Қытай бейнелеу өнерінің ұстанымдары

Скачать




Мазмұны
Кіріспе ……………………………………………………………...….…2 - 4
I тарау.Негізгі бөлім ………………………………………………...………4
1.1. Қытайдың Го хуа ұлттық
1.2. Суретшінің еңбек құралы мен суреттің сыртқы
жабдықталуы ……………………………………………..…..……7 - 8
1.3. Сызықтың қызметі …………………………………….....……...8 - 10
1.4. Сызықтың сиқыры …………………………………….….…..…….10
1.5. « Гун би » және « сей
II тарау. Жанрдың түрлері мен тақырыптары …………….….……..12 -
2.1. Анималисттік жанр – « гүлдер мен
2.2. Пейзаждық жанр – « сулар мен таулар
2.3. Карикатуралық жанр – мысқылшы суретшілер …………....…20 -
III тарау. Қытай бейнелеу өнерінің ұстанымдары ………............….22 -
3.1. Орама суреттердің ерекшелігі ……………………….…......…26 - 27
3.2. Тушпен жазылған суреттер …………………………….......….27 - 28
3.3. Бейнелеу өнеріне ойшылдардың келуі …………………....…..28 - 31
Қорытынды ………………………………………………...…....……31 - 32
Пайдаланылған әдебиетттер ………………………………………....32 - 33
Кіріспе
Қытай бейнелеу өнерінің бастауы бес- алты мыңжылдықтан алынуда.
Тақырып бойынша көне қытай бейнелеу өнері бірнеше
Қытайдың ұлттық бейнелеу өнері – шығыс өнерінің
Тақырыптың өзектілігі. Қытайдың дәстүрлі бейнелеу өнері
Тақырыптың зерттелу деңгейі. Бұл тақырыпта көптеген бейнелеу
Дипломдық жұмыстың мақсаты мен міндеті. Дипломдық
Тақырыптың дерек көзі. Дипломдық жұмыстың дерек көзі ретінде
« Қытай бейнелеу өнерінің ұстанымдары » мен «
I тарау. Қытайдың Го хуа ұлттық
Қытайдың ұлттық Го хуа бейнелеу
(5мм ден 5см ге дейін),ал штрихтері бұлт сияқты
Қытайда бейнелеу өнері мен каллиграфияның жақындығы туралы сөз
Қытай бейнелеу өнерінде Батыста қолданылатын құралға ұқсамайтын ерекше
Қытайдың бейнелеу өнері үшін көп нүктелі және сирек
Қытайдың бейнелеу өнерінде терең пәлсафалық толғаулар жиі ұшырасады.
Қытайдың дәстүрлі бейнелеу өнерінде белгілі бір жанрлар белгіленген,
Қытай бейнелеу өнеріне белгілік мән берілген. Бейнелік
Аспан мен Жер, олардың арасында негізгі әрекетті бейнелейді,
Көне заманда белгіленген әлемнің дуалистік құрылымы Аспан мен
- янь және әйел баласының күші
Қытай пейзаждарында таулар янь бастауының ерлік
Қытайлық пейзаждарда үш әлем бірігуде, олар : су
Тас әлемі бізді аспаннан жерге
Қытайдың бейнелеу өнерінде ағаштың
Қытайдың бейнелеу өнерінде ер азаматтың
Қытайдың бейнелеу өнерінде жазудың
Сей суретшілері заттың сыртқы
Қытай бейнелеу өнерінде суреттің ерекше түрі бар,ол хуа
Вэнь Жэнь Хуада бейнелеу өнерінің әсемділігі мен поэзия
Қытайлық суреттің тағы бір ерекшелігі суретшінің жеке белгісі
Қытай бейнелеу өнерінің бастауы бес- алты мыңжылдықтан алынуда.
Тақырып бойынша көне қытай бейнелеу өнері бірнеше
Қытайдың ұлттық бейнелеу өнері – шығыс өнерінің
Поэзияның, каллиграфияның, бейнелеу өнерінің және граверлік өнердің шектеулі
Композициялық құрылымына келетін болсақ, қытай бейнелеу өнерінің батыс
1.2. Суретшінің еңбек құралы мен суреттің сыртқы жабдықталуы.
Қытайдың ұлттық бейнелеу өнері батыс бейнелеу өнерінен өзінің
Қытай суретшілері сызықтық өріс, пропорция секілді батыс бейнелеу
Суреттің сыртқы жабдықталуының үш түрі бар, олар: тік
1.3. Сызықтың қызметі.
