Мазмұны
Кіріспе......................................................................................................................3
Тарау І. Аудандық кәсіпорындарының салығы мен кірісі .........................4
1.1 Салық ұғымы және оның әлеуметтік-экономикалық мәні............................4
1.2 Салық салуды ұйымдастыру............................................................................9
Тарау ІІ. Кәсіпорын қызметіндегі арнаулы салық режимін қолдану......12
2.1 Шағын бизнес субъектілерінің арнаулы салық режимі...............................12
2.2 Патент негізіндегі және оңайтылған декларация негізіндегі арнайы салық
2.3 Шет елдерде және Қазақстанда салық режимін қолдану тәжірибесі.........19
Қорытынды..........................................................................................................30
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі ...................................................................31
Кіріспе
Салық жүйесін жетілдіріп, қалыптастыру - өте күрделі процесс. Қазақстанда
Дамыған елдердің тәжірибесі көрсетіп отырғандай, кәсіпкерліктің қалыптасуы мен дамуы
Шағын және орта кәсіпкерлік инновациялық экономикадан алатын өз орнын
Берілген курстық жұмыста жаңа мемлекеттік саясатқа және мемлекет пен
Курстық жұмыстың мақсаты: Кәсіпкерлік қызметті жетілдірудегі салық режимінің маңызын
Курстық жұмыстың міндеті:
- Салық экономикадағы маңызын анықтау
- салық салу тәртібі мен нрекшеліктерін зерттеу
Курстық жұмыстың жазылуы барысында қолданылған әдістер: аналитикалық-эксперттік, монографиялық, интерактивтік,
Тарау І. Аудандық кәсіпорындарының салығы мен кірісі
1.1 Салық ұғымы және оның әлеуметтік-экономикалық мәні.
Ұйымдық-құқықтық жағынан салықтар-бұл мемлекет біржақты тәртіп- пен заң жүзінде
Салықтардың экономикалық мәні олардың өзінің функциялары мен міндеттерін жүзеге
Салықтар қаржының бастапқы категориясы болып табылады. Салықтар мемлекетпен бірге
Салықтар барлық елдерде олардың қоғамдық-экономикалық құрылысы мен саяси іс-бағытына
Қазақстан Республикасы Конституциясының 35-бабында: заңды түрде белгіленген салықтарды, алымдарды
Салық салудың қазіргі қағидаттары мыналарға саяды:
1. Салық салудағы әділдік қағидаты екі аспектіде қарастырылады:
а) «деңгейлес теңдікке» жету – салық төлеушілердің табыстарына тең
ә) «сатылас теңдікті» сақтау – жеке тұлғалардың табыстарына салық
2. Қарапайымдылық қағидаты. Салық механизмі салық төлеушіге түсінікті болуы
3. Салықтардың анықтылығы – алдын ала белгіленген шарттар мен
4. Жеңілдіктердің ең аз саны. Жеңілдіктер құндық үйлесімдерді бұрмалайды
5. Салық салудың экономикалық бейтараптығы. Салықтар экономиканың жұмыс істеуін
6. Экономикалық қатынастар бойынша осы елдің басқа әріптес елдермен
Қазақстанның салық заңнамасында сонымен бірге салық және бюджетке төленетін
Салық төлеуші салық заңнамасына сәйкес салықтық міндеттемелерін толық көлемінде
Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер айқын
Еліміздегі салық салу жалпыға бірдей және міндетті болып табылады.
Салықтардың әлеуметтік-экономикалық мәні мен мазмұны олар атқаратын функцияларында толық
Фискалдық функция – барлық мемлекеттерге тән негізгі функция. Оның
Салықтардың реттеуші функциясы мемлекеттің экономикалық қызметінің ұлғаюымен байланысты пайда
Қайта бөлу функциясы арқылы түрлі субьектілер табысының бір бөлігі
Мемлекет салық саясатын – салық саласындағы шаралар жүйесін қоғамның
«Салық» ұғымымен «салық жүйесі» ұғымы тығыз байланысты. Мемлекетте алынатын
1991 жылға дейін, яғни КСРО ыдырағанға дейін елде көбінесе
1991 жылғы желтоқсанның 25-інен бастап, біздің елімізде тұңғыш салық
Қазақстан Республикасының Үкіметі 1995 жылдың басында салық реформасының ұзақ
Барлық өркениетті елдерде салықтардың бүкіл жиынтығы әр түрлі қағидаттар
- салық салу обьектілері бойынша;
- салықты алатын және салықтан жиналған сомаға билік жасайтын
- пайдалану тәртібі бойынша;
- обьектінің экономикалық белгісі бойынша.
