Бала мінезін тәрбиелеудің жолдары

Скачать



МАЗМҰНЫ
1. Кіріспе.......................................................................................................................3-4
I-тарау. Мәдени мінез-құлықты қалыптастырудың негізі.....................................5-10
1.2. Мәдени мінез-құлқының негізгі көрінісі - адамгершілік қатынас...............11-15
1.3. Мәдени мінез-құлық ережелері.......................................................................16-18
ІІ-тарау. Бала мінезін тәрбиелеудің жолдары........................................................19-30
2.1. Балалардың мінез-құлқын
педагогиканың алатын орны……………………………………………………....31-37
2.2. Балалардың мінез-құлқын қалыптастыруда
2.3."Қоғамдық орындардағы тәртіптің ережелері" тақырыбындағы сабақ........43-45
Қорытынды...............................................................................................................46-47
Пайдаланған әдебиеттер..........................................................................................48-51
Кіріспе
Зерттеудің көкейкестілігі: қоғамның материалдық-техникалық базасының дамуы әр уақытта
Жаңа адам әр уақытта жеке басының мүддесін қоғам
Қазақтың ұлы ойшылдары мен ағартушылары Әл-Фараби, А.Құнанбаевтың,
Қазіргі уақытта М.Жұмабаев, Қ.Жарықбаев, Ж.Аймауытов, А.Байтұрсынов, Шәкәрім Құдайбердиевтің
Оқушылардың мәдени мінез-құлқы мен адамгершілік тәрбие беру мәселелерін
Әрбір адам өзінің өмір жолында «абыройым төгілмесін» деген
- адамгершілік мінез-құлықтан бастау алатын әдептілік нормаларын әрқашанда
Әл-Фараби бабамыз білім мен тәрбиенің бір еместігін айта
Мұның өзі көпқырлы, терең сырлы дүние, оның мәнін,
Зерттеудің мақсаты: оқушылардың бойында мәдени мінез-құлықты қалыптастыру, адамгершілік
Зерттеудің нысанасы: Мектеп оқушыларының мәдени мінез-құлқының қалыптастырудың жолдары.
Зерттеудің пәні: Мектеп оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасы.
Зерттеудің әдісі: Психологиялық-педагогикалық талдау, балаларда мәдени мінез-құлықты қалыптастырудың
І-тарау. МӘДЕНИ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ НЕГІЗІ
Мінез-құлық мәдениетінің әдеттері мен дағдыларын тәрбиелеу жөніндегі бағытты,
Мінез-құлық мәдениеті адамның ішкі мәдениетімен, эстетикалық талаптарымен, жалпыға
Оқушылармен жұмыс кезінде алдымен мінез-құлық дағдылары мен әдеттерін
Мінез деп адамның жеке басындағы қоғамдық ортаның, тәрбиенің
Адамның мінезі оның барлық қимыл-әрекетіне, қызметіне әсер етеді.
Мінездің қалыптасуына ең негізгі әсер ететін объективтік факторлар
Мінез басқа психикалық процестер сияқты объективтік дүниедегі заттар
Мінездің физиологиялық негізіне жоғары нерв қызметінің тума қасиеттер
Бірақ мінез ерекшеліктерінің қалыптасуында биологиялық факторлардан
И.П.Павлов өзінің жоғары нерв қызметі туралы ілімінде адамның
Жоғары нерв қызметінің типтік ерекшеліктері мен динамикалық стереотип
И.П.Павловтың айтуы бойынша динамикалық стереотиптің қалыптасуы өмірдегі заттар
Сыртқы дүниедегі заттар мен құбылыстардың әсерімен пайда болған
Ерте дүниедегі ойшылдардың айтуы бойынша қалыптасқан мінез -
Ал мінез құрамына нелер жатады. Мінез құрамына адамның
Сенімнің күштілігі, тұрақтылығы адамның түсінігіне, ой-өрісіне, бір мақсаттылығына
Сенімнің мықты, тұрақты болуы адамның дене және ақыл-ой
Адам мінезінің ерекшеліктерін анықтауда оның неге қызығатынын, қандай
Эстетикалық қызығулар мінездің сынық, сыпайы, жібектей болуына өз
Адамның қызығуы оның қажеттілігі мен тығыз байланысты болады.
