Кәсіпорынның бағалық саясаты

Скачать




Мазмұны
Кіріспе........................................................................................................................5
І Ұлттық нарықты реттеуде бағаның, тарифтың
субсидияларының ролі
1.1 Ұлттық нарықты реттеуде баға ортасының ақпараттық маркетингі.....7
1.2 Ұлттық нарықтағы бағаға негізделмеген немесе сапалық
бәсеке...................................................................................................................12
ІІ Ұлттық нарықты реттеудегі бағалық саясат
2.1. Нарық жағдайындағы баға тағайындау.....................................................15
2.2. Кәсіпорынның бағалық саясаты...................................................................19
Қорытынды……………………………………………………..............…..........23
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі………………….…....………............….25
Қосымшалар...........................................................................................................26
Кіріспе
Ұлттық нарықты реттеуде тауардың бағасы клиентті тартуы да
Фирманың мақсаттары уақыттар шегіне байланысты Қысқа мерзімді және
Бағалық саясатты айқындауда тауардың өміршендік циклі маңызды рөл
Кәсіпорындар ресурстарының нарықты құрылу үрдісі (материалдық және материалдық
Кәсіпорынның мүліктік және мүліктік емес потенциал құндылығының анықталуы,
Қазақстандағы мүліктік қайта құрылу нәтижелері бүгінгі кезеңдегі мемлекеттік
Тиімсіз атқарым жасайтын және бәсекеге қабілетсіз кәсіпорындарды кеңейту,
Нарықтық бағалаудан кейін айналымға және жаңа бизнестің шатасуына
І Ұлттық нарықты реттеуде бағаның, тарифтың
субсидияларының ролі
1.1 Ұлттық нарықты реттеуде баға ортасының ақпараттық маркетингі
Баға ортасының ақпараттық маркетингі және бағалық саясаты мақсатты
Өнімнің дүниеге келуі мен кетуінін аралығы - өміршендік
Икемді қысқа циклді;
Икемді ұзын циклді;
Икемсіз қысқа циклді;
Икемсіз ұзын циклді.
Қолдағы тауардың қандай топқа жатуына байланысты бағалық стратегияның
Шапқыншыл саясатқа "бетсіз" баға тағайындау тән. Баға пайданың
Тұтынушылардың параметрлері:
сатып алушылық қабілеті;
2)бағаның өзгеруіне жауап-қимылы.
Мінсіз жағдайда (бұған қандай да болса маркетинг маманы
Бәсекенің шиеленістік деңгейі:
1)бәсекелестердің бағалық стратегиясы;
2)бәсекелестердің өндірістік және өткізушілік қызметі.
Мінсіз маркетинг алдын ала соққылауларды немесе жанап өту
Құқық жүйесі:
1)үстемдік пен бәсекелестікке заңдыдпектеулер;
2)бағаның өзгеруін әкімшілік жағынан ережелеу (реттеу);
3)бәсекелестермен келіссөздерде бағаны талқылаудың орын алған тәртібі.
Шаруашылық құқықты және бағаны өзгертудің қабылданған тәртібін білмеу
Бағалық-ассортиментті аралас саясат жасырын (перделенген) бағалық стратегияны іске
Q 2
P2=------------------ ∙ P2
Q1
Тұтынушылық қасиеттердің өсуі өнімнің өзіндік құнының өсуінен үстем
Іс жузінде жаңа тауарға баға тағайындау бірнеше түрде
-"Қаймақ сыпыру" саясаты бастапқы уақытта баға өте жоғары
сенімді патенттік қорғаумен қамтамасыз етуді талап етеді.
"Шеп бұзу" ("басып кіру") саясаты жаңа тауарларға аса
Бөліктенген баға саясаты, яғни әр түрлі топтағы алушыларға
Сұранымды бағалық ынталандыру (жандандыру), біріншіден, ол толысқан кезеңіне
Жалпы немесе қарапайым кемітпе прейскуранттық бағадан түсі-ріледі. Ақшалай
1.2 Ұлттық нарықтағы бағаға негізделмеген немесе
сапалық бәсеке
Ешқандай женіске кепілдік бермей, тек титықтауға соқтыратын бағалық
АҚШ-тың өте ірі компанияларының басым көпшілігі бизнесте қайырлы
Маркетинг тұрғысынан тауардың сапасы деп тұтынушының оны қолданбақшы
ІІ Ұлттық нарықты реттеудегі бағалық саясат
2.1. Нарық жағдайындағы баға тағайындау
Әрбір бизнесте, оңың қай салаға жататынына қарамай, маркетинг
