Буддизм мен джайнизм

Скачать



 ЖОСПАР
Кіріспе 2
ІІ. Негізгі бөлім 3
§1. Үндi-будда мәдениетi 3
§2. Дін және философия 4
§3. Буддизм мен джайнизм 6
ІІІ. Қорытынды 11
ІV. Қолданылған әдебиет 12
Кіріспе
Үндістан — адамзат баласының ең көне
Біздің жұмысымызда бұл өте күрделі де
ІІ. Негізгі бөлім
§1. Үндi-будда мәдениетi
Жер шарындағы қасиеттi де, құдыреттi мәдениеттердiң
Үндi жерiне келген арийлер өздерiмен бiрге
§2. Дін және философия
Шамамен б.з.б. 6000 жылында қалыптасқан упанишадтар
Үндi-будда мәдениетiне тән қасиет дiн мен
Бiр-бiрiмен өзара тығыз байланысты, iрi табиғи
Кей жағдайларда жоғарыда атап көрсеткен “мимансаны”
“Веданта” брахманизмде ерекше орын алады. Тiптi
“Санкхья” материалдық дүниенi де рухани дүниенi
“Ньяя” логика заңдарына сүйенедi. Оны ұғынып-бiлу
“Вайшешика” адам өмiрiне пайдалы шындықтың алты
Брахманизмде о дүниемен салыстырғанда адам өмiрiнiң
Б.з.б. VI ғасырда үндi елiнде, кейiннен
§3. Буддизм мен джайнизм
Буддизммен қатар джайнизм ағымы да дами
Будда өзiнiң дiни уағыздарында брахманизидi де,
Ал джайнизмдегi аскетизм Будданы қанағаттандырмады, сондықтан
Буддизм бойынша, өмiрдiң азаптары жайындағы қасиеттi
Будда iлiмi адам бойындағы iзгiлiк, адамгершiлiк
Будда дiн жолына шын берiлген адамдарды
Будда iлiмi үндi халқының сүйiспеншiлiгiне бөленiп,
Будда дiнiнiң кеңiнен таралуы жағдайында оның
Қытайда будда дiнiнiң идеялары б.з.б. 1-
Тибетте буддизм ламаизм түрiнде қалыптасты. Ламаизм
Қытайда буддизм конфуцийлiк-даосистiк дiнмен қатар өмiр
“Дзэн-буддизм” кейiннен Жапонияға да тарай бастады.
Жоғарыда атап көрсеткенiмiздей, махаяна үндi халқының
Өкiмет тарапынан барынша қолдау тауып, қаншама
Мемлекеттiң басшылық орындарында кшатрийлер отырды, бiрақ
Касталық құрылыс жағдайында қалыптасқан ережелердi мүлтiксiз
“Буддизм” осы касталардың iшiнде кшатрийлердiң дүниетанымы
“Индуизм” - бiр-бiрiнен тәуелсiз бiрнеше дiни
“Вишну” - адамдардың адал қамқоршысы, көмекшiсi.
“Шива”- қатал да, қорқынышты құдай. Оның
Үндi халқының санасындағы құдайлардың басқа дiндердегi
Үндi-буда дiнiндегi бұл дүниеге көзқарастар қарама-қайшылықтарға
“Дхарма” - будда дiнiндегi моральдық заңның
“Артха” – адамның күнделiктi тұрмыс-тiршiлiгiндегi iс-әрекеттердiң
“Кама” - адамның көңiл-күйiнiң талаптарын қанағаттандыру
“Мокша” - торығып-түңiлген, жалғыздықтан қала құтылу
Дхарманың құндылығы-шындық пен ахимасқа шын берiлгендiкке
ІІІ. Қорытынды
Міне біз осы жұмысымызды қорытындылай келе
Ұлы эпостар (Махабхарата мен Рамаяна) туғызған,
ІV. Қолданылған әдебиет
Ғабитов Т. Мәдениеттану.
Ғабитов Т. Мәдениеттану негіздері
Гегель Соч.Л., 1972. Т.9.
Попов Е.В. Введение в культурологию.М., 1995.
Неру Д. Открытие Индии.Кн М.1981.
Социология науки. РОстов н/д.1968.
Васильев Л.С. История Востока. Т.2 М.,
Ганди М.К. Моя вера ненасилие.Вопросы философии.1992.
Гегель Соч.Л., 1972. Т.9.С. 116
Попов Е.В. Введение в культурологию.М., 1995.
Неру Д. Открытие Индии.Кн М.,С.223-224
2





Скачать


zharar.kz