Шұғыл жұмыстар

Скачать



 МАЗМҰНЫ
Реферат..............................................................................................................
Кіріспе................................................................................................................
1. Бөлім. Жұмысқа қойылатын
1.1 Шу стансасының техникалық сипаттамасы. Шу –Отар телімінің
1.2 Шу- Отар телімінің пайдалану сипаттамасы.................................................
1.3 Шұғыл реттеу орталығының қызметі жағдайындағы станса
2. Теориялық бөлім. Шу-Отар телімінде
2.1 Жалпы мәліметтер............................................................................................
2.2 Ақпаратпен қамтамасыз етуге түсініктеме...................................................
2.3 Жүйені қолданушылардың жұмыс шешімі..................................................
2.4 Шұғыл реттеу орталығында электронды құжат алмасуды ұйымдастыру....
3. Тәжірибелік бөлім. Шұғыл реттеу орталығының
Қорытынды.......................................................................................................
Пайдаланылған әдебиеттер............................................................................
КІРІСПЕ
Халықаралық еңбек бөлінісінде көлікке ерекше көңіл бөлінген, кез келген
Тұтас алғанда, елдер арасындағы халықаралық
Даңғылдық темір жол желісі операторының қызметіне темір жолды, сигнал
Тасымал үдерісіндегі құжаттар ағынын ұйымдастыру жүйесі ең кемінде төменде
Пойыздардың қозғалысы, жүктерді тиеу және түсіру, жолаушыларды отырғызу және
Жүк тасымалына байланысты қазіргі кезде 1989 ж.
АРМ мәліметтер базасында темір жол көлігі субъектілері қызметтерінің құнын
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің 2002 жылғы мәліметіне сүйенсек, барлық
Ақпараттандырудың бүгінгі таңдағы деңгейі темір жол көлігінің инфроқұрылымын, тасымалдау
Тасымалдау үдерісін басқарудың жаңадан құрылған автоматтандырылған жүйесі,
Қайта құрылымдаудың осы жаңа ұсынылып отырған жобасы
1БӨЛІМ
ЖҰМЫСҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
1.1 Шу стансасының техникалық сипаттамасы
Шу стансасы – сұрыптау , класстантыс, сұрыптау стансасының
Шу – Аспара, әр жол бойынша қос жолды бір
Тақ жол бойынша бір жақты автоблокировка тақ бағытты пойыздары
Шу-Берлик –1, әр жол бойынша қос жолды бір
Жұп жол бойынша тақ және жұп пойыздары қозғалысы үшін
Тақ жол бойынша бір жақты автоблокировка тақ пойыздары
Станса паркті бойлай орналасқан бір сұрыптау кешенінен және
Станса пойыздарды қабылдау, жөнелту және өткізуді, жолаушыларды отырғызып және
Вагонағымды бөлетін негізінен сұрыптау құрылымдары.
Стансаның негізгі жұмысына жатады: құру жоспарында
Станса шекарасы Аспара стансасы жағынан
Стансада келесі байланыс құралдары бар:
Телефондық оперативтік – технологиялық байланыс нұсқау, шұғыл
Станса бойынша желіде КАСС – ДСП
Стансалық радио байланыс өзіне маневрлік және пойыздық
Стансалық радио байланыс стансаның технологиялық
Маневрлік радиобайланыс желісі қабылдау – жөнелту
Поездарды қабылдау – жөнелту паркінде коммерциялық
Вагондарды техникалық тексеру;
Станса территориясындағы (ВЖДО) қарауыл басшысы мен
СЦБ электрмеханигі бас электрмеханигімен және
Парктің дауыстамалы хабарлау байланысы
ДСП ғимаратында стансадағы негізгі технологиялық
Технологиялық үрдісті автоматтандыру құралы - ЭЦ
Операцияларды механизациялау құралдары, ақпараттық стендлер, бункерлер әкелінетін
Стансада техникалық қауыпсіздікті қамтамасыз ету үшін жартылай
Локомотив шаруашылығында локомотив пен дизельдітартқыштар жасау саласындағы бүгінгі
Сонымен қатар осы жылдан бастап
1.2 Стансаның эксплуатациялық жұмысын басқару және еңбекті ұйымдастыру
1. Стансаның эксплуатациялық жұмысын басқару:
Темір жол стансасы жөніндегі ережеге сәйкес стансаның өндірістік қызметін,
2. Технологиялық үрдісті ССБАЖ есептеу кешенін пайдаланып жасау, енгізу
3. Ауысым жұмысын шұғыл басқаруды маневрлік диспечер жүзеге асырып,
Бөлім бойынша кезекшімен (ДНЦО), локомотив диспечерімен (ТНЦ) және депо
Пойыздарды қабылдап – жөнелтудің ауысым жоспарының және жүк жұмысының
Стансадағы жергілікті жұмыс жоспарының орындалу барысын бақылайды;
Есептеу мен есеп беру түрлерін жүргізу, өздігінен
Стансаның техникалық құралдарын тиімді пайдалануды, қозғалыс қауыпсіздігін және
Жөндеу, ауыстыру, техникалық жабдықталуды профилактикалық тексеру үшін “толас кез”
Санса пркінде пойыздармен құрамды өңдеуге шұғыл басшылықты, пойыздарды тарату
Пойыздарды тарату және құру, вагондарды әкелу, алу бойынша ауысым
Маневрлік аудандар мен сұрыптау құрылымдары
Станса паркінднгі құрамды тарату, құру және өңдеу
Пойыздарды стансадағы құру жоспары бойынша бекітілген тәртіпте
Маневрлік жұмыстар барысында қозғалыс пен техникалық қауыпсіздікті қамтамасыз ету.
