Жергілікті мемлекеттік басқару органдары

Скачать



ЖОСПАРЫ:
КІРІСПЕ........................................................................................................6-9
І. ЖЕРГІЛІКТІ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУДЫҢ МӘНІ МЕН ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ...................................................................................10
1.1 Жергілікті мемлекеттік және өзін-өзі басқару: мәні мен
1.2 Жергілікті мемлекеттік басқару органдары....................................14-
2 ҚР ЖЕРГІЛІКТІ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУ ОРГАНДАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ, ОЛАРДЫҢ
2.1 Қызылорда облысының маслихатының жергілікті басқару құрылымы мен
2.2 ҚР жергілікті басқару органдарының қызметін ..дамытудағы негізгі
2.3 Жергiлiктi мемлекеттiк басқару органдары тиiмдi жұмыс iстеуi
ҚОРЫТЫНДЫ.........................................................................................29
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР...............................................................3
КІРІСПЕ
Қай елде болмасын басқарудың екі деңгейі бар. Ол
Қабылданған Заңға сәйкес жергілікті мемлекеттік басқару – заңнамалық
Мәслихаттар мен әкiмияттар өз қызметiнде:
1) жалпы мемлекеттiк сыртқы және iшкi саясатқа, қаржы
2) ұлттық қауiпсiздiктi қамтамасыз етуде Қазақстан Республикасының мүдделерiн
3) қызметтiң қоғамдық маңызы бар салаларында белгiленген жалпы
4) азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерiнiң сақталуын қамтамасыз
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев Қазақстан халқына Жолдауында нақтылаған аудандық
Еліміз өтпелі кезеңде биліктің атқарушы тармағын күшейте отырып,
Сондықтан өзін-өзі басқаруға біз қоғамда сұраныс пен шынайы
Барлық елдерде жергілікті өзін-өзі басқару әкімшілік-аумақтық бірліктің төменгі
Курстық жұмыстың негізгі мақсаты - еліміздегі жергілікті
Тақырып өзектілігі зерттеу барысында статистикалық мәліметтер мен нақты
Екінші бөлімде Қызылорда облысының маслихаты тәжірибесіне сүйене отырып,
1. ЖЕРГІЛІКТІ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУДЫҢ МӘНІ МЕН ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Жергілікті мемлекеттік және өзін-өзі басқару: мәні мен
Жергілікті өзін-өзі басқару теориясы демократиялы мемлекет жағдайында жеке
Жергілікті билікті заң екі институт функциясымен қамтамасыз етті,
Қазақстан Республикасындағы қазіргі заманғы демократиялық жаңарулар жүйесіндегі жаңа
Жергілікті өзін-өзі басқару - "... шешім қабылдауды неғұрлым
Еуропалық Хартияға сәйкес, жергілікті өзін-өзі басқару мемлекеттік істердің
Жергілікті өзін-өзі басқару Еуропалық Хартиясының негізінде субсидиарлық принципі
Жергілікті өзін - өзі басқару органдары өздерінің билік
Қазақстан Республикасының жергілікті және өзін - өзі басқару
Жергілікті өзін - өзі басқарудың құрылымдарына –
Жергілікті өзін - өзі басқаруды тұрғын халық тікелей
Жергілікті өзін - өзі басқару органдарын ұйымдастыру мен
Жергілікті өзін - өзі басқару органдарының дербестігіне олардың
Облыстық жергілікті өзін-өзі басқаруды жүзеге асыру нысандарына: тікелей
Жергілікті өзін - өзі басқарудың функцияларына: облыс территориясындағы
Қазақстан Республикасы Конституциясына сәйкес әрбір жергілікті өзін -
Жарғыда мына төменгідей ережелер көрсетіледі:
жергілікті өзін - өзі басқару органының аты, құрамы,
жергілікті өзін - өзі басқаруорганына қатысты мәселелер;
халықтың жергілікті маңызы бар мәселелерді шешуге тікелей қатысу
жергілікті өзін - өзі басқару құрылымы, оны құру
жергілікті өзін - өзі басқару органының нормативтік құқықтық
муниципалды қызметті ұйымдастыру шарты мен тәртібі;
жергілікті өзін - өзі басқару өзін - өзі
жергілікті өзін - өзі басқаруды ұйымдастыру мәселелері;
Қызылорда қаласы 60-шы жылдан бастап дамыған өнеркәсібі
бар ірі облыс орталығы. Қаланың өнеркәсіп спецификасы тарихи
60 жылдан бастап қаланың өнеркәсібі демографиялық факторды есепке
Облыста ірі қалаларға – Қызылода, Байқоңыр қалаласы
Жергілікті мемлекеттік басқару органдары
Көптеген мемлекеттердегі мемлекеттік және муниципалдық құрылымды тәжірибесі ЖӨӨБ
ЖӨӨБ-дың экономикалық негізі мына түрде қалыптасады.
