Қаржы жүйесінің ұғымы және жүйесінің құрылымы

Скачать



МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
1 ҚАРЖЫ ЖҮЙЕСІНІҢ МӘНІ ЖӘНЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ (тема)
1.1 Қаржы жүйесінің ұғымы және
жүйесінің құрылымы
1.2 Қаржылардың атқаратын қызметтері және
категориялармен өзара байланысы
1.3 Шет мемлекеттердің қаржы жүйесінің құрамы мен құрылымы
2 ҚАРЖЫ ЖҮЙЕСІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
ЖЫЛДАРДАҒЫ ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ
2.1 Жалпы мемлекеттік қаржылар – қаржы жүйесінің негізгі
2.2 Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы
2.3 2004-2006 жылдардағы қаржы жүйесінің даму тенденциясын талдау
3 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҚАРЖЫ ЖҮЙЕСІН ДАМЫТУ
МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ
3.1 Қазақстан Республикасының қаржы жүйесін жетілдіру мәселелері
3.2 Қазақстан Республикасының қаржы жүйесін дамытудың алғышарттары
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
ҚОСЫМШАЛАР
КІРІСПЕ
Мемлекет экономикасында қаржы жүйесінің атқаратын қызметтері өте маңызды
Президенттің Қазақстан халқына жолдауында қойған біздің мемлекеттің кең
Экономикалық өмірде қаржының сыртқы көрінісі қоғамдық өндірістегі әр
Мемлекеттік қаржылар ұлттық табысты қайта бөлуде, қоғамдық ұдайы
Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы материалдық және материалдық емес
Менің курстық жұмысымның тақырыбы: «Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің
Курстық жұмыстың мақсаты – қаржы жүйесінің мәні мен
Курстық жұмыстың мақсатына сәйкес, осы жұмысты жазуда келесідей
Қаржы жүйесінің ұғымын ашу және Қазақстан Республикасының қаржы
Қаржылардың атқаратын қызметтерін және басқа экономикалық категориялармен байланысын
Дамыған шет мемлекеттердің қаржы жүйесінің құрамы мен құрылымымен
Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің негізгі элементтерінің маңызын ашу;
2004-2006 жылдардағы қаржы жүйесінің даму тенденциясын талдау;
Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің дамыту мәселелерімен таныстыру;
Қазақстан Республикасының қаржы жүйесін дамытудың алғы шарттарының маңызын
Қалыпты әлеуметтік-экономикалық дамудағы қаржылардың маңыздылығы ерекше. Сондықтан
1 ҚАРЖЫ ЖҮЙЕСІНІҢ МӘНІ ЖӘНЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ
1.1 Қаржы жүйесінің ұғымы
қаржы жүйесінің құрылымы
Қаржы (орта ғасырдағы латын тілінің «financia» сөзінен пайда
Қаржының мәні оның даму заңдылықтары, тауар-ақша қатынастарын қамту
Материалдық (ақшалай) мағынада қаржы деп мемлекеттің өз қармағындағы,
«Қаржы жүйесі» ұғымы қаржы ұғымының одан әрі дамуы
Ақша қорларының қозғалысына байланысты мемлекет, шаруашылық жүргізуші субъектілер,
Қаржы жүйесі оған кіретін элементтердің тығыз байланысымен және
1.2 Қаржылардың атқаратын қызметтері және
категориялармен өзара байланысы
Қаржының мәні, іс-әрекет механизмі және рөлі оның функцияларынан
Қаржының бөлу функциясы арқылы қаржының қоғамдық мақсаты жүзеге
Қаржының реттеу қызметі экономикалық дамуды реттеуді мемлекеттің сырттай
Қаржының ынталандыру қызметі кәсіпорынның экономикалық дамуын әр түрлі
Бақылау қызметі қаржының бөлгіштік қызметінен туындайды. Бұл функцияның
Қаржы мәселесі жөніндегі заңнамалардың бұлжымай сақталуын, мемлекеттік бюджет,
Қаржылық-шаруашылық бақылау фирмалардың, кәсіпорындардың, бірлестіктердің, министрліктер мен ведомстволардың
Несиелік-банктік бақылау фирмалар мен кәсіпорындарды несиелеу арқылы жүргізіледі.