Стансада маневрлік жұмыстар мен құрамды өңдеуді маневрлік диспечер, дөңес
4. пойыздарды қабылдау, жөнелту және өткізу, өз ауданы көлемінде
Маневрлік диспечердің пойыздарды уақытылы қабылдау, жөнелту және өткізуді, маневрлік
ССБАЖ жүйесіндегі технологиялық үрдіс және ауысым міндеттерін орындауға талдау,
Стансада орталық басқару пункттері ұйымдастырылған:
1. Дөңес ғимараты, онда стансалық технологиялық орталық (СТО) операторларының,
2. ЭЦ – 1 күзет орны ғимараты, онда
3. МЭЦ, онда маневрлік диспечердің жұмыс орны орналастырылған;
4. Солтүстік ДСПП шығару бекеті орны; ПЮ постысы,
1.3 Шұғыл реттеу орталығының қызметі жағдайындағы станса жұмысының технологиялық
Шұғыл реттеу орталығы есеп беру кезеңдерінде және станса
Шу стансасындағы шұғыл реттеу орталығы мағлұматтарды қолмен өңдеуге еңбек
Келген және жөнелтілген пойыздардың құжаттарын ресімдеу
Стансаға келген пойыздар мен жүктер туралы ақпарат
Сұрыпталған қағаздарды құрастыру ; станса жолдары мен парктерінде
Тасымалдау құжаттарын дайындау, олардың қорытынды мағлұматтарын
Есептеу мен есеп беру түрлерін жүргізу, өздігінен
Кесте 1.1 - Шу – Отар телімінде
№ Міндеттері Негізгі пайдаланушылар Орындалатын қызметі
1. Белгіленген ТГНЛ-ді есептеу және беру Шұғыл реттеу орталығы
2. ЭЕМ-де ТГНЛ-дің болуы туралы анықтама дайындау және келетін
3. ТГНЛ мағлұматтары келісімін бұзу туралы анықтама және посттан
4. Сұрыптау қағазы мен есебін беру Шұғыл реттеу
5. Арнайы жылжымалы құрам мен жүкті бақылау Шұғыл
6. Вагондар жинағы ведомосін дайындау Шұғыл реттеу орталығы операторы
7. Машинист бағдарын толтыру үшін жөнелтілетін пойыз құрамы туралы
8. Сұрыптау жұмыстары туралы анықтама беру және есебі Шұғыл
Сұрыптау жолдарында вагондардың орналасуын және болуын үздіксіз есептеу, пойыздарды
9. Құжатсыз вагондарды іздеу Коммерциялық агент ЭВМ архивінде
10. Вагондар жинағы ведомосын дайындау Шұғыл реттеу орталығы операторы
11. ЭВМ вагондар жинағы мағлұматтарын бұзу туралы анықтама және
12. Қалыптасқан пойызға натур қағазын беру және есебі Шұғыл
13. Машинист бағдарын толтыру үшін жөнелтпе пойыз құрамы туралы
14. Жөнелтілетін пойызға ТГНЛ дайындау Шұғыл реттеу орталығы
15. ДНЦ-ге арналған жөнелтілген пойыз туралы анықтама дайындау Станса
16. Станса паркі жолдарында вагон құрамы мен тобы туралы
17. Стансадағы транзиттік вагондар туралы анықтама жасау Шұғыл реттеу
18. Стансада жергілікті вагондардың болуы туралы анықтама Шұғыл реттеу
19. Натур қағазының мағлұматтар көлемінде сұралған вагон туралы мәлімет
20. Сұрыптау дөңесі жұмыстары туралы анықтама беру және есебі
21. ИВЦ-ге станса жұмыстарын жоспарлау міндеттерін шешуге арналған мәліметтерді
22. Пойыздарды құрастыру, қабылдау- жөнелту жоспарын жасау және есебі
23. Пойыздың келу жоспары бойынша құрамды тарқату есебі ДСЦ,
24. Дөңестен құрамды жіберу кезегін таңдау ДСЦ, ДСПГ Құрамды
25. Құрамды жіберуді имитациялау сұранысы ДСЦ, ДСПГ Жіберу кезегінің
Шұғыл реттеу орталығы ұйымдасқан басқару жүйесі болып табылады, және
Ақпараттың бір бөлігі сұраныс бойынша ЭВМ –мен
Мәліметтер арнйы хабарлар түрінде енгізіледі.