Еліміздің адамдарының материалдық және рухани қажеттілігі халық шаруашылығының
Адамның ақыл-парасаты да мінез ерекшеліктерінің қалыптасуына өз үлесін
Адамның еріктік сапалары жағымды мінездің жотасы деп аталады.
Ал адамда ерік күші жоқ болса өзіндік әрекет
Мінездің еріктік сапалары адамның өз ісіне сенімділігін арттырып,
Екінші дүниежүзілік соғыста екі аяғынан, екі қолынан айырылып,
Адамның мінез бітістерінің қалыптасуында оның өзіне әсер еткен
Интеллектілік сезім адам мінезіндегі тындырымдылықты, ұқыптылықты, байымдылықты білдіретіні
Ал эстетикалық сезім болса, адам мінезіндегі жібектей жұмсақ
Мінез ерекшеліктері адам темпераментінің табиғатына да тікелей тәуелді
1) Сангвиник - қимыл-әрекеті тез, көңіл күйі тез-тез
Холерик - қимыл әрекеті тез, төзімді, сыртқы тітіркендіргіштерге
жылдам реакция бере алатын, жүйесінің ерекшілігіне қараганда
тежеуден қозуы басым ұстамсыз типтегі адам. Холерик темпераментіндегі
бала тәрбиеленбей, өз бетінше өссе, мінез ерекшелігінде өркөкіректік,
менмендік, шыдамсыздық, жеңілдік
байқалады. Тиісті тәрбие беру
әрекетінде өз мақсатына жету үшін шапшаң шешім қабылдай
ұшқыр, таусылмас күші иесі болып қалыптасады.
Флегматик - қимыл-әрекеті баяу, кездескен қиыншылыққа
төзімді, көпшілік ішінде
байсалды адам. Әрине, тиісті тәрбие берілмесе флегматик бала
дербес әрекет етуге батылы бармайтын, тәуекелінен гөрі уайымы
іс-әркетінде сылбырлықты байқататын адам болып өседі. Жақсы тәрбиелеу
нәтижесінде флегматик
аяқтайтын, шыдамды, сабырлы адам болып өседі.
Меланхолик - сыртқы
қоймайтын, қимыл-әрекеті баяу, байсалды, шыдамды адам. Тиімді тәрбие
берілмесе, меланхолик темпераментіндегі бала жалқау, уайымшыл, өмірге
бейімсіз болып өседі. Ал
меланхолик бала өте сабырлы, төзімід мінез көрсетеді.
Демек, мінез бітістерінің қалыптасуы адамға әсер ететін барлық
Мәденн мінез-құлқының негізгі көрінісі - адамгершілік қатынас
Балалардың адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру мәселесі сонау алғашқы заманда-ақ
Баланың адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына объективтік және субъективтік факторлар
Баланың адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына айрықша әсер ететін объективтік
Адамгершілік қасиеттің неғізгі ерекшеліктерін адамның қарым-Қатынастарынан байқауға болады.
Баланың адамгершілік қасиетінің
Жақсы мұғалім өз оқушысына өмірлік жолдас болады, өз
Атақты математик Н.И.Лобачевский: «Өмірдің тасқынына надандық қана бөгет
¥лы жазушы М.Горький : «Тіпті адам өзінің кішкене
Шыдамды болу адамның алдындағы мақсатының орындалуына оның өзінің
Сенім - қиыншылықты жеңудің нағыз тиімді құралы болып,
Баланың адамгершілік қасиетінің қалыптасуына жанұя мен мектеп тәрбиесінен
Кейбір кезеңдерде жанұя тәрбиесі нашар болған жағдайда өмір
Бала мінезінде кездесетін үлкендерді сыйлау, дәрменсіздерге жәрдем беру
Мәдени мінез-құлықтың ережелері
1. Жеке бастың гигиена, жинақылық пен тазалық ережелері.
