Мазмұны
КІРІСПЕ 4
1 ТАРАУ. КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕГІ СЕРВИСТІҢ ДАМУЫНЫҢ
ТЕОРЕТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1. Банктегі сервисті ұйымдастыру қызыметтерінің бағыттары 8
1.2. Банктік қызмет сферасындағы коммерциялық сервисті қалыптастыру 17
ТАРАУ.«ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚЫТАЙ БАНКІ» АҚ ЕБ-нің КОММЕРЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ
. «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-нің қызметіне қаржы-экономикалық талдау
26
. «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-нің қызметіне маркетингтік зерттеу
43
ТАРАУ «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚЫТАЙ БАНКІ» АҚ ЕБ-нің СЕРВИСТІК ҚЫЗМЕТІН ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ
. «Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-нің сервистік қызметін арттыру 56
.«Қазақстандағы Қытай Банкі» АҚ ЕБ-дегі коммерциялық сервистің стратегиясы
60
ҚОРЫТЫНДЫ 74
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 77
ҚОСЫМШАЛАР