Қазақ тілі сабағында оқыту

Скачать


Мазмұны
Кіріспе
1 Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды
1.1 Бастауышты оқытудың әдістері, тәсілдері және
1.2 Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды
қолданылатын көрнекілік әдістер
1.3 Бастауышта оқушылардың таным-белсенділігі деңгейіне қарай топтастырылған
2 Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды
2.1 Қазақ тілі сабағында оқыту
2.2 Бастауыш сынып оқушыларының білім деңгейінің
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттердің тізімі
Кіріспе
Зерттеудің көкейкестілігі. Үй жұмысы оқушының бүкіл оқу жұмысының
Оқушыларға кейде ақыл-ой күшін көп жұмсауды талап ететін
Мұғалім кейде үйге тапсырма бергенде өз пәнінің жүйесі
Оқушының үйдегі оқу жұмысын сыныптағы оқу жұмысымен жалғастырып,
Өзімнің көпжылдық тәжірибемде байқағаным кейбір оқушылар оқулықпен дұрыс
Үй тапсырмасын оқушының өзі тексеретін тәсілдері: оқулық мәтінін
Үйге берілетін тапсырмаларды әсіресе, бастауыш сынып оқушыларын күнбе
Оқушының үйдегі оқу жұмысын дұрыс ұйымдастырудың мынадай шарттары
Үй тапсырмаларын бергенде мұғалім оларды орындаудың қандай тиімді
Үйге берілетін тапсырмалар оқушыларды қызықтыратындай болуы және өмірімен,
Үй тапсырмасы оқушының бәріне бірдей бірыңғай мазмұнда емес,
Үй тапсырмасының мазмұны шығармашылық сипатта болғаны жөн.
Үйдегі оқу жымысының табысты болуы, көбінесе сабақта мұғалімнің
Үй тапсырмасының көлемін белгілеуде мұғалім оқушылардың жас ерекшеліктері
Үй тапсырмасын тексеру және бағалау барысыныда мұғалім, оның
Мұғалімнің берген бағасы әділетті болса онда ол оқушының
Мұғалімнің бағалауы оқушылардың өзін – өзі бағалауымен ұштасып
1 Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру
1.1 Бастауышты оқытудың әдістері, тәсілдері және құралдары
Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс
Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау, оқушылардың
Оқыту тәсілдерінің түрлері:
- ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тәсілдері;
- мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер;
- оқушылардың сезімдеріне әсер ететін тәсілдер;
- жеке оқушылар арасындағы қарым-қатынасты басқару
тәсілдері.
Сонымен тәсілдер оқыту әдістерінің құрамына кіреді, әдістің
жүзеге асуына көмектеседі.
Оқыту әдістерінің басты қызметі - оқыту, ынталандыру, дамыту,
Оқыту құралдары - білім алу, іскерлікті жасау көзі.
XIX ғасырдың 20-30 жылдарында Б.Е.Райков, К.П.Ягодовский түсіндіру, тәжірибелік,
И.Я.Лернер, М.Н.Скаткин оқыту әдістерін оқушылардың танымдық жұмыстарының түріне
Оқытушының басшылығымен жұмыс істейтін оқушылардың танымдық белсенділігі әртүрлі.