Осы мемлекетке қажетті ақша қаражаттары қорларын қалыптастыру бөлу
Қаржы теориясының негізгі мәселесі болып қаржының баға, еңбекақы,
1. Баға – бөлу үрдісінде бірінші түсіп, ондағы
Экономикалық үрдістердің қатаң орталықтандырылған жүйесінде құнның амортизациялық аударымдары,
Қаражат шаруашылық жүргізуші субъектілерде жинақталса, онда салық көлемі
2. Еңбекақы. Бағадан кейін қаржылық бөлу процесінде еңбекақы
Қаржы, еңбекақы қоры, басқа да еңбек төлемдері қорлардың
Қаржы мен еңбекақының әр түрлі әрекеті:
қаржылық бөлудің шегі еңбекақыға қарағанда кеңірек, өйткені еңбекақы
қаржы құнның бір жақты қозғалысына қатысады, ал еңбекақы
Еңбекақы арқылы толығымен V және жартылай m
Еңбекақы – салық төлеудің негізгі көзі болып табылады.
3. Несие. Банк ресурстарын қайта бөлу кезінде қалыптасады,
Несиенің ерекшелігі – олар қайтару шарты негізінде белгілі
Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қорлары банк шоттарында шоғырланады және
1.3 Шет мемлекеттердің қаржы жүйесінің құрамы мен құрылымы
Американдық федерациясында бюджеттік құрылым АҚШ Конституциясымен қабылданды. Бұл
Басқа дамыған мемлекеттердегідей АҚШ-тың бюджеті де үш негізгі
мемлекеттік құралдарды ұстау (басқару аппараты, әскер, соттар және
әлеуметтік қамтамасыз ету мақсатында әлеуметтік топтардағы тұрғындар мен
экономикалық өсуге жағдай жасау, кәсіпкерлікті қолдаудағы шарттарды қалыптастыру
АҚШ-тың бюджеттік құрылымы федеративті болып саналады және үш
федеративті бюджет;
50 штаттардың бюджеттері – федерация мүшелері;
әкімшілік, шаруашылық-кәсіпкерлік, мәдени және басқа бөлімшелердің 12,7 мың
АҚШ-тағы федеральды бюджет – бұл негізгі бағыттар және
Федеральды бюджеттің табыстар мен шығыстар құрылымы негізінен мемлекеттің
Әлеуметтік бағдарламалар маңызды екі функцияны орындайды:
адамның капиталына инвестициялардың түсуін қамтамасыз етеді;
қоғамдағы әлеуметік тұрақтылыққа кепілдік ретінде болады.
2002 жылғы бюджетте аса маңызды мән болып АҚШ-та
Федеральды үкіметтің бюджеттік жылы 1 қазаннан басталып, келесі
АҚШ-тағы штаттардың және жергілікті органдардың бюджеттері едәуір дербес
Штаттардың ең ірі шығыстары: ағарту (35% бюджеттің шығыстық
Жергілікті бюджеттер мемлекеттік игіліктерді қаржыландыру мақсатында жұмсалады: тауарлар
Жергілікті өкімет органдарының бюджеттері бөлектенген және әрбір мемлекеттік
Мемлекеттік қаржылар жүйесінде маңызды орынды дербес қаржылық мекемелер
әлеуметтік сақтандыру қорлары – қартайғанда, денсаулығын жоғалтқан жағдайда
шаруашылық өмірді реттеуге бағытталған экономикалық қорлар;
ғылыми-зерттеушілік қорлар;
әскери-саяси қорлар – президенттің қарамағындағы резервтер.
Салықтық төлемдердің жүйесін көбінесе бюджеттің табыстық бөлігі анықтайды.
Қазіргі федеральды салықтар құрылымына сегіз бағыттар (түрлер) кіреді:
жеке табыс салығы (2001 жылы федеральды бюджеттің табыстық
әлеуметтік қамтамасыз ету қорларына салықтық аударымдар (34%);
корпоративті табыс салығы (10%);
акциздік жиналымдар (4%);
мұрагерлікке және сыйға салынатын салық;
кеден баждары;
тұтыну тауарларының көтермелік сатудан салығы;
жылжитын және жылжымайтын мүлікке салық.