а)ЖӨӨБ-ратын қауымның меншігі;
б)Мемлекеттік меншіктің ЖӨӨБ органдары басқаруына берілген мүлігі;
в)қолданыстағы заңға сәйкес жергілікті қауымның қажеттілігін қанағаттандыру мүмкіндігі
г)жергілікті қаржылар.
ӨӨБ-дың экономикалық негізін тану тек берілген негіздегі құрылымдық
Муниципалды бірлестіктерді алып қарайтын болсақ мемлекеттік меншікті муниципалды
Коммуналдық меншік жергілікті (коммуналдық) тұлғаларға оперативті басқару мен
Коммуналдық меншік жалпы-халықтық немесе қоғамдық меншіктің құрамдас бір
Осы мақсатқа орай коммуналдық меншікке байланыста экономикалық қатынастарды
Өндіру кезеңіндегі меншік қатынасы өндіріс құрал-жабтықтарымен жұмысшы-қызметшілерді белгілі
Осыған байланысты, дәлірек айтсақ, өндірілетін игіліктердің ерекшелігіне қарай
Коммуналдық меншіктің арнаулы өндіріс құрал-жабдығы, маңызды объектісі жер
Қазақстандағы 5175 мемлекеттік меншік объектілерінің 90,4% коммуналдық меншікке
Қызмет көрсету саласы материалдық және материалдық емес салаларын
Коммуналдық қызметке барынша тән жергілікті басқару, білім беру,
Коммуналдық меншіктің қызмет көрсету объектілерін теориялық тұрғыдан негіздеу
1-ден, бұл объектілер коммуналдық құрылым субъектілерінің мүддесін өткізетін
2-ден, әлеуметтік-қоғамдық маңызы зор материалдық және материалдық емес
3-ден, ең бастысы мұндай объектілердің экономикалық және құқықтық
Көп жағдайда қоғамдық игіліктерді өндіретін мекемелердің тиімді жұмыс
Коммуналдық меншік объектілері болып табылатын көптеген әлеуметтік-мәдени салалар
Сондықтан оларды ұдайы өндіру механизмі мемлекеттік емес мекемелер
Жоғарыда ұдайы өндіріс процесінің өндіру кезеңінде коммуналдық меншік
Бірақ меншік объектісі меншік қатынастарының пассивті жағы екендігін
Осы тұрғыдан алғанда меншік қатынасы «субъект-объектң, «субъект-субъектң болып
Коммуналдық меншік субъектілерінің ұдайы өндіріс процесіне қатысу ұснанымы
Коммуналдық меншік субъектісіне байланысты экономикалық қатынастар жүйесін біржақты
Соған сәйкес Қазақстандағы «субъектілік-объектілікң қатынастар сұлбалы түрде былай
Шын мәнінде коммуналдық меншік субъектілерінің құрылымына мемлекеттік биліктің
анықтау олардың арасында орын алатын экономикалық қатынастардың ұдайы
Ұдайы өндіріс процесін бөлу кезеңінде коммуналдық меншікте тұрған
Бөлу кезеңіндегі «субъектілік-объектілікң қатынастар барынша күрделенеді. Біріншіден, меншіктің
Осыған байланысты қайшылықтар орын алуы мүмкін. Айталық, бөлу
Ұдайы өндіріс процесінің “субъектілік-субъектілік” қатынастарға байланысты проблемалар айырбас
Айырбас процесінде әлеуметтік институттар қатыса алмайтын жағдай орын
Ұдайы өндіріс процесінің түпкі нәтижесі тұтыну. Ол өндірістік