Репродуктивтік әдіс арқылы оқушы "дайын" білімдерді есінде сақтап,
Эвристикалық әдіс арқылы ақыл-ой жұмысы күшейеді, оқушы білімді
Ю.К. Бабанский оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістерін топтады. Ол
М.И.Махмутов оқыту әдісіне сәйкес келетін оқу әдістерін і
Бинарлық әдістер бір-бірімен тығыз байланысты оқыту мен оқудың
Сондықтан оқушының кітаппен жұмысы оқу әрекетінің тәсілі болып
Оқыту әдістерін тандау әдетте сабаққа оқу материалының мазмұнын
Әңгіме – оқу материалын ауызша баяндау. А. Байтұрсынов
Сөздік әдісі мектептің барлық сатыларында қолданылып, әңгіменің сипаты,
- әңгіменің оқушылардың адамгершілігіне әсер
- әңгімеде дәлелді және ғылыми
- ой пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін
- әңгіменің жүйелілігі болуы керек;
- әңгіменің әсерлілігі;
- тілінің қарапайымдылығы және түсініктілігі;
- мұғалімнің фактілер, оқиғаларға берген
Түсіндіру – жеке ұғым, құбылыстарды, құралдар, көрнекі құралдардың
Түсіндіру әдісі жаңа тақырыпты түсіндіргенде жиі қолданылады, бірақ
Химиялық, физикалық, математикалық есептерді шығарғанда теоремаларды оқығанда, табиғат
Түсіндіру әдісіне қойылатын талаптар:
- сұрақтарды дәл және аңық
- себеп-салдар байланысын ашып, дәлелдер
- салыстыру, қатар қою, ұқсату,
- жүйелілік.
Түсіндіру – оқыту әдісі ретінде әр жастағы балалар
Әңгімелесу – оқытудың диалогтық әдісі, мұғалім оқушыларға мұқият
Оқу материалының мазмұны, оқушылардың шығармашылық танымдық қызметіне қарай
Әңгімелесу әдісі. Оқушыны жаңа білімді алуға белсене қатыстырып,
Білімді жинақтайтын, бекітетін әңгіме оқушылардан теориялық білімдерін, оны
Әңгімелесу барысында мұғалім сұрақты бір оқушыға (жеке әңгімелесу)
Әңгімелесу әдісінің артықшылықтары:
- ес пен тілді дамытуы;
- оқушылардың оқу-танымдық қызметін белсенді
- оқушылардың білімінің белгілі болуы;
- жақсы диагностикалық құрап;
- үлкен тәрбиелік күші бар.
Әңгімелесу әдісінің кемшілігі:
- уақыттың көп кетуі;
- қауіп элементі бар (оқушы
Оқу пікірталастары оқытудың сөздік әдістерінің ішінде елеулі орын
Пікір-сайыс өткізу үшін оқушылардың дайындығы, талданатын мәселе бойынша
Оқу пікірталасы негізгі мектептің жоғары сыныптарында, ішінара, орта
Кітаппен және оқулықтармен жұмыс – оқытудың маңызды әдісі.
- конспектілеу - кітаптың мазмұнын қысқа
- мәтіннің қарапайым және күрделі
- тезистеу - кітаптың негізгі
- цитаталау - мәтінді сөзбе
- аннотация — мәнді, елеулі
- рецензиялау - оқу материалы
- справка жазу - тапқан
Анықтамалар статистикалық, библиографиялық (өмірбаяндық, терминологиялық, географиялық, т.б) түрде
- формалдық-логикалық модель - мәтіннің
- тақырыптық тезаурус – бөлім,
Оқушылар үшін білім көзі – бақылау, мұғалім сөзі,
Кітаппен жұмыс істеу тәсілдерін меңгеруде бастауыш мектепте қолданылатын,
Мұғалім кітаптар мен журналдарды тақырыпқа сай қолданады. Осы
1. Белгілі бір ақпарат алу және оны бекіту
2. Түсініксіз сөйлем және сөздердің мағынасын сөздік немесе
3. Қосымша әдебиеттерді қолдану үшін оқушылардың өз бетімен
1.2 Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды қолданылатын
Көрнекілік әдісі. Әл-Фараби "Оқытудың негізгі әдісі - көрнекілік"
Көрнекілік әдісі оқытудың сөздік және тәжірибелік әдістерімен өзара
