлғаны өзгерту
Күтілетін нәтижелер: материалдық еңбек өнімдерінің жақсартылған сапасы
Теориялық білім
Теориялық ойлау деңгейіне жеткіземіз
Оқу әрекеті
Оқушы оқулық






Скачать


zharar.kz