Жүйесіндегі халықаралық сауда

Скачать



 ЖОСПАР
Кіріспе 4
Халықаралық экономикалық қатынастар. Жүйесіндегі халықаралық сауда
Халықаралық экономикалық қатынастардың пәні және құрылымы
Егемен Қазақстан Республикасы көлік жолдарының
Қорытынды 13
Пайдалынған әдебиеттер тізімі. 14
Кіріспе
XX ғасырдың екінші жартысындағы дүниежүзілік шаруашылықтың
Әр түрлі мекемелер мен фирмалалардың, сондай–ақ
Әрине, аталған процестер оңайлықпен жүріп жатқан
Қазіргі кезеңде адамзат әлемін «ақ қара»
Қазақстан Республикасы бұрынғы кеңес өкіметі тұсында
Ал, қазір Қазақстанның егеменді ел ретінде
Еліміздің сыртқы экономикалық байланыстарын орнақтырып, дамытудың
Халықаралық, рыноктық орта өзінің экономикалық, ұйымдық,
Халықаралық экономикалық қатынастар. Жүйесіндегі халықаралық сауда
Халықаралық экономикалық қатынастардың дәстүрлі және ең
Американ ғалымы Дж. Сакстың пікірінше
Халықаралық сауда – еңбек бөлінісінегізнде әр
Ғылыми – экономикалық прогрестің ықпалымен экономикада
Халықаралық сауда дегеніміз – дүние жүзі
Сыртқы саудада «фритредерствоны» (еркін сауда), немесе
Фритредерство саясатын ең алғаш Адам Смит
«айырбас қандай елге болса да қолайлы;
XX ғасырдың екінші жартысынан бастап халықаралық
Халықаралық сауданың жедел өсуіне мынадай факторлар
халықаралық еңбек бөлінісі мен өндірісті интернационалдаудың
экономикады жаңа салалардың пайда болуына және
дүниежүзілік рыноктағы трансұлттық коорпорациялардың белсенді қызметі;
тарифтер мен сауда туралы Бас келісімнің
көптеген елдердің импортына кедергілердің жойылып, кеден
сауда – экономикалық интеграция процестерді дамып,
сыртқы рыноққа бейімделген экономикасы бар «жаңа
Соңғы онжылдықтарда сыртқы сауда динамикасының әркелкілігі
Егер 1950 жылы АҚШ – тың
Сөйтіп, 90 – жылдары Батыс Еуропа
Бәсекеге қабілеттіліктің дүниежүзілік класификациясы төрт жүзге
Женевада өткен дүниежүзілік экономикалық форумның баяндамасында
Мамандардың болжауы бойынша XXI ғасырдың алғашқы
Дамушы елдердің өз экспортын диверсификациялауға
Женевадағы дүниежүзілік сауда ұйымының деректеріне сәйкес
Мемлекеттер Экспорт млрд. $ Дүниежүзілік саудадағы
АҚШ
ГЕРМАНИЯ
ЖАПОНИЯ
ФРАНЦИЯ
ҰЛЫБРИТАНИЯ
ИТАЛИЯ
КАНАДА
ГОНКОНГ
ГОЛЛАНДИЯ
10.БЕЛГИЯ
11. ҚЫТАЙ
12. СИНГАПУР
13. ОҢ. КОРЕЯ
14. ТАЙВАНЬ
15.ИСПАНИЯ 512
421
397
236
205
189
165
152
148
131
121
96
96
93
73 12,3
10,1
9,5
5,7
4,9
4,5
4,0
3,7
3,6
3,1
2,9
2,3
2,3
2,2
1,7
XX ғасырдың соңғы шиоегінде халықаралық экономикалық
Өнеркәсіп дамыған елдер арасындағы халықаралық еңбек
Қазіргі уақытта негізгі тауар тасқыны,
Халықаралық экономикалық қатынастардың пәні және құрылымы
Егер экономикалық құбылыстарды зерттейтін ғылымдардың жиынтығын
Халықаралық экономикалық қатынастар теориясы да өз
Халықаралық экономикалық қатынастардың пәні – осы
Халықаралық экономикалық қатынастардың жекелеген елдердің салалық,
Халықаралық экономикалық қатынастар дүниежүзілік шаруашылықтағы тағы
Халықаралық экономикалық қатынастың механизміне өзінің құқықтық,
Халықаралық экономикалық қатынастардың құрылымы мынадай:
Ал, дамушы елдердің өз экспортына қолайлы