Салықтарды салу обьектісі бойынша олар тура және жанама салықтар
Тура салықтар- салық төлеушінің кірісі мен мүлкінен тікелей төленген
Жанама салықтар – бағаға немесе тарифке үстеме ретінде белгіленген
Салықты алатын және оған билік ететін органға қарай орталық
Пайдалану тәртібіне қарай барлық салықтар жалпы және мақсатты (арнаулы)
Обьектінің экономикалық белгілері бойынша табысқа салынатын салықтар мен тұтынуға
Салық салу обьектілерін есепке алу және оларды бағалау тәсілдеріне
Бірінші жағдайда салықты есептеу мен оны алу, салық салу
Мағлұмдамада салық төлеушілер табыстың көлемі, қажетті жеңілдіктерді,шегерімдерді көрсетеді және
Жеке табыс салығы бойынша мағлұмдаманы мынадай салық төлеушілер:
- төлем көзінен салық салынбайтын табыстары барлар;
- тұрғын үй салу мен осындай құрылыс үшін құрылыс
- Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерлерден табыстар алатын жеке
- Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерлердегі шетел банктеріндегі шоттарда
- Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы заңнамалық
- Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаттары, судьялар табыс етеді.
Әскери қызметшілер мен ішкі істер органдарының қызметкерлері жеке табыс
Салық төлеушіден салық мағлұмдамасын табыс етудің белгіленген мерзіміне дейін
Үшінші әдіс бойынша салық төлеуші жұмыс істейтін ұйымның, мекеменің
Төртінші әдіспен салық кәсіпкерлік қызметтің сан алуан түрлеріне берілетін
Салықтық есептің екі әдісі қолданылады: кассалық және есептеу әдісі.
Кассалық әдіске сәйкес табыстар мен шегерімдер жұмысты орындау, қызмет
Есептеу әдісі бойынша табыстар мен шегерімдер ақы төлеудің уақытына
Қазақстан Республикасының салық жүйесі салықтардың, алымдардың және баждардың түрлерін,
Салықтар:
1. Корпорациялық табыс салығы.
2. Жеке табыс салығы.
3. Қосылған құнға салынатын салық.
4. Акциздер
5. Жер қойнауын пайдаланушылардың салықтары мен арнаулы төлемдері
6. Экспортқа шығарылатын шикі мұнайға салынатын рента салығы
7. Әлеуметтік салық
8. Жер салығы
9. Көлік құралдарына салынатын салық
10. Мүлікке салынатын салық.
1.2 Салық салуды ұйымдастыру.
Салық салуды ұйымдастыру салық қатынастары нысандарының элементтерін, яғни салық
Қазақстан Республикасының қазіргі салық жүйесі салықтарды құру мен алудың
Салық базасы – салық салу обьектісі мен салық салуға
Тауарларға салынатын салықтар – олар қосылған құнға салынатын салықтарды,
Капиталға салынатын салық – оған жер салығы, мүлікке салынатын
Салық мөлшерлемесі – салық базасының өлшем бірлігіне салық есептеулерінің
Салық салу практикасында мөлшерлемелердің мынадай түрлерін ажыратады:
- тұрақты салық мөлшерлемесі – олар табыс көзіне қарамастан
- үйлесімді салық мөлшерлемесі – олар салық обьектісіне (оның
- прогресивті салық мөлшерлемесі – бұл жағдайда прогресивті салық
- регрессивті салық мөлшерлемесі – олар табыстың өсуіне қарай
Салық кезеңі – жекелеген салықтар мен басқа да міндетті
Салықпұл – субьектінің бір обьектіден төлейтін салық сомасы.
