ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКА ИНСТИТУТЫ
Педагогика және психология факультеті
Мектепке дейінгі және бастауыш білім кафедрасы
Қорғауға жіберілді
Кафедра меңгерушісі:
п.ғ.д., проф. Қ.А.Аймағамбетова
ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы:
Бастауыш мектептерде дамыта оқыту технологиясын сөз тіркесінде қалыптастыру
Орындаған: Б.Үсенова
Жетекшісі: п.ғ.к., аға оқытушы
Метербаева К.М.
Алматы
2007
Мазмұны
КІРІСПЕ
1. БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕРДЕ ДАМЫТА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН СӨЗ ТІРКЕСТЕРІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ
1.1. Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясының лингвистикалық негіздері
1.2. Дамыта оқыту технологиясын сөз тіркесінде қалыптастырудың дидактикалық негіздері
2. БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ СӨЗ ТІРКЕСІН ДАМЫТА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ
2.1. Оқушылардың теориялық ойлауы мен тілін дамыту мақсатында сөз
2.2. Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясында оқушылардың тілін дамыту
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Зерттеу мақсаты: бастауыш мектептерде дамыта оқыту технологиясын сөз тіркесінде
Зерттеу объектісі: Бастауыш сыныптағы оқу-тәрбие үрдісі.
Зерттеудің ғылыми болжамы: бастауыш сынып мектептерде дамыта оқыту технологиясын
- Оқушылар қазақ тілінің сөз тіркесін сананылықпен меңгеруі барысында
Зерттеудің міндеттері:
Бастауыш мектептерде дамыта оқыту технологиясын сөз тіркесінде қалыптатырудың теориялық
Дамыта оқыту технологиясының деңгейлерін анықтау және моделін құру;
Сөз тіркесінде дамыта оқыту технологиясын жетілдіруді тәжірибеліе эксперимент түрінде
Зерттеу нысаны: Зерттеу жұмысы Алматы облысы, Райымбек ауданы, Жамбыл
Дипломның құрылымы: диплом жұмысы екі тараудан қорытынды мен пайдаланылған
Аналитикалық форманың синтетикалық формамен парадигма құруының
Сөз тіркесінің табиғаты оның психологиямен
С Аманжоловтың «қазақ әдеби тілінің қысқаша
Қазақ сөздерінің сөз тіркестерінің сөйлемдерінің
Сөз тіркесінің бойында динамикалық күй
Тіркесім арқылы жасалынатын тіл бірліктерін
Мысалы, «үлкен үй-кіші үй» деген
Тек пен тұр арқылы талдау
Үй
Үлкен үй Кішкентай үй.
Бұл үшбұрышта «үй» сөз жалпы,
М. Серғалиев синтаксистік синонимдер табиғатын
Ғалымның осы ойын психолингвистикалық тұрғыдан
Сөз тіркесінің сөзге қарай жинақылануы.
Көлікке мінген адам
арба деген түріне мінген адам
арбалы адам
АРЬАЛЫ.
Бұл жерде «арбалы» сөзіне қарай
Танымдық қызметтің тілмен байланысы маңызды
Сөз тіркесін жүйе ретінде сипаттауда
сөз тіркесінің моделі
сөз тіркесі жасалуындағы синтаксистік процестер;
сөз тіркесінің күрделенуі;
сөз тіркесінің синтагмалық- парадигмалық сипаты.
сөз тіркесі жасалуындағы сөз таптары
сөз тіркесінің синонимиясы;
сөз тіркесінің байланысу тәсілдері
сөз тіркесінің байланысу түрлері
сөз тіркесінің грамматикалық мағыналары;
сөз тіркесінің түрлері. т.б
Бұл көрсетілген ұғымдардың өзін жинақтай түссек,
1. Сөз тіркесі жүйесінің құраушы модельдерді
2. сөз тіркесі модельдерінің синтагмалық
3. сөз тіркесі модельдері жасалуы
Сөз тіркесі грамматикалық категориясының мағыналық
сөз тіркесінің номинативтік функциясымен байланысты
Сөз тіркесінің «пропозициялық негізінің» қалануымен
Сөз тіркесі синтаксистің жүйелілік-құрылымдық бірлігі
Анықтаушы мен анықталушының арасындағы, толықтаушы
Сабақтасу, екінші деңгейдегі предикациялану қатынастары.
сөз тіркесінің коммуникативтік бірлік- сөйлемнің
Сөйлем құрылуы мен байланысты операциялар.
