МАЗМҰНЫ
Кіріспе...................................................................................................................3-6
Негізгі бөлім
І-Тарау
1.1 Сыныптан тыс жұмыстардың міндеттері мен мазмұны...........................7-12
1.2 Сыныптан тыс жұмыста ұлттық өнерімізге баулу..................................12-23
1.3 Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру.....................................................23-24
ІІ-Тарау
Сыныптан тыс жұмыстың үлгі жоспары..................................................25-30
Ши тоқу өнеріне бейнелеу..........................................................................30-34
Сыныптан тыс жұмыста адамның тұлғасын бейнелеуге үйрету............35-36
Қорытынды.............................................................................................................37
Пайдаланылған әдебиеттер...................................................................................38
Кіріспе
Бейнелеу сабағы балалардың ой-өрісін кеңейтіп, өмірдегі әсемдік пен
Бейнелеу сабағын белгілі бір ережеде бастаған жөн, әуелі
Бейнелеудің үлгілерімен (шығармаларымен) таныстыру жөніндегі әңгімелер оқушылардың сезімін,
Бейнелеуге мына төмендегі міндеттер жүктеледі:
Көркем өнерді түсіндіру
Көркем ісінде практикалық дағдылардан қалыптастыру
Сонымен қатар мұнда шығармашылық қабілетті эстетикалық талғамды дамыту
Графика, кескіндеме, мүсін, дизайн, қолөнері, сәулет өнері сияқты
Тақырып бойынша суреттер алдын-ала бақылау, елестету негізінде салынады.
Декоративтік көркемөнермен таныстыру өрнектердің суретін салудан басталады. Бұл
Қалыптасқан дәстүр бойынша орыс оқулықтарында көркем шығарманың
Бейнелеу сабағы көркем шығарма стилін талдап түсіндірудегі бірнеше
Екіншіден жаңа терминдермен танысып, маңызды дидактикалық принциптерді де
Бейнелеудің көркемдік жағын талдауда қолданылатын тағы
Бейнелеу өнері сабақтарының да балалардың эстетикалық
Бейнелеу әсемдікті түсіну мен нәзік сезіну, алған әсерін
Мұғалім басқа сабақтарда өз тапсырмаларын бейнелеу өнері сабағындағы
Балалардың шығармашылық жұмыстарының басты формаларының бірі - көрмелер,
Зерттеу пәні: Бейнелеу өнері әдістемесімен.
Зерттеу болжамы: Сыныптан тыс жұмыстарын бейнелеу өнерінде пайдалану.
Зерттеу мақсаты:
Оқушылардың халық өнері жайлы не білетінін анықтау.
Бейнелеу өнері жайлы алған мағлұматтарын пысықтау.
Сәндік қолданбалы өнер туралы түсініктерін тексеру.
Адамның толық тұлғасын салу кезеңдерінен оқушының бейнелеуге бейімділігін
Зерттеу міндеті: Білімгер практика кезінде мектептің ішкі тәртіп
Зерттеу әдісі:
Түсіндіру;
Әңгімелеу;
Нұсқау беру;
Педагогикалық талдау, әдістемелік әдебиеттерді зерттеу, қорыту, эксперимент
Иландыру әдісі: Баланың белгілі бір ұғымдар мен іс-әрекеттерге
Зерттеу нысанасы: 2008 жылдың ақпанның 2-нен наурыз айының
Сыныптан тыс жұмыстардың міндеттері, мазмұны
Бастауыш сыныптарда оқу бағдарламасының талаптарының барысында ұйымдастырылатын
Сыныптан тыс сабақтарда мұғалімдер оқушылардың техникалық сауаттылықтарын
Еңбекке қатысты ыждағатты, ыждағатсыз көңіл бөлуі, өз пайдасы
Еңбек дағдысы мен шеберлігін меңгеруі.
Еңбек процесіндегі жауапкершілігі мен тәртібі.