Салық жеңілдіктері – заңнамаға сәйкес төлеушілерді салықтан толық немесе
- салық салынбайтын минимум – салық салудан толық босатылатын
- табыстың есептелген сомасынан шегерілетін шегерімдер (асыраудағы жандарға, мүгедектерге
- салық салынатын табыстың құрамына кіріктірілмейтін сома (мысалы, босату
- салық салудың жеке субьектілері мен төлеушілердің санаттары үшін
Салық жеңілдіктеріне сонымен бірге төлеу мерзімін ұзарту және салық
Салықтық бақылау – салық службасы органдарының салық заңнамасының орындалуын,
Кедендік бақылау комитеті өз құзыры шегіңде Қазақстан Республикасының кеден
Салық құпиясын салық төлеуші және оның қаржы – шаруашылық
Салық заңнамасын бұзған салық төлеушілерге олардың жасырған сомасын, төмендеткен
Тарау ІІ. Кәсіпорын қызметіндегі арнаулы салық режимін қолдану
2.1 Шағын бизнес субъектілерінің арнаулы салық режимі
Арнайы салық режімі әлеуметтік және корпоротивтік немесе жеке табыс
Арнайы салық режімі немесе салық салудың жалпы белгіленген тәртібін
Арнайы салық режімі шегінде кәсіпкерлік қызметі нысананың көп түрлілігін
- егер кәсіпкерлік қызметі мезеттік сипатта болса, бір жолғы
- егер кәсіпкерде шағын кіріс болса және жеке кәсіпкер
- егер жалдамалы еңбекті тартумен бірге әртүрлі жоспарлы қызметі
Бюджетпен есеп айырысудың аталған нысандары шектерінде салық салудың мұндай
Қызметтің мынандай түрлерін жүзеге асыратын заңды тұлғалар мен жеке
1) акцизделген өнім шығару
2) кеңестік, қаржы бухгалтерлік қызмет көрсетулер
3) мұнай өнімдерін сату
4) шыны ыдысты сату және жинау
5) жер қойнауын пайдалану
Мыналарды қоспағанда лицензияланатындар («Лицензиялау туралы» Қазақстан Республикасының заңының 9-II-I
- медициналық, дәрігерлік және ветеринарлық;
- тұрғын үй коммуналдық-тұрмыстық объектілерді газдандыру бойынша өндіріс, жөндеу
- күзет,өрт дабылы мен өртке қарсы автоматика құралдарын жобалау,
- өртке қарсы техниканы, өртке қарсы қорғау жабдығы мен
- жолаушылар лифтерін монтаждау , жөндеу және қызмет көрсету;
- дезинфекция, дератизация құралдары мен аспаптарын, сондай-ақ оларды пайдаланумен
- жолаушылар мен автомобиль көлігінен жүктерді халықаралық тасымалдау;
- дәрілік заттарды дайындау және сату;
- құрылыс материалдарын, бұйымдар мен конструкцияларды шығару бойынша жобалық
- сараптық, құрылыс-монтаждық жұмыстар;
- алкоголь өнімін бөлшек сату.
2003 жылдың 1 қаңтарынан бастап қызметтің мына түрлерімен толықтырылады:
1) Почта байланысы мен теле коммуникациялар саласындағы өндіріс пен
2) Жолаушыларды және жүктерді өзен көлігімен тасымалдау;
3) Жерге орналастыру, топография – геодезиялық және картографиялық жұмыстар
4) Жол қозалысын реттеудің техникалық құралдарын орнату, монтаждау, жөндеу
5) Іздестіру – құтқару, тау – кен құтқару, атқыламаға
6) Улы химикаттарды пайдалану қызметі;
7) Жалпы бастауыш, жалпы негізгі немесе жалпы орта білім;
8) Заңды және жеке тұлғалардың күзет қызметін жүзеге асыру;
9) Білім беру ұйымдары үшін оқулықтар, оқу - әдістемелік
10) Әуежайларда, азаматтық әуе кемелерде жолаушыларды тамақпен қамтамасыз ету;
11) Электр және жылу қуаттарын өндіру, беру және бөлу,
12) Химиялық, бұрғылау, мұнай – газ кәсіпшілігі, геологиялық барлау,
13) Астықты қабылдау, өлшеу, кептіру, тазалау, сақтау және тиеп
14) Әуежай , әуе аймақ, аэро навигацияны ұстау, жөндеу,
15) Темір жолдың жылжымалы составын, қауіпті жүктердітасымалдау үшін қолданылатын
16) Қолма – қол шетел валютасына бөлшек сауда жасау