Иллюстрация әдісі арқылы оқушыларға иллюстрациялық құралдар – атап
Демонстрацияның (көрсету) оқыту әдісі ретіндегі ерекшеліктері
Демонстрация әдісі арқылы заттар мен құбылыстар тәжірибе жасау
Оқу процесіне жаңа техникалық құралдарды енгізу (теледидар, видеомагнитофондар)
Оқытудың көрнекілік әдісінің шарттарды:
- көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі;
- көрнекілікті сабаөтың керек сәтінде
- демонстрацияланған затты барлық оқушылардың
- иллюстрацияның ең бастысын, мәндісін
- құбылыстарды демонстрациялау кезінде берілетін
- демонстрацияланатын көрнекіліктің оқу материалы
- көрнекі құрал мен демонстрациялық
Оқытудың тәжірибелік әдістері арқылы оқушылар тәжірибелік қызметпен айналысып,
Жаттығу көмегімен ақыл-ой және тәжірибелік іс-әрекет меңгеріледі. Ол
Оқушылардың өз бетімен жұмыс істей білу деңгейіне қарай
- белгілі білімдерді еске түсіріп,
- білімді жаңа жағдайда қолданып
Егер оқушы іс-қимылдарды ауызша айтса, онда оны түсіндіру
Жаттығулардың ерекшеліктері:
Ауызша жаттығулар логикалық ойды, есті, тілді оқушылардың зейінін
Жазбаша жаттығулар білімді бекіту және оны қолдану іскерлігін
Жазбаша жаттығулар: ана тілі, шет тілі, математика, т.б.
Графикалық жаттығулар: кесте, сызба, технологиялық карта, альбом, стенд
Жаттығу әдісіне қойылатын талаптар:
- оны орындауға деген оқушылардың
- жаттығуларды орындаудағы дидактикалық сабақтастық:
1.3 Бастауышта оқушылардың таным-белсенділігі деңгейіне қарай топтастырылған әдістер
Түсіндірмелі-иллюстративтік әдіс. Бұл әдіс арқылы оқушылар ақпараттарды меңгереді.
Ақпараттар әңгіме, дәріс, түсіндіру, кітап, қосымша құралдар, көрнекі
Түсіндірмелі-иллюстративтік әдіс арқылы адамзат жинақтаған тәжірибені аз уақыт
Көп ғасырлар бойы білім беру үшін мұғалімнің сөзі,
Оқу кинолары, телехабарлары зат және құбылысты жақсы қабылдап,
Түсіндермелі-иллюстративтік әдіс бастауыш мектептерде кең тараған. Ол арқылы
Репродуктивтік әдіс. Бұл әдіс арқылы мұғалім оқушының іскерлігін
Репродуктивтік әдіс мұғалімнен ұйымдастырушылық қабілетті талап етеді. Мұғалім
Оқушыларға берілетін нұсқаулар жетілдіріліп, жауаптары бар бағдарламаланған оқулықтар
Білімнің көлемі көп болғанда репродуктивтік әдіс түсіндірмелі-иллюстративтік әдіспен
Оқушыларға алгоритм беріледі. Алгоритм - оқушыға зат не
Репродуктивтік әдіс бағдарламалық оқытумен тығыз байланысты. Ол арқылы
Аталған әдісті шектен тыс қолдану жаттандылыққа әкеліп, оқушының
Мәселелік әдісті қолданғанда оқушылар орындайтын іс-әрекеттен шығармашылық іс-әрекетке
Қиын жағдаят мәселені шешуге керекті білімдерді, ақыл-ой жұмысына
Мәселелік жағдаятты тудырудағы мақсат - оқуды қиындату арқылы
Ішінара ізденіс немесе эвристикалық әдіс. Оқушыға мәселені өз
Эвристикалық әңгіме үшін құрастырылған сұрақтар мәселелік сипатта болады.
Зерттеу әдісі шығармашылық жұмыс тәжірибесін жақсы үйрену үшін
Зерттеу жұмыстары сабақта, үйде орындалып, бір аптада, бір
ІХ-Х сынып оқушыларын әдебиетті іріктеуге, аннотация жасауға, конспектілеуге,
Зерттеу кезеңдері:
1) факті, не құбылыстарды бақылау, зерттеу;
2) зерттелетін мәселелерді анықтау;
3) мәселені шешу жөнінде жорамал айту;
4) зерттеудің жоспарын жасау;
5) зерттеу;
6) нәтиже;
7) оны қолдану туралы ұсыныс.
