Мазмұны:
Кіріспе...................................................................................................................3
Ι. Аялдамалық пунктардың ара – қашықтығын анықтау................................4
1.1 Аялдамалардың ара – қашықтығы.
1.2 Бастапқы пункттан келесі пунктқа дейінгі қашықтық.
ІІ. Автобустардың рейс уақытын анықтау.......................................................10
2.1 Рейс туралы жалпы түсінік.
ІІІ. Автобус қозғалысының жылдамдығын анықтау......................................15
3.1 Қозғалыстың техникалық жылдамдығы.
3.2 Қозғалыстың қатынас жылдамдығы.
3.3 Қозғалыстың пайдалану жылдамдығы.
ІV. Жолаушы ағым және оларды анықтау әдістері.......................................17
4.1 Жолаушы ағым түсінігі.
4.2 Маршрут бойынша жолаушы ағымды анықтау.
V. Тасымалданатын жолаушы санын анықтау...............................................23
5.1 Жолаушы ағымның эпюрасын құру.
VІ. Тасымалдауға қажетті автобустар санын анықтау.................................28
6.1 Жылжымалы құрамның түрін таңдау.
6.2 Автобус қозғалысының интервалын анықтау.
6.3 Автобус қозғалысының желілігін анықтау.
6.4 Жанар – жағармай шығынын анықтау.
VІІ. Автобус қозғалысының кестесін құру.....................................................33
7.1 Қозғалыс кестесіне қойылатын талаптар.
7.2 Жүргізушінің жұмыс және демалыс уақытының нормасы.
Қорытынды.........................................................................................................40
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.....................................................................41
Қосымша А
Қосымша Б
Кіріспе
Көлікпен байланыс Тәуелсіз Қазақстанның тыныс тіршілігінде аса маңызды
Халық шаруашылығының барлық салалары мен өндірістің дамуы және
Қазіргі таңда заман талабына сәйкес адамдардың көпшілігіне
Бұл курстық жұмыстың мақсаты: жолаушы ағымды сапалы
Осы көрсетілген кемшіліктер автобуспен жолаушы тасымалдауда көліктік қызмет
Осы курстық жұмысты теориялық және практикалық жағынан қолдана
І. Аялдамалық пункттардың ара – қашықтығын анықтау
Аялдамалық пункттар өз қызметіне қарай бастапқы, соңғы және
Аялдамалық пункттардың орналасуына қойылатын талаптардың бірі – халықтың
Қаладағы жолаушының қауіпсіздігі үшін және жаяу жүргіншілердің жолдан
1.1.Аялдамалардың ара – қашықтығы
Қарастырып отырған нұсқа бойынша спидометр көрсеткіші 78000,3 км
Аялдамалар арасындағы ара – қашықтықты формула бойынша анықтау:
,км
Мұндағы, ПС – спидометр көрсеткіші
- келесі аялдамалық пункттың спидометр көрсеткіші
– кеткен пункттағы спидометр көрсеткіші
Есеп былай орындалады:
78001,7 – 78000,3 = 1,4 км
78004,3 – 78001,7 = 2,6 км
78005,8 – 78004,3 = 1,5 км
78007,2 – 78005,8 = 1,4 км
78009,9 – 78007,2 = 2,7 км
78013,7 – 78009,9 = 3,8 км
