Маркетингтің қызметтері

Скачать



Аннотация
Бұл курстық жұмыста маркетингтің мәні және теориялық
Қазақстан Республикасының маркетинг түрлерінің нарықта қызмет жасауы, маркетинг
Мазмұны
І Кіріспе
ІІ Негізгі бөлім
2.1 Маркетинг түсінігі, оның мақсаты мен элементтері
2.2 Маркетингтің қызметтері
2.3 Қазақстан Республикасындағы маркетингтік жүйенің даму
бағыттары
ІІІ Қорытынды
ІVПайдаланылған әдебиеттер тізімі
V Қосымшалар
Кіріспе
Маркетинг нарықтық экономикасы барынша дамыған мемлекеттердің өзінде үстіміздегі
Маркстингті теориялық тұрғыдан қазірше, негізінен, шетел деректеріне сүйеніп
Маркетинг — іскерлік, кәсіпкерліх, тапқырлық, дарындылық, икемділік, сезімталдық
Адамзат тіршілігіндегі әрбір жаңа кезеңнің өзіне тән жетістігі
2.1 Маркетинг түсінігі, оның мақсаты мен элементтері
Маркетинг — соңғы уақыттардағы өндірістің және тауар қатынастарының
Маркетинг ағылшын тіліндегі "market” бізше нарық (рынок) дегенді
Сонымен өзара тығыз байланыстағы осы үш процесті зерттеу
Маркетинг — экономикалық дамудың өзекті проблемаларын жан -
Маркетинг концепциясының жаңалығы мен құндылығы сонда, ол экономиканың
Ал маркетингтің мақсаты: нарықтық экономикалық және аруашылық
Өндіріс пен тауар сатуды және ғылыми-техникалық жетістіктерді пайдалануды
Осылайша манағы айналмалы шеңбер көлеміндегі өрістердің біреуінсіз бірі
Үздіксіз өзгеріс үстіндегі әрбір саланың (өндіріс, сауда жүйесі,
Сондықтан да, экономикасы қуатты әрі озық технологияға арқа
Экономикалық басқарудың нарықтық концепциясы ретіндегі маркетинг қазіргі даму
Егер материалдық игіліктерді өндіру ісі сұранысқа бағыт ұстайтын
Әйтсе де бұл жағдайда өндіріс көлемі мен сапасының
Маркетингтің өндіріс пен тауар саудасын ұйымдастыру арқылы тұтынушыға
Маркетингке қатысты қаншама деректер келтіріліп, көлемді сипат-тамалар берілгенімен,
Біздегі өтпелі дәуір деп аталып жүрген нарықтық экономикаға
Өкінішке орай, өткен кезеңнен мирас ретінде қалып қойған
Бұқара халық қоғамдық процестерді демократияландыру арқасында енді ғана
Әдетте маркетинг ісін ұйымдастыру жеке кесіпорындардың (фирмалар-дың), тұтынушылардың
Маркетинг концепциясы бойынша, тауар өткізу мен өндіріс жүйелерінің
Нарықтық қатынаста тауар тапшылығы, яғни тұтьшушылар сұранысының өндіріс
Экономика өндірістен басталып, тұтыну арқылы өз күшіне енетіндіктен,
Халықтың әлеуметтік-экономикалық жағдайы және рухани байлығы нарықтық тауар
Маркетинг аса маңызды теориялық ұтымдарға мән берумен бірге,
Маркетинг дегеніміз — нарықтық және тауар қатынастарының сан
Маркетинг — кәсіпкерліктің қықғылықты да күрделі түрі. Оның
Мұқтаждық дегеніміз — адамның өзіне бірдеңенің жетіспейтінін іштей
Маркетингке қатысты тағы бір ұғым — қажеттілік. Қоғамның
Демек, сатып алу қабілеті жоғары тұтынушыларды тауарлардың
Мысалы, келесі жылда өндірілетін тауардың көлемі мен түр-түрін
Шын мәнінде, адамдардың үнемі өзгеріп, өсіп отыратын мұқтаж-дықтары
Маркетинг мұқтаждықты қанағаттандыруды айырбастаудан бастап зерттейдг. Айырбас деп
Айырбас жасауға мына жағдайлар қажет деп есептеледі:
1) Айырбас жасайтын жақтар екеуден кем болмауы керек;
Айырбасқа түсетін зат немесе бұйым кем дегенде екеу
Айырбас жасаушылардың арқайсысы бір - біріне аса қажетті
Әрбір жақтың коммуникациялық жұмыстарды атқаруға және тауарын тиісті
Әрбір жақ ұсынысты қабылдауға немесе одан бастартуға ерікті;
Әрбір жақ басқа жақпен байланысудың орынды екеніне және
Егер өзара келісім орындалатын болса, онда айырбас нәтижесінде
Келісімдер: классикалық ақша келісімі және баспа-бас (бартерлік) келісім
Баспа-бас келісім кезінде құны теңбе-тең зат-бұйымдар немесе құны
Келісім жасау үшін мынандай жағдайлар болуы шарт. Өзіндік
оны іске асыруға өзара келісілген жағдай жасалуы;
келісім жасау уақыты нақты көрсетілуі;
келісім өткізетін орын алдын ала белгіленуі тиіс;
Міне, осылайша "келісім" деген түсініктің өзі бізді тікелей
2.2 Маркетингтің қызметтері
Маркетинг шаруашылықты іскерлікпен басқару барысында ғылыми-техника жетістіктеріне сүйене
Маркетинг атқаратын қызмет түрлері мынадай :
1) нарықты кешенді зерттеу;
2) кәсіпорынның өндірістік, тауар өткізу мүмкіндіктерін талдау;
маркетингтік стратегияға сүйене отырып неғұрлым айқын бағдарлама жасау;
тауар,
баға,
тауар өткізу,
коммуникациялық саясаттарды жүзеге асыру;
маркетингтік қызметтің нобайын белгілеу;
маркетингтік әрекетті бақылау және оған баға беру.