XX ғасырдың 40­70жылдарында Хунань провинциясында археологтармен ,
Хунань провинциясы Янцзы алабының орта ағысында орналасқан. Соғысушы
Осы суреттің көлемі қол орамалдікіндей, онда бейнеленген әйел
Бұл сюжеттің мазмұны бірнеше мағына беріп тұр. Бірінші
Ал 1973 жылы, жиырма төрт жыл
Қорыта келгенде, екі суретте де
Батыс Хань дәуірінің жібектегі суреттері.
1972-1974 жылдар аралығында археологтар Батыс
Мавандуйлік жинақтан бірнеше сурет табылды, бірақ
1.4. Сызықтың сиқыры.
№1 қабырдан табылған Мавандуйлік сурет өзінің мазмұнымен
Соғысушы хандықтар мен Батыс Хань кезеңіндегі суреттер бойынша
Сызық – бұл ерте дәуірдегі суреттерде жиі кездесетін
1.5. Гун би және сей стилі
Негізінде қытайдың бейнелеу өнерінде екі стильді бөліп қарастырған
Гун би стилінде салынған суреттегі сызықтар анық
Гун би стиліне қарағанда сей стилінде жазылған
Қытайдың бейнелеу өнерінің ерте дәуірінде( XII ғ.дейін) гун
II тарау. Қытай бейнелеу өнерінің жанрлары
Қытай бейнелеу өнерінің үш маңызды жанры ретінде :
Ең ерте пайда болған жанр -“адам” жанры.Себебі алғашқы
Қытайда пейзаждық әлемді “тау мен судың” жанры деп
Жануар мен өсімдіктер жанрын “құстар мен гүлдер” жанры
Тарихи тақырыптағы суреттер.
Бейнелеу өнері - тарихтың суреттемесі ретінде.
Қытайда және т.б елдерде суретшілер өздерінің жұмыстарында нақты
Янь Либэнь.
« Императорский паланкин » атты суреттің авторы Тан
Янь Либэнь жан-жақты, білімді адам еді. Сарайда жоғарғы
Бейнелеу өнеріндегі әйел тақырыбы
Бейнелеу өнеріндегі әйел тақырыбы Қытайда да және т.б
Чжоу Фан - әйелдер портретінің шебері.Тан заманында
Чжоу Фанның « желдеткіш ұстаған әйел »
« Желдеткіш ұстаған әйел » атты суреті Чжоу
2.1. Анималистік жанр
Хуан Цюаннің - « Сирек
Анималистік жанрдың шебері Хуан Цюань . Х ғасырда
Хуан Цюаннің келесі жұмысы - «Жылдың төрт мезгілінің
965 жылы Кейінгі Шу Сун императоры арқылы
Хуан Цюаннің « Сирек кездесетін құстар »
Бұл суретте жануар әлемінің жиырма төрт өкілі бейнленген,
« Гүлдер мен құстар » жанрының жаңа жетістіктері.
Мин әулетінің билік жүргізген соңғы кезеңінде оңтүстік қытайлық
Сюй Вэй ­ « гүлдер мен құстар »
Өзінің талантты, дарындылығымен, көп білгендігімен суретші Тань
Сюй Вэй біренше рет емтихан ­ сынақтарға қатысқанымен,
1557жылы тағдыр Сюй Вэйді әскери нұсқаушы Ху Цзунсянмен
1562жылы ұлттық мүддеге сатқындық жасады деген жаламен абақтыға
Сюй Вэйге жоғары шеберлігі туралы, әсіресе оның «
Чэнь Даофу
Чэнь Даофу (1483-1544) ж – Сюй Вэй сияқты
Түрлі пропорциядағы туш пен суды араластыра отырып үлкен
Оның « гүлдер » жанрындағы құнды еңбегі
Оларға дейінгі « гун би » стилі «
2.2. Пейзаждық жанр
Ван Симэннің « Мың лидегі өзендер мен таулар
Гу гун мұражайында жібекте салынған « Мың
« Көк жасыл пейзаж »
« Мың лидегі өзендер мен таулар » атты
Тан мен Сун династиялары кезінде ( IX-XIғғ) «
Ми Южэнь және оның пейзаждары.
Ми Южэнь ( 1086 – 1165жж ) Тай
« Сяо Сяньдағы пейзаж » атты туындының шығармашылық
« Сяо сяньдағы пейзаж » Ми Южэннің әйгілі
Пейзаж құрылысындағы бұрыштық ракурс – Ма Юань және
XI-XII ғасырларда Сун Қытайы Қытайдың солтүстік бөлігінде мемлекет
Панорамалық құрылыстан бұрыштық ракурске өту Ли Танның жұмыстарында
Чжан Цзэдуаннің « Өзен бойында әруақтарды еске
« Өзен бойында әруақтарды еске алу күні »
Чжан Цзэдуан Солтүстік Сун ( 960 – 1127жж
Қала өмірінің тарихи тағдыры.
