Педагогикалық рефлексия

Скачать




Жоспар
І Кіріспе...............................................................................
ІІ Негізгі бөлім...................................................................
2.1. Мұғалім-басты тұлға..........................................
2.2. Мұғалімнің басты мақсаты...............................
2.3. Педагогикалық рефлексия................................
ІІІ. Қорытынды.................................................................
ІҮ. Пайдаланылған әдебиеттер.......................................
Ү. Сілтемелер..................................................................
І Кіріспе
Халқымыздың Батыр ұлы Бауыржан Мамырұлы: «Ұстаздық – ұлы
Бүгінгі демократияланған қоғамда адамның жеке басын қадірлей отырып
Ұстаздың саяси сауатты, жан жақты білімді, өз бойындағы
«Ұстаздық еткен жалықпас,
Үйретуден балаға» -деп, абай атамыз айтпақшы, ұстаз
Болашақтың иесі –жас ұрпақ. Ұрпақ тәрбиесі ұстаздар қауымына
ІІ Негізгі бөлім
2.1. Мұғалім –басты тұлға
Я. Каменскийдің айтуынша, меткпетегі оқыту мен тәрбиелеу жұмыстары
Қоғамда ұстаз ролінің төмендеуі оқу сапасына әсерін тигізгені
Тәрбие мен білім ұйытқысы-ұстаз болу жүрек жылылығын, мейірім
Егеменді елдің ертеңі-ұрпағының оқу білімінің тереңдігімен өлшенеді. Білімді,
Кеше кім едік?
Бүгін кімбіз?
Ертең кім боламыз?
Елдің ертеңіне ең алдымен ұстаз жауапты
Ұл ұлағатты, қыз қылықты болсын десек, ең алдымен
Ұстаздардың алдында тұрған ауқымды мақсат білім өресі биік,
Педагогикалық үрдісті ұйымдастыру- ұлттық психологияға сай өз үйлесімін
Адамзаттың негізгі белгісінің өзі оның білімді меңгеруімен анықталады.
Ізденімпаз, жаңашыл мұғалімнің шығармашылығындағы ерекшелік, оның сабақты түрлендіре
Шәкірттерді айқын мақсаткерлікке, шыншылдыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеудің ұшан-теңіз мүмкіндігі
Демократиялық қоғамның әрбір мүшесін өзінің алдында кездескен кез
Қарым-қатынас жүйесінде ең маңыздысы: мұғалім – оқушы қатынасы.
Ұстаздың ата-аналармен ынтымақтасуы дегеніміз-балаға үйде де, мектепте де
Демек, әрбір оқушының жеке басын тәрбиелеудің стратегиясын білу
2.2. Мұғалімнің басты мақсаты
Қазақстан Республикасы Президентінің халқына Жолдауында "XXI ғасырда білімін
Шынында, оқушылардың жалпы білімін көтеру кең ауқымды мәселе
"Он екі жылдық білім беру үш сатыда іске
I саты — бастауыш білім беру, 1-4 сыныптар.
II саты - негізгі білім беру, 5-10 сыныптар.
III саты - орта білім беру, 11-12 сыныптар"
Осы саты іске асырылатын болса кәсіптік бағдар беру
II сатыда сынып жетекшшері, мектеп мұғалімдері, психологтері ата-аналармен
III сатыда оқушыларға нақты таңдаған мамандығы бойынша
Қазіргі уақытта мемлекетке қажетті мамандықтар туралы кең ауқымды
Мамандардың сапасыздығы дегенде біз біріншіден оларды дайындаған білім
Міне, осындай келеңсіздіктердің алдын алу үшін әрбір оқушыға
Қазіргі кезең - ғылыми-техникалық прогрестің өте қарқынды дамыған
Біз жоғарыда айтып өткеніміздей, кадрлардың кәсіптік дайындығына қойылатын
Кәсіптік бағдар көптеген сұрақтарды қамтиды, соның ішінде: әлеуметтік,
Оқушылар білімін бақылау
Оқыту әдістемеде бес негізге арқа сүйейді. Бірінші негіз-
Оқушылардың білімінің мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкестігін бақылауды
Оқытудың модульдік жүйесін пайдалану оқытудың дайындық
Білімді бағалаудың дәстүрлі әдістерінде оқушыға қиындықтары әр түрлі
Бағалаудың бір түрі - рейтинг. Рейтинг апрқылы
Мұғалім сабақта ашық өзара қатынастарды қамтамасыз етуге, оқушыларда
Білім беруде әрбір жаңалықты, әсіресе соның ішіндегі осы
Зерттеу нәтижесі көрсеткеніндей, бітіруші түлектердің басым көпшілігі мамандық