2 кестеде шұғыл хабарлардың негізгі тізімі берілген.
Кесте 1.2- Шұғыл реттеу орталығы қызметі үшін негізгі шұғыл
Хабарлау
номері
0002 Келген пайызға ТГНЛ Ақпарат беру стансасы
0005 Келген пайыз тізімін енгізу және қарау (вагон нөмірі
0006 Жөнелту паркінде қойылған пойыз вогонының нөмірі тізімі Жөнелту
0008 Сұрыпталған паркте состав туралы түзету Шұғыл реттеу орталығы
0009 Шұғыл реттеу орталығы базасында ТГНЛ-ді түзету жәнеАСОУП-ке
00031 ТУ-23 актісін жасау үшін вагондар тізімін енгізу Келу
00034 Жүру жолындағы құрамының өзгеруі туралы анықтама
00037 Жөндеуге тиісті вогондардың пойызда болуы Шұғыл реттеу орталығы
00041 Пойыздағы вагондардың картотекалық мәліметтері Шұғыл реттеу орталығы ПТО
00043 Дайын табиғи қағаз Шұғыл реттеу орталығы
00046 Белгіленген модификациялық ТНТП Шұғыл реттеу орталығы
Өңдеуге түскен вагондармен жұмыс
Келген пайыздардың құрамы туралы ақпарат ТГНЛ түрінде түседі (хабар
Пойыз құрамы бойынша ақпарат тасымал құжаттарымен бірге тексеру кезінде
Көшіру барысында алынған вагон нөмірінің тізімі ЭВМ операторы шұғыл
ТГНЛ-ге енгізу кезінде ЭВМ тапқан қателер тізімі және көшіру
Керек болған жағдайда, құрамды жіберу алдында сұрыптау паркі жолдарының
Құрамды жіберген соң шұғыл реттеу орталық операторы (жинақтаушы ЭВМ-ге
Бір мезгілде жазуға автоматты түрде жинақ ведомосы беріледі
Жөнелту паркінде құралған құрам қойылған кезде көшіру посты операторы
Шұғыл реттеу орталық операторы вагондардың нақты саны сәйкессіздігі білінген
Вагон жинақталуы есебі бойынша оператор сұрыптау паркінде вагондарды қою
Шұғыл реттеу орталық операторы (жинақтаушы) табиғи қағаздардың дайындалуын жинақ
08-хабары өңделген соң шұғыл реттеу орталығы жазу құрылғысында шығаруға
М. ДУ –1 пойызы табиғи қағазым;
құрам қойылған жолдағы вагондардың қалған тобы тізімі;
Пойыздың табиғи қағазы негізінде жөнелту бойынша шұғыл реттеу
Пойыз құрамынан жөнелтуге дайын, соның ішінде өңдеусіз транзитті вагондардың
жол нөмірі көрсетіледі. (осыған ұқсас 48- хабары тіркеу
48- хабары өңделген соң жөнелтетін құрамының құжаттарын қайта есептеу
Стансадан пойыздың жөнелтілуі туралы 200- хабары ЭВМ-ге түскен
Шұғыл реттеу орталығы жүйесінде вагондар туралы барлық мәліметтерде талдау
2.2. ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІМ
ШУ-ОТАР ТЕЛІМІНДЕ ОРЦ мен XML ҚҰЖАТТАРЫМЕН ҚҰЖАТ АЛМАСУ
2.1 Жалпы мәліметтер.
ОРЦ - Шұғыл реттеу орталығы (ШРО) жұмысы мен ұйымдастырудың
Ақпараттық интерфейс, пайдаланушылармен байланыстыратын торапты сервер, сондай-ақ
Шұғыл реттеу орталығының стансалық бөлімшесі тіректі станса басшысына немесе
Шұғыл реттеу орталығы өз жұмысы барысында тасымалдау бөлімшесімен, жүк
Шұғыл реттеу орталығын құру жағдайында торапты басқару құрылымы
Сурет 2.1. - шұғыл реттеу орталығының торапты басқару құрылымы
Тиеу-түсіру жұмысының механизацияланған арақашықтығын, торапты және
Бұл технология әр қашан жеткілікті жылдамдықты және ақпараттардың
Тасымалдауда ақпаратты тұтынушы басқада ұйымдар болуы мүмкін, тасымалдауға қатысушылар:
- темір жол бөлімшесі, жүзеге асырылатын жиын және
- ұлттық бөлімшелер, жүктің жағдайын бақылауды жүзеге асырады: кеден,
- қаржы бөлімшесі, тасымал төлемдерін бақылауды жүзеге асырады: шұғыл
- мәліметтер мен құжаттар, құрастырылған тасымалдау құжаттары;
- тасымалдау құжаттары;
- құжаттар, тасымалдау құжаттары негізінде құрылады.