Сөз тіркесін зерттеген еңбектерде, оқулықтарда,
Сөз тіркесінің компоненттерін таңбалауда О.И
N -
S
Adj -
Num - сан
Pron - есімдік
Pron - зат
1,2 Дамыта оқыту технологиясын сөз
Адам танымының көкжиегі кеңейіп, талаптар
Біріншіден адам баласы өзіне дейінгі
Екіншіден, әрбір ұрпақ өзі өмір
Үшіншіден, игерілген білім мен мәдениет
Төртіншіден, жаңа заманына лайық жетістіктерді
Бесіншіден, өзінің бұрынғы игергені мен
Осындай келелі міндеттердің шешілуінің басында,
Қазақстан Республикасында білім берудің нәтижелілігі
СТДОТ (Сөз тіркесін дамыта оқыту
Сөз тіркесін оөыту барысында
Сөз тіркесін оқыту сабақтары және
Оқыту мақсаты мен мазмұны.
СТДОТ жүйесіне ену үшін және
- Белгілі бір мақсатқа бағытталу;
- Жүйелілік
- Ағымдылық
- Екі жақтылық
Біздің ойымызша, оқытудың мұндай сипаттары
В. Оконь оқытуға мынадай анықтама
2- кесте.
Оқушының өздігінен білім алуға дағдылану процесі.
Мұғалімнің басшылығымен
2-оқушының өз бетімен ізденуі барысында
Мұнда көрсетілген бірінші байланыс мұғалім
3-кесте. Сөз тіркесін дамыта оқыту
№ Мұғалімнің қызметі Оқушының әрететі.
1 Оқушыға сөөз тіркесі синтаксисінен
2 Оқушыларға сөз тіркесі
3 Сөз тіркесі синтаксисіне байланысты болып
4 Тілдің жүйелік сипатын танытатын,
5 Сөз тіркесін эмпирикалық деңгейде
6 Практикалық- шығармашылық сабақтар ұйымдастыру. Сөз
7 Оқушылардың сөз тіркесін теориялық
Оқу үрдісі- таным үрдісінің арнайы
Н.А Половникова танымдық қызметтің дамуына
1. көшіруші
2. қайта өңдеушілік- шығармашылық
3 құраушылық-шығармашылық
Мұғалім қызметі аталып көрсетілмесе де
Оқушының танымдық қызметінің бір қыры
Сөз тіркесін танымдық әдістерді жүйелі
Сөз тіркесі туралы эмпирикалық білім
Сөз тіркесі туралы алынған эмпирикалық
Оқушының сөз тіркесі туралы білімін
Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясында
Оқытудың өмірмен байланыстылығы ұстанымы. Сөз
Оқу танымдық қызметінің жүйелілігі ұстанымы.
Оқу материалының ғылымиылық, түсініктілік
Оқушының жас ерекшелігін, даму ерекшелігін
Оқушының саналықпен білім алу ұстанымы.
Оқушылардың оқу-танымдық қызметтегі мұғалімнің басшылығымен
Түрлі әдістер мен тәсілдердің, көрнекілік
Білімнің беріктілігі және оның оқушылардың
Оқыту барысында оқушыны дұрыс тәбиелеу
Тілдің материясына зейін қою ұстанымы.
тілдік мағыналарды түсіну ұстанымы
Оқушының тілдік сезімін дамыту ұстанымы.
Ауызша сөйлеу тілін дамытуды аса
Соңғы жылдары бұлардың қатарына мынадай
Қатысымдылық
«Тіл» мен»сөйлеуді» айырып таныту.
тілді танытудағы кешенділік
Функционалдықтіл мен ойлаудың тығыз
Тілдік форма мен мағынаның бірліг
Тіл мен ойлаудың тығыз байланыстылығы
Функционалдық- стилистикалық
Тілдік материалды дұрыс сұрыптау
Сөйлу қызметінің негізгі түрлерінің өзара
Концентрлік
Морфологияны синтаксистік негізде оқыту.
Жүйке ұстанымы.
Дидактикалық жеткіліктілік. Тіл теориясынан алынатын
Резервтілік
Әрине ұстанымдардың саны мұнымен де
сөз тіркесі синтаксисін жүйелі оқыту.
тіл мен ойдың бірлігін сақтай
сөз тіркесіеің формасы мен мағынасы
сөз тіркесі синтаксисін оқытуда тілдің
«тіл» мен «сөйлеуді» дихотомиясынназарда ұстау.