Жалпы, коммуналдық меншікті қоғамның ұдайы өндіріс процесі
Сонымен ЖӨӨБ органдары муниципалды меншікті басқара алады, бұл
Осыдан, ЖӨӨБ органдары заңға сәйкес коммуналдық меншік объектілерін
Қабылданған заң тәртіптерімен мемлекет муниципалды округ халқының тікелей
Жергілікті қауымның ұйымдасуын құруда ЖӨӨБ органдарының оперативті басқару
-тауардың (қызметтің) бағасы мен тарифтерін реттеуді;
-олардың жарлығын бекіту;
-ұйымның басшысын тағайындау;
-жергілікті тапсырыстарды араластыру;
-территорияның әлеуметтік-экономикалық даму кешенінде муниципалды округ терриоториясында орналасқан
-қабылданған заң шеңберінде сыртқы экономикалық қызметті жүзеге асыру.
Коммуналдық меншіктің берілу жолдары.
1.Жергілікті қауымға берілетін объектілер мен мемлекеттің меншігіндегі объектілердің
2.ЖӨӨБ жүйесіне берілетін объектілердің тізімін жасау;
-Объектілерді ЖӨӨБ органдарына берудің тәртібін дайындап шығару және
Жергілікті қауымның коммуналдық меншігіне берілуге тиісті объектілер төмендегі
-сол объектілердің көрсететін қызметтерінің тұрғындарға қажеттілігі;
-жергілікті билік органдардың сол объектлерідің қызметін қаржыландыру
Ерекше бір жағдайда жергілікті қауымның коммуналдық меншігіне республикалық
*жергілікті қауымның коммуналдық меншігіне берілген объектілерді басқару сол
*егер жергілікті қауымның коммуналды меншігіне берілген объекті дәлелді
*жергілікті қауымға берілген объектілерді жалға беру ЖӨӨБ органының
Қазақстандық Азаматтық Кодексте республикалық және коммуналдық меншік мойындалған.
Тәжірибе көрсеткендей түрлі меншік формасын қолдану режиміндегі анықталмаған
Объектілерді басқаруды құқықпен қамтамасыз етуді реттеу мәселесіндегі құқықтық
Коммуналдық меншіктің түрлеріне қарай дифференцияция екпініндегі түрлі объектің
2 ҚР ЖЕРГІЛІКТІ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУ ОРГАНДАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ, ОЛАРДЫҢ
2.1 Қызылорда облысының маслихатының жергілікті басқару құрылымы мен
Жергілікті өзін-өзі басқару шеңберіндегі мемлекеттік билік органдарының уәкілдігіне
Жергілікті өзін-өзі басқаруды ұйымдастырудың жалпы принциптері жайлы заңдарды
Мемлекеттік меншіктегі объектілердің муниципалды меншікке берілу тәртібін заңдармен
Мемлекеттік минималды әлеуметтік стандарттарды құру
Республиканың бюджет пен жергілікті бюджет арасындағы қатынастарды реттеу;
Жергілікті өзін-өзі басқарудың даму бағдарламаларын қабылдау;
Жергілікті өзін-өзі басқаруды жүзеге асыруда азаматтардың құқын қорғау
Жергілікті өзін-өзі басқару органдарының заңдарды бұзғандығы үшін жауапкершілігін
Муниципалды қызмет негіздерін реттеу;
Шектеулі территориядағы жергілікті өзін-өзі басқару ұйымдарының ерекшеліктерін ескеру.