Күн сайын бір мерзімде тұрып бөлмеңді желдетіп ал
Ертеңгілік жуыну, тісті тазалау, құлақ пен мойындарын жуу
Ұйықтар алдында жуынып, бөлмені желдетіп алу керек.
Тамақ ішер алдында, жұмыстан соң және дәретке барғаннан
Бет орамалды пайдалан, мұрныңның әр кез таза болуын
Түкіргенде және жөтелгенде ауызыңды бет орамалмен жауып, теріс
Шашыңды тәртіпті ұста: ол әр қашан жақсы қырқылған,
Төсекті әдемілеп жинау, ақ жаға тігу, оны жуып
Стол жасауды, стол басында дұрыс отыруды, құралды пайдаланып,
Әр кез жинақты, таза киініп жүр. Киім таза,
Мектепте мектеп формасын, үйге арналған киімді кию
Қонаққа барганда ерекше жинақы, мерекедегідей, әдемі киінеді.
Үйден шығарда айнаға қарап ал: Бәрі орнында ма
Өз киімін мен аяқ киіміне ұқыпты бол, олардың
Киімді әдемі киюге үйрен, киімің қыспайтын болсын, таза
Өзіңнің үйіңдегі және мектепке апаратын заттарыңды дұрыста.
Өзіңнің жұмыс істейтін бұрышыңды таза ұста: шаңын сүртіп
Алған барлық заттарыңды: қайшыны, инені, тарақат, кітапті өзінің
Сырт киіміңді стол үстінде тастай салмай, өз ілгішіңе
Ойыншықтарыңды да ретті ұста. Ойнап болған соң олардың
2. Сыпайылық пен сөйлеу мәдениетінің ережелері
Сыпайылылық арқылы өзінің басқа адамдарға қатынасын біледі. Сыпайы
Сыпайы адам ылғи да сәлемдесіп қоштасып жүреді. Сәлем
Сен отырған бөлмеге үлкен кісі кірсе, оған сәлем
Үлкен кісіге бірінші болып сәлемдесу керек, бірақ бірінші
Үлкен кісі саған қарап сөйлесе отырған орныңнан тұр
Өз жолдастарыңмен сыпайы бол оларға ат қойып, айдар
Сыпайы адам басқаларымен жылы шырайлы, ілтипатты болады. Егер
3. Дәлдік пен міндеттілік ережелері.
Сен бұл жарық дүниеде жалгыз емессің, адамдар арасындасың.
Онсыз өмір сүру қиынға түсетін, жалпыға ортақ ережелерді
Жұмыс, ойын, ойын сауық көп ретте ұйымдасқан тұрде
Кез келген істі бастай отырып уақытыңды дұрыс есептей
Күн тәртібін орындауға тырыс. Дер уақытында ұйықтап, орныңнан
Тәрбиенің алғашқы бастамасы отбасынан басталады. Ата-ананың баламен жасайтын
Бала тез еліктегіш, иланғыш болғандыктан, жаман қылықтарды да
Әсіресе маскүнемдікке салынып, балардың көзінше әйелін балагаттап ұратын
Баланы тәрбиелеу тек сөз, ақыл айту арықлы ғана
Бала мінезі көпшілік жағдайда әке-шешесінің мінөзіне өте ұқсас
Психология ғылымы мінез ортаның, оқыту, тәрбиелеу процестерінің әсерімен
Бала мінезінің әке-шешесінің мінез ерекшеліктеріне ұқсас келуі, біріншіден,
Егер жанұяда талап қойылмастан өз бетіне жіберілсе, бала
Балаға қойылатын талаптар барлық жанұянда бірдей бола бермейді.
Ерлі-зайыптылар арасындағы ондай қатынастар баласын аяудан келіп шығады.