«тілдік сезімді, «тілдік сананы», «тілдік
қатысымдылық
сөз тіркесінің функционалдық, функционалдық –стилистикалық
сөз тііркесі туралы теориялық материалды
резервтілік
лингвокультуралогиялық бағытты ұстану.
Л.П Федеренко былай деген: «следовательно, принцпы
1. Сөз тіркесін оқыту әдістемесін
2. Сөз тіркесін биік дәрежелі
3. Теориялық білімнің жетекші
4. «Нақтылықтан – абстрактылыққа», «абстрактылықтан- нақтылыққа»
5. Сөз тіркесінің тіл жүйесіндегі
6. Сөз тіркесі модельдерінің
7. Сөз тіркесін меңгертудегі
8. Оқушының ауызша сөйлеуі мен
9. Сөз тіркесі туралы лингвистикадағы
Шындығында, сөз тіркесін дамыта оқыту
Мұндағы А-Танымдық әдстер. Ә-дидактикалық әдістер
Б-ҚТОӘ әдістері. В-СТДОТ әдістері.
Оқу-танымдық қызметтің тиімді ұйымдастырылуы таным
Анализ және синтез әдістері. Анализ
Индукция жәе дедукция әдістер. Диалектика
Эксперимент әдісі. Сөз тіркесін оқыту
-эксперимент алға қойылған мәселенің шешілуі
-Эксперименттің операцияларын қолдану арқылы оқушыларға
- эксперимепн обьектінің өн бойынан
Эксперимент ойлаудан еш бөлінбейді, қайта
Модельдеу әдісі. Дидактиалық логика модель,
Бақылау және салыстыру әдісі. Бақылау
4- кесте. СТДОТ танымдық, лингвистикалық-дидактикалық әдістер
Дидактикалық ғалымдар еңбектерінде оқыту әдістерінің табиғаты мен оларды жіктеу
Оқу пәнін меңгертуді қамтамасыз ететін әдістер (тілдік, көрнекілік, практикалық,
Оқу әрекетін уәждейтін және ынталандыратын әдістер (танымдық, оқу барысында
Оқу қызметін бақылау және өзіндік бақылау әдістері (жаппай сұрау,
Қазақ тілін оқыту әдістемесінде әдістер табиғаты А.Байтұрсынов, Қ.Жұбанов, Ш.Сарыбаев,
Әдіс туралы В.Оконь былай дейді: «Метод обучения
Негізінде танымдық әдістеріне түп негіз болатынын Л.П.Федоренко атап кетеді.
1. Грамматикалық талдау бойынша:
Жүйелік талдау
Валенттілік талдау
Оппозициялық талдау
Синтагмалық талдау
Компоненттік талдау
Трансформациялық талдау
Транспозициялау
Контаминациялық құбылысты талдау
Комплекстік талдау
2. Модельдеуді меңгерту
Сөз тіркесінің позициялық моделін жасау
Сөз тіркесінің қатынастық моделін жасау
3. Мәтінмен жұмыс істеу барысындағы талдау.
«сөз сөз тіркесі синтагма
«мәтін сөйлем синтагма сөз
4. Логикалық ойлауды дамыту бойынша
Анализ бен синтез әдісі
Индукция мен дедукция
Салыстыру (аналогия) әдісі
Тектік түрлік қатынастар
Ұғым қалыптастыру әдістері
Ұғымның мазмұны мен бөлінуі т.б. қасиеттерін сөз тіркесімен байланыстыра
Топтастырылған ұғым қалыптастыруға дағдыландыру әдістері
Байымдауды қалыптастыру әдістері
Сөз тіркесінің заңдылықтарын ойқорыту түрінде қалыптастыруға дағдыландыру әдістері
Форма мен мазмұн туралы ұғым қалыптастыру әдістері
5. Танымдық белсенділігін дамытуға арналған әдістер
Лигвистикалық есептер шығару әдістері
Лигвистикалық эксперимент
Графикалық модельдеу
Тілдік модельдеу
Комрпьютермен жұмыс (линиялық түрі, аралас түрі)
Тілдік шешімге келуге баулу әдістері
6. Шығармашылық сипаттағы тапсырмалар жүйесін орындау әдістері
Тіл дамыту әдістері
Тіл ұстарту әдістері
Қатысымдық функционалдыө әдістері
Сөз тіркесінің синонимиясын талдау
Ситуациялық тапсырмаларды шешу әдістері
Грамматикалық автомизмді қалыптастырудағы ғылыми тақырып бойынша пікірталас жүргізу әдістері
Тілдік сезімді дамыту мен тілдік шешімге келуге баулу әдістері
Оқушылардың даму деңгейлерін және теориялық тапсырмаларды орындау дәрежеерін ескеру
Жоғарыда талданған танымдық, лингвистикалық, дидактикалық
Барлық әдістер сөз тіркесінің жүйелік құрылымдық құрамын таныта алатындай