Ұзақ еңбек дағдысына машықтануы.
Еңбек әрекетінің түрін қалауы.
Жеке бастық бағыты және арнайы қабілеті
Қызығушылығы (не нәрсе қызығады, бәрін көрсету): қызығушылығының сипаты.
Қайсыбір әрекетінде ерекше салуға, ши тоқуға, киім пішуге,
Келешекте не істегісі келетіні, оның арманын, ойын мақсатын
Жеке тұлғаның қалыптасып дамуы үздіксіз сипатта болатыны бізге
Бейнелеу өнерден сыныптан тыс жұмыста бояудың түрлерімен
Сабақтан тыс жұмыста балада өзіне қатысты жағымды қатынасты
Балада әр түрлі көркемөнер әрекеттерінің түрімен тікелей танысу
Жалпы сыныптан тыс жұмыстар әр түрлі қоғамдық пайдалы,
Бүгінгі қоғамда қайта құру жағдайында әрбір адамның,
Еңбек пен бейнелеу сабақтарының сыныптан тыс жұмыстарының нәтижелерінің
Нәтиже баланы жаңа іске құлышындырады.
Нәтиже баланың жұмыстағы тәуелсіздігін қалыптастырып, өздігінен іс тындыра
Оқу процесіндегі еңбек;
Сыныптан тыс үйірме және жаппай жұмыстық еңбек;
Өзіне-өзі қызмет ету;
Өнімді еңбек;
Қоғамға пайдалы еңбек;
Оқу процесіндегі еңбек дегеніміз – сабақ процесіндегі еңбек
Сыныптан тыс жұмыстарда еңбек сабағынан – қол
Мектеп пәндері бейнелеу пәндерімен тығыз байланысты. Кейінгі кезде
Сыныптан тыс үйірменің жаппай еңбек тәрбиесін іске асырудағы
Сыныптан тыс үйірмеде жасөспірімдердің өмірге қызығушылығын танытып,
Мектептегі балалардың еңбек сабақтарында, үй жұмысыныда, мектептен тыс
Өнер адамдары (суретшілер) сұлулық пен эстетикалық тәрбиенің меңгерушісі.
Сыныптан тыс жұмыста баланы бір мамандыққа дайындау,
Оқушылардың оқу процесімен сыныптан тыс жұмыстарының негізгі әдіс-тәсілдері:
көркемдік шығармаларды орындау немесе көрсету;
көркем шығармаларды талдау, бағалау;
өнертану саласынан мағлұмат беру;
оқушылардың шығармашылық және орындаушылық әрекеттерін ұйымдастыру.
Сыныптан тыс жұмыстарда - өнерге балаларды абстракты
Сыныптан тыс жұмыстарда саяхат барысында істелетін жұмыстар;
Сыныптан тыс жұмыста еңбектің әр түрінің мазмұны
Сыныптан тыс жұмыстарда суреттің бетін безендіру жұмыстары,
Сыныптан тыс жұмыстарда ұшқыш, мұғалім, дәрігер, шарушылық мамандары
Мектеп оқушыларының сабақтан тыс уақытында тиімді ұйымдастыру,
1.2 Сыныптан тыс жұмыста ұлттық өнерімізге баулу.
Қол өнер халқымыздың халық өнерінің ішіндегі қай өнер
Өнердің басқа да түрлері секілді, ою-өрнектің де оқушылардың
Халық қолөнерінің ішіндегі ең көп тараған түрі –
Қолөнер түрлері көп. Жұннен, киізден жасалатын бұйымдар, өрмек
Қазақ қолөнері ғасырлар бойы көркем ой, халық талғамымен
Қолөнермен айналысатын адамдарды төрт топқа бөлуге болады:
Шебер – ағаштан әр түрлі бұйымдар жасайтын адам.
Ұста – қару-жарақ, ер-тұрман, сауыт-сайман жасаумен шұғылданатын адам.