78015,5 – 78013,7 = 1,8 км
78017,4 – 78015,5 = 1,9 км
1.2.Бастақы пункттан келесі пунктқа дейінгі ара – қашықтық
Бастапқы аялдамалық пункттан келесі аялдамалық пунктқа дейінгі ара
L = - ,
Мұндағы, - өтіп
- бастапқы пункттағы спидометр көрсеткіші
78001,7 – 78000,3 = 1,4 км
78004,3 – 78000,3 = 4 км
78005,8 – 78000,3 = 5,5 км
78007,2 – 78000,3 = 6,9 км
78009,9 – 78000,3 = 9,6 км
78013,7 – 78000,3 = 13,4 км
78015,5 – 78000,3 = 15,2 км
78017,4 – 78000,3 = 17,1 км
Төмендегі формула бойынша тексереміз:
, км
1,4+2,6+1,5+1,4+2,7+3,8+1,8+1,9=17,1 км
Осы есептер және тексеру бойынша өз нұсқам бойынша
Осыдан кейін 1.1 кестеге барлық аялдамалық пунктар арасындағы
Кесте 1.1
Аялдамалық пунктардың нөмірі Спидометр көрсеткіші,к м Аялдамалық пункттар
1-2 78001,7 1,4 1,4
2-3 78004,3 2,6 4
3-4 78005,8 1,5 5,5
4-5 78007,2 1,4 6,9
5-6 78009,9 2,7 9,6
6-7 78013,7 3,8 13,4
7-8 78015,5 1,8 15,2
8-9 78017,4 1,9 17,1
Аялдамалық пунктардың ара – қашықтығын берілген нұсқаға сәйкес
ІІ. Автобустың рейс уақытын анықтау
Маршруттағы автобус қозғалысының реттелуін бақылау диспетчерлік қызметтің негізгі
Автобус қозғалысы 1 қалыпты қозғалыс деп мынандай жағдайларда
Егер автобус рейске уақытында шықса;
Барлық аялдамалардағы уақытының интервалы кесте бойынша болса;
Автобус срңғы аялдамаларға кесте бойынша нақты уақытта келсе;
Қозғалыс 1 қалыпты 2 шартпен орындалады: қажетті шарт,
1 қалыпты рейс деп – автобус жүргізушісі бастапқы
2.1. Рейс туралы жалпы түсінік
Жолаушыларды баратын жерлеріне жеткізу үшін жасалған аяқталған кешенді
Сурет 2.1.Автобустың рейс уақыты.
Автобустың 1 бағыттағы бастапқы пункттан соңғы пунктқа дейінгі
Маршрут бойынша автобус қозғалысының хронометражды бақылау деректерін сипаттайтын
2.2.Автобустардың қозғалыс уақыты – автобустардың маршруттағы бастапқы пункттан
Мұндағы, маршруттың
автобус қозғалысының техникалық жылдамдығы, км/сағ.
= 0,37 сағ. 22 мин.
Қозғалыс уақытын есептеп әрбір аялдамалық пунктқа бөлдім.
Кесте 2.1.Маршрут бойынша хронометраждық бақылау деректерін өңдеу.
Аялдамалық пункттар
Уақыт,мин.
Қозғалыс Аралық аялдамалардың пункттарында тоқтау уақыты Соңғы аялдамаларда
1 5 - 10
2 2 1,3 -
3 1 0,4 -
4 3 1,3 -
5 1 0,7 -
6 1 0,5 -
7 3 1,6 -
8 1 0,7 -
9 5 - 10
Барлығы 22 5,5 20
Автобустардың қозғалыс уақытын анықтау үшін маршрут бойынша бақылау
, мин.
= 5+2+1+3+1+1+3+1+5 = 22 мин. = 0,37 сағ.
Мұндағы, = 1 перегондағы қозғалыс
n = аялдамалық пункттар саны.
2.3. Рейс ішіндегі автобустың аралық пункттарында тұру уақыты
1,3+0,4+1,3+0,7+0,5+1,6+0,7 9,2 мин. = 0,15 сағ.
2.4.Қатынас уақыты ( )
Қатынас уақыты деп – бастапқы пункттардан шығып соңғы
, мин.
2.5.Рейс уақыты ( ).
, мин.
Мұндағы, = 1 соңғы аялдамадағы
2.6.Айналма рейс уақыты ( )
Айналма рейс деп – автобустың 2 бағыттағы жүрісі
мин.
1,37сағ.