Барлық әдістер қал қалдарынша, сөз тіркесінің функционалдық қызметін айқын
Сөз тіркесін дамыта оқыту әдістері сөз тіркесінің негізіг қасиеттері
Сөз тіркесінің топологиялық ерекшеліктерін танта адатындай, сол арқылы сөз
Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясында оқушылардың теориялық ойлауы мен
Әрине, оқытудың негзгі формасы ретінде сабақ танылатыын белгілі. Сабақты
Сөз тіркесі бойынша өтілетін сабақтардың негізгі мақсаты
Сөз тіркесін оқыту мақсаттарының міндеті сөз тіркесі
Сөз тіркесін меңгеру арқылы оқушылардың теориялық ойлауын дамыту сабақтарының
Сөз тіркесін дамыта оқытуды барлық сабақтар оқушылардың адамшершілік қасиеттерін
Оқушының танымдық күші сөз тіркесін меңгері үрдісінде дүниетанымдық әдіс
Н.Д.Хмель тұтас педагогикалық процесс табиғаты туралы пікірлері сабақты
Оқушыға қойылатын талаптар мен оқушының оны орындай алу мүмкіндіктері
Оқыту барысында алға қойылатын танымдық және практикалық міндеттер мен
Жоғарыда аспектілік сабақтарды тілдің теориясынан білім беретін ерекше сабақтар
Стилистика мәлімет беретін сабақтар
Мазмұндама жазу сабақтары
Шығарма жазу сабақтары
Ауызекі сөйлеу тілін дамыту сабақтары
Шығармашылық қызметпен байланысты жұмыс түрлерін жүргізетін сабақтар
Шешендік өнерге баулудың ағашқы сатыларын қолдану сабақтары
Сөз тіркесін дамыта оқыту сабақтары оқушының теориялық ойлауы мен
Өзіндік жұмыс формалары (лабораториялық практикалық, семинар, оқу процесі т.б.)
Сабақтан тыс жұмыс формалары (үйірме, олимпиада, апталықтар, факультативтер т.б.)
Негізінде, білім алудың төрт жолын білімді игеру, өз
О0ыту мазмұнын анықтауға шығармашылық тұрғыдан
Дамыта оқыту технологиясы оқыту мазмұнын
Оқушы тіл тану үрдісі арқылы
Өзінің даму қабілетін, алған білімнің
Ана тілінің тылсым заңдылыұтарын сөз
Сөз тіркесінің өзіндік деңгейде жүйелік
Пән аралық байланыстар арқылы, синтагма,
Дамыта оқыту технологиясының барлық мақсаты
кесте . Дәстүрлі және дамыта
Салыстыру негіздері. Дәстүрлі оқыту жүйесі. Дамыта
Оқыту мақсаты. Оқушыларда білім
Тұғыры. Оқушының жеке басының қажеттіліктері
Мұғалім мен оқушының қарым қатынасы. Мұғалім
Мұғалымның қызметі оқушының қызметі
Оқушының қызметі Мұғалім айтқан білім
Оқушының ілімін бағалау. Нақты критерилер арқылы
Бастауыш мектепте сөз тіркесін дамыта
Оөушылардың теориялық ойлауы мен тілін
Педагогикалық технология ұғымы бүгінгі күнде
Оның алғашқы кезеңін ғалымдар ІІ
Екінші кезең - сол ғасырдың
Үшінші кезең көрсетілген жылдардың аяғын
Төртінші кезең ХХ сексенініші жылдарынан
«Педагогикалық технология» терминінің мағыналық аясы
Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясыеның
Дамыта оқыту шынайы өмірдегі нақты
Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясында
мұғалім жаңа лингвистикалық жағыдайлар жасап,
берілген лингвистикалық материалға түрліше өзгертулер
танылған эаңа байланыстар мен
алдыңғы кезекте қойлған міндеттерді шешуге
В.В Давыдовтың айтуынша оның жасақтаған
Дамыта оқыту технологиясы жалпы
Сциентистік оқыту жүйесі, яғни бұл
Антропоциентристік яяяяғни оқушы субьект бүкіл
Психогендік яғни оқушы өзін өзі
Дамытушы яғни оқушының организімінде, психикасында,
Операциялық ой машықтары ақыл ой
Оқыту, жалпы білім беру, ізгіліктендіруші
Сыныптық, сабақтық, топтық, дифференциалды оқыту
Мұғаліммен оқушының ынытымақтастығына негізделген педагогикалық
Дамытушы оқыту жүйесі яғни диалектиканың,
Альтернативтік оқыту жүйесі.
Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясында
сөз тіркесін оқыту барысында оқушылардың
сөз тіркесін оқыту барысындағы негізгі
сөз тіркесін оқыту үдерісін ғылыми
Сөз тіркесін дамыта
- бастауыш сыныптарда сөз тіркесін
Оқушылардың ақыл ойын дамыту мүмкіншіліктері
Сөз тіркесі туралы лингвистикалық туралы
Теориялық мазмұны жаңартылған және оқушының
Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясының
1. сөз тіркесі бастауыш сыныптарда
Екінші сөз тіркесі туралы білім
Бастауыш сыныптарда сөз тіркесі бойынша
Егер эмпирикалық білім мазмұны оқушыларға
Сөз тіркесінің эмпирикалық жіне теориялық
сөз тіркесі туралы лингвистикалық мәліметтердің
сыртқы, нақты заттық белгілер арқылы
абстракты, дерексіз нысандармен ой операцияларын
Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясының
Сөз дамыта оқытуда оқушылардың теориялық
«Танып білу» құштарлығы мен қызығушылығын
Трансформациялық әдістерді қолдана отырып сөз
Өз іс әрекетін өзі талдап,
Ой операцияларының үйлесімді қолдану дағдыларны
Жинақталған біліміне өмірде қолдана алу
Бұл айтылғандар шын мәнінде СТДОТ
Төмендегі М. Ауезовпен Ғ Мүсіреповтың пейзажды
Үзінді мәтіндердегі сөз тіркесін екі
Екі топтағы сөз тіркестерін салыстыру
Екі мәтіннің сөз тіркестерінің өзара
Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясында
оқушы сөз тіркесінің белгілі бір
сөз тіркесіне байланысты қойылған оқу міндетін
оқушының жаттығудың талаптарын өз бетімен
символдық таңбалар арқылы сөз тіркесінің
сөз тіркесінің ішкі байланыстары мен
сөз тіркесіне түрлі өзгертулер жасау
әрбір орындалған жаттығу мен тапсырмаларды
Дәстүрлі оқыту жүйесінде мұғалім оқушының
Жинақтай айтсақ, сөз тіркесін дамыта
Сөз тіркесін дамыта оқытуда күтілетін
Сөз тіркесін дамыта оқыту технологиясында
Бастауыш мектепте синтаксис жүйесін оқыту барысын
Санаға танылған дүниетаным продуктілері тілдік
Дамыта оқытудың түп негізінде сөз
8- кесте. Дәстүрлі оқыту
Кезеңдер Дәстүрлі оқытуда Дамыта оқытуда
Сабақта Оқу материалын тыңдайды және қабылдайды
Өз бетімен жұмыс жасауда Мұғалім
Қосымша құралдармен жұмс жасауда Оқулықтағы
Білімін тексеруде Оқу материалын қайталап
Білімін өмірде қолдануда Алған білімін
Ана тілінде жазылған небір тамаша
Бірінші топқа он сөз беріліп
Екінші топқа тек он сөз
Бірінші топ әрине ережелерге сүйенеді,
Сөз тіркесінің теориялық деңгейде оқытылуында
Тіл дамыту тіл ұстартуға,
Тіл дамытуда ситуациялық жаттығулар мен
М. Мұқанов тіл мен ойлаудың,
Адамның тілі дамуы барысында тілдік
9-кесте. Оқушылар тілін дамытудың модельі.