Шұғыл реттеу орталығында бухгалтердің міндеттері:
- тұтынушылар арасындағы қаржылық есеп сұрақтары мен тасымалдау процесстерін
- банктің көшірмесі бойынша шұғыл реттеу орталығының есеп шотындағы
- тасымалдауды атқарушының есепшоты бойынша соммаға сұрыптау жүргізу;
- қажетті бухгалтерлік құжаттар мен есеп беруді жүргізеді;
- тұтынушының қарыздары бойынша дебиторлар мен кредиторлар жөнінде ақпарат
Тауар кеңсесінің қызметі:
Тауар кеңсесі шұғыл реттеу орталығы қызмет көрсететін аймақтарға кіретін
Тауар кассирінің атқаратын қызметі:
- тасымалдау құжатының топтамасын электронды жүк қағазын «пошта жәшігі
- вагондарға жүк тиелгеннен кейінгі тасымалдау құжаттарын хаттауды аяқтау;
- кедендік хаттама үшін құжаттарды жөнелту;
- тасымалдау құжаттарын толығымен хаттағаннан кейін, құжаттарды техникалық
- 241 макетті құрастыру және оларды АСОУП-ға жіберу.
Бұл бөлімде негізінен міндеттері емес, функциялары атап көрсетілген.
Жүк иелеріне қызмет көрсету үшін, шұғыл басқару орталығы тораптармен
Тиеу-түсіру жұмыстарының механизацияланған арақашықтығы немесе олардың телімдері жергілікті
“Қазақстан темір жолы” ҰК” ЖАҚ-ы тасымалдау үдерісін орталықтандырылған жүйеден
Қолданымдағы байланыс құрылғыларын ары қарай қолдану автоматтандырылудың озық технологияларын
2.2 Ақпаратпен қамтамасыз етуге түсініктеме.
Ақпаратпен қамтамасыз етуде техника - экономикалық
Ақпаратпен қамтамасыз етудегі жүйеге қойылатын
- Келісім жасай отырып, біріккен концептуальды ақпаратты әр бір
- Сақталатын ақпараттың көлемі, құрылғыларға кететін шығынмен жүйелердің уақытын
- Ақпараттың әр бір элементтерінің берілгендерінің ерекшеліктерін сақтай отырып,
- Берілген әр бір элемент жүйеге бір рет қана
- тұтынушы туралы ақпаратты қайталап енгізуге болмайды, келісім-шартта көрсетілгендей
- Өз ара байланыстағы құжаттарды толтыру үлгісі (мысалы тасымалдау
Ақпараттардың нақты берілгендері:
- клавиатурамен қолмен енгізеді, басқа
- ішкі жүйелер, арнайы хаттамалар мен ұйымдастырылып алмастырылады, әр
- басқа да берілгендері бойынша және ақпараттық желілердің (SQL
- берілген ақпараттық объектілердің толықтығын және қарама-қарсылығын болдырмауды қамтамасыз
- ЖББ (СУБД ) жүйеде берілгендерді басқару таңдап алынған
- келісілген талаптардың орындалуы және көрсетілген ақпараттардың бірыңғайлығы, біріккен
- жоғарыда көрсетілген үрдістердің орындалуы берілгендерді енгізудің ерекшелігін көрсетеді;
- кіретін ақпараттарды логикалық бақылау және форматталып орындалуы, енгізілген
- желіге берілгендерді біріктіріп беруді қамтамасыз ету, ЖББ (сұранысты)
- мамандандырылған сервистің пайда болуы ақпараттың толық және кері
. берілгендерді жинау үрдісі;
. барлық жүйеде ақпараттардың көбеюін кез-келген кезде қарай
. ақпараттың сақталу сенімділігін және ақпаратқа кіру заң жүзінде
. жол деңгейіндегі жүйеде берілгендердің келісуін қамтамасыз ету.
410 макетіне қатысты ақпараттың өзгеруі, жаңа хабарландыруларды түзетіп,
2.3. Жүйені қолданушылардың жұмыс шешімі.
Үлкен жылдамдықтағы Internet-жүйесінде тұтынушылардың шыға алуы, starthtmls\start.html беттеріне көшіру.