Рейс уақыты қозғалыс уақытынан, жолдағы барлық аялдамаларға тоқтап
ІІІ. Автобус қозғалысының жылдамдығын анықтау
3.1.Қозғалыстың техникалық жылдамдығы ( )
Автобус жұмысының технико – экономикалық көрсеткіштеріне қозғалыстың жылдамдығы
Техникалық жылдамдық автобус пайдаланудың белгілі жағдайларында қозғалысы кезіндегі
Техникалық жылдамдық деп – қозғалыс кезіндегі орташа жылдамдықты
Жылжымалы құрамның қозғалыс уақыты өз кезегінде бірнеше уақыттарды
Тұрақты жылдамдықпен жүретін қозғалыс уақыты
Екпін алу (разгон) уақыты,
Қозғалысты бәсеңдету (замедление) уақыты,
Тежеу (торможение) уақыты
Жолдан қысқа уақытқа тоқтау уақыты (бағдаршам, теміржол өтпелері
Келесі екпін алу уақыты
Жалпы алғанда техникалық жылдамдықты былай анықтаймыз:
Мұндағы, L – өткен жолы, км.
Техникалық жылдамдық жылжымалы құрамның орташа жылдамдығын көрсетеді және
, км/сағ.
сағ.
3.2.Қозғалыстың қатынас жылдамдығы ( )
Қатынас жылдамдығы көлік құралының жол желісіндегі 2 пункт
, км/сағ.
сағ.
3.3.Қозғалыстың пайдалану жылдамдығы ( )
Қозғалыстың пайдалану жылдамдығы автобус наряд уақытындағы қозғалыстың орташа
, км/сағ.
сағ.
Бұл бөлімде автобустың қозғалысының жалпы жылдамдықтарын анықтадым. Яғни
ІV.Жолаушы ағым және оларды анықтау әдістері.
4.1.Жолаушы ағым түсінігі.
Жолаушы ағымы деп – белгілі бір уақыт ішінде
Жолаушы ағымы төмендегідей көрсеткіштерімен сипатталады:
Маршрут бойындағы немесе жолдың бір бөлігіндегі жолаушы ағымның
Тасымалдың көлемі бұл көрсеткіш маршрут бойында немесе маршрут
Жолауша ағым график, картограмма, эпюра түрінде көрсетеді немесе
Жолаушы ағым шамасы тәулік бойында, аптаның күндерінде, әр
Ал егер маршруттар тұрған аудандарды өндірістік мекемелемен қосатын
Жолаушы ағымның шамасын анықтау оны бағыт бойынша бөлу
Тексерудің мезгілінің ұзақтығына қарай жүйелік және 1 мезгілдік
Жүйелік анықтауда қозғалыс кезегінде күнделікті тексеру арқылы анықталады.
1 мезгілдік анықтау алдына қойған мақсатына байланысты қысқа
Көлік жүйесін қамытуына байланысты тұтас және таңдаулы анықтау
Тұтас – анықталады жолаушы ағым 1 мезгілде қызмет
Таңдаулы әдісті әрбір қозғалыс аумағын шеліністі нүктелерді, жеке
-анкеталық;
-есепті статистикалық;
-натурал;
-автоматтандырылған болып бөлінеді.
Анкеталық әдіс – қызмет көрсететін аумақтағы маршрут желісін
Есепті статистикалық әдіс – сатылған билеттердің санымен билетті
Натурал әдіс –талондық;
-кестелік;
-визуалдық;
-силуэттік;
-сұраулық болып бөлінеді.