Жергілікті өзін-өзі басқару органдары мен жауапты тұлғаларына төмендегідей
1) муниципалды құрылым халқының алдындағы жауапкершілігі
2) мемлекет алдындағы жауапкершілігі
3) жеке және заңды тұлғалар арасындағы жауапкершілігі
4) әкім – Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің
5) әкім аппараты – жергілікті атқарушы органның (ол
6) мәслихат аппараты – тиісті мәслихаттың, оның органдары
7) жергілікті бюджеттен қаржыландыратын атқарушы орган – жергілікті
8) мәслихат сессиясының төрағасы – мәслихат депутаттарының арасынан
9) жергілікті мемлекеттік басқару – осы заңда және
10) жергілікті өкілді орган (әкімият) – облыстың (республикалық
11) жергілікті атқарушы орган (мәслихат) – облыстың (республикалық
12) мәслихат сессиясы – мәслихат қызметінің негізгі нысаны;
13) әкімшілік-аумақтық бөліністі басқару схемасы – тиісті аумақта
14) орталық мемлекеттік органның аумақтық бөлімшесі – тиісті
Жоғарғы Кеңес өзінің таралуы алдында 1993 жылдың
Ал 2001 жылдың қаңтарында «Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік
Қазір «Жергілікті өзін-өзі басқару туралы» Заң жобасы көпшіліктің
Жергiлiктi мемлекеттiк басқаруды тиiстi аумақтағы iстiң жай-күйiне жауапты
1. Жергiлiктi өкiлдi органдар - мәслихаттар тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық,
2. Мәслихаттарды жалпыға бiрдей, тең, төте сайлау құқығы
3. Қазақстан Республикасының жиырма жасқа толған азаматы мәслихат
4. Мәслихаттардың қарауына мыналар жатады:
1) аумақты дамыту жоспарларын, экономикалық және әлеуметтiк бағдарламаларын,
2) өздерiнiң қарауына жатқызылған жергiлiктi әкiмшiлiк-аумақтық құрылыс мәселелерiн
3) заңмен мәслихат құзыретiне жатқызылған мәселелер бойынша жергiлiктi
4) мәслихаттың тұрақты комиссияларын және өзге де жұмыс
5) Республика заңдарына сәйкес азаматтардың құқықтары мен заңды
5. Мәслихаттың өкілеттігін мерзімінен бұрын Республика Президенті тоқтатады,
6. Мәслихаттардың құзыретi, ұйымдастырылуы мен қызмет тәртiбi, олардың
1. Жергiлiктi атқарушы органдар Қазақстан Республикасының атқарушы органдарының
2. Жергiлiктi атқарушы органдардың қарауына мыналар жатады:
1) аумақты дамыту жоспарларын, экономикалық және әлеуметтiк бағдарламаларын,
2) коммуналдық меншiктi басқару;
3) жергiлiктi атқарушы органдардың басшыларын қызметке тағайындау және
4) жергiлiктi мемлекеттiк басқару мүддесiне сай Республика заңдарымен
3. Жергiлiктi атқарушы органды Республика Президентi мен Үкiметiнiң
4. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың
5. Мәслихат депутаттарының жалпы санының кемінде бестен бірінің