Таргетинг – экспорттық потенциялды, негізінен бір
1997 жылдың басында, Мәскеуде, Интеграциялық комитетте
Егемен Қазақстан Республикасы көлік жолдарының
90-жылдардың басында Қазақстан автомобиль жолдарының дамуындағы
Республика жол қатынастары алдына қойылған мiндеттер
Хоргос-Алматы-Бішкек-Шымкент-Ташкент.
Шымкент-Қызылорда-Ақтөбе-Орал-Самара.
Алматы-Балқаш-Қарағанды-Астана-Қостанай-Ресей.
Майқапшағай-Семей-Павлодар-Омбы.
Челябі-Петропавл-Новосибирск.
Петропавл-Рузаевка-Жезқазған-Қызылорда-Өзбекстан.
Астрахань-Атырау-Бейнеу-Түрікменбашы.
Транзиттік маңызға ие бұл автомобиль дәліздерінің
Республикамыз тәуелсіздік алған соңғы он жыл
1993 жылы Алматыда Экономикалық Ынтымақтастар ұйымына
1995 жылдың мамырында Қазақстан Республикасы «1975
Алайда, Республика жолдары «Халықаралық автомагистральдар туралы»
Мамандардың айтуынша Республикадағы жол пайдалану кешеніне
Қазiргi кезеңде тасымалданатын жүктің 80 %-ы,
Автомобиль жолдарының мұндай сапалық көрсеткішінің күрт
Қазақстандағы автомобиль жолдарының төменгі техникалық деңгейі,
2-кесте
Халықаралық автомагистральдардың автоқызмет көрсету объектілерімен қамтамасыз
Халықаралық автомагистральдар Техн.жөн. орны Май құю
Ташкент-Шымкент-Тараз-Бішкек-Алматы
Шымкент-Қызыл-Орда-Ақтөбе-Орал-Самара
Алматы-Қарағанды-Астана-Петропавл
Астрахань-Атырау-Ақтау-Түрікменстан шекарасы
Омбы-Павлодар-Семей-Майқапшағай
Астана-Қостанай-Челябі
13(11)
9(10)
13(6)
8(7)
7(7)
7(8)
29(38)
45(51)
59(56)
24(32)
38(25)
33(29)
4(7)
7(9)
6(10)
2(9)
5(6)
4(10)
1999 жылы автоқызмет көрсетуді дамыту және
Қазақстан экономикасының қарқынды дамуымен байланысты, автомобиль
1998-2000 жылдар аралығында жекелеген аймақтар жол
Бүгінгі Қазақстанның автомобиль жолдары көлік инфрақұрылымының
Қазақстанның республикалық маңызға ие автомобиль жолдарының
Қорытынды
Қазақстанның сыртқы экономикалық байланыстар саласындағы орнын
Экспорт мүмкіндіктерін ұлғайта беру үшін интенсивті
Аталған салалар мен өндірістің шұғыл дамыту
Қазақстанның халықаралық саудадағы рөлін күшейту
Қазақстанды дамыған елдер қатарына қосатын фаторларға
Экономикасының шикізаттық бағыты, шетел инвестициялары мен
Ресей мен Қазақстан арасында сауда қаржы
ТМД аумағында да сауда -
ТМД елдерінің мемлекетаралық экономикалық комитеті «ТМД
Өнеркәсібі дамыған елдердің және «жаңа индустриалды
Пайдалынған әдебиеттер тізімі.
Халықаралық экономикалық қатынастар. Алматы: 2002
Қазахстан в современном мире (статистические данные)/Сост.
Канамори Х. Экономика Японии: современное положение
Отчет по ИЧР за 1992 г.
ҚР Президентінің Ұлттық валютаны енгізу туралы
Статистический бюллетень Министерства финансов РК. №9.-1999
Мейірбеков А.Қ. Әлімбетов
1 История развития транспорта и коммуникации
1 Ұйым аумағына кіретін елдер-Ауғанстан, Әзірбайжан
2 Красиков О.А., Юсупов Н.Н., Павловская
3 История развития транспорта и коммуникации
1 Созонов В.А. Автомобильные дороги как
1 Бекмаганбетов Б. Аталған еңбек. 53-бет.
2 Досмаганбетов Т.Д. Проблемы строительства и
1 Мусин Ч. Қазақстан тарихы. А.,
3





Скачать


zharar.kz