Мазмұны
Кіріспе.
Қашықтан оқытудың білім саласындағы рөлі ...................................
2
1-тарау. Қашықтықтықтан оқыту (ҚО) технологиясын ұйымдастырудың теориялық негіздемесі
4
ҚО-ды ұйымдастырудың теориялық негіздері .......................... 4
Қашықтықтықтан оқытуды ұйымдастыру технологиялары ..... 5
Қазақстан Республикасының кәсіптік жоғары, қосымша кәсіптік білім беретін
7
Қашықтықтан оқыту – білім саласындағы нарықтық қатынастарды жетілдіру
16
ТАРАУ. Қашықтықтықтан оқыту технологиясын ұйымдастырудың дидактикалық негіздері.
19
2.1. Қашықтықтықтан оқыту технологиясын жетілдіру негізінде оқу матералдарына
19
2.2. Білім беру мекемелері қызметкерлерінің білімін қашықтықтықтан арттырудың
21
2.3. COMPEТЕNTUM.MAGISTER қашықтықтықтан оқыту жүйесіне қысқаша сипаттама
23
2.4. Жоғарғы оқу орындарында қашықтықтықтан оқыту технологиясын ұйымдастырудың
23
Қорытынды ......................................................................................... 29
Пайдаланылған әдебиеттер ................................................................. 30
КІРІСПЕ
Қашықтан оқытудың білім саласындағы рөлі.
Соңғы он-он бес жылдан астам уақыт ішінде Қазақстандағы
Қашықтан оқытудың білім саласындағы мақсаты: Білім берудің біртұтас
Қашықтан оқытудың білім саласындағы міндеттері:
бір-бірімен тығыз байланысты бола отырып. мемлекеттік (республикалық) деңгейіндегі
құру кезінде мемлекеттің стандарт талаптарын сақтау;
Қашықтықтан оқытудың жергілікті жүйесі белгілі бір білім және
Оқытудың ауқымды және жергілікті жүйелерін ойдағыдай пайдалана білудің
Осындай сан қырлы, әрі күрделі мәселелерді жүзеге асыруда
Қашықтықтан оқыту тәсілімен оқытатын оқытушыларға және осы істе
Оқытушы компъютермен жоғары дәрежеде сауатты жұмыс істей білуі
Қашықтықтан оқытудағы мақсаттары
Қашықтықтан оқыту технологиясын жетік білетін, білім саласындағы қызметкерлерді,
Оқытушының ақпараттық құралдармен жұмыс істеуге іс жүзінде дағдылануы
Оқытудың телекоммуникациялық құралдарын қолдану
Жинақталған түрде оқу бағдарламасын құрайтын белгілі бір тәртіптегі
Оқу үрдісін қашықтықтан оқыту шеңберінде жүргізу ісіне жан-жақты
Бүгінгі таңда ақпараттық қамтамасыз ету жүйесіне баса мән
Республикалық білім беруді ақпараттандырудың ғылыми-әдістемелік орталығы ақпараттық қарым-қатынастық
1-тарау. Қашықтықтықтан оқыту (ҚО) технологиясын ұйымдастырудың теориялық негіздемесі
ҚО-ды ұйымдастырудың теориялық негіздері
Қашықтықтықтан оқыту (ҚО) - білім, білік дағдыларды алу
Қашықтықтықтан оқыту технологиясының кейс және желілік технология деген
Қашықтықтан оқыту технологиясынын дамуына Интернеттің әсерін бағалау қиын.
Қашықтықтан оқытуда өз бетінше жүргізілетін жұмысты
Қашықтықтан оқыту жүйесін әрқайсысы өз кезегінде бірнеше компоненттерден
Дидактикалық жүйе;
Технологиялық жүйе;
Қамтамасыз ету жүйелері.