6. Жергiлiктi атқарушы органдардың құзыретi ұйымдастырылуы және олардың
1. Мәслихаттар өз құзыретiндегi мәселелер бойынша шешiмдер, ал
2. Мәслихаттардың жергiлiктi бюджет кiрiсiн қысқартуды немесе жергiлiктi
3. Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына сәйкес келмейтiн
4. Әкiмдердiң шешiмдерi мен өкiмдерiнiң күшiн тиiсiнше Қазақстан
1. Қазақстан Республикасында жергiлiктi маңызы бар мәселелердi тұрғын
2. Жергілікті өзін-өзі басқаруды тұрғын халық тікелей жүзеге
Жергілікті өзін-өзі басқару органдарына мемлекеттік функцияларды жүзеге асыру
3. Қазақстанда жергілікті өзін-өзі басқаруды ұйымдастыру мен олардың
4. Жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарының дербестiгiне олардың заңмен
Әдістеме - ақиқатты тану және іс-қимыл жасау мақсатында
Жоспарлаудың негізгі қағидаларына жататындар:
алынған критерийлермен сәйкес жоспарлы нәтижелердің үйлесімділігі;
ресурстық, салалық, территориялық, жалпы салалық, салааралық, салаішілік, сыртқы
алдыңғы қатарлы бөлімдердің болашақтарын белгілеу;
үздіксіздік, яғни қазіргі және болашақ жоспарды сәйкестіру, т.б.;
жоспардың резервті нұсқасын жасап дәлелдеу, яғни келеңсіз жағдайларда
Мемлекеттік әлеуметтік - экономикалық жоспарлаудың қажеттігіне жататындарды атап
- өзекті мәселелерді (экология, ресурстың бітуі) ұзақ
- қоғамдық қажеттілік (коллективті) үлесінің жоғарылауы мемлекеттің көмегімен
- нарық макроэкономикалық теңсіздікті және тұрақтылықты қамтамасыз ете
- қоғамда жоспарлаусыз экономика тиімділігін көтеру мүмкін еместігі.
Экономиканы жоспарлау әдістемесінің ғылыми негізіне қоғамдық дамудың және
Кейнсиандық теория жиынтық шығындарға (жиынтық сұраныс) және олардың
Бұл жерде:
C-жеке секторда ішкі тұтыну;
G-мемлекеттік шығындар;
I-инвестиция;
E-тауарлар мен қызметтердің экспорты;
M-тауарлар мен қызметтердің импорты;
Y-аралық тұтынуды алғандағы тауарлар мен қызметтердің көлемі;
Тепе-теңдік жағдайында сол жақ (жиынтық шығын) оң жаққа
Экономикалық өсімнің кейнсиандық моделі баланстық өсімді қамтамасыз ететін
Монетарлық теорияда ақша ұсынысының көлемін тұрақты саясаттың негізгі
Айырбас теңдігінің негізгісіне мына формуланы жатқызамыз: MgV=PQ,
Mg-ақша ұсынысы;
V-ақша айналысының жылдамдығы;
P-баға көлемі;
Q-өндірілген тауарлар мен қызметтердің шынайы көлемі.
Монетарлық саясат – ақша-несие жүйесінің ақша ұсынысына және
Маркстік теорияда - қоғамдық өндірісті 2 сфераға бөледі.
Өндірістік сфераны 2-ге бөлуге болады:
өндірістің қаржысын өндіру.
тұтыну құралдарын өндіру.