Ісмер – ұлттық киімдер тігумен айналысатын, қолынан іс
Зергер – алтынмен аптап, күміспен күптеп сырға, білезік,
Қазақтың ұста, зергерлері көркем құйма, бедерлеу, соғу, қаптау,
Қазақ халқының кесте өнері біз кесте, айқас тігу,
Сырмақ – екі түсті киізден оюланған немесе үстіне
Әр оймақтың жергілікті жағдайына дәстүріне байланысты сырмақ әр
Өрмек – тоқу өнерінің қарапайым түрі. Ол
Жай өрмекке қап, қоржын, термебау, басқұр т.б. тоқу
Күрделі өрнекке кілем, алаша тоқу жатады.
Термелеп оқу әдісі – қазақтың өрмек өнерінің көп
Оңтүстік Қазақстанда термелеп тоқудың «келсемтеру» немесе «бұқар теру»
Кілем – түрлі-түсті жіптерден тоқылады, түгі қалың гүлді
Кілемді жалпы дәстүрлі және сәндік деп
Құрлар - өрнектілігі мен әдемілігі жағынан тұс киізге,
Бірінші сыныпта бейнелеу сабағы жүргізіледі. Оқушылар
Оның ең басты себебі қазақ мектептерінде
Біріншіден бейнелеу шығармалардың идеялық мазмұнын, образдар жүйесін, тақырыбын,
Өз ұлтымыздың өнерін оқытса оқушының шығарманы бұрынғыдан терең,
Екіншіден оқушылар өз ұлттық өнерімізбен танысады, кеңінен ұйғарады.
Суретші шығармасына оқушының қызуғышылығының артуы оның өмір құбылыстарын
Сәндік сурет салу оқушылардың эстетикалық талғамын
Сәндік сурет сабағында оқушыларды ұлттық қолданбалы өнер үлгілерімен
Қазақ мемлекеттерінің бастауыш сыныптарындағы сәндік сурет пен
Халық өнерін оқушылардың әсерімен қабылдауы.
Оқушылардың халық творчествосынан туған заттардың көркемдік
Оқушылардың халық өнерінің көркемдік мәдени және тарихи бағасын
Оқушылардың халық өнерін эстетикалық тұрғыдан меңгеруі және соған
Оқушылардың халық өнерін эстетикалық тұрғыда игерудің
Мұндайда көрсететін заттың болғаны тиімді. Ал болмаған жағдайда
Мұғалімдерге шәкірт назарын билеп алу оңай емес, сондықтан
Ұлттық қолөнердің түрі ою-өрнек түрлерімен таныстыру.
Мектепте ою-өрнек өнерін ІІІ класстарда декоративтік сурет салу
Қазақтың ұлттық ою-өрнектері мен оның атаулары көп. Ғалымдар
Ою-өрнектердің бұл тобын, қазақ халқының ою-өрнектерінің төркіні деуге
Халық шеберлері мүйіз өрнегін сан қилы
Шеберлер жаңа ою-өрнектерін тұрмыс тіршілігіне, өз дәуіріндегі заман
Оның үстіне әрбір жануар мен заттың өз бойындағы
Композиция дегеніміз – латынның ою-өрнекті бір заттың бетіне
Ою-өрнек өнері қазақ халқында ертеден-ақ өнердің барлық түріне
Халқымыздың мәдени-тұрмыс дәрежесінің, дүниеге көзқарасының ойлау, ұғыну және
Жаңадан көркем – кәсіпшілдік орындары ашылып, олардың заттары
Қазақ халқының өрнекті әшекеймен істелетін қол өнерінің
Ою-өрнек өнерінің белігілі бір халыққа тән мәнерлеу
Халық арасынан шыққан ісмен, шебер, зергерлердің заман