Қашықтықтан оқыту үшін оқытудың жалпы дидактикалык бес әдісін
1. Ақпараттық-рецептивті;
2. Репродуктивті;
3. Мәселелік мазмұндау;
4. Әвристикалық;
5. Зерттеу;
Қашықтықтықтан оқытуды ұйымдастыру технологиялары
Білім беру жүйесін ақпараттандырудың негізгі бағыты XXI ғасырдың
Білім беру жүйесін ақпараттандыру бағыты жаңа ақпараттық технологияларды
Қашыктықтан оқыту ұғымын кең мағынада алсақ, бұл-тыңдаушылар мен
Қашыктықтан оқытуды ұйымдастырудың әр түрлі технологиялары бар:
Кейс-технология - оқытушы-тьюторлардың дәстүрлі және қашықтықтан консультацияларды үйымдастыру
Кейс технологиясы (ағылшынның сasе—портфель) оқытуда жасалынған әдістемелік материалдармен
Кейс-технология арналған материалдар түрлері мыналар:
Әдістемелік нұсқалар. Оқу құралдары мен глоссарий. Оқушыларға оқужоспарындағы
Жұмыс дәптері.
Анықтама.
Оқу, аудио, бейне материалдары.
Бақылау және емтихан материалдары.
Қашықтықтықтан оқытуға арналған кейстердің сапалық қасиеттері:
курстың терминдер мен ұғымдарына арналған гипертекстік құрылымы;
- пайдаланушыға ыңғайлы құрылым – мұғалім материалды беру
Кейстің құрамына белгілі бір нормативті талаптар жоқ.
Оқушы оқулықтың кез келген бетін қағазға шығара
Оқушы оқу материалдарына кез келген әдіспен қол жеткізе
Оқулыққа кіріктірілген білімді тексеру жүйесі бар.
Оқулық бетінен Интернет ресурстарына қол жеткізуге болады.
Желілік –технология - білім алушы, оқытушылар, әкімшілік арасындағы
Оқытудың желілік –технологиясына жатады:
Интернет желісін пайдалану;
Әлектрондық поштаны пайдалану;
Телекоммуникациялық құрылғыларды пайдалану;
Мультимедиамен жабдықталған, Интернетке шығу мүмкіндігі бар желелік компьютерлік
Электронды почта тыңдаушыларға курстың негізгі мәселелері бойынша конфиденциалды
Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша оқытушының негізгі міндеті білім
техникасы мен әдістемесін, жоғарғы деңгейде білімді өз бетімен
Сонымен, қашықтықтан оқыту — адамның білім алуға және
1.3. Қазақстан Республикасының кәсіптік жоғары, қосымша кәсіптік
1.3.1.Жалпы ережелер
1. Осы Қазақстан Республикасының кәсіптік жоғары, қосымша кәсіптік
2. Қашықтықтықтан оқыту (қашықтықтыққа арналған оқыту) - оқытудың
3. Осы ережеде мынадай негізгі ұғымдар мен анықтамалар
тьютор (Tutor) – білім алушылардың өзіндік жумысына басшылық
контент – ақпараттық толықтыру – мәтін, графика, мультимедиа
тьюторлық сыныптар – компьютерлермен, бейне мониторлармен және
4. Қашықтықтықтан оқыту:
ақпараттық-коммуникациялық және қашықтықтықтан оқыту технологияларын іске асыруға арналған
әлектрондық тасымалдағыштарға арналған мамандықтар бойынша білім беру
білім беру процесі субъектілерінің мүмкіндікті өзара іс-қимылына дайындалған
5. Қашықтықтықтан оқыту нысаны негізгі үш технологиялар бойынша
желілік технология (автономды желілік курстар немесе виртуалды кафедралар,
кейс-технологиялар негізінде қашықтықтықтан оқыту;
ТВ-технологиялар негізінде қашықтықтықтан оқыту.