Жиынтық қоғамдық өнімді және кез-келген өнімнің (тауардың)
Өндірістің ұсталған құралдарының құны (С) және қайта пайда
Өзгермелі жоспарлауды қамтамасыз ету үшін экономиканы басқару деңгейіне
Уақыт аспектісіне байланысты жоспар жүйесі ұзақ мерзімді (15-20жыл),
Макроэкономикалық жоспарлау - басқарудың мемлекеттік құрылымның жоғарғы деңгейіне
2.2 ҚР жергілікті басқару органдарының қызметін дамытудағы негізгі
Ұлттық экономиканы мемлекеттік басқару, сонымен қатар оның басты
біріншіден, мемлекеттік биліктің үш тармағындағы барлық басқару деңгейіндегі
екіншіден, жетілген жеке кәсіпкерлікті дамыту үшін институционалды-құқықтық бағыттарды
үшіншіден, экономиканы басқару субъектісіндегі мемлекеттік функцияны жоспарлы-координациялық қадағалау
төртіншіден, мемлекеттік және жеке секторларды функциялауға ақша ресурстарымен
бесіншіден, мемлекеттік қызметкерлерден бастап, жеке кәсіпкерлерге дейінгі барлық
Басқару деңгейіндегі бөлу процесінен кейінгі даму мен нығаю,
Мемлекеттік органдарда басқару жүйесі ішкі және сыртқы функцияларды
Әрбір қызмет бойынша басқарудың элементтерінің толық жиынтығы мақсаттылық,
Қызметтердің орындалуы органдарға бекітілген ресурстармен қамсыздандырылады : материалдық,
Қазақстанда мемлекеттік басқару екі деңгейге бөлінген: мемлекеттік республикалық
Экономиканы мемлекеттік басқару міндетті түрде әлеуметтік, саяси басқарумен
Соңғы кездердегі әлем шаруашылығының экономикалық өсімі, табиғи, ғаламдық
Мемлекеттің дәстүрлі функцияларына мыналар жатады:
салық салу және бююджетті басқару жүйесін қалыптастыру;
рыноктық механизмді құқықтық қамтамасыз ету функциясы;
бәсекелестікті қолдау және құқық қорғау;
тауарлар мен қызметтер алмасуы жүйесін ақшамен қамтамасыз ету;
трансакциалық шығындарды азайту үшін қоғамдық тауарлар мен қызметтерді
экономиканы мемлекеттік реттеу.
Экономиканы мемлекеттік реттеу функциясы әр түрлі болуы мүмкін.
Жергілікті мемлекеттік басқару саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін, жергілікті
Жергілікті мемлекеттік басқару дегеніміз – бұл Заң актілерінде
Жергілікті мемлекеттік басқару жүйесінде әкімшілік-аумақтық бөліністің әрқилығынан көрініс
жалпы мемлекеттік сыртқы және ішкі саясатқа, қаржы және
ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуде Қазақстан Республикасының мүдделерін сақтау;
қызметтің қоғамдық маңызы бар салаларында белгіленген жалпы мемлекеттік
азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерінің сақталуын қамтамасыз ету.
Аумақты дамытуға байланысты мәслихаттар мен әкімияттар қабылдайтын жоспарлар
Жергілікті басқарудың құқықтық актілері:
нормативті акті – іс-әркеттің жалпы ережесін қамтиды (мөлшер,
Жеке акті (нормативті емес) – жергілікті өзін-өзі басқару
2.3 Жергiлiктi мемлекеттiк басқару органдары тиiмдi жұмыс iстеуi
Екінші дүние жүзілік соғыста Жапония тізе бүккеннен кейін
Контитуция ел тарихында алғаш рет Ұлттық тәуелсіздік принциптің
Конститутция жапон дара билеушісінің мәртебесін түбірінен өзгертті.
Конституцияда мемлекет басшысы туралы ережелер жоқ. Сол
Конституцияға сәйкес, император «Халықтың атынан» парламентті шақырады, төменгі
Сонымен император мемлекеттік билікті жүзеге асыруға байланысты өкілеттікке
Атқару биліктің жоғарғы органы - Жапонияда министрлер
Премьер – министр басқаратын кабинеттің құрамына премьердің орынбасарлары,
Жапониядағы барлық министрліктер жалпы алғанда бір жүйемен
Елде аймақтық - әкімшілік құрлымның кассалық – иерархиялық
Жергілікті заңдылық биліктін негізгі салалары – префектуралық, қалалық
ЖӨӨБ органдарында атқарушы билік басшылығын: префектураларда – губернаторлар,
Британия конституциясы негізгі заң деп арнайы жарияланған акт
Құқықтық норма статусы.
Президенттік құқық
Норма, конституциялық салты болып табылады.