Бұл аталған қызмет түрлерін пайдалы өндіріс пен сұранысты
Нарықтың кешенді зерттеу мәселелеріне тікелей қатысы бар тақырыптар:
Ал кәсіпорынның (фирманың) өндірістік, тауар сату мүмкіндіктерін талдай
Нарық коньюнктурасының дамуын алдын ала болжауға, нарық тұсындағы
Тауар, баға, тауар сату және коммуникациялық саясат маркетингтік
Қорыта айтқанда, тауар саясатында өндірілетін өнімдердің тұтыну сапасы
Баға саясаты тауарлық және экономикалық коньюнктураның, тауар төңірегіндегі
Тауар өткізу саясатына қатысты шаралар тікелей немесе жанама
Тауарды жанама түрде сату тәсілі делдалдық қызмет атқаратын
Коммуникациялық саясат немесе сұранысты және тауар өткізуді ынталандыру
Маркетинг ісін ұйымдастыру саласында ең әуелі белгілі бір
Маркетингтік бақылау қызметі оған қарасты кәсіпорын бағдарламасының орындалуы,
Тағы бір ескеретін жайт қазіргі таңда маркетинг кызметін
Шаруашылықтың қандай түрінің болсын, пайда әкелмейтін саласы жоқ
Сонымен, маркетинг құны оны жүзеге асыруға жұмсалатын еңбектің
Маркетинг ішкі, экспорттық, импорттық ғылыми-техникалық тікелей инвестициялық, халықаралық,
Ішкі маркетинг бір мемлекеттіқ үлттық шекарасы шеқберіндегі жүргізілетін
Экспорттық маркетинг сыртқы тауар шығару қарым-қатынастары нәтижесінде пайда
Импорттық маркетинг шетелден сатып алынған тауарларды тұтынушыларға жеткізу
Ғылымн-техникалық маркетинг атқарылмақ жұмыстың нәтижелі болуын, сату және
Тікелей инвестициялық маркетинг шетелдік инвестициялық әрекеттердің жағдайын, шетелде
Халықаралық маркетинг маркетинг қолданатын объектілердің дамуындағы жаңа кезеңді
Тауар және қызмет көрсету түрлерінің маркетингі
Коммерцияға жатпайтын жүйенің маркетингі белгілі бір ұйым немесе
Маркетингтің міндеттерін жүзеге асыруда белгілі бір атқарушы принциптерге
1) нарықтық-экономикалық коньюнктураны және кәсіпорынның өндіріс-тауар өткізу мүмкіндіктерін
2) нарықты сегменттеу;
3) өндіріс пен тауар өткізуді потенциалдық сұраныстың өскелең
инновациялық шараларды жүргізу;
жоспарлау.