Қай халықта болса да әсемдік талғамның артуына
Ою-өрнекке кескіндеме және мүсін шығармалары, суреттер, кестелер
Халықтың ұлттық ою-өрнек үлгілерін сақтап, оны қазіргі заман
Ою-өрнек қазір өнеркәсіптік, тұрмыстық бұйымдарды, тұрғын үйлерді безендіруде
Сонымен қатар матаға сурет салу
Киім – адам көркі, сол киген киімнің
Қазақ халқы ашатын көркем ою-өрнек, өсімдікке байланысты және
Қазақ халқының ерте кезден қолданып келе жатқан ағаштан
Астау – ағаштан ойып жасалған, сопақша келген, ас
Келі – айран, іркіт құятын ұзынша, үлкен
Піспек – қымыз не айран құйылған
Тостаған - ағаштан ойып жасалған, сүт, айран,,
Қазіргі кезде археологиялық қазбалардан табылған өнер туындыларының ішінде
Өсімдіктер өрнегі – кең далада кезіп, «көшпелілер» атанған
Сонымен қатар қазақ халқы қыздарын ұзатқанда, қыздарының жасақтарын
Құрақ өнері күнделікті тұрмыста төсек орын, жастық тыстарын
Сыныптан тыс жұмыстарда қазақ халқының қолөнерімен оқушыларды
Қазақ халқының қолөнері сонау ескі заман тарихымен
Қазақ халқы өзінің күнкөріс тіршілігіне қажетті үй
Бұл жөнінде архитектор Т.Қ.Басенов «Орнамент
1.3 Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру
Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың мақсаты:
Оқушылардың бейнелеу сабағында алған теориялық білімдері
Дұрыс белгіленіп ұйымдастырылған сыныптан тыс жұмыстар:
Дұрыс белгіленіп өтілген сыныптан тыс жұмыстарда оқушылардың бейнелеу
Саяхат сабақтарының түрлеріне:
а) Кіріспе саяхаты - жаңа тақырып (оқу
ә) Кезекті саяхат – ұзақ мерзімді оқушылардың
б) Қорытынды саяхат – пәннің белгілі тарауын аяқтағаннан
Бастауыш сыныптарда оқушылардың білімдерін тереңдетудің бірнеше формасы бар:
Сыныптан тыс сабаққа дайындау, ұйымдастыру сұрақтарын белгілеу.
Оқушылармен сыныптан тыс жұмыстарға қатысты кіріспе әңгіме, бақылау
Сыныптан тыс жұмыстарда керекті құрал-жабдық, материалдарды (сурет салу,
Сыныптан тыс жұмыстың қай шеберханада өтілетінін, жерді белгілеп,
Қауіпсіздік түрлерімен таныстыру.
Оқушыларға алдын-ала тапсырмалар бөлу.
Кіріспе сабақта пән мұғалімі оқушыларға сыныптан тыс жұмыстың
Сыныптан тыс жұмыстарды өткізу.
Сыныптан тыс жұмыстың соңынан міндетті түрде сабақты қорытындылау
Сыныптан тыс жұмыста оқушылардың үйренгенін, білгендерін, есте
Сыныптан тыс жұмыстардың қорытындылау сұрақтары?
Қандай бұйым жасадық?
Бейнелеу сабағына қатыстығы.
Көрген, білгендерін сипаттап, айтып беру.
Сыныптан тыс жұмыстардың жоспары:
Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты;
Бейнелеу немесе еңбек сабағына қатыстығы;
Сыныптан тыс жұмыстарда оқушылардың еңбектерінің рөлі.