2.3. Педагогикалың рефлексия
Мұғалім педагогикалық әрекет барысында әр түрлі қызметтер атқарады.
Шығармашылық немесе инновациялық ойлауға дәріс оқу арқылы немесе
Бүгінде білімнің, адам дамуының басқа да салаларында кеңінен
Философияда индивидтің өз санасындағы өзгерістер туралы ойлану үрдісі
Рефлексия мәселесі адам шығармашылығын зерттейтін көптеген ғылымдардың, солардың
Психологтер мұғалімнің шығармашылығын дамытудың қысқаша формуласын "тәжірибе+сол тәжірибенің
Ал дамыта оқыту идеясының оқыту үрдісіне енуіне байланысты
Рефлексия - адамның рухани әлеуетін ашу мен анықтаудың
Рефлексия жайындағы жоғарыда аталып өткен ғалымдардың педагогикалық еңбектерінде
- мәселелік-қақтығыстық жағдаяттарды шығармашылықпен ұғып, оларды тиімді шешуге
- жаңа мәнді құндылықтарды меңгере алу;
- қалыптан тыс өмірлік мәселелерді көтере және шеше
- әр түрлі тұлғааралық, қарым-қатынастар жүйесіне бейімделе алу.
Сонымен бірге олар рефлексиялық мәдениеті төмен мұғалімнің өзін-өзі
Өзін-өзі рефлексиялауды көптеген ғалымдар мұғалімнің шығармашылық әрекетінің контексінде
Ғылыми-теориялық әдебиеттерде рефлексияның психологиялық, әдіснамалық, тұлғалық түрлерінің болатындығы
Мұғалімнің шығармашылық әлеуетінің дамуы үшін оның әдіснамалық рефлексия
Мұғалімнің мақсаткерлікті еркін жүзеге асыра алуы, оның тиімділігі
Әдістік-бағдарлы оқыту жүйелерінен мұғалімнің шығармашылық әлеуетін дамытатын жобалау
- мұғалімнің шығармашылық әлеуетін дамыту - бұл оның
- рефлексивті-креативтілік тәсіл мұғалімнің тұлғалық-мәнді позициясына әсер ету,
- рефлексивті-креативті тәсіл барысында мұғалімнің шығармашылық әлеуеті кез
Әдіснамалық рефлексия интеллектуалдық әрекетпен тығыз байланысты. Өйткені нақты
Шығармашылық әлеуеттің дамуы үшін тағы да бір аса
Тұлғалық рефлексия мұғалімнің өзінің әр түрлі "Мен" бейнелерін
Сонымен мұғалімнің тұлғалық рефлексиясын дамытуы шығармашылық әрекетте өзі
Осы тұрғыда рефлексия нәтижесінде жаңа идея немесе жаңа
Психологиялық рефлексия - педагогикапық жаңашылдықтың негізі. Өйткені ол
Мұғалімнің шығармашылық әрекетке қосылуының құралдарының бірі: одан өзіне
Біздің ойымызша, тек осындай өзіндік бағалау нәтижесінде мұғалімнің
ІІІ Қорытынды
Тәрбие мен білім ұйтқысы — ұстаз болу жүрек
Егеменді елдің ертеңі. — ұрпағының оқу-білімінің тереңдігімен өлшенеді.
Кеше кім едік?
Бүгін кімбіз?
Ертең кім боламыз?
Елдің ертеңіне ең алдымен ұстаз жауапты. Ұл ұлағатты,
Ұстаздардың алдында түрған ауқымды мақсат - білім өресі
Педагогикалық үрдісті ұйымдастыру – ұлттық психологияға сай өз
Адамдыкгың негізгі белгісінің өзі оның білімді меңгеруімен анықталады.
Шәкірттерді айқын мақсаткерлікке, шыншылдыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеудің ұшан-теңіз мүмкіндігі
Демократиялық қоғамың әрбір мүшесін өзінің алдында кездескен кез
Ертеңгі болашағымыз жас ұрпақты саналы, білімді етіп тәрбиелеу
Пайдаланылған әдебиеттер
Қазақстан мектебі. 5-6/2005.
Қазақстан мектебі. 4/2005.
Қазақстан мектебі. 1/2005.
Қазақстан мектебі. 7/2005.
Қазақстан мектебі. 9-10/2005.
Қазақстан мектебі. 3/2006
Қазақстан мектебі. 6/2006.
Сыныптағы тәрбие 6/2006
Сыныптағы тәрбие 4/2006.
Мектеп 2/2006
Бал- бөбек 10/2006.
Қазақстан мектебі 9/2006
Ұстаз нұры 3/2006
Сыныптағы тәрбие 8/2006
Сыныптағы тәрбие 10/2006
Сілтемелер
Якукин В.А. Педагогическая психология. Санкт-перебург. 1998.
Безделина Р.П. развитие дидактическкиз способностей у студентов педагогических
Захарова Е.А. Влияние нормативно-ценностных ориентацией педагогов на успешность
Страхов В.В. Психология педагогического такта.
3




Скачать


zharar.kz