Оқушының шешетін мәселелері оқу бағдарламасына ену керек. Оқушының
Дедуктивтік әдіс арқылы мұғалім ережелерді, формулаларды, заңдарды түсіндіріп,
Эвклидтің элементарлық геометриясы дедуктивтік әдіспен оқытылады. Бірақ оқушылардың
Дедукция әдісі арқылы оқушы өзі білетін қорытындыларды, ережелерді,
Индуктивтік әдіс. Индукция - латын сөзі. Оқушыларды белгілі
Осы екі әдіс арқылы ой-тұжырымдарын жасау - оқытудың
Импрессивтік әдістер. Импрессия (латын сөзі, әсер, толғаныс, сезім)
Оқушы шығарманық негізгі идеяларын оның кейіпкерлерінің мінез-құлқымен, жүріс-тұрысымен
Осы әдісті әдеби шығармаларды, сахналық қойылымдарды, кинофильмдерді, сәулет
Экспрессивтік әдістер. Экспрессия (латын сөзі, бейнелеу) әдісі арқылы
Мұғалім экспрессивтік әдіс арқылы топқа және жеке оқушыларға
Адамдардың қарым-қатынасын әнмен айтылатын қысқа комедиялы пьеса немесе
Бала тебірене, толғана отырып рухани құндылықтарға баға береді.
Экспрессивтік әдіс оқушылардың шығармашылық белсенділігін туғызады, фотоаппарат, ұнтаспа,
Ынталандыру әдісі
Қызығушылықтың үш түрі:
- іс-әрекетке деген оң көзқарастың болуы;
- танымның баланы жақсы сезімге
- іс-әрекеттің баланы ынталандыруы.
Оқыту процесінде баланың оқу іс-әрекетіне оң көзқарасын туғызу
Педагог ақын М.Жұмабаев ақыл көріністері әсерленуден пайда болады,
Атақты ғалымдардың және қоғам қайраткерлерінің өмірі мен қызметі
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті де оқушы сезіміне әсер етеді.
Оқуға қызықтырудың өте жақсы әдісі - танымдық ойындар.
Жауапкершілікті қалыптастыру әдістері.
Тәсілдері:
- оқушыға оқудың өзіне және
- талап қою;
- талаптарды орындауға үйрету;
- өз міндеттерін жақсы атқаратындарды
- керек жағдайда жазалау әдісін
- оқушыға кемшіліктерін айтып, оларды
Оқушыға оқудың пайдасын түсіндіру. Жаратылыс-математика бағытын таңдаған балаларға
2 Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру
2.1 Қазақ тілі сабағында оқыту
Дамыта оқыту идеясының ұзақ тарихы бар. Ерте кезден
И.Т.Пестолоций баланың ақыл-ойын, балалық қабілет-қасиеттерін дамыту идеясымен арқаулаған
Дамыта оқыту ұлы неміс педагогы А.Дистервергтің әйгілі «Неміс
Орыстың ұлы ағартушысы К.Д.Ушинский де өз дидактикалық еңбектерінде
Осылай бола тұрғанымен, дамыта оқыту деген терминге көзқарастар
Алайда, дәстүрлі оқыту бала дамуына тек қондырғы болып,
«Дамыта оқыту» деген термин психология ғылымының қойнауында туып,
Зерттеулердің мақсаты Л.С.Выготскийдің 1930 ж. басында жасаған оқыту
Одан кейін 20 жыл көлемінде дамыта оқыту психология
Мақсаты балаларға дайын пәнді білім, біліктердің белгілі бір
Сондықтан жаңа сапаға ие, шығармашыл, қабілетті адамдар тәрбиелеу
Оқыта отырып дамыту мәселесіне арналған зерттеулер дәстүрлі оқытуға
Дамыта оқыту идеясы алғашқылардың бірі болып, 1956-1960 жылдары
Л.С.Выготскийдің теориясы Д.Б,Эльконин басқарған шығармашылық топ жұмысында әрі
Дамыта оқытуды 1950 жылдың аяғынан бастап Л.В. Занков
Дамыта оқытуда мұғалім жақын даму аймағында жұмыс істеу
Бүгінгі таңда өмірде болып жатқан өзгерістерге байланысты қоғамның
Дамыта оқытуда баланың ізденушілік-зерттеушілік әрекетін ұйымдастыру басты назарда
Оқу мақсаттарының нақты қойылуы.