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік құпияларын техникалық жағынан қорғау, соның ішінде
Бір сөзбен айтқанда, аталған түрлері бойынша лицензияланған қызметтің лицензияланған
Бұдан басқа мыналар:
- филиалдары, өкілдіктері бар заңды тұлғалар;
- филиалдардың, өкілдіктердің өздері;
- заңды тұлғалардың еншілес ұйымдары мен тәуелді акционерлік қоғамдар;
- әртүрлі елді мекендердегі өзге оқшауланған құрылымдық, бөлімшедері бар
Бір жолғы талон кезіндегі арнайы салық режимі қызметі мезеттік,
Мысалы, жеке тұлға бір жолғы талон негізінде газеттер мен
Егер де жеке тұлға кәсіпкерлік қызметін жалғастыруға ниеттенсе және
Бір жылғы талондар негізінде қызметін мезеттік сипатта жүзеге асыра-тын
Қызмет түлерінің тізбегі, бір жолғы талондарды сатып алу мүмкінлігі
Бір жолғы талон бір күнге де, бірнеше күнге де
2.2 Патент негізіндегі және оңайтылған декларация негізіндегі арнайы салық
Бизнесі тұрақты сипат алатын жеке кәсіпкерлер үшін бюджетпен есеп
Мысалы, 80 мың теңгедегі жеке кәсіпкердің болжанатын кірісі кезінде
Патент алу үшін жеке кәсіпкер өкіметті мемлекеттік орган белгіленген
Нақты алынған кіріске байланысты ұлғаю жағына да, кему жағына
Көрсетілген кірістен нақты кірістің алуы кезінде салық төлеуші өсу
Сондай-ақ, осы режимде норма енгізілгеніне салық төлеушіні назар аударуы
Мұндай өтініш болмаған жағдайда, салық органдарына жалпы белгілен-ген тәртіпте
Егер салық төлеуші қызметін жүзеге асыру үшін патент негізінде
Шағын бизнес субъектілері үшін бюджетте есеп айырысудың негізгі нысаны
Оңайтылған декларация негізіндегі арнайы салық салу режимі шағын кәсіпкерлік
Егер орташа тізімді сан кәсіпкердің өзін қоса есептегенде, жалдамалы
Салық салудың мұндай режиміне көшу үшін салық төлеуші тоқсан
Осы режим мыналармен ерекшеленеді:
- біріншіден, салық міндеттемелерін есептеу нақты алынған кіріс бойынша
-екіншіден, оңайтылған декларация негізінде салықтарды есептеу, шығыстарды ескерусіз біріңғай
Қосылған құн салығы шегеріміне тоқсан үшін жалпы алынған кіріске
Оңайлатылған декларация бойынша салықтар саласын есептеуді салық төлушілер тоқсан
1-кесте - 2010 жылдың 1-ші қаңтарынан бастап салық ставкалары
Тоқсан үшін жеке кәсіпкердің кірісі Салық ставкалары
Қоса алғанда 2000,0 мың тг дейін
2000,0 мың теңгеден жоғары
3000,0 мың теңгені қоса алғанда
3000,0 мың теңгеден жоғары
Табыс сомасының 3 проценті
60,0 теңге + 2000,0 мың теңгеден асатын табыс сомасынан
110,0 мың теңге + 3000,0 мың теңгеден алатын табыс
Тоқсан үшін жеке заңды тұлғаның кірісі Салық ставкалары
Қоса алғанда 2000,0 мың теңге дейін
2000,0 мың теңгеден жоғары – 4500,0 мың теңгені қоса
4500,0 мың теңгеден жоғары – 6500,0 мың теңгені қоса
6500,0 мың теңгеден жоғары
Табыс сомасының 4 проценті
80,0 мың теңге + 2000,0 мың теңгеден асатын табыс
205,0 мың теңге + 4500,0 теңгеден асатын табыс сомасынан
345,0 мың теңге + 6500,0 мың теңгеден асатын табыс
Мысалы, егер тоқсан үшін жеке кәсіпкердің табысы 3500,0 мың
- біріншіден 2000,0 теңге – 60,0 мың теңге (2000,0
- екіншіден 1000,0 мың теңге – 50 мың теңге
- қалған сомадан 500 мың – 35 мың (500
Салық төлеушілер үшін, салықтарды есептеудің оңайлатылған тәртібі-нен бөлек, қызметкерлердің
Мысалы, жеке кәсіпкердің 3500,0 мың теңге тоқсандық табысы кезінде,
145,0 мың * 4 адам * 1,5% = 8,7
Осындай жолмен, бюджетке төлеуге жатады:
145,0 – 8,7 = 136,3 мың теңге, ол кіріске
Салықтардың есептелген сомасы тең бөлінеді және (жеке) табыс және
1) Жеке табыс салығы түрінде 68,15 мың теңге.