6. Қашықтықтықтан оқыту оқытудың басқа да түрлерімен біріктірілуі
7. Білім беру ұйымдарының білім алушылары мен қызметкерлері
1.3.2.Қашықтықтық нысаны бойынша оқу процесін ұйымдастыру
Қашықтықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып оқу
оқытуды даралау;
оқытудың тиімділігін (сапасын) арттыру;
дәстүрлі оқыту нысаны қолайсыз болып табылатын тұлғалар
Білім беру ұйымдарында қашықтықтықтан
оқу курстарын қолдау;
білім алушыларға оқу материалдарын жеткізу;
кеңестер беру;
білім алушылармен кері байланысты ұйымдастыру;
білім алушылардың білімдерін бақылау.
Білім беру ұйымдарында:
білім алушылар үшін оқу-әдістемелік және оқу-әкімшілік ақпараттарынан тұратын
телекоммуникациялық желіге шығатын (Интернет, спутниктік теледидар) жабдықтардың;
әртүрлі терминалдардың: мультимедиялық сыныптардың, әлектрондық оқу залдарының;
CD, DVD дискілеріне арналған оқу контентінің ( жеке
желілік оқу мультимедиа контентінің (жеке меншік және
тестілеу кешендерінің;
тиісті дайындықтан өткен профессор-оқытушы, оқу-көмекші және техникалық персоналдардың;
жеке меншік контентін (локалдық және желілік) құру үшін
желілік тестілеу кешендерінің;
оқытуды басқарудың желілік жүйелері (Learning Management
оқыту контентін басқару жүйелерінің (Learning Content Management Systems-
Қашықтықтықтан оқытудың базалық жоғары оқу орындарында қашықтықтықтан оқытудың
оқу процесін ұйымдастыру және басқару;
қашықтықтықтан оқытудың дидактикалық құралдарын әзірлеу;
ақпараттық-техникалық қамтамасыз ету.
Оқу процесін ұйымдастыру және басқару қызметі қашықтықтық нысаны
Қашықтықтықтан оқытудың дидактикалық тәсілдерін әзірлеу қызметі қашықтықтықтан
Ақпараттық-техникалық қамтамасыз ету қызметі қашықтықтықтан оқытудың бағдарламалық,
Оқу процесі базалық жоғары оқу орнының басшысы бекіткен
Жеке оқу жоспарына сәйкес жылдар мен семестрлер бойынша
Қашықтықтықтан оқытудың толық курсы мемлекеттік жалпыға міндетті білім
Тиісті бейін бойынша кәсіптік орта білімі немесе түрлі
Білім беру бағдарламаларын жеделдетілген мерзімде толық көлемде меңгеру
Жеке оқу жоспарын білім алушы жасайды, жоғары
Қашықтықтықтан оқыту нысанына түсуші тұлғалар үшін білім беру
Білім беру ұйымдарында оқу жылы Білім және ғылым
Базалық жоғары оқу орны мемлекеттік жалпыға міндетті
Білім беру ұйымы қашықтықтықтан оқыту кезінде әрбір білім
Тьюторлық сынып компьютерлік оқу жұмыс орнына өткізу
Компьютерлердің саны мен оларды орналастыру. Санитарлық ережелер мен
Білім беру ұйымы білім алушылардың мүмкіндіктерін есепке
Қашықтықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып білім беру бағдарламаларын
жеке күндізгі (білім алушылардың бастамасы бойынша жекелеген
жеке қашықтықтықтан (бақылау және аттестаттау жұмыстарына арналған рецензиялар,
топпен қашықтықтықтан (чат арқылы, Web-сайтында жиі қойылатын
Қашықтықтықтан оқытудың нысандары: бейне лекциялар, теледидар лекциялары;
Телеконференцялар өкізу үшін
Жоғары оқу орны білім алушылардың ағымдық, аралық және
Жоғары оқу орны білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті
Білім алушылар практиканы виртуалды зертханаларда, кіруге
Қашықтықтықтан оқыту бойынша білім алушылар үшін оқу жоспарында
Жалпы немесе жеке оқу жоспарларына сәйкес таңдауы бойынша