Соңғы үш салық түрлерінің сомасы 2001 жылғы федеральды
Тура салықтар американдық салық жүйесінде маңызды орынға ие,
АҚШ-та жеке табысқа салық салудың келесі қасиеттері танылады:
салық салудың прогресивті мәні;
салықтық аударымдардың дискреттығы - әрбір үлкен ставка тек
салық салу ставкасының заңдылық тәртібіндегі үздіксіз өзгерістер;
салық салудың әмбебаптығы – табыстың теңдік сомасында әдетте
мақсатты жеңілдіктер мөлшерінің көптігі;
әлеуметтік қамтамасыз ету қорларына салықтық жиналымдардың ерекшеленуі;
салық салуға түспейтін жеке табыстардың белгіленген минималды деңгейі.
Федеральды салық салу жүйесіндегі өзінің көлемі жағынан екінші
Жергілікті салықтар үш негізгі топтарға бөлінеді.
Бірінші топ – жергілікті ооргандардың тура және жанама
Жергілікті салықтардың екінші тобы жалпы мемлекеттік салықтарға қосымшалар
Жергілікті салықтардың үшінші тобы – көлік құралдарына, иттерді
Жергілікті салықтар:
мүліктік;
сатудан және айналымнан жалпы салық;
жеке табыс салығы;
сатуға жалпы салық;
корпоративті;
мұрагерлікке және сыйға салынатын салық.
АҚШ-тың салықтарының құрылымы берілген. (ҚОСЫМША А)
АҚШ-тың салықтық қызметі келесі түрде қалыптасқан. Салықтық жүйенің
2 ҚАРЖЫ ЖҮЙЕСІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
ЖЫЛДАРДАҒЫ ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ
2.1 Жалпы мемлекеттік қаржылар – қаржы жүйесінің негізгі
ретінде
Қазіргі жағдайда қандай мемлекеттің жеке экономикалық құрылымын зерттеу
Мемлекет қаржы жүйесі арқылы саяси, экономикалық және әлеуметтік
Қаржы жүйесін қаржы субъектілерінің (қаржы қатынастарына қатысушылар) нысаны
мемлекет қаржысы
шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы
халық қаржысы (үй шаруашылығы). (ҚОСЫМША Б)
Енді осылардың әрбіреуіне жеке - жеке тоқталып өтемін.
Мемлекеттің қаржысы мемлекеттің экономикалық, әлеуметтік, саяси функцияларын орындау
Экономикалық мәні жағынан мемлекет қаржысы мемлекеттің, оның кәсіпорындарының
Мемлекеттік қаржылар ұлттық табысты қайта бөлуде, қоғамдық ұдайы
Мемлекеттік қаржылардың құрамына мыналар кіреді:
мемлекеттік бюджет;
бюджеттен тыс қорлар;
мемлекеттік несие.
Мемлекеттік бюджет – экономиканы, әлеуметтік-мәдени, қорғаныс пен мемлекеттік
Бюджет Қазақстанның ғалами жалпы шаруашылық байланыстар жүйесіне толық
Бюджеттен тыс қорлар дегеніміз – мемлекеттік органдардың қол
Мемлекеттік бюджеттен тыс ақша қорлары еліміздің нарықтық қатынастарға
Бюджеттен тыс мақсатты қорлардың басты сипаттамасы өтпелі кезеңде
Экономикалық қорларға экономикалық даму мәселелерін шешуге арналған қорлар
Мемлекеттік қорларға мемлекеттік деңгейде құрылған қорлар, ал аймақтық
Бюджеттен тыс қорлар өзінің мәні бойынша мемелекеттің кейбір
Оның негізгі қалыптасу көздері мыналар:
арнаулы мақсатты салықтар, қарыздар
бюджеттен берілетін субсидиялар
қосымша табыстар мен үнемделген қаржы ресурстары
заңды және жеке тұлғалардың ерікті жарнамалары [5.346-б]
Бюджеттен тыс қорларға түсетін қаражаттар шығындалуының бағыты қорлардың
1990 жылдардан бастап Қазақстанда әр түрлі мемлекеттік бюджеттен
Қазақстанда медициналық сақтандыру қоры, халықты жұмыспен қамтамасыз ету
Мемлекеттік несие – мемлекеттік билік органдарының қарамағына уақытша
Ішкі несиеде үкімет, жергілікті билік органдары, кәсіпорындар, ұйымдар
Халықаралық несиеде бір жағынан үкімет, жергілікті билік органдары,
Несие беруші жақ мемлекет – донор, ал несие
Мемлекеттік несие ақша-несие қаражаттарын қайтару шарты негізінде қайта
Несие көмегімен орташа жинақтар мемлекетте жинақталады және оның
Мемлекеттік несиенің тағы бір қызметі – реттеушілік. Бірінші
Мемлекеттік несиені мыналар үшін пайдаланады:
бюджет тапшылығын қаржыландыру;
ұлттандырылған және аралас кәсіпорындарға күрделі қаржы салымдарын қаржыландыру;
жергілікті билік органдарының шаруашылықтарын қаржыландыру;
елдің ақша айналымын реттеу. [8. 370-б]
Мемлекет қаржыларының функциялары экономикалық категория болып келеді, бұл
Бөлгіштік функциядағы мемлекеттің қаржысы мына төмендегідей функцияларды орындайды:
орналастыру;
қайта бөлгіштік;
тұрақтандыру функциялары.