2) Әлеуметтік салық түріндегі 68,15 мың теңге.
Бұл ретте, жеке табыс салығы түріндегі 68,15 мың тегесома
Ал әлеуметтік салық түріндегі 68,15 мың теңге сома жеке
Жұмыс істейтін қызметкерлердің санына байланысты салықтарды түзету бойынша норма
Мысалы: мыналар кезіндегі түзету ( кеміту ) сомасы:
- табыс 2000,0 мың теңге 3 адамдағы қызметкерлердің орташа
- табыс 2000,0 мың теңге және 15 адамдағы қызметкерлердің
Салық кодексінде салық кезеңінің ішінде саны кірістің шекті мөлшері
2.3 Шет елдерде және Қазақстанда салық режимін қолдану
Қазіргі таңда Қазақстан салық салу жүйесін қалыптастырудың күрделі жолынан
Польшада салық салудың барлық түрлерін Парламент бекітеді. Соңғы жылдары
Шығу көзіне қарамастан жеке тұлғалардың кірістеріне салық салынады. Табыс
2-кесте - Жеке тұлғалардың кірістеріне салық салу ставкалары
Жылдық кіріс Салық ставкасы
37024 злотыйдан кем (9077еуро)
37024-74048
74048 астам (18153 еуро) 19% минус 518,16 злотый
6516 злотый +37024 злотыйдан астам кірістен 30%
17624 злотый +74048 злотыйдан астам кірістен 40%
Польшаның резиденттерінен басқа, Польшада 183 күннен астам жүрген, сондай-ақ
Барынша маңызды салық жеңілдіктеріне құрылыс салуға жер учаскесін сатып
Заңды тұлғалардың кірістеріне салық: бұл салықты төлеушілер заңды тұлғалар
Соңғы он жылда бұл салықтың қысқаруға қарай айтарлықтай өзгеруі
Польшаның аумағынан тыс тіркелген компаниялардың «шектеулі салық мəртебесі» болады
Заңды тұлғалардың кірістеріне салықтан мына кірістер босатылады:
- ауыл шаруашылығы қызметінен кірістер, оған ауыл шаруашылығының кейбір
- орман туралы заң шеңберінде орман шаруашылықтарынан алынған кірістер;
- өтемақы ретінде жəне қайырымдылық мақсатта алынған төлемдер (білім
- халықаралық келісімдер арқылы реттелетін кірістер.
Польшаның пайда алу салығының тартымды ерекшелігі ретінде заңнаманың салық
Сонымен қатар Польшада қайта өңделген қалдықтарды пайдаланудан жасалған операциялардан
Табыс салығынан сондай-ақ 30 млн. доллар жəне одан астам
Польшада табыс салығының ставкаларын одан əрі ырықтандыру u1078 жоспарланып
Арнайы экономикалық/кедендік аймақтар: арнайы экономикалық ай-мақтар (бұдан əрі -
Бес жыл бойы инвестор рұқсатта көрсетілген кəсіпкерлік қызметті жүргізуге,
Сондай-ақ Польшаның аумағында еркін кедендік аймақтар жəне қосымша кедендік
Қосымша құн салығы (ҚҚС): бұл салық айналымға салықты ауыстыра
Негізгі ставка 22% құрайды жəне тауарлар мен қызмет көрсетудің
Төмендетілген ставка 7% өндірістің ауыл шаруашылығы құралдарына (минералдық тыңайтқыштар,
Қайта өңделген өнімдерге ҚҚС ставкасы 3% құрайды. Əдетте ауыл
3% ставкасы бойынша ҚҚС салық салу сүт шикізатына, ара
0% мөлшеріндегі ҚҚС ставкасы қаржылық есепті жүргізген жəне тауарларды
Осыдан басқа ҚҚС-нан кейбір негізгі азық-түлік түрлері, сондай-ақ бі-лім
Көптеген еуропалық елдердегі сияқты ҚҚС Польшадан кетіп бара жат-қан
Чехия салық заңнамасының негізін құрайтын заңдар 1998 жылы айтарлықтай
Жеке тұлғалардан табыс салығы мынадай кірістерден алынады:
- Жалдамалы еңбек жəне қызметтік ұстау жөніндегі кіріс
- Кəсіпкерлік немесе басқа да тəуелсіз кіріс қызметтен кіріс
- Капиталдан кіріс
- Жалға алудан кіріс
- Басқа да кірістер
2004 жылғы 1 қаңтардан бастап табыс салығы ставкасының жаңа
3-кесте - Жеке тұлғалардан табыс салығының ставкалары
Жылдық кіріс Салық ставкасы
109200 кронаға дейін (3584 еуро)
109200-218400(7170 еуро)
218400-331200 (10870 еуро)
331200 астам
15%
16380 крона +109200 кронадан астам кірістен 20%
38200 крона +218400 кронадан астам кірістен 25%
66420 крона +331200 кронадан астам кірістен 32%
Жалақыдан қызметкерге, оның жұмыс істемейтін зайыбына (жұбайына) жəне 18
Заңды тұлғалардан табыс салығы Чехия Республикасының аумағындағы көздерден жəне
Зейнетақы жəне медициналық сақтандыруға аударымдар.