Аз жылдамдықта Internet-жүйесіне кіретін тұтынушыларға, starthtmls\jws\start.html бетіне көшіру
Қазіргі кезде ақпараттық қызмет көрсету жүйелері тек ашық ақпараттың
Жүйені қолданудағы алгоритм жұмысы 2.2 суретінде көрсетілген
Жоқ
Сурет 2.2 – Жүйені қолданудағы алгоритм жұмысы
Тұтынушылардың сұранысын өңдейтін жүйедегі алгоритм жұмысы 2.3 суретінде
иә
БД
Сурет 2.3 - Тұтынушылардың сұранысын өңдейтін жүйедегі алгоритм жұмысы
Қазақстан экономикасының дамуына байланысты нарықтың түрлі қажеттіліктерін қамтамасыз
Өндірістік-шаруашылық жүйелер мен олардың айналасындағы ақпаратты тауып жинақтаудың, өңдеудің,
Жалпы логистикалық ақпараттық жүйелер (ЛАЖ) материалдық, ақпараттық және қаржылық
Ақпараттық жүйелер құрылымының қиындығы қазіргі кезге сай жалпы құбылыстар
Біздің ойымызша ашық ақпараттық технологиялардың негізгі ерекшеліктері мен шарттары
1. Үлестірілген компьютерлік техника.
Персоналдық компьютер (ПК) кез-келген жұмыс орнында тұр, ал бұл
2. «Бірлескен» бағдарламалық қамсыздандыру.
Өзінің мамандығына қарамай, кез-келген пайдаланушы өз мәселелерін ПК көмегімен
3. Дамыған коммуникациялар.
Қазіргі кезде жеке локалдық не глобалдық жүйеге қосылу
4. Сымсыз технологиялар.
Мұнда сөз тасымалданатын компьютерді, офистік ақпаратқа кез-келген уақытта кез-келген
5. Мультимедия құралдары.
Бұл құралдарға негізделген ақпараттық жүйелер сөйлеуді танып,үш деңгейдегі көрінісберіп,көлемді
6. Internet жүйесінің дамуы.
Персоналдық компьютердің пайда болу уақытынан бастап Internet пен World
Сонымен, электрондық бизнеске барлық логистикалық операциялар
Электрондық бизнес аумағындағы құқықтық реттеу базасы шектелген.
Кесте 2.1-Ашық ақпараттық технология бағыттарының жүйелендірілген түрі мен
Ашық ақпараттық технологиялардың негізгі қасиеттері ЛАЖ платформасы ретіндегі пайдалану
Үлестірілімдік компьютерлік техника ЛАЖ-гі ақпаратты өңдеудің орталықтандырылуы мен оған
«Бірлескен» программалық қамтамасыз ету Мамандану деңгеиіне қарамай, ЛАЖ-гі барлық
Дамыған коммуникациялар ЛАЖ-гі локалдық және де глобалдық жүйелерін пайдалану
Сымсыз технологиялар Ақпарат базасына алыстан қосылу мүмкіндігі, видеоконференциялар, құжаттармен
Мультимедиалық технологиялар ЛАЖ-де мультимедиалық құжаттарды дамытып пайдалану
Internet Internet –тің «негізгі бизнеске көмек» қызметі, не тауардың
XML-ақпаратпен алмасу форматы Ақпаратпен электрондық түрде алмасу процесі бойынша
Электрондық бизнес Тауар / қызметтерге төлеу жүйесіне қоса,
Бизнестің виртуализациясы өндіріс жүйесін дамыту көмегімен тұтынушыда тиімділіктің
Ақпаратты өңдеуді (есептеу, табыстау, қабылдап алу, сақтау, сенімділігіне бақылау
Темір жол көлігінің тиімді жұмыс істеу денгейін, оның көлік
«ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның көліетегі ақпараттандыру технологияларын
жетілдіру жөніндегі маңызды шараларының бірі қолданыстағы Қазақстан Республикасындағы темір
2002-2010 жыл кезеңіне Ақпараттандыру, автоматтандыру және телекоммуникацияны дамыту тұжырымдамасының
Қабылданған Тұжырымдамасының басты мақсаты – бұл темір жол көлігін
Қазақстанның темір жол көлігінде басқа мемлекеттермен 14 түйісу пунктері
«ҚТЖ»ҰҚ» АҚ – ның атқарған маңызды шараларының бірі Тасымалдырды
ТАОБ мынадай міндеттер жиынтығын шешеді:
- ТМД және Балтық елдерінің Қазақстан темір жолдарында орналасқан
- Тартымдық ресурстарды басқару және бақылау жасау, соның ішінде
- Жүктерді межелі станцияға уақытында жеткізуді қамтамасыз ету және
-Жарамды жүк вогондарын беру өтінішін қамтамасыз етуді қоса, тасмалдау
- Ақпараттық технологиялардың кешендері бойынша қызметтік құрамды қамтитын ақпараттық
технология кешендері арасындағы өзара байланысушы қызметтік модельді қолдану.