Ұғымдар Танылатын терминдер Ұғымдардың функционалдық қызметін
Синтагма туралы түсінік Сөз тізбегі; сөз; сөз
Сөздердің валенттілік қасиеті Валенттілік; сөз тіркесі
Сөз тіркесі және басқа тіркестер
Сөз тіркесінің табиғаты туралы ұғым
Сөздердің байланысу тәсілдер. Модель, шылау,
Сөз тіркесінің құрылымдық ерекшеліктері Модель,
Сөз тіркесінің лексика грамматикалық мағынасы
Сөз тіркесінің түрлері Модель , есімді
Бұл модель оқушылардың сөйлеу жазу
Тіл дамыту мақсатында мәтінмен жұмыс
Мәтін тілібірліктерінің үлкен
Мәтін үзінді: «Есентай
Бұл мәтіннің тын оқушыларға шартты түрде «Есентайдың арам бейнесі»
І тақырыпшадан ІІ тақырыпшаға желі тапқан сөз тіркесі Оразбайдың
ІІ тақырыпшадан ІІІ тақырыпшаға қарай өтетін жолды Біз біреуді
ІІІ тақырыпшадағы үзінді мәтінінің шешімін талайларды алдау, мысқыл ету
Мәтіндердің көлемі мен күрделіктеріне орай мынадай парадигма көрсетеді:
1. Жеке сөз мәтін;
2. Тірек сөз тіркестерінің жинағы;
3. Грамматикалық тұрғыдан іріктелген бір сөзді емес текстер
4. Түліше күрдеделеніп келген сөйлем мәтіндер
5. Түлі күрделіліктегі жайылма мәтіндер
Л.В.Сахарнидың айтуынша, сөз мітндердің ерекшеліктері универбизация механизмдерінің
Л.В.Сахарнидің эксперименнтер нәтижесінде сөз мәтіндердің мәнісі сөздің мәтіндік болмысының
Сөз тіркесінің орналасқан логикалық желісін былай көрсетуге боладф деп
І тақырыпшадағы сөз тіркестері: «Кесек мұрынды, маңдайы тайқылау, зор
ІІ тақырыпшадағы сөз тіркестері тізбегі: «Бір басқа шалығы, айқын
ІІІ тақырыпшадағы сөз тіркесінің сөз тізбегі: «Даңғойлау, есерсоқ Есентайдың
Қорытынды
Оқушылар сөз тіркесін оқу арқылы синтаксистік жүйе, қатынас, байланыстар,
Кеңесьік оқыту жүйесініңі білім беруде қаншалықты күшті дегеніміз бен
Оқушылардың теориялық ойлауы дамуын біз олардың тілі дамуынан бөліп
Сөз тіркесін дамыта оқытуда оқушылардың ізденімдік зертттеушілік қабілеттерін дамытудың
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
Ушинский К.Д. Таңдамалы шығармалары Алматы, 1949
Кішібеков Д. Филисофия Алматы, 2002
Тәжібаев Жалпы психология Алматы, 1996
Муканов М. Жас және педагогикалық психология Алматы1982
Шерьязданова Х.Т. Специфика восприятия и оющения у дошкольников
Қабдоллов З. Сөз өнері Алматы, 1992
Сыздықова Р. Сөздер сөйлейді Алматы 2004
Ғабдуллин М. Қазақ халқының ауыз әдебиеті Алматы, 1996
Ахметов Ш. Қазақ балалар әдебиеті Алматы, 1974
Қалиев С.Қ. Қазақ тәлім тәрбиесі Алматы 1995
Ыбырайымов Б. Қазіргі қазақ балалар прозасы және рухани
Рахметова С. Бастауыш класс оқушыларының ғылыми әдістемелік негіздері Алматы,
Бегалин С. Таңдамалы шығармалары Алматы,1979
Мұқанов С. Балуан Шолақ Алматы,1973
Майлин Б. Өтірікке бәйге Алматы,1979
Тоқмағамбетов А. Алыптар туралы ертегі Алматы,1948
Соқпақбав Б. Бақыт жолы Алматы, 1953
Дүйсенбиев А.Бәтеңке, шұжық, балқаймақ Алматы,1984
Ө.Тұрманжанов Көркем әдебиетті оқудың ерекшеліктері Алматы, 2001
68
Оқу-танымдық қызмет.
Білім маз-мұны
Мұғалім
Дидактикалық
Оқушы
Меңгерілген
В
Ә
Б
Ә
А
Танымдық әдістер
Лингвистикалық әдістер
Дидактикалық әдістер
Қазақ тілін оқыту әдістері
Сөз тіркесін дамыта оқыту әдістері
Сөз тіркесін оқыту барыснда
Оқушылардың теориялық
Ойлауын дамыту әдістері