Автокөлік жолдары

Скачать



ЖОСПАР
КІРІСПЕ 4
1 ЖОЛ ҚҰРЫЛЫС ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ НЕГІЗГІ ТЕОРИЯСЫ 5
1.1 Қазақстан Республикасындағы жол құрылыс өндірісінің теориясы және
1.2 Автокөлік жолдарын салу әлеуметтік-экономикалық жүйесіне әсері 16
2.1 Қазақстан Республикасындағы жол құрылыс жұмыстарын жетілдіру жолдары
2.2 Қазақстан Республикасындағы жол салу жұмыстарын дамытудың болашақтағы
ҚОРЫТЫНДЫ 32
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 35
КІРІСПЕ
Зерттеу тақырыбының өзектілігі. Президенттің ағымдағы жылдың «Жаңа онжылдық
Әрбір кәсіпорынның маңызды мақсаты ресурстардың шығындарды қатаң үнемдеу
Құрылыс бұл барлық экономикасы дамыған елдердің негізгі инвестициялық
Дипломдық жұмысымды «Жол құрылысы қызметін ұйымдастыру» арнадым.
Зерттеу жұмысының мақсаты мен міндеттері. Ең бастысы пайда
1 ЖОЛ ҚҰРЫЛЫС ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ НЕГІЗГІ ТЕОРИЯСЫ
1.1 Қазақстан Республикасындағы жол құрылыс өндірісінің теориясы және
Республика экономикасының даму кезеңіндегі Елбасының алға қойған талаптарына
Құрылыс өндірісі технологиясының шаруашылық субьектілерінің аналитикалық және синтетикалық
Құрылыстағы тауарлық қатынастың өндірістен айырмашылығы, ол өндіріс процесінің
Басқа өндірістерге қарағанда құрылыста өндіріс мерзімдерінің ұзақтығына және
Құрылыс алаңында көптеген материалдар (кірпіш, құм) ашық жерде
Өндірісті бағыты бойынша классификациялау – негізгі және қосымша
Бұл мақсат үшін қаржылық-шаруашылық қызметтің бухгалтерлік есебі шоттарының
Негізгі құрылыс өнімі болып ғимарат, қондырылғылар, өндіріс күштері,
ЖШС «Атырау жолдары» мысалындағы жол құрылыс қызметіне қысқаша
«Атырау жолдары» ЖШС заңды түрде 22 қарашада
Айналысатын саласы - құрылыс бойынша мердігерлік қызмет көрсету,
ЖШС «Атырау жолдары» негізгі қызметі:
Құрылыс, жөндеу, қоғамдық тұтынатын автокөлік жолдарын салу;
Реконструкция, реабилитация, автокөлік жолдарын күрделі және орта жөндеу;
Обьектінің және аумақтың орналастыруы;
Жол құрлыс материалдарын қайта өңдеу;
Құрлыс материалдарын өндіру және құрастыру;
Тауарлар өндіру және сату, кәсіпорындарға қызмет көрсету;
Құрлыс- жөндеу жұмыстары;
Автокөлік қызметі;
Серіктестіктің құрамының өндіріс бөлімшелері
Атауы Заңды мекені
ДРСУ-1 Атырау қаласы база 5 км.