XML мен ОРЦ құжатарының алмасуын шешу 2.4 -
2.4 - «Тұтынушы-келісімшарт» құжатының құрылымдық сызбасы көрсетілген
2.4 Шұғыл реттеу орталығында электронды құжат алмасуды ұйымдастыру
Электрондық мәлімет алмасуды құру және пайдалану, автоматты түрде
Электрондық құжаталмасуды қолдану мақсаты:
- Мәліметтерді қайталап ендіру шығынын
- Мәліметтерді өңдеу уақытының қысқартылуы
- Көліктік ақпараттың дәл уақытында
- Тұтынушыларға қызмет көрсетуді жақсарту;
- Көлік процессінің жылдамдығын жоғарлату;
- Тасымалдауға қатысушы басқа мемлекеттердің ұлттық ақпарат жүйесінің жағдайын
Мұндай технология үнемі жеткілікті жылдамдықты және ақпараттардың уақытылы түсуін
Тасымалдау бойынша ақпарат тұтынушы тасымалдауға қатысушы ұйымдар болуы мүмкін:
-теміржол бөлімшелері, жылжымалы құрам мен көлік
-ұлттық бөлімше, кеден, шекарашы, санитарлық қызмет: жүк жағдайын бақылауды
-қаржылық бөлімше, тасымал төлемдерін бақылауды жүзеге асырады: ОРЦ,ДКЦ. Ақпарат
. мәліметтер мен құжаттар, құрастырудан өткен тасымалдау құжаттары;
. тасымалдау құжаттары.
Құжаттар, тасымалдау құжаттары негізінде жасалады.
Шұғыл реттеу орталығы, станса бөлімшелерімен және басқа да тасымалдау
1
8
3 5
стансаның 2
қызмет көрсету аймағы
8
6 12
7 9
10
11
14
13
Сурет 2.5. - шұғыл реттеу орталығының станса бөлімшелері мен
Электронды тасымалдау құжатының реквизиттері :
Жөнелтпе түрі (жеке жөнелтпе, маршрутты немесе топ вагонды)
Жөнелтпе нөмірі
1. Жөнелту стансасы;
2. Жөнелтушінің аты-жөні;
3. Жөнелтушінің пошталық адресі;
4. Тағайындалған станса;
5. Жүк алушының аты-жөні;
6. Жүк алушының пошталық адресі;
7. Жөнелтушінің есепшоты;
8. Мемлекеттік банктің орталықтандырылған есебі туралы анықтама нөмірі;
9. Жүк атауы;
10. Жүктің салмағы;
11. Вагон түрі;
12. Вагон нөмірі;
13. Вагонның жүк көтерімділігі;
14. Жылдамдық;
15. Түбіртек нөмірі:
- Жүк өнелтілген стансаға;
- Жүк қабылдаған стансаға.
9-14 пункттары маршруттық жөнелтпе үшін әр вагон үшін
Бірақ , соңында олар белгілі бір жүк жөнелтуге
Құжат алмасуды электронизациялау, технологиялық немесе техникалық құжат алмасудың
Келген және жөнелтілген пойыздардың құжаттарын ресімдеу
Стансаға келген пойыздар мен жүктер туралы ақпарат
Сұрыпталған қағаздарды құрастыру ; станса жолдары мен парктерінде
Тасымалдау құжаттарын дайындау, олардың қорытынды мағлұматтарын
Автоматты құжат айналыма жалпы темір жол басқармасы кеңсесіндегі автоматты
Жаңа жылдан бастап темір жол басқармасында кіріс,
Ғылым мен техниканың дамуы темір жол көлігінде
Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, тасымалдау үдерісін автоматтандырылған басқару жүйесін
Шұғыл реттеу орталығының жоғарыда айтылып өткен жаңа жүйелері
3. БӨЛІМ
Шұғыл реттеу орталығының жүйесін ендірудің экономикалық тиімділігін есептеу
Шұғыл реттеу орталығына кіргізілуге жататын анағұрлым тиімді міндеттерді анықтау
ЭЕМ ді пайдалану темір жол көлігінін эксплуатациялық қызметін жақсартып,
Шұғыл реттеу орталығының экономикалық тиімділігін анықтау тәртібі оның жұмыс
ЕС-1011 қос машиналы кешен базасында, ірі сұрыптау стансасында ендірудің
1 Сұрыптау стансасында еңбек шығынын қысқарту.
Шұғыл реттеу орталығының еңбек шығынын қысқарту:
(3.1) адам-сағ.
адам – сағ.
Мұндағы:N - күндегі стансадан жөнелтілетін пойыздар саны.(
ЭЕМ ді пайдалану кезінде вагондармен жүктерді іздеуге кететін еңбек
Тэ (3.2) адам-сағ.
Мұндағ: - пойыздағы вагондар саны,( =61).
Т адам-сағ.