Оны шешудің жолын бірлесе қарастыру.
Шешімнің дұрыстығын дәлелдеу.
Бұл үшеуі - дамыта оқытудың Д.Б.Эльконин - В.В.Давыдов
Дамыта оқыту үрдісінде оқушының субъект ретінде танылуы мына
Оқушы
Қазіргі оқулықтар оқу әрекеті жүйесімен жазылғандықтан, оқушының негізгі
Дамыта оқыту жүйесіндегі технологиялардың классификациялық сипаттамасы
1. Қолдану деңгейіне қарай: жаппы педагогикалық.
2. Философиялық негізіне қарай: гумандық.
3. Психикалық даму факторына қарай: социатектік, психотектік.
4.Игерудің ғылыми тұжырымдамасына қарай: рефлекторлық, дамытушылық.
5. Мазмұндық сипатына қарай: білімдік, тәрбиелік.
6.Басқару типіне қарай: шағын топтар жүйесі.
7.Ұйымдастыру формасына қарай: сыныптық, сабақтық, топтық және жеке.
8.Балаға қатынас амалына қарай: тұлғалық, бағдарлық.
9.Басымдық танытатын әдісіне қарай: дамытушы
10. Оқушылар категориясына қарай: жалпы.
Дамыта оқыту – бұл өзінің аты айтып тұрғандай
Біріншіден, оқушы педагогикалық әрекет негізінен танымдық іс-әрекет жасауға
Екіншіден, есте сақтау қабілетіне көп жүк түсірмей керісінше,
Бұдан біз дамыта оқыту негізінен оқушының тікелей өзіне,
1. Проблемалық және бағдарламалық. Бұл әдістер оқушылардың қабілетін,
2. Мұғалім білім беру мазмұнын өңдеп, жоспарлағанда
3. Оқушының тиімді даму жолдарын ашу үшін олардың
4. Жұмысты тексеруде баға окушының жеткен нәтижесіне
5. "Сырттағы" білімді "іштегі" білімге алмастыруға арналған іс-әрекеттер
6. Дамыта оқыту үрдісіне білім дайын берілмеуі
Дамыта оқыту идеясы бойынша оқушыға оку мақсаттарын қоюда,
Қазіргі оқулықтар "Дамыта оқыту" технологиясына негізделе жазылған. Сондықтан
Мұғалімге біз бұл сәтті былайша түсіндірер едік.Оқушылардың білетін
Бастауыш сатыдағы дамыта оқытудың педагогикалық оқу үрдісі
2.2 Бастауыш сынып оқушыларының білім деңгейінің дамуы практикалық
Бастауыш сыныптарда бақылау жұмысын өткізгеннен кейін жіберген қате
4-а сынып оқушысы Абатов Абылайдың білім көрсеткіштері
Осы мониторинг түрін диаграмма ретінде көрсетуге де болады.