Жоғары оқу орны білім берудің компьютерлік ақпараттық жүйесінің
1.3.3.Қашықтықтықтан оқытудың дидактикалық құралдары
Білім алушыларды қашықтықтықтан оқытуға арналған оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз
Әлектрондық оқу-әдістемелік кешенін дайындауды үлгілік оқу бағдарламаларына
Әрбір пәннің әлектрондық оқу-әдістемелік кешені міндетті және
Міндетті комплект мыналардан:
үлгілік оқу бағдарламасынан;
оқу жұмыс бағдарламасынан (пәннің мазмұны, күнтізбелік- тақырыптық жоспар,
лекциялардың әлектрондық курсынан;
практикалық және семинарлық сабақтардың материалдарынан;
зертханалық практикумнан (тапсырмалар, мысалдар, әдістемелік нұсқаулар);
студенттің өзіндік жұмысына және оқытушы–тьютордың жетекшілігімен жүргізілетін студенттің
рубеждік бақылауды ұйымдастыру жөніндегі материалдардан
қорытынды бақылауды ұйымдастыру жөніндегі материалдардан (емтихандық тестілеу тапсырмалары,
Әлектрондық оқу-әдістемелік кешенін бағдарламалық қамтамасыз етілу функционалдылығы
Қосымша комплект курстық жұмыстарды орындау жөніндегі әдістемелік нұсқаулардан
Оқу-әдістемелік қамтамасыз ету автономды және желілік өзіндік жұмыстар
Қашықтықтықтан оқыту жүйесімен оқыту білім алушылардың оқу курстарын
Оқытудың теледидарлық құралдарына кабельдік немесе спутниктік теледидардың
Оқытудың компьютерлік құралдарына әлектрондық оқулықтар, мультимедиалық курстар,
Оқытудың ойындық құралдарына іскер және операциялық ойындар түріндегі
Қашықтықтықтан оқытуда консультациялар телефон, әлектрондық пошта, чат, сондай-ақ
Қашықтықтықтан оқытуда зертханалық практикум мультимедиа-технологияларды, гипер ақпараттық жүйе
Барлық оқыту қызметінің түрлері:
әлектрондық байланыс тәсілдерін қолдана отырып оқытушының (тьютордың) студентпен
студенттің оқыту құралдарымен өзіндік жұмысы арқылы жүзеге асырылады.
Байланыс уақытына кеңестермен қатар барлық бақылау іс-шаралары
Қашықтықтықтан оқытуды ұйымдастырудағы маңызды кезең виртуальдық (синхрондық немесе
Оқытушының кеңесі (синхрондық немесе асинхрондық) – қашықтықтықтан оқытуды
Оқу процесін басқару және білім алушыларға дидактикалық материалдарды
Курстарды әзірлеушілер мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттардың пәндері үшін
Білім беру ұйымы, телекоммуникациялық және спутниктік байланыс арналары
Қашықтықтықтан оқыту нысанын іске асыратын білім беру ұйымдарында
1.3.4.Қашықтықтықтан оқытуды кадрлық қамтамасыз ету
Қашықтықтықтан оқытуды кадрлық қамтамасыз ету – қашықтықтықтан оқыту,
Қашықтықтықтан оқытуды жүзеге асыратын профессор-оқытушылар құрамы мен мамандар
қашықтықтықтан оқытуға арналған оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеуді
сабақты жүргізетін және білім алушыларға кеңес беруді
қашықтықтық курстарын ұйымдастыру жөніндегі
қашықтықтықтан оқыту жүйесін техникалық қолдау жөніндегі мамандар (әкімшілер);
тьюторлар;
Қашықтықтықтан оқытудың әлектрондық курстарын әзірлеушілер шешетін міндеттер:
әлектрондық оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу және уақытылы көкейкесті ету;
тьюторларды дайындау және олардың қызметтерін ғылыми-әдістемелік қолдау;
Тьюторлар шешетін міндеттер:
білім алушыларды қашықтықтықтан тікелей басқару.