Баланың мінез ерекшеліктерінің қаііыптасуына және оларды тәрбиелеуге ата-ананың
Кейбір ата-аналар баламыз әлі жас, әзірге не түсінер
Бала психологиясын жақсы білмейтін кейбір жанұяда ойнап айтқан
Жас балаларда достық сезімінің күштілігінен өз жолдастарының жарамсыз
Балаларда өмірдегі барлық нәрселерге қызығушылық күшті болатындығы себепті
Баланың мінез ерекшеліктерінде Мұндай кемістіктерді болдырмау үшін жанұя
Әрбір ата-ана өз баласының мінез ерекшеліктерін тәрбиелеумен бірге
Баланың мінез ерекшеліктерін қалыптастыруда жанұядағы еңбек тәрбиесі айырықша
Жанұядағы еңбек тәрбиесін баланың сәби көзінен-ақ бастау керек.
Кейбір ата-аналар баласының оқудан нашар екендігін біліп тұрса
Мысалы, №47 орта мектептің 6-шы сынып оқушысы Бекжан,
Ата-аналар жиналысына кейбір жауапты қызметте жүрген кісілер де
Міне, соған орай оқушылардың мінез ерекшеліктерін ғылыми тұрғыдан
Мектептегі оқыту-тәрбие процесінің жақсы жолға қойылуы, жоспарлы жүргізілуі
Оқытумен бірге оқушының жас ерекшелігіне сай келетін ақыл-ой
Педагогикалық тәжірибеде кейде оқушылардың кейбір пәндерден үлгермеуіне қарап,
Оқыту процесінде оқушылардың білімін дұрыс бағалаудың олардың мінез
Оқу-тәрбие процесінде оқушылардың мінез-құлқын тәрбилеудс ең негізгі түлға
Баланың мінез-құлқын тәрбиелеуде ең негізгі көңіл аударарлық мәселе
Баланы шыншылдыққа, адал ниеттілікке тәрбиелеуде көршілердің, бірге ойнап,
Бала мінезіндегі адалдыққа қайшы келетін қылықтарды дер кезінде
Бала сөзіндегі өтірікпен шындықты ажырата білу керек. Өмір
Қазіргі уақытта еліміздің әрбір азаматы, әрбір ата-ана жас
Балалардың мінез-құлқын қалыптастырудағы халықтық педагогиканың алатын орын
«Ел басына жақсы туса, асыл болар, масыл болмас,
Халықтық педагогика дегеніміз не? Халықтық педагогика - көп
Халықтық педагогика - тәрбиенің бастауы және қайнар бұлағы,
Бұл салада қазақ халқының тәлім-тәрбие мұрасына ерекше мән
Зерттеулерде «Халық педагогикасы» ұғымын әртұрлі мазмұн мағынада түсіндірген.
Халықтық педагогикасының мұрасының бірі - дәстүр.
Салт-дәстүр бір ұрпақтан екінші ұрпаққа ауысып отратын қоғам,
Халық дәстүрінің танымдық тәрбиелік мәні ұланғайыр дүние. Ол
Балалық адам өмірінің аса маңызды кезеңі, болашақ өмірге
Бұл процесс мұғалімдер, ата-аналар тарапыыан мақсаттылық пен педагогикалық-психологиялық
Баланы рухани дүниесіне көтерілу дегеніміз баланың дүниеге келген
Мәселен, балада алғашқы күннен бастап-ақ адамға деген шынай
Міне, кімде-кім өзін сүйсе, өз елін сүйсе, әсіресе
Қазақ халқының ғасырлар бойы жинақталған дәстүрлерінің ішінде адамгершіліктің
Дәстүр - адамдардың рухани түлғасынан бөлінбейтін құбылыс. Дәстүр
¥лттық рухымыздағы дәстүр жасұрпақты тәрбиелеуде тиімді деп есептейміз.
Халық дәстүрлері мен оның үлгілерінің жоғалуы қоғамның рухани
Сондықтан сан ғасырлар бойы халықтың өзімен бірге жасасып,
Халық тәрбиесінде әдеп-дәстүрлері үш тоқа бөлінеді.
Мінез құлық әдептері.
Жүріс-тұрыс әдептері.
Қатынас әдептері.