Талондық әдіс – жолаушыларды ағымды анықтауда маршрут бойында
Кестелік әдіс – әрбір автобустарда есіктің алдында тұратын
Визуалдық өлшеу әдісі – көп жолаушы ағымы болатын
-автобус бос болса 1 балл;
-отырған орындар бос болмаса 2 балл;
-өтетін жерлерде және автобус алаңдарында жолаушы еркін тұрса
-автобустың сыйымдылығы толық пайдаланылса 4 балл;
-автобустар түгелдей толық болса және жолаушы аялдамада қалып
Балды автобустардың моделіне қарап қояды. Әрбір автобустардың сыйымдылығы
Силуэттік әдіс – визуалдық әдістің 1 түрі болып
Сұрау бойынша анықтау – бұл әдісте есептеуші әрбәр
Автоматтандырылған әдіс – бұл әдісте жаңадан дайындалу еңгізілу
-контакталық;
-контактысыз;
-жанама;
-аралас.
Контакталық әдісте – жолаушы ағым туралы деректер жолаушылардың
Контактасыз әдісте – фотоэлектрлік құрылғылар пайдаланады.
Жанама әдіс – мұнда автобустың барлық жолаушылардан 1
Аралас әдісте көпшілік және фотоэлектрлік датчиктер пайдаланылады.
Жолаушы ағымды анықтау әдісін тексеріп олардан қажетті ақпараттарды
1. Тасымалданатын жолаушы санын есептеу негізгі әдістер;
2. Ақпараттық құралдар көмегімен алынатын әдістер (автоматтандырылған әдіс);
3. Мүмкін болатын, жолаушы ағымды аналитикалық есептеу әдістері
4.2 Маршрут бойынша жолаушы ағымды анықтау.
Жолаушы ағымды анықтау үшін натурал әдістің кестелік түрін
Жолаушы ағымды зерттеу кестесінде (4.1) қарбалас сағат кезінде
Кесте 4.1.Жолаушы ағымды зерттеу кестесі.
Қозғалыс бағыты Тура Кері Барлығы Аялдамалық пункттар арасындағы
Жөнелту уақыты, сағ,мин.
6°° аралығы
аралығы
Аялдамалық пункттар К Ш Т К Ш Т
1 80 - 10 - 25 - 40
2 85 60 5 5 17 25 25
3 80 75 15 15 17 35 115
4 90 65 10 15 15 30 165
5 80 80 5 25 20 30 1000
6 55 75 5 50 30 25 150
7 30 40 5 45 10 5 110
8 - 25 - 15 - 15 -
Келесі кестеде (4.2) жолаушы ағымды тәуліктегі сағат ішінде
Тәулік сағаттары Жолаушы саны Тәулік сағаттары Жолаушы саны
Қозғалыс бағыты
Қозғалыс бағыты
тура кері
тура кері
6°°-7°° 290 170 13°°-14°° 220 65
7°°-8°° 500 320 14°°-15°° 170 60
8°°-9°° 300 180 15°°-16°° 110 75
9°°-10°° 405 160 16°°-17°° 105 80
10°°-11°° 150 105 17°°-18°° 200 120
11°°-12°° 250 150 18°°-19°° 115 130
12°°-13°° 390 80
Тура: 3205
Кері: 1695
Келесі кестеде (4.3) маршруттағы жолаушы ағымды маршрут бөліктері
Кесте 4.3.Жолаушы ағымды маршруттағы бөліктеріне бөлу (қарбалас сағат
Маршрут бөліктері Арақашықтық,км Жолаушы саны
Қозғалыс бағыты
Тура Кері
1-2 1,4 70 55
2-3 2,6 85 40
3-4 1,5 75 35
4-5 1,4 60 50
5-6 2,7 80 25
6-7 3,8 55 50
7-8 1,8 35 45
8-9 1,9 30 20
Барлығы 17,1 500 320
Тәулік ішіндегі (сағат бойынша) жолаушы ағымның өзгерісінің эпюрасын
.
Сурет 4.1.Тәулік ішіндегі (сағат бойынша) жолаушы ағымның өзгерісінің
Апта күндері
Сурет 4.2.Апта күндеріндегі жолаушы ағым өзгерісінің эпюрасы.