Анықтау эксперименті
Мен Исақова Ұлбике мемлекеттік практикаға барған кезімде 2-сынып
№ Оқушылардың аты-
жөні 1 тапсырма
натюрморт 2 тапсырма
Қыс мезгілін бейнелеу қорытынды баға
1 А М 2 2 2
2 А Қ 2 2 2
3 А Н 4 4 4
4 А А 3 3 3
5 Ә Б 2 2 2
6 Д А 5 4 4
7 Е Б 2 2 2
8 Ж С 4 5 5
9 Қ Ш 4 4 4
10 Қ Қ 3 3 3
11 М Г 4 3 3
12 О Ғ 2 4 3
13 С С 2 2 2
14 С Р 4 4 4
Жалпы үлгерім: 64,2 %
Білім сапасы: 35,7 %
Орта ұпай: 3,0 %
Еңбек сурет пәндерінен сабақ бере жүріп, оқушылардың
Анықтау экспериментінің мақсаты:
Оқушылардың халық өнері жайлы не білетінін анықтау.
Бейнелеу өнері жайлы алған мағлұматтарын пысықтау.
Сәндік қолданбалы өнер туралы түсініктерін тексеру.
Қандай бір өнерге болсын оқушының бейімділігін байқау.
Сыныптан тыс жұмыстар өткізіліп, аяғында оқушылардың білімін
Сыныптан тыс жұмыстың практикалық үлгі жоспары
Сыныптан тыс жұмыстың үлгі жоспарын бағдарламалық талапқа сай
Сыныптан тыс жұмыста оқушының қабілетін байқап, мысалға
Егер оқушы табиғатқа шығып, сурет салып тұрмаса, онда
Сыныптан тыс жұмыстарда оқушылар үшін қызықты әрі әсерлі
Сыныптан тыс жұмысының үлгі жоспары
№ Жұмыстың мазмұны мен бөлімдері Мерзімі Жауапты
1 Қысқы ағаштарды бейнелейік 10.02 Оқушылар - Практикант
2 Табиғат аясында сурет салу 29.02 Оқушылар -
Практикант
3 Көрме ұйымдастырайық, талдайық 6.03 Оқушылар -
Практикант
Тақырыбы: Қысқы ағаштарды бейнелейік.
Сабақтың мақсаты: Графика жайындағы алған білімдерін іске асыру,
Сабақтың көрнекілігі: Суретшілер шығармалары, фотосуреттер т.б.
Сабақтың барысы: Өткен сабақты қайталап, қыс табиғаты жайлы,
Қыс
Жер үсті - күміс көрпе, ашық аспан,
Келеді қызыл шапақ құшақ ашқан.
Орман да қырау ішік киіп апты
Суыққа көндігуге осы бастап.
Тым тырыс орман-тоғай, көл де ұйқыда,
Қойнаулар нығарлатып қаруы ұртына
Тұйықтап ақ көрінісін жатыр дала,
Түсіп бір ақпан қыста шал ғұрпына.
Өлең жолдарында айтылған қыс табиғатының жай-күйін оқушылар өз
Мұғалім тақтаға белгілі бір ағаштың суретін салып, оқушылардан
Ағаштарды бейнелеу барысында тек қана ағаш емес, үй,
Үйге тапсырма: Қыс табиғатын бейнелеу, әр түрлі ағаштарды
Тақырыбы: Табиғат аясында сурет салу
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды таибғат әсемдігімен, түрлі түсті бояу
Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: Альбом, қарындаш, бояулар. Суретшілер, шығармалары,
Сабақтың барысы: Бұл сабақты екі бағытта жүргізуге болады.
Суретші табиғат ортасында, жайлауда, ауылда - қайда жүрсін
Адам ертеден бері-ақ табиғат көрінісін салған. Бірақ көпке
Табиғат аясында сурет салып көрейік.
Аспан астын керіп кемпірқосақ орнапты. Оның түсі қандай?
Сондықтан табиғат аясында жүргенде сұрғылт тұман, дым бүріккен
Жарқыраған нұрлы, бірде мұңды пейзаждармен тек табиғат сұлулығын
Тақырыбы: Көрме ұйымдастырайық, талдайық.
Сабақтың мақсаты: Оқушыны өз шығармаларын талдап, сын-пікірлерге көзқарасын
Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: Қатты қатырма қағаздар, қайшы, желім.