Дидактикалық материалдарды жасау үшін ақы төлеуді қашықтықтықтан
Қашықтықтықтан оқыту бойынша оқу процесіне қатысты профессор- оқытушылар
Қашықтықтықтан оқытумен жұмыс жасайтын оқытушы:
қашықтықтықтан оқыту технологияларын оқыту мен қолдану әдістемесін
Интернет арқылы кеңес беруді қоса, жекелеген оқу кеңестерінің
білім сапасын мониторингтеуді, тексеруді, рецензиялауды, курстық және
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, әсіресе әлектрондық ақпараттық желілермен жұмыс жасау
Қашықтықтықтан оқыту үшін қызметкерлердің саны кемінде 1:8 (бір
Жоғары оқу орнының қашықтықтықтан оқыту жүйесінің профессор-оқытушылар құрамы
Жоғары оқу орындарының қашықтықтықтан оқыту жүйесінің профессор-оқытушылар құрамы
Профессор-оқытушылар құрамының педагогикалық жүктемесін жоспарлау білім беру ұйымы
1.3.5.Қауіпсіздікке қойылатын талаптар
Ақпараттың қауіпсіздігіне қойылатын талаптар.
Бағдарламалық қамтамасыз ету соңғы қолданушының шұғыл
Ақпаратты қорғау және қауіпсіз қол жетімділікті қамтамасыз ету
АЖ аппараттық және бағдарламалық деңгейдегі деректерді жоғалтпау және
Тьюторлық сыныптарды қосқанда, барлық жұмыс орындары мен
Үй-жайдың ауданына қойылатын талаптар нормаларына сәйкес белгіленеді.
1.4. Қашықтықтан оқыту – білім саласындағы нарықтық қатынастарды
Бүгінде, информация өңдеу мен халықаралық деңгейде еңбек түрлерін
Функциональдық дайындау тұжырымдамасынан жеке тұлғаны дамыту тұжырымдамасына ауысу.
Бұдан бұрынырақ көркем етіп қолмен жаза білудің өзі
Үздіксіз білім беру тұжырымдамасы, оның іс жүзінде пайдалануға
Білімді негізгі қоғамдық капиталға айналдыру және білім алуға
Мектептегі информациялық технологиялар және информация курстарын бағдарламалау тілдерінің
Орта мектеп өмірге білікті программалаушылар беруі тиісті емес
Компьютер балалардың шығармашылық белсенділігін дамытуға көмектеседі, әсіресе егер
Компьютер мен оқушының өзара әрекеттесуі қызғылықты процесс, ол
Педагогиканың негізгі козғаушы күші ретінде барлық тәрбиелік әрекеттер
ересек адамдар тәрізді егер оқу нәтижесі ертеңгі күні
Мектептерде аппараттық, телекоммуникациялық және программалық жабдықтар аймағында тәжірибелік
ИКТ-ны практикаға енгізу жолында туындайтын мәселелерге салқын қандылықпен
әдістемелік жабдықтау жағына;
мұғалімдер мен әкімшілік органдарын дайындауға;
қолданбалы программалық жабдықта-маларға (әнциклопедиялар, меди-ресурстар, моделъдеу, әкімшшк-шаруашылық кешенін
базалык программалық платформаға (Windows операциялық жүйесі + Office);
аппараттык кешенге (компьютерлер, жергілікті желі, Интернетке крсылу).