Сурет 4.3. Маршрут ұзындығы бойынша жолаушылар ағым өзгерісінің
V. Тасымалданатын жолаушы санын анықтау.
1 күн ішінде тасымалданатын жолаушылар саны тәуліктегі әрбір
= , жолаушы
Мұндағы, - маршрутта 1 сағат
6°° - автобус жұмысының басталу уақыты;
19°° - автобус жұмысының аяқталу уақыты.
Тура бағытта:
=290+500+300+405+150+250+390+220+170+110+105+200+115=3205жолаушы.
Кері бағытта:
=170+320+180+160+105+150+80+65+60+75+80+120+130=1695жолаушы.
1 күн ішінде
= +
=3205+1695=4900 жолаушы.
5.1. Жолаушы ағымның эпюрасын құру.
Зерттеу материалдарын өңдеу бойынша алынған деректерді (4.2.кесте) қолдана
Сурет 5.1. Жолаушы ағымды тәулік сағаттарына бөлу эпюрасы.
тура бағытта
Сурет 5.2. Жолаушы ағымды тәулік сағаттарына бөлу эпюрасы.
кері бағытта
Сурет 5.3.Жолаушы ағымның маршрут бөліктеріндегі бөліну эпюрасы.
Сурет 5.4.Жолаушы ағымның маршрут бөліктеріндегі бөліну эпюрасы.
1 күн ішінде тасымалданатын жолаушылар саны тәуліктегі әрбір
VІ. Тасымалға қажетті автобус санын анықтау.
6.1. Жылжымалы құрам түрін таңдау.
Қарастырылып отырған маршрут үшін қажетті автобустың санын анықтау
Кесте 6.1.
ПАЗ 320670 автобусының техникалық сипаттамасы.
Негізгі сипаттамасы
Автобус класы Орташа
Пайдалануы Қалалық
Жалпы орын саны 50 (30)
Кузова
Салон төбесінің биіктігі 2355 мм
Есіктер саны 2
Есіктердің кеңдігі 1200 мм
Табылдырықтың жол дөңгелегінің биіктігі 345 мм
Орындықтардың арасының аралығы 790
Қозғалтқыш
Қозғалтқыш моделі ММЗ-245,9
Экологиялық стандарт Еуро 3
Қозғалтқыш көлемі 4750 см³
Қозғалтқыш қуаты 136 а.к.
Айналдыру моменті 460
Қозғалтқыш түрі Дизель
Цилиндрдің орналасуы Қатарлас
Үрлеме Түрбүрлеме
Отыны Дизельдік отын
Трансмиссия
Дөңгелектер формуласы 4 * 2
Беріліс қорабының түрі Механикалық
Аспа
Алдыңғы аспа түрі Пневматикалық тәуелді
Артқы аспа түрі Пневматикалық тәуелді
Пайдалану көрсеткіштері
Отын багының көлемі 105 л
Максималды жылдамдық
90 км/сағ
Бұрылыстың сыртқы радиусы 11630 мм
60 км/сағ жүрістегі отын шығыны 100 км –
Өлшемі мен массасы
Ұзындығы 8165 мм
Ені 2500 мм
Биіктігі 2960 мм
Автобустың толық массасы 9485 кг
Алдыңғы ось жүктемесі 7100 кг
Артқы ось жүктемесі 9400 кг
База 4345 мм
Алдыңғы дөңгелектер колеясы 2033 мм
Артқы дөңгелектер колеясы 1825 мм
Маршруттарда қызмет көрсетуге қажет автобустар санын мына
;
Мұндағы, – жолаушы ағымның қарқыны,
- автобустардың айналым уақыты, 1,37 сағат.
- автобустардың номиналды сыйымдылығы, 50 адам
500*1,37/50=14 бірл.
6.2 Автобус қозғалысының интервалын анықтау
Қозғалыс интервалы деп – маршруттары белгілі бір пункттан
I = ( / ) *
I = (1,37/14)*60=5,87=6 мин.