Сабақтың барысы: Оқушылардың сыныпта немесе сыныптан тыс жасалынған
Көрмеге қойылатын жұмыстардың қандай болу керектігі жайлы біз
Көрме ұйымдастыру түрлеріне тоқталыуды жөн көріп отырмыз.
Көрмені тұрақты (ай аралығы, тоқсан аралығы) және жылдық
«Халықаралық» аталымдағы көрмелер жылына 1 рет немесе 2-3
Көрмені топталып, бүкіл сынып болып өткізуге болады. Сондай-ақ
Көрме ұйымдастырушылар жайлы толық хабарландыру жазылуы керек. Көрмеге
Көрме ұйымдастырудың балалар үшін мәні зор. Көрме арқылы
Ши тоқу өнеріне бейнелеу
Шым ши, оны қолдану, пайдалану. Ши - астық
Ақ шиді киіз басуға, сүзгіге, мал сойғанда еттің
а) Ақ ши - дегеніміз оралмай тоқылатын шиді
ә) Өнебойы тұтас емес, әр жерінен оралтып оралған
б) Ал, біркелкі оралған өрнекті шым ми деп
Халық қолөнерінің шеберлері өрнекті шым ши, ораулы шым
Халқымыздың өрнекті өнерінің бірі шиді жүнмен орап және
Жаңа өрнек үлгісімен орағанда оралатын шидің үлгінің үстінде
Бірінші екінші үшінші буын сайын:
Буын - 5 см буын - 5
Көк түс қара түс көк түс
Қара түс ақ түс қара түс
Көк түс қара түс көк түс
Сонда осы 24 шидің өрнегі мынадай шахмат түрін
Көк қара көк
Қара ақ қара
Көк қара көк
оралып, өрнектеліп болған әрбір тал шиді сол талдың
Қазақ жерінің кең дала, шалқар көлі мен өзенді
Тақырыбы: Ши тоқу өнерін бейнелеу
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға ши туралы, оның түрлері, ерекшелігі, қолданылуы жайлы
Балалардың қолға алған жұмысын орындаудағы ептілігін дамыту,
Еңбекке деген сүйіспеншілік, қызығушылығын арттыру, әсемдікті бағалай
Көрнекіліктер: Шиден жасалған бұйымдар үлгілері, сызбанұсқа.
Түрі: Жаңа сабақты игеру.
Пәнаралық байланыс: математика, еңбек, тарих.
Әдіс-тәсілдерін: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары, сұрақ-жауап, ой
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру.
Жаңа сабақты меңгеруге дайындық.
Қызығушылығын ояту.
Жаңа сабақты түсіндіру.
Сарамандық жұмыс, бағалау.
Қорытынды
Үйге тапсырма.
1). Ұйымдастыру кезеңі.
а) «Еңбек» туралы өлеңді хормен айту арқылы психологиялық
ә) Ши туралы не білетіні туралы сұрақтар
1. Ши дегеніміз не?
2. Шиді қай жерде пайдаланамыз?
3. Қауіпсіздік ережелерін атау, оқушы жауаптарын пысықтау.
- Міне, балалар бұрынғы біздің ата-бабалармыз шиді
Жаңа сабақты игеруге дайындық:
Шиді тоқымас бұрын, оның эскизін салып алу керек,
Балалардың қызығушылығын арттыру.
Шидің тарихын қысқаша әңгімелеп беру.
Жаңа сабақты көрнекіліктер арқылы түсіндіру.
5. Сарамандық жұмыс:
Ұзындығы 20-30 см болатын ши алып, оған боялған
Сыныптағы әр оқушының қабілетін байқау.
Қорытынды: Сұрақ-жауап арқылы.
Ең алғашқы шиді қалай тоқыған?
Бүгінгі сабақ ұнады ма? Не үйрендіңдер?