Интеллектуальды ұлттық қорларды дамытудың басыңқы бағыттарына бағытталған бағдарламалар
Мұндай процестің маңыздылығы Әкономикалық ынтымақтасу және жетілдіру ұйымына
Жаңа жоспар негізінде әлектрондық оқыту (е-Lеаrning) тұжырымдамасы жатыр,
Осындай жағдайда біз не істеуіміз керек? Біздің білімге
2 ТАРАУ. Қашықтықтықтан оқыту технологиясын ұйымдастырудың дидактикалық негіздері
2.1. Қашықтықтықтан оқыту технологиясын жетілдіру негізінде оқу матералдарына
Қазіргі кезде адамзат дамуының ерекше артықшылығы-ақпараттық өркениетке көшу,
Қоғамды ақпараттандыру Қазақстан дамуының маңызды бағыттарының бірі болып
Техникалық құралдармен оқытудың педагогикалық әдістерінің приоритеттілігі.
Алгоритмдік білім мен ойлау стилінің өсуі;
Студенттердің информатика мен есептеуіш техника құралдарын меңгеру және
Осының барлығы жеке тұлғаның ақпараттық мәдениет деңгейінің жоғарылауы
Ақпараттық әдіс, үйренушінің танымдық қызметін;
Компьютерлік модельдеу әдісі, мәліметтер базасы мен білімді, гипермәтіндерді
Автоматты оқыту және білімді бақылау әдісі, математикалық және
Авгоматтандырылған оқыту және білімді бағалау әдісі, автоматтандырылған оқыту
Ойындық әдіс, компьютерлік, іскерлік
Білім беруде ақпараттық технолоғияларды сәтті тарату, сауатты қолдану
Техникалық (компьютерлік) база жағдайы;
Ақпараттык жоне компьютерлік аймағындағы маман-оқытушылардың кәсіби дайындық деңгейі;
Басқа пән окытушыларының компьютерлік сауаттылығы және ақпараттық мәдениет
Нақты аймақтағы ақпараттық технологияны дамыту тенденцияларьгна оқу
Қазіргі қойылатын талапка сай жаңа технологиялар - берілетін
Әсіресе қашықтықтан оқыту технологиясы білім берудің ортасында тұратын
Осымен байланысты қашықтықтан оқыту технологиясын қолданып жүргізілетін білім
2.2. Білім беру мекемелері қызметкерлерінің білімін қашықтықтықтан арттырудың
Білім беру мекемелері қызметкерлерінің білімін қашықтықтықтан арттырудың аймақтық
Қашықтықтықтан оқыту курстары түріндегі әлектрондық библиотекаға материалдар
Білім беруге бағытталған сыртқы ақпараттық ресурстарды пайдалану (қашықтықтықтық
оқу процесін ұйымдастыру;
Білім беру мекемелері қызметкерлерінің білімін қашықтықтықтан арттыруды ұйымдастыруда
Бір деңгейлі модель
Қашықтықтықтан оқытуды іске асыратын білім мекемесі Қашықтықтықтан оқытуды
Қажет алғы шарттары:
оқытушылар, тьюторлар, координаторлар;
компьютерлер, оргтехникалар, Интернетке шығу құралдары;
әлектрондық тасымалдаушыларда жазылған қашықтықтықтан оқыту курстары. Қажет
-кейс-технологиясын қолдануда CD жеткізу каналы; телефон байланысы;
Қажет алғы шарттары:
компьютерлер;
кейс-технологиясын қолдануға байланыс каналы;
әлектрондық почта;
телекоммуникациялық технологияларда цифрлық байланыс каналы (ISDN);
Бір деңгейлі модельді мына жағдайларда қолдануға болады:
тыңдаушылар тұратын аудандарда қашықтықтықтан оқытудың бөлімін орналастыруға
белгілі бір курс бойынша бір топтың тыңдаушылары облыстың
белгілі бір аудан бойынша тыңдаушылар саны өте аз.
Бұл модельде тыңдаушыға оқу мерзімін өзі анықтауға мүмкіндік
Бұл модельдің кемшіліктері:
оқу процесінде тьютормен тірідей қарым-қатынас жоқ;
оқытушының кеңесі телефон арқылы алынады;
тыңдаушының техникалық мүмкіндіктері болмаса, оқу мүмкін емес.