Чжан Цзэдуанның суреттерінен Солтүстік Сун кезеңіндегі қала кейіпін
Алғашқы бейнесінде таң атуын сипаттаған. Түнгі тұманның арасынан
Әріқарай суретшінің қаламы бізді өткелден өткізіп қаланың қабырғасымен
2.3. Карикатуралық жанр
Суретші ­ Жэнь Жэньфа
Жэнь Жэньфа (1255-1327) ж Писянь уезінен шыққан. Ол
Тарихи деректер бойынша ол жетпіс үш жыл өмір
Жэнь Жэньфаның стилінің ерекшеліктері туралы оның
Мысқылшы ­ суретшілер
Қытай бейнелеу өнерінің тарихында сатиралық тақырыпта қалам тартқан
III тарау. Қытай бейнелеу өнерінің ұстанымдары.
Өнер, дін сияқты өзінің пәніне шикі шындықты жатқызады.
Қытай бейнелеу өнерін қытайлық еткен не?
Бұл рухтың соншалықты түсініктілігі , соншалық,
Рух сипаттамасы тәжірибиенің негізгі үш өлшеміне
Қытайлар өмірге діни, пәлсафалық немесе ғылыми
Қытай бейнелеу өнері көркемдік тазалыққа
Даосизм рухы Хань барельефінің даостық қиялының
Суретті мағынасының тереңдігі бойынша құру немесе Ци
Егер де біз, қытайдың табиғатын ғылыми өрістен нақтырақ
Ғылыми өрісте тереңдікті беру артқы жоспардың бір
Жоспарды үш сатылы етіп орналастыру шарты Ренессанс
Үш тереңдіктегі пайдалану қашықтығын бөліп алып
Қытайдың бейнелеу жүйесінде суреттің әрбір жоспарында шолуға
Үш тереңдіктің ұстанымына қарай, қытайлықтар қашықтық түрлерін
Қытай бейнелеу өнері – бұл тек көлденең ғана
Сонымен, гао юань стиліндегі тік композиция таяу жердің
Ғылыми өріс пен бірге үш тереңдіктің ұстанымын пайдалану
Әдетте адам мүсіндері ашық кеңістікте
Чжан Фа немесе композиция.
Бірігу, түрлену, тепе - тендік, қозғалыз ұстанымдары
Әрлендірудің ең қарапайым мәсселесі - бірнеше бөлікті
Гу Фа немесе бейне сүйегі.
Се Хеннің бейнелеу өнерінде ең алғаш қалыптасқан заңдардың
Әрбір белгіде сүретшінің рухани сезімнің ізі бар: әрбір
Цин немесе жыл мезгілдері.
Пейзажда оның өмірін толықтыратын қасиетіне не көрсетеді? Цзин
3.1. Орама суреттердің ерекшелігі.
Орама суреттер қытайдың сурет өнерінде маңызды орын
3.2. Тушпен жазылған суреттер.
Бейнелеу өнерінде туш жарық пен көлеңке арқылы
«Егер суретте туш болса, оның бес түрлі түсі
Қытайлықтар тушті қылқаламның бояуды жатқызу әсерімен туштің соған
Егер суретші Даомен уйлесім тапқан болса, ол біледі
Солтүстік Сун дәуірінің бейнелеу өнері білікті
3.3. Бейнелеу өнеріне ойшылдардың келуі.
Юань әулетінен бастап ( 1280-1367) жылы қытай бейнелеу
Суретші ­ ойшылдар мен суретші ­ қолөнершілер арасындағы
« Сеи » жанры Юань әулетінде кеңінен
Ойшылдар бейнелеу өнерінің сол кезеңдегі
Чжао Мэнфу
Чжао Мэнфу (1254-1322) жылы бай рудан шыққан, император
Суретші Чжао Мэнфу стильдерді игерді
Тұтас алғанда Чжао Мэнфудің мұрасын
Чжао Мэнфудің суреттерінің екінші категорияға жататындары
Қорытынды
Қытай бейнелеу өнерінің бастауы бес- алты мыңжылдықтан алынуда.
Тақырып бойынша көне қытай бейнелеу өнері бірнеше
Қытайдың ұлттық бейнелеу өнері – шығыс өнерінің
Қытайдың қазіргі заманғы суретшілері « Жүз мектеп пен
XX ғасырдың келуі мен қытай бейнелеу өнері әлемінде
1



Скачать


zharar.kz