ДРСУ-2 п. Аккистау
Басқару бөлімшесі Атырау қаласы Исатай даңғылы 1а
ЖШС «Атырау жолдары» мына серіктестермен жұмыс жасайды:
МТК көлік инфрақұрлымын дамыту Комитеті;
АО « РД « КазМұнайГаз »;
ЗФ АО « КазТрансОйл »;
АО « КазТрансГаз »;
АО « КТК – К »
ЖШС «Атырау жолдары» басты мақсаты – жаңа заман
«Атырау жолдары» ЖШС тендерлерге қатысып, Атырау облысы бойынша
«Атырау жолдары» жекеменшік шаруашылық серіптестігінде 202 адам
2009 жылғы құрылыc ұйымдары орындаған жұмыстар (қызметтер) көлемі
Объектінің тұрған жерінің атауы Тапсырыс берушілердің атауы және
Махамбет ауданы
ТОО”Гюрал” ТОО”Гюрал”
Телефон 97-05-40 Құрылыс-жөндеу жұмыстары 8000000 (сегіз миллион)
Полипропилен зауыты
Атырау қаласы Полипропилен зауыты
Телефон 25-03-59 Құрылыс-жөндеу жұмыстары 10000000 (он миллион)
Маңғыстау облысы
Баутино селосы ТОО “Дунамис”
21-14-94 Құрылыс-жөндеу жұмыстары 83000000 (сексен үш миллион)
ЖШС “АМӨЗ” ТОО”АМӨЗ”
25-97-55 Асфалтты-бетонды жұмыстар 12000000 (он екі миллион)
ТОО “Светланд-Ойл” ТОО”Светланд-Ойл” Мұнай базасын орнату 20000000 (жиырма
ТОО”Электрохимзащита” ТОО”Электрохимзащита” Жер жұмыстары 47000000 (қырық жеті миллион)
Подстанция ПС-200 АО Кегок Су құбырларын жөндеу, орнату
ЖШС “АМӨЗ” объектілері ЖШС “АМӨЗ” Құрылыс-жөндеу жұмыстары
Сипаттама
Соңғы 5 жылда жасалған жол құрылыс жұмыстарының
2004 жылы – 10560000 ( он миллион бес
2005 жылы - 45830000 ( қырық бес миллион
2006 жылы - 17000000 (он жеті миллион)тенге
2007 жылы –83000000 (сексен үш миллион) тенге
2008 жылы - 156000000 (жүз елу алты
2009 жылы – 87000000 (сексен жеті миллион)тенге
2008 жылы мемлекеттік маңызы бар Атырау қаласы Кигач
18 метрлік биіктіктегі жер бетіндегі құрылғы көлемі 250
құрылғысы
екі қабатты жабу құрылғысы;
жаға ұстату жұмысы;
жолдарды бардюрлермен орналастыру;
жол белгілерін қондыру;
«Атырау жолдарының» ЖШС техника-экономикалық өндірістік қызметпен байланысты кәсіпорынның
Өндіріске жоспарлаған тауар, өнім, қызметтерге сұранысты талдау.
Өндірістік көрсеткіштері;
Конструкциялық, технологиялық және басқа да керекті құжаттардың болуын
Өндірістік бағдарлама;
Бағдарламаны іске асыруға қажетті машиналар, жабдықтар, аспаптар және
Өндірістік қуаттың барын тексеру немесе оны жасақтау жобасы;
Қолда бар жабдықтар және негізгі өндірістік қорларды, басқа
Жеке өнімдер мен қызметтердің рендабелділігі;
Амортизациялық қайтарым мөлшері.
Финанстық көрсеткіштері:
Өткізілетін өнімнен болжамды түсім мөлшері;
Материалдық және басқа болжамды шығындар мөлшері;
Бюджетке аударылатын қайтарым мөлшері;
Таза пайда;
Еңбек ақы төлеу қоры;
Жасақталатын басқалай қорлар мөлшері.
Әлеуметтік көрсеткіштер:
Болжамды қызметкерлер, жұмысшылар саны;
Болашақта белгіленген еңбек ақы мөлшері;
1 адамға шаққандағы өнім өткізу мөлшері;
Мүгедектер мен зейнеткерлер еңбегін пайдалану мүмкіншіліктері.
Кәсіпорынның негізгі көрсеткіштері және оларды жетілдіру жолдары
ЖШС «Атырау жолдарын» толық сипаттау үшін түрлі көрсеткіштер
оның құрамына кіретін бөлімшелердің жалпы тізімі;
бөлімшелер қызыметкерлер саны;
жабдықтардың қуаты;
өндірістік қорлардың құны;
өнім шығару көлемі;
мамандандыру және механикаландыру;
күрделі қаржының құрлымы;
ЖШС «Атырау жолдарының» көрсеткіштерін дұрыс таңдау «осал жерлерін»
Келтірілген бірқатар көрсеткіштерді пайдалану цехқа қатысты «Атырау жолдары»
Салалық құрлымдарды жетілдіру көзінің бірі- бұл өндірістік бірлестіктерді
Өндіріспен қатар ғылыми өндірістік бірлестіктер құрылады. Оларды құрудың
Ғылыми-өндірістік бірлестіктер біріңғай ғылыми - өндірістік және шаруашылық
Кәсіпорынның қаржылық есептілік құрамы және оны
Атырау жолдары жекеменшік шаруашылық серіктестігінің балансы.