6.3. Автобус қозғалысының желілігін анықтау.
Қозғалыс желілігі деп – 1 сағат ішінде маршруттардың
=
Мұндағы, - қозғалыс желілігі (авт/сағ)
– маршруттарда жұмыс істейтін автобустар саны.
- айналым уақыты
немесе
(авт/сағ)
Мұндағы, - максимал жолаушы ағымның сағаттық
– автобустардың номиналды сыйымдылығы.
= 14/1,37 = 10 авт/сағ.
немесе
500/50 = 10 авт/сағ.
6.4. Жанар – жағармай шығынын анықтау
Жанар – жағармай шығындарын анықтау үшін аталған титі
/100*
Мұндағы, - 100 км жүріске
= 641592/100*25=160398 л
1 жыл ішіндегі отынның шығынын анықтау үшін, келесі
1 автомобильдің 1 күндегі жүрісін анықтау:
, км.
8*17,1=136,8
Мұндағы, - 1 автобустың 1 күндегі
- маршрут ұзындығы, км.
1 күндегі барлық автобустың жалпы жүрісін анықтау:
= * , км
=136,8*14=1915,2
1 жыл ішіндегі барлық автобустың жалпы жүрісін анықтау.
* ,км
Мұндағы, - жұмыс күндері, саны.
1915,2*335 641592
1 жыл ішіндегі отын шығынын анықтау.
= * ,
Мұндағы, - дизелдік отынның орташа жылдық
= 160398*80=12831840 тг.
Барлық есептелген технико – пайдалану көрсеткіштерін келесі кестеге
6.2.Автобус жұмысының технико-пайдалану көрсеткіші.
Көрсеткіш Өлшем Мәні Көрсеткіш Өлшем Мәні
Мин 22 I Мин 6
Мин 9,2 Авт/сағ 10
Мин 31,2 Л 160398
Мин 41,2 Км 136,8
Мин 82,4 Км 1915,2
Км/сағ 46 Км 641592
Км/сағ 32 Тг 12831840
Км/сағ 25 Км 17,1
жолаушы 4900 бірлік 14
Қарастырылып отырған маршрут үшін қажетті автобустың санын анықтау
VІІ.Автобус қозғалысының кестесін құру.
Автобус қозғалысының кестесі негізгі тасымалдау құжаты болып табылады,
Пайдалану қызметінің жұмысының негізі болып кестенің максимал жылдамдығы
Маршруттағы жолаушы ағымға байланысты автобус қозғалысын ұйымдастыру;
Оқу орындарының, өнеркәсіп мекемелерінің, мәдени орталық жұмысының басталуы
Қозғалыстың бірқалыптылығы;
Автобус қозғалысының басқа жолаушы көлік түрлерінің үйлесімі;
Жылжымалы құрамды пайдаланудың жоғарғы тиімділігі;
Автобус бригадаларына жақсы жұмыс жағдайын жасау
Қозғалыс қауіпсіздігінің барлық нормаларын сақтауда қамтамасыз ету қажет.
Маршруттық кестесін әзірлеу 2 этаптан тұрады:
Бастапқы деректемелерді дайындау және есептеу;
Кестені құру.
Бастапқы деректемелерге мыналар жатады:
Маршрут бойындағы және әрбір бөлігіндегі жолаушы ағымды анықтау;
Аялдамалар арасындағы қашықтық және автобустың қозғалыс уақыты және
-Автобустың қажетті санын есептеу, автобус маркасы, жолаушы ағымды
Тәулік кезеңіндегі рейс пен айналым уақытын нормалау;
Қалалық маршруттағы қозғалыс интервалының максималды көрсеткішін анықтау;
Мекеменің жұмыс тәртібіне байланысты әрбір маршруттың жұмысының басталуы
Автобустарды маршрут бойынша бөлу;
Маршрут бойынша автобус қозғалысының басталуы және соңғы пункттың
Автобус бригадаларының жұмысын ұйымдастыру формасын анықтау;
Түскі асқа орын және оған кететін уақытты анықтау;
Параллель бағыттағы басқа жолаушы көлік түрлерінің кестесін құру.