2-а сынып оқушысы Құрман Ризагүлдің қазақ тілі пәні
Ал жалпы сыныптың білім деңгейін көру үшін төмендегі
Қорытынды
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағында қолдану
Қазақ тілі сабағында оқушылардың көңілі әдеби мұраларға немесе
Қазақ тілі немесе әдебиеті сабақтарында әр оқушы бойында
Өзге тілдің бәрін біл, өз тілінді құрметте, -деп
Бүгінгі таңда қазақ тілі сабағы тек қана бастауыш
Ойымды қорытындылай келе, осындай түйін жасадық:
Қазіргі кезде педагогика саласы жан-жақты дамып, білім кеңістігінде
Соңғы оң жылдықта «инновация» ұғымы кеңінен таралды. Инновациялық
Педагогикалық инновация – тұтас білім беру жүйесінің оның
Т.Фулер:Ештеңе туралы сұрамайтын адам ештеңе үйренбейді, -дегендей, түрлі
Сабақта қолданатын жаңа технологиялар көмегімен жеке ретінде жан-жақты
Пайдаланылған әдебиеттер
Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М., «Педагогика», 2000 жыл.
Әбиев Ж. С.Бабаев Педагогика, Алматы 2004 жыл
Бабаев , Оңалбек Ж. К. Жалпы педагогика,
Педагогика АГУ, Алматы 2005 жыл.
Педагогикалық ізденіс Алматы «Рауан» 1999
Педагогика оқулығы дәрістер курсы Алматы 2003 жыл
Ш. Х. Құрманалина, Б. Ж. Мұқанова, Ә. У.
К. Өстеміров Қазіргі педагогикалық технологиялар мен оқыту құралдары
Қ. Қадашева Қазақ тілін оқыту әдістемесі Алматы 2005
Қ. Ж. Бұзаубақова Жаңа технологиялар (Оқулық) Тараз, ТарМУ
Педагогикалық инновация және оқытудың қазіргі технологиялары Қызылорда 2000
Б. Тұрғынбаева Дамыта оқыту технологиялары Алматы Дәуір 2000
Қ. М. Нағымжанова Инновациялық оқыту жағдайларындағы мұғалім қызметінің
Сабыров Т. Оқыту теориясының негіздері – Алматы, Қазақстан
Селевко В.К. Современные образовательные технологии. М., Народное образование
В. П. Беспалько Слогаемые педагогические технологии
М.С. Керимбаева Инновационные процессы в школе: прблемы, перспективы,
Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения, Москва 2004 год
Загвязинский В. И. Инновационные процессы в образовании, Тюмень,
1990 год.
Кваша В. П. Управление инновационными процесами в образовании,
Сластенин В. А., Подымова Л. С. Педагогика, Инновационная
«Бастауыш мектеп» журналы , №5, 2006 жыл
«Бастауыш мектеп» - №4, 2006 жыл.
«Бастауыш мектеп» - №2, 2006 жыл.
«Бастауыш мектеп» - №10, 2005 жыл.
«Бастауыш мектеп» - №7, 2005 жыл.
«Сынып жетекшісі» журналы, №1, 2006 жыл.
«Бастауыш сыныпта оқыту» журналы, №5, 2005 жыл
«Бастауыш білім» журналы, №2, 2004 жыл
Білімдегі жаңалықтар журналы, №1, 2003 жыл
Қазақ тілі журналы №6, 2006 жыл
Қазақ тілі журналы №3, №4 2007 жыл
Мектеп журналы №8, 2007 жыл
Қазақстан мектебі №1, 2007 жыл
Қазақстан мектебі №2, 2008 жыл
Қазақ тілі мен әдебиет журналы №5, 2005 жыл
Қазақ тілі мен әдебиет журналы №6, 2006 жыл
Қазақ тілі мен әдебиет журналы №1, №9, №10,
Қазақ тілі менәдебиет журналы №3, 2005 жыл
ҚОСЫМША А
Дамытпалы сабақ
Тақырыбы: «Көбелек пен ебелек»
Мақсаты:А) Биімділігі: Оқушылар мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғыну
Ә) Дамытушылығы: Дәлелді сөйлей білуге үйренеді.Ой өрістерін, тілін,
Б) Тәрбиелілігі: Қорқақ, тиянақсыз, жеңілтек, ақылсыз, мақтаншақ, тұрақсыз
Сабақтың типі: Жаңа білімді бекіту сабағы
Қолданатын стратегиялар: «Ой шақыру», «Ассоцияция», Венн диограммасы
Сабақтың әдістері:Әңгімелеу,тірек-сызба, карточка, тест,перпокарта,топпен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: сюжетті сурет, автордың суреті
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:сабаққа дайындау
ІІ Үй тапсырмасын сұрау (карточка, перфокарта,тест).