Баланс баптары мен бөлімдері арасындағы негізгі байланыстарды
Баланыстың, табыстар мен шығындар есебінің ақиқаттылығын тексеріп,
Кәсіпорынның сыртқы экономикалық қызметінің нысандары.
ЖШС «Атырау жолдарының» сыртқы экономикалық қызметі- бұл экспорт
ЖШС«Атырау жолдарының» халықаралық нарықта шығу өзі үшін қалай
Қаржыландыруға мүмкіндіктерді пайдалану.
Кәсіпорын қарызға алып қаржы ресурстарын жасақтайды: банктердің кредиттері,
«Атырау жолдары» ЖШС құрлыс нысанының есептеулері қортындылай келе,
құрылыс жұмыстарының бастапқы келісім құны бойынша мәміле
назарлықтан түскен табыс;
артық төленген сома (егер табыс әкелетін болса, үлкен
құрылыс келісім – шартының өзгеруі – табыстың
Мәміленің өзгертілген сомасы табысқа енеді, егер:
тапсырыс беруші өзгертулерге келісімін берсе;
өзгертулер үлкен сенімділікпен салыстырылатын болса;
талаптар бойынша табыс – келсім-шартта көрсетілменген қосымша шығындарды
Бұндай талаптар табысқа келесі жағдайда ғана енеді:
егер тапсырыс беруші қосымша шығындарды өтеуге келісімін берсе;
қосымша төлемінің сомасы үлкен сенімділікпен салыстыратын
Көтермелеу төлемдері – келісім-шарттағы талаптар артық орындалғанда төленентін
егер нормалар артық орындалса;
артық төленетін сома үлкен сенімділікпен салыстыратын болса;
Табыс пен шығындарды анықтай келсе, оны мойындауға
қатаң құны белгіленген мердігерлік келісім-шарт (ХҚЕС 11 бойынша
ашық құны белгіленген мердігерлік келісім-шарт (ХҚЕС 11- мәміле
стандартта табысты мойындау үшін 5-кестеде орындалған жұмыс пайызын
Табыс және онымен байда болатын шығындарының тәсілі
І-нұсқа ІІ нұсқа
Атқарылған жұмыстың пайызын табу үшін, белгілі уақытта шеккен
Атқарылған жұмыс пайызы =(шеккен шығын/ сметалық құнға) х
«Атырау жолдары» ЖШС мысалы:
Мердігерлек келісім бойынша жолдар салуды көзделген. Сметалық шығындары
тәсіл.
Орындау пайызы = (200,0/750,0) х 100% = 26,6%
тәсіл
Орындау пайызы =(2/10)х100%= 20%
Бірінші жағдайда есепті күні танылатын шығын көлемі 1000,0
Кейде құрылыстық-мердігерлік келісімнен нәтиженің шындығын анықтау қиын болады,
1.2 Автокөлік жолдарын салу әлеуметтік-экономикалық жүйесіне әсері
Қоғамдағы экономика мен әлеуметтік дамуы оның басты көрсеткіштері
бірден-бір көзі автомобилизация болып саналады. Әр түрлі мемлекеттерде
Сурет 1. Автокөлік жолдарының әлеуметтік–экономикалық комплекспен өзара байланысы.
Мұндағы: Р- жүру күші, С- жүру бағыты, Т-
Көлік жолдары функциясы ретінде материалдар, транспорттық жұмыстар табылады.
Құрылыс процесінің әсері, жөндеу жұмыстары тек салыстырмалы
Экологиялық бағалау кезінде автокөлік жолдары негізгі құбылыстарына көңіл
Транспорттық зиян келтірулердің 3 компаненттері бар; параметірлік- энергияның
Параметірлік- жылу қалдықтары. Жер жылулығын өлшеген кезде қарастырылады.