Жүк алушыға ақпаратты беруге кеткен еңбек шығынын бұл
Т (3.3) адам-сағ.
Мұндағы: -байланыс каналы бойынша жүк алушыны ақпараттандыруда автоматтандыру
-бір ақпаратшының жылдық сағат нормасы, жылына 2090 сағ. тең.
Т адам-сағ.
Ендеше еңбек шығынын жалпы қысқарту тең:
Т (3.4) адам-сағ.
адам-сағ.
Жалпы қысқартылатын жұмысшылар саны мына формуламен анықталады:
адам. (3.5)
Жалақы қорын үнемдеу тең:
Э теңге. (3.6)
Мұндағы: -бір адамның жалақысын бөлгенді есептегендегі орташа сағаттық
Э теңге.
2. Шұғыл реттеу орталығын ендіру кезіндегі вагон – сағатты
Вагонт – сағатты пойыздарды құру және таратуды жеделдету, бұл
bB (3.7) вагон – сағ.
Мұндағы: - пойыздарды тарату, құру және бұл
bB вагон-сағ.
Полигондардағы басқа стансалардың вагон – сағатын қысқарту:
bB , (3.8) вагон-сағ.
мұндағы: К- АСУ жүйесі жоқ стансаларға бағытталған вагондар үлесі
- АСУ жүйесі жоқ стансаларда поездарды таратуға дайындауды оның
bB вагон-сағ.
Вагон-сағатты пойыздарды транзиттеу көтеру есебінен қысқарту:
bB , (3.9) вагон-сағ.
Мұндағы:f- пойыздардың транзиттігін көтеруді жүзеге асыру үлесі, f =0,08.
-вагонағымының транзиттігін көтеруді үнемдеу әр вагонға 21-сағ. тең:
bB вагон-сағ.
Полигонда және стансада вагон-сағатты жалпы үнемдеу тең:
bB (4.0) вагон-сағ.
bB вагон-сағ.
Вагон-сағатты қысқарту есебінен эксплуатациялық шығынды үнемдеу тең:
С (4.1) теңге.
Мұндағы: - 1 вагон-сағаттың эксплуатациялық шығынының
С теңге.
Вагон – сағатты қысқарту мен байланысты темір жол көлігінің
, (4.2) теңге.
Мұндағы: - вагондарға тұтынымды қысқартумен, оны
теңге.
3. Шұғыл реттеу орталығының эксплуатацялық шығындары (Са).
ЕС – 1011 қосмашиналы кешен базасында сұрыптау стансасында шұғыл
Бұл жүйенің эксплуатациялық орта шығындары тең:
Құрамға бөлінген жалақы - жылына 500 мың теңге;
Шұғыл реттеу орталыңының негізгі құралдарының тозуы – жылына 300
Жабдықтар мен байланыс құралдарын ағымдық жөндеу – жылына 1000
Электрэнергия және ЭЕМ материалдарына кететін шығын – жылына 400
Сонымен, жалпы шығын жылына 4,900 мың теңгені құрайды.
4. Шұғыл реттеу орталығының капитал салымы (Ка).
ЕС – 1011 қосмашиналы кешеннің берілген жылдық құны 20000
Өндіріс алдындағы шығындарды бағдарламалауға және жинақтау жүйесіне кететін шығындарды
ВЦ стансасын орналастыру үшін стансалық ғимараттарды қайта жабдықтауға және
Жалпы капитал салу жылына 21 800 мың теңгені құрайды.
5. сұрыптау стансасында шұғыл реттеу орталығы жүйесін нәтижесіндегі жылдық
Э=С (4.3) теңге.
Мұндағы: Ен – капитал салудың нормативтік түсім коэффиценті –
Есептеу нәтижесі мынаған тең:
Э теңге.
Кесте 3.1- Шұғыл реттеу орталығының экономикалық тиімділігін есептеу нәтижесі.
№ Шығындар түрі Нәтижесі Өлшем бірлігі
1 Еңбек шығынын қысқарту 56940 Адам- сағ.
2 Жүктерді іздеуге кететін еңбек шығыны 4052 Адам-сағ.
3 Жүк алушыға ақпаратты беруге кеткен еңбек шығыны 4180
4 Еңбек шығынын жалпы қысқарту 65172 Адам-сағ.
5 Жалпы қысқартылатын жұмысшылар саны 32 Адам
6 Жалақы қорын үнемдеу 6219840 Теңге
7 Операцияларды орындауда күтуді төмендету 1302502 Вагон-сағ.
8 Полигондардағы басқа стансалардың вагон – сағатын қысқарту 60494
9 Вагон –сағатты пойыздарды транзиттеу есебінен қысқарту 4862676 Вагон-сағ.