Британия мемлекеті, Ұлыбритания құрама патшалығы мен солтүстік Ирландия
Ұлыбртитания – конституциялық дара билеуші, мемлекет басшысы патша
Патшайым парламентті шақырады және таратады, министрлерді және жоғары
Ұлыбританиядағы орталық атқарушы билік министрлерден құралатын орган Премьер-министр
Үкіметтің құрамын жасақтауда Конституциялық келісімді негізге алады. Жаңа
Ұлыбританияда графтық кеңестен жинаушылар кеңесі және аралдардағы ауылдық
1972 – 1985 жылдардағы ЖӨӨБ заңы бойынша Англия,
Мәселен, Англия 39 графтыққа және 36 қалалық
Барлық әкімшілік аймақтарды заңды тұлғалар болып табылатын
Кеңестің төрағасы атқарушы өкімет басшысы болып табылады, оны
ЖӨӨБ туралы заң графтық кеңестің құзырына мыналарды
Экономика құрылымы - салалар, өңірлер, өндіріс құралдарының және
Экономика құрылымын - тұрғындардың және кәсіпорының сұранысын сыртқы
Баға - тарихи сипаттамасы бар эканомикалық категория болып
Инфляция – ұдайы өндіріс диспропорциясынан туындаған күрделі әлеуметтік-экономикалық
Инфляция темпі, % = ТБИ ағымдағы кезең-ТБИ базистік
Тауар-ақша қатынастары жағдайында материалды және материалды емес ресурстарды
«Тасқындар» қаржылық емес (шынайы) және қаржылық болып бөлінеді.
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазақстан Республикасы қазіргі кезде өзінің мемлекеттік дамуында жаңа
Бірақ қазіргі кезде мемлекеттік құрылымда бұл жүйенің
Қазіргі кездегі жергілікті жерлердегі билік қазіргі кездегі талаптарға
Мұның басты себептері қолданыстағы заңдылықтардың, соның ішіндегі сайлау
Қазақстанның қазіргі сатыдағы дамуы реформа үрдістерінің арасалмағын орталықтан
Биліктің жергілікті органдарын реформалаңдыруды орталықсыздандыру үрдісін бастау жолында
• жергілікті және аймақтық нәтижелі басқарудың
• жергілікті деңгейдегі мәселелерді шешуге қабілеті жететін
Соның нәтижесінде екі мақсат пайда болып отыр:
• кәсіби және нәтижелі аумақтық басқаруды құру
• азаматтық қоғамды құру үрдісінің
Посткеңестік елдерде орталықсыздандыру процесі басқа тұрақты демократиялық жүйе
Екіншіден, өзін өзі басқару, биліктің бөлінуінің қажетті (яғни
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Баянов Е. ред. "Мемлекеттік және құқық негіздері", Оқулық,
Муниципальный менеджмент – М., 1998. Учебное пособие
Барабашев Г.В. Мунициальные органы современного капиталистического государства. –
Сборник «Реформы местного управления в странах Западной Европы»
Харлоф Э.- Местные органы власти в Европе.- М.,
Михайлов Д.Н.- Управление городом в условиях рынка –
Изард, Уолтер – Методы регионального анализа. – М.,
Закон РК «О местном государственом управлении в РК».
Кубаев К.Е. Местное самоуправление. – Алматы: Қазақ университеті,
Хайдар А., "Жергілікті басқару жүйесінің күшті және әлсіз
Нүкенов А.: "Жергілікті басқаруды жетілдіру мәселелері". "Саясат" №7.,
«Шымкент келбеті» газеті. Қаңтар, сәуір, 2006ж.
«Егемен Қазақстан» газеті. Наурыз, 2006ж.
А.Төкіжан «Мемлекет және құқық теориясы» алматы 2003ж.
В.Уворов «Теория Государственного управления» 2004ж.
Кубаев К.Е. Формирование принципов и функций местного самоуправления
Интернет адресі: www.akorda.kz
Қазақстан Республикасы Үкіметінің ресми Web-сайты: www.government.kz
3




Скачать


zharar.kz