Орналастыру функциясы мемлекеттің тауарлар мен игіліктерді өндіру және
Қоғамдық тауарлардың ресурстары көбінесе салықтардың есебінен қалыптасатындықтан, жекеше,
Фискалдық құралдар арасында бөлініс мыналар арқылы орындалады:
табысы төмен үй шаруашылығын қаражаттандыруды жоғары табыстарға үдемелі
баламалы түрде бөлініс жолдаушылардан төмен табыс болатын тұрғын
қайта бөлуге табысы төмен тұтынушылар пайдаланатын басқа тауарларды
Тұрақтандырудың қосалқы жүйесінің іс-әрекеті сыртқы сауда мен төлем
2.2 Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы
Қаржы жүйесінің құрамды бөлігі және айрықша сферасы шаруашылық
Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы қаржы жүйесінің бөлігі ретінде
Даму ұлттық шаруашылықты басқару жүйесінің маңызды экономикалық инструменті,
Шаруашылық жүргізуші субъектілер қаржысы өзіне қоғамдық пайдалы қызметтің
Шаруашылық жүргізуші субъектілердің құрамына материалдық өндірістің барлық кәсіпорындары
Бұл айырмашылықтар сфералардың қаржысын ұйымдастыруға–қаржыландыру, өнімдер мен қызметтер
Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы қызметтің сипаты бойынша коммерциялық
Коммерциялық қызметтің мақсаты табыс алу болып табылады. Коммерциялық
Коммерциялық емес қызмет табыс (пайда) алуға емес, бүкіл
Шаруашылық жүргізуші субъектілерді сыныптаудың маңызды белгісі меншіктің белгілі
Меншіктің бұл нысандарының ішінде шаруашылықты жүргізудің ұйымдық-құқықтық нысандарының
Мемлекеттік меншікке негізделген мемлекеттік кәсіпорындар, соның ішінде республикалық
Заңды тұлғалардың жеке меншігіне негізделген кәсіпорындар: әр түрлі
Қоғамдық бірлестіктердің меншігіне негізделген кәсіпорындар.
Құрылтайшылардың, соның ішінде шетелдік заңды тұлғалар мен азаматтардың
Азаматтардың меншігіне негізделген жеке меншікті кәсіпорындар.
Меншіктің әр түрлі нысандарының қатысуындағы аралас кәсіпорындар.
Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы жалпы қаржылар сияқты бөлу
Бөлу - өндіру мен тұтыну арасындағы байланыстырушы буын.