10 Полигонда және стансаларда вагон- сағатты жалпы үнемдеу 6225672
11 Вагон-сағатты қысқарту есебінен эксплуатациялық шығынды үнемдеу 186770160 Теңге
12 Капитал салуды үнемдеу 280155240 Теңге
13 Жалпы жылдық капитал салу 21800 Теңге
14 Жылдық экономикалық тиімділік 193029731 Теңге
Қорытынды
Халықаралық еңбек бөлінісінде көлікке ерекше көңіл бөлінген, кез келген
Пойыздардың қозғалысы, жүктерді тиеу және түсіру, жолаушыларды отырғызу және
Тасымалдау үдерісін басқарудың жаңадан құрылған автоматтандырылған жүйесі,
Автоматты құжат айналыма жалпы темір жол басқармасы кеңсесіндегі автоматты
Ғылым мен техниканың дамуы темір жол көлігінде
Дипломдық жұмыста “Шу – Отар телімінде ОРЦ мен
1 бөлімде Шу – Отар телімінің техникалық сипаттамасы ,
2 бөлімде Шу – Отар телімінде ОРЦ мен XML
Шұғыл реттеу орталығының жұмыс технологиясы темір жол торабының технологиялық
3 бөлімде Шұғыл реттеу орталығының жүйесін ендірудің экономикалық тиімділігін
ЭЕМ- ді пайдалану темір жол көлігінін эксплуатациялық қызметін жақсартып,
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. “Работа в Автоматизированной системе
2. Кобдиков М.А., Мустапаева А.Д. методические указания к
3. Мустапаева А.Д. основы расчетов “Автоматизированных систем управления на
4. Мустапаева А.Д. методические указания с заданием
5. Концепция Правительства от 14.12.2001 «Концепция развития отрасли телекоммуникаций
6. Концепция развития автоматики и телемеханики на период 2002-2010г.
7. Концепция информатизации, автоматизации и развития телекоммуникаций на период
8. Назамбаева Г.Н., Бейсембаева Н.И., Бурхутов Е.К., Сагонова А.Т.
9. Атамқұлов Е.Д., Жанғаскин Қ.Қ. “Қазақстанның темір жол көлігі”
10. Диссертационная работа Белорусской железной дороги на тему:
обслуживания железнодорожного узла на базе опорной станции”.
11. “Магистраль журналы”, №15, 2004 жыл.
12. “Қазақстан темір жолы” газеті, №35, 4 сәуір, 2006.
internet-беті немесе JWS
көмегімен серверге қосылады
Тұтынушылардың жұмыс үстелуінің болуы
Басы
Шығу бекетін таңдап алу
Модулдерді класстарға жинау және орындайтын модулге жіберу
Жүйеден ағыту және жұмысты аяқтау
Соңы
Басы
тұтынушылардың сұранысын қабылдау
берілгендердің базасы
әдістің сервер жақтан орындалуы
орындалатын кодты жіберуге дайындау
берілгендердің драйвері
соңы
тұтынушылардың сұранысын қорытындылап жіберу
ClientDogovorDocument
(тұтынушының келісім-шарт құжаты)
Client
(тұтынушының
нысанасы)
ClientDogovor (тұтынушының келісім-шарт нысанасы)
Stan
(станса)
Sub_client
(тұтынушының ақы төлейтін коды)
ОРЦ
Диспечер
Тауар кассасы
Жобалаушы және маркетинг инженері
Декларанттар
Жүк және коммерциялық жұмыстар цехы МЧ (ГС)
Қозғалыс цехы
Жүк және коммерциялық жұмыстар
Автобаза
Автобаза
Шұғыл жұмыстар
Қаржылы – экономикалық жұмыстар
Экономиқалық сектор
Экономикалық сектор
Технологиялық үрдіс, ТРА.
Ақпаратты-технологиялық қамтамасыз ету шаралары, техникалық құралдарды пайдалануды жетілдіру
Станса басшысының шұғыл жұмыстар жөніндегі орынбасары
Станса басшысының орынбасары – ОРЦ басшысы
Бас инженер
Торапты тірек стансасының басшысы
(торап басшысы)
Станса бухгалтериясы
Сұрыптау цехы
ОРЦ- бухгалтері
СТЦ
тұтынушы
Қабылдап өткізуші
Аралық станса
Торапты станса
ОРЦ
Диспечер
Тауар кеңсесі
Инженерлер
Бугалтерия
декларанттар
ДСЦ
Қозғ. Цехы
Техникалық кеңсе
Сұрыптау цехы
ГВЦ
ОРЦ,
ДКЦ
ДН және тасымалдау дирекциясы
МЧС
Экспедиторлық фирма
Сақтандыру компаниясы
Жолаушыларға қызмет көрсетуші дирекция
Көрші торап ЦТО-сы
ГС
Көрші торап ГВЦ-сы
АВТО
БАЗА





Скачать


zharar.kz