электромагниттік энергиялар т.б. Осылардың әсері толықтай зерттелмегенімен, олардан
Механикалық – жол құрылысы кезінде кездесетін болғандықтан, толықтай
Экологиялық қауіпсіздігін сақтап қалудың бірден бірі бұл материалдық
Әрине мұндай қалдықтардан көбінесе зардап шегетін адам. Автокөлік
Қазақстандағы автокөлік жолдарының құрылысы техникалық қатынаста әлемдік деңгейге
Ауа қабатына әкелетін зияндарының бірі бұл сапасыз автокөлік
Автокөлік жолдарының комплексі әрине экологияға әсері бар, бұл
Қойылған бағыттарға қол жеткізу үшін:
Экономикалық критериялардан экологиялық-экономикалық әлеуметтік критерияларға ауысу жоспарлануы керек.
Экологиялық қауіпсіздіктің көрсеткіштерінің құрамында негізгі транспорттық эксплуатациялық автокөлік
Жол салу барысындағы құрылыс немесе жол монтаж жұмыстары
Экологиялық қауіпсіздіктің өте төменгі деңгейінің болады, себебі автокөлік
Соңғы жұмыстарға сүйенетін болсақ, жол салу сапасын қамтамасыз
Келтірілген жоспарлардың нүсқауларында экономикалық негіздемелерге немесе жол
күнделікті бақылаудағы ауылшаруашылық территория және орман тоғайлары;
тұрғын ғимараттар, емхана, демалыс үйлер тұрған жол учаскілері;
санитарлық нормаға сәйкес зиянды емес қалдықтарды тұрғын ғимараттар
санитарлық нормаға сәйкес автокөлік транспорттының жолмен жүру кезіндегі
жол құрылысы және жол эксплуатация кезіндегі жол салу
жол құрылыс учаскісінің қасында мәдени құлпы тастар, мәдениет
Осы негіздегі қоршаған ортаны қорғау немесе табиғатты тиімді
Осыған сәйкес қоршаған ортаны қорғау негізгі табиғатты қорғау
Жол салу барысындағы ауа қабатын зиянды қалдықтар әсер
Жан жануар мен өсімдік аясын сақтап қалу;
Халықты транспорттық шуынан қорғау;
Суды және жел кезіндегі эрозияның бөлуінен қорғау;
Табғатты, құлпытастарды, архетиктура, мәдениетті сақтап қалу;
Жол бойындағы орналасқан ғимараттар мен құрал саймандардың бүлінуінен
Жол салу және жол эксплуатация кезіндегі табиғат ресурстардың
Экономикалық негіздемелерді өңдеу барысында құрылыс автокөлік жолдарының реконструкциясы
Жол реконструкция кезінде әртүрлі учаскілердегі әртүрлі салу бағыттар
тау
өзен жағалары
тау етектері
Осындай жерлерде жол салу жүйесі әртүрлі қауіпті процесстерді
Табиғи және техногендiк, антропогендiк әсерлерден қауіпсіздікті қамтамасыз ету;
1. Жол құрылысы және құрылыс қызметiн жүзеге асыру
Осы талаптарды орындау жөніндегi шаралар мемлекеттiк нормативтермен реттелетiн
2. Мемлекеттiк нормативтер (мемлекеттiк нормативтiк құжаттар) қала құрылысы
3. Табиғи сипаттағы төтенше жағдайлар, сондай-ақ техногендiк сипаттағы
4. Табиғи, техногендiк, антропогендiк сипаттағы әсерлерге ұшыраған елдi
Экологиялық қауiпсiздiк және қоршаған ортаны қорғау жөнiндегi талаптар:
1. Жол құрылысы және құрылыс қызметi оның қоршаған
2. Қала құрылысы және жол-құрылыс құжаттамасының құрамына қоршаған
Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, экологиялық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету
Экологиялық апат аймақтары деп жарияланған өнеркәсiптiк орталықтар немесе
3. Аумақтарда қала құрылысын дамытудың кешендi схемаларында, сондай-ақ
4. Аумақтың және (немесе) объектiнiң жол берiлетiн концентрациялар
2.1 Қазақстан Республикасындағы жол құрылыс жұмыстарын жетілдіру жолдары
Еліміздің қазіргі автомобиль мен темір жолдарының және әуежайлардың
Қазіргі кезде еліміздің автомобиль жолдарының тірек жүйесі қалыптасуда.