Екі деңгейлі модель
Қашықтықтықтан оқытуды іске асыратын білім мекемесі Қашықтықтықтан оқытуды
Қажет алғы шарттары:
- оқытушылар, тьюторлар, координаторлар;
- компьютерлер, оргтехникалар, Интернетке шы-ғу құралдары;
- электрондық тасымалдаушы-ларда жазылған қашықтықтық-тан оқыту курстары.
-кейс-техноло-гиясын қолда-нуда CD жет-кізу каналы-ның, телефон байланысының,
Қажет алғы шарттары:
оқытушылар, тьюторлар, координаторлар;
компьютерлер;
кейс-технологи-ясына-электрон-дық пошта, желі-лік технологияға- Интернет байла-нысы,
-телекоммуника-циялық техноло-гияға- цифрлық байланыс каналы (ISDN);
Қажет алғы шарттары:
- компьютерлер;
- байланыс каналдары: кейс-технологияға - электрондық почта;
желілік техноло-гияға- Интернет байланысы,
-телекоммуника-циялық техноло-гияға- цифрлық байланыс каналы (ISDN);
Екі деңгейлі модельде білімді көтеру мекемелерінің жергілікті
Бұл модельді ұйымдастырудың әр түрлі нұсқалары бар: Тьютор
Екі деңгейлі модельдің артықшылықтары:
оқушы оқу бойынша кеңесті жергілікті жерде ала алады;
барлық оқу процесінде тьютормен тірідей қарым-қатынас жасайды;
оқушы филиалдағы техникалық құралдарды пайдалана алады;
бір уақытта үлкен аумақ пен көп тыңдаушыларды
2.3.COMPEТЕNTUM.MAGISTER қашықтықтықтан оқыту жүйесіне қысқаша сипаттама
Бұл жүйені 2005 жылы «ФИЗИКОН» компаниясы ұсынды. Оқу
1. Программалық жабдық орталық серверге орнатылады. Оған
2. Біріктірілген курстар жабық модульдер түрінде емес, әр
3. Оқу процесін жоспарлау және бақылау құралдары, көрсеткіштерді
4. Мұғалім оқу процесін сабақ кезінде, сонымен бірге
5. Мұғалімдер өз оқу материалдары арқылы жүйені толықтыра
2.4. Жоғарғы оқу орындарында қашықтықтықтан оқыту технологиясын ұйымдастырудың
Қашықтықтықтан оқыту бойынша әксперименттік жүйеге 14 оқу орны
2006 жылдан бастап РЦИО қашықтықтықтан оқыту порталы MOODLE
MOODLE білім сапасын арттыруға бағытталған. Жүйенің халықаралық лицензиясы
2.4.1. Л.Н.Гумилев атындағы Евразия ұлттық университетіндегі қашықтықтықтан оқыту
1. Жүйенің өнімділігі мен өткізу қабілетін есептеу
Бір уақытта 120 конференцияны қабылдай алатын
Желінің магистралдық өткізу қабілетін есептеу үшін мына сервистер
2. ІР желісінің жобалануы
Университеттің барлық ғимараттарын байланыстыратын магистралық каналдар оптикалық-талшықты, ал
Жобаланушы желі екі негізгі түйіннен тұрады.
Л. Н. Гумилева атындағы ЕҰУ қашықтықтықтан оқыту жүйесі
ЕҰУ қашықтықтықтан оқыту сызбасы.
2.4.2. Е.А.Букетов атындағы Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті
Қашықтықтықтан оқыту РЦДТО-ның оқытушы Web-порталында MOODLE жүйесінің негізінде
Кейстік технологияға қатысты деректер SQL Server2000 ДББЖ-де сақталады.