Шаруашылық жүргізуші субъектілер қаржысының бақылау функциясы кәсіпорын экономикасында
Сөйтіп шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы дегеніміз өнім өндіріп,
2.3 2004-2006 жылдардағы қаржы жүйесінің даму тенденциясын талдау
Өткен уақыттағы Қазақстанның экономикасы және қаржы сферасының дамуының
Дүние жүзінің барлық елдерінде оперативтік қаржы жоспары мемлекеттік
Қазақстан Республикасының мемлекетік бюджетінің табыстарының талдауы бойынша 2005
2006 жылдың 3 тоқсанындағы жедел деректерге 1171 ірі
Кезең-кезең бойынша жүргізілген реформалардың сфералары: ақша жүйесі, банктер,
Қазақстан Республикасының мемлекеттік бюджеті Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің
2006 жылдың 1 желтоқсанында табыс жылдың нақтыланған бюджетіне
Салық түсімдері құрылымында негізгі үлес корпоративтік табыс салығына
Бюджеттің барлық шығындар көлемінен әлеуметтік қызмет көрсетуге 49,1
Жергілікті бюджетке осы кезең ішінде түскен табыс 942,1
Операциялық сальдо – 65,7 млрд. теңгені, бюджеттік таза
3 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҚАРЖЫ ЖҮЙЕСІН ДАМЫТУ
МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ
3.1 Қазақстан Республикасының қаржы жүйесін жетілдіру мәселелері
Он бес жылдық тәуелсіздігіміздің ең басты экономикалық мазмұны
Бұл жолдың әрбір этаптарында көзделген шараларға сәйкес бір
Қазақстан экономикасын реформалау процесінде маңызды рөлді сыртқы капитал
Тағы бір ескере кететін жайт, бұл өтпелі кезеңде
Республиканың тәуелсіздік жылдарының ішінде олардың көлемі 40 млрд
Мемлекеттің әлеуметтік қызметі тек қана, әдетте, «әлеуметтік қамтамасыз
Мемлекет тарапынан жүргізілетін әлеуметтік бағдарлама мен экономикалық саясаттың
Қазақстан Республикасының салық жүйесінің әлеуметтік тұрғыдағы мәселелеріне төмендегілер
жеке табыс салығы бойынша шегерімнің айлық есептік көрсеткіш
корпорациялық табыс салығы бойынша ставканың салыстырмалы түрде жоғары
степендия және зейнетақыға салық салынуы;
өндірістік кәсіпорындарға арнайы салық жеңілдігінің қолданылмауы.
Жалпы тұжырымдай келе, Қазасқтандық салық жүйесінің ерекшеліктері туралы
Қаржы жүйесінің барлық сфераларын, буындарының қаржы жоспарлары болады
Сөйтіп, нарықтық ортада қаржылық жоспарлау анағұрлым жоғары сапалық
Мемлекеттің қаржылық қызметі оның ақша қорларын жасау, бөлу
Мемлекеттің қаржылық қызметінің сан алуандылығы қаржы жүйесін құрудың
Қаржылық қызметті жүзеге асыру кезінде мемлекеттік органдар өзінің
3.2 Қазақстан Республикасының
алғышарттары
Қоғамның саяси және әлеуметтік өмірін демократияландыру, экономикалық реформа
Аталған заңдардың қаржы қатынастарын да қоса, қоғамдағы әлеуметтік-экономикалық
Қазіргі кезде қаржы жүйесі терең өзгерістерге ұшырап, қайта
Нарықтық қатынастарға көшу барысында қаржы жүйесінің рөлі мен
Қаржы және ең алдымен бюджет жүйесі жалпы ішкі
Қоғамда істің жайы қаржы ахуалымен анықталады, сондықтан тұрақтану
Бұл шаралардың қатарында - өндірісітк қатынастарды жетілдіру, экономиканы
Сыртқы экономикалық қызметті жандандыру, ішкі өндіріс есебінен тұтыну
Қорытындылай келе, Қазақстан нарықтық және демократиялық реформаларды жүзеге
Республикадағы макроэкономикалық тұрақтылыққа жеттік, құрылымдық реформалар өткізілді.
Ақырғы бес жылда Қазақстан Орта Азия мемлекеттерінің арасында
Негізгі инвестициялар пайдалы қазбалар, ауыл шаруашылығы, инфрақұрылым, әлеуметтік
Таяудағы 25 жыл ішінде шетел инвесторлары 100 млн
Қазақстан әлі де еуропалық мемлекеттермен экономикалық серіктесуге тырысады.