Бұл әр елдерде көптеген ғалымдар шұғылданып отырған өте
Сұраныстың ұсыныстан асып түсуі. Мысалы, Қазақстанда көпшілік қолды
Еңбекақының өсуі еңбек өнімділігінің өсуінен немесе тауар өндірудін
Күрделі капиталды, жабдықты, жүмысшы күшін, жерді пайдаланудың мардымсыз
Тұтынушының нарық пен бағаның болашақ тұрақтылығына сенбеу-шілігінен туған
Абыржыған сұраныс жақын арада баға көтеріледі немесе ақша
Кейбір үкіметтік шаралар: бюджеттің тапшылығы, қаржы-несие нарығында банктік
жүйеге қысым жасап отырған бюджеттік тапшылық.
Бағаның төмендеуі неліктен?
Ұсыныстың сұраныстан басымдығы. Мысалы, Қазақстанға дербес компьютерлердің импортын
Пайдалану мерзімінің шектелуі. Мысалы, жидек, бүлдірген т.т. Егер
Баға төмендейді деген қауіп. Бұл "ұзын құлаққа", не
Құндылықтың азаю принципі. Бұл принцип бойынша біздің қолымызда
1/ тұтынушы өзінің шектеулі табысын қолдана отырып, әр
2/ белгілі тауардың әрбір келесі бірлігі беретін құндылық
Біздің мысалымызда шабдалы саны көбейген сайын шекті құндылық
2.2 Кәсіпорынның бағалық саясаты
Бағалық стратегия мысалы ретінде АҚШ-тың көшірме машиналар нарығындағы
Әйгілі "Ксерокс" фирмасы өзінің көбейткіш аппараттарына арналған қағазы
айтарлықтай қымбат болғандықтан, өзіндік сипаты бар проблемаға кезікті.
Өз саясатының мақсаттарынан аттай отыра, фирма өзінің өнімдеріне
Тірек (базисная) баға тауардың сортын және сапасын анықтау
Сатып алу-сату (немесе фактуралық) бағасы контрактыда көрсетілген жеткізудің
Қорытынды
Қорыта айтқанда ұлттық нарықты реттеудегі баға тағайындаудың
Кәсіпорын құны көп жағдайда басқару қызметкерлерінің біліктілігіне тәуелді
Бизнестің көбірек әртараптылығы бар ашық кәсіпорындармен салыстырғанда жабық
Өндірістің вертикалды интеграциясының болмауы кәсіпорынның тұрақты қызмет жасауына
Сонымен бірге кәсіпорын құнына ғылыми базаның бар болуы,
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
С.Х. Тойкин, Ә.Т. Жайнакова., Қ.Б. Тәмпішева «Маркетинг негіздері»
С. Сатыбалдыұлы «Маркетинг нарықтау» Алматы 1999 жыл.
С.Н. Нысанбаев, Г.А. Садыханова «Маркетинг негіздері» А 2002.
Пунин Е.И. «Маркетинг, менеджмент ценообразование на предприятиях» Москва
Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: Прогресс, 1992.
Эванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг. М.: Экономика, 1990.
Современный маркетинг. Под редакцией В.Е.Хруцкого. М.: Финансы и
Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на
Абрамова Г.П. Маркетинг: вопросы и ответы. М.: 1991.
Маркетинг: краткий словарь-справочник. Л: Политехника, 1991.
Долинская М.Г., Соловьев И.А. Маркетинг и конкурен-тоспособность промышленной
Вудкок М., Френсис Д. Раскрепощенный менеджер. М.: 1991.
Словарь делового человека. М.: Экономика, 1992.
Руженцов Н.В. Защита интересов и прав потребителей за
Герчикова И.Н. Маркетинг и международное коммерческое дело. М.:
Хойер В. Как делатъ бизнес в Европе. М.:
Основы успешного предпринимательства. Практическое руководство. Таллинн-Ленинград, 1991.
Введение в бизнес. Реферат книги Джеймса А. Стоунера
Пилдич Дж. Путь к покупателю. Перевод с англ.
Совершенствуйте свой бизнес. Автор Диксон Д.Е. Международное бюро
Как работают японские предприятия. Сокр.перевод с англ. Под
Нуриев М.А., Петрова И.В. Маркетинг (Учебно-методическое пособие). Алма-Ата.
Академия рынка: Маркетинг. М.: Экономика, 1993.
Ұлттық нарықты реттеудегі тауардың ер түрлі цикліндегі және
Тауардың өзгерімділігі цикл
қысқа ұзын
Өзгермелі икемді бейімделгіш бейімделгіш
Өзгермейтін икемсіз шапқыншыл бейімделгіш-шапқыншыл
Аннотация
Бұл курстық жұмыста ұлттық нарықты реттеуде бағаның, тарифтың
Қазақстан Республикасының нарық жағдайындағы баға тағайындаудың экономикалық
Курстық жұмыс 28 бет компьютерлік тексте берілген, 1
24







Скачать


zharar.kz