Оқу процесіне қатысты деректер MySQL ДББЖ-де
Семестрлік курс 3 модульден тұрады. Әрбір модуль студентке
А) теориялық материал;
Б) форум-семинар, онда маңызды мәселелер мен есептер талқыланады;
В) әдістемелік кеңестер мен тапсыру уақыты көрсетілген практикалық
Г) чат-кеңестер, белгілі бір уақыт мезетінде оқытушы мен
Д) online–тест, нақты уақыт режимінде студентке өтілген материал
Е) әдістемелік кеңестер мен тапсыру уақыты көрсетілген курстық
Ж) әлектрондық аттестациялау ведомосі;
2.4.3. Алматы Экономика және Статистика академиясы
Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша Прометей бағдарламасының талаптары толық
«Қашықтықтықтан оқыту технологиясы» пәнінің күнтізбелік жоспарының үлгісі.
Шаралар Түрі Күні Табыс-тылығы Бағасы Бітуі Қасиеттері
1
2
Курс студенттерін тіркеу. Логика және құпия сөздермен таныстыру.
ҚОТ пәніне арналған сиплабуспен танысыңыздар. Мекемелік
мереке
семинар 01.09.06
02.09.06
28.08.06
10.10.06
*
*
Жоғарыда айтылғандарды негізге ала отырып, қашықтықтан оқыту технологиясы
2.4.4. Академик Қ.Сатпаев атындағы Қазақ Ұлттық Техникалық Университеті
Қашықтықтан оқыту жүйесі ActivBoard әлектрондық тақтасы мен ActivStudio
ActivStudio бағдарламасында құралдар панелін жұмыс ортасына және қажеттілікке
ACTIVote мына ішкі жүйелерден тұрады:
Сұрақтар мастері.
Тестілеу модулі.
Радиопульт құрылғыларын тіркеу жүйесі.
Пайдаланушылардың деректер базасы.
ACTIVote – нің мүмкіндіктері:
әлектрондық конспект дайындау;
«Мастер подготовки теста» көмегімен сұрақтарды графика түрінде де,
Тест сұрақтары библиотекада сақталып, оны кейіннен пайдалануға болады;
Тест нәтижелері кесте немесе диаграмма түрінде көрсетіледі;
Нәтижелерді Word-қа немесе EXCEL-ге
Конференция, семинар, форумдар өткізу үшін интербелсенділіктің жаңа деңгейін
2.4.5. М.Тынышбаев атындағы Қазақ көлік және коммуникациялар академиясы
Ақпараттық технологиялар мен қашықтықтан оқыту оқу орталығы IР
АТҚО ОО оқытушылары 18 күнгдізгі және 13 қашықтықтық
Олардың ішінде мынадай курстар бар:
компьютерлік сауаттылық негіздері;
электронды құжатайналым;
АСР БиТТЛ модульдері;
SAP/R3 модульдері;
Business Objects;
AutoCAD-да жобалау;
Оқу орталығында 4 компьютерлік класс бар, оның екеуі
Қорытынды
Президентіміздің ықпал етуі тарапынан Қазақстан Республикасы орта білім
«Қашықтықтан білім беруді ұйымдастырудың дидактикалық мүмкіндіктері» тақырыбына орындалған
білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқыту технологиясының мәні мен
Қазақстан Республикасының білім мекемелерінде ҚО технологиясының қолданылу барысы.
Оқытудың ауқымды және жергілікті жүйелерін ойдағыдай пайдалана білудің
Қорыта келе айтарымыз, қашықтықтан оқыту жүйесінің рөлі білім
Қашықтықтан оқыту ақпараттық мәдениет деңгейі дидактикалык бағдарламалар білім
АКТ-ны білім жүйесіне енгізуді қолға алатын Республикалық координациялық
Пайдаланылған әдебиеттер
Журнал «Информатика и образование», № 7
Журнал «Информатика и образование»,
Журнал «Информатика негіздері» № 1 – 2005
Журнал «Мектеп» № 11
Қазақстан және ТМД елдеіндегі білім беруді
Сайт: www.edu.gov.kz