«Бүгінгі күнде біз, яғни Қазақстан мемлекеті алдымызға шамданушылық
ҚОРЫТЫНДЫ
Осы курстық жұмысты қорытындылай келе мен қаржы, қаржы
Президенттің Қазақстан халқына жолдауында қойған біздің мемлекеттің кең
Мемлекет экономикасында қаржы жүйесінің атқаратын қызметтері өте маңызды
Курстық жұмысымның бірінші бөлімінде қаржы сөзінің мағынасын, мәнін,
Екінші бөлімде қаржы жүйесінің құрылымын қарастырдым, олардың әрбіреуіне
Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы материалдық және материалдық емес
Үшінші бөлімде Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің жетілдіру мәселелері
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
«Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі» Ресми газет №21,22
2006 жылға арналған Республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы
Р.Аимкулов, А.Оспанов «Мемлекеттік бюджет» дәріс конспектілері. Семей 2004
С.Әкімбеков, А. Баймұхаметова, У.Жанайдаров «Экономикалық теория» оқу құралы
Я.Әубәкіров, К.Нәрібаев, М. Есқалиев, Е.Жатқанбаев, С.Досқалиев «Экономикалық теория
Н.Әпсәләмов, Қ.Исабеков, Ө.Сұлтанов «Экономикалық теория негіз- дері» оқу
Е.Баянов «Мемлекет және құқық негіздері» Алматы 2001 жыл
Б.Жүнісов, Ұ.Мәмбетов, Ү.Байжомартов «Нарықтық экономика негіз- дері» Алматы
Қ.Ілиясов, С.Құлпыбаев «Қаржы» оқулық Алматы 2003 жыл .
К.Бердалиев «Қазақстан экономикасын басқару негіздері» Алматы 2001жыл .
А.Сахариева, С.Сахариев «Жаңа кезең экономикалық теориясы» оқулық Алматы
«Аль Пари» журналы «Мемлекеттік қаржы жүйесіндегі бюджеттік процедураның
«Аль Пари» журналы «Бюджет аралық қатынас – бюджет
«Қаржы-Қаражат» журналы «Мемлекеттік бюджет – Қазақстанның стратегиялық басымдылықтарын
«Қаржы-Қаражат» журналы «Бюджеттік жоспарлауды жетілдірудің мәселелері» А.Орманбаев ,
«Қаржы-Қаражат» журналы «Мемлекеттің әлеуметтік дамуына әсер ету тұрғысындағы
«Қаржы-Қаражат» журналы «Қазақстанның қаржылық жүйесінің мықтылығы және оның
«Қаржы-Қаражат» журналы «Қазақстанның ұлттық экономикасының дамуының қаржылық аспектілері
«Семей таңы» газеті «Қазақстан экономикалық, әлеуметтік және саяси
Қазақстан Республикасының және оның аймақтарының статистикалық көрсеткіштері. 2004
ҚОСЫМША А
Сурет 1. АҚШ-тағы салықтардың құрылымы
ҚОСЫМША Б
Сурет 2. Қазақстан Республикасының қаржы жүйесі
32
Федеральды салықтар (барлық түсімдердің 70%):
жеке табыс салығы;
әлеуметтік қамтамасыз ету қорларына аударымдар;
корпорацияның пайда салығы;
акциздер;
басқалар
Штаттардың салықтары (20%):
сатудан жалпы салық;
жеке тұлғалардан табыс салығы;
корпорияның табыстық салығы;
акциядер;
басқалар.
Жергілікті салықтар (10%):
мүліктік салық;
сатудан және айналымнан жалпы салық;
жеке табыс салығы;
сатуға таңдамалы салықтар;
корпоративті салық;
мұрагерлікке және сыйға салынатын салық
Салық төлеушілер
Қазақстан Республикасының қаржы жүйесі
Жалпы мемлекеттік қаржы
Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы
Халықтың,үй шаруашылығы-ның қаржысы
Мемле-кеттік бюджет
Арнаулы бюджет-тен тыс қорлар
Мемле-кеттік несие
Материал-дық өндіріс сферасы-ның қаржысы
Өндірістік емес сфераның қаржысы
Республи-калық бюджет
Жергілікті бюджет
Облыстардың,қалалардың, аудандың бюджеттері
Өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, құрылыс кәсіп-орындарының жүк көлігі, бай-ланыс,
Тұрғын үй-ком-муналдық шаруа-шылықтың, ха-лыққа тұрмыстық қызмет көрсету-дің, жолаушылар
мемлекеттік емес және тағы басқа субъектілердің қаржысы
Орталықтандырылған қаржылар
Орталықтандырылмаған қаржылар



Скачать


zharar.kz