І. Мінез-құлық әдептері
Дарқандылық, биязылық, турашылдық, кішіпейілділік, салмақтық, пейілділік, бауырмалдық,
«Көз көргенін, көсеу түрткенін біледі» - дейді дана
Халқымыздың ұлттық психологиясындағы өзгеге ұқсамас өзіндік бір ерекшелігі
Адамды жақсылыққа бастайтын үш жолбасшы бар - дейді
Мінез әдептерінің келесі көрінісі бұл кішіпейілділік пен қарапайымдылық.
Кішіпейілділік ұлылықтың белгісі - дейді ғұлама Махмут Қашқари.
«Адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар мінез
Халқымыз «¥л өссе ұрпақ, қыз өссе өріс» -
Ежелгі қалыптасқан дәстүр бойынша отау тігудің бірден-бір жолы
Болашақ перзентінің дене бітімі дұрыс жетіліп, оыың күшті
Нәресте дүниеге келген соң кырық күн толғанда баланы
Бала қаз-қаз жүре бастағанда бала өмірінде сүріншек болмасын
Атамыз қазақ нәрестенің дүниеге келу салтанатына осылайша көңіл
Балалардың мінез-құлқын қалыптастыруда ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың мәні
Сынып мұғалімі мен ата-аналар оқушының негізгі тәрбиешілері болып
Педагогтың ата-анамен қарым-қатынасының стилі дегеніміз - балаға тәрбиелік
Екіншіден, мұғалім балаға теріс баға беру арқылы еріксізден-еріксіз
Педагогикалық тұрғыдан дұрыс қарым-қатынас орнату үшін мұғалім мен
Педагог пен ата-ана қарым-қатынасының адамгершілік стилінің негізгі белгісі
Мұғалім мен ата-ананың қарым-қатынасы басқа қарым-қатынастарға да әсер
Оку жылы бойында мұғалім өз оқушыларының ата-анасына барып
Жалпы үйдің атмосферасы.
арасындағы олардың үйдегі басқа мүшелермен қарым-
қатынастың қалай дамығандығы. Сондықтан да мұғалімнің
үйдегі ересек адамдар түгел болған кезде келгені дұрыс.
Әңгіме басталған бетте-ақ үйде өзара түсінушілік жайын,
бірін-бірі сыйлауын, өмірге деген ортақ көзқарастарын,
үлкендердің кішілерге
балалардың орынын бірден байқауға болады.
Үйдегі жалпы тәртіп:
арнаулы бұрышы бар ма, баланың заттары, оқу құралдары,
кітаптары, ойыншықтары
бұрышының дұрыс ұйымдастырылуына баланың
істеуіне қолайлылығына,
лайықтылығына, жарықтың дұрыс түсуіне, үйде радио мен
теледидар, компьютер мен бейнетаспалардың бар жоғыны
назар аудару керек.
Әңгіме үйдегі ересек адамдардың бәрінің де болғаны жөн;
олардың бала тәрбиесін қалай түсінетінін, баланы қандай
етіп өсіргісі келетінін, ықпал етудің қандай әдістерінің ең
С.Көбеев «әр баланың мінезінің бір-біріне ұқсамайтын сияқты,
Мұғалім бұл үй жөнінде өзінің алдын-ала байқағандарына сүйене
Мұғалім ата-ана баланы мектеппен қорқытатын теріс әдеттерден сақтандырады.
Бірінші сынып оқушыларының жанұяларында баланың мектеп өмірінде араласып
Мұғалім ата-ананың балаға бақылау жапсауына кеңес береді:- тамақ
"Қоғамдық орындардағы тәртіпті ережелері" тақырыбы
Сабақ еткізуге керекті әдістемелік кеңестер
Бұл тақырыпта өткізілетін сабақты төмендегі бірнеше негізгі сұрақтардың
Алғашқы екі сұрақты оқушыларға жақсы таныс әр тұрлі
"Көшеде", инсценировка
Сыныпқа бірнеше оқушы кіреді. Олар ары-бері жүріп жатқан
Арман: Миша, амансың ба?
Қанат: Сәлемет пе?