Жалданатын қызметкердің есептелген жалақысынан мыналар аудары-лады:
- əлеуметтік сақтандыруға – 8%;
- медициналық сақтандыруға – 4,5%.
Кəсіпорын сондай-ақ есептелген жалақыға:
- əлеуметтік сақтандыруға – 26%;
- медициналық сақтандыруға – 9% есептеуге міндетті.
Бұл шығыстар шығындар болып есептеледі жəне кəсіпорынның салық салынатын
Қосымша құн салығы: ҚҚС Чехия Республикасында 1993 жылғы 1
Осы қызмет солардың пайдасына жүзеге асырылатын, Чехия Республикасында тұратын
Салық салу мəні болып заңда көзделген, ақылы жəне өтеусіз
Қосымша құн салығының ставкасы қызмет түріне байланысты – саудаға
ҚҚС жыл сайынғы айналым 10 млн. кронадан астам (328,2
Жеке кіріске салық: жеке кіріс бойынша салық туралы заң
Венгрияда табыс салығының үш ставкасы бар.
Салық салынатын кірісті төмендетудің дəстүрлі баптарынан басқа Венгрия заңнамасында
Əлеуметтік қорларға аударымдар жиынтық жалақыдан 11%-ды құрайды, оның 8%
Табиғи жəрдемақыларға (заңда айтылған ерекшеліктерден басқа) 40% ставка бойынша
Корпоративтік табыс салығы: табыс салығы жүйесінде корпоративтік салық (кəсіпорындар
Салық төлегенге дейін пайда сомасынан мынадай шығыстар шегерілуі мүмкін:
- зерттеулер мен əзірлемелерге 20% тікелей шығындар;
- кəсіптік-техникалық училищелердің оқушыларына жұмыс ұсынылған жағдайына 6,000 форинт
- жұмыссыз адамды жұмысқа қабылдаған кезде бір жыл ішінде
Бухгалтерлік есеп туралы заң амортизация мерзімдері жөнінде ескерту жасайды:
Корпоративтік табыс ставкасы 18% құрайды. Инвесторлар белгілі бір уақыт
Артықшылықты аймақтар мен өнеркəсіптік аймақтарда инвестиция-лардың құнын алдын ала
Дивидендтерге салық ставкасы, валюта бағамдары, фьючерстік мəлі-мелер мен
Банктің есепке алу ставкасынан төмен несиелік пайыз кезінде фирма
Салық салынатын кірісті төмендетудің дəстүрлі баптарынан басқа Вен-грия заңнамасында
Оффшорлық компанияларға салық салу: Венгрияда тіркелген оффшор-лық компаниялардың жеңілдетілген
Еркін кедендік аймақта құрылған жауапкершілігі шектеулі қоғамдар шетелде тек
Осы компанияларға бірқатар талаптар қойылады, ол талаптарға сəйкес компаниялар:
- шетелдік азаматтардың толық иелігінде болуы тиіс (акционерлердің басқа
- тек қана венгриялық емес кіріс көзіне ие болады;
- директорлар мен қызметкерлердің басым көпшілігінде Венгрияның азаматтығы болуы
- Венгрияда өз банктік шоттарының бірі болуы тиіс;
- оффшорлық компания ретінде Қаржы министрлігінде жəне Венгрия Ұлттық
Оффшорлық фирмалардың корпоративтік салығының ставкасы 3% (18% тең стандарты
Фирмалардың Венгрияда өз банктік шоттары болады, олар венгриялық заң
Венгрияның аумағында филиалы жоқ шетелдік ұйымға салық салған кезде,
Венгрия оффшорлық компаниялары жарғылық акционерлік капиталды қоспағанда, өзінің барлық
Айналымнан салықтар: айналымнан салық салу жүйесінің басты элементтері –
Айналымнан жалпы салық үстеме құннан (іс жүзінде – ҚҚС)
Салықтың жалпы ставкасы 25% құрайды: салық салынатын тауарлар мен
Шетелдік немесе кəсіпкерлік компанияның филиалы бұрын төленген салықты шегеруқұқығымен
Үкімет жеке қаулысы арқылы шетелдік кəсіпкерлерге жəне жолаушы-ларға салықты
Тұтыну салығы күмістен жасалған бұйымдарды қоспағанда, асыл металдардан жасалған
Қазақстанмен салыстыру.