Маркетинг өзін қолданатын ортаны кешенді зерттеуден басталады. Оған
Коньюнктуралық динамика тенденциясын қадағалаумен қатар, иновациялық шараларды дер
Нарықты сегменттеу дегеніміз - тауар нарығында кәсіби бағдар-ламасына
Маркетинг қызметінің аса жауапты әрі сенімді принциптерінің бірі
қызмет көрсетуге
Тауар нарығындағы бәсекенің шиеленісе түсуіне байланысты көздеген
Соңғы жылдары демография
аралығындағы салыстырмалы жағдай соңғысының пайдасына
шешілуде. Сондықтан да тауар өткізу тым күрделі проблемаға
айналуда. Бұл тенденция, әлдебір
байлық қорының азаюы немесе араға уақыт салып, тауар
табиғи, ал екінші жағынан, дүниежүзілік деңгейде қалыптасып
келетініне байланысты проблеманы шешу қиынға
Инновациялық саясат қашанда
Жоспарлау жалпы басқару жүйесінің негізгі элементінің бірі екені
2.3 Қазақстан Республикасындағы маркетингтік жүйенің даму
бағыттары
Маркетинг кез келген өндіріс немесе тауар өткізу процестерін
Ондай кәсіпорындардың әкімшілік-басқару құрамдарының қатарына маркетингтік қызмет бөлімі
Қазақстан Республикасындағы фирманың тауар өткізуіне қолайлы болу үшін
Фирма шаруашылығының, өндіретін өнімдерінің немесе көрсететін қызметтерінің, нарық
Қазақстан Республикасындағы кәсіпорын маркетинг бөлімдерінің қызметтері бойынша ұйымдастырылуы
Қазақстан Республикасындағы маркетинг жұмыстарының аймақтық принципте ұйымдас-тырылуы фирма
Қазақстан Республикасындағы маркетинг құрамындағы аймақтарда тұтынушылардың белгілі бір
Тауар өндіруші немесе оны сатушы фирмалардың өз кезіндегі
Тауар өндірісі үнемі жаңарып, жетілдіріліп отыратыны белгілі. Сондықтан
Қазақстан Республикасындағы маркетинг фирмаға қызмет ететіндіктен, оның іс-әрекеті
Қазақстан Республикасындағы маркетингті басқару жалпы басқару жүйесінің нарықтық
Коммерциялық әрекеттер тек тауар өткізу жағын ғана көздеп,
Коммерциялық тұрғыдан басқару мәселесінде: өндіріс пен тауарды жетілдіру,
Тауар өндіруді жетілдіру концепциясы тұтынушылардың кеңінен тараған және
Қазіргі өндіріс технологиясының үздіксіз
Қазақстан Республикасындағы маркетингті басқарудың
Қазіргі ғылыми-техникалық, жоғары технологиялық жетістіктер табиғи байлықты игеру
Қазақстан Республикасындағы маркетингті басқару мәселелерінің шешімін табуын бастан
Нарық мүмкіндіктерін үнемі қадағалап отыру тауар өндіруші фирмалардың
Тауар өткізудің бәсекелік жағдайында кәсіпорындардың жаңа идея және
Фирмалар үйреншікті нарықта тұрақтау, онда тауар сатуды көбейту
Мақсатқа сай келетін нарықтарды таңдау — көптеген идеялардың
Фирма нарыққа енудің алғашқы сатысында қазіргі және келешек
Қандай да бір тауар түрі болсын, ол -
Тауардың тұтынушылық қасиеті оның пайдаланылатын бағыттарын белгідейді Сол
Қазақстан Республикасындағы маркетингті басқару тұжырымдамасының маңызды бір міндеті
Қорытынды
Қорыта айтқанда, Қазақстан Республикасында маркетинг аса маңызды теориялық
Маркетинг дегеніміз — нарықтық және тауар қатынастарының сан
Маркетинг — кәсіпкерліктің қықғылықты да күрделі түрі. Оның
Маркетинг қызметі, бір жағынан, тұтынушылар мұқтаждарын және сұраныстың
Нарықтық сауда — өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы экономикалық
Тауарлардың салалық нарықтық саудасында мынандай екі жағдай болуы
Тұтынушылық — тіршілік иесінің басты мүддесі екені рас
Сұраныс материалдық өндіріс процестерінің үздіксіз қайталануына, олардың саны
Маркетинг өндірістің қай жағынан да сұраныс төңірегінде жұмылдырулуы
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. Афанасьев М.П. «Маркетинг : стратегия и практика
Москва 1995 год.
2. Қойлыбай Хожаһазаров «Макетинг негіздері» Алматы 1996 жыл.
3. Котлер Ф. «Основы маркетинга» - С –
4. Уткин Э.А. «Практикум по маркетингу» Москва 1995
5. Ноздерева Е.И. Цигичко Л. «Маркетинг: как
Москва 1993 год.
6.Губанов Т.Н. «Стратегия ценообразования в маркетиногвой политике»
Москва 1995 год.
7. Ядгаров Я.С. «История экономических учений»
8. Қазақстан Республиксының еңбек туралы заңы. Алматы 2000ж.
9. Мельников В.Д., Ілиясов К. «Қаржы» Алматы, 1994ж.
10. Мейірбеков А.Қ., Әлімбетов Қ.Ә. Кәсіпорын экономикасы.
11. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстанның егеменді мемлекет ретінде қалыптасуы
12. Реуэль А.Л. «Экономических учений» Москва 1972г.
13. Сейітқасымов Ғ.С. «Ақша, несие, банктер» Алматы,
14. Сәбден О., Тоқсанова А. Шағын кәсіпкерлікті басқару.А,2002ж.
15.Үмбеталиев А., Ғ. Керімбек «Кәсіпорын экономикасы
және кәсіпкерлік» Алматы, 2002ж.
16. Ілиясов Қ.Қ., Құлпабаева С. Қаржы. Алматы, Алматы
17. С.Х. Тойкин,Ә.Т. Жайнақова, Қ.Б. Тәмпішева «Маркетинг негіздері»
Астана 2007 жыл.
18. Шеденов. Ө.Қ, Байжомартов.Ч.С, Жүнісов.Б.А, Кошагин.Б.И, «Жалпы
экономикалық теория», Алматы «Ақтөбе» 2002ж.
19.Қ.Мамыров, М.Ә.Тілеужанова
20. Райымкұлов.С «Экономикалық теория негіздері», Алматы, 2005ж.







Скачать


zharar.kz