Жол жүйесінің тозығы жетуі жол – көлік оқиғаларының
Республикалық маңыздағы автомобиль жолдарын тексеру нәтижесі бойынша бүгінгі
2008 жылдың 9 айында жалпы пайдаланатын жолдарда 2825
Бүгінгі таңда автожол саласын дамытудың 2006-2012 жылдарға арналған
Осы мақсатта:
Автожолдарды жобалау бойынша құрылыстық нормалар мен ережелерге өзгерістермен
Жылдамдығы жоғары жолдар мен халықаралық дәліздерде жолдың жай
Жол белгілері мен жол бойындағы тосқауыл қоршау
Шектеулі көрсетілімі мен қисық жол бұрылыстарды бар жол
Халықаралық дәліздердің реконструкциясын кезінде ірі қалаларды айналып өту
Осылайша автожол саласын дамытудың 2006-2012 жылдарға
Жалпы ұзындығы 7 205 км құрайтын еліміздегі барлық
Жоспарланып отырған іс шаралар мен жүргізіліп жатқан жұмыстар,
Жыл смайын автомобиль жолдарына 11мың км жуық белгі
Автомобиль жолдарын жобалау кезінде болашақтағы қозғалыс қарқындылығы 20
Бұдан бөлек, Көлік және коммуникация министрлігінде құрамында Жолдық
Міне, күре жолдар бойындағы көліктер қозғалысының қауіпсіз де
2.2 Қазақстан Республикасындағы жол салу жұмыстарын дамытудың болашақтағы
2010 жылдың Жол картасы жарысқа кірісті. Жол картасы
68,1 млн.теңге сомасындағы тұрғын-үй коммуналдық шаруашылықтың инженерлік-коммуникациялық инфрақұрылымын
235 млн.теңге сомансындағы білім саласының 12 нысаны;
254,5 млн. теңге сомансындағы денсаулық сақтау саласының 5
Бұл шара 700 ден аса адамның жұмыспен қамтылуына
Қазіргі күні жөндеу жұмыстарының мемлекеттік сатып алуы бойынша
Бүгінгі күні 2011 жылы Жол картасы аясында
- кенттердің абаттандыруы мен
- білім объектілерін жөндеуге – 365млн.теңге
- денсаулықсақтау объектілерін жөндеуге – 268млн.теңге
- мәдениет объектілерін жөндеуге –
- қала жолдарын жөндеуге –
2010 жылдың Жол картасы бойынша барлық жобалар жоғары
Енді Үкімет 2020-жылға арналған шағын және орта бизнестің
Қаржыландыру жобалары бойынша жұмыс жүргізудің міндетті шарты Жол
Құрылыс өндірісі саласында сапаны арттыру үшін қолданылатын іс-шараларды
құрылыс өнімдері өндірісінің технологиясында кеткен кемшіліктер мен ақаулардың
сапа жүйесін жетілдіру және енгізу;
өлшеудің жаңа әдістерін енгізу және стандарттау;
бір ізділікпен өткен құрылыс материалдары мен бұйымдарының сапасын
Өндірістік тауар және қызмет; технологиялық процестер; өндіріс құрал
- ұйымдастырушылық- басшылық: өнім сапасын бақылау, өндірісті метрологиямен
- өндірістік- технологиялық: өндіріс сапасын жоғарылатуды қамтамасыз ету;
- жобалау: жоба мақсатын құрастыру үшін жаңадан немесе
- автокөлік және темір жолдарының, аэродромның, жол және
Білім беру бағдарламасы кәсіби білім мен нарықтық экономика
Түлектер жол-құрылыс метариалдары өндірісінде; жобалау, жобалау-зерттеу және жобалау-сметалық
Елбасы іске асырылып жатқан 4 жобамен өзі барып
ҚОРЫТЫНДЫ
Ұсынылып отырған ғылыми жұмыстың мақсатына сәйкес «Атырау жолдары»
«АТЫРАУ ЖОЛДАРЫ» ЖШС жол құрылысы қызметі (жол құрылысы)
«АТЫРАУ ЖОЛДАРЫ» ЖШС-ғы шығын есебі және дайын құрылыс
«АТЫРАУ ЖОЛДАРЫ»ЖШС-ның құрылыс өндірісінің шығындары құрылыстың сметалық құнының
Шығындарды азайту үшін ең алдымен шаруашылық жүргізудің нарықтық
Жолды жөндеуге қатысты екі этапта жұмыс жасайтынын білдім.