« Бәйге» атты ойын түрінде сұралады.
а) Мұхтар Мағауин кім?
ә) Мағжан күшікпен қай кезде танысты?
б) Күшік қай жерде отыр екен?
2. а) Мағжан мен күшік қалай табысып достасты?
ә) Ертеңінде Мағжан күшікті таба алды ма?
б) Күшік қоршаудан неліктен шыға алмады?
3. а) Мағжан күшікті қалай шығарды?
ә) Мағжан күшікке қандай қамқорлық жасап жүрді?
б) Екеуінің достығын қалай бағалайсыңдар?
Үй тапсырмасын қорту: Сонымен Мағжан қандай бала?
Мағжан: қайырымды, мейірімді, достыққа адал, сөздеріне тұра білетін
ІІІ Сергету сәті: (жерлес ақын Ұ.Есдәулетовтің «Көбелек» өлеңі)
ІVЖаңа сабақ. Жаңа сабақты бастамас бұрын, кімнің шығармасы
«Сен ғылымға» өлеңінің авторы?
«Сүт қалай ұйықтады?» өлеңінің авторы
Дүниедегі асыл жан?
Түнді не жарық етеді?
Олай болса, біз бүгін Ш.Смаханұлының «Көбелек пен
1.Мысал деген не еді?
2. Шонаның қандай мысалымен таныспыз? «Тәкәппәр»
3.Онда балықтың қандай қасиеті сыналып еді? (мақтаншақтығы)
Олай балса, біз «Көбелек пен ебелек» мысалының мазмұнын
V Ассоцияция. Көбелек пен ебелек туралы не білеміз,
VI Оқулықпен жұмыс.Оқып беру.
VII Өз беттерімен оқыту (түртіп алу стратегиясы)
VIIIСөздік жұмысы
Тымық-ашық;
Қолпаштау-жақтау;
Реуішті-ұқсас;
Желқабыз-керемет;
IX Рөлге бөліп оқыту
X Талдау
А) Бір күні кімдер кездеседі?
Ә) Ебелек көбелекке қандай ақыл айтты?
Б) Көбелек не деді?
В) Екеуінің әңгімесі неге үзілді?
Г) Ақын көбелек пен ебелектің қандай қасиеттерін сынайды?
XI Тауып оқу
XIІ Енді көбелек пен ебелектің сөздерін тірек сызбаға
Жүйрік еді
Бірге жүрейік
тұрайық
Аға (сен)
Шаттық көңілдісің
қанатың бар
серісің
Бір жерге қыстайық
XIII Тірек сызбаны пайдалана отырып, ебелек пен
(Венн диограммасы)
Көбелек
XIV Топпен жұмыс
а) Мысалды оқу арқылы нені сезіңдің?
ә) Қандай қылықтардан аулақ жүруіміз керек?
б) Мысалдан қандай ой түйдіңдер?
XV Қорытынды: Олай болса, сендер де егеменді еліміздің
XVI Үйге: 1.Мысалда түсініп оқу.
2.Нақыл сөздерді дәптерге жазып келу.
3.Рөлге бөліп оқуға дағдылану, сахналауға әзірлеу.
4.Көбелек пен ебелектің суреттерін салу.
XVII Бағалау.
22
Ш ә к ә р і м
О с п а н х а н
А
н
а
а
й
Көбелек
Ебелек
Жәндік, жүйрік,
Гүл тозандырады
Шөп
Мал жейді
Қорқақ
Мақтаншақ
Ақылсыз
тұрақсыз






Скачать


zharar.kz