7.1 Қозғалыс кестесіне қойылатын талаптар
Қозғалыс кестесі маршруттағы автобус қозғалысын ұйымдастырудың негізі болып
Қозғалыс кестесі мынадай жағдайларды қамтамасыз ететіндей болып
-әрбір маршрут бойынша халықтың қажеттілігін;
-қабылданған нормаларға сәйкес автобустың сыйымдылығын пайдалану;
-жолаушының тасымалға кеткен уақытының минималдылығын;
-маршрут бойында автобустың қозғалысын реттеуді;
-жол бойында жолаушыларға ынғайлылық жағдайларының жасалуын;
-«Еңбек Заңына» жүргізушілер мен кондукторлардың жұмыс режимдерімен жағдайларының
-автобустарды тиімді пайдалануды қамтамасыз ету керек.
Жолаушытасымалына қатысты автокөлік мекемелері мен ұжымдар қозғалыс кестесін
Жылжымалы құрамды пайдалану шарттарына орай маршруттағы максималды қозғалыс
Қалалық,қаламаңындық,қалааралық және ауданішілік маршруттар үшін автобус маршруттарының қозғалыс
Маршруттық кесте АКМ нің пайдалану бөлімінің негізігі құжатты
-жұмыс күндеріне,демалыс алдындағы күндерге,демалыс күндеріне;
-күз-қыс және көктем жаз кезендеріне
Қозғалыс кестесінің бірнеше нұсқасының болуы мынадай себептерге байланысты
-жолаушы ағымның тұрақсыздығы;
-жылжымалы құрамның маршруттағы қозғалыс уақыттының нормаларының өзгеруі;
-маршрутқа жұмысқа шығарылған жылжымалы құрам саның өзгеруі.
Қозғалыстың маршруттық кестесінің деректері бойынша мына кестелер
-жүргізушілер кестесі ;
-маршруттағы аралық және соңғы пункттардағы диспечерлерге
арналған кесте;
-жолаушыларға арналған қоғалыс кестесі (қозғалыс интервалы 15 минутттан
Қозғалыс кестесінде маршруттағы әрбір автобусқа жеке шығу нөмірі
Маршруттағы автобустар жұмысының басталу және аяқталу уақыттары халықтың
Қозғалыс кестесін құру әдістемесі негізінен формалық сипатта болады.Қозғалыс
Кестелік үлгіде жасалатын маршруттық кестелер мынадай деректерді
Маршрутқа жеткілікті рейс саны мен қозғалыстың интервалы және
7.2 Жүргізушілердің жұмыс және демалыс уақытарының нормасы
1.« Жүргізушілердін жұмыс және демалыс уақытының
2.Бұл Ережелер еңбектік келісім-шарт негізінде жұмыс жасайтың автомобиль
3.Бұл Ережелерде қарастырылған жүргізушілердін жұмыс және демалыс уақытының
4.Қалааралық жүк және жолаушы тасымалында жүргізушінің қозғалыс уақытымен
Жүргізушінің жұмыс уақытты :
1.Жұмыс уақыты кезінде жүргізуші өзінің еңбектік міндеттерін
2.Жүргізушілердің апталық жұмыс уақыттының қалыпты көрсеткіші 40сағаттан
3.Жұмыстың жағдайына байланысты 1күндік немесе апталық жұмыс уақыттының
Жұмыс уақытының біріктірілген айлық есептеу әдісін қолдану шешімін
4.Жұмыс уақыттын біріктірілген айлы есептеуде әр күндегі жұмыс
Қалааралық тасымалдарды орындау кезінде белгілі бір демалыс
Нормадан тыс жұмысқа тарту қажеттілігі туындаған жағдайда
Жүргізушілердің жұмыс тәртібі нормадан тыс қабылдануы мүмкін.Жұмыс уақытының
Нормадан тыс жұмыс істейтіндер үшін ауысымды кестесі бойынша
6.Жүргізушінің жұмыс уақытына мыналар кіреді:
а) автомобильді басқару уақыты;
б) автомобильді басқарудан жол бойынша және соңғғы
в) жолға шығар алдында және жолдан қайтып келген
г) жүргізушінің жолға шығар және жолдан келген кезіндегі
д)жолаушыларды түсіру мінгізу пункттарындағы тоқтау уақыты;
е) жүргізушінің еркінен тыс тұру уақыттары;
ж) жұмыс күні ішіндегі жолдағы жұмысы кезінде немесе
з)ҚР Заңдары бойынша етілген басқа жағдайлар уақыты.