Үйге тапсырма: Үйге жжүнді түрлі-түсті бояумен
Сыныптан тыс жұмыста адамның тұлғасын бейнелеуге үйрету
Адам тұлғасын бейнелеуді үш топқа бөлуге болады, олар:
Адам тұлғасын бейнелеу жолдары әдеттегідей қағаз бетіне дұрыс
Тақырыбы: Адам тұлғасын бейнелеудегі әдіс-тәсілдерді үйрету, меңгерту.
Мақсаты: Білімгерлерге адамның тұлғасын бейнелеуді үйрету, білімгерлердің сезімталдығын
Сабақ көрнекілігі: Суретшілер шығармалары, фотосуреттер, мүсінші шығармалары.
Сабақ әдісі: Әңгімелесу.
Сабақ барысы: Ұйымдастыру, жаңа сабақ.
Адам келбеті мен тұлғасын бейнелеу, оның сан қырын
Адамның толық тұлғасын бейнелеу. Бір оқушыны шығарып, адам
Штрих сызықпен тақтаға түзу сызық сызып, оны аяқ
Қорытынды сұрақтар:
Адам тұлғасын бейнелеу үшін оны қағаз бетіне қалай
Адамның тұлғасын бейнелеу қанша топқа бөлінеді?
Үйге тапсырма: Адам тұлғасын кезең бойынша
Қорытынды эксперимент
Практиканың соңына қарай қорытынды тапсырма берілді. Қорытынды тапсырма
№ Оқушылардың аты-
жөні 1 тапсырма
Ши тоқу өнерін бейнелеу 2 тапсырма
Адамның толық тұлғасын бейнелеу қорытынды баға
1 А М 3 3 3
2 А Қ 3 4 4
3 А Н 5 5 5
4 А А 3 3 3
5 Ә Б 5 5 5
6 Д А 5 4 4
7 Е Б 3 3 3
8 Ж С 4 5 5
9 Қ Ш 5 5 5
10 Қ Қ 4 4 4
11 М Г 4 3 3
12 О Ғ 5 5 5
13 С С 3 3 3
14 С Р 4 4 4
Жалпы үлгерім: 100%
Білім сапасы: 64,2%
Орта ұпай: 4 %
ҚОРЫТЫНДЫ
Ертеде ши тоқу, сурет салу, тағы басқа
Бейнелеу өнерімен балаларды баулу үшін, әр түрлі өнер
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Арғынбаев Х. Қазақ халқының қол өнері -
Болатбаев Қ.К. Бейнелеу өнері пәні бойынша өз бетімен
Болатбаев Қ.К. Халықтың педагогиканы бейнелеу пәніде қолдану. Алматы;
Балкенов Ж. «Сурет салуға үйрету». - Алматы: Мектеп,
Ералин Қ., Тастеміров К. Бейнелеу өнері сабақтарында оқушылардың
Ералин Қ., Болатбаев Қ.К. «Сәндік қолданбалы өнері сабақтары
Күнпейіс Жұмахан. «Еңбекке баулу» пәнін оқыту әдістемесі».
Мүсәлімов Т., Самылтыров М. «Бейнелеу өнерінің негіздері» -
Меңжанова А. «Тәлім-тәрбие жұмысын ұйымдастыру».
Сакулина Н.П., Комарова Т.С. «Бейнелеу іс-әрекеті мен конструкциялауды
Сурет сабағы туралы (кітапша).
3-сынып бейнелеу өнері оқулығы.
4-сынып бейнелеу өнері оқулығы.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Тараз «Парасат» колледжі
Педагогика және психология кафедрасы
Курстық жұмыс
Тақырыбы: Бейнелеу өнеріндегі сыныптан тыс жұмыстар
Пәні: Бейнелеу өнері әдістемесімен
Курс: IV
Топ: БЖББ 2-4-07
Орындаған: Нұрышова Ақерке.
Жетекші: Құлтасова Н.
Қорғауға жіберілді: «___» мамыр 2011ж.
Қорғау бағасы: «___»________________
Тараз-2011ж.
40