жол қабатының жалпы көлденең қабатын қауіпті ақауды жою
қара қабаты қалындатып жаю.
Жол құрылыс қызметінің жүзеге асыру Қазақстанда
Осы бағыттар ішінен басымдысын таңдап алу және халық
«Тәуелсіздігін алып тәй-тәй басқан еліміз өз экономикмсын реттейтін
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
«Жаңа онжылдық – жаңа экономикалық өрлеу – Қазақстанның
Магистраль Қазақстанның көлігі мен комуникациялары ғылыми -өндірістік журнал
Магистраль Қазақстанның көлігі мен комуникациялары ғылыми -өндірістік журнал
Сәулет, қала құрылыс және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтер,
Сәулет, қала құрылыс және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтер,
«Дағдарыс арқылы жаңару мен дамуға» Қазақстан Республикасының президенті
Ковалев В.В., Волкова О.Н. Анализ хозяйственной деятельности предприятия.
Г.С.Духовный,А.И.Шулькин, Г.Г.Пашкина, И.Н.Косенко «Технология и оргонизация строительство автомобильных
И.Е.Евгеньев, Б.БКаримов «Автомобильные дороги в окружающей среде»,М:-// Москва,1997
Ж.К.Буртаев, Т.А.Алтынбеков, «Технология и организация строительства»,М:-// Алма-Ата, 1997
Джумагелдиева Т.А. Конкуренция: Теория и механизмы развития. М:—
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ə.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы: «Бəсекеге
19.03.04
Қазақстан Республикасының индустриалды-инновациялық дамуының 2003-2015 жылдарға арналған стратегиясы.
Назарбаев Н.Ə. Қазақстан өз
Жақсыбай Самрат. Бəсекеге қабілетті болу стратегиялық мақсат. Егемен
Анализ хозяйственной деятельности в промышленности. Под.
Дорошин Г., Диксон П. Солнце, воздух и вода…как
Казахстан на пути ускоренной экономической, социальной и политической
Дауренбекова А.Н. "Қазақстан өнеркəсібінің индустриялық деңгейін көтерудің
Жақсыбай Самрат. Бəсекеге қабілетті болу стратегиялық мақсат. Егемен
Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. –М., 1996
Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. –М.:
Горфинкель Экономика предприятия. М.: 1998 г.
Колосова Р.П.Экономика труда и социально-трудовые отношения –М.,1996г
Каракоз И.И., Самборчкий И.В. Теория экономического анализа. –Киев:
Методика оценки конкурентоспособенности машиностраоительной продукции. –М.: ВНИИВС, 1990
Мамыров Проблемы развития экономики и преобразование в
Темирбекова А. Проблемы вступления Казахстана в ВТО и
Карыбаев А. Некоторые аспекты присоединения Казахстана к Всемирной
Шпарр Д. Реформа общей аграрной политики в Евросоюзе
Миловидов К., Коржубаев А., Эдер Л. Нефтегазообеспечение глобальной
Максимов С. Энергетические отношения России и Японии //
Заславский Б. Г., Полуэтков Р. А. Управление экологическими
Комилов Ф.С., Юсуфов М.Д. О некоторых особенностях моделирования
рыбоводного пруда с Белым амуром. - // Паём
3
Н
Автокөлік жолдары
Автокөлік заты
Әлеуметтік –экономикалық жүйе
Қоршаған орта
Р







Скачать


zharar.kz