Инвестицияларды тарту мақсатында корпоративтік салық салу став-каларын төмендету (салық
Осыған қарамастан Шығыс Еуропа елдері үшін соңғы жылдары корпоративтік
Ал Қазақстанда салық ставкасы 1995 жылдан бері өзгермейді. Осыған
Қазақстанда КТС ставкасын төмендету қазақстандық өндірушілер үшін бəсеке қабілеттілігін
Жеке табыс салығы: қарастырылып отырған елдерде жеке тұлғалардың кірістеріне
Қазақстанда осы салықтың ставкасы барынша ымырашыл болып табылады. Оның
Осылайша, жеке тұлғалардың кірістеріне қазіргі уақыттағы салық салу төмендетілген
Қосымша құн салығы: ҚҚС кəсіпкерлердің есептеуі үшін де, сол
Мұндай практикадан Қазақстан 2001 жылы бас тартты, ол кезде
Осыдан басқа, қарастырылған Шығыс Еуропа елдерінде ҚҚС Қазақстан-ға қарағанда
Тұтастай алғанда, Қазақстандық салық жүйесі іс жүзінде барлық елдер
Басты бағыттар ретінде қолданыстағы салық стимулдарын, инвести-циялық жеңілдіктерді, ЕАЭ
Болашақта Қазақстандық салық салу үлгісі атап айтқанда тұтыну шығыстарына
Қорытынды
Жалпы курстық жұмысты қорыта айтқанда салықтар барлық елдерде олардың
Орта және шағын кәсіпкерлікке қолданатын салық саясатын жетілдіруде келесі
- халыққа салық салуда халықтың әл-ауқатымен санасу;
- жеке кәсіпкерлерге мемлекет тұрғысынан жан-жақты қолдау көрсету;
- салық ауыртпалығын мейлінше жеңілдету.
- индустриялық-инновациялық даму стратегиясына сәйкес салықтық жүктемені азайту және
Менің ойымша, барлық атап көрсетілген міндеттерді шешу Қазақстан-ның салық
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1.Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы.
2.Қазақстан Республикасы үкіметінің 2009 - 2010 жылдарға арналған орта
3.Аганбегян А. Г. Социально-экономическое развитие России-2-ое издание. испр. идоп.
4. Кэмпбелл Р. Макконнелл, Стэнли Л. Брю. Экономикс: Принципы,
5. Рикардо Д. Начало политическойэкономии и податного обложения.
6. Сумароков В. Н. Государственные финансы в системе макроэконо-мического
7. Юткина Т. Ф. Налоги и налогообложение – Москва
8.Адилбекова А // Бюллетень бухгалтера.-2010 март №14.
9. АльПари - 2010 - №3.
10.Әбдірова А // Бухгалтер бюллетені -2004 қаңтар №2.
11. Заповоротный К.И // Обороты по НДС , ЮРИСТ,
12. Кәкімжанов З // Егемен Қазақстан-2005 22-мамыр.
13.Қаржы қаражат -2010 №6.
14. Нүсіпов Ж // Жетісу-2008-12 желтоқсан.
15. Смайыл Е // Егемен Қазақстан-2010 21-мамыр.
16. Цхай А.С //Жетісу 14 февраля.
2