7 күн сайын жұмыс жасайтың кезенде жүргізушінің автомобильді
Жұмыс берушінің шешімімен жұмыс уақытының біріктірілген графигінде
Кесте 7.1 Маршруттағы әрбір автобус үшін маршруттық кесте
Автобустар саны Рейс нөмірі
1 2 3 4 5 6 7 8
1 600 700 800 900 1510 1610 1710
2 604 704 804 904 1514 1614 1714
3 608 708 808 908
4 612 712 812 912 1522 1622 1722
5 616 716 816 916 1526 1626 1726
6 620 720 820 920 1530 1630 1730
7 624 724 824 924 1534 1634 1734
8 628 728 828 928 1538 1638 1738
9 632 732 832 932 1542 1642 1742
10 636 736 836 936 1546 1646 1746
11 640 740 840 940 1550 1650 1750
12 644 744 844 944 1554 1654 1754
13 648 748 848 948 1558 1658 1758
АКМ-нің қызметінде жүргізушілер бригадаларының (жүргізушілер мен кондукторлар) жұмысын
-жұмыстың 3бригадалық әдісте бір автобусқа 3бригада тіркеледі, мұндай
-жұмысты 2 жарымтық әдіспен ұйымдастыру –бұл әдісте 2автобусқа
Жұмысты ұйымдастырудың қосарланған әдісті бұл әдісте әрбір
Кесте 7.2. Әрбір жүргізушіге арналған маршруттық кесте
Автобус номері Жүргізуші 1 2 3 4 5
1 1 8 8 8 д д д
2 д д д 8 8 8 д
2 3 8 8 8 д д д
4 д д д 8 8 8 д
3 5 8 8 8 д д д
6 д д д 8 8 8 д
4 7 8 8 8 д д д
8 д д д 8 8 8 д
5 9 8 8 8 д д д
10 д д д 8 8 8 д
6 11 8 8 8 д д д
12 д д д 8 8 8 д
7 13 8 8 8 д д д
14 д д д 8 8 8 д
8 15 8 8 8 д д д
16 д д д 8 8 8 д
9 17 8 8 8 д д д
18 д д д 8 8 8 д
10 19 8 8 8 д д д
20 д д д 8 8 8 д
11 21 8 8 8 д д д
22 д д д 8 8 8 д
12 23 8 8 8 д д д
24 д д д 8 8 8 д
13 25 8 8 8 д д д
26 д д д 8 8 8 д
14 27 8 8 8 д д д
28 д д д 8 8 8 д
Бұл бөлімде қозғалысты ұйымдастыруды қарастырдым. Яғни жүргізушілер қойылатын
Қорытынды
Бұл курстық жұмыс барысында мен маршруттағы жолаушы
Қолданылған әдебиеттер.
« Технология, организация и управления пассажирскими автомобильными перевозки
« Организция перевозок пассажиров автомобильными транспортом »
Д.И Дуднов, А.А Менн
3. « Основы транспортными учебная пасобие »
- 3 -6
ТЖ.009