Арман: Бүгін үйірмеде сабақ бола ма екен, білмейсің
"Ары-бері жүріп жатқан адамдар әңгімелесіп тұрған балалардың жанынан
Қанат: Қане, Арман, жолдан былай тұрайық. Біз жолды
Мына ереже естеріңде болсын: «жолдастарыңмен бірге келе жатыр
Оқушыларға көшедегі тәртіптің басқа да ережелерін нақты көрсету
«Айтыңызшы, қалай жүру керек», инсценировка
Класқа бір топ бала келіп енеді. Олар «көшеде»
М ұ ғ а л і м: Зульфия
Зульфия (доп ойнап жсүрген балага қарап). «Рақым етіңіз,
Орынкүль (бұрылып қарамастан). «Білмеймін», Уалихан қолын белгісіз бір
- Рақым етіңіздер, Бостандық көшесіне қалай баруға болатынын
Балалар бірлесіп: Солға! Көпірден өткен соң оңға бұрыл!
Осыдан кейін инценировканы талдау басталады.
Мұғалім былай дейді:
Біздің әрқайсымыз сыпайы қойылған сұрағымызға басқалардың қалай болса
Телефон
Қыз бала «телефон-автоматпен» сөйлесіп тұр. Жақын жерде үлкен
М ұ ғ а л і м. Балалар
Көшедегі тәртіптің белгілі бір ережесін айтқан балаға қызыл
Оқушылар кезекпе-кезек қолдарын көтеріп, өздеріне таныс ережелерді айта
Сабақтың соңында балалар өздері аулада ойнайтын ойындарды көрсетіп,
Қорытынды
Балаларды тәрбиелеу - өте күрделі, нәзік те жауапты
Мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеу ісіне бастауыш сынып мұғалімдері түгел
Оқушылардың тәртібіне бірыңғай талаптар қою мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеу
Мінез-құлық мәдениетін белгілі бір жүйе бойынша жүргізілсе ғана
Мұғалімнің мінез-кұлық, оның сырт бейнесі, басқа мұғалімдермен, ата-аналармен,
Балалардың мінез-құлқы көп жағдайда ұжым мен жанұяның үйлесімді
Жүргізілген жұмыстың тиімділігін тұрақты тұрде тексеріп отыру аса
Пайдаланылған әдебиеттер
Ақпанбек Г. Қазақтардың дүниетанымы. - Алматы, Қазақ университеті,
1989.
Айтмамбетова Б. Жаңашыл педагогтар идеялары мен тәжірибелері. -
А., 1991.
Айтмамбетова Б., Бозжанова К., т.б. Балаларды семьяда адамгершілікке
тәрбиелеудің кейбір мәселелері. - Алматы, 1985.
Айтмамбетова Б., Бейсенбаева. Тәрбиенің жалпы әдістері. — А.,
Айғабылова Н. Бала мінезінің
жолдары. - А., Өнер. 1972.
Ахметов Ж.
//Қазақстан мұғалімі, А., 1994.
Алмаханова X. Жас
/Методикалық нұсқау. А., 1990.
Ақназаров Б. Класс жетекшісі. - А., Мектеп, 1973.
Әбенбаев С. Оқушы жастарға эстетикалық тәрбие беруді жетілдіру.
А.,1992.
10. Әбенбаев С. Мектептегі тәрбие жұмысының әдістемесі. -
11. Әбдіразақов Е. Адамгершілік, имандылықтәрбиесі. -Шымкент 1994.
12. Әбиев Ж. Жаңа адамда қалыптастыру. - Алматы,
13. Әбиев Ж. Еңбек тәрбиесінің педагогикалық негіздері.
14. Әбиев Ж. Оқушыларға атеистік тәрбие беру. Алматы,
15. Әбілова Зоқушыларға эстетикалық тәрбие беру. - А.,
16. ӘбіловаЗ. Этнопедагогика- А., 1997.
17. Әтемова Қ. Ата-аналар жиналысының мәні. Қаз.мем. 1-1996.
18. Болдырев Н. Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы. —
19. Болдырев Н. Класс жетекшісі. - А., Мектеп,
20. Богословский В. т.б. Жалпы психология - А.,
21. Безкаравайный С, Жұмабаев А. Мектепте өткізілетін тарихи
кештер. - А., Мектеп, 1968.
22. Бержанов Қ, Тәрбие мен оқытудың бірлігі. -
23. Бержанов Қ., С.Мусин. педагогика тарихы. - А.,
24. Бержанов Қ. Оқу-ағартудағы халықтар достығы. Алматы, 1976.
25. БарановС. Принципы обучения. -Москва, 1975.
26. Бабанский Ю. Педагогика. - Москва 1988.
27. Батышев С. Научная организация учебно-воспитательного процеса. —Москва,
28. Внутришкольное управление: Вопросы теории и практики. Под
29. Дорженов С. Бүгінгі ислам. - Алматы, Білім
30. Дүйсенбинова Адамгершілік тәрбиесіне
31. Елеманов С, Күктілеуов А. Жастарға арналған праволық
32. Егембердиев Ж. Мектеп
33. Жұмаханов Ә. Семьяда балаларды адамгершілікке тәрбиелеудің кейбір
34. Жас ұрпаққа дамгершілік эстетикалық тәрбие беру концепсиясы.
35. Жақыпов А. Өнеге өрісі- А., Мектеп, 1975.
36. Жұмабаев Ә. Ата-аналар жауапкершілігі. А.,1977.
37. Ильина Т. Педагогика. Москва, 1984.
38. Иванова Н., Қозғанбаева М. Оқыту процесінің мәні.
40. Капралов Р. Класс жетекшісінің жұмысы. Алматы, 1983.
41. Класный час и его организация. Алматы, 1989.
42. Капралова Р. Сынып жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы,-Алматы,
43. Керімов Л. Қиын бала және оны қайта
44. Көпжасарова М. Оқушыларды кластан тыс жұмыстарда коллективизмге
45. Көшекпаев Н. Оқыту теориясы. - Алматы, Мектеп,
46. Кочетов А. Оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеуі. Москва, Просвещение,
48. Қоянбаев Ж., Қоянбаев Р. Педагогика. Астана,1998.
49. Лемберг Р. Оқыту әдістері. Алматы, 1958.
5О. Лернер И. Дидактические
51. Методика правового воспитания. - Москва, 1984.
52. Макаренко А. Ұстаздық дастан. Алматы, 1985.
53. Макаренко А. Ата-аналар кітабы.Алматы, 1985.
54. Маслов., Карагоз Ю. Планирования воспитательной работы в
55. Мурзалин С. Рухани байлық. Алматы, Казақстан, 1988.
56. Махмудов М.
Алматы,1981.
57. Николаева В. В школе и" после школы
58. Нысанбаев Ә., Әбжанов Т. Ой. Ақыл. Адамгершілік.
59. Нұрғалиева Г. Оқыту әдістері. Алматы, 1991.
60. Нұ.рмағанбетов С, Овчиникова Р. Метептегі кластан тыс
61. Нұрланова Г.К. Орта ғасыр ғүламаларының тәрбие тагылымдары.
Алматы, 2003.
62. 0қушыларды сабақтан тыс уақытта тәрбиелеу. Алматы, Мектеп,
63. Основы внутришкольного управления.(Под ред.П.В. Судоминского) Москва, Педагогика,
64. 0қушыларды тәрбиелеудің үлгі мазмұны. (ред. басқарған Макаренко
65. Положения о ретинго-тестовой контроля качества знания, навыков
66. Педагогика школы./под ред. Г.И.Шукиной. Москва, Поссвещения, 1977.
67. Подласый И. Педагогика. Москва, 2000.
68. Сабыров Т. Болашақ
69. Сухомлинский В. Балаларға жүрек жылуы. Алматы, 1976.
7О. Сейталиев К. Тәрбие теориясы. Алматы, 1986.
71. Сухомлинский В. Мектептің жас директорларымен сырласу. Алматы,
72. Төлеубеков А.Р. Адамгершілік тәрбиесінің негіздері. Алматы, 1991.
73. ¥зақбаева С. Эстетикалық және
74. ¥зақбаева С. Балаларға эстетикалық тәрбие берудегі халық
